7M01101 Педагогика және психология в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық-педагогикалық ғылымдарды оқыту саласындағы терең білімдермен, дағдылармен және іскерліктермен; - басқару, сандық, тілдік білім, іскерлік, дағдылармен; - білім беру саласында психологиялық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемелерімен; - жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін өңірдің білім беру саласындағы практикалық қызметке енгізу қабілетімен қаруланған жоғары білікті, бәсекеге қабілетті құзыреттерге ие білім беру ұйымдарындағы модераторларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Патенттеу
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: зияткерлік меншік объектілері туралы заманауи кешенді ғылым ретінде патенттанудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: Өнеркәсіптік меншік және авторлық құқық саласында теориялық білімді қалыптастыру; патенттік, оқу, рефераттық, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру; патенттік зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы ақпараттық ағымда еркін бағдарлай білуді дамыту; зерттеу еңбегі мәдениетін дамыту және дағдыларды игеру, ғылыми этиканы қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру процесін педагогикалық диагностикалау және түзету
Несиелер: 5Пән мақсаты: процеске қатысушылардың өзара әрекеттесуі, бірлескен іс-әрекет, субъектілердің мінез-құлқы мен қарым-қатынасы туралы түсіндіру. Пән педагогикалық процестің сапасын басқару үшін объективті ақпарат алуға, педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыруға бағытталған. Пән мазмұны түрлі деңгейдегі бағдарламаларды жоспарлау, ақыл-ой операциялары мен оқу іс-әрекеттерінің қалыптасу деңгейі, оқу мотивациясының сипатын анықтау, сынып ұжымындағы қарым-қатынас, балалар мінезінің ерекшеліктері, танымдық саланың дамуы, ұжымда жақсы психологиялық ахуал қалыптастыру, педагогикалық ұжымдағы өзара қарым-қатынас, жекелеген оқушыларының даму деңгейін диагностикалау және оның негізінде олармен түзету жұмыстарын ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жеке психологиялық кеңес берудің теориясы мен практикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: психологиялық көмек көрсетудің теориялық негіздері мен қолданбалы бағдарламаларын әзірлеу. Пән мазмұны жеке тұлғаға бағытталған, гештальт, реализм, экзистенциалды бағыт, логотерапия, мінез-құлықтық, эмоциональды мінез-құлық, танымдық, өмірлік дағдылар, мультимодальды кеңес беру бағыттары бойынша қарастырады. Пән психологиялық сауатты кеңес берудің әдістері мен тәсілдерін, дағдыларын меңгеруге және оны жүзеге асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерциализация
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруда білім алу барысында және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындаудағы кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру. Курс болашақ педагогтерді іс-әрекеттегі зерттеу мен командалық зерттеудің ерекшеліктері негізінде педагогикалық қолданбалы зерттеуді ұйымдастыру мен оны өндірістік практикада қолдануды жоспарлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогикалық қолданбалы зерттеу әдіснамасымен, әдістерімен және әдістемесімен таныстыра отырып, өз тәжірибелерін зерттеуді мектеп тәжірибесімен және болашақ педагогтерді даярлау ісімен сабақтастығын зерделеуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптас-тыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқа-лармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Конфликт психологиясы және модерация
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет субъектілері үшін психологиялық жайлы жағдай жасауды үйрету, проблемалық жағдайларды талдау, қарым-қатынас серіктестерін тыңдау және өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастыру. Пән нақты проблемаға бағытталған бәсекелестікке емес, ынтымақтастыққа бағытталған, ресми бақылау мен бағалауды жоққа шығарады, проблеманы шешу жолын көрсететін қызмет тәсілдерін қарастырады. Пән мазмұны модерация кезінде топтық пікірталасты қолдану, мәселені әртүрлі жағынан көруде өзара ұстанымдарды нақтылау, көшбасшы мен бағыныштының өзара әрекеттесуі кезінде туындаған жанжал жағдайының сипатын, жіберген қателерді табу, жанжалсыз қарым-қатынас жағдайларын анықтау, қарым-қатынаста құзыретті адамның қасиеттері туралы қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психодиагностика және отбасылық кеңес
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: отбасылық психологиялық кеңес берудің практикалық тиімділігін арттыруда психодиагностикалық әдістерді дұрыс қолдану. Пән отбасыны зерттеу үшін маңызды негізгі диагностикалық тұжырымдамалардың мазмұнын терең меңгеруге, осы тұжырымдамаларды психологиялық тұрғыдан түсіндіре білуге бағытталған. Пән мазмұны нақты отбасыны зерттеуде психодиагностиканың стандартталған және клиникалық-диалогтық әдістерінің пропорциясын, түзету-терапиялық жұмыстарды, психодиагностикалық тексеруді жедел жоспарлау әдістерін игеру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Киберпедагогика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация үшін қажетті дағдыларды дамыту. Курс цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, сандық қызметтер мен құралдар негізінде жеке оқытуды қамтамасыз етеді және онлайн курстарды қолдану қарастырылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты магистранттарда деректерді зияткерлік талдау технологиялары (Data Mining), оларды қолдану және құралдары туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, деректерді қолданбалы талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, әртүрлі ғылыми және педагогикалық міндеттерді шешу үшін Data Mining әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамыту болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Қазіргі педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге және олардың кәсіби міндеттерің шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыруға бағытталаған. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың тұтас педагогикалық үдерісті және басқару ісі бойынша кәсіптік-психологиялық құзіреттілігін қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық –әдіснамалық негіздерін, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлекметтік-психологиялық ахуалын, басшылық және лидерлік, адам әрекетін тиімді түрде басқаруды ұйымдастыруды, басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешуді, тұлғаның психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектеп басшыларына арналған құндылықтар мен этика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: білім беру мекемесі басшысының адамгершілік-этикалық нормалары мен кәсіби мәдениеті туралы түсініктерін қалыптастыру, бұл оны әр түрлі педагогикалық іс-шаралар мен қарым-қатынастарда шығармашылық іске асырудың өлшемі мен тәсілі. Білім беру мекемесі басшысының кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігін, оның лауазымдық міндеттерін және өзінің кәсіби және адамгершілік-этикалық деңгейін жетілдіруді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі менторинг
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: ментидің кәсіби және жеке дамуы үшін ментор тікелей нұсқау беру мен іс-әрекетті үйретуден бастап, шедоуинг және коучинг сияқты озық форматтарға дейінгі құралдардың барлық спектрін қолдана алуға үйрету. Пән жеке тұлғаға бағытталған оқыту мен бөлінген көшбасшылыққа бағытталған білім берудің заманауи парадигмасының өзгеруіне бағытталған. Пән мазмұны тәлімгер болу үшін белгілі бір құзыреттерді қалыптастыруды, оқушымен жеке немесе басқаша жұмыс істеуді, оған өзінің тәжірибесін, білімін, ақпаратын және эмоционалды қолдауын ұсынуды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Оқыту тиімділігі мен когнитивтік қызметтің мета-анализі
Несиелер: 6Пән мақсаты: зияткерлік дағдыларды дамыту және қолдау. Курс зияткерлік әл-ауқатты жақсартуға, шығармашылықты, қызығушылықты және өмір бойы оқуды бағалауға бағытталған. Пәннің мазмұны әр адамның танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін эмоциялар, тосынсый, қозғалыс және арнайы нейро-білім беру құралдарын қолдануға негізделген танымдық оқыту тұжырымдамасын қарастырады. Сондай-ақ зияткерлік қабілеттер: сыни ойлау, пәндер арасындағы байланысты көру және жаңа немесе өзгеретін жағдайларда проблемаларды шешу, есте сақтау, проблемаларды шығармашылық шешу және сөздік қор үшін қажетті дағдыларды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Клиникалық психология және психотерапия
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: «терапиялық орта» және оңтайлы психологиялық климат құру үшін адамдармен өзара әрекеттесу мәселелері бойынша кеңес беру. Пән клиникалық психология мен психотерапия арасындағы ерекше жақындық идеясына бағытталған. Пән мазмұны психологиялық араласудың мақсаттарын, міндеттерін және бағдарламасын, жеке, топтық және отбасылық әдістерді пайдалана отырып, психологиялық араласу жүргізуді, психология салалары шеңберінде психологиялық зерттеу жүргізу мен психикалық және физикалық денсаулықты сақтау мен қолдаудағы психологиялық факторлардың рөлі туралы ақпаратты таратуды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: қазіргі білім беру реформалары аясында білім берудегі инновациялық процестермен байланысты білім мен іс-әрекет тәсілдерін игеруде жалпы мәдени және кәсіби-педагогикалық құзыреттілік жүйесін қалыптастыру. Білім беру саласындағы практикалық педагогикалық және басқарушылық қызметке дайындықты, қазіргі басқару құжаттары мен теориялық-педагогикалық жетістіктер негізінде білім беру жүйесі бойынша теориялық білім базасын қалыптастыруды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON3
Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи әдістер мен технологияларды талдайды және қолданады.
-
Код ON7
Білім беру саласындағы авторлық инновациялық идеяларды іске асыру үшін мәселелерді шешеді және шешімдер қабылдайды, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайды.
-
Код ON4
Нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады.
-
Код ON2
Басқалардың зерттеулерін талдайды, білім беру практикасын жетілдіру үшін зерттеулерді дербес жоспарлайды және жүргізеді.
-
Код ON1
Жоғары мектеп педагогикасы білімін, оқытудың жаңа әдістемелерін, ғылымның тарихы мен философиясын, психологиялық ғылымның негізгі жетістіктерін, ұжымды басқару қағидаттарын, тілді еркін меңгеру деңгейінде шет тілін пайдалана отырып, педагогикалық және зерттеу қызметі процесінде кәсіби міндеттерді шешеді
-
Код ON6
Педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты диагностикалайды және талдайды.
-
Код ON5
Білім алушыларға жайлы психологиялық және әлеуметтік жағдайлар туғызу үшін оқу-тәрбие үрдісін дұрыс жобалайды және ұйымдастырады.
-
Код ON8
Өзінің зерттеу қызметінің рефлексиясын және өзін-өзі бағалауын жүзеге асырады, одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтайды.
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша