Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M06101 Software Engineering в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – тұрақты және инклюзивті цифрлық қоғам үшін инновациялық бағдарламалық шешімдерді әзірлейтін және енгізетін, бағдарламалық инженерия саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алатын және педагогикалық қызметпен айналысатын техника ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Виртуалды және кеңейтілген шындық (VR/AR)
Оңтайлы басқару шешімдерінің әдістері
Ғылым тарихы мен философиясы
Тұрақты даму стратегиялары
Big Data processing and applications
IT жобаларды басқару
Жоғары мектеп педагогикасы
DevOps инженериясы
Жетілдірілген бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу
Мобильді есептеулер және қолданбалар
QA/QC and Continuous Integration
Бағдарламалық қамтамасыз ету архитектурасы және дизайны
Жүйе мен желіні басқару
Шет тілі (кәсіби)
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
High load distributed computing
AI және Machine Learning
Басқару психологиясы
Ғылыми зерттеулер мен инновациялар әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Модуль, функционалдылық, интеграция тұрғысынан бағдарламалық өнімді коммуникация, жоспарлау, талдау, жобалау, құру, орналастыру, бағалау және тестілеудегі құзыреттілігін көрсету арқылы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклін қолдану.
- Тұлғааралық және топтық қарым-қатынас орнату; ұжымдағы өз рөлін анықтау, мақсат қою және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдау; ұжым мүшелерінің әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесуді құру; топтық жұмысты жобалау және ұйымдастыру; топ мүшелерінің жаңа білім мен дағдыларды меңгерудегі қажеттіліктерін анықтау.
- Жоғары оқу орындарында базалық пәндерді оқытуға, әдеби дереккөздерге шолу жасауға, қазіргі ғылымдағы тенденцияларды талдауға және ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтауға мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде қолдану.
- Жаңа бейтаныс орталарда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндерден алынған білімдерді біріктіру және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі ғылыми зерттеулер контекстінде жаңа идеяларды қалыптастыру.
- Көппроцессорлық өңдеуге арналған бағдарламалық-аппараттық конструкторлық концепцияларды, операциялық жүйелердің технологиялық және ағындық модельдерін, нақты уақыттағы жүйелерді, біріктірілетін және дәйекті цифрлық схемаларды қолдану, ірі кәсіпорындар мен технологиялық кешендердің күрделі және бөлінген инфрақұрылымдарын басқару мәселелерін шешу әдістерін таңдау және алгоритмдерін әзірлеу.
- Әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты, соның ішінде нақты уақыт режиміндегі ақпарат ағындарын алу, үлкен деректер технологияларының мүмкіндіктерін, бұлтты есептеу модельдерін және ақпараттық қауіпсіздік принциптерін, сондай-ақ экологиялық тұрақтылық, цифрлық инклюзивтілік және әлеуметтік жауапкершілік критерийлерін ескере отырып, кәсіпорынның ақпараттық инфрақұрылымы үшін ғылыми-техникалық және инновациялық шешімдерді әзірлеу.
- Әртүрлі деректерді өңдеу міндеттеріне қатысты статистикалық талдау және машиналық оқыту әдістерін қолдану, құрылымды, құрылымсыз, ғылыми, геномдық және т.б., ғылыми зерттеулер жүргізу, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, машиналық оқыту негізінде аналитикалық жүйелер мен кеңес беру қызметтерін құру. алгоритмдер және терең оқыту.
- Әзiрленген және бекiтiлген жұмыс бағдарламалары мен әдiстемелiк нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарларды, практикалық, зертханалық сабақтарды жоспарлау және өткiзу, оқу-тәрбие процесiн сүйемелдеу үшiн оқу-әдiстемелiк материалдарды әзiрлеу және студенттердi оқыту мен тәрбиелеуде жаңалықтарды енгiзу, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясын қолдану.
- Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге модельдеу тәсілін қолдану, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін әртүрлі үлгілерді пайдалану, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклін басқарудағы ықтимал тәуекелдерді сипаттау.