Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01501 Математика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдылары бар білікті педагог кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Сызықтық алгебра
Алгебра және сандар теориясы
Аналитикалық геометрия
Геометрия
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Элементарлық математика
-
2 Оқу жылы
Дискреттік математика
Педагогика
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Тригонометриялық есептерді шешу әдістері
Дискреттік математика
Элементарлық математиканың қосымша тараулары
Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептеуі
Математикалық модельдеу
Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Инклюзивті білім беру
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Этнопедагогика
Математикалық талдау
Кәсіби қазақ тілі
-
3 Оқу жылы
Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ықтималдылықтар теориясы және математикалық статистика
Ойын әдістері мен модельдері
Математиканы оқыту әдістемесі
Математикалық модельдеу әдістері (сызықтық)
Математикадан сыныптан тыс жұмыс
Математикадан факультативтік сабақтар
Аналитикалық функциялар теориясы
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Математикалық модельдеу әдістері (сызықтық емес)
Комплекстік талдау
Дифференциалдық теңдеулер
Вариациялық есептеу
Операцияларды зерттеу
-
4 Оқу жылы
Күрделілігі жоғары есептерді шешу практикумы
Логикалық есептерді шешу әдістемесі
Стандартты емес есептерді шешу практикумы
Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
Қолданбалы физика
Математикалық сауаттылық негіздері
Функционалдық талдау
Математика тарихы мен методологиясы
Математикалық есептерді шешуге арналған программалық құралдар
Физика
Математика тарихы
Білім берудегі көшбасшылық
Математиканы оқытуда программалық-әдістемемен қамтамасыз ету
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Адам және қоғам ретінде біртұтас жүйе туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы түсінікке ие.Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Физиканың негізгі заңдары туралы түсінік бар; эксперимент өткізу жоспарын ұсынады; физикалық және ықтимал құбылыстар мен процестердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдайды және болжайды. Зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады
- Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктерін меңгереді, басқару және көшбасшылық қабілетке ие: сыни тұрғыдан ойланады, өмірде кездесетін кез келген жағдайға шығармашылық тұрғыдан қарайды және шешім қабылдауға дайын, инклюзивті, жалпы білім беретін мектепте, үйде оқыту моделін пайдалану бойынша жұмысты ұйымдастырады.Оқу процесінде, оның ішінде цифрлық ортада оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтайды.
- Ғылыми және кәсіби қызметте қазақ, орыс және шет тілдерінде академиялық жазуда ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын қолданады
- Қолданбалы есептерді шешу үшін оңтайлы алгоритмді таңдайды, қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын қолданады; білім берудегі инновациялық технологиялар және информатиканы оқыту әдістері туралы түсінігі бар.
- Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде теориялық білімдерін көрсетеді, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды. Білім берудің өзекті міндеттерін шешуде және мәселелерді әзірлеуде зерттеудің әдіснамалық негіздері мен теориялық, эмпирикалық әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Білім беруде информатика мен IT-технологиялардың дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын ескереді, өзінің кәсіби және ғылыми қызметінде компьютерлік технологияларды, цифрлық технологияларды, жасанды интеллектті қолданады.
- Жоғары математика курсының терминдерін, негізгі ұғымдарын шығарады; сөздік материалды математикалық өрнектерге түрлендіреді; есептерді шешудің формулалары мен әдістерін қолданады. Есептің математикалық моделін құрастырады, жоғары математика курсынан практикалық-бағытталған есептерді шешу нәтижелерін бағалайды, оқытылатын салада білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Математикалық жағдайдың ішкі (ойша) моделін құрастырады(кеңістіктегі бейнесін қоса алғанда), есептерде ішкі есептерін бөліп шығарады, мектеп математикасы курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын сұрыптайды, сөздік материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды түсіндіреді. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсетеді.
- Берілген математикалық үлгіні талдайды, қолда бар деректерден туындайтын ықтимал нәтижені болжайды; стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары есептерді шешу кезінде шығармашылық қабілеттерін іске асырады. Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті мәселелеріне сәйкес, мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнымен оқу үдерісін құрастырады, Блум таксономиясын қолданады.Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың проблемаларын шешеді.Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту және бағалау әдістерін таңдайды. Оқыту және білім беру мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу үдерісінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологиялар мен мазмұнды қолданады. Оқушылардың барлық пәндер бойынша білім, білік, дағдыларын дамытады.
- CLil технологиясын қолданады, математиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады; білімді критериалды бағалау жүйесін, математикалық есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды іске асырады.
- Студент тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді. Оқушы бойында ұстазға деген құрмет сезімін қалыптастырады. Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне кіріктіреді. Жеке даму траекториясын құру арқылы оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді. Педагогикалық процестің заңдылықтары мен тәрбиелік тетіктеріне сәйкес тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады, математикадан тарихи материалды пайдалана отырып оқу-тәрбие үрдісін және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді, математиканың тарихы мен әдістемесі бойынша білімдерін көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика
Астана халықаралық университеті
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)