Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07208 Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы (сала бойынша) в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің сапасын бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    «Қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің сапасын бағалау әдістері» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің жіктелуі мен түрлерін зерттеу; тамақ өнімдерінің тағамдық құндылығын зерттеу және олардың адам тағамындағы маңызы; әр түрлі топтағы қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің ассортименті мен сапалық қасиеттерін зерттеу; қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің сақталуы, тасымалдануы және сатылуы; қайта өңдеу өндірістері өнімдерін бағалау мен сапасын талдаудың заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақтанудың гигиеналық негіздері, тағам өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    «Тамақтанудың гигиеналық негіздері, тағам өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігі» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: тиімді тамақтанудың ғылыми және тәжірибелік аспектілері; тағам қауіпсіздігі және оны бағалаудың негізгі критерийлері; микроб пайда болудың қауіптілігі; тағамдық заттардың жетіспеушілігі немесе артықшылығының қауіптілігі; сыртқы ортадан өзге туынды заттардың қауіптілігі; тағамдық өнімдердің генномодифицирленген көздері; тағамдық өнімдердің табиғи компоненттерінің қауіптілігі; тағамдық қоспалар; технологиялық қосымша заттар; биологиялық белсенді қоспалар; тағамдық өнімдерді идентификациялау және бұрмалау; әлеуметтік токсиканттар; тағамдық өнімдер мен тағамның қауіпсіздік концепциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағам өндірістерінің гигиеналық дизайны
    Несиелер: 5

    «Тағам өндірістерінің гигиеналық дизайны» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: тағам өндірістеріне қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар; гигиеналық өндіріс кезіндегі тәуекелдер мен қауіптер; тағам жабдықтарының гигиеналық дизайнының өлшемдері; жабдықтарға, тығыздағыштарға және қосалқы материалдарға қойылатын гигиеналық талаптар; тағам жабдықтары дизайнының гигиеналығын тестілеу әдістері; тағам өндірісінің ғимараттары мен үй-жайлары аумағының гигиеналық дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи тағам қоспалары, пайдалану ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    «Заманауи тағам қоспалары, пайдалану ерекшеліктері» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: функционалды тағамдық ингредиенттер; витаминдермен және минералдық заттармен байытылған өнімдер; тағамдық өнімдерді микронутриенттермен байытудың негізгі принциптері; поливитаминді және витаминді-минералды премикстер; технологиялық өндіру үрдістерінің байытылған өнімдердің сапасына әсері және олардағы витаминдердің сақталуы; йодпен байытылған өнімдер; микробиологиялық қауіпсіздік; тағамдық талшықтардың қолданылуы; екіншілік өсімдік өнімдерімен байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Диеталық және балалар тағамы технологиясының негізі
    Несиелер: 5

    «Диеталық және балалар тағамы технологиясының негізі» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: балалар және диеталық тамақ өнімдерін негізгі технологиясы салауатты тамақтану саласындағы мемлекеттік саясаттың тұжырымдамасы; балалар және диеталық өнімдерді құру негізгі бағыттары: экологиялық пайдалану таза шикізат, арнайы шикізат пайдалану, биологиялық белсенді қоспаларды (БАД) пайдалану; балалар мен диеталық өнімдерді беру үшін шикізат арнайы түрлерін пайдалану, қасиеттері (кебек, ұсақталған астық, жарма, баспалау, минералды және дәруменді қоспалар, премикстер және басқалар); диеталық кондитерлік өнімдер және емдеу-профилактикалық тамақтануға олардың рөлі; балаларға арналған кондитерлік өнімдердің жаңа түрлерін құру үшін басым бағыттары және диеталық азық-түлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясындағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    «Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясындағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: білімнің методологиялық негіздері; ғылыми зерттеудің әдістері; ғылым дамуының жалпы заңдылықтары; ғылыми білімнің жалпы заңдылықтары; дәлелдеменің логикалық негіздері; зерттеулердің ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздері; ғылыми ақпаратты ауызша жеткізу; ғылыми зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз ету; зерттеу нәтижелерін рәсімдеу әдістемесі және техникасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу және сақтаудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    «Өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу және сақтаудың инновациялық технологиялары» курсы бойынша бағдарламасы магистранттардың білімдерін келесі сұрақтар бойынша тереңдетуді өзінің мақсаты санайды: қайта өңдеу өндірістерінің инновациялық тағамдық өнімдер алу технологиясы; қайта өңдеу өндірістерінің техника мен технологиясының, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескере отырып, басым бағыттарын құрастыру және реттестіру; қайта өңдеу өндірістерінің техника мен технологиясы дамуының аса келешегі бар бағыттарын болжау, бағалау және таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Наубайхана, макарон және кондитер өндірісі жартылай фабрикаттарының және шикізаттың реологиясы
    Несиелер: 6

    «Наубайхана, макарон және кондитер өндірісі жартылай фабрикаттарының және шикізаттың реологиясы» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: қамырдың реологиясы туралы түсінік, құрылымдық жүйелердің сипаттамалары; қамырды дайындау кезінде пайда болатын реологиялық үдерістер; нан, макарон және кондитерлік өндірісіндегі жартылай фабрикаттарды дайындау кезінде қамырдың реологиялық қасиеттерінің өзгеруі; әртүрлі параметрлердің реологиялық қасиеттеріне, құрылыстың қалыптасуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік саласында жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобаларды басқару әдістерінің даму тарихымен таныстырады; жобаның тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін зерттейді; жобаның өмірлік циклінің түрлі сатыларында жоба менеджерінің рөлін және функцияларын меңгеру; жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандары және оларды әзірлеу, оңтайландыру әдістерімен таныстырады. Нарық жағдайында агро өнеркәсіптік кешеннің сферасы жүйесінде білім алушыларды даярлау. Экономикалық ойлау, кәсіпкерлік қабілетті, нарықта өзінің орнын табу, өз ісін ашу, жеке кәсіпорын ұйымдастыру және тиімді басқару іскерлігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес шешімдерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Бүтіндей ауыл шаруашылығы өндірісінің, салаларының және экономика мамандықтарының қызметтік өнімдерінің бәсекелестікке қабілеттілігін арттырып және магистранттарды агроэкономикалық ғылымның жетістіктерін белсенді және мақсаттық бағытта пайдалануға қызықтыра отырып, қолдау көрсету арқылы экономикалық базалық және кәсіптік пәндер аймақтарында алынған кәсіптік білімдерді агробизнестің соңғы мақсатымен жүйелік байлануын қамтамасыздандырады. Пәннің мазмұнында алғашқы мәселені формалдаудан бастап, оның математикалық моделін құру және шешу, шешім нәтижесін талдау арқылы басқару шешімі қалыптасқанға дейін, барлық шешім қабылдау кезеңдері қысқа нақтылы түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттағы нан-тоқаш өнімдерін әзірлеу
    Несиелер: 6

    «Арнайы мақсаттағы нан-тоқаш өнімдерін әзірлеу» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: арнайы мақсаттағы нан өнімдерінің өндірісінде пайдаланылатын шикізат сипаттамасы; дәстүрлі емес шикізат (астық, жеміс-көкөніс ұнтақтар, дәрумендер, минералдар және олардың кешендері, тәттілендіргіштер, өсімдік шикізаттың әр түрлері және т.б.); шикізат сапасының көрсеткіштері мен оның қауіпсіздік талаптарына сәйкестігі; арнайы мақсаттағы нан өнімдерінің жіктелуі; нан-тоқаш өнімдерін функциясы; емдік азықтандыру үшін нан-тоқаш өнімдерінің технологиясы; профилактикалық тамақтануға арналған нан өнімдерінің технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наубайхана өндірісінің биотехнологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    «Наубайхана өндірісінің биотехнологиялық негіздері» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: нан биотехнологиясы, нан өндірісіндегі әртүрлі компоненттердің рөлі; судың органикалық заттармен байланысу механизмі; нан өндіруде биотехнологиялық процестердің рөлі; нан өнімдерін өндірудің негізгі биохимиялық және микробиологиялық процестері; наубайханалық жартылай фабрикаттарын ашыту түрлері; наубайханалық ашытқыларының биотехнологиялық қасиеттері; жартылай бидай фабрикаттарының ашыту кезіндегі биотехнологиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Толық түрде ұнтақталған ұн өндіру технологиясы
    Несиелер: 6

    «Толық түрде ұнтақталған ұн өндіру технологиясы» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: ҚР ұн тарту өндірісінің қазіргі жағдайы мен даму тенденциясы, ұн тарту өндірісін техникалық қамтамасыз ету және толық түрде ұнтақталған ұн өндіру өндірісінің белгілі техникалық және технологиялық шешімдері, қазақстандық көп дәнді астық шикізатынан жасалған толық түрде ұнтақталған ұн өндірудің қазіргі заманғы тәсілдері мен оның ассортиментін кеңейтудің негізгі мәселелері, толық түрде ұнтақталған ұн өндіру мәселелері, дәнді дақылдарды терең қайта өңдеудің тиімділігін арттырудың инновациялық технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағамдық заттарды майдалау технологиясы
    Несиелер: 6

    «Тағамдық заттарды майдалау технологиясы» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: тағамдық заттарды майдалау технологиясы; ұнтақтағыш-майдалағыш машиналар конструкциясының заманауи тәсілдері мен майдалау әдістері; тағамдық заттарды майдалау механикасының мәселелері; ұнтақтағыш-майдалағыш машиналар мен аппараттарды модельдеудің заманауи тәжірибелік базасы; сусымалы заттар майдалаудың заманауи үрдістерінің математикалық моделі; тағамдық заттарды майдалаудың теориясы мен практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп дәнді өнімдерді өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    «Көп дәнді өнімдерді өндіру технологиясы» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: ҚР жарма өндірісінің қазіргі жағдайы мен даму тенденциясы, жарма өндірісін техникалық қамтамасыз ету және дайындығы жоғары жылдам дайындалатын тағамдар шығаратын өндірістің белгілі техникалық және технологиялық шешімдері, қазақстандық көп дәнді астық шикізатынан жасалған тағам өндірідің қазіргі заманғы тәсілдері мен ассортиментін кеңейтудің негізгі мәселелері, көп дәнді өсімдіктерден жасалған дайындығы жоғары жылдам дайындалатын тағамдар шығарудағы қайта өңдеу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нан, макарон және кондитерлік өнімдер өндірісінде дәстүрлі емес шикізатты пайдалану
    Несиелер: 6

    «Нан, макарон және кондитерлік өнімдер өндірісінде дәстүрлі емес шикізатты пайдалану» пәнінің бағдарламасы магистранттарға келесі мәселелерден тереңдетілген білім беруді өзінің мақсаты ретінде қарайды: нан, макарон және кондитер өнімдерінің технологиясындағы мал және өсімдік тектес шикізаттарының жаңа түрлері; мал және өсімдік тектес шикізаттарынан алынған кешенді қоспалар; жіктелінуі, функционалды тағайындау, дәстүрлі және дәстүрлі емес шикізат түрлері; «тағамдық қоспа» ұғымы; нан, макарон және кондитер өнімдерін өндіруде қолданатын тағамдық қоспалар; дайын өнімге және жартылай фабрикаттар сапасын, өндіріс үрдісінің технологиясына әсер ететін жекелеген қоспалар түрлері; қоспаларды өндіріске дайындау және сақтау; қоспалармен өнімдердің рецептурасын оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON9

    Ғылыми жетістіктер негізінде тағам және қайта өңдеу өндірісінің өнімдерін өндірудің инновациалық технологиясын жасауға қауқарлы болу

  • Код ON2

    Шет елдердің бір тілінде жазбаша және ауызша кәсіптік қарым-қатынас жасай білуге қауқарлы болу

  • Код ON6

    Кешенді зерттемелер жүргізуге, соның ішінде пәнаралық, ғылыми тұжырымдаманың бүкіл жүйесі негізінде қауқарлы болу

  • Код ON7

    Зерттеу кезінде қол жеткізілген жаңалықтарды және тәжірибелік қызмет көрсету білімін қолдануға қауқарлы болу және ұжым мүшелерінің ойларын ескере отырып өз позициясын сақтай білу

  • Код ON1

    Жаратылыстану және әлеуметтік-экономикалық ғылым саласында жаңа білімдер, дағдылар алу және оларды кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON5

    Ақпаратты, үрдістерді, қызмет көрсетуді талдау және бағалау, өндірістік үрдістерді басқару кезіндегі мәселелерді идентификациалау

  • Код ON3

    Білім беру қызметінің міндеттерін орындауда жоғары білім беру педагогикасының, кәсіптік білімнің теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қолдану

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіптік қызмет көрсету аймағындағы ұжымға жетекшілік етуге дайындық

  • Код ON8

    Өзінің қызмет көрсету нәтижесін болжау, технологиялық үрдістер барысын қадағалау және олардың нәтижесін талдау

  • Код ON11

    Ғылыми қызмет көрсетуде және сапалы өнім жасау үшін әдістемелеу және эксперименталды зерттеулер әдістері білімін қолдану

  • Код ON10

    Зерттемелер жүргізу үшін теориялық және тәжірибелік білім қолдануға қауқарлы болу, осы зерттеулерді ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешу үшін пайдалану

Top