7M01101 Педагогика және психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, педагогикалық және психологиялық ғылым саласындағы іргелі білімді, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқытудың әдістемесі мен инновациялық технологияларын қолданатын психологиялық-педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулер процесін ұйымдастыру, жоспарлау, болжау және іске асыру дағдыларын меңгерген Педагогика және психология саласындағы құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Кәсіпкерлік білім беру жобалары
Несиелер: 5Пән білім алушылардың білім берудегі кәсіпкерлік іс-әрекеттің құқықтық негіздерінің теориясы бойынша білімдерді меңгеруіне, оларды Қазақстанда дамыту мүмкіндіктерімен, кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық формалары және серіктестік формаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік ортаның интеграциялық байланыстарымен таныстыруға бағытталған. Оқыту үдерісінде келесідей тәжірибелік құзыреттіліктер игеріледі: іс-әрекетті жоспарлау, заңнамалық құжаттар негізінде бизнес-жоспар құрастыру, қауіптерді анықтау, жағдайды талдау, мәселенің шешімін ұсыну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән магистранттардың заманауи мектептер мен жоғарғы оқу орындарында жаппай пайдаланылып қолданылатын технологиялар жөніндегі білімдерін кеңейтеді және жүйелейді. Теорияны білу жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес келетін технологияларды енгізу бойынша тәжірибелік құзыреттіліктерді дамытуда қолдау көрсетеді. Әдістемелік және технологиялық жаңашылдықтарды пайдалану оқушылардың дамуы мен тәрбиесіне әсер етеді және де білім беру мен сабақтан тыс іс-әрекеттің нәтижелілігін арттыруға көмектеседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім берудегі стратегиялық маркетинг
Несиелер: 5Пән қызметтер нарығындағы бәсекелестіктің тұрақтылығына қол жеткізу үшін қажетті болып табылатын білім берудегі маркетинг бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Менеджердің әрекеті білім беру мекемелеріндегі тұтынушылық қызметтерді әр қырынан зерттеуге, ішкі және сыртқы орта факторларын анықтауға, құрастырылған пиарстратегияны жүзеге асыру үшін жағдайларды ұйымдастыру, маркетингтік зерттеулерді орындау, жарнаманы дамыту мен білім беру қызметін өткізуді таратуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім берудегі құзыреттілік тәсіл
Несиелер: 5Пән магистранттардың құзыреттіліктік тұрғыдан келу дағдыларын қалыптастыруға бағдарланған, ол мазмұнды іріктеу, білім беру үдерісін құра білу, іс-әрекет нәтижелерін бағалап және де рефлексия жасай алу іскерліктерін, қағидалары бойынша білімдер жүйесіне негізделеді. Білім алушылардың әлеуметтік және өзіндік тәжірибесі негізінде сабақ уақытында және де сабақтан тыс іс-әрекетте өз беттерімен мәселелерді шешу құзыреттіліктері, коммуникация, таным, үдерістерді ұйымдастыру және де өзге де білім беру үдерісіндегі қиындықтарды шешу үшін жағдай жасау іскерліктері дамиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
Несиелер: 5Пән кәсіпкерлік саласы бойынша келесідей білімдерді жүйелеуге негіз болады: кәсіпкерліктің негізгі түрлері, формалары, қалыптасу кезеңдері, Қазақстан Республикасының өазірде әрекет ететін заңдарын қолдану, кәсіпкерлік идеяларды іске асыру, іс-әрекетті үлгілеу, бизнес-жоспар құру, басқару мазмұны, аспектілері, басқарушылық шешімдер, қауіптер, тиімділік өлшемдері, бәсекелестік күрес әдістері, салықтық реттеу, заңнамалық жауапкершілік, кадрлармен жұмыс, кірістер мен шығындарды есепке алу, кәсіпкерлік іс-әрекетті тоқтату.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Пән жоғарғы білім беру мекемесіндегі біртұтас білім беру және тәрбие үдерісі туралы негізгі теориялық базаны меңгертуге бағытталған, ол педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту үшін басты негіз болып табылады. Курс мазмұны ғылыми-педагогикалық іс-әрекет саласында педагогикалық мәселелерді нәтижелі шешу қабілетіне ие және де жаңартылған білдім беру мазмұны бойынша білім негізінде оқыту мен тәрбиелеу үдерісін жүзеге асыра білетін бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуға негіз болады.
Оқу жылы - 1
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Несиелер: 5Пән келесідей кәсіби және жеке тұлғалық құзыреттіліктердің қалыптасуына негіз болады: білім беру ортасының қауіптерін талдау және ажырату, диагностикалық жұмыс жүргізу, білім алушылар бойынша алдын-алу және түзету іс-шараларын құрастыру, мәліметтер жинау, өңдеу, түсіндіру технологияларын пайдалану. Магистранттар әдіснамалық тұрғыдан келу арқылы (іс-әрекеттік, тарихи-мәдени ұрғыдан келу) оқу және тәрбиелік іс-шараларды құрылымдастыруға, табиғи психикалық даму бойынша білімдері негізінде жеке тұлғаны дамытуға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән адамзат мәдениеті тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени контекстегі ғылыми қызметтің әдіснамалық және гуманистік негіздері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдасуымен, қоғамның өркениеттік дамуындағы ғылымның алатын орны мен рөлімен, әлемнің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми танымның диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеу және кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
-
Педагогикалық риторика
Несиелер: 5Пән білім алушылардың риторика нормалары мен қарым-қатынас ережелері, түрлі қарым-қатынас жағдайларындағы сөйлеу этикеті бойынша білімдерді меңгеруіне бағдарланған. Магистранттардың жазбаша және ауызша сөзді логикалық тұрғыда құру, толеранттылық, ынтымақтастық, мәдени құндылықтар қағидалары негізінде диалог құру қабілеттері дамиды; олардың ақпаратты алу, өңдеу, сақтау, басқару әдістерін меңгереді, бұл өз кезегінде түрлі қарым-қатынас жағдайларында кәсіби міндеттердің шешімін таба білу іскерліктерінің дамуына негіз болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім беру практикасының педагогикалық теориясының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Пән, жаңашылдық қайта түрлену тән болып табылатын мәселелік аймақ және әлеуметтік құбылыс ретіндегі заманауи білім беруді сипаттайтын ойлаудың теориялық формалары мен дүниетанымдық мақсаттарын дамытуға бағдарланған. Қазіргі заман педагогикасы жөніндегі теориялық түсініктерді қолданбалы етуге, педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға, білім берудегі педагогикалық трендтер туралы түсініктерді өзектендіруге, оқу үдерісін жүзеге асыруда технологиялық, зерттеушілік тұрғыдан келуді жүзеге асыру, білім беру үдерісін басқарудағы рефлексивтік және болжамдық тұрғыдан келуді жүзеге асыруға көмектеседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Болашақ мұғалімдерде жұмсақ дағдыларды қалыптастыру технологиясы
Несиелер: 5Пән білім берудің кез-келген субъектісінің даму деңгейін қамтамасыз етудің әдістемелік негіздерін (білім беру үдерісінің тетіктері, дискуссиялық, ойын және белсенді диалог технологиялары мен техникасын пайдалану) зерттеуге бағытталған: нәтижеге бағдарлану, жаға талаптарға жауап беру, қарым-қатынасқа еркін түсе білу, эмоцианалды зиятты басқару, жоспарлау, басымдылықтарды анықтау, ақпарат табу және өңдеу іскерлігі, шығырмашылық, сыни тұрғыда ойлау, мұның барлығы өмір бойында табысты болуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара іс-қимыл
Несиелер: 5Пән білім алушылардың полимәдениеттік санасын қалыптастырады, ол әр түрлі мәдениет адамдарына шыдамдылықпен қарауға және де өз білімдерін мәдениетаралық өзара әрекеттесуде пайдалануға мүмкіндік береді. Оқу материалының ерекшелігі келесідей тақырыптар бойынша практикалық тұрғыдағы маңыздылығымен негізделеді: құндылықтар, жастар субмәдениеті, мәдениеттер түрі, әлеуметтік және мәдени үдерістер, конфессиялық және этномәдени айырмашылықтар, өзара әрекеттесудің қағидалары мен механизмдері, мәдениетаралық қарым-қатынас, ұлттық ұқсастық, мәдениеттер диалогындағы Қазақстанның орны.
Оқу жылы - 1
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Несиелер: 5Пән білім алушылардың келесілерді зерделеуіне бағытталған: негізгі ұғымдарды, әдіснама теориясын, қағидаларды (объективтілік, жүйелілік, ғылымилық, жариялылық, тиімділік, әділдік, жан-жақтылық, ғылымилық), қызметтерді (ұйымдастырушылық, оқытушылық), педагогикалық өлшемдерді, IТ технологияларды пайдалану, оқушылардың іс-әрекет нәтижелері бойынша мониторингтік қызметтің көпдеңгейлі жүйесін құру, алынған мәндерге түсініктеме беру, нәтижелердің арақатынасын анықтау, мәселелерді белгілеу, ұсыныстар құрастыру, және оларды педагогикалық үдеріске енгізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пән ұйымдастыру және әрекет-тәртіп аймағындағы ғылыми мәдениет,құзыреттіліктер, білім, іскерлік және дағдылар жүйесін қалыптастырады. Курста психологиялық-педагогикалық зерттеушілік іс-әрекетті ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері, тұжырымдамалық тұғырлары зерделенеді, әдістері, олардың ерекшеліктері, қолдану техникасы зерттеледі, валидтік диагностикаларды пайдалану әдістеріне және мәліметтерді математикалық өңдеуді өткізуге үлкен назар аударылады, себебі олар мәндердің шынайылығын анықтауға, түзету бағдарламаларын құрастыруға негіз болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім беру ұйымындағы корпоративтік мәдениет
Несиелер: 5
Оқу жылы - 1
-
Педагогикалық имиджеология
Несиелер: 5
Оқу жылы - 1
-
Шет тілі (кәсіптік)
Несиелер: 5Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
-
Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
Несиелер: 5Пән әдістемелік тұрғылар негізінде электронды басылымдарды құрастыру барысындағы бағдарламалау үдерісін зерттейді. Пән білім берушілік электронды басылымдардың мәні мен ерекшеліктерін, электронды басылымдарды унификациялау, электронды білім беру басылымын құрастыру және сараптау технологиясы, электронды білім беру басылымдарының қасиеттерін жүзеге асыру үшін, бақылау бағдарламаларын құрастыру, дыбыстық фрагменттерді сандық түрге ауыстыру үшін, дайындық бағыты бойынша оқу-әдістемелік құралдару құру үшін бағдарламалауды зерделеуді мақсат етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Шетелдік педагогика және білім беру кәсіпкерлігі
Несиелер: 5Курсты игеру шеңберінде білім алушылар мектептегі білім берудегі кәсіпкерлік бойынша іс-әрекетке мектеп оқушыларын дайындау сабақтарын ұйымдастыру бойынша әлемдік тенденциялармен танысады, өз бастамашылығымен кәсіпкерлік іс-әрекетті жүргізу үшін қажетті болатын жеке тұлғаның ерекшеліктерін дамыту бойынша кәсіптік тәжірибелік құзыреттіліктерді меңгереді: ролдерді таратып, бөлу, идеялар ойластыру, басқарушылық дағдылар, шығармашылық, табысқа жетуге деген талпыныс, коммуникативтілік, талап қоя білу, сыни көзқарас, толеранттылық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Жеке білім беру практикасы
Несиелер: 5Пән біліктілік іс-әрекетінің келесідей түрлеріне бағдарлайды: ғылыми, зерттеушілік, кеңес беру, әлеуметтік, педагогикалық, түзетушілік, ағартушылық, оқытушылық, зерттеушілік, тәрбиелік, ұйымдастырушылық. Педагог-психолог түрлі клиникалық топ балаларына педагогикалық-психологиялық қолдау көрсетуді; қорытынды құрастыру, анықталған мәселелер бойынша жеке бағдарлама құрастыру және білім алушыларға көмек көрсетуді ұйымдастыру үшін кешенді диагностиканы жүзеге асыру, ата-аналарға кеңес беру, білім беру субъектілерімен алдын алу жұмыстарын жүргізуді жүзеге асыру бойынша тәжірибелік құзыреттіліктерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білімді және зияткерлік ресурстарды басқару
Несиелер: 5Пән білім алушылардың зияткерлік қорлар мен білімдерді басқару бойынша заманауи тенденциялар, әдістер, қағидалар, қызметтер, құралдар, технологиялар, стратегиялар, тұғырлар бойынша білімдер жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттардың қалыптасқан құзыреттіліктері басқарушылық құрылымды жобалауға, жауапкершіліктер мен өз уәкілеттіліктерін табыстау арқылы таратып бөлуге, басқару міндеттерін шешуде көшбасшылықтың негізгі ынталандырушылық теорияларын пайдалануға көмектеседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Педагогикалық инноватиканы басқару
Несиелер: 5Пән инновациялық білім бьеру үдерінісі бағытындағы құзыреттіліктерді дамытуға негіз болады, мұнда инновациялық басқарушылық іс-әрекеттің қызметтері, заманауи үдерістердің негізгі құрылымы, формалары, заңдылықтары егжей-тегжейлі қарастырылады, оның құрамдас бөліктері келесілер болып табылады: мақсаттық бағдарлар, жаңартылған білім беру м азмұны, басқарудың формалары, тәсілдері, құралдары, технологиялары, жүйесі. Алынған білімдер жаңашылдық іс-әрекеттің үлгілерін құрастыруға, оны жүзеге асыру, ұйымдастыру формаларын жаңартуға негіз болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Несиелер: 5Пән білім алушының зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға, ғылыми зерттеулер әдіснамасының жалпы санаттарын, ұғымдары мен қазіргі заманғы тұжырымдамаларын меңгеруде теориялық және практикалық дайындыққа бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы ғылыми қызметті ұйымдастырудың негізгі қағидаттарын, ғылыми зерттеу құрылымының компоненттерін, ғылыми танымның жалпы әдістерінің заңдылықтарын және оларды қолдану ерекшеліктерін түсінуін, Академиялық хат үлгілері – мәтіндерін жасау және түсіндіру қағидаттарын меңгеруін көрсетуі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Пән психологиялық жағдаяттарды талдау, басқару ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық жай-күйді диагностикалау және болжау, бағыныштық іс-әрекет бағдарламаларын құрастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді үйретудің белсенді әдістерін құрастыру арқылы заманауи басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық тетіктері мен ұйымдарда адамдардың әрекетін басқару жүйесі бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Оқу-білім беру мекемесінде персоналды басқару
Несиелер: 5Пән басқарушылық ойлауды дамытуға бағытталған. Курста басқару әдіснамасы, әдістемелік негіздері, ерекшеліктерімен, инновациялық технологиялармен, қызметкерлерді басқару үлгілері, заңдылықтарымен, жұмыс істеу үшін жағымды жағдай туғызу негіздерімен (ынталандыру, мадақтау, тиімді орын ауыстыру) танысады, іскерлік бағалау әдістерін (әңгімелесу және жұмысқа орналасу, бейімделу жүйесі, мансаптық даму, аттестация), бөлімшелер іс-әрекетін талдау әдістерін, басқару жүйесінің өнімділігін бағалау әдістерін меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Код ON2
педагогикалық және психологиялық құбылыстар мен үдерістердің тарихи, философиялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілерін түсіну және оларды академиялық жазба, ғылыми зерттеулер, эксперимент жоспарлау және жүргізу, зерттелетін саладағы үдерістерді талдау, эксперимент мәліметтерін бағалау және түсініктеме беру тәжірибесінде пайдалану;
-
Код ON3
психологиялық механизмдер мәні, жеке тұлғалық ерекшеліктер, субъектілердің мақсаттары мен бағдарлылығы бойынша білімдер негізінде психологиялық-педагогикалық білімдерді пайдалану мақсатында педагогика мен психология саласындағы заманауи теория мен тәжірибені біріктіру;
-
Код ON1
ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа түсе білу, мемлекеттік тілде, орыс тілінде және шет тілдерінде ғылыми-зерттеушілік іс-әрекетті жүзеге асыру.
-
Код ON9
нақты басқарушылық жағдайларды талдау, түрлі бизнес-жағдайларда басқарушылық шешімдердің сценарилік жобаларын құрастыру,белгілі бір өлшемдерді есепке ала отырып, қабылданған басқарушылық шешімдердің тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру
-
Код ON8
білім беру үдерісінің сапасын арттыруға қол жеткізу үшін қажетті білім беру субъектілерін дамыту бойынша заманауи технологияларды, формалар мен әдістерді меңгеру;
-
Код ON4
кәсіби және зерттеушілік іс-әрекет барысында құзыреттілік тұрғысынан келу, жүйелілік, іс-әрекеттік тұрғыдан келу және т.б негіздерін, ғылымдардың өзара әрекеттесуі мен кірігу мәселелерін қолдану;
-
Код ON9
педагогикалық және психологиялық шындықты талдау, әлеуметтік-мәдени жағдаят, түзету, педагогикалық іс-әрекет нәтижелерін болжау негізінде туындайтын қауіптер мен қатерлерді анықтау, диагностиканы жүзеге асыру;
-
Код ON6
білім алушылардың әлеуметтену үдерістерін, педагогтар мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үдерістерін психологиялық-педагогикалық тұрғыда сүйемелдеуді үлгілеу;
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша