7M06101 Программалық инженерия в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ мақсаты - Қазақстанның IT саласы үшін бағдарламалық қамтамасыз ету инженерлік бағыттағы зерттеушілер, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласындағы көшбасшыларды, бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпараттық жүйелер сәулетшілер мен бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің жоғары және білікті әзірлеушілерін оқыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Блокчейннің теориясы мен технологиясы
Бұл курстың мақсаты – магистранттарды блокчейн технологиясымен, оның мүмкіндіктерімен және болашағымен таныстыру. Курс математикалық, криптографиялық негіздерін және қолданбалы есептерді шешу үшін осы технологияны қолдануды (ақылды келісім-шарттар, жеткізу тізбегін басқару, цифрлық қолтаңбалар және оларды тексеру алгоритмдері) қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық қызмет көрсету теориясы
Курстың қысқаша сипаттамасы Бұл курстың мақсаты Қызмет көрсету процестерін математикалық модельдеу дағдыларын және математикалық әдістерді қолдана отырып, қызметті басқару сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқудың күтілетін нәтижелері Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: - Ықтималдықтар теориясының элементтерін және кезек жүйелерін зерттеуде қолданылатын кездейсоқ процестер теориясын біледі; QS жұмысының математикалық модельдерін құрастыра білу, қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерін және сәйкес математикалық аппаратты есептеудің аналитикалық әдістерін біледі;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - магистратура бағдарламасы студенттерінің кәсіби/ғылыми қажеттіліктеріне қарай ағылшын тілін дамыту. Курс барысында студенттер жеке жобалар мен зерттеу портфолияларын жасайды. Курс нәтижесінде студенттер зерттеу портфолиоларын таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді талдаудағы нейрондық желілер
Курстың мақсаты нейрондық желілердің негіздерін және оларды деректерді талдау есептерін шешу үшін қолдануды оқып үйрену. Пән заманауи үлгілердің теориялық аспектілері мен практикалық қолданылуына бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Графтар теориясындағы алгоритмдер
Курс барысында негізгі граф теориясы, граф байланысы туралы түсініктер. Оңтайландыру тапсырмалары орнатылған граф теориясы: оңтайлы жолдарды табу есептері мен орналасу есептері, шешу алгоритмдері берілген. Графиктің ерекше түрі қарастырылады - ағаштар және олармен байланысты олармен тапсырмалар: ең қысқа ағашты табу және максималды бағытталған орманды табу, сонымен қатар ақпаратты сақтау үшін ағаштарды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп: психологиялық-педагогикалық даму стратегиялары
Пән жоғары білім беруді дамытудың психологиялық-педагогикалық стратегияларын зерделеуге, білім беру процесін жобалау мен ұйымдастыруда құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар оқытудың заманауи психологиялық-педагогикалық тәсілдерін, студенттерді диагностикалау және бағалау әдістерін, сондай-ақ цифрлық және инклюзивті білім беру технологияларын меңгереді. Педагогикалық, зерттеу және коммуникативтік дағдыларды дамытуға, сондай-ақ оқытушылардың кәсіби тұрғыдан шаршауының алдын алуға ерекше назар аударылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер жоғары оқу орындарында тиімді білім беру стратегияларын әзірлеп, енгізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
DevOps
Бұл курс DevOps негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, ұйымдастыру факторларын және бағдарламалық өнімдерді әзірлеудегі автоматтандыру құралдарын осы жолмен зерттейді. Осы курсты аяқтағаннан кейін магистранттар бағдарламалық өнімді әзірлеу, QA кезеңдерін синхрондауға, тапсырмаларды автоматтандыруға және әзірлеушілердің, тестілердің және жүйелік әкімшілердің жылдамдығы мен өнімділігін арттыруға мүмкіндік беретін жұмыс процестерін автоматтандыруға көмектесетін әдістемені қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы басқару және реинжиниринг
Бұл курстың мақсаты магистранттарды бағдарламалық қамтамасыз етуді талдауға және жобалауға, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінде топты басқаруға, жобалық топ мүшелерінің жауапкершілік дәрежесін анықтауға және бағалауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генеративті-қарсылас желілер
Курстың қысқаша сипаттамасы Бұл пән генеративті қарсылас желілердің соңғы әдістеріне және оларды шынайы бейнелер мен үш өлшемді құрылымдарды құру үшін пайдалануға арналған. Пәнді меңгеру кезінде студенттер білуі керек: генеративті модель түсінігі мен ұйымдастырылуын; дискриминациялық модельдің түсінігі және ұйымдастырылуы; істей алуы керек: генеративті қарсылас желілерді жаттықтыру және олардың көмегімен негізгі қолжазба сандарынан бастап фотосуреттерді қалпына келтіруге, түзетуге, бояуға дейінгі кескіндерді құру; 3D жасау. Оқудың күтілетін нәтижелері Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: - Генеративті қарсылас желілердің жұмыс істеу принциптері, олардың құрылымы мен негізгі компоненттері туралы терең түсінікке ие болу. -суреттер, мәтіндер, дыбыстар және т.б. сияқты деректердің әртүрлі түрлері үшін генеративті қарсылас модельдерді жобалау және үйрету. - компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, мазмұнды генерациялау және басқа шығармашылық қосымшалар сияқты әртүрлі салаларда GSS қолдану. -әртүрлі тапсырмаларда жақсы нәтижелерге жету үшін GSS параметрлерін реттеңіз және оңтайландырыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Марков әрекеттер және шешім қабылдау процестері
Курстың қысқаша сипаттамасы Бұл пән Марков тізбектерін зерттеуді қамтиды, онда әрбір элемент алдыңғысымен толығымен анықталады. Бұл схемалар жасанды интеллектті белгілі бір ортадағы агенттің мінез-құлқымен байланыстыру мәселелерін қоюда кеңінен қолданылады, мысалы, нақты ортадағы робот, мысалы, күшейту оқыту негізделген. Оқудың күтілетін нәтижелері Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: процестердің стохастикалық динамикасын сипаттайтын ықтималдық модельдерді құру әдістерімен жұмыс істейді; іріктеу мен бағалауды орындайды; кезек жүйесін әзірлейді стохастикалық жүйелер ерітінділерінің қасиеттерін белгілей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарих және ғылым философиясы
Пәннің мақсаты – ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі оқылатын болады: ғылым дамуының негізгі кезеңдері; ғылым тарихы мен философиясы қоршаған ортаға және тарихқа саналы қатынасты қалыптастыру, зерттеу қызметінің негізгі принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістемесі
Ғылыми зерттеулердің түрлерін, ғылыми танымның әдіснамасын, зерттеу, тұжырымдар мен тұжырымдарды зерттеу, конференцияда ғылыми мақалалар мен баяндамалар жазу, диссертациядағы зерттеу жұмысының нәтижелерін, оның құрылымы мен мазмұнын жинақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік көру
Үш өлшемді әлемдегі нысандарды тануға, қайта құруға және модельдеуге арналған компьютерлік көрініске, сурет пен бейнені талдауға кіріспе. Суретті қалыптастыру негіздері, камера кескінінің геометриясы, сипаттамаларды анықтау және салыстыру, кескін классификациясы, нейрондық желілерді қолдана отырып тереңдетіп оқыту қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web деректерді талдау
Аналитикалық өңдеудің әртүрлі есептерін шешу үшін web деректерді интеллектуалды талдау әдістерін зерттеу, құрылымдалған және жартылай құрылымдалған web деректерді талдау үлгілерін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналарды оқыту және компьютерлік статистика
Курс жетекшілік ететін оқыту сияқты тақырыптарды қамтиды (сызықтық оқыту модельдері, нейрондық желілер, анықтамалық векторлық машиналар); мұғалімсіз оқыту (кластерлеу, өлшемді азайту); оқыту теориясы (түйіндеме теориясы; үлкен өрістер). Онда роботты басқару, деректерді іздеу, автономды навигация, сөйлеуді тану, мәтінді және веб-деректерді өңдеу сияқты машиналық оқытудың заманауи бағыттары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АТ саласындағы жобаларды басқару
Магистранттарды ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқарудың теориялық және практикалық негіздерімен, сондай-ақ дамыту топтарымен таныстыру, жобаларды дайындау және басқарудағы практикалық дағдыларды дамыту, нәтижелі іс-әрекетке жету үшін топпен қарым-қатынас жасай білуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Федеративты есептеулер
Курстың қысқаша сипаттамасы Курс деректерді қауіпсіз тасымалдауды және құрылғылар аралық оркестрді қоса алғанда, федеративті есептеулердің негізгі принциптерін түсінуді дамытуға бағытталған. Сондай-ақ федеративті алгоритмдерді енгізу үшін бағдарламалау дағдыларын меңгеру. Бұл арнайы кітапханалар мен фреймворктарды пайдалануды қамтуы мүмкін. Оқудың күтілетін нәтижелері Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: Біріктірілген есептеулерді машиналық оқыту, деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу сияқты нақты тапсырмаларға қолдану; шифрлауды, аутентификацияны және басқа әдістерді қоса алғанда, федеративтік есептеулерде деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік желілердегі Linux
Курс Linux операциялық жүйесін басқаруды үйренуге бағытталған. Линукс пен оның негізгі міндеттерінің негізгі тұжырымдамаларына назар аударылады. Онда пәрмен жолы тұжырымдамасын және кәсіпорын деңгейіндегі құралдарды қолдану талқыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кеңейтілген веб технологиялар
Курс қызметке бағдарланған есептеу және бұлтты қосымшаларды қолдана отырып, кеңейтілген масштабта үлестірілген бағдарламалық жасақтама жүйесін құрудың тұжырымдамаларын, технологияларын және әдістерін қамтиды. Веб стандарттарына, интерактивтілікке және дизайнға бағытталған алдыңғы қатарлы технологияларды терең зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
IoT және жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты магистранттарды өнеркәсіптік автоматтандыру, қоршаған ортаның жағдайын бағалау, сонымен қатар адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі үшін пайдалы болуы мүмкін жетілдірілген жасанды интеллект әдістеріне үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік желіні жобалау
Курс корпоративті желіні, оның ішінде адресациялау мен бағыттаудың заманауи шешімдерін жобалау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Ол заманауи корпоративті желілер, WAN желілері, қауіпсіздік қызметтері, бағдарламалық қамтамасыздандыруға қол жетімді SDA сияқты ұғымдарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-зерттеу әрекеті барысында туындайтын және терең кәсіби білімді қажет ететін мәселелерді тұжырымдау және шешу.
- Қажетті тәсілдер мен зерттеу әдістерін таңдап алу, бұрыннан барларын өзгерту және жаңаларын әзірлеу, белгілі бір зерттеудің мақсаттарына негізделген, сонымен қатар жаңа ортада, кеңірек пәнаралық контексте мәселелерді шешу.
- Әдістемелік және әдістемелік білімді ғылыми-зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізу процесінде қолдану. Өз бетінше оқуды жалғастыру үшін қажетті дағдыларды көрсету.
- Оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын педагогикалық іс-әрекетте қолдану.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өндірістік мәселелерге тиімді шешімдерді әзірлеу үшін сандық әдістер мен әдістерді қолданыңыз.
- Өндірістік қызмет аясында бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау.
- Өндірістік қызмет шеңберінде қолданбалы есептерді шешу үшін бағдарламалық жүйелерді жобалау және әзірлеу.
- Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінде топты басқарыңыз.
- Деректерді тиімді сақтау мен басқаруды ұйымдастыру үшін озық технологияларды пайдалану; әртүрлі мәселелерді шешу үшін деректерді талдау әдістерін қолдану.
- Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну; ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды мамандарға да, маман еместерге де анық және анық жеткізе білу.
- Университеттің білім беру ортасын басқаруда, оқу бағдарламаларын жобалауда, инклюзивті және цифрлық тәсілдерді енгізуде, сондай-ақ көшбасшылық, коучинг және ғылыми талдау принциптеріне негізделген академиялық ұжымдардың кәсіби өзара әрекеттесуінде және дамуында заманауи психологиялық-педагогикалық стратегияларды қолдану қабілетінің болуы