Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Инновациялық Еуразия университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орны. Оқыту процесінде адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Нарықтық экономика жағдайындағы білім беру үрдісінің гносеологиялық және онтологиялық мәселелері. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Жанжалды жағдайларда оқыту процесін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Педагогика ғылым ретінде. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процессінің мониторингі

    Білім үдіресінің мониторингі түралы ұсыныс және оқыту үдіресің ұйымдастыруда оның манызы. «Білім үдірестінің мониторингі» ұғымның мәні. Білім үдіресін ұйымдастыруда мониторингтің мәні. Диагностика мониторингтің құралы ретінде. Білім мекемелерінде мониторингтің жүйесі. Мониторинг білім мекемелерінің дир.орынбасарының жұмысының жұйесінде. Мониторинг педагогтің жұмыс жұйесінде. Мониторинг білім мекемелерінің тәрбиелеу үдіресінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның идеологиялық негіздері. Ғылымның функциялары. Ежелгі дүниедегі, орта ғасырлардағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылымның пайда болуы мен дамуы. Жаңа еуропалық ғылым – ғылым дамуының классикалық кезеңі. Ғылым тарихы мен философиясының классикалық емес және классикалық емес дамуының негізгі тұжырымдамалары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Қазақстандық ғылымның қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Ғылыми және кәсіби коммуникация. Ғылыми стильдің ерекшеліктері. Таңдалған фокустың ғылыми терминологиясы. Жазбаша байланыс ерекшеліктері: іскери хат, конференцияға шақыру хаты, конференцияға өтініш. Ғылыми саладағы жазбаша байланыс. Ғылыми мақаланың құрылымдық және тілдік ерекшеліктері. Ғылыми саладағы ауызша байланыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім нәтижелерінін критериалды бағалануы

    Білім нәтижелерінің критериалды бағалануы.Білім нәтижелерінің критериалды бағалануының технологиясы. Білім нәтижелерінің критериалды бағалануының жүйесі, білім жобасының мақсаттарына және бағыттарына сай. Білім нәтижелерінің критериалды бағалануының жүйесі. Оқу пәні бойынша қорытынды аттестация кезенінде оқушылардың әрекетінің нәтижелерін бағалаудын критерийлері. Оқушылардың түрткілерің жоғарлату тәсілі ретінде білім нәтижелерінің бағалауында критериалды бағыт. Оқу-тәрбиелеу процесінің критерийалды бағалануы. Оқушылардың оқу жетістіктерінің критерийалды бағалануы. Студенттердің оқу әрекетінің бағалануы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім мекемелер дамуының стратегиялық жоспарлануы

    Білім дамуын болжамдау және жоспарлау оның формалары және түрлері. Білім жүйесінде жоспарлау басты буыны ретінде. Жоспарлау – мақсатты және нәқты шараларды, оларға жету тәсілдерің және әдістерің қалыптастыру ұдірес. Жоспарлаудың нәтижесі – түрткіленген әрекет моделі, жоспарлаудың сонғы кезені ретінде. Болжамдар. Жоспарлаудың түрлері: императивті және индикативті. Жоспарлау – білім мекемелерінде нарықтық экономиканың талаптарың есепке алу. Қосымша табыс алу мақсатында комерциялық есеп элементтерің ендіру негізінде, оқу мекемелерінің шығындар есебін, жоспарларының есептерің негіздеу. Білім мекемелерінің ұжымының өқу, ғылыми, әлеуметті әрекеттің және бюджетті емес тәсілдерің кенейту. Білім дамуын жоспарлауда оның спецификасын есепке алу. Педагогикалық және экономикалық процестердің өзара байланысы. Білім жүйесі жоғары дәрежелі мамандарды алдын ала дайындау керек. Мемлекет білім стандарты және тұрақты эконимикалық нормативтер негізінде бағдарлама және жоспарлар құрастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіби қызмет теориясы

    Іс-әрекет теориясының философиялық және әдіснамалық негіздері. Белсенділік теориясының тарихи дамуы: классикалық концепциялардан қазіргі үлгілерге дейін. Іс-әрекеттің психологиялық негіздері: мотивация, мақсаттар, құрылымдар. Белсенділіктегі танымдық процестер: зейін, қабылдау, шешім қабылдау. Іс-әрекеттің әлеуметтік сипаты: өзара әрекет, қарым-қатынас, бірлескен іс-әрекет. Белсенділіктің құрылымы мен динамикасы. Жүйе ретіндегі әрекет: субъектілер, құралдар, процестер. Іс-әрекеттегі эмоциялар мен ерікті процестердің рөлі. Кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту. Продуктивті және репродуктивті қызмет. Шығармашылық белсенділік және шығармашылық ойлау. Іс-әрекетті реттеу және өзін-өзі реттеу. Іс-әрекетті зерттеу әдістері. Цифрлық трансформация және оның кәсіби қызметке әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жанжал психологиясы және жанжалдарды басқару

    Қақтығыстың жалпы теориясы; жанжал психологиясы; қақтығыстардың алдын алу және шешу. Отандық және шетелдік психологиядағы негізгі парадигмалдық конфликтологиялық тұжырымдамаларды зерттеу. Пәнаралық, сабақтастық, эволюционизм, тұлғалық көзқарас және қақтығыстардың жасырын мазмұнын іздеу қажеттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жанжалдарды реттеу және алдын алу техникаларын меңгеру негізінде шығармашылық белсенділікті қалыптастыру. Медиатордың даулы жағдайда жұмыс істеу әдістерін, жанжалдарды зерттеу әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы заманауи зерттеулер

    Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттары. Қазақстандық білім берудің өзекті мәселелері. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы зерттеулер. Мектептегі білім беру саласындағы зерттеулер. Қазақстанда жоғары білім: мәселелері мен болашағы . Жоғары білім саласындағы зерттеулер. Музыкалық білім беру педагогикасы саласындағы зерттеудің заманауи әдістері. Ғылыми зерттеулер саласындағы үздіксіз білім беру жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру субъектілерінің психодиагностикасы

    Білім беру ортасындағы психодиагностика: мақсаттары, міндеттері, принциптері. Психодиагностикалық процесс: кезеңдері мен әдістері. Тесттердің психометриялық сипаттамалары: сенімділік, валидтілік, стандарттау. Білім берудегі психодиагностиканың этикалық стандарттары мен құқықтық аспектілері. Психодиагностика әдістері: тестілеу, бақылау, сауалнама, әңгімелесу, проективтік әдістер. Когнитивті процестердің диагностикасы: зейін, есте сақтау, ойлау, қабылдау. Оқушылардың эмоционалды-еріктік сферасының психодиагностикасы. Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу. Кәсіби бейімділік пен қызығушылық диагностикасы. Білім беру ортасындағы әлеуметтік бейімделу және тұлғааралық қатынастардың психодиагностикасы. Студенттердің күйзелісі мен мазасыздануын диагностикалау әдістері. Мотивация мен оқу әрекетінің диагностикасы. Педагогтардың психодиагностикасы: жеке және кәсіби сапалары. Психодиагностикалық нәтижелерді оқу тәжірибесінде пайдалану. Білім беру психодиагностикасындағы заманауи технологиялар мен цифрлық құралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық эксперименттін теориясы мен тәжерибесі

    Жалпы ғылыми зерттеу әдістері. Әдіснамалық психологиялық кеңес берудің ерекшелігі. Ғылыми қызмет әдіснамасы. Психологиялық білімнің түрлері мен түрлері. Психологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Психологиялық эксперименттің түрлері. Эксперименталды айнымалылар және оларды бақылау тәсілдері. Психологиялық өлшеудің ерекшелігі. Өлшеу шкалаларының психологиялық сипаттамалары. Психологиялық зерттеудің және оның нәтижелерінің валиділігі. Психологиялық эксперимент нәтижелерінің нақтылығы. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және жүргізудің компьютерлік процедураларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер

    Іс-әрекеттің мәдени-тарихи концепциясы мен психологиясының әдіснамалық ережелері. Психология теориясы мен методологиясының арақатынасы, даму мәселелері, қызметті іргелі және қолданбалы психологиялық зерттеу мәселелері, сана мен мотивация мәселелері, тұлға мен субъект мәселелері. Жоғары психикалық функциялар туралы сұрақтар. Даму мәселелері мен теориялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ЖООда педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Қазіргі педагогикалық білім беру тұжырымдамасы. Әдістеме туралы жалпы түсінік. Ғылым және оқу пәні, олардың өзара байланысы және ерекшеліктері. Педагогиканы педагогикалық оқу орындарында оқу пәні ретінде ресімдеу. ЖОО-да оқу түрлері. Сабақтың мақсаты мен міндеттері. Сабақ мазмұнын іріктеудің әдістемелік тәсілдері. Оқытудың кредиттік технологиясының мәні. Сабақ мазмұнын іріктеудің әдістемелік тәсілдері. "Педагогиканың жалпы негіздері" курсын аудиториядан тыс оқыту. "Мектептегі тәрбие жұмысын оқыту әдістемесі" курсын аудиториядан тыс оқыту. "Педагогика тарихы" курсын аудиториядан тыс оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің заманауи білім беру технологиялары

    Жоғары мектепте білім беру қызметін жүзеге асырудың технологиялық тәсілі. Оқытудың заманауи ЖОО технологияларына қойылатын талаптар. Білім берудегі заманауи технологиялар жаңа білім беру парадигмасын жүзеге асыру құралы ретінде. Оқытудағы жүйелік ойлауды қалыптастыру. Оқыту мақсаттарын қою ерекшелігі. Оқытудың тұлғалық-бағытталған технологиялары. Жоғары білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл. Белсенді және интерактивті білім беру технологиялары. ЖОО-да дәріс және семинар: оқытудың интерактивті әдістері. Педагог қызметіндегі ойын үлгілеу. Кейс-технология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелерінде басқару психологиясы

    Сонғы қызмет етуге бағытталған ұйымды басқарудың концепциясы. Білім мекемелерінің күнделік іс әрекетінде, сапалыққа бағытталған ұйымды басқару және басшылық ету ретінде менедменттік сапасы түралы ұғым. Білім сапасы. Сапаны жоғарлатуға бағытталған іс әрекет Менеджмент. Принциптері (базалық құндылықтары)- адамдарға, олардың казіргі және болашақ қажеттіліктеріне, талаптарына және ойларына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық бағыттардағы кәсіби қызметтіқ ұйымдастыруы

    Білім беру жүйесінде практикалық психология қызметі. Білім берудегі психологиялық қызметтерді дамыту тарихы. Практикалық психология қызметінің білім берудегі негізгі мақсаттары мен міндеттері. Оқу орнында тәжірибелік психология қызметінің ұйымдастыру принциптері. Қызмет құру және дамыту тұжырымдамасы, қызметтің негізгі принциптері. Тәжірибелік психологияның құрылымы. Практикалық психология қызметінің қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі менеджердің коммуникативтік мәдениеті

    Сөйлеу коммуникация. Сөйлеу қарым қатынастың мәдениеті. Ортология –норма түралы ілім. Тілдің лексикалық және грамматикалық нормалары. Ааузша және жазбаша сөйлеу. Сөйлеудің функционалды-ойлау типтері. Жазбаша сөйлеудің жалпы нормативті-стилистикалық сапалары. Сөйлеудің коммуникативті дәлдігі және анықтылығы. Сөйлеудің қысқашылығы. толықтығы және логикасы. Тілдің функционалды стилі. Сөйлесу сөздің мәдениеті. Сөйлеудің публицистикалық стильдері. Ғылыми стиль. Коркем әдебинт тілі. Служебная документация и современные средства Коммуникациялардың казіргі замануи тәсілдері және қызмет құжаттары. Сөйлеу этикеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стресс психологиясы

    Психологиялық стрес туралы ілім. Психологиялық стресстің даму ерекшеліктері. Психологиялық стресс, бейімделу және тұлғаның дамуы. Стрессті жеңудің негізгі теория-методологиялық тәсілдері. Стрессті жеңу моделі және механизмдері. Стрессті жеңу ресурстары. Стрессті жеңудің стилі және стратегиясы. Стресстің дамуында және оны жеңуінде тұлғаның рөлі. Психологиялық стресс күйінде басқару тәсілдерінің классификациясы және дәйектемесі. Стресс профилактикасының жеке тәсілдері. Стресстің сыртқы жеке регуляциясының тәсілдері. Стресстің психикалық өзін өзі регуляциялау тәсілдері. А. Бандураның әлеуметті -когнитивті теориясы және стресс. Стресс және рациональды-эмотивті мінез - құлық бойынша кеңес.Когнитивті кеңес беру және стресс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг

    Әлеуметтік-психологиялық тренингтің (ӘПТ) түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. СПТ дамуының тарихы және негізгі бағыттары. Оқытуды өткізудің принциптері мен этикалық нормалары. Оқыту процесінің құрылымы мен кезеңдері. СПТ әдістері мен тәсілдері: рөлдік ойындар, топтық пікірталас, жағдаяттарды модельдеу, психогимнастика. Оқу жұмысында коммуникативті дағдыларды дамыту. Өз-өзіне сенімділік пен сенімді мінез-құлыққа тәрбиелеу. Топта эмоционалды интеллектіні дамыту. Эмпатия мен белсенді тыңдауды дамытуға арналған психотехникалық жаттығулар. Топ құру және топтық ұйымшылдыққа үйрету. Топтағы жанжалдар: алдын алу және шешу әдістерін үйрету. Әлеуметтік-психологиялық тренингтегі көшбасшылық және басқару дағдылары. Стресске төзімділік пен эмоционалды реттеуге үйрету. Оқу жұмысының тиімділігін диагностикалау. Қазіргі заманғы тәсілдер мен СПТ дамуының перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім беру тәжірибедегі педагогикалық технологиялар

    Тұтас педагогикалық үдерісті жүзеге асыру технологиясы. Педагогикалық технологиялар педагогикалық үдерісті гуманизациялау және демократизациялау негізінде. Педагогикалық технологиялар негізінде өқушылардың іс әрекетің белсендіру. Педагогикалық технологиялар оқыту үдерісін басқару және эффективті үйымдастыру негізінде. Педагогикалық технологиялар әдістемелік мәліметтерді жетілдіру негізінде. Табиғаттқа сай педагогикалық технологиялар. Альтернативті технологиялар. Кешенді педагогикалық технологиялар. Авторлық әдістемелерді және технологияларды жобалау және өндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық психотехнологиялар

    Практикалық психологтің іс әрекетінде казіргі замануи интегративті психотехнологиялар. Казіргі замануи интегративті психотехнологиялардың колдану әдістемесі. Казіргі замануи интегративті психотехнологияларды құрастыру алгоритмдері. Психодиагностикалық мәліметтерді өндеу технологиялары. Психологтің кәсіби іс әрекетінде казіргі замануи интегративті психотехнологиялар. Креативные технологии современные в организационном и личностном консультировании Тұлғалық және ұйымдық кенесте казіргі замануи креативті технологиялар. Казіргі замануи психотехнологиялар тұлға аралық кикілжіндермен жұмыс істегенде. Практикалық психологтің танымдылық іс әрекетінде стильдік ерекшіліктері. Әлеуметтік аудиттін интегративті психотехнологияларының түрлері және мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖООда психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Психологияны оқытудың принциптері мен заңдылықтары. Психологияны оқытудағы қазіргі білім беру технологиялары. Оқытудың әдістері мен формалары: лекциялар, семинарлар, практикалық сабақтар, тренингтер. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Студенттердің өзіндік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Психологияны оқытудағы жобалық әдіс және кейс-стади. Оқытуда цифрлық технологиялар мен онлайн ресурстарды пайдалану. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын бағалау әдістері. Болашақ психологтың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Мұғалім мен оқушылардың психологиялық-педагогикалық өзара әрекеті. Оқытуды даралау және саралау. Әртүрлі психологиялық пәндерді оқытудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру технологиясы

    "Дербес жұмыс" ұғымы, оның түрлері және ұйымдастыру принциптері. Студенттердің өзіндік жұмыстарының ерекшеліктері. Студенттердің өзіндік жұмысын басқару бойынша оқытушы қызметінің моделі. Білім беру үдерісінде студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Студенттің өзіндік жұмысты орындау бойынша қызмет алгоритмі. Қазіргі білім беру үдерісінде студенттің өзіндік жұмысын ұйымдастыру мәселесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психосоматикалық денсаулықтың теориясы мен тәжірибесі

    Психосоматикалық денсаулық туралы түсінік және негізгі тәсілдер. Психосоматиканың даму тарихы: ежелгі ілімдерден қазіргі ғылымға дейін. Денсаулық пен аурудың биопсихоәлеуметтік моделі. Психосоматикалық бұзылулардың физиологиялық және психологиялық механизмдері. Аурулардың дамуындағы стресс және эмоционалдық факторлардың рөлі. Психосоматикалық бұзылыстар: жіктелуі және негізгі түрлері. Тұлға және жауап түрлерінің денсаулыққа әсері. Психологиялық қорғаныс және олардың соматикалық аурулардағы рөлі. Психосоматикалық бұзылыстарды диагностикалау әдістері. Психосоматикалық бұзылыстармен жұмыс істеудегі психотерапиялық тәсілдер (Психоанализ, гештальттерапия және т.б.). Психосоматикалық денсаулықты сақтау үшін өзін-өзі реттеу және релаксация әдістері. Өмір салты мен әдеттердің психосоматикалық әл-ауқатқа әсері. Денсаулықты нығайтудағы денеге бағытталған терапия мен зейіннің рөлі. Психосоматикалық ауруларға медициналық-психологиялық көмек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект

    Нейрондық желі ұғымы, мәтіндік деректермен жұмыс істеу кезінде нейрондық желілерді қолдану мүмкіндіктері мен тәуекелдері; интеллектуалды интернет-ресурстарды пайдалана отырып, ақпаратты талдау процесінде қолданылатын аналитикалық, семантикалық және басқа әдіснамалар; жобалық жұмыстарды орындау үшін ең танымал GPT-платформалар, оларды қолданудың бағыттылығы мен әдістері (презентациялық және мультимедиялық материалдарды әзірлеу, зерттеу тақырыбы бойынша аналитикалық шолулар, статистикалық өңдеу және үлкен деректер ағындарын талдау).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу

    Эксперимент ұғымы, оның жіктелуі; әлемнің ғылыми танымындағы модель, модельдеу, гипотеза; эксперименттік деректерді талдау және статистикалық өңдеу элементтері: тәжірибе кездейсоқ оқиға ретінде; ықтималдық ұғымы; орташа күтілетін нәтиже және орташа эксперименттік деректерден ауытқу дәрежесі; нақты процестің немесе құбылыстың нәтижесін болжау әдісі ретінде математикалық модельдеу; ғылыми гипотезаны тексеру технологиялары; қателік деңгейлері; ғылыми гипотезаларды тексерудің статистикалық критерийлері және оларды қолдану технологиясы; эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудегі компьютерлік технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика және психология саласындағы процестерді жүйелі түсінуді көрсету, зерттеу әдістерін таңдау, ғылыми зерттеулер жүргізу, зерттеу барысында алынған мәліметтерді түсіндіру.
  • Ғылыми қызығушылықтар тақырыбы бойынша (білім беру бағдарламасына сәйкес) шолу, Аннотация, реферат және библиография құрастыруда қажетті дағдыларды көрсете отырып, ақпаратты ұсынудың әртүрлі инновациялық және интерактивті нысандарын ықтимал пайдалана отырып, мақала немесе баяндама түрінде жүргізілген зерттеу нәтижелерін қорытындылау және сипаттау.
  • Әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарындағы қызметті ұйымдастыру және басқару саласында күрделі және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау қабілетін көрсету, оқу процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету
  • Тиісті әдістемелік және нормативтік құжаттарды әзірлеу кезінде тапсырмаларды құрастыру, алған білімдері мен дағдыларын қолдану, сондай-ақ әзірленген жобалар мен бағдарламаларды іске асыру бойынша енгізілген ұсыныстар мен іс-шаралар бойынша пайымдау.
  • Республиканы жедел жаңғырту кезеңінде дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға белсенді қатысу арқылы әлеуметтік ғылымдардың терең білімін, философиясын, өзекті бағыттарын қолдану, өзінің кәсіби қызметінде ғылыми дүниетанымын және азаматтық ұстанымын көрсету.
  • Әріптестерімен тиімді ынтымақтасуға және ұжымда жұмыс істеуге дайындығын, әртүрлі топтар мен бірлестіктерде жетекшілік ету қабілетін және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудегі мүдделі тараптармен тиімді әрекеттесе алатынын көрсету.
  • Білім беру саясаты саласындағы іс – шараларды бағалау және микро-және макро деңгейде стратегиялық шешімдер қабылдау үшін талдамалық материалдарды ретке келтіру.
  • Кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері негізінде болжау, басқару шешімдерінің нұсқаларын таңдау және кәсіпорын қызметінің тиімділік критерийлері негізінде олардың таңдауын негіздеу.
  • Қазақстандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін жан-жақты салыстыру, перспективалық бағыттар бойынша пайымдау, зерттеу бағдарламасын жобалау, таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын анықтау және негіздеу, көмекші міндеттерді табу және бөлу, әзірленген бағдарламаға сәйкес тәуелсіз зерттеулерді ұйымдастыру, кәсіби өзін-өзі бағалауды жүзеге асыра білу, ұсыныстар беру.
  • Педагогикалық жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, теориялары мен тәсілдерін түсіндіру және қолдану, ақпаратпен, ақпараттық объектілермен жұмыс істеу стратегиясының әртүрлі топтарын сипаттау, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы кәсіби міндеттерді шешу бойынша жұмысты жобалау.
  • Инновациялық идеяларды ұсыну кезінде себеп-салдарлық байланыстарды орнату, тәуелсіз гипотезаларды анықтау, ғылыми ақпаратты жалпылау және жүйелеу кезінде сыни ойлау, зерттеу жоспарын әзірлеу, өзін-өзі оқыту қабілетін көрсету, зерттеу әдістерін таңдау.

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top