Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Қызылорда "Болашақ" университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарда тұлғалық қасиеттерді дамыту, жалпы және кәсіби (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқару, сыни-сараптамалық, педагогикалық) құзыреттіліктерді, міндеттерді шеше білу ретінде болашақ кәсіби қызметінің табыстылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметке теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыру, оларды практикалық қызметте (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни, сараптамалық) іске асыру дағдыларын дамыту., педагогикалық) ел заңнамасының талаптарына сәйкес.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • ЖОО оқытушысының кәсіби –педагогикалық әдебі
    Несиелер: 5

    ЖОО оқытушысының кәсіби –педагогикалық әдебі педагогикалық процесстің қарым – қатынас этикасы мен құзіреттілігін зерттейді, педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларының жүзеге асырылуын қадағалайды, оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады. Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы мен білім менеджменті, оқытушы қызметін талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық іс-әрекетті жүргізу қабілетімен педагогикалық құзіреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиядағы басқарудың жалпы теориялық аспектілерін, басқару пәні мен басқару іс-әрекетінің субъектісінің психологиясы туралы қорытынды шығарады, басшының іс-әрекетіндегі әлеуметтік-психологиялық мәселелерді айқындау және оларды талдауда тұлға және топ туралы заманауи ғылыми тұжырымдамаларды електен өткізіп, басшылыққа алу, нақты психологиялық сараптама жүргізуге қажетті әдістерді анықтау үшін әдіснамалық және теориялық талдауды қарастырады. Мақсаты: кәсіби оқу іс-әрекетті жүзеге асыруға қабілетті, менеджменттегі психологиялық білімдерді басқару шешімдерін қабылдау және жүзеге асыру, олардың тиімділігін бағалау, басқару негіздерін және шиеленістік жағдайларда тиімді шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық білімдерді игеруде зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастырудың әдістері мен ғылыми зерттеу іс-әрекетінде ғылыми-зерттеу жұмыстарына даярлау, психологиялық мәліметтерді статистикалық өңдеу әдістері туралы білім мен ғылыми жұмысты жоспарлауда зерттеу әдістерді практикада пайдаланудың жолдары қарастырылады. Курстың мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру және ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасын, зерттеу әдістері және әдістемесі туралы білімдерді меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Сипаттамасы: жоғары мектеп педагогикасы ғылым саласындағы білім беру үдерісін ұйымдастыру және жүзеге асыру, оқыту, тәрбиелеу және дамыту құралдары мен педагогикалық заңдылықтарды зерттейді және оқыту, білім беру мен арнайы ұйымдастырылған үрдіс сипатындағы тәрбиенің теориясы мен әдістерін меңгеру құзіреттіліктерін сипаттайды. Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы мен білім менеджменті, оқытушы қызметін талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық іс-әрекетті жүргізу қабілетімен педагогикалық құзіреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
    Несиелер: 5

    Адам психикасы мен тұлғасының даму заңдылықтарын, әр түрлі кезеңдерінде психологиялық ерекшеліктер мен даму феномендерін қамтитын жалпы білім жүйесін анықтайды және психология мен білім берудегі мәдени-тарихи, іс-әрекеттік әдістерді қолданудың мазмұнын анықтап, әдістерді тиімді қолдануды меңгереді. Мақсаты: Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер пәннің мақсаты болашақ педагог-психолог функциялар мен оған қойылатын талаптардын әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру. Ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық имиджелогия
    Несиелер: 5

    Педагогикалық үрдісте педагог этикасының ережелері мен заңдылықтарындағы әдіснамалық негіздерін және педагогикалық процестегі қарым-қатынас барысында адам жетістігі мен оның табиғаты педагог имиджін қалыптастырудың сипаттарын көрсетеді. Курстың мақсаты: Педагог іс – әрекетінің құрамды бөліктері немесе компонентері бар кәсіби имидждің мазмұнын сипаттап, білімі мен түсініктерін көрсетеді және оқу – тәрбие процесінде педагогтің кәсіби іс – әркетіндегі құзіреттілік және эрудициясы, педагогикалық рефлексия, педагогикалық мақсаттылық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философияның тарихи дамуы негізінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұнын сипаттап, білімі мен түсініктерін көрсетеді және нақты дүниені ғылыми зерделеудің ерекшелігін түсіндіреді, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын қарастырады. Мақсаты: гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы ғылыми білім және олардың әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметте қолдану мүмкіндіктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі /кәсіби/
    Несиелер: 4

    Бұл курс магистранттардың кәсіби дағдылар мен кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасуды жалғастырады, ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық мәселелерді шешуде кәсіптік қызметте белсенді қолдануға арналған практикалық ағылшын тілін меңгереді, оқу дағдыларын жақсартады және ғылыми әдебиеттер мен мамандықтар бойынша әдебиеттерді қамтиды. Мақсаты: шетел тіліне кәсіби бағытта оқытуда білім алушылар әлеуметтік жетерлі қарым-қатынас құзырлығын қалыптастырып, орфографиялық, лексикалық және грамматикалық біліктіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың психологиялық сауаттылығы мен құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Педагогтың тұлғалық-кәсіби психологиялық ойларын дамыту және жеке тұлғалық, мазмұндық, технологиялық компоненттерін, психологиялық сауаттылығы және құзыреттілігі туралы білімдерімен толықтырылады және жеке тұлғалық, мазмұндық, технологиялық компоненттері туралы білімдері толықтырылады. Курстың мақсаты: педагогтің кәсіби құзыреттілігін арттыру және кәсіптік қарым-қатынас аясында педагогикалық процесске қатысушылардың бірін-бірі қабылдау ерешеліктерін білуге,педагог тұлғасының маңызды қасиет-қаблеттерін бағалауға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Жоғары мектепте студенттердің іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне тұлғаның дамуын ұйымдастыруда педагогикалық білімдер мен біліктердің жүйесімен таныстыру құзіреттіліктеріне ие болады және тәрбие үдерісін ұйымдастырудың психологиялық негіздерін сипаттайды. Мақсаты:ЖОО-да оқу іс-әрекетін диагностикалау бойынша жұмысты ұйымдастырудың психологиялық негіздері,кәсіби білім, білік, дағды, қабілет, имидж, жеке қасиеттері, өзіндік сана-сезімдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру жағдайындағы педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беруде педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетіндегі құзіреттіліктің мазмұны мен оны жетілдіру және әлемдік стандарттар негізінде жұмыс істей алатын функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жолдарының психологиялық негіздерін меңгерту жолдарын анықтайды. Курстың мақсаты: жаңартылған білім беру жағдайында педагог - психологтың педагогикалық қарым-қатынастың этикалық нормалары мен іскерлік қарым – қатынастың психологиялық құрылымы негіздерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да білім сапасын өлшеудің педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 4

    Жоғары оқу орындарында білім беру бағдарламаларына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау және білім беру бағдарламаларын үздіксіз мониторингтеу, мерзімдік бағалау, мерзімдік аккредиттеу кезеңдерінен өтудің педагогикалық технологияларын қолдану және ұсынуды көрсетеді. Курстың мақсаты: педагогикалық процесте білім сапасын өлшеудің технологиясы туралы біліктілікті арттыру, оларды өмірде және практикалық іс-әрекетте қолданудың жағымды мотивациясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқыту процесінде инновациялық технологиялардың ғылыми негізін зерттеу арқылы теориялық - әдіснамалық мазмұнын анықтау және оқу – тәрбие процесінде тиімді қолданудың әдістері мен жолдарын ұсыну болып табылады. Курстың мақсаты: білім берудегі инновациялық технологияны жоғары оқу орнындағы оқу–тәрбие жұмыстарын басқарудың әдістемесімен құралдандырады және оқу технологиясын айтарлықтай белсенді түрде игерудің негізінде өзіндік дамуына негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми – теориялық тәжірибелік зерттеуді саралау бойынша базалық білімді көрсету, қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауды меңгереді және ғылыми зерттеудің әдістерін қолдану болып табылады. Курстың мақсаты: ғылыми зерттеу тәсілдерімен, тәжірибе жүргізу және шешім қабылдау теориясы методикасының негізгі мазмұнын сипаттап, білімі мен түсініктерін көрсетеді және зерттеудің ғылыми зерделеудің ерекшелігін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы педагогикалық-психологиялық ойлардың даму тарихы
    Несиелер: 3

    Магистранттардың Қазақстандағы педагогикалық-психологиялық ғылымының дамуындағы қазіргі, өткен уақыттағы және болашақтағы мүмкіндіктерін көре білу қабілеттерін дамыту, сондай-ақ, тарихи психологиялық талдау жасауға қажетті білім, білік, дағдылығын қалыптастыру қарастырылады. Мақсаты: Қазақстандағы психологиядық-педагогикалық ойлардың пайда болуы, дамуы туралы білім беру, білімін жүйелеу және ғылыми – зерттеу жұмысында тиімді қолдануға қолдануға үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға дамуының теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Тұлғаның дамуына әлеуметтік-психологиялық талдау жасау және тұлғаның даму мәселесін зерделеп, олардың әдіснамалық негізін түсінед және тұлға дамуының психологиялық, физиологиялық, морфологиялық, әлеуметтік жақтарын көрсетіп, қарама-қайшылықтары мен жеке ерекшеліктерін түсінеді. Мақсаты: тұлғаның дамуына әлеуметтік-психологиялық талдау жасау үшін «индивид», «тұлға», «даралық» деген ұғымдардың және кең тараған тұлға теорияларының әрқайсысында тұлғаның даму мәселесін зерделеп, олардың әдіснамалық негізін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық іс-әрекеттің кәсіби тақырыптары бойынша ақпарат алмасу және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, оқытушылық іс-әрекеттің формалары мен әдістерін меңгеру мен психологиялық негіздерінің мақсатын, рөлін қарастырады. Курстың мақсаты: педагогикалық іс-әрекет барысындағы әдіснамалық білімдерімен қаруландыру және негізгі қызметі мен іс-әрекетінің құрылымымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО - дағы жобалық оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында білім берудегі жобалаудың әдіснамасы, теориясы мен практикасы анықталады және педагогикалық категория ретінде жобалаудың даму құрылымы мен жобалық қызметтің субъектілері мен объектілері анықталады. Курстың мақсаты: оқытушының кәсіби қызметте қажет болатын жобалық құзіреттілігін қалыптастыру және қазіргі заманғы жобалық технологияларды олардың мақсаттары, міндеттері, ЖОО – да қолдану мүмкіндіктерін зерттеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі диагностика және психометрия
    Несиелер: 5

    Білім берудегі диагностика мен психометрияның теориялық және әдіснамалық негіздері, психиканың қалыптасуы, дамуы, көрінісі, мінез-құлқы мен қызметінің ерекшеліктері және заңдылықтарын түсіну қарастырылады. Курстың мақсаты: кәсіби құзыреттілік шеңберінде білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздері туралы базалық білім жүйесін, ғылыми және қолданбалы психологияда неғұрлым әмбебап және кеңінен қолданылатын психологиялық диагностиканың негізгі ұғымдарын, әдістері мен рәсімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық антропология
    Несиелер: 5

    Адамның шыққан тегін және оның барлық кезеңде бірдей даму типін зерттеп тұтас педагогикалық үрдісінде педагогикалық антропология жайлы білімдер жүйесінің дамуын мен оқытудың мазмұнын ғылыми негіздемесін анықтайды. Курстың мақсаты: магистранттың педагогикалық ойлауымен көзқарасын қалыптастыру және өркениеттік антропологиялық тұрғыдан тарихи педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән мазмұнында зерттеу әдістері, психологиялық-педагогикалық диагностиканы, педагогикалық жағдайларды түзету және жобалауды жүзеге асыру қабілеті қарастырылады, зерттеудің эксперименталды сызбаларын жүзеге асырады, ғылыми - педагогикалық зерттеулердің әртүрлі әдістерін практикада қолданады. Мақсаты: Психологиялық педагогикалық зерттеу және диагностикалау нәтижелерін өңдеу әдістерінің мазмұнын сипаттап, білімі мен түсініктерін көрсетеді және оны зерттеу жұмысында ғылыми зерделеудің ерекшелігін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытуда инновациялық технологиялар мен интерактивтік оқыту әдістерін қолдану дағдысын қалыптастырады және оқу пәні бойынша оқу үдерісі формаларын әзірлеуге (дәріс, семинар, зертханалық сабақтар және тағы басқада) қажетті құзыреттерді дамытады. Мақсаты: ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқытуда ғылыми білімін дамыту, семинар және практикалық сабақтар процесінде психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау біліктерімен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы статистикалық әдістер және математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Психологиядағы математикалық-статистикалық рәсімдердің мазмұнын түсіну және оларды қолдану әдістерін меңгеру және деректерді математикалық-статистикалық өңдеуді жүзеге асыру және алынған нәтижелерді интерпретациялау мен ғылыми мақалалар, есептер, қорытындылар жазу болып табылады. Мақсаты: психологиядағы математикалық-статистикалық әдіс психологиялық-педагогикалық эксперименттік зерттеудің қортынды сатысына негіз болатын өңдеу сатысын зерттеудің методологиялық принциптері туралы,студенттің кәсіби маман ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте психологиялық пәндерді оқытуда іргелі және қолданбалы психологиялық білімдерді оқытудың жаңа әдістері мен оқу сабақтарының түрлері және өзіндік ерекшеліктері қарастырылады және оқу пәні бойынша оқу үдерісі формаларын әзірлеу (дәріс, семинар, зертханалық сабақтар және тағы басқада) болып табылады. Курстың мақсаты: ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқытуда ғылыми білімін дамыту, семинар және практикалық сабақтар процесінде психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау біліктерімен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    ON3 ғылым және тәжірибелік үдерістердің дамуын қамтамасыз ететін ақпараттармен зерттеу жүргізіп және ғылыми теориялық-әдістемелік негіздерін қамтамасыз ете алады, оның нәтижелерін талқылап, қоғамның әлеуметтік өрлеуіне негіз болатын ғылыми бағыттар өзектілік ұстанымы мен сауатты дәйектеу дағдыларын қалыптастыра алады.

  • Код ON1

    ON1 қазіргі білім беру саясатының басымдықтарын, мемлекет және қоғам ұсынатын маманның жеке тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды біле алады, үздіксіз, жүйелі білім беруді жүзеге асыра алады, білім беру мамандары үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды жасау әдістемесі мен әдістемесін пайдалана алады, этно және көпмәдени ортада толерантты қарым-қатынас механизмдерін пайдалана алады, жалпы білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие үдерісінің негізделген диагностикасын ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алады.

  • Код ON2

    ON2 психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы мәселелерді шешуге және дәлелдерді құрастыруға қабілетті қалыптастыра алады; педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік, этикалық және ғылыми түсініктерді шегере отырып, пікірлерді жүйелеу үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыра алады; ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді мамандарға, сондай-ақ маман еместерге хабарлап, осы білімді қолдана алады және кәсіби деңгейде түсіне алады.

  • Код ON4

    ON4 ғылыми және педагогикалық зерттеу әдіснамасын, ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздерін, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның даму жағдайы туралы білімді игере алады; педагогика мен психология саласындағы Қазақстанның ғылыми мектептері туралы, жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктері туралы мәліметтерді жинақтай алады; кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін және әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтары туралы ақпаратты игере алады, педагогикалық және психологиялық міндеттерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдау, таңдау құзіріреттіліктерін қалыптастыра алады.

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top