7M01101 Педагогика және психология в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында терең білімі бар, сондай-ақ ғылыми және педагогикалық қызметте алған білімдерін іске асыруға қабілетті білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру
Пәннің мақсаты: зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруда білім алу барысында және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындаудағы кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру. Курс болашақ педагогтерді іс-әрекеттегі зерттеу мен командалық зерттеудің ерекшеліктері негізінде педагогикалық қолданбалы зерттеуді ұйымдастыру мен оны өндірістік практикада қолдануды жоспарлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогикалық қолданбалы зерттеу әдіснамасымен, әдістерімен және әдістемесімен таныстыра отырып, өз тәжірибелерін зерттеуді мектеп тәжірибесімен және болашақ педагогтерді даярлау ісімен сабақтастығын зерделеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патенттану
Пәннің мақсаты: зияткерлік меншік объектілері туралы заманауи кешенді ғылым ретінде патенттанудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: Өнеркәсіптік меншік және авторлық құқық саласында теориялық білімді қалыптастыру; патенттік, оқу, рефераттық, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру; патенттік зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы ақпараттық ағымда еркін бағдарлай білуді дамыту; зерттеу еңбегі мәдениетін дамыту және дағдыларды игеру, ғылыми этиканы қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты-ғылым тарихын зерттеу негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді зерделеуге, шетелдік және отандық ғылым әдіскерлерінің бастапқы көздерімен, классикалық еңбектерімен жұмысты талдауға, дербес және сыни ойлауға жәрдемдесуге, кәсіби даму үшін ойлау кеңдігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе оқуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдерін, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымның қалыптасу тарихын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдіснамасы
Пәннің мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім алушылардың зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамытуға бағытталған. Пән білім алушылардың ғылыми зерттеулерінің ерекшеліктерін, шығармашылық жобалардың ғылыми зерттеулерінде білім алушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру процесін педагогикалық диагностикалау
Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында біліктіліктермен дағдыларды қалыптастыру, диагностикалық әдістерді бағалай білу. Курс педагогикалық процесс объектісінің жай-күйін анықтауға және оның дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі қарай даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тестілерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістер және оларға қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару қызметі және тұтас педагогикалық процесс бойынша болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік–психологиялық ахуал, тиімді басқаруды ұйымдастыру, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу мәселелері, тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері, психологиялық-педагогикалық және пәндік білімді интеграциялау тетіктері мен принциптері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: білім беру, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттеу және жоғары мектеп мұғалімін даярлау процестерін басқару. Курс жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелерді, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелерін игеруге бағытталған. Курста жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, білім берудің заманауи парадигмасы, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында білім беру-ғылыми үдерісті жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар; жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, педагогикалық менеджмент, педагогикалық деонтология, педагогикалық аксиология негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Киберпедагогика
Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы қағидаттары негізінде онлайн/ аралас курсты жобалау мен іске асыруда цифрлық ресурстарды, технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық сервистер және құралдар арқылы жеке оқытуды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
Пәннің мақсаты: мәліметтерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық және тәжірибелік білімді қалыптастыру. Пән мазмұны үлкен мәліметтерді талдау, жинау, сақтау және жүйелеу мәселелері, басқарудың әртүрлі платформаларының жұмыс принциптері; күрделі көп өлшемді мәліметтерді талдау, үлгілеу және визуализациялау; нақты әлемдегі күрделі мәліметтермен, сондай-ақ кейстермен байланысты тәжірибелік мәселелер, тақырыптық зерттеулер; MS Excel бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері тақырыптарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық психологиясының теориялық және практикалық негіздері
Пәннің мақсаты – магистранттардың білім беру үдерісі субъектілерінің денсаулығын сақтау және нығайту бойынша профилактикалық іс-шараларды жоспарлау және іске асыру қабілетін қалыптастыру.Курста денсаулық психологиясының әдіснамалық негіздері, психологиялық денсаулық пен қауіпсіз, жайлы білім беру ортасының қалыптасу деңгейін анықтауға арналған диагностикалық әдістер, стресстік шиеленіс белгілері, кәсіби денсаулықты психологиялық қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі педагогикалық жобалау
Пәннің мақсаты-педагогикалық жобалаудың теориялық негіздерін, білім беру жүйесін жобалау аспектілерін зерттеу. Пән педагогикалық жобалаудың қолданылатын әдістерін, педагогикалық жобалаудың қалыптасуы мен дамуын, жобалауды ұйымдастыруды, білім беру ұйымын басқарудағы жобалау жүйесін, ғылыми жобалауды, білім беру мазмұнын жобалауды, білім алушылардың оқытудағы дизайны мен қызметін ұйымдастыруды, олардың құзыреттерін қалыптастыруды, зерттеу жобасын ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік негіздерін, ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелерін ресімдеуді және т. б. қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: магистранттардың жоғары оқу орнында психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруі. Болашақ мамандарды жоғары мектеп психологиясының мәселелерімен, жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық және теоретикалық негіздерімен, оқыту-тәрбиелеу процестерін ұйымдастыру, жоспарлау және талдау технологияларымен, жоғары оқу орнының білім беру процесінде студент пен оқытушының субъект- субъектілі арақатнасының коммуникативті технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сараптама және мониторинг
Пәннің мақсаты: магистранттардың мониторинг және сараптама қызметінде заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста білім беру жүйесін реформалауда экспертиза мен мониторингтің теориясы мен практикасы, ұйымда бақылауды жүргізу, білім беру жүйесін реформалауда сапалы бағалау, әдіснамалық негізде сараптамалық бағалау және мониторинг жасау, білім беру мекемесіндегі тәрбие қызметін сараптамалық бағалау процесінде аттестаттау мен аккредитациялау, сапаны басқару қызметі және оны бағалау мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менторинг
Пәннің мақсаты: ментидің кәсіби және жеке дамуы үшін ментор тікелей нұсқау беру мен іс-әрекетті үйретуден бастап, шедоуинг және коучинг сияқты озық форматтарға дейінгі құралдардың барлық спектрін қолдана алуға үйрету. Пән жеке тұлғаға бағытталған оқыту мен бөлінген көшбасшылыққа бағытталған білім берудің заманауи парадигмасының өзгеруіне бағытталған. Пән мазмұны тәлімгер болу үшін белгілі бір құзыреттерді қалыптастыруды, оқушымен жеке немесе басқаша жұмыс істеуді, оған өзінің тәжірибесін, білімін, ақпаратын және эмоционалды қолдауын ұсынуды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Мектеп басшыларына арналған құндылықтар мен этика
Пәннің мақсаты: білім беру мекемесі басшысының адамгершілік-этикалық нормалары мен кәсіби мәдениеті туралы түсініктерін қалыптастыру, бұл оны әр түрлі педагогикалық іс-шаралар мен қарым-қатынастарда шығармашылық іске асырудың өлшемі мен тәсілі. Білім беру мекемесі басшысының кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігін, оның лауазымдық міндеттерін және өзінің кәсіби және адамгершілік-этикалық деңгейін жетілдіруді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты-болашақ менеджердің білім беру саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асыру. Пән білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздеріне, Қазақстанда және шетелде білім беру жүйесін дамыту бағыттары мен стратегияларына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, білім беруді, ғылым мен инновацияларды интеграциялауды ескере отырып материалдар әзірлеу, қазіргі заманғы білім беру реформалары шеңберінде білім беру ұйымдарында білім беру-ғылыми процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды біле отырып, білім алушылардың академиялық құзыреттерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді.
- Кәсіптегі инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялай отырып, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін педагог психолог мамандығының қазіргі тенденциялары мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың практикалық-бағдарланған әдістері мен технологияларын талдайды және қолданады
- Білім алушыларда зерттеушілік және пәнаралық дағдылардың қажетті деңгейін дамытады, олардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді, білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтайды, білім алушылардың ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады
- Ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеп, ғылыми ойлау стилін, зерттеу әдіснамасын және деректерді талдау әдістерін қолдана отырып, психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі, педагогикалық жобалау, педагогикалық диагностика саласындағы ғылыми зерттеулерді, шығармашылық жобаларды іске асыруға белсенді қатысады.
- Заманауи цифрлық технологиялар мен ресурстарды қолдана отырып, педагогика және психология саласында онлайн және аралас оқыту бағдарламаларын әзірлеп,сабақтарды өткізу барысында пән аясындағы білім мен психологиялық-педагогикалық білімнің интеграциясын қамтамасыз ете отырып, оқу-әдістемелік жұмысты жүргізеді және әдістемелік құзыреттілігін дамытады.
- Сараптамалық қызметте, оқыту сапасының мониторингінде, педагогикалық жобалауда, менторингте заманауи технологиялар мен әдістерді қолданады
- Академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас стратегиялары мен тетіктерін біле отырып, ұжымды басқарудың дағдыларын, этикалық нормаларын, кәсіби мәдениетін меңгере отырып, білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады.
- Өзінің зерттеу және педагогикалық қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асырады, тілдер мен ғылым философиясын білуді қолдана отырып, одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтайды.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)