6B01501 Математика в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика саласында жаңартылған білімі бар және оқыту мен зерттеуде көшбасшылық пен интегративті тәсілге негізделген оқытудың заманауи принциптеріне жауап беретін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті математика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Элементарлық математика
Алгебра және сандар теориясы 1
Қоғамға қызмет
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқушылардың даму физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Алгебра және сандар теориясы 2
Жаһандық экология
Сандық педагогика
Сабақ дизайны және бағалау
Эмоционалды интеллект
Ойлау дизайны
Сакральді Маңғыстау
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жас ерекшелік психологиясы
Кәсіпкерлік
Медиа сауаттылық
Математикалық талдау1
Экономикалық теория
Сөз өнері
Құқық негіздері
Педагогика
-
3 Оқу жылы
Математикалық есептерді шешу практикумы 1
Аналитикалық геометрия
Математиканы оқыту әдістемесі
Академиялық жазылым негіздері
Кәсіби шет тілі
Математикалық талдау 2
Дискретті математика және математикалық логика
Инклюзивті білім беру
Математикалық есептерді шешу практикумы 2
Математикалық талдау 3
STEM оқыту
Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
- Алгебра және сандар теориясы, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, қарапайым математика бойынша білімдермен интеграцияда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.
- Математика бойынша оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлейді, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастайды және білім беру ресурстарының кең спектрін пайдаланады.
- Экономикалық теория, Кәсіпкерлік, ойлау дизайны, Шет және қазақ (орыс) тілі, математика бойынша практикаға бағдарланған арнайы курстар негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
- Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.
- Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, педагогикадан, даму психологиясынан және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолданып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.
- Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамытумен бірге, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, білім алушылардың ата-аналарымен, педагогтарымен және қоғаммен ынтымақтастықта салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу арқылы тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
- Сабақтың қойылған мақсаттарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес математиканың барлық бөлімдері бойынша оқу материалдарын әзірлейді, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі математикалық есептерді, оның ішінде олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін айқындайды.
- Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, математиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
- Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құрады, математиканы оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындайды және оқу сабақтарын жоспарлайды.
- Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдаланып, білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, математиканы дамыта оқытудың инновациялық нысандары мен әдістері бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.
- Зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, математиканы оқыту әдістемесінде Lesson Study (Лессон Стади) сабағын зерттеуді қоса алғанда, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01501 Математика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика
Астана халықаралық университеті
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01501 Математика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті