6B01501 Математика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B01501 - Математика білім беру бағдарламасының мақсаты математика және математиканы оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті, құзретті мамандарды даярлау, педагогиклық қызмет аясында заманауи ғылыми-практикалық деңгейде әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде шешуге қабілетті жаңа формация мұғалімін қалыптастыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементарлық математика
Курстың мақсаты - математикалық және жаратылыстану ғылыми бағыттағы пәндерді жетілдіру, мектеп математика курсы есептерін шеше білу дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс барысында рационал теңдеулер мен теңсіздіктер, модульге тәуелді теңдеулер мен теңсіздіктер, көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер, математикалық талдау элементтері, векторлық алгебра, планиметрия, стереометрия тақырыптары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі).
Курс білім алушылардың қаржылық, құқықтық, экономикалық және экологиялық сауаттылығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін және кәсіпкерлік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Ол тұрақты даму мақсаттарына жетуге ықпал етіп, жауапты тұтыну, құқықтық сана, әлеуметтік және экологиялық жауапкершілік дағдыларын дамытады. Экономика негіздерін меңгеруге, кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, іс ашуға, қаржыны басқаруға, қауіпсіз өмір сүруге назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебрадан есептер шығару практикумы
Алгебра курсы бойынша студенттердің есептің шешімін ағылшын тілінде түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, жүйелеу және кеңейту. Қарастырылатын тақырыптар: рационал теңдеулер, бөлшек рационал теңдеулер, симметриялық теңдеулер. Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі, иррационалды теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, мәтіндік есептер және оларды шешу жолдары, арифметикалық және геометриялық прогрессия.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пәннің мақсаты – аналитикалық геометрия бойынша базалық білім алу болып табылады.. Пәннің мазмұны: векторлар және оларға амалдар қолдану; скалярлық көбейтінді және векторлық көбейтінді; векторлық кеңістіктер; меншікті мәндер мен меншікті векторлар; жазықтықтағы түзулер; кеңістіктегі жазықтық пен түзулер; жазықтықтағы жіне кеңістіктегі түзулердің теңдеулері; жазықтықтағы қисықтар; екінші ретті беттер және полярлық координаталар жүйес туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызықтық алгебра
Курс студенттердің кеңістіктік ойлауын, абстрактілі модель құру және есептерді матрицалық әдістермен шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста векторлар мен векторлық кеңістіктер, матрица ұғымы, сызықтық теңдеулер жүйесін шешу, анықтауыштар, кері матрица, рангі, базис пен өлшем, сызықтық түрлендірулер мен матрицалар арасындағы байланыс сияқты тақырыптар қарастырылады. Практикалық бағытталған курс инженерлік, экономикалық және ақпараттық есептерді модельдеуге негіз болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау: Бір айнымалы функциялар
Курсты оқытудың мақсаты студенттерді жиындар теориясы және математикалық логика элементтері, сан жиындары, нақты сандар жиыны, бір айнымалы функциялар және сандық тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үздіксіздігі, бір айнымалы функцияларды дифференциалдық есептеулер және оның қолданылуы, анықталмаған интеграл, интегралдау әдістері, анықталған интеграл және оның қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикадан олимпиада есептерін шешу
Пән математиканың логика, графтар теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектептен тыс бағдарлама туралы білім алуға бағытталған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық сипаттағы есептерді, координаттар әдісімен, теңсіздер арқылы шешу әдісімен геометрия бойынша стандартты емес есептерді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы
Курстың негізгі мақсаты студенттерді алгебра және сандар теориясының төмендегідей классикалық бөлімдері: жиын, функция, бүтін сандар сақинасындағы бөлінгіштік теориясы және осы тараулардағы типтік есептерді шешу әдістемесімен таныстыру. Бұл курста сызықтық және евклидтік кеңістіктегі сызықтық операторлар, нақты сандар және комплекс сандар өрісінде берілген сызықтық және евклидтік кеңістіктер, еркін өрістің үстіндегі векторлық кеңістіктер меңгеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау: Көп айнымалы функциялар
Курсты оқытудың мақсаты студенттерді бірнеше айнымалы функциялар, көп айнымалы функциялардың шегі және үздіксіздігі, дербес туындылар мен толық дифференциалдар, еселі интегралдар, 1-ші және 2-ші текті қисық сызықты интегралдар, беттік интегралдар, көп айнымалы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулердің қолданыстары, интегралдық есептеулердің негізгі формулалары және олардың қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Есептер шығару практикумы: Планиметрия
Студенттердің планиметрия курсы бойынша теориялық және практикалық білімін тереңдету, жоғары қиындықтағы есептерді шығару әдістерін меңгерту; мектеп геометрия курсы есептерін шешуде білік пен дағдыны дамыту; болашақ маманның математикалық және әдіснамалық дайындығын қамтамасыз ету. Студенттердің планиметриялық есептерді шығарудың стандартты емес әдістерімен танысуына мүмкіндік береді және интеллектуалдық қабылдау, жаңа ақпататты меңгеру қабілетін, логикалық ойлау тәуелсіздігі сияқты қасиеттердің дамуына және қалыптасуына әсер етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептер шығару практикумы: Тригонометрия
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді тригонометрияның негізгі ұғымдарымен, тригонометриялық формулалармен, тригонометриялық теңдеулердің түрлерімен, тригонометрия есептерін шешудің негізгі әдістерімен (аналитикалық және графикалық) таныстыру, тригонометрияны зерттеуге қызығушылықты арттыру. Студенттер негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктерді, кері тригонометриялық функцияларды, келтіру формулаларын білуі керек, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше білуі керек, тригонометриялық өрнектерді ықшамдай білуі керек, тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолдана отырып, тригонометриялық функциялардың туындылары мен интегралдарын таба білуі керек, тригонометриялық есептерді шешудің тиімді әдісін таңдай білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдаудың қосымша тараулары
«Математикалық талдаудың қосымша тараулары» курсын оқыту мақсаты негізін дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясы құрайтын шексіз аздар талдауы арқылы айнымалылы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Курста көп айнымалылы функциялар, көп айнымалылы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер, параметрге тәуелді интегралдар, функционалды тізбектер мен функционалды қатарлар теориясы, көбейтілген және қисық сызықты интегралдар, векторлық өріс теориясы, Фурье қатарлары оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқытудың нақты үдерісінде туындайтын оқу – тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесін зерттеу барысында математика пәнінің ерекшелігін ескере отырып, жалпы теориялық ұстанымдар нақтыланады. Оқушылар математикалық ұғымдар мен олардың қасиеттерін, бастауыш білім беру көлемінде математикадан есептер мен жаттығуларды шешу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия есептерін шешу практикумы
Пәнді игерудің мақсаты-планиметрияның негізгі тақырыптары бойынша есептерді шешуге үйрету: параллель түзулердің қасиеттері мен белгілері; ; үшбұрыштардың ұқсастығы; үшбұрыштардың ұқсастық белгілері; көпбұрыштар және олардың белгілері мен қасиеттері, дөңес көпбұрыштардың ұқсастығы; шеңбер мен шеңбер; аккордтар мен доғалардың қасиеттері, диаметрі, радиусы; түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуы, Шеңбердің ұзындығы, шеңбер, шеңбердің ауданы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Курс Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын, математикалық статистика есептерін қою мен шешудің негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент ықтималдылықты анықтаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, кездейсоқ шамаларды анықтау және сипаттау әдістерін, математикалық статистиканың сандық сипаттамаларын білуі керек. Зерттелуде тақырыптар: оқиғалар мен ықтималдық; ықтималдықтың классикалық анықтамасы; комбинаторика элементтері; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; математикалық статистика элементтері; таңдамалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар және кездейсоқ процесстер теориясы
Пәннің мақсаты кездейсоқ процестер теориясының әдістерін және олардың негізгі қосымшаларын, еездейсоқ құбылыстардың заңдылықтары және олардың қасиеттерін оқу болып табылады. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: кездейсоқ функция; тұрақты кездейсоқ процестер; қалыпты процестер; Марков және пуассондық процестер; Стохастикалық талдау элементтері; кездейсоқ процестің дифференциалануы және интегралдануы; жаппай қызмет көрсету процестері; қарапайым ағын; күту уақыты және қызмет көрсету уақыты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функциялар теориясы және функционалдық анализ элементтері
«Функциялар теориясы және функционалдық анализ элементтері» пәнін оқып үйрету мақсаты студенттерді жиындар теориясының элементтері, метрикалық кеңістіктер, сызықтық кеңістіктер, сызықты функционалдар мен операторлар, Лебег интегралы, қосылғыш функцияларының кеңістігі, Гильберт кеңістігі, қозғалмайтын нүкте математиканың тарауларымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: сызықтық дифференциалдық теңдеулер, бірінші, екінші ретті теңдеулер, шекаралық есептер, сызықтық жүйелер, дербес туындылы сызықтық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістері, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелері және дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оларды шешу әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар
"Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар" - бұл студенттерді заманауи технологияларға негізделген математиканы оқытудың озық тәсілдерімен таныстыратын курс. Бұл курста студенттер интерактивті қосымшаларды, веб-ресурстарды және білім беру платформаларын қолдануды қоса алғанда, әртүрлі инновациялық әдістерді үйренеді. Математикалық білім беру контекстіндегі жасанды интеллекттің рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәтіндік есептерді шешу
Курс студенттердің математикалық тілде ойлау, логикалық қорытынды жасау және нақты өмірлік жағдайларды математикалық модель түрінде сипаттау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында сан, пайыз, қозғалыс, жұмыс, жас, уақыт, күнтізбе, қатынас пен бөлшекке байланысты мәтіндік есептерді шешу жолдары қарастырылады. Сондай-ақ бір немесе бірнеше айнымалы енгізу, теңдеу не теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтіндік есептерді шешудің стратегиялары үйретіледі. Курстың практикалық бағыты студенттердің шығармашылық және талдау қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
«Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Олимпиада есептерін шешуде сандар теориясы
Пәннің негізгі мақсаты-сандар теориясы бойынша олимпиадалық есептерді өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы сандар теориясы курсының негізгі бөлімдерінің негізгі түсініктері мен қатаң дәлелдерін білуі керек; олимпиада есептерін шешуде теориялық білімдерін қолдана білуі керек, бүтін сандар сақинасында салыстыру теориясы мен бөлінгіштік теориясы бойынша күрделілігі жоғары есептерді шеше білуі керек, сонымен қатар практикалық есептерді шешу әдістерін меңгеруі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математика пәнін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
"Математиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар" пәні математика саласындағы білім беру процесін жақсарту үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдануды зерттейді. Студенттер интерактивті сабақтарды, оқу ойындарын және веб-қосымшаларды қоса алғанда, цифрлық оқу материалдарын жасауды үйренеді. Сондай-ақ оқуды жекелендіруге, материалдарды студенттердің жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге және олардың үлгеріміне талдау жасауға мүмкіндік беретін жасанды интеллектті қолдану оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стереометрия есептерін шешу практикумы
Пәнді меңгерту мақсаты студенттердің стереометрия курсы бойынша білімін тереңдету, бекіту және жүйелеу; стереометрия курсы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін жетілдіру, жоғары қиындықтағы есептерді шешу әдістерін меңгерту, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Стереометрия есептерін түсінуге, сапалы білім беруге ықпал ететін математикалық білімді жетілдіру және болашақ математика мұғалімдерін кәсіби даярлау, жалпы орта білім беретін оқу орындарында геометрия сабақтарында математика мұғалімдерін пәндік-математикалық даярлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы элементтері
Бұл курста күрделі айнымалы функцияларды зерттеудің математикалық әдістері, аналитикалық функциялар теориясы, конформды бейнелер, сонымен қатар негізгі ұғымдар, анықтамалар, дәлелдеулерімен берілген теоремалар мен салдарлар оқытылады. Бұл курс теориялық функционалдық талдау мен дербес туындылы теңдеулерді зерттеудің математикалық негізі болып табылады. Пәнді оқу логикалық ойлауды, математикалық аппаратты және математикалық мәдениетті дамытуға әкеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физика
Пән қазіргі ғаламның құрылымын, табиғи құбылыстарды бақылау мен талдауды, физиканың негізгі заңдары мен принциптерін меңгеруді зерттейді, физикалық модельдер мен гипотезаларды, теорияларды қолданудың нақты шекараларын, сондай-ақ жаратылыстану пәндері арасындағы байланыстардың нақты шекараларын белгілейді. Бұл пәнді зерттеудің мақсаты-қазіргі физиканың көмегімен Ғалам туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, табиғат құбылыстарын түсіндіруде, практикалық мәселелерді шешуде физиканың негізгі заңдары мен принциптерін нақты өмірде қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
"Сандық әдістер" пәнін оқудың мақсаты: студенттерді қателіктер теориясының элементтерімен, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешумен, итерация әдістерімен, функциялардың жуықтау теориясымен, сандық интеграциямен, дифференциалдық теңдеулерді шешумен таныстыру, математикалық есептерді шешуде жасанды интеллектті қолдану, математикалық шамалардың жуықталған мәндерімен жұмыс істеу бойынша студенттердің құзыреттерін қалыптастыру және дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геометрияның қосымша тараулары
"Геометрияның қосымша тараулары" пәннің оқу мақсатты: болашақ мамандарды геометрияның негіздері, салу есептері, проекциялық геометрия сияқты геометрияның бөлімдері бойынша нақты біліммен қамтамасыз ету, бұл пәнаралық байланыстарды түсінуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық сауаттылықты қалыптастыру мен дамыту
Математикалық сауаттылық негіздері. Бұл пән студенттерді функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздерімен және мектептегі функционалдық сауаттылық бойынша оқу жұмысын қалыптастырудың негізгі бағыттарымен таныстырады. Пән білім алушыларда функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша математикалық есептерді шешу және тақырып бойынша оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша әдістер мен формаларды меңгеруді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
SAT, GMAT, GRE халықаралық емтихандарына дайындау технологиялары
Бұл курста SAT, GMAT және GRE халықаралық математика емтихандарының форматтары және оларды сәтті тапсыруға дайындық стратегиялары қарастырылады. Пән аясында студенттер тапсырмалардың барлық түрлерін орындауды және уақытты сауатты бөлуді үйренеді; академиялық грамматика ережелері мен қажетті терминологияны біледі;мәтіндік тапсырмалар мен кестелік мәліметтері бар тапсырмалардың ерекшеліктерін біледі; қазақстандық мектеп бағдарламасына кірмейтін математика элементтерін игереді;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика және ықтималдықтар теориясын оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты болашақ математика мұғалімін мектепте Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтерін оқытуға кәсіби-әдістемелік дайындау болып табылады. «Статистика және ықтималдық теориясын оқыту әдістемесі» курсында келесі бөлімдер қарастырылады: ықтималдық теориясының тарихы, ықтималдық теориясын зерттеудің психологиялық сипаттамасы, ықтималдық, жиілік, оқиға, кездейсоқ шамалар ұғымдарын мектеп математикасының курсына енгізу әдісі, ықтималдық теоремалары, кездейсоқ шамалардың сипаттамалары, математикалық статистика мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Пәннің негізгі мақсаты геометриялық кескіндері математикалық талдау әдістерімен оқытылатын топология және дифференциалдық геометрия бойынша жалпы білімді алудан тұрады. Негізгі объектілері болып кез келген жеткілікті тегіс қисықтар мен евклидтік кеңістік беттері, сондай-ақ сызықтар мен беттер шоғыры табылады, геометриялық кескіндердің локальдық қасиеттері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және математикалық логика
Дискретті математиканың классикалық бөлімдері теориясының негіздері, дискретті талдау, жиындар, жиындардың математикалық теориясының элементтері, сөйлемдер мен предикаттар теориясы, бульдік функциялар, комбинаторика элементтері, графтар теориясы, күрделі математикалық, техникалық және экономикалық процестердің математикалық модельдерін құрудың негізі болып табылатын программаланбаған және программаланған графтар теориясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
«Математикалық физика теңдеулері» пәнін оқудағы мақсат - бірінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулер және екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі, Даламбер әдісін қолданып параболалық, гиперболалық және эллиптикалық түрдегі теңдеулердің шекті есептері, сонымен қатар энергия интегралдары мен Фурье әдісі, потенциалдар теориясы сияқты бөлімдермен студенттерді таныстыру және білімдерін тереңдету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын мектептерде математика оқытуды ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты математиканы сапалы оқыту және оқушылардың тұлғасын дамыту мақсатында шағын ауыл мектебінде педагогикалық қызметті ұйымдастыру бойынша студенттердің жүйелі білімі мен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Студенттер шағын мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінуі, шағын мектепте оқытуды ұйымдастырудың принциптерін, заңдылықтарын, әдістерін, технологияларын білуі, оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын игеруі керек. Оқу пәнінің негізгі бөлімдері: шағын мектептерде жұмыс жасау ерекшеліктері, жиынтық-сыныпта математиканы оқытуды ұйымдастыру, жиынтық-сынып үшін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физиканың жалпы курсы
Курстың мақсаты - жаратылыстану цикліндегі барлық ғылымдарының негізі ретінде «Физика» пәнінің маңыздылығын атап өту және оның негізгі тақырыптарын терең зерттеуді қамтамасыз ету. Келесі бөлімдер қарастырылады: физика курсының негізгі түсініктері; физикалық шамалардың өлшем бірліктері; теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары; механиканың физикалық негіздері; кинематика; қозғалыс теңдеулері; жабдық жұмысының физикалық принциптері; молекулалық физика; электр және магнетизм; оптика; атом және атом ядросының құрылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математиканың ғылым ретінде және оқу пәні ретінде ерекшеліктерін, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерін білу.
- Математиканы оқыту процесін құрастыру технологиясын, математиканы оқытудағы инновациялық технологиялардың маңызын түсіну.
- Математика курсының негізгі компоненттері мен желілері бойынша математикалық мазмұнға логико-дидактикалық талдау жүргізу үшін математиканы оқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдана білу.
- Пән саласындағы тілді сауатты қолдана білу, математиканы оқыту міндеттерін дұрыс қоюды жүзеге асыру; математикалық есептерді шешу процесінде жасанды интеллектпен жұмыс жасай білу.
- Математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің дағдыларын меңгеру, сондай-ақ кәсіби қызметте тіл мәдениетінің жоғары деңгейіне ие болу.
- Математикалық, жаратылыстану және әдістемелік пәндерді оқыту барысында дәлелдемелерді алу және кәсіби қолданбалы есептерді шеше білу.
- Математикалық және әдістемелік пәндер бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлей білу, ғылыми зерттеу мен академиялық жазудың негізгі әдістеріне талдау жасай білу, оларды оқу-тәрбие үдерісінде байқаудан өткізу.
- Жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолдану, тарих, философия, әлеуметтік-саяси пәндер бойынша базалық білімді ескере отырып, әртүрлі жағдайларды бағалау, білім беру менеджментінің, құқықтың, экологияның, экономиканың негізгі ұғымдарын меңгеру және академиялық адалдық қағидаттарын сақтау.
- Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: бағдарламалық математикалық материалды меңгеруде жасанды интеллектіні, интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату бойынша «бұлтты» және «мобильді» сервистерді пайдалану.
- Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында парапар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген математика саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру.
- Қаржылық, құқықтық, экологиялық сауаттылық, өмір қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен кәсіпкерлік салаларындағы білім мен практикалық дағдылардың жиынтығын меңгеріп, орнықты даму қағидаттарын, саналы тұтыну, құқықтық сана және әлеуметтік жауапкершілік ұстанымдарын жеке және кәсіби қызметтің түрлі салаларында саналы түрде қолдану.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті