Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика пәнінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Элементарлық математика

    Мақсаты: элементар математиканың, іргелі (фундаментальды) идеялардың негізгі ұғымдарын оқып-үйрену, алынған білім мен білікті кәсіби қызыметте пайдалана білуге дайындықты қалыптастыру. Курста мынадай бөлімдер оқытылады: Бөлінгіштік теориясы. Функциялар, олардың қасиеттері және графиктері. Өрнектерді тепе-тең түрлендірулер. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Параметрлері бар есептерді шешудің негізгі әдістері. Мектеп математика курсындағы математикалық талдау элементтері. Планиметрия. Стереометрия

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра

    Пәннің мақсаты: сандармен және алгебралық құрылымдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; сызықты алгебра элементтері, сандар теориясы бойынша білімді қалыптастыру; логикалық ойлау және математикалық мәдениетті дамыту; басқа математикалық және қолданбалы пәндерді түсіну үшін алгебралық дайындықтың қажетті деңгейін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жиындар; жиындардағы қатынастар; комплекс сандар өрісі; сызықты теңдеулер жүйесі; көп мүшеліктердің сақинасы; арифметикалық кеңістіктер; матрицалар; анықтауыштар; Евклидтік кеңістіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мaтематикалық талдау 1

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты: студенттерді айнымалы шамаларды зерттеу әдістерімен, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясымен және қатарлар теориясымен таныстыру. Қысқаша мазмұны: Оқып-үйренудің негізгі нысаны – функция. Математикалық талдау 1 курсында келесі сұрақтар қарастырылады: Нақты сандар; Шектер теориясы. Бір айнымалы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер. Функцияларды зерттеу және интегралдардың қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәннің мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі әдісі - координаттар әдісі, сондай-ақ векторлық әдіс туралы білімді қалыптастыру; жазық және кеңістіктік объектілерді зерттеуге осы әдістердің қолданылуын зерттеу; студенттердің математикалық мәдениеті мен ойлауын, дәлелдеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: векторлық алгебраның негіздерімен, аналитикалық геометриямен, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталық әдістің негіздері, жазықтықтағы сызықтар және екінші ретті беттер ұғымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 2

    Мақсаты: зерттеу жұмыстарына қажетті студенттердің математикалық мәдениетін және басқа логикалық ойлауын дамыту үшін, шексіз аз кванттық талдаудың көмегімен айнымалыларды зерттеудің негізгі әдістерін оқып білу. Қысқаша мазмұны: Еселік интегралдар. Қисық сызықты интеграл. Беттік интеграл. Өріс теориясы: скаляр және векторлық өрістер. Векторлық талдаудағы дифференциалдық операторлар: градиент, дивергенция және ротор. Әлеуетті және соленоидальды өрістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры

    Пәнді игерудің мақсаты-ДҚ жобалаудың теориялық негіздерін, ДҚ ұйымдастырудың заманауи технологияларын, нақты ДҚБЖ ортасында жұмыс істеу дағдыларын меңгеру болып табылады. Пәннің мазмұны: деректер қорына кіріспе. Деректер модельдері мен типтері. Объектілі-бағытталған ДБ. Таратылған ДБ. Коммерциялық ДБ. ДБ-да деректерді өңдеу процестерін ұйымдастыру. Тұтастықты шектеу. Деректерді сақтауды ұйымдастыру. Деректер қорының тұтастығы. Деректер базасына деректерді енгізуді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 3

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге белгілі бір көлемде мәлімет беріп, оны қолдануға үйрету ғана емес, сонымен бірге, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қажетті басқа математикалық әдістерді, басқа математикалық пәндерді оқуға қажетті студенттердің логикалық ойлауы мен математикалық мәдениетін дамыту болып табылады. Пәннің негізгі тараулары: Сандық қатарлар. Негізгі анықтамалар. Жинақталатын қатарлар қасиеттері. Мүшелері теріс емес қатарлар, олардың жинақталу белгілері. Таңбалары ауыспалы қатар, Лейбниц белгісі. Жинақталатын қатарлар үшін орындалатын арифметикалық амалдар. Функциялық тізбектер мен қатарлар. Функциялық тізбектер мен қатарлардың бірқалыпты жинақталуының қасиеттері мен белгілері. Дәрежелік қатарлар. Тейлор қатары. Вейерштрасс теоремасы. Қасиеттері. Меншіксіз интегралдардың абсолют және шартты жинақталуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және программалау тілдері

    Есептердің алгоритмдеу негізін, программалаудың автоматтық негіздерін, программалау тілінің классификациясын, мəліметтер типтерін жəне Турбо Паскаль тілінің операторларының классификациясын оқыту: ішкі программаларды қолданып программа, стандартты модульдер, деректердің динамикалық құрылымын, программалық қамтамасыз етуді жобалау тəсілдерін, программалау стилін, программалаудың сапа көрсеткішін, программаны сынау мен қалыптастыру тəсілін, объектілі – бағытталған программалаудың негіздерін қолданып программа құру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: математиканы оқытуда бағдарламаға сай білім қалыптастыру, оқытудың әдістері мен ұйымдастыру жолдары туралы жалпы ережелер мен оқушыларға математикалық білім беру оқыту қызметтерін ұйымдастырудың жалпы ережелері туралы білімдетін қалыптастыру,математиканы оқыту әдістемесі пәнінің өзге пәндермен байланысын зерделеу. Қысқаша мазмұны: математиканы оқыту әдістемесі пәні, мақсаты, мазмұны, ұстанымдары, әдістері және математикаға оқыту формалары, құралдары мен мақсаттары, математикалық ұғымдарды, сөйлемдерді оқыту әдістемесі және есеп шығару арқылы оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста қолдану үшін кәсіби және коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: математикалық тіл, теңдеу және формула, есептеу тамырлары, функция түсінігі, шегі мен үздіксіздігі, туынды, интеграция, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып математикалық модельдеу, геометрияға кіріспе, аналитикалық геометрияға кіріспе, механикаға кіріспе, алгебраға кіріспе.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: Болашақ мұғалімдердің мектеп геометрия курсы бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру, геометриялық есептерді стандартты және стандартты емес әдістермен шешуді үйрету, сонымен қатар, оқушылардың геометриялық есептерді шығара білу біліктілігіне үйрету жолдары туралы әдістемелік ұсыныстарды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Негізгі геометриялық ұғымдарды енгізудің әдістемелік негіздері. Оқушыларға планиметриялық есептерді шығарудың әртүрлі әдістерін оқытудың әдістемесі. Мектептегі стереометрияны оқытудың әдістемелік негіздері. Күрделілігі әртүрлі дәрежедегі стереометриялық есептерді шығаруды оқытудың әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1

    Мақсаты: Мектеп математика курсы есептерін шешу біліктілігін және болашақ мұғалімнің әдістемелік біліктілігі мен дағдысын қалыптастыру, есептерді шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны:Тепе-тең түрлендірулер. Рационал теңдеулер. Иррационал теңдеулер. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер. Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендірулер. Теңдеулерді, теңдеулер және теңсіздіктер жүйесін шешу. Аралас теңдеулер. Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер. Планиметрия. Стереометрия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептер шешу практикумы 2

    Математикалық есептер шешу практикумы (МЕШП -2 ) курсының негізгі мақсаттары: -Мектеп математикасы курсының есептерін шешу білу дпғдысын қалыптастыру; -Есептер шешу негізгі әдістерімен танысу; -Болашақ мұғалімдердің әдістемелік біліктері мен дағдысын қалыптастыру; 1. Планиметрия 1.1. Планиметрияның негізгі аксиомалары мен түсініктері 1.2. Ұшбұрыш. Үшбұрыштағы тамаша сызықтар мен нүктелер. Тікбұрышты үшбұрыш. Үшбұрыштарды шешу. Үшбұрыш ауданы. 1.3. Дөңес фигуралар туралы түсінік. Көпбұрыш. Дұрыс көпбұрыштар. Төртбұрыштар. Параллелограм, трапеция, көпбұрыштың ауданы. 1.4. Шеңбер. Дөңгелек.Жанама мен қиюшылар. Шеңбердің доғасы және хордасы. 1.5. Іштей және сырттай сызылған үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыштар. 2 Стереометрия 2.1 Толық кескін туралы жалпы мағлұмат. Жазық және кеңістік фигураларының икеңістік пен кескінде метрикалық салуы. 2.2 Кеңістіктегі түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы, параллельдік, перпендикулярлық, қиылысатын түзулер. Екіжақты бұрыштар. Пирамида мен призмадағы қималар. 2.3 Кеңістік денелерінің: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар, қиық, пирамида,қиық конустың беттік ауданы мен көлемін есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы бағдарламалар пакеті(MatLab, MatCad)

    Мақсаты: өзінің кәсіби қызметінде қолданбалы бағдарламалардың түрлі пакеттерін кеңінен қолдана алатын есептеу техникасын дамыту. Қысқаша мазмұны: Бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары. Қолданбалы бағдарламалар пакеттері. Оңтайландыру шешімі мен міндеттерін іздеу. MS Excel қаржылық талдау. Project Expert бағдарламасы арқылы кәсіпорынның қаржы-экономикалық қызметінің имитациялық моделін әзірлеу. MatLab, MathCAD. Компьютерде математикалық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектептегі оқыту әдістемесі

    Математика пәнін екі немесе үш сыныпта қатар оқытудың мақсаты –кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: шағын комплектілі мектептерде математика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Шағын комплектілі мектептерде оқушылардың шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру. Шағын комплектілі мектептерде дифференциалдап оқыту элементтерін қолдану. Өзбетіндік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы физиканың негізгі тараулары

    Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми дүниетанымын, іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теорияларын, сонымен қатар кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жалпы физиканың негізгі бөлімдері Механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web бағдарламалау

    Пәнді меңгеру мақсаты: - web-сайт құрылымын ақпараттық жүйе ретінде жобалау технологиясын меңгеру; - web-сайтты құру технологиясын клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен меңгеру; - web-сайтты серверде орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру. Пәннің қысқаша мазмұны: Web-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Web-сайтты құру технологиясының MySQL деректер қоры.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математиканы тереңдетіп оқытатын сыныптарды оқыту әдістемесі

    Пәнді педагогикалық білім берудің бакалавриатында «математикалық білім беру» бейіні бойынша оқыту мақсаты: педагогикалық қызметте оқушылардың жас және «математика» пәні аймағының ерекшеліктеріне сәйкес кәсіби білімдерді және кәсіби бейімділікті меңгеру және кәсіби икемділікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: геометрияны тереңдетіп оқытудың әдістемесі. Алгебра және анализ бастамаларын тереңдетіп оқытудың әдістемесі. Пәндерді меңгерудегі білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық геометрия және топология

    Курстың негізгі мақсаты – классикалық дифференциалдық геометрияның әдістерін және көрнекті бейнелерді қолданып, оқушыларды қазіргі дифференциалдық геометрияның негізгі түсініктемелерімен таныстыру болып табылады. Бағдарлама евклид кеңістігіндегі қисықтар мен беттердің теориясымен бірге, топологияның негізгі түсініктерін, көпбейнелердегі тензорлық талдауды мен риман геометриясының элементтерін сырты дифференциалдық формалапр теориясының негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәннің мақсаты: кез-келген ықтималды – статистикалық жүйе туралы жлпыланған білім алу, оның жалпы құрылу және басқарылу зандылықтарын ашу. Қысқаша мазмұны: ықтималдықтар теориясының негізгі үғымдары мен теориялары,тәуелсіз тәжірибелердің тізбегі, кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары, ықтималдықтар теориясының шектік теоремалары, математикалық статистиканың элементтері, кездейсоқ процесстер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физиканың негізгі тараулары

    Бұл курс Электродинамика және ТҚС, ядролық физиканың кванттық негіздері, жоғары энергия физикасы мәселелерін қамтиды. сыртқы өрісте бөлшектің кванттық емес және квазирелятивистік қозғалысының кванттық теориясының физикалық негіздері мен математикалық аппаратын, кванттық өткелдер теориясын, Атом және химиялық Байланыс теориясының негіздерін, кванттық электродинамика негіздерін

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері (стреометрия)

    Пәннің мақсаты-геометриялық есептерді шешуді оқыту әдістемесі саласындағы математика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру. Стереометрия бойынша зерттелген материалдарды қайталау және қорытындылау. Пән бойынша алған білімдерін жүйелеу және кеңейту. Стереометриялық есептерді әртүрлі тәсілдермен шешу дағдысын қалыптастыру. Фигуралардың суреттерін салу туралы жалпы ақпарат. Кеңістіктегі геометриялық құрылымдар. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың өзара орналасуы. Түзулер мен жазықтықтардың параллелдігі. Түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлығы. Қиылысатын түзу сызықтар. Диедралды және көп қырлы бұрыштар. Политоптар. Тұрақты полиэдралар. Дөңгелек денелер. Политоптар мен дөңгелек денелердің қималары. кеңістіктік фигуралардың әртүрлі элементтерін есептеу. Кеңістіктік фигуралардың тіркесімдері. Беттердің аудандарын және кеңістіктік фигуралардың көлемін есептеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық және логикалық есептерді шешудің әдісі

    Курс мақсаты: олимпиадалық және логикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін оқыту процесінде студенттер білімдерін тереңдете түсуге жағдай жасау. Мынадай мәселелер қарастырылады: Олимпиадалық есептердің классификациясы. Екі айнымалы екінші ретті диофанттық теңдеулер. Бүтін сандардың бөлінгіштігі пайдаланылатын мазмұнды есептер. Айнымалыларды бағалау, іріктеуді ұйымдастыру. Бөлінгіштік есептері. Математикалық олимпиада есептері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру және жоспарлау

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты: болашақ мұғалімдердің кіріктірілген пәндер туралы ұғымдарын қалыптастырып, математика пәнінен кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру, кіріктіріп оқыту әдістерін болып табылады. Мазмұны: бағдарламаның ерекшеліктері, кіріктірілген сабақтардың математикалық білім беру сапасын арттырудағы мағынасы мен ұстанымдары. Кіріктірілген сабақтарды жобалау мен ұйымдастырудың құрылымы бойынша әдістемелік нұсқаулар. Математика пәнін ағылшын тілі, информатика, физика, биология пәндерімен Кіріктіру процесінде бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Функционалдық талдау элеметтері

    Пәннің мақсаты сызықтық нормалданған және метрикалық кеңістіктегі мәндері берілгенфункциялар теориясының аналитикалық аппараты негіздерін баяндау және функционалдық талдау әдістерін ғылыми зерттеулерде пайдалану қабілеттерін дамыту болып табылады. Қысқаша мазмұны: Метрикалық, сызықтық нормалданған, Гильберттік кеңістіктер. Сызықтық операторлар және функционалдар. Түйінлес және екінші түйіндес кеңістіктер. Спектральды теория элементтері. Жалпыланған функциялар теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпмүшеліктер теориясы

    Көпмүшеліктер теориясы пәні студенттерге математикалық білімнің негізін қалауы, пәннің негізгі ұғымдары мен білім-біліктерін беруі тиіс. Пәннің негізгі тараулары: Бір белгісізді көпмүшеліктер, бөлінгіштігі және қасиеттері. Көпмүшенің түбірлерінің саны туралы теорема. Қалдықпен бөлу теоремасы. ЕҮОБ. Евклид алгоритмі. ЕКОЕ. Горнер схемасы мен Безу теоремасы. Көпмүшеліктің формальды туындылары. Көпмүшені x-a-ның дәрежесі бойынша жіктеу. Келтірімді және келтірімсіз көпмүшеліктер. Еселі түбірлер мен еселі көбейткіштер. Көпбелгісізді көпмүшеліктер. Симметриялы көпмүшеліктер туралы леммалар мен негізгі теорема. Симметриялы көпмүшеліктер теориясын элементар алгебраның есе������терін шығаруға қолдану. Результант. Бөлшектің бөлімін иррациональдықтан құтқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты және комплектік талдау

    Пәнді меңгеру мақсаты білім алушылардынақты және комплекстік талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдарымен, фактілері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Қысқаша мазмұны: нақты талдау классикалық математикалық талдауды жалпылайтын және толықтыратын математикалық талдаудың негізгі бөлімдердің бірі болып табылады. Мазмұнын классикалық талдаудың алғашқы кезеңдерінде пайда болған және зерттеулер нәтижесінде шешімдері табылған сұрақтар мен мәселелер құрайды. Комплекс айнымалы функция. Элементар аналитикалық функциялар. Комплекс айнымалы функцияларды интегралдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық педагогикалық технологияларды жобалау

    Курста инновациялық педагогикалық технологияларды жобалау негіздерінің теориялық аспектілері көрсетілген. Педагогикалық жобалау теориясын әзірлеу және оны практикалық іске асырудың жолдарын табу білім беру жүйесін жетілдіреді. Педагогикалық технологияларды дамыту мәселесі білім беру ұйымы әкімшілігі мен мұғалімдерінің жобалық қызметінің негізгі міндеттері болып табылады. Технологиялық тәсіл аспектісіндегі педагогикалық процестің компоненттерінің ерекшеліктері. Жалпы педагогикалық технологиялар теориясы. Педагогикалық процесті жобалау. Кәсіптік білім беруде жалпы педагогикалық технологиялар теориясын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулер және дербес туындылы теңдеулер

    Курстың мақсаты мен міндеттері: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясын және дербес туындылы теңдеулерді тереңдете оқыту; Математикалық физика теңдеулерін шешудің сапалы, аналитикалық және вариациялық әдістерінің заманауи аппаратын меңгеру және оларды өзекті қолданбалы мәселелерді зерттеуде табысты қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Мақсаты: математикалық логиканың бастамаларымен және дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен және олардың қолданылуларымен таныстыру, басқа пәндерді меңгеруге теориялық және практикалық тұрғыда дайындау. Қысқаша мазмұны:Жиындар теориясының элементтері. Комбинаторика элементтері. Бульдік функциялар. Пікірлер және предикаттар алгебрасы. Кодтау теориясының элементтері. Графтар теориясының элементтері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комбинаторика және графтар теориясы

    Мақсаты: комбинаторлық қосылыстармен және графтармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру мақсатында комбинаторика мен графтар теориясының негізгі бөлімдерін оқып-үйрену; комбинаторика мен графтар теориясын қолданбалы есептерді шығаруда саналы түрде қолдануға дайындалу. Қысқаша мазмұны: Комбинаторика элементтері. Бинарлық қатынас ұғымы және оның қасиеттері. Транзитивті тұйықталу. Графтар және олардың қасиеттері. Ағаштар, қасиеттері. Прюффер коды. Эйлерлік және Гамильтондық графтар. Изоморфизм, ағаштар, планарлық және бағытталған графтар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физиканың теңдеуі және оларды шешу әдістері

    Мақсаты: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясы курсының негізгі бөлімдерін, тар мағынада - екінші ретті сызықтық теңдеулерді оқып-үйрену. Қысқаша мазмұны: гиперболалық, параболалық және эллиптикалық теңдеулердің канондық түрі. Шексіз ішектің тербелістері. Ұштары бекітілген ішектің тербелісі. Айнымалыларды бөлу әдісі. Лаплас түрлендіруі және оның математикалық физика есептерінде қолданылуы. Грин Формуласы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометрия негіздері

    Пәннің мақсаты геометрияның аксиоматикалық құрылуы туралы біліммен қаруландыру, геометрияның әртүрлі аксиоматикалық жүйелері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Қысқаша мазмұны: Аксиоматиканың жалпы сұрақтары, есептеу шамалары: ұзындық, аудан, көлем, кесіндінің ұзындығы, Гильберт және Вейль бойынша евклидтік геометрияны негіздеулер қарастырылады. Евклидтік емес геометрия. Риман жазықтығы мен Лобачевский ауданының әртүрлі модельдері. Лобачевский геометриясының элементтері. Орисфера және оның геометриясы туралы ұғым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандар теориясы

    Пәнді игерудің мақсаты: алгебра және сандар теориясы, және жаратылыстану ғылымдарындағы қосымшаларда жүйелі білімді қалыптастыру, негізгі ұғымдарды, алгебра әдістерін және сандар теориясын меңгеру; математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясын қолдану. Пәннің қысқаша мазмұны: бүтін сандардың сақинасында бөлінгіштіктің қатынасы; бүтін сандардың сақинасында салыстырулар; белгісіз салыстырулар; тізбекті бөлшектер; соңғы тізбекті бөлшектер..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды математика, әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану ғылымдары саласында қолдану
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда бағдарлай білу, педагогикалық тұрғыда білімділік көрсете білу, компромистерді таба білу және әлеуметтік топтарда кәсіби қарым-қатынаста толерантты, икемді командада жұмыс жасай білу, өз көзқарасын дәлелдей білу
  • Математикалық өзге пәндермен байланысын, кіріктірілуді құра білу математика-шетел тілі, математика-химия, математика-информатика, сонымен қатар зерттеу дағдыларын көрсете білу, оқушылардың ғылыми-зерттеу жобаларына жетекшілігін жасай білу
  • Өзінің білім, білік, дағдыларын және өз идеясын , кәсіби білімін жазбаша және ауызша көрсете білу, сонымен қатар тұжырымдық, аналитикалық, ойлау білуі, сын тұрғысынан ойлау дағдысын меңгеруі
  • Математиканы оқыту үдерісінде жеке тұлғаны өмірге көзқарасын қалыптастыруға, мәдени ойлауға бейімдеу
  • Математикалық оқыту барысында қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялардың мәні мен ұстанымдарын білу
  • Педагогикалық үдеріс ұзақ мерзімді, орта және қысқа мерзімді жоспарлау, электрондық журнал және мектептегі орта білім бағдарламасына сәйкес құжаттармен жұмыс жасай білу және қазіргі заманғы сабақтарды жоспарлау, критериалды бағалау жүйесін қолдану
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

Ұқсас БББ

6B01501 Математика мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01501 Математика (IP)

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01501 Математика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01501 Математика

Шымкент университеті

6B01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01501 Математика (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01501 Математика

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top