Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06101 Software Engineering в Satbayev University

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Модуль, функционалдылық, интеграция тұрғысынан бағдарламалық өнімді коммуникация, жоспарлау, талдау, жобалау, құру, орналастыру, бағалау және тестілеудегі құзыреттілігін көрсету арқылы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклін қолдану.
  • Тұлғааралық және топтық қарым-қатынас орнату; ұжымдағы өз рөлін анықтау, мақсат қою және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдау; ұжым мүшелерінің әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесуді құру; топтық жұмысты жобалау және ұйымдастыру; топ мүшелерінің жаңа білім мен дағдыларды меңгерудегі қажеттіліктерін анықтау.
  • Жоғары оқу орындарында базалық пәндерді оқытуға, әдеби дереккөздерге шолу жасауға, қазіргі ғылымдағы тенденцияларды талдауға және ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтауға мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде қолдану.
  • Жаңа бейтаныс орталарда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндерден алынған білімдерді біріктіру және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі ғылыми зерттеулер контекстінде жаңа идеяларды қалыптастыру.
  • Көппроцессорлық өңдеуге арналған бағдарламалық-аппараттық конструкторлық концепцияларды, операциялық жүйелердің технологиялық және ағындық модельдерін, нақты уақыттағы жүйелерді, біріктірілетін және дәйекті цифрлық схемаларды қолдану, ірі кәсіпорындар мен технологиялық кешендердің күрделі және бөлінген инфрақұрылымдарын басқару мәселелерін шешу әдістерін таңдау және алгоритмдерін әзірлеу.
  • Әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты, соның ішінде нақты уақыт режиміндегі ақпарат ағындарын алу, үлкен деректер технологияларының мүмкіндіктерін, бұлтты есептеу модельдерін және ақпараттық қауіпсіздік принциптерін, сондай-ақ экологиялық тұрақтылық, цифрлық инклюзивтілік және әлеуметтік жауапкершілік критерийлерін ескере отырып, кәсіпорынның ақпараттық инфрақұрылымы үшін ғылыми-техникалық және инновациялық шешімдерді әзірлеу.
  • Әртүрлі деректерді өңдеу міндеттеріне қатысты статистикалық талдау және машиналық оқыту әдістерін қолдану, құрылымды, құрылымсыз, ғылыми, геномдық және т.б., ғылыми зерттеулер жүргізу, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, машиналық оқыту негізінде аналитикалық жүйелер мен кеңес беру қызметтерін құру. алгоритмдер және терең оқыту.
  • Әзiрленген және бекiтiлген жұмыс бағдарламалары мен әдiстемелiк нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарларды, практикалық, зертханалық сабақтарды жоспарлау және өткiзу, оқу-тәрбие процесiн сүйемелдеу үшiн оқу-әдiстемелiк материалдарды әзiрлеу және студенттердi оқыту мен тәрбиелеуде жаңалықтарды енгiзу, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясын қолдану.
  • Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге модельдеу тәсілін қолдану, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін әртүрлі үлгілерді пайдалану, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклін басқарудағы ықтимал тәуекелдерді сипаттау.
Top