Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Программалау

    "Бағдарламалау" пәнінің мақсаты алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін, программалау тілдері мен жүйелерін оқыту болып табылады. Жоғары деңгейдегі тілді, деректердің стандартты типтерін, бағдарламалаудың аспаптық құралдарын, базалық бағдарламалық тілді оқыту. Модульдік бағдарламаларды, процедураларды, функциялар мен жазбаларды пайдалану. Файлдармен, массивтерді өңдеу алгоритмдерімен, символдық жолдармен, динамикалық құрылымдық деректермен, сызықтық тізімдермен жұмыс істеу. Жадыны басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге ​​үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Элементар математика (алгебра)

    Натурал, рационал, нақты және комплекс сандар. Өрнек ұғымы. Алгебралық өрнектер. Трансценденттік өрнектер. Алгебралық өрнектердің тепе-тең түрлендірулері. Элементар функциялар және олардың қасиеттері. Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Иррационалды теңдеулер мен теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу. Тригонометриялық теңдеулер және кері тригонометриялық теңдеулерді шешу. Көрсеткіш және логарифмдік теңдеулер және теңсіздіктер жүйелерін шешу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ-1

    Жиындар теориясының элементтері. Нақты сандар жиыны. Сандар тізбегі. Сандық тізбектің шегі. Монотонды тізбек. Нақты айнымалының нақты мәнді функциялары. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу негіздері. Лопиталь ережесі. Тейлор формуласы. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары. Функцияны туынды көмегімен зерттеу. Функцияның графигін салу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Элементар математика (геометрия)

    Үшбұрыштар және қасиеттері. Үшбұрыштың периметрін және ауданын есептеу. Тіктөртбұрыштың қасиеттері. Тікбұрыштың периметрі мен ауданы. Параллелограм және оның негізгі қасиеттері. Паралелограмның периметрі мен ауданы. Трапеция. Көпбұрыштар. Шеңбер. Стереометрия аксиомалары. Кеңістіктегі нүктелер, түзу және жазықтықтар. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың өзара орналасуы. Кеңістіктегі координаттар мен векторлар. Көпжақтар/

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ-2

    Анықталмаған интеграл. Рационалды өрнектерді интегралдау. Иррационалдық өрнектерді интегралдау. Риман интегралы және оның қасиеттері. Анықталған интеграл қосымшалары: қисықтың ұзындығы, ауданы, көлемі. Меншіксіз интегралдар. Метрикалық, сызықтық нормаланған кеңістік. RN Кеңістігі. Көп айнымалылардың функциялары. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдануы. Бірнеше айнымалылардың экстремумы. Айқын емес функциялар. Бірнеше айнымалы функцияның шартты экстремумы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Жиындар теориясының элементтері. Комплекс сандар. Комплекс сандарды жазылулары. Комплекс сандарға амалдар қолдану. Бір айнымалы көпмүше. Матрица. Анықтауыштар. Сызықты теңдеулер жүйесі. Крамер ережесі, Гаусс әдісі, сызықты теңдеулер жүйесін шешудің матрицалық әдісі. Біртекті сызықты теңдеулер жүйесі. Шешімдердің фундаменталь жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру. Студенттер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Студенттер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратады. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мектеп математикасының ғылыми негіздері

    Білім алушылардың мектеп математикасы курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми негіздерін түсінуін қамтамасыз ету, студенттердің жалпы білім беретін мектептегі реформалар талаптары деңгейінде оқу процесін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, болашақ математика мұғалімдерінің міндеттерін шешу дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқу процесін өз бетінше талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ-3

    Сандық қатарлар. Қатардың жинақталуының қажетті шарты. Оң таңбалы қатарлардың жинақталу белгілері. Таңбасы ауыспалы қатарлар. Дирихле, Абель белгілері. Функционалдық тізбектер және қатарлар. Дәрежелік қатарлар. Функцияның дәрежелік қатарға жіктеу. Қос және үш еселі интегралдар. Еселі интегралдардың геометриялық және физикалық қолданылулары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ілгермелі шет тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі

    Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Векторлық алгебра элементтері. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтілері және олардың қолданылулары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықты түрлендіру. Элементар геометрия есептерін шешуге жазықтықты түрлендіруді қолдану. Жазықтықтағы сызықтар. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    "Математиканы оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты-студенттер әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және математика пәнінің әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік шеберлікті меңгеруі болып табылады. Математиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Математиканы оқытудың мақсаты. Мектеп математикасының құрылымы мен мазмұны. Математиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстардың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы-1

    Бөлінгіштік қасиеттері. Сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ. Жиындар. Әртүрлі сандар жиындары. Теңдеулер және олардың жүйелері. Теңсіздіктер және олардың жүйелері. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Физика

    Механика, молекулалық физика және термодинамика, электромагнетизм, оптика, Атомдық және ядролық физика. Кинематика. Динамика. Жұмыс және энергия. Қатты дене механикасы. Сұйықтар механикасы. Идеал газдың молекулалық-кинетикалық теория. Термодинамика. Нақты газдар. Қатты денелер. Электростатика. Тұрақты ток. Магнетизм. Электромагниттік индукция. Геометриялық және толқындық оптика. Сәуле шығарудың кванттық табиғаты

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы-2

    Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер. Математикалық индукция әдісі. Ньютон биномы. Теру. Алмастыру. Орналастыру. Комбинаторлық есептеулер. Планиметрия. Стереометрия

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық өлшем негіздері

    Мақсаты: студенттердің жаңа кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру – мектепке дейінгі ұйымдарды ұйымдастыру және жүзеге асыру. Мазмұны: негізгі ұғымдар мен технологиялар. Интернет-білім, виртуалды білім. Сандық гаджеттер, ҚО үшін цифрлық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен формалары. Құзыреттер: МДҰ-да Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. ҚО-да диагностика және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Есеп шығарудың әдістемелік негіздері

    "Есептерді шешудің әдістемелік негіздері" курсында математикалық есептерді шешу әдістері оқытылады. Бұл курс педагогикалық жоғары оқу орындарының студенттерін мектептерде кәсіби қызметке дайындауға арналған және мектеп математика курсының бағдарламасын толық көлемде қамтиды. Студенттер әр түрлі есептерді оңтайлы шешу дағдыларына үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Шартты ықтималдық және оқиғалардың тәуелсіздігі. Кездейсоқ шамалар. Дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың сипаттамалары. Шектік теоремалар және оларды қолдану. Математикалық статистика элементтері. Параметрлерді бағалау әдістері. Корреляция теориясының элементтері. Статистикалық гипотезаларды тексеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің бар болуы мен жалғыздығы туралы теоремасы. және шешу бірліктері. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы математика сабағы

    Бұл курс студенттерді мектептегі педагогикалық практикаға дайындауға, олардың назарын педагогикалық практика кезінде айтылған нақты тақырыптарды әзірлеуге ғана емес, сонымен қатар осы тақырыптардың ерекшеліктерін анықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орта мектепте математиканы оқытудың ұйымдастырушылық формалары туралы түсінігі болуы керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Пікірлер логикасы. Предикаттар логикасы. Жиын және бейнелеу. Бинарлық қатынастар. Классикалық комбинаторлық объектілер. Бульдік функциялар. Принципін двойственности. Дизъюнктивті қалыпты формалар. Бағандар. Эйлер бағандары. Алгоритмдік модельдер. Тьюринг машиналары және Тьюринг бойынша есептелетін функциялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Математикалық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: Орта мектепте математиканы оқытуда функционалдық сауаттылықты дамытуға қабілетті, қолданбалы есептерді шығара білетін мамандарды даярлау. Мазмұны: Функционалдық сауаттылық ұғымы және оның түрлері. Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері. Математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістері. Құзыреттілік: Функционалдық сауаттылық ұғымын түсінеді, математикалық сауаттылықты дамыту деңгейлерін және әдістемесін біледі, қолданбалы есептерді шешуде математикалық білімді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Математика тарихы

    Математиканың даму тарихының жалпы сипаттамасы және оның кезеңдері. Әл-Фараби, Алам әл-Дин әл-Джаухари, Ахмет Фараби, Әл-Түркестана, әл-Бируни, ибн Сина, Омар Хайям және т.б. математикалық мұралары. Герберт, Пизанский, Неморарий, Видман, Пачоли, Шюке, Ризе, Мюллер және т. б. математикалық мұралары. Ньютон және оның шексіз аздар теориясы. Лейбниц математикалық мектебінің өкілдері (Бернулли әулеті және т. б.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқытудың инновациялық әдістері

    Инновациялық педагогикалық технологиялар және математиканы оқыту әдістері объективті қажеттілік ретінде. Математиканы оқыту технологиясының жіктелуі. Математикаға оқытудың технологиялары мен әдістерін жүзеге асырудың жалпылама механизмі. Математиканы оқыту жүйесін жобалаудың әдістемелік ерекшеліктері. Педагогикалық технологиялар: түсінігі және типологиясы. Математика пәнін оқытудың белсенді әдістері мен түсіндірмелі-иллюстрациялық технологиялар. Математикаға оқытудың тұлғалық-бағдарлы технологияларын қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қызметінде сандық технологияларды пайдаланады және электронды ақпарат көздерінен қажетті ақпараттарды өз бетімен және тиімді таңдай білуге үйрету әдістемесін жасай алады;
  • басқару және көшбасшылық қабілетке ие: сыни тұрғыдан ойланады, өмірде кездесетін кез келген жағдайға шығармашылық тұрғыдан қарайды және шешім қабылдауға дайын; менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. салалар бойынша алған білімін пайдалана алады;
  • ұжымда (команда) жұмыс жасай алады, ғылыми ойланудың мықты жақтарына талдау жасайды, білім мен тәжірибенің ағымдық жағдайына сыни тұрғыдан баға береді, алға қойылған нақты кәсіби мақсаттар үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын жасайды, қолданысқа енгізеді және жетілдіреді;
  • кәсіби қызмет барысында туындаған мәсілелерді шешеді, математикалық есептерді шешу алгоритмдерін табады, оларға талдау жасайды, бағалайды және практика жүзінде қолданады; мектеп оқушыларының пәндік білімдері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, математикаға деген қызығушылықтарын қалыптастыру және математикадан алған білімдерін күнделікті тіршілікте пайдалану тәсілдерін қолданады;
  • білім беру процесінің барлық субъектілерінің (педагог, білім алушылар және олардың ата-аналары) қызметтеріне талдау жасайды, матматиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен тіл табыса жұмыс жасайды;
  • математиканы оқытуда күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын құрады, оқу материалдарын және оқу мақсаттарына сәйкес бағалау құралдарын жасайды;
  • кәсіби қызметте үнемі өзін-өзі жетілдіру қабілеттері қалыптасады және білімін өз бетінше әрмен қарай жалғастыру дағдыларын меңгереді;
  • өмір бойы өзін өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өзінің білім алу траекториясын құрады, әлеуметтік және кәсіби қызметтерін толыққанды атқару үшін дене шынықтыру әдістері мен құралдарының көмегімен салауатты өмір салтын ұстанады;
  • ғылыми және кәсіби қызметте қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша, жазбаша коммуникация және академиялық жазу дағдыларын мен зерттеу әдістерін қолданады;
  • - принциптерді түсіне, сақтай отырып және академиялық адалдық мәдениетін қолдай отырып әртүрлі мәдениеттердің көзқарастары мен дәстүрлері арасындағы ұлттық саясат пен арақатынастардың мақсаттарын айқындайды, әлеуметтік басымдықтарды анықтайды және әлемдегі қазіргі жағдайды бағалайды.

Ұқсас БББ

6B01501 Математика мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01501 Математика (IP)

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01501 Математика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01501 Математика пәнінің мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01501 Математика

Шымкент университеті

6B01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01501 Математика (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01501 Математика

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top