Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Жоғары мектеп мұғалімінің басқару мәдениеті
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп педагогының басқару мәдениетінің тұтас қалыптасуының практикалық-бағытталған технологиясының мазмұнын оқу, педагогтың басқару мәдениетінің теориялық негіздерін, педагогтың құрылымы, деңгейлері мен критерияларын, кезеңдерін және қалыптасу деңгейлерін зерттеу. Педагогтың басқару мәдениетінің түрлері мен ерекшеліктері. иеленеді: жоғары мектеп педагогының басқару мәдениеті теориясын білу, педагогикалық құзыреттілік мәселелеріне бағдарланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері/
    Несиелер: 5

    Магистранттардың мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруі; тұлғаның даму идеясын зерттеу;мәдени-тарихи тұжырымдама туралы білімдерін жүйелеу; мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғысынан қызмет , сана , жеке тұлға категорияларының мазмұнын анықтау; білім беруді дамытудың қандай да бір аспектісіне сыни тұрғыдан қарау қабілетіне ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болашақ мұғалімді дайындауда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Педагогтың кәсіби құзыреттілігін зерттеу; болашақ педагогтың педагогикалық міндеттерді тиімді және өз бетінше шешу қабілетін қалыптастыру, педагогикалық теорияны білу, оның ережелерін іс жүзінде қолдана білу және дайын болу. Иеленеді: ойлау қабілеті мен дайындығы бар (біздің қоғамдарымызды дамытудың қандай да бір аспектісіне сын көзбен қарау, пікірталастарда позиция алу және өз пікірін білдіру және т. б.); бейімделу қабілеті мен дайындығы бар (ақпарат пен коммуникацияны меңгерудің жаңа технологияларын пайдалану, қиындықтар алдында төзімділікті көрсету және т. б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі қағидалары мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін жеткізуді ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінде ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Зерттеу мәселесімен жалпы танысу, оның өзектілігін, әзірлену деңгейін негіздеу; нысан мен пәнді, зерттеу тақырыбын және мақсаттармен сәйкес міндеттерді анықтау, әдіснаманы таңдау, зерттеу болжамын құру , шет тілінде ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді оқиды және талдайды; шет тілінде ғылыми зерттеуді грамматикалық және стилистикалық түрде ресімдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара іс-қимылы ретінде педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері, психологияны оқыту әдістемесі мен ғылыми пән кешенін меңгеруі; ЖОО-да психологияны оқытудың қағидалары мен мақсаты. Әлемдегі психология дамуының негізгі тенденциялары және психологиялық білім. Фундаменталды психология пәндерін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Жалпы психологияны оқытудың мақсаты. Дифференциалды психология. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін, алған кәсіби білімін іс жүзінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім беру жағдайында ғаламдық құзыреттілікті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Магистрантта сыни ойлау, рационалды оптимизм, инновация, эмпатия және мәдениеттің адам мінез-құлқына және әлемдік оқиғаларға әсерін түсіну сияқты дағдыларды қалыптастыру. Өзекті мәселелерді тұжырымдай отырып және магистранттың оқу бағытына сәйкес келетін зерттеулер жүргізе отырып, қоршаған ортадан тыс әлемді тануға мотивация жасау. Географиялық, тілдік, идеологиялық және мәдени кедергілерді жеңе отырып, әртүрлі аудиториялармен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мамандарды даярлауға бағытталған педагогикалық пәндерді оқытудың теориялық негіздерін ашу, оқыту мен тәрбиелеу процестерін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті практикалық білімді, кәсіби қызметтің дағдылары мен шеберлігін меңгеру үшін алғышарттар жасау. Нәтижесінде магистранттар педагогикалық пәндерді іс жүзінде оқыту әдістемесінің теориясын білуді қолданатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс бағдарламада болашақ маманның шет тілін іс жүзінде меңгеруге мүмкіндік беретін білім мен білік алу қажеттілігін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады: шетел тілінде ауызша және жазбаша коммуникативтік қызметті жүзеге асыру; ЖОО-да алған білімді өз бетінше тереңдету және шеберлікті жетілдіру; бағдарламада қарастырылған шектеулі сағат саны шеңберінде студентті белгілі бір тілдік білім көлеміне оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кредиттік оқыту тұрғысынан элективті курстардың мазмұнын жобалау
    Несиелер: 5

    Ақпараттық революция, ғылым мен білім беруді дамыту заманауи жаһанданудың негізі ретінде. Білім мен ғылымның жаһандануы жағдайында Ұлттық білім беру жүйесінің бірыңғай халықаралық білім беру кеңістігіне кіруі. Қазақстан Республикасының қарқынды дамуы үшін білім беру саласында талап етілетін Болон декларациясының принциптеріне сәйкес оқытушыларды даярлау, жаңа формация үшін қабілетті болу; оқу-әдістемелік және ресурстық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарын, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды, басқарудың кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау мен болжауды зерттейді. Басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, кәсіби даму мәселелері бойынша, басқарушылық кеңес беру, басшылық лауазымдарға ұсыну резервін құру іскерліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі жаңа педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесі тәжірибесіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар теориясының мазмұнын, әлемдік педагогикалық тәжірибедегі білім беру жүйесінің негізгі даму тенденцияларын зерттеу. Оқытудың тұлғалық-бағытталған технологиялары. Ынтымақтастықта оқыту. Жобалар әдісі. Түрлі деңгейлі оқыту. Магистрант тәжірибеде инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы психологтың кәсіби қызметінің теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    ЖОО-дағы психологтың кәсіби қызметінің теориялық негіздерін ашу, оқыту және тәрбиелеу үдерістерін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті практикалық білімді, кәсіби қызметтің іскерліктері мен дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант психологиялық диагностиканың әдістері мен құралдарын меңгереді, кеңес бере алады, білім беру үрдісіне қатысушылардың кәсіби қызметіне талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Магистранттарға өзекті ғылыми мәселелерді өз бетімен іздеу және зерттеуді ұйымдастыру кезінде, магистранттардың зерттеу мәдениетін қалыптастыруда, олардың кәсіби дағдылары мен іскерліктерін арттыруда практикалық көмек көрсетеді. Пәнді оқу барысында магистрант білу қажет: негізгі компоненттерінің ұғынуын ескере отырып, жеке зерттеу қызметін ұйымдастыруды басқара білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті дамыту
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында, Ресейде және шетелде психологиялық қызметтің дамуына тарихи экскурсын, практикалық психолог қызметінің негізгі бағыттарын, педагог-психологтың профессограммасы мен психограммасын, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің қызметі, міндеттері, құрылымы мен функцияларын зерттейді. Психологтың мектептегі қызметінің негізгі бағыттары, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің қалыптасуы мен дамуының мәселелері мен қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің дамуы қарастырылады. Білім беру процесіне қатысушылардың кәсіби қызметін талдау, кеңес беру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Университеттің білім беру жүйесіне интерактивті технологияларды енгізу
    Несиелер: 5

    ЖОО-да дәрістік және тәжірибелік сабақтарды өткізуде қолданылатын интерактивті технологияларды оқу: Кейс-әдісі; Жобалар әдісі; SCORE әдісі; Свод-талдау; Эссе;Мәселелік жағдаят;Түйіндеме технологиясы; Ақыл картасы; Блиц-сауалнама; Блиц-ойын; Ассисмент; Кластер; Миға шабуыл; Графикалық органайзер; ЖОО білім беру жүйесіне интерактивті технологияларды енгізу дағдылары мен шеберліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фундаменталды зерттеулер
    Несиелер: 5

    Магистранттардың кәсіби дағдылары мен шеберліктерін арттыратын зерттеу мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант білу қажет: ғылыми фактілерді синтездей және талдай алуы; қарама-қайшылықтарға талдау жасау және интерпретациялау; зерттеу әдісін меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі білім берудегі этнопедагогика және этнопсихология
    Несиелер: 5

    Көпэтникалық білім беру ортасының проблемаларын, педагогикалық мәдениеттің этникалық қырларын, қазіргі заманғы педагогтің көпмәдениетті құзыреттілігін дамытуды зерттейді. Мультимәдени ортада білім беруді сүйемелдеуді жүзеге асыру біліктерін қалыптастыру; білім беруде тиімді мәдениетаралық коммуникация технологияларын және әлем мәдениетінің таралуына ықпал ету технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО-ның оқу-тәрбие процесіне этнопсихологияны енгізу
    Несиелер: 5

    ЖОО - ның оқу-тәрбие үдерісі мен әлемдік білім беру жүйесі контекстіндегі этнопсихологияның теориялық және практикалық негіздерімен танысу, магистранттың кәсіби дағдылары мен шеберліктерін арттыратын зерттеу мәдениетін қалыптастыру, өзекті ғылыми мәселелерді өз бетімен іздеу мен зерттеуді ұйымдастыру кезінде практикалық көмек көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білуі қажет: ғылыми фактілерді талдау және синтездеу;қарама-қайшылықтарды талдау және интерпретациялау; талдаудың, синтездің, салыстырудың, ғылыми фактілерді жинақтаудың зерттеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Болашақ маманды дайындауда артпедагогика және арттератия
    Несиелер: 5

    Бакалаврлардың ішкі дүниесінің рухани-адамгершілік жағдайын дамыту және оларды әлеуметтендіру арқылы балалардың танымдық қызметін жандандыру бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту; магистранттар білуі тиіс: ертегі терапиясы тәжірибесін жүзеге асыру; ойын терапиясы тәжірибесін жүзеге асыру; бар білімдерді фольклорлық арттерапия әдісін практикада және түзету ритмопластика формаларының әдістерінде іс жүзінде қолдану; көркем қызметті ұйымдастырудың әр түрлі нысандарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді құрылымдық және мазмұнды жобалау
    Несиелер: 5

    Жүйелік талдаудың мақсаттарын, жүйелердің жіктелуін, жүйелердің модельдерін және моделдеуді, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін ресімдеу негіздерін, материалды баяндаудың жүйелілігін, стилін, диссертацияның құрылымына, ғылыми құжатты анықтамалық-библиографиялық ресімдеуге қойылатын талаптарды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    Психологиялық диагностика әдістерін және әсер етудің заманауи психотехникасын қолдана отырып, психологиялық қызметті ұйымдастыру үшін білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық қызметтерге қажеттіліктерін анықтау

  • Код ON6

    Кәсіби міндеттерді өз бетінше шешу және жаңа педагогикалық идеяларды тудыру үшін оқытудың заманауи әдістерін шығармашылықпен қолдана отырып, үздіксіз, жүйелі білім беруді жүзеге асыру

  • Код ON4

    Ғылыми нәтижелерді синергия мен интеграциялаудың заманауи принциптерін қолдана отырып, білім беру процесін жобалау үшін психологиядағы мәдени, тарихи және белсенді тәсілдер негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын талдау

  • Код ON2

    Білім берудегі инновацияларға, білім беру процесін жетілдірудің халықаралық және отандық тәжірибесіне сүйене отырып, жоғары мектепте педагогикалық және психологиялық пәндерді, қазіргі заманғы білім беру технологияларын оқытудың әдістері мен құралдарын қолдану

  • Код ON5

    Ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын басшылыққа ала отырып, теориялық , эмпирикалық, математикалық және статистикалық әдістерді пайдалана отырып, дербес, оның ішінде шет тілінде іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және құрылымдық-мазмұндық ресімдеу

  • Код ON1

    Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін көрсету; өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілеті; әлеуметтік құбылыстарды сыни тұрғыдан талдауға, пікірталастарда белгілі бір ұстанымға ие болуға және өз пікірін, оның ішінде шет тілінде білдіруге дайын

  • Код ON8

    Басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу және ұйым қызметінің тиімділік критерийлері негізінде олардың таңдауын негіздеу

  • Код ON7

    Этникалық психологиялық-педагогикалық проблемаларды бағалау; білім беру процесін ұйымдастыру кезінде оларды ескере отырып, этникалық ерекшеліктер мен жеке даму факторларын талдау негізінде оларды шешу тәсілдерін анықтау

  • Код ON9

    Тұлғаны дамыту үшін білім беруде интерактивті технологиялар мен инновациялық арт-әдістерді әзірлеу және креативті қолдану

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top