7M06101 Компьютерлік инженерия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық деректерді өңдеу және интерпретациялау саласындағы мәселелерді шешу үшін теория, әдістеме және эксперименттік білімі бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Бағдарламалық инженерия
Пәннің мақсаты бағдарламалық жүйелерді жүйелі жобалауда, әзірлеуде және оларға қызмет көрсетуде қолданылатын принциптерді, әдіснамалар мен әдістерді жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Бұл курста бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процестері (Waterfall, Agile/SCRUM), жобаны басқару принциптері, UML модельдеу (сыныптар, нысандар, қатынастар, пакеттер), Java бағдарламалау негіздері (JVM, сыныптар, көп ағынды, GUI, JDBC) және бағдарламалық жасақтаманы тестілеу стратегиялары (ақ жәшік, қара жәшік, валидация, жүйе).
Оқу жылы - 1
Несиелер - 9
-
Үлестірілген есептеулер
Пәннің мақсаты үлестірілген есептеу модельдері туралы жан-жақты түсінік беру, веб-қосымшалар мен жаңа үлестірілген машиналық оқыту парадигмаларын әзірлеу және білім алушыларға масштабталатын және тиімді үлестірілген жүйелерді жобалау мен енгізу дағдыларын беру. Бұл курс үлестірілген өңдеу модельдерін (клиент-сервер, P2P, N-деңгей, бұлт), веб-бағдарламалау негіздерін (HTML, CSS, JavaScript, jQuery, AngularJS), Java серверлік құрылымдарын (Struts2), MySQL көмегімен деректерді басқаруды, сондай-ақ үлестірілген машиналар үшін федеративті оқытуға кіріспе құпиялылықты сақтай отырып оқыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ақпарат теориясы
Пәннің мақсаты компьютерлік инженерияның әртүрлі салаларында және одан тыс жерлерде маңызды болып табылатын ақпаратты басқару, оны сандық бағалау, беру және қысу принциптерін түбегейлі түсінуді қамтамасыз ету. Курс ақпарат өлшемдерін (энтропия, өзара ақпарат), ақпарат көзін кодтауды (шығынсыз және шығынмен), арнаның өткізу қабілеттілігін және арнаны кодтау теоремаларын қамтиды. Ол деректерді қысу әдістерін, шулы арналар арқылы сенімді байланыстың шектерін және үздіксіз пен дискретті ақпарат теориясы арасындағы байланысты зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Аспаптар мен өлшемдер
Пәннің мақсаты жиілік аймағындағы сигналдарды талдауға ерекше назар аудара отырып, қазіргі заманғы электронды аспаптар мен өлшеу жүйелерінде қолданылатын принциптер мен әдістерді берік түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Бұл курс спектрлік талдау негіздерін, тербелмелі жиілікті спектр анализаторларының архитектурасын және нақты уақыттағы спектр анализаторларын және Labview NXG немесе MATLAB көмегімен практикалық енгізуді қамтиды. Зертханалық жұмыстар жалпы жиілік аймағындағы сигналдарды сипаттау және талдау үшін автоматтандырылған өлшеу жүйелерін жобалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шешім қабылдау әдістері мен алгоритмдері
Пәннің мақсаты-заманауи есептеу жүйелерін, автоматтандыру құралдарын жасау бойынша кәсіби мәселелерді шешу үшін шешім қабылдау теориясының әдістері мен модельдері туралы теориялық, практикалық білімді қалыптастыру. Пән жанжалды жағдайларда, ықтималдық және анық емес белгісіздік жағдайында шешім қабылдау әдістерін; сараптама жүргізу процесін, деректерді жинау процестерін және сараптамалық ақпаратты өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік және желілік қауіпсіздік
Пәннің мақсаты білім алушыларға жалпы осалдықтарға, қауіпсіздік протоколдарына, қорғау әдістеріне және әсерді азайту стратегияларына ерекше назар аудара отырып, компьютерлік және желілік қауіпсіздік принциптерін терең түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Курс сонымен қатар, білім алушыларға қауіпсіз бағдарламалау және бағдарламалық жасақтаманы шабуылдардан қорғау принциптерін үйретуге бағытталған. Бұл курс қауіпсіздік негіздерін (CIA), желілік протоколдар мен осалдықтарды (TCP/IP, HTTP), веб-қауіпсіздікті (SQL инъекциясы, XSS), криптографияны, қауіпсіз кодтау принциптерін, статикалық/динамикалық кодты талдауды, зиянды бағдарламаларды талдауды, буфердің толып кетуін және енгізуді тексеру және ең аз артықшылықтар сияқты қауіпсіздік техникасын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Машиналық оқытудың практикалық аспектілері
Пәнді оқытудың мақсаты деректерді зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және математикалық модельдерді, әдістерді, деректерді талдау алгоритмдерін әзірлеу үшін МО құралдарын меңгеру болып табылады. Пән регрессиялық талдаудың әртүрлі түрлерімен, жіктелуімен және кластерленуімен, нейрондық желілермен және терең оқытумен байланысты машиналық оқытудың негізгі әдістері мен алгоритмдерін зерттейді. Пән, сонымен қатар болжау үшін уақыт қатарын талдауды зерттеу мен ауытқуларды анықтауды, кескіндер мен бейнелерді өңдеу үшін компьютерлік көру әдістерін қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кескінді өңдеу және талдау
Пәннің мақсаты білім алушыларға әртүрлі қосымшалар үшін кескіндерді сандық өңдеу мен талдауда қолданылатын негізгі принциптер мен практикалық әдістер туралы жан-жақты түсінік беру.Бұл курс кескін негіздерін, нүктелік және жергілікті операторларды (сызықтық/сызықтық емес сүзу, шуды азайту, туындылар), кескінді екілендіруді, морфологияны, сегментацияны (шекараларға, аймақтарға, графиктерге негізделген), кескін дескрипторларын (Фурье, моменттер, бұрыштар, LBP) және оптикалық ағынның қозғалысын бағалауды (сирек және тығыз әдістері).
Оқу жылы - 1
Несиелер - 9
-
Ақпаратты тануды кластерлік талдау
Пәннің мақсаты-ақпаратты тану жүйелерінің жұмыс принциптері туралы білім жүйелерін игеру, ақпаратты тану жүйелерін өз бетінше дамыту дағдыларын қалыптастыру. Пән кластерлік талдау әдістерін зерттеуге бағытталған: толық байланыс әдісі, максималды жергілікті қашықтық, Word әдісі, центроид әдісі. Пән бағдарламасы дәйекті кластерлеу және оларды жіктеу алгоритмін сипаттайды: иерархиялық және жазық, анық және анық емес, көп өлшемді масштабтау, дендограммалар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
IT жобаларын басқару
Пәннің мақсаты-қызмет саласындағы ат жобаларын басқару кезінде технологияларды әзірлеуге, енгізуге байланысты мәселелерді тиімді басқару және шешу үшін қажетті білімді қалыптастыру. Пән жұмыс кешенінің иерархиялық құрылымын, PERT әдісімен жобаның ұзақтығын бағалауды, тәуекелдерді сапалы және сандық бағалау әдістерін, бағдарламалық өнімдердің өмірлік циклінің процестерін басқаруды және өндірістің қолданбалы міндеттерінде бизнес-процесті бағалау жұмысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы математика әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты кешенді талдауға іргелі кіріспе беру - қолданбалы математикада, физикада және электротехникада кеңінен қолданылатын қуатты математикалық құрал, бұл білім алушыларға осы салалардағы есептерді күрделі айнымалылар әдістерін қолдана отырып шешуге мүмкіндік береді. Бұл курс күрделі сандарды, функцияларды, шектерді, үздіксіздікті, дифференциацияны, гармоникалық функцияларды, кешенді интеграцияны (Коши теоремасы, интегралдық формула), қуат қатарларын (Тейлор, Лоран), аналитикалық функцияларды, ерекшеліктерді, полюстерді және Коши шегерімдер теоремасын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Мәліметтерді талдау және болжау
Пәндердің мақсаты-деректерді талдау әдістерін қолдану және экономикалық және аналитикалық есептілікті болжау. Пән сандық және таза емес экономикалық ақпаратты сандық талдау әдістерін, пайдаланушыларға ақпараттық базада жинақталған мәліметтерден анық емес заңдылықтарды іздеуге, ұйымдар қызметінің экономикалық көрсеткіштерін болжаудың негізгі тәсілдеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін сипаттамалық Статистика әдістерін зерттеуді қарастырады.негізгі тәсілдерін түсінуге қол жеткізуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Криптография және киберқауіпсіздік
Пәннің мақсаты-киберқауіпсіздік бойынша IT-маманның құзіреттерін қалыптастыру. Пән криптографиялық алгоритмдері, үлгілері мен әдістері арқылы киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету сұрақтарын зерттеуге негізделген. Курстың мазмұны ақпараттық қауіпсіздік мәселелерін NP-есептердің математикалық интепретациясы, Диффи-Хеллман, RSA, Эль-Гамаль криптографиялық алгоритмдері, аутентификация мәселелерінің жүзеге асырылу механизмдері арқылы тұтас түсінігін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
АТ инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу процестері
Пәннің мақсаты-АТ инфрақұрылымын жобалау және әзірлеу процестерін басқару, бақылау және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіпорындардың АТ-инфрақұрылымының қолданбалы және ақпараттық процестерін реинжиниринг және модельдеу саласындағы білімді зерделеуге, сондай-ақ АТ-инфрақұрылымының өмірлік циклінің процестері мен кәсіпорындардың қызметін басқаруды, бақылауды, оңтайландыруды ұйымдастыру регламенттерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы стандарттар мен әдістемелерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 9
-
Зияткерлік ақпараттық жүйелер
Пәннің мақсаты-шешім қабылдауды автоматтандыру, ақпаратты талдау және әртүрлі қолданбалы салалардағы күрделі мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект пен деректерді өңдеудің заманауи тәсілдерін қолдана отырып, интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау мен дамытудың әдіснамасы мен принциптерін зерттеу. Пән архитектураны құрудың негіздері мен принциптерін, сондай-ақ деректерді өңдеу және талдау, машиналық оқыту, табиғи тілді өңдеу және үлгіні тану әдістерін қоса алғанда, интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау технологияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздіктің стандарттары мен саясаты
Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік стандарттары мен саясаты туралы қажетті білімді қалыптастыру, ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын практикада қолдану болып табылады. Пән криптографиялық жүйелердің жіктелуін, симметриялық шифрлау жүйелерін, PGP бағдарламаларын, асимметриялық криптожүйелерді, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктерін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын, кодтау тапсырмаларын бағдарламалауды, ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалаумен шифрлауды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Машиналық және терең оқыту
Пәннің мақсаты машиналық оқытуда да, тереңдете оқытуда да жан-жақты теориялық және практикалық негізді қамтамасыз ету, білім алушыларды кешенді деректерді талдау және қолданудың әртүрлі салаларында интеллектуалды жүйелерді дамыту үшін кең ауқымды үлгілерді жобалау, енгізу және бағалау бойынша білім мен дағдылармен қаруландыру болып табылады. Бұл курс машиналық оқыту негіздерін (бағалау, мүмкіндіктерді жасау, бақыланатын/қадағаланбайтын/күшейтетін оқыту, Байес әдістері) терең оқыту тұжырымдамаларымен (терең нейрондық желілер, CNN, RNN, трансформаторлар, генеративті модельдер) біріктіреді. Білім алушылар классификация, регрессия, кластерлеу, өлшемді азайту, компьютерлік көру және NLP сияқты тапсырмалар үшін классикалық машиналық оқыту үлгілерін және терең оқыту үлгілерін жобалауды, жаттықтыруды және бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Сандық экспериментті компьютерлік үлгілеу
Пәннің мақсаты-практикалық, ғылыми қызметтің әртүрлі түрлерінде модельдер құрудың және модельдік эксперименттер жүргізудің заманауи әдістерін, технологияларын зерттеу. Пән диссертациялық зерттеудің эксперименттік деректерін өңдеу құралдарын, статистикалық талдаудың математикалық негіздерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін, деректерді көрнекі түрде ұсыну әдістерін, ақпараттық-анықтамалық жүйелерді; статистикалық әдістер негізінде эксперименттік деректердің дұрыстығын растау тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 9
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Икемділік пен оқып-үйрену, топта жұмыс істеу, аналитикалық ойлау қабілеттіліктер көрсету.
- Арнайы әдебиеттерді оқу және логикалық ой қорыту деңгейінде техникалық ағылшын тілін білу.
- Хабарламалар журналдары мен хаттамалар мәліметтерін интерпретациялау.
- Ақпараттық жүйелерді қолдау үшін ақпараттық технологиялардың жұмыс принциптері мен озық тәжірибесін қолдану.
- Компьютерлік технологияны пайдалана отырып, өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістерін қолдану.
- Бағдарламалық өнімдердің функционалдығын тестілеу.
- Деректерді сақтау және оларға қол жеткізу әдістері мен технологияларын таңдау.
- Электрондық кешендердің техникалық жағдайын өлшеу және бақылау құралдарымен жұмыс істеу.
- Тесттік деректер жинағын дайындау.
- Пәндік сала және ондағы шешім қабылдау әдістері туралы ықтимал түсініктерден білім алуды жүргізу.
- Электрондық жүйелердің техникалық жағдайын диагностикалау және бағалау.
- Ақпараттық жүйелердің АТ архитектурасын әзірлеу.
Ұқсас БББ
7M06101 Информатика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M06101 Информатика
Торайгыров университеті
7M06101 Корпоративтік ақпараттық жүйелер
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M06101 Бағдарламалық инженерия
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
«Тұран» университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер және IT салалары бойынша шешімдер
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Астана халықаралық университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер 2 ж
Esil University
7M06101 Программалық инженерия
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер
«Тұран-Астана» университеті
7M06101 Есептеуіш лингвистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M06101 Бизнес-информатика
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06101 Software Engineering
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
7M06101 Ақпараттық жүйелер (2)
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер (1,5)
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер және технологиялар
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M06101 Программалық инженерия
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
7M06101 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06101 Бағдарламалық инженерия
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M06101 Ақпараттық жүйелер 2 ж
Esil University
7M06101 Ақпараттық жүйелер
«Тұран» университеті
7M06101 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Астана халықаралық университеті