Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Элементарлық математика

    Курстың мақсаты - математикалық және жаратылыстану ғылыми бағыттағы пәндерді жетілдіру, мектеп математика курсы есептерін шеше білу дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс барысында рационал теңдеулер мен теңсіздіктер, модульге тәуелді теңдеулер мен теңсіздіктер, көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер, математикалық талдау элементтері, векторлық алгебра, планиметрия, стереометрия тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгебра және сандар теориясы

    Курстың негізгі мақсаты студенттерді алгебра және сандар теориясының төмендегідей классикалық бөлімдері: жиын, функция, бүтін сандар сақинасындағы бөлінгіштік теориясы және осы тараулардағы типтік есептерді шешу әдістемесімен таныстыру. Бұл курста сызықтық және евклидтік кеңістіктегі сызықтық операторлар, нақты сандар және комплекс сандар өрісінде берілген сызықтық және евклидтік кеңістіктер, еркін өрістің үстіндегі векторлық кеңістіктер меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәннің мақсаты – аналитикалық геометрия бойынша базалық білім алу болып табылады.. Пәннің мазмұны: векторлар және оларға амалдар қолдану; скалярлық көбейтінді және векторлық көбейтінді; векторлық кеңістіктер; меншікті мәндер мен меншікті векторлар; жазықтықтағы түзулер; кеңістіктегі жазықтық пен түзулер; жазықтықтағы жіне кеңістіктегі түзулердің теңдеулері; жазықтықтағы қисықтар; екінші ретті беттер және полярлық координаталар жүйес туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (B1)

    Бұл курстың мақсаты студенттерге мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлейтін халықтармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігін одан әрі дамытуға,студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамытуға, тілдік материалдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған қажетті және жеткілікті білім беру болып табылады.. Пәннің негізгі міндеті - тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалдық грамматиканың, коммуникативтік құзыреттілікті меңгерудің тұтас көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебрадан есептер шығару практикумы(ағылшын тілінде)

    Алгебра курсы бойынша студенттердің есептің шешімін ағылшын тілінде түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, жүйелеу және кеңейту. Қарастырылатын тақырыптар: рационал теңдеулер, бөлшек рационал теңдеулер, симметриялық теңдеулер. Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі, иррационалды теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, мәтіндік есептер және оларды шешу жолдары, арифметикалық және геометриялық прогрессия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау: Бір айнымалы функциялар

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді жиындар теориясы және математикалық логика элементтері, сан жиындары, нақты сандар жиыны, бір айнымалы функциялар және сандық тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үздіксіздігі, бір айнымалы функцияларды дифференциалдық есептеулер және оның қолданылуы, анықталмаған интеграл, интегралдау әдістері, анықталған интеграл және оның қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикадан олимпиада есептерін шешу (орыс тілінде)

    Пәнді оқытудығы басты мақсаты -студенттердің құзыреттілікке бағытталған білімдерін, өз бетінше мәселелерді шеше білу дағдыларын қалыптастыру және оны практикада қолдана білуге дағдыландыру. Олимпиадалық есептерді қолдана отырып шешудің жалпы принциптері мен жетекші идеялары: Графтар теориясы; математикалық индукция; Дирехле принципі; комбинаторика элементтері, координаттар әдісі және т.б. Олипиада тарихы. Математикалық олимпиада түрлері. Олипиада есептерінің түрлік ерекшеліктері. Олипиада есептерін шешу тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау: Көп айнымалы функциялар

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді бірнеше айнымалы функциялар, көп айнымалы функциялардың шегі және үздіксіздігі, дербес туындылар мен толық дифференциалдар, еселі интегралдар, 1-ші және 2-ші текті қисық сызықты интегралдар, беттік интегралдар, көп айнымалы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулердің қолданыстары, интегралдық есептеулердің негізгі формулалары және олардың қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (B2)

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби саладағы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау бойынша белгілі бір білім мен қажетті дағдыларды игеруі. Сондай-ақ, осы курсты оқу аясында студенттер өздерінің тілдік дағдыларын, өнімді және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетіп, кеңейтеді. Курстың мазмұны тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалды грамматиканы қамтиды. Курсты меңгеру барысында студенттер коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Планиметрия есептерін шешу практикумы (ағылшын тілінде)

    Студенттердің планиметрия курсы бойынша теориялық және практикалық білімін тереңдету, жоғары қиындықтағы есептерді шығару әдістерін меңгерту; мектеп геометрия курсы есептерін шешуде білік пен дағдыны дамыту; болашақ маманның математикалық және әдіснамалық дайындығын қамтамасыз ету. Студенттердің планиметриялық есептерді шығарудың стандартты емес әдістерімен танысуына мүмкіндік береді және интеллектуалдық қабылдау, жаңа ақпататты меңгеру қабілетін, логикалық ойлау тәуелсіздігі сияқты қасиеттердің дамуына және қалыптасуына әсер етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (С1)

    Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың интерактивті мақсаты ретінде, бағдарламаның мазмұнында келесі компоненттердің бір бөлігі ретінде ұсынылған: лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, когнитивті және прагматикалық құзыреттілік. Кәсіби құзыреттілік бірқатар кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады, олар бойынша жұмыс тіл бойынша практикалық сабақтарда жүргізіледі және курстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Функциялар теориясы және функционалдық анализ элементтері(орыс тілінде)

    Негізгі ұғымдармен, анықтамалармен және леммалармен, функционалды талдау теоремаларымен, функционалды кеңістіктер теориясымен, сызықтық операторлардың жалпы теориясымен танысу. Метрикалық кеңістіктер. Толық кеңістік. Сепарабельді кеңістік. Метрикалық кеңістіктердегі жиындардың ықшамдылығы. Сызықтық кеңістіктер. Сызықтық нормаланған кеңістіктер. Гильбертово кеңістік. Сызықтық нормаланған кеңістіктердегі сызықтық операторлар және сызықтық функционалдар. Жұп кеңістіктер және жұп операторлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геометрия есептерін шешу практикумы (ағыл.тіл.)

    Пәнді игерудің мақсаты-планиметрияның негізгі тақырыптары бойынша есептерді шешуге үйрету: параллель түзулердің қасиеттері мен белгілері; ; үшбұрыштардың ұқсастығы; үшбұрыштардың ұқсастық белгілері; көпбұрыштар және олардың белгілері мен қасиеттері, дөңес көпбұрыштардың ұқсастығы; шеңбер мен шеңбер; аккордтар мен доғалардың қасиеттері, диаметрі, радиусы; түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуы, Шеңбердің ұзындығы, шеңбер, шеңбердің ауданы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курс Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын, математикалық статистика есептерін қою мен шешудің негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент ықтималдылықты анықтаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, кездейсоқ шамаларды анықтау және сипаттау әдістерін, математикалық статистиканың сандық сипаттамаларын білуі керек. Зерттелуде тақырыптар: оқиғалар мен ықтималдық; ықтималдықтың классикалық анықтамасы; комбинаторика элементтері; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; математикалық статистика элементтері; таңдамалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар және кездейсоқ процесстер теориясы

    Пәннің мақсаты кездейсоқ процестер теориясының әдістерін және олардың негізгі қосымшаларын, еездейсоқ құбылыстардың заңдылықтары және олардың қасиеттерін оқу болып табылады. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: кездейсоқ функция; тұрақты кездейсоқ процестер; қалыпты процестер; Марков және пуассондық процестер; Стохастикалық талдау элементтері; кездейсоқ процестің дифференциалануы және интегралдануы; жаппай қызмет көрсету процестері; қарапайым ағын; күту уақыты және қызмет көрсету уақыты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    "Математиканы оқыту әдістемесі" пәні мектепте математиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін қамтиды. Студенттер математиканы оқытудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, заманауи оқыту әдістерін, соның ішінде соңғы технологияларды қолдануды және математиканы оқытуда жасанды интеллектті қолдануды үйренеді, өйткені бұл көмекші ретінде қызмет етуге, білімді бағалауды автоматтандыруға және жеке оқу материалдарын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдаудың қосымша тараулары (орыс тілінде)

    «Математикалық талдаудың қосымша тараулары» курсын оқыту мақсаты негізін дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясы құрайтын шексіз аздар талдауы арқылы айнымалылы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Курста көп айнымалылы функциялар, көп айнымалылы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер, параметрге тәуелді интегралдар , Функционалды тізбектер мен функционалды қатарлар теориясы, көбейтілген және қисық сызықты интегралдар, векторлық өріс теориясы, Фурье қатарлары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар (орыс тілінде)

    "Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар" - бұл студенттерді заманауи технологияларға негізделген математиканы оқытудың озық тәсілдерімен таныстыратын курс. Бұл курста студенттер интерактивті қосымшаларды, веб-ресурстарды және білім беру платформаларын қолдануды қоса алғанда, әртүрлі инновациялық әдістерді үйренеді. Математикалық білім беру контекстіндегі жасанды интеллекттің рөліне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математика пәнін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар (орыс тілінде)

    "Математиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар" пәні математика саласындағы білім беру процесін жақсарту үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдануды зерттейді. Студенттер интерактивті сабақтарды, оқу ойындарын және веб-қосымшаларды қоса алғанда, цифрлық оқу материалдарын жасауды үйренеді. Сондай-ақ оқуды жекелендіруге, материалдарды студенттердің жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге және олардың үлгеріміне талдау жасауға мүмкіндік беретін жасанды интеллектті қолдану оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: сызықтық дифференциалдық теңдеулер, бірінші, екінші ретті теңдеулер, шекаралық есептер, сызықтық жүйелер, дербес туындылы сызықтық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістері, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелері және дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оларды шешу әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Олимпиада есептерін шешуде сандар теориясы

    Пәннің негізгі мақсаты-сандар теориясы бойынша олимпиадалық есептерді өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы сандар теориясы курсының негізгі бөлімдерінің негізгі түсініктері мен қатаң дәлелдерін білуі керек; олимпиада есептерін шешуде теориялық білімдерін қолдана білуі керек, бүтін сандар сақинасында салыстыру теориясы мен бөлінгіштік теориясы бойынша күрделілігі жоғары есептерді шеше білуі керек, сонымен қатар практикалық есептерді шешу әдістерін меңгеруі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стереометрия есептерін шешу практикумы (орыс тілінде)

    Пәнді меңгерту мақсаты студенттердің стереометрия курсы бойынша білімін тереңдету, бекіту және жүйелеу; стереометрия курсы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін жетілдіру, жоғары қиындықтағы есептерді шешу әдістерін меңгерту, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Стереометрия есептерін түсінуге, сапалы білім беруге ықпал ететін математикалық білімді жетілдіру және болашақ математика мұғалімдерін кәсіби даярлау, жалпы орта білім беретін оқу орындарында геометрия сабақтарында математика мұғалімдерін пәндік-математикалық даярлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар әдісі (орыс тілінде)

    Курс студенттерді жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісі негізінде геометриялық есептерді үйренуді қарастыратын математика бөлімдерінің негізгі ұғымдарымен таныстыруға, алынған білімнің көмегімен мысалдарды шешу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Зерттеледі: жазықтықтағы аффиндік және тікбұрышты декарттық координаттар жүйесі; осы координаттар жүйелеріндегі қарапайым есептер; полярлық координаттар жүйесі; жазықтықтағы және кеңістіктегі фигура теңдеуі; кеңістіктегі координаттар әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиканың жалпы курсы(ағылшын тілі)

    Курстың мақсаты - білім алушыларда физиканың негізгі ұғымдарын, физика заңдарын қалыптастыру, құбылыстар мен заңдарды сипаттайтын шамаларды анықтау, олардың арасындағы байланысты орнату. Пәнді оқу нәтижесінде студент физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын, механиканың физикалық негіздерін жіне кинемтиканы, сондай-ақ Физикалық зерттеу әдістерін, білім алушылар маманданатын техника саласындағы қазіргі заманғы физикалық принциптерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика (ағылшын тілінде)

    Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде іргелі жүйелердің сипаттамасының теориялық негізін құрайтын математикалық нысандарды теориялық-жиындық сипаттау сұрақтарын, графтар теориясының негізгі проблемалары мен математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын оқыту кезінде іргелі білімді қалыптастыру; дискретті математиканың кейбір тараулары: жиындар теориясы және жиындардағы қатынастар, теория функциональных систем, теория графов, теория кодирования, комбинаторика бойынша негізгі есептерді шешу дағдаларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика тарихы (орыс тілінде)

    Бұл курс негізгі математикалық таңбалардың, терминдердің, ұғымдар мен тұжырымдардың шығуының, пайда болуының және одан әрі қалыптасуының тарихи аспектілерін қарастырады. Сонымен қатар математиканың ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері, алғашқы математикалық теориялар, математиканың сыртқы әлеммен байланысы зерттеледі. Бұл курста білім беру кеңістігіндегі математика ғылымының қазіргі жағдайына талдау жасалады және қазіргі заманғы жағдайды ескере отырып, математикалық білім жүйесі шеңберіндегі мектеп математикасының рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Статистика және ықтималдықтар теориясын оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты болашақ математика мұғалімін мектепте Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтерін оқытуға кәсіби-әдістемелік дайындау болып табылады. «Статистика және ықтималдық теориясын оқыту әдістемесі» курсында келесі бөлімдер қарастырылады: ықтималдық теориясының тарихы, ықтималдық теориясын зерттеудің психологиялық сипаттамасы, ықтималдық, жиілік, оқиға, кездейсоқ шамалар ұғымдарын мектеп математикасының курсына енгізу әдісі, ықтималдық теоремалары, кездейсоқ шамалардың сипаттамалары, математикалық статистика мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SAT, GMAT, GRE халықаралық емтихандарына дайындау технологиялары (ағылшын тілінде)

    Бұл курста SAT, GMAT және GRE халықаралық математика емтихандарының форматтары және оларды сәтті тапсыруға дайындық стратегиялары қарастырылады. Пән аясында студенттер тапсырмалардың барлық түрлерін орындауды және уақытты сауатты бөлуді үйренеді; академиялық грамматика ережелері мен қажетті терминологияны біледі; мәтіндік тапсырмалар мен кестелік мәліметтері бар тапсырмалардың ерекшеліктерін біледі; қазақстандық мектеп бағдарламасына кірмейтін математика элементтерін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графтар теориясы (ағылшын тілінде)

    "Графтар теориясы" пәнін меңгерудің мақсаттары: графтар теориясының іргелі анықтамаларымен, ұғымдарымен, қасиеттерімен, теоремаларымен және олардың дәлелдеулерімен және графтар теориясының математикалық аппаратымен танысу; курстың логикалық құрылымымен танысу, графтар теориясының негізгі есептерін және оларды шешу әдістерін зерделеу; қолданбалы есептерді шешу үшін графтық модельдерді тиімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; графикалық алгоритмдерді іске асыруға арналған интерфейс құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геометрияның қосымша тараулары (орыс тілінде)

    Пәннің оқу мақсаты болашақ маманды геометрияның негіздері, құрылыс міндеттері, проективтік геометрия сияқты геометрияның бөлімдері туралы нақты біліммен қамтамасыз ету, бұл пәнаралық байланыстарды түсінуді қамтамасыз етеді. Пән Евклид және Евклид емес геометрияның аксиомалары мен негізгі теоремаларын және геометриялық есептерді шешуде векторлық алгебраның элементтерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу міндеті: студенттерді нақты есептерді шешу үшін алынған математикалық аппараттарды қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика(ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты-жаратылыстану циклінің барлық ғылымдарының негізі ретінде "Физика" пәнінің маңыздылығын және негізгі тақырыптарын терең зерттеуді қамтамасыз ету. Курста қарастырылады: физика курсының негізгі түсініктері; физикалық шамалардың өлшем бірліктері; Теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары; Механиканың физикалық негіздері; кинематика; физикалық жүйенің қарапайым моделі; күй параметрлері; қозғалыс теңдеулері; жабдық жұмысының физикалық принциптері; молекулалық физика; электр және магнетизм; оптика; атом және атом ядросының құрылымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер (ағылшын тілінде)

    Пәнді игерудің мақсаты есептеу экспериментінің негізін құрайтын Алгоритмдеу және бағдарламалау негізінде компьютерлерде әртүрлі математикалық модельдерді зерттеуге және іске асыруға есептеу математикасының әдістерін зерттеу және қолдану болып табылады, есептеу математикасының әдістерін зерттеуге және есептеу экспериментінің негізін құрайтын алгоритмдеу мен бағдарламалау. Пәннің қысқаша мазмұны: қателер теориясының элементтері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу, итерация әдісі, функцияны жуықтау теориясы, сандық интегралдау, дифференциалдық теңдеулерді шешу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық сауаттылықты қалыптастыру мен дамыту

    Математикалық сауаттылық негіздері. Бұл пән студенттерді функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздерімен және мектептегі функционалдық сауаттылық бойынша оқу жұмысын қалыптастырудың негізгі бағыттарымен таныстырады. Пән білім алушыларда функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша математикалық есептерді шешу және тақырып бойынша оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша әдістер мен формаларды меңгеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы элементтері (орыс тілінде)

    Бұл курста күрделі айнымалы функцияларды зерттеудің математикалық әдістері, аналитикалық функциялар теориясы, конформды бейнелер, сонымен қатар негізгі ұғымдар, анықтамалар, дәлелдеулерімен берілген теоремалар мен салдарлар оқытылады. Бұл курс теориялық функционалдық талдау мен дербес туындылы теңдеулерді зерттеудің математикалық негізі болып табылады. Пәнді оқу логикалық ойлауды, математикалық аппаратты және математикалық мәдениетті дамытуға әкеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық физика теңдеулері

    «Математикалық физика теңдеулері» пәнін оқудағы мақсат - бірінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулер және екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі, Даламбер әдісін қолданып параболалық, гиперболалық және эллиптикалық түрдегі теңдеулердің шекті есептері, сонымен қатар энергия интегралдары мен Фурье әдісі, потенциалдар теориясы сияқты бөлімдермен студенттерді таныстыру және білімдерін тереңдету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Математиканың ғылым ретінде және оқу пәні ретінде ерекшеліктерін, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерін білу.
  • Математиканы оқыту процесін құрастыру технологиясын, математиканы оқытудағы инновациялық технологиялардың маңызын түсіну.
  • Математика курсының негізгі компоненттері мен желілері бойынша математикалық мазмұнға логико-дидактикалық талдау жүргізу үшін математиканы оқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдана білу.
  • Пән саласындағы тілді сауатты қолдана білу, математиканы оқыту міндеттерін дұрыс қоюды жүзеге асыру; математикалық есептерді шешу процесінде жасанды интеллектпен жұмыс жасай білу.
  • Математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің дағдыларын меңгеру, сондай-ақ кәсіби қызметте тіл мәдениетінің жоғары деңгейіне ие болу.
  • Математикалық, жаратылыстану және әдістемелік пәндерді оқыту барысында дәлелдемелерді алу және кәсіби қолданбалы есептерді шеше білу.
  • Математикалық және әдістемелік пәндер бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлей білу, ғылыми зерттеу мен академиялық жазудың негізгі әдістеріне талдау жасай білу, оларды оқу-тәрбие үдерісінде байқаудан өткізу.
  • Жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны шеңберінде іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолдану, тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер бойынша базалық білімді ескере отырып, әртүрлі салалардағы жағдайларды бағалау, академиялық адалдықтың негізгі ережелерін қолдану, білім беру менеджментінің негізгі ұғымдарын, құқық негіздерін, экология негіздерін, қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеру.
  • Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: бағдарламалық математикалық материалды меңгеруде жасанды интеллектіні, интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату бойынша «бұлтты» және «мобильді» сервистерді пайдалану.
  • Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында парапар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген математика саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру.

Ұқсас БББ

6B01501 Математика мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01501 Математика (IP)

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01501 Математика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01501 Математика пәнінің мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01501 Математика

Шымкент университеті

6B01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01501 Математика (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01501 Математика

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top