6B01501 Математика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласында сапалы білімі; аналитикалық, зерттеушілік және тілдік дағдылары; одан әрі өзін-өзі үздіксіз тәрбиелеу және кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын жетілдіру қабілеті бар; көшбасшылық қасиеттері, инновациялық ойлау қабілетіне ие болатын математика мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәні математикалық және жаратылыстану-ғылыми білімнің негізін қалыптастыруға бағытталған. Студенттерге дифференциалдық теңдеулерді шешудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін үйрету, нақты үдерістерді математикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ логикалық және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту – осы пәннің басты мақсаты болып табылады.
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пәні шектеулі және санаулы жиындарға негізделген құрылымдар мен әдістерді зерттейді. Оған жиындар теориясы, комбинаторика, граф теориясы, булева алгебрасы және алгоритмдер кіреді. Бұл пән информатика мен математикалық тапсырмаларды шешуде алгоритмдерді жасау және талдаудың негіздерін қалыптастырады. Сонымен қатар, пайымдауларды формализациялау, логикалық дәлелдерді құру және тексеру дағдыларын дамытады, бұл теориялық информатика мен математиканың философиясы үшін маңызды.
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау II
Пәннің мақсаты — белгісіз және анықталған интеграл теориясы, шексіз интегралдар, анықталған және шексіз интегралдардың геометриялық және физикалық қолданбалары бойынша теориялық материалды қалыптастыру және оның практикалық қолданылуын қамтамасыз ету
Несиелер - 4
-
Алгебра және сандар теориясы 1
"Алгебра және Сандар теориясы 1" курсы — бұл жүйелі талдау ойлауын және математикалық құрылымдарды терең түсінуді дамытуға негіз қалайтын іргелі пән. Ол жиындар теориясының элементтері, кешенді сандар, векторлық кеңістіктер, матрицалар, анықтауыштар және сызықтық теңдеулер жүйелері сияқты негізгі бөлімдерді қамтиды. Бұл тақырыптар берік теориялық базаны қалыптастырып қана қоймай, сонымен қатар логикалық ойлауды, абстракциялау қабілетін және математикалық әдістерді әртүрлі салаларда қолдануды дамытады
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Пәні жылуөткізу, толқындардың таралуы және диффузия сияқты физикалық процестердің математикалық модельдерін практикалық меңгеруге бағытталған. Студенттер жеке туындылары бар теңдеулерді зерттеп, оларды аналитикалық және сандық әдістермен шешуді қазіргі бағдарламалық қамтамасыз ету және есептеу технологияларын қолданып үйренеді. Болашақ мұғалімдерге арналған курс STEM тәсіліне негізделген практикалық тапсырмалар мен жобаларды әзірлеуді қамтиды, бұл күрделі ғылыми ұғымдарды пәндер аралық тапсырмалар, модельдеу және визуализация арқылы түсіндіру дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Несиелер - 3
-
Cөз есептерді шешу практикумы
Пәні мәтін түрінде берілген математикалық есептерді талдау, модельдеу және шешу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән есептерді жіктеуді, мәтіндік шарттарды математикалық модельге айналдыруды, тиімді шешу тәсілдерін таңдауды және алынған нәтижелерді түсіндіруді қамтиды. Логикалық және сыни ойлауды, сондай-ақ математиканы өмірлік жағдайларда қолдану қабілетін қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешудің әдістері
Бұл пән олимпиадаларда кездесетін күрделі олимпиадалық сипаттағы математикалық есептерді шешудегі негізгі стратегиялар мен стандартты емес тәсілдерді дамытады. Курс сандар теориясының элементтері, комбинаторика, инварианттар, Дирихле принципі, графтар, сондай-ақ теңсіздіктерді талдау және дәлелдеу әдістері сияқты әдістерді тереңдетіп оқытады. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде шығармашылықпен ойлау қабілеті қалыптасады, бұл олимпиадалық деңгейдегі есептерді шешу үшін алуан түрлі құралдарды қолдануға мүмкіндік береді
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.
Несиелер - 5
-
Математикалық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Пәні оқушылардың математикалық сауаттылығын дамытуға бағытталған тәсілдер мен әдістерді зерттейді. Пән нақты өмірмен байланысты математиканы оқыту принциптерін, логикалық ойлау, сандық бағалау, деректерді талдау және дәлелді қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Болашақ мұғалімдерді заманауи білім беру стандарттарына сай математикадан тиімді оқытуға дайындайды.
Несиелер - 5
-
Топтар теориясының негіздері
Пәні алгебраның негізгі объектілерін тереңдетіп оқуға бағытталған. Курс барысында топтар – белгілі бір аксиомаларға сәйкес келетін бір бинарлық операциясы бар жиындар қарастырылады. Топ, ішкі топ, гомоморфизм сияқты ұғымдар, сондай-ақ Лагранж теоремасы сияқты маңызды теоремалар зерделенеді. Курс абстрактілі ойлау мен логикалық пайымдауды дамытуға ықпал ете отырып, алуан түрлі математикалық есептерді шешу және математиканың жетілдірілген бөлімдерін одан әрі оқу үшін қажетті топтар теориясын терең түсінуді қалыптастырады
Несиелер - 5
-
Элементарлық математика
Пән студенттердің бастауыш математиканың негізгі бөлімдері бойынша жоғары математиканы сәтті оқуға, сондай-ақ мектепте математиканы оқытуға қажетті берік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді игеру жалпы кәсіптік циклдің негізгі бөлігінің математикалық пәндерін оқу үшін қажет. Материалды дәйекті зерттеу қарастырылған, бұл есептерді шешудің жалпыланған дағдыларын мақсатты түрде қалыптастыруға, жүйелі оқыту принципін толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Бұл пән мамандықты игеру кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пәні кеңістіктік ойлауды дамытуға және геометриялық есептерді шешу үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс координаттар әдісін, векторларды және олардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтінділерін оқытуды қамтиды. Пән аясында жазықтықтағы және кеңістіктегі түзу теңдеулері, жазықтық теңдеулері, сондай-ақ екінші ретті қисықтар мен беттер қарастырылады
Несиелер - 4
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәнді оқи отырып, студенттер Geogebra бағдарламасының интерфейстік элементтерімен танысады; мектепте математиканы оқытуда заманауи білім беру технологияларын меңгеру; мектеп курсының есептерін және негізгі теоремаларды шешу үшін әртүрлі компьютерлік, анимациялық модельдерді пайдалану; CAS кенепін пайдаланып математиканың әртүрлі есептерін шешу. Оқыту процесінде олар әртүрлі модельдеу құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі функциялардың графиктерін салу алгоритмдерін, жазықтықтарды, олардың қималарының көлемдік фигураларын және компьютерлік технологияны пайдалана отырып, сыпыруды қолданады
Несиелер - 4
-
Планиметриялық есептерді шешу практикумы
Пән планиметрия бойынша есептерді шешу әдістерін игеруге, кеңістіктік және логикалық ойлауды дамытуға, геометриялық жағдайларды талдаудың тұрақты дағдыларын қалыптастыруға және геометриялық тұжырымдарды дәлелдеуге бағытталған. Курс аясында студенттер планиметрияның негізгі тақырыптары бойынша классикалық және стандартты емес есептермен танысады: үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және оның элементтері, геометриялық түрлендірулер. Дәлелдердің логикалық тізбегін құру, теоремаларды қолдану және оларды жалпылау дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы 2
Пәні алгебралық құрылымдарды тереңдетіп оқытуға бағытталған, кәсіби математикалық даярлыққа арналған теориялық негіз қалыптастырады. Курс сызықтық бейнелеулер мен евклидтік кеңістіктер, топтар теориясы, бүтін сандар сақинасындағы бөлінгіштік және салыстырулар, сондай-ақ кешенді, нақты және рационал сандар өрістеріндегі бір және бірнеше айнымалы көпмүшелер сияқты тақырыптарды қамтиды. Бұдан басқа, пән аясында алгебралық сандар қарастырылады. Бұл кешенді тәсіл студенттерге математикалық пәндерді одан әрі меңгеру үшін қажетті терең білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау III
Пәні болашақ математика мұғалімдеріне қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс қатарлар теориясы (сандық, дәрежелік, функционалдық, Фурье қатарлары) және оларды қолдану әдістері туралы түсініктерді жүйелеп, кеңейтеді. Сондай-ақ, көп айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, олардың геометриялық және физикалық мағыналарын қоса, және векторлық талдаудың негіздері егжей-тегжейлі зерттеледі. Бұл пән күрделі математикалық ұғымдарды түсіну және оқыту үшін қажетті аналитикалық ойлауды дамытады.
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау IV
Пәні студенттердің бірнеше еселі, сызықтық және беттік интегралдарды, айнымалыларды ауыстыру әдістерін, сондай-ақ олардың геометриялық және физикалық қолдануларын, Фурье қатарлары мен Фурье түрлендіруін меңгеру барысында практикалық бағыттылығын қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 4
-
Сызықтық алгебра және геометрия
Пәні сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия бойынша есептерді шешу үшін қажетті кеңістіктік ойлауды қалыптастыруға және математикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс кешенді сандар, матрицалар мен анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйелері сияқты негізгі бөлімдерді қамтиды. Сонымен қатар, оның құрамына аналитикалық геометрия элементтері, соның ішінде координаттар әдісі, векторлар, жазықтықтағы және кеңістіктегі түзу теңдеулері, жазықтық теңдеуі, сондай-ақ екінші ретті қисықтар мен беттер кіреді
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Несиелер - 3
-
Анализ және комбинаторика
Пәні күрделі есептерді шешуде математикалық анализ және комбинаторика әдістерін біріктіреді. Онда қатарлар, қатарлар жиыны, шек, сондай-ақ санау принциптері, орын ауыстырулар, таңбалар және граф құрылымдары қарастырылады. Пән аналитикалық ойлауды, дискреттік және үздіксіз объектілермен жұмыс істеу қабілетін, сондай-ақ комбинаторлық әдістерді математика мен информатиканың әртүрлі салаларында қолдануды дамытады.
Несиелер - 5
-
Функционалдық анализге кіріспе
Пәні болашақ математика мұғалімдеріне векторлық функционалдық кеңістіктер туралы білім береді. Ақырлы және ақырсыз өлшемді сызықты, метрикалық және топологиялық кеңістіктер, сондай-ақ жинақталу, үзіліссіздік және компактылық ұғымдары қарастырылады. Нормаланған және Гильберт кеңістіктеріне, сондай-ақ Хан-Банах теоремасына ерекше назар аударылады. Пән абстрактылы ойлауды дамытып, күрделі математикалық тұжырымдарды түсінікті тілмен түсіндіруге даярлайды
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Несиелер - 5
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау I
Пән сандық тізбектер шектерінің және бір айнымалы функция шектерінің теориясы, дифференциалдық есептеу теориясы және функцияны толық зерттеу бойынша теориялық білімді қалыптастырып және оны практикада қолдануға бағытталған
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Несиелер - 3
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқып, студенттер мектепте физиканы оқыту міндеттерін; мектеп құжаттарын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлауды, оқытудың инновациялық жүйелерін, қазіргі заманғы физика сабағы, физикадан сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесі мен физиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін; қашықтықтан оқыту технологиясының көмегімен физиканы оқытуды меңгереді
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесіндегі ақпараттық технологиялар
Пәнді оқу кезінде студенттер «Live Mathematics» және «Mathematical Constructor» бағдарламаларының интерфейс элементтерімен танысады; орта мектепте математиканы оқытуда ақпараттық технологияны меңгеру; жалпы білім беретін мектеп есептерін шешу үшін әртүрлі компьютерлік, анимациялық модельдерді пайдалану. Оқыту процесінде олар әртүрлі модельдеу құралдарын, құрылыс жазықтарын, олардың қималарының көлемдік фигураларын және компьютерлік технологияны пайдалана отырып, функция графиктерін салудың әртүрлі алгоритмдерін пайдаланады
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Несиелер - 5
-
Алгебралық есептерді шешу практикумы
Пән студенттердің алгебралық әдістердің кең ауқымын практикалық тұрғыдан меңгеруіне бағытталған. Курс көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуді, көрсеткіштік және логарифмдік өрнектерді тепе-тең түрлендіруді, теңсіздіктерді дәлелдеу мен салыстыруды, сондай-ақ әртүрлі теңдеулер жүйелерін (рационал, біртекті, симметриялық) және теңсіздіктерді, оның ішінде модуль немесе параметрлері бар теңсіздіктерді шешуді қамтиды. Сонымен қатар, тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер және кері тригонометриялық функциялар зерделенетін болады
Несиелер - 4
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Кездейсоқ оқиғаларды олардың сандық сипаттамалары бойынша зерттеп, құбылыстың, үрдістің ары қарай дамуын болжамды түрде бақылайды. Студенттердің аталған аймағында алған білімдері әртүрлі математикалық моделдері түзілген техникалық, технологиялық есептерді сандық тәсілмен зерттеуге мүмкіндік береді
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Пәні анализ және топология әдістері арқылы геометриялық объектілер туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Ол көпөлшемді фигуралардың қисықтығын, деформацияларын және қасиеттерін зерттеу үшін қажетті кеңістіктік ойлауды және математикалық дағдыларды дамытады. Курс векторлық функцияларды, қисықтар теориясын және беттер теориясын оқытуды қамтиды
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Несиелер - 5
-
Стереометриялық есептерді шешу практикумы
Пән студенттердің кеңістіктік қиялын, геометриялық ойлауын және Әртүрлі күрделіліктегі стереометрия бойынша есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Шешімнің аналитикалық және сындарлы әдістеріне, сондай-ақ шешімдерді қатаң дәлелдеу және сауатты рәсімдеу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады
Несиелер - 5
-
Дөңес және дискретті геометрия
Пәні кеңістіктік ойлауды, аналитикалық дағдыларды дамытуға және графтар теориясы, комбинаторика мен компьютерлік геометриядағы есептерді шешу үшін қажетті білімді тереңдетуге бағытталған. Курс дөңес жиындардың, көпжақтардың қасиеттерін және олардың комбинаторикалық құрылымдарын зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ дискреттік геометриялық объектілерді құру, бөлу, оңтайландыру және қолдану мәселелері қарастырылады
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы ғылыми-зерттеу қызметтері
Пән студенттердің математикалық ғылыми зерттеу әдістері мен құралдарын меңгеруіне, сондай-ақ орта мектеп оқушыларының ғылыми жұмыстарды жазуда өзекті зерттеу тақырыптарын таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер оқушылардың ғылыми жұмыстарын ұйымдастырудың ғылыми тәсілдеріне негізделген математиканы оқытудағы ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және практикалық негіздерін меңгереді. Олар ғылыми зерттеулерді құру әдіснамасы мен принциптерінің ғылыми негіздемесін түсінуді, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік тәсілдерді қолдана отырып, ғылыми жұмыстарды жазу алгоритмдерін пайдалануды үйренеді. Сонымен қатар, студенттер ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен іске асыру кезінде талдау және синтез әдістерін қолданады
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- математикалық идеяларды ауызша және жазбаша түрде анық және логикалық баяндай білу қабілетін көрсетеді; оқу материалын білім алушыларға қолжетімді және құрылымдалған түрде жеткізу үшін педагогикалық тәсілдерді қолданады;
- математикалық және цифрлық сауаттылықты меңгереді, есепті шешу проблемасын бір түрінен екінші түріне түрлендіреді (трансляциялау) (мысалы, алгебралықтан-геометриялыққа немесе функционалдыққа түрлендіреді);
- мәдениеттану, әлеуметтану, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық пен академиялық адалдық қағидаларын сақтайды; алынған нәтижелерді түсіндіреді, есепті одан әрі шешу барысы туралы гипотезалар жасайды;
- мектеп жасындағы балалардың дамуының типтік және типтік емес заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіби қызметте ескереді; педагогикалық этиканы сақтайды;
- қатаң логика мен жақсы ойластырылған жоспар негізінде дәлелдемелерді өз бетінше бағалайды және құрастырады; математикалық идеяларды ауызша және жазбаша түрде сауатты және дәл ұсынады, сонымен қатар түйсік мен логика арасында байланыстар орнатады;
- жасырын (айқын емес) болжамдарды бөліп көрсетеді, статистикалық немесе математикалық әдістер арқылы нақты мәселелерді тұжырымдайды және талдайды. Ойлау логикасындағы қателіктер мен олқылықтарды көреді. Фактілер мен салдарлардың аражігін ажыратады;
- орта мектептегі оқу-тәрбие процесін тиімді бағалайды, жоспарлайды, педагогикалық зерттеу құралдарын меңгереді, критериалды бағалау дағдыларын меңгереді;
- педагогикалық нақтылықты талдайды және синтездейді, сыни ойлау мен рефлексияға ие, командада жұмыс істей алады, көшбасшылық қасиеттерге ие.
- жасанды интеллект, АКТ және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану дағдыларын қолдана отырып, білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес математиканы оқытуды ұйымдастырады;
- оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады және алынған тәжірибе өзінің және оның қоғамдастығының қолдайтын теорияларының дамуына, сондай-ақ білімді оқытуды және өзінің кәсіби өсуін ілгерілету үшін пайдалану қабілеті мен дайындығына қызмет етеді
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті