Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің тіл табиғаты мен тіл туралы ғылымның міндеттерін дұрыс, теориялық тұрғыдан дұрыс түсінуіне ықпал ету. Мазмұны: тіл білімінің ғылым жүйесіндегі орны, тілдің әлеуметтік мәні және оның құрылымы, Тіл және ойлау, сөйлеу; тілдің пайда болуы және оның тарихи дамуы, тілдердің тарихи даму заңдылықтары, фонетика, фонеманың функциялары, қоғам мен тілдің дамуындағы жазудың рөлі, лексикология бөлімдері, сөзге тән негізгі белгілер, сөзжасам мен грамматиканы зерттеу объектісі, тілдің даму заңдылықтары, тілдердің өзара әсері, әлем тілдерінің алуан түрлілігі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: әдеби шығарманы теориялық талдау дағдыларын үйрету. Мазмұны: әдебиеттану ғылымы туралы түсінік, әдебиеттану сөз өнері жайлы ғылым, әдебиеттің халықтығы, тақырып пен идея, мазмұн мен пішін, көркем бейне және оның жасалу жолдары, көркем шығарманың композициясы мен сюжеті, ажарлау тәсілдері, троп, фигура, түрлері, өлең құрылысы, эпос, түрлері, лирика, түрлері, драма, түрлері, әдебиеттанудағы ағымдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің дыбыстық жүйесі және жазу тарихы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: қазақ тілінің дыбыстық жүйесі, дыбыс, әріп, фонема түсініктерін қалыптастырып, дыбыстық жүйе ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын синхронды, диахронды тұрғыда меңгерту, сөйлеудің акустикалық заңдылықтары, тілдің фонетикалық даму заңдылықтары туралы теориялық тұрғыдан жүйелі білім беру. Мазмұны: Дауысты дыбыстар, дауыссыз дыбыстар жүйесінің ерекшеліктері, олардың жіктелісін оқыта отырып, практикада пайдалану. Фонетика заңдары туралы ақпаратты кеңінен беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фольклор тарихы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: фольклордың тарихы мен теориясы, халық өнері ішінде фольклордың алатын орны, фольклортанудың ғылымдарға қатысы, этнологиямен, тарихпен байланысы, ауызша және жазбаша әдебиет ерекшелігі туралы мәлімет беру. Мазмұны: фольклорлық мұралар, тууы, таралу-сақталу ерекшеліктері, халықтық сипаты мен қоғамдық маңызы. Ауызша айтудың дәстүрлілігі, формулалығы, стилі, фольклор жанрлары, жанрлар классификациясы, жанрлық түрлердің бөліну жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: халық ауыз әдебиеті мұраларының туу, таралу, сақталу ерекшелігі мен қазақ фольклорының қалыптасу кезеңдері, зерттелу тарихы, әр түрлі жанрлары, ауыз әдебиетінің жекеленген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы, мәлімет беру. Мазмұны: ауыз әдебиеті мұраларының мәтінімен таныстыру, шығармаларының идеялық, эстетикалық табиғатын ұғындыру, көркемдік ерекшелігіне талдау жасау. Қазақ халық ауыз әдебиетінің кейінгі әдебиетке тигізген әсерін саралау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі қазақ тілінің лексика-фразеологиялық жүйесіне дәйекті сипаттама беру, лексикалық және фразеологиялық бірліктердің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: лексикография, сөз тілдің негізгі номинативті бірлігі ретінде, сөз семантикасының негізгі мәселелері, қазақ тілінің лексика-фразеологиялық жүйесі және оның өзгешелігі, фразеология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жыраудың ежелгі дәуірі мен поэзиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: біздің заманымызға дейінгі жазу-сызулардан бастап, көне дәуір әдеби мұрасын тарихпен, көшпеліліер мәдениетімен сабақтастыру. Әдеби-мәдени және тарихи мәндері бөлек жазба ескерткіштердің мазмұнын және көркемдік мұратын талдау. Мазмұны: қазақ елінің әдебиет тарихының түп негізі көне дәуірге яғни түркі тайпалары туралы, ортақ мәдениет, ортақ мұра жасап жүрген кезең туралы және жыраулар шығармашылығындағы қазақ руханиятының қалыптасып, дамуы туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөз семантикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді семантика мәселелерінің негізгі шеңберімен, мағынаны зерттеудегі заманауи тәсілдер мен әдістермен таныстыру. Пәннің мазмұны: қазіргі қазақ тілі семантикасының негізгі ерекшеліктері, сөз мағынасының түрлері, сөздердің семантикалық типтері, лексикологияның негізгі салалары, сөзжасам ерекшеліктері және сөзжасам заңдылықтары, Тіл және тілдік бірліктер туралы білімді қалыптастыра отырып, сөздердің семантикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХIХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге XIX ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында: XIX ғасырдың басындағы қазақ мәдениеті, діни ағарту жөніндегі әдебиет, ағартушылық-демократиялық әдебиет, XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің сипаты, XIX ғасырдың әдеби үлгілері, басылым орны; осы кезеңдегі қазақ әдебиеті тарихындағы әдебиеттің рөлі мен орны, оның ғылыми жүйеге кіруі қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалды грамматика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерде қазақ тілі мен әдебиетін оқыту аспектісінде қазақ тілінің функционалдық грамматикасы саласында әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Функционалдық грамматика: курстың пәні мен міндеттері, функционалдық грамматиканың негізгі бөлімдері, морфология, грамматика, сөзжасам, синтаксис, тілдік бірліктердің қызметі, тілдің әртүрлі деңгейлеріндегі бірліктердің өзара әрекеті, функционалдық қосымшалар, ерекшеліктер, сөйлемдегі тіл бірліктерінің функциялары, семантикалық функция және семантикалық мағына.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдеби үдерістер кезеңі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ әдебиетін және оның негізгі көркем ескерткіштерін бастаудан бастап бүгінгі күнге дейін дамытуда қажетті білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: әдеби процесс: әдебиеттің тарихи жүйелілік пен көркемдік өзгешеліктегі стильдері, жалпы сипаттамасы, кезеңділігі, әр кезеңдегі қазақ әдебиеті туралы мәліметтер, тарихи-әдеби жағдай, Қазақ әдебиеті туындыларының кешенді талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді сөзжасам теориямен, сөзжасам жүйемен және сөзжасам процестермен таныстыру, қазақ тілі жүйесіндегі сөзжасам бірліктері мен үлгілерді талдаудың практикалық біліктері мен дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: сөзжасам оқу және ғылыми пән ретінде, жүйелік-құрылымдық сөзжасам, сөзжасамдық мағына, сөзжасам әдістері, сөзжасамдық комплексті бірліктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері және ментор-стартаптары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Қазақстандағы кәсіпкерлік қағидалары туралы білімдерін қалыптастыру, жаңа идеяларды іздеу әдістері мен стартаптар құру арқылы студенттерді бизнес ашуға тарту. Курс мазмұны: Өз бизнесін дамыту, бюджет және басқа шаруашылық субъектілерін қаржылық міндеттемелерді қамтамасыз ету, тауарлар (жұмыс, қызмет) және нақты тұтынушылар мен қоғам қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында нарықтық қатынас субъектілері жүзеге асыратын түрлі қызмет салаларында еркін экономикалық басқару болып табылатын кәсіпкерлік теориясын және тәжірибесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортаға және табиғи ортаға жаһандық, ұлттық және жергілікті деңгейлерде олардың қызметінің салдарын алдын-ала болжай алатын, қоршаған ортаны қорғау және қауіпсіз өмір негіздерін иеленетін экологиялық таза білімді адамның қауіпсіз түрін қалыптастыру, заңнаманы, ұлттық құндылықтарды басшылыққа ала отырып жауапты таңдау жасау. мәдениет пен табиғат әлемінде өзін-өзі тану негізінде әлеуметтік әріптестікке, практикалық деуге болады қоғамның және табиғаттың орнықты дамуы мүддесінде қоршаған ортаны, адам денсаулығының, өмір сүру қауіпсіздігін сақтау және жақсарту туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазақ әдебиетін оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі бойынша қажетті кәсіби теориялық білім мен тиісті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жалпы білім беретін мектепте қазақ әдебиеті курсының мазмұны мен құрылымы, әдебиетті қазіргі заманғы оқытудың ерекшеліктері, әдебиетті оқытудың әдістері мен тәсілдері, әдебиетті оқытуда жаңа технологияларды пайдалану, әдебиет мұғалімінің оқу жұмысын жоспарлау, жанрлық ерекшеліктеріне қарай көркем шығарманы оқыту әдістемесі, шығарма дайындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазақ тілін оқыту
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қазіргі заманғы мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық-теориялық негіздері, қазақ тілін оқыту әдістемесінің жүйесі, қазақ тілінің бағдарламасы; фонетиканы оқыту әдістемесі, лексика мен фразеологияны оқыту әдістемесі, сөзжасам оқыту әдістемесі, қазақ тілінің грамматикасы мен орфографиясын оқыту әдістемесі; қазақ тілі сабақтарының түрлері, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқулықтардың мазмұнын талдау, оқытудағы жаңа тәсілдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазақ тіліндегі сөздер, форманың өзгеруі, онымен күресу тәсілдері мен құралдары туралы түсінік беру, студенттердің процесті терең білуі. Пәнді оқу барысында қазақ тілінің морфологиялық жүйесіне жататын грамматикалық мағынасы, оның типтері, грамматикалық формалары мен грамматикалық категориялары, сөздердің лексикалық-грамматикалық кластары ретіндегі сөйлеу бөліктері, түбір және қосымша морфемалар, сөздердің тұлғалық өзгерістері, сөздердің морфологиялық құрамы мен қалыптасу тәсілдері және т. б. қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аударма ісі теориясы және практикумы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: аударма ғылымының теориясы мен практикасын игерту. Аударма жасау арқылы автор қолжазбасы мен басылып шыққан нұсқаларды салыстыру, байланыстыру арқылы текстологияны меңгерту, білім алушыларға теориялық білім арқылы тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру. Мазмұны: аудармадағы əртүрлі құбылыстарды реттейді, сұрыптап жинақтай отырып, оларды практикаға жетекшілік ете алатын теория деңгейіне көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алаш идеялы әдебиет (ХХғ.)
    Несиелер: 5

    ХХғ. қазақ әдебиетінің алғашқы дәуірінде қазақ даласында қалыптасқан саяси және қоғамдық ахуал жағдайындағы әлеуметтік, мәдени үрдістер, қазақ халқының рухани өміріндегі әр салалы өзгерістер, ұлттық сөз өнерінің дәстүрлі негізде және жаңа үрдісте алға басуында түрткі болған жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: қазақ және орыс тілдері, олардың жалпы сипаты, өзіндік ерекшеліктерін терең қарастыру; агглютинативті қазақ тілі мен флективті орыс тілінің құрылымындағы айырмашылықтарға байланысты ерекшеліктерін әр сала бойынша салыстыра зерттеу. Мазмұны: салыстырмалы-тарихи әдіс және оның дамуы, типологиялық әдіс пен тілдердің құрылымдық және әлеуметтік типологиясы, лингвистикалық типология және оның түрлері, агглютинативті қазақ тілі мен флективті орыс тілінің құрылымындағы айырмашылықтарға байланысты ерекшеліктерін әр сала бойынша зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: салыстырмалы тіл білімінің эволюциясын; салыстырмалы фонетика; сөзжасам, морфология және оның түрлерін; синтаксис және оның түрлерін; қазақ және орыс тілдерін сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік салыстырылуын қарастыру. Мазмұны: қазақ және орыс тілдерінің лексикасы, оның ішінде: қазақ және орыс тілдеріндегі неологизмдер, терминдер және кірме сөздер, диалектілік лексика, полисемия, метонимия, табу, эвфемизм және кәсіби сөздер, қазақ және орыс тілдеріндегі әлеуметтік лексика,метафора мен синекдоха, синонимдер, антонимдер мен омонимдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтін синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мәтіннің белгілері, құрылымдық ерекшелігі, түрлері, ол жайында ғалымдардың көзқарастары, сөйлеммен арақатынасы, күрделі синтаксистік тұтастық мәтін негізгі тұлға бірлігі екендігі қарастыру. Мазмұны: сөйлем мен сөз тіркестері, күрделі синтаксистік тұтастык категориясы, олардың меңгерілуі. Сөйлемдердің өзара мағыналық және кұрылымдық жағынан тығыз байланысқан күрделі топтары, зерттелуі. Сөйлем және оның түрлері, атаулы сөйлем, жай сөйлем, құрмалас сөйлем түрлерінің жіктелу классификациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем аударма методикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: көркем мәтінмен яғни түпнұсқа мен аударма мәтінімен жұмыс жасауды, олардың өзгешелігі мен сәйкестігін анықтауды, көркем аударма жасаудағы негізгі методиканы, аударма жасаудағы негізгі әдіс - тәсілдер және оларды қолдануды игерту. Мазмұны: көркем аударма шығармашылықтың бір саласы, жеке бір тілдегі туындылардың басқа бір тілде көрініс табу үдерісі, ретінде әдеби шығармашылықтың жеке бір түрі болып саналатындығы туралы білімді меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: грамматика теориясының негіздерін, синтаксис пәнінің бастау көздерін, синтаксис саласының қалыптасып, жүйеленуін, ғылыми-танымдық сипатын, сөйлем және оның түрлерін, жіктелу классификациясын қарастыру. Мазмұны: сөз тіркесі, сөйлем, сөздердің байланысу тəсілдері мен түрлері, сөздердің қосымшалар, шылаулар, интонация, орын тəртібі арқылы байланысуы, қиысу, матасу, меңгеру, жанасу, қабысу, сөз тіркесін топтастыру принциптері, сөйлем мүшелері туралы білімді меңгерту, сөйлем құрамы, құрмалас сөйлем.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдеби байланыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ, орыс, түрік, батыс әдебиеттері арасындағы әдеби байланыстар туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: тарих, ұлттық әдебиеттің дамуындағы әдеби байланыстардың қалыптасу кезеңдері; Батыс Еуропа ғалымдары мен жазушыларының Қазақстан туралы шығармалары; қазақ әдебиетінің еуропа әдебиетімен байланысы, Абай Құнанбаевтың аудармалары; Шығыстың классикалық поэзиясы; әдеби жанрлардың дамуындағы әдеби байланыстардың орны; шетел жазушыларының қазақ тіліндегі шығармалары; ХХІ ғасырдың алғашқы онжылдықтарындағы әдеби байланыстардың жаңару дәуірі және даму сипаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғ.б. ағартушылық әдебиет
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: ХХ ғасыр басындағы қазақ мәдениеті және аталмыш дәуір әдебиетіндегі негізгі бағыттар туралы түсінік қалыптастыру. ХХ ғасырдағы ақын-жазушылар, олардың әдеби мұралары жөнінде мағлұматтар беру. Мазмұны: осы кезең әдебиетіндегі тарихи проза, поэма жанрлары, көркемдік өсу жолы, жекелеген өкілдер мен олардың туындылары, тарих пен әдебиет сабақтастығы, көркем шығармадағы тарихи шындық элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді көркем әдебиетті оқуға үйрету, оқыған шығармаға теориялық талдау жүргізу. Мазмұны: әдебиет теориясын ғылым ретінде зерттеу мәселелері, көркем әдебиеттің өнер ретіндегі ерекшеліктері, әдебиеттің көркемдік, идеологиялық және әлеуметтік мәні, даму заңдылықтары және көркем шығарманы бағалау мен талдаудың принциптері, әдеби сын, эстетика, әдебиет теориясы және оның ғылымдармен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем шығарма талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-көркем шығарма мәтінін әдеби талдаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: әдебиеттанулық талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздері, көркем шығарманың құрылымы және оны талдау, көркем шығарманы тұтас қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінге лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: мәтінге лингвистикалық талдаудағы схеманы игерту, көркем мәтінді талдаудағы басшылыққа алынатын ұстанымдарды зерделеу. Мазмұны: мәтінді әдеби тілге және оның нормаларына қатысы тұрғысынан алып талдау, мәтінді мағыналық жағынан талдау, ол арқылы түсініксіз сөздердің не идеялық-тақырыптық үлкен жүк көтеріп тұрған сөздердің мәнін ашу, мәтінді көркем бейне жасауға қатысы жағынан алып талдау, мәтінді жазушының дара стилін айқьндау тұрғысынан талдау аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, қазақ тілінің стильдік тармақтары туралы мағлұмат беру, стилистикалық норманы меңгерту. Мазмұны: қазақ тілінің стильдік тармақтары, стилистикалық норма, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктері, стильдің ерекшеліктері: тілдік құралдардың қолданылу нормасы, шектелген және арнаулы лексикалық құрам, өзіне тән сөздердің мағыналық реңктері мен сөзжасам элементтері, өзіне тән фразеология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазақ әдебиетінің тарихы, тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиетінің тарихы туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: қазақ поэзиясындағы тәуелсіздік мұраттарының көрінісі, қазіргі қазақ поэзиясындағы ұрпақтар сабақтастығы мен ұлт мұраттары; тәуелсіздік кезеңіндегі жастар поэзиясы; тәуелсіздік кезеңіндегі поэмалар; тәуелсіздік кезеңіндегі әңгіме, повесть, роман, драматургия жанрының дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвостилистика
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын ғылыми негізде кешенді оқыту, тіл ресурстарының стилистикасы мен функциональдық стилистика немесе қолданыс тілі стилистикасын меңгерту. Мазмұны: тарихи лексикология, фонетика және тарихи грамматика, сөздің қолданылу заңдылықтары мен тілдің стильдік тармақтары, лингвостилистиканың тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тәсілдерді қолдану принциптерін реттейді, сөйлеу процесінде тілді пайдаланудың заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін теориясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: мәтін туралы ілім, мәтіннің мағыналық, құрылымдық жақтарын, мәтін түзуде тілдің құрылымдық компоненттері мен көркемдік сапаның астарында танылатын түрде тілдік құралдардың айрықша қызметін, тіл біліміндегі мәтін туралы зерттеулердегі тақырыптық, нысандық мәселелерді қарастыру. Мазмұны: көркем мәтіндегі креативтік, референттік құзыреттілікті байланыс, дискурстық талдау, мәтін мен дискурстың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: интеграцияланған практикумды құрастыру және енгізу негізінде оқыту кезінде қазақ тілі негіздерін ашу тәсілдерін іздеу, оқытуды ізгілендіру, өзін-өзі дамытып, тәрбиелей білетін, заман ағымына ілесе алатын кәсіби, білікті, жан-жақты жеке тұлға қалыптастыруға, оқушылардың кәсіби білім сапасын арттырумен бірге өз қабілетіне қарап, өзін-өзі дамыта отырып, өзіне сын көзбен қарауға мүмкіндік беруге дағдыландыру. Мазмұны: белсенді оқыту, командалық оқыту, пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL), т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: қазіргі қазақ әдебиетінің көркемдік даму арналарын айқындау, ұлттық сөз өнеріне қосылған көркем шығармаларды талдаудың ғылыми принциптерін теориялық дәйекті дәлелдеу, әдебиетті қоғамдық ой − санамен қабаттастыра зерделеу, білім алушылардың рухани жетілуіне және оның қоғамдық − саяси, әлеуметтік көзқарасын қалыптастыруға әсерін пайымдау. Мазмұны: қазақтың тарихи прозасы, лирикалық проза, қазіргі қазақ сатирасы, тәуелсіздік тұсында жазылған романдар, олардағы шығармашылық ерекшелік, қазіргі қазақ драматургиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пəнінің мақсаты: «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау өлшемдері» ұғымдарымен таныстыру, өзгерген білім беру тұғырнамасының қалыптасуы, құзыреттілік тəсілге негізделген жаңа білім беру стандартының жасалуы, оқушылардың оқу-танымдық құзыретін қалыптастыруға əсер ететін пəнаралық жəне жүйелі сипатқа ие оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын іздеуге негіз болып отыр.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    қазақ әдебиеті тарихының проблемаларын, фольклорлық құбылыстарды, фольклорлық мұраның генезисін, ежелгі дәуір, хан дәуірі әдебиетінің жанрлық белгілерін, ерекшеліктерін, түрлі дәуірлердегі әдеби ағымдарды білу, олардың нәтижелерін түсіндіру, оқу процесінде пайдалану

  • Код ON4

    ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON6

    білім алушылардың жас ерекшелік физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогика мен инклюзияның теориялық негіздерін қолдану және оқу-тәрбие жұмысын жүргізу

  • Код ON7

    жаңартылған білім беру мазмұнының құжаттамасымен жұмыс істеу (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектептегі құжат айналымы, зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану, критериалды бағалау әдістерін қолдану)

  • Код ON12

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды тіл білімі мен әдебиеттану саласында қолдану

  • Код ON8

    қазақ тілі мен әдебиеті саласындағы білімдерін, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін, қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу жұмысын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын көрсету

  • Код ON11

    фольклорлық үлгілер мен көркем шығармаларды талдау арқылы білім алушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру

  • Код ON9

    тіл біліміне байланысты негізгі ұғымдарды, принциптерді, теориялар мен фактілерді (сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар мен стилистикалық нормаларды және т. б.) білу мен түсінуді практикада пайдалану

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON3

    тұлғаралық, мәдениетаралық, өндірістік (кәсіби) тілдесім мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша тілдік қатысым жүргізу

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

Top