Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында кәсіби құзыреттілікті меңгерген, білім берудің барлық буындарында жоғары кәсіби деңгейде психологиялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес инновациялық және интерактивті технологияларды пайдалана отырып және әлемдік стандарттарға жауап беретін, еңбек нарығының білім қажеттіліктерін және жұмыс берушілердің сұраныстарын ескере отырып, 7М011 бағыты бойынша магистрлерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Гуманистік бағыт: алғышарттары және гуманизмге баламалар
    Несиелер: 5

    Гуманистік психологияның қазіргі жай-күйімен таныстырады. Отандық ғылымда гуманистік идеялардың дамуын ашады. Гуманистік психологияның негізгі ережелерін жүзеге асыру ретінде Гуманистік психотерапияның негізгі түрлерімен, өзіне жұмыс жасаудың негізгі әдістері мен тәсілдерімен, тұлғааралық қарым-қатынастарды өзін-өзі түзету және түзету әдістерімен таныстырады. Гуманистік психологияның қазіргі жай-күйімен таныстырады. Отандық ғылымда гуманистік идеялардың дамуын ашады. Гуманистік психологияның негізгі ережелерін жүзеге асыру ретінде Гуманистік психотерапияның негізгі түрлерімен, өзіне жұмыс жасаудың негізгі әдістері мен тәсілдерімен, тұлғааралық қарым-қатынастарды өзін-өзі түзету және түзету әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптердің негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Магистранттарға арналған «Кәсіби шет тілі» пәні бойынша ақпарат алу үшін әдебиетті оқу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), әдебиеттердің қорытындысын шығару, түсіндірме және аудару негіздерімен танысу, негізгі жазу дағдыларын дамыту, жарияланымдарды дайындау және хат алмасу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым тарихы және философиясы курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәденитін қалыптастырады,аналитикалық талдау мен ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.Курс ғылым мен феномені мәселесін арнаулы талдау пәні ретінде зерттеуге мүмкіндік береді. Ғылым тарихы мен териясы және ғылымды философиялық, әлеуметанулық тұрғыда талдау туралы түсінік береді.Ғылымның даму заңдылықтарында, ғылыми болжамдар мен теориялардың қалыптасуы, сондай ақ әлеуметтік танымның ерекшеліетері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудің жаһандануы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беру мәселелерін қазіргі жаһандану үдерістері контекстінде зерттейді. Ұлттық білім беру жүйесін бірыңғай халықаралық білім беру кеңістігіне интеграциялау жағдайындағы басымдықтар. BSc-MSc-Ph.D моделі бойынша мамандар даярлау: бакалавриат( BSc), магистратура (MSc), философия докторантурасы (Ph.D).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пән психология мен білім берудегі мәдени-тарихи тәсілдерді, тұлғаны дамыту Концепциясын зерттейді. Тұлға теориясын құру үшін жоғары психикалық функциялар туралы оқу-жаттығудың әдіснамалық мәнін сипаттайды. Сананың жүйелі және мағыналық құрылымын ашады. Іс-әрекет Тұрғысынан жеке тұлға ұғымын анықтау мәселесін зерттейді. Тұлғаның іс-әрекет теориясының даму перспективаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жас ғалымдардың зерттеу мәдениетін арттырады. Курс жас зерттеуші кездесетін зерттеулер мен мәселелердің нақты мысалдарын интерактивті өзара әрекеттестікте және талқылауда құрылады, курс педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін ұғынуға бағытталған. Педагогикадағы зерттеу әдістері және педагогикалық зерттеу әдіснамасы. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант ғылыми фактілерді талдау және синтездеу, қарама-қайшылықтарды түсіндіру керек. Зерттеу әдісін меңгереді; оның негізгі компоненттерін ұғынуды ескере отырып, жеке зерттеу қызметін ұйымдастыруды басқарады. Ғылыми стиль қалыптастырады (логика, дәлелдеу және т.б.). Зерттеудің әдіснамалық аппаратын негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі міндеті болашақ мамандарға басқару әрекетінің психологиялық астарларын түсіндіру, адамдармен қарым-қатынас орнату, қызметкерлердің ынталары мен ұсыныстарын қолдау, оларды ұйымдастырып, жұмылдыра отырып коллективте жанға жайлы моральдік-психологиялық климатты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Персоналды іріктеу, жоспарлау және қызметті аттестаттау
    Несиелер: 5

    Магистранттарда кәсіпорында персоналды басқару үрдісінің жүйелік көрінісін қалыптастыру. Заманауи ұйымды басқару процесінің мазмұны туралы кешенді түсінік береді; ұйымның сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету құралы ретінде персоналды басқару рөлін ашады. Персоналды басқару процесі кезеңдерінің мазмұнының өзара байланысын жүйелі түрде пайымдау, кадрларды іріктеу мен іріктеуді ұйымдастыру мен жүргізудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық терминдер мен ұғымдардың даму логикасын баяндайды. Магистранттарда Қазіргі психологияның жалпы құрылымы мен әдіснамалық құрамдас бөліктерінің мазмұны туралы, сондай-ақ әдіснамалық мәселелердің ерекшеліктері, оның жақын болашақтағы жағдайы мен міндеттері туралы түсініктерді тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психодинамикалық бағыт: қайнар көздер
    Несиелер: 5

    "Психодинамикалық бағыт: қайнар көздер" пәнде адам психикасын зерттеуге психодинамикалық көзқарас қарастырылады, психодинамикалық ойлау кеңістігін терең ұғыну үшін осы тәсілдің әдіснамалық негіздері зерттеледі. Зерттеудің негізі ретінде психоанализдің құрылымдық және динамикалық тұжырымдамалары алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Персоналды даярлау және дамыту
    Несиелер: 5

    Магистранттарда адам ресурстарын басқарудың кіші жүйесінің қалыптасу және даму заңдылықтары, ұйымды басқарудың негізгі элементі ретінде ұйымдастыру туралы білім жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ магистранттың ұйым персоналын басқарудың дағдылары мен іскерліктерін меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық қауіпсіз және қолайлы орта қалыптастыру
    Несиелер: 5

    "Психологиялық қауіпсіз және қолайлы орта қалыптастыру" пәніне мектептің білім беру ортасының қауіпсіздігін сараптаудың, қиын өмірлік жағдайларда балаларды психологиялық сүйемелдеудің, интернаттық мекемелерде, арнайы білім беру ұйымдарында қауіпсіз білім беру ортасын психологиялық қамтамасыз етудің өзекті мәселелері бойынша, сондай-ақ отбасы мен мектептің тиімді өзара іс-қимыл мәселелері бойынша білімдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі психология тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда тұлғалық дамудың компоненті ретінде психология туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Психологиялық көзқарастар мен тұжырымдамалардың даму логикасын ашады, мифтер мен діндердегі психика табиғатының ғылыми көзқарастары мен түсініктерін қарастырады. Адамдардың табиғат тануына қызығушылығының пайда болу себептерін және философияның және психологияның пайда болуының әлеуметтік-психологиялық механизмдерін сананың ерекше түрі ретінде талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам факторлары
    Несиелер: 5

    Пән адамдар мен ұжымдардың қызметін басқару мәселелерін шешуде қолданылатын арнайы психологиялық білімді қалыптастырады. Кәсіби қызметтің психологиялық алғышарттары туралы түсінік қалыптастырады. Анықталған психологиялық факторларды ескере отырып, кәсіби қызметті оңтайландыруды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби өзін-өзі танудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән адамгершілік-рухани білім алуға, адамның толыққанды қалыптасуына келесі негізгі құзыреттіліктерді дамыту арқылы ықпал етеді: өзінің өмірлік ұстанымын анықтау, адамгершілік нормаларға сәйкес әр түрлі мәселелерді конструктивті шешу. Өзіне, адамдарға және қоршаған ортаға оң көзқарас қалыптастыру, адамдарға көмек көрсету, туған-туысқандары мен жақындарына қамқорлық көрсету, жасампаздық белсенділік, азаматтылық көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа қатысты денсаулық психологиясы мен іс әрекеттің сапасы
    Несиелер: 5

    Пән қызмет ретінде еңбек туралы психологиялық білім жүйесін қалыптастырады. Денсаулық адамның маңызды биологиялық, психологиялық, әлеуметтік және рухани аспектілерін көрсететін күрделі феномен ретінде қарастырылады. Ұсынылатын курс психикалық және физикалық денсаулықтың критерийлерін, белгілерін және факторларын, өмір салты ұғымдарын, ағзаның қорғау және бейімделу механизмдерінің әсерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеп мәселелері және қарама-қайшылықтары
    Несиелер: 5

    Пәнде қазіргі кезеңдегі психолог-кеңесшінің кәсіби қызметінің этикалық құрамдас бөлігінің негізгі мәселелері талданады. Психологиялық кеңес беру процесіне әсер ететін этикалық жүйелердің аса өткір қайшылықтары қарастырылады. Кеңесшінің этикалық диальмен қабылдауының детерминантын зерттеу және осындай жағдайларда шешім қабылдау мәселесі қойылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық модельдеу мәселелері
    Несиелер: 5

    "Психологиядағы математикалық модельдеу мәселелері" пәнінде математикалық модельдеудің мәні, оның психологиялық зерттеулердегі мәні қарастырылады. Математикалық модельдердің түрлері: детерминирленген, стохастикалық және синергетикалық. Психологиялық зерттеулерде математикалық модельдеуді іске асыру құралы ретінде жүйелік тәсіл ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық мәліметтерді статистикалық өңдеудің қазіргі тенденциялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың математикалық статистика және мәліметтерді талдаудың математикалық әдістері бойынша білім жүйесін меңгеруін, оларды психологиялық зерттеулерде қолдануды көздейді. Есептерді шешудің статистикалық тәсілін зерттеу, оларды шешудің міндеттері мен әдістерімен, талдаудың негізгі заманауи әдістерімен танысу, қолданбалы бағдарламалардың түрлі пакеттерімен жұмыс істеу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердің ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда шығармашылық ойлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындау, ғылыми ақпаратты талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады. Зертханалар мен ғылыми-зерттеу ұйымдарында зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін әдістемелерді меңгереді, зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру қағидаларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиникалық психологиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні клиникалық психология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер туралы, осы ғылымның мүмкіндіктері, оның әдіснамасы, теориялық негіздері және эмпирикалық міндеттері туралы түсініктерді қалыптастырады. Психологиядағы психикалық бұзылуларды зерттеуге әлеуметтік тәсілмен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Персоналды басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Персоналды басқару психологиясы магистранттарды адам мен мамандықтың өзара байланысын ұғыну арқылы әртүрлі ғылыми ұстанымдармен психологияны тану, зерттеу және түсінудің мәнін ашатын теориялық материалда бағдарлауға көмектеседі. Кәсіби қызметтің сипаттамасын анықтайтын негізгі ұғымдардың мәнін; кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін зерттеу логикасын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивті-мінез-құлықтық бағыт: бихевиориалды терапияның пайда болуы, мақсаты мен техникалары
    Несиелер: 5

    Когнитивті-мінез-құлық тәсілінің негізгі ұғымдық аппаратын, оның функциялары мен әдістерін меңгеру. Оқыту мақсаты магистранттарда кеңес беру практикасына когнитивті-мінез-құлықтық тәсіл теориясының ережелерін қолдану қабілетін құру және дамыту. Нақты жағдайға сәйкес когнитивті-мінез-құлық тәсілінің техникалары мен әдістерін пайдалану туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында зерттеу қызметі саласында қажетті білім беріледі және өз бетінше зерттеу жүргізу үшін қажетті құзыреттер қалыптасады. Зерттеу жұмысының мәні туралы жалпы түсінік беріледі; Педагогика және психология бойынша дербес зерттеулер жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің өзекті мәселелері/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды психодиагностиканың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық медициналық-әлеуметтік консультациялармен, жеке тұлғаны зерттеу жолдары мен тәсілдерімен, психодиагностикалық процедурамен, сондай-ақ бала дамуын қолдау қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - қызметінде этикалық нормалар мен ережелерді қолдану, консультативтік байланыс шарттарын сақтау; - кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, клиенттермен кеңес беру үдерісін құрудың жолдарын анықтау; - психологиялық-педагогикалық кеңес берудің бағдарламасын дайындау; - клиенттерге кеңес беруде диагностиканың әдістерін талдау, салыстыру; - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздері мен заманауи принциптерін меңгеру; - терең тыңдау негізінде клиентпен өзара іс-әрекет жасау және талдау; - өзінің кәсіби қызметінде кеңес беру ұстанымын бағалау, кеңес беру қызметінің супервизиясын жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін; - жеке тұлғаға кеңес берудің тәсілдері мен зерттеу жолын; - баланың дамуын қолдау орталықтарының қызметін реттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттарын; - психологиялық-педагогикалық кеңес беру және білім беру мен педагогикалық жағдайларды модельдеу формаларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның әлеуметтік-этникалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда психологиялық ғылымдағы қазіргі әлеуметтік-этникалық мәселелер туралы теориялық білім негіздерін қалыптастырады. Ұлттық психология, ұлттық сана-сезім, этникалық сәйкестік мәселелері бойынша білім береді. Магистранттың жалпы психологиялық ой-өрісін кеңейтеді, этнопсихологиялық мұраға дұрыс көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоо-дагы психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыда педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау қабілетін қалыптастыру, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдана алуды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - ғылыми-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру үшін қажетті психологиялық ғылым мен тәжірибенің негіздері туралы қазіргі заманғы ғылыми ақпаратты меңгеру; - педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау; - психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, мінез-құлық пен оқу нәтижелері арасындағы өзара байланысты, даму ресурстары мен мүмкіндіктерін көру; - өзі туралы және басқа да психологиялық ақпаратты пайдалану және негізделген пікірлерді қалыптастыру; - кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану; - кәсіби, зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін табысты коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Психологияның ғылым ретіндегі теориялық-әдіснамалық негіздерін; • Оқыту мен тәрбиенің психологиялық теориясын; • Психологиядағы тұлға мәселесінің әдіснамалық талдауы, психологияның әр түрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын; • Тұлғаны зерттеудегі мәдени-тарихи тұғырды; • Адамдардың бір-бірін қабылдау мен түсінудің психологиялық ерекшеліктерін; • Оқыту үдерісіндегі кейкілжің психологиясының әдіснамалық талдауын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Психология мен педагогиканың шетелдік, отандық заманауи тәсілдеріне бағыттайды, магистранттарда аналитикалық және зерттеу ойлауын қалыптастырады

  • Код ON4

    Эксперименталды психологияның жетекші идеяларын негіздейді, ғылыми стиль, логика, дәлелдеме қалыптастырады, тұлғаны зерттеуде гуманистік көзқарасты анықтайды.

  • Код ON1

    ЖОО проблемалары бойынша теориялық негіздерді меңгерген, қазіргі ғылымның даму үрдісін негіздейді және кәсіби категорияларды шет тілінде баяндайды.

  • Код ON3

    Психологиядағы менеджменттің қазіргі заманғы мәселелерін, ерекшеліктері мен өзгешеліктерін анықтайды, Менеджмент және басқару қызметі бойынша басқару стратегиясын әзірлейді

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top