7M01101 Педагогика және психология (1.5) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында ұйымдастыру-басқару стратегияларының теориялық-қолданбалы негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті білім беру менеджерлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Несиелер: 4магистранттарды білім берудегі стратегиялық менеджменттің негізгі бағыттары туралы біліммен қаруландыру, адамгершілік-этикалық және нормативтік-құқықтық актілерді меңгеру, білім беру менеджерінің ұйымдастырушылық қызметіне дайындығын қалыптастыру; білім берудегі стратегиялық менеджменттің теориялық негіздерін негіздеу, білім беру процесінің мазмұнын, объектілері мен субъектілерін білу, білім берудің стратегиялық менеджментінің қызметін жоспарлау тәжірибесін жинақтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі ұйымдастыру менеджменті
Несиелер: 4Білім берудегі ұйымдастырушылық менеджменттің мазмұны, нысандары мен субъектілері, әдістері мен рәсімдері туралы білім негіздері. Әр түрлі талдау әдістері және ұйымдастырушылық қызмет саласындағы объективті бағалау, білім берудегі ұйымдастырушылық менеджмент негіздері, басшылық қызметі - жаңа ұйым бойынша кәсіби менеджер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджердің ақпараттық-технологиялық құзыреттілігі
Несиелер: 6Магистранттардың психологиялық-педагогикалық зерттеулерде ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті қолданудың теориялық және әдістемелік негіздерімен қарулануы. Ақпараттық технологиялар құралдарын пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді шешуде білім беру менеджерінің ақпараттық-технологиялық құзыреттілігінің көп қырлылық сипаты. Білім берудегі табысты кәсіби қызметке дайындығын көрсететін тұлғаның интегративті сипаттамасы, білім беру менеджерінің техникалық шеберлігі мен ақпараттық құзыреттілігін дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Коммуникация және іскерлік қарым-қатынас
Несиелер: 6Қатынас ұғымы. Қарым-қатынас түрлері мен стратегиясы. Қарым-қатынас мәдениеті . Қарым-қатынастағы сөйлеу мәдениеті. Іскерлік қарым-қатынас түсінігі. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері мен принциптері. Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Іскерлік қарым-қатынас технологиясы. Іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен формалары. Іскерлік қарым-қатынастың рөлі мен қызметі. Бағыттылық кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынастың көрінісі ретінде. Іскерлік қарым-қатынас тиімділігінің негізгі шарттары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджердің диагностикалық мәдениеті
Несиелер: 6Менеджердің диагностикалық мәдениетін қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері. "Мәдениет" және "педагогикалық мәдениет" ұғымдары. Диагностикалық мәдениет жүйелік білім ретінде. Тұтас құрылым және интегративті қасиеті. Диагностикалық мәдениетті диагностикалық қызмет ретінде талдау. Білім беру менеджерінің диагностикалық қызметі. Менеджердің ақпараттық құзыреттілігін диагностикалау. Білім беру менеджерінің когнитивті-әрекеттік стилі. Менеджердің диагностикалық мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми коммуникация және іскерлік қарым-қатынас
Несиелер: 6Ғылыми іскерлік қарым-қатынастың стратегиялық міндеттерін құрастырудың іргелі және ғылыми білімі, өз қызметі мен әріптестерінің қызметінің рефлексиясын жүзеге асыру, ғылыми іскерлік байланыстарды жоспарлау және стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешуде іскерлік белсенділікті ынталандыру. Ұжымдағы қолайлы психологиялық климатқа жағдай жасау, білім беру менеджментінің еңбек қызметінің жағымды, әлеуметтік-маңызды уәждерін зерделеудің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру тәжірибесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім менеджерінің риторикалық мәдениеті
Несиелер: 6Менеджердің шешендік шеберлігінің теориялық негіздері. Білім беру менеджерінің сөйлеу мәдениеті. Шешендік өнер ғылым мен білім беру өкілдерінің кәсіби деңгейіндегі қарым-қатынас түрі. Шешендік өнердің мәні мен риторикалық маңызы. Мәнерлі сөздер мен терминдерді кәсіби пайдалану, логикалық ойлау ерекшеліктері және дауыс гигиенасы, кәсіби педагогикалық сөз жанрының өзіндік даму тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Несиелер: 5Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер. Сандық (статистикалық) және сапалық көрсеткіштер. Психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін математикалық-статистикалық өңдеу және математикалық модельдеу. Білім берудегі параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Педагогикадағы сандық әдістер. Таңдау әдістері (ранжирлеу) және олардың түрлері. Мәтінмен жұмыс істеу әдістері. Зерттеудің негізгі кезеңдерінде қолданылатын әдістер-бақылау, әңгімелесу, сұрау. Статистикалық топтау әдісі және кестелер. Функционалдық байланыстар. Корреляциялық байланыс. Сандық қатарларды салыстыру әдісі. Аналитикалық топтау әдісі. Графикалық талдау әдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджердің медиамәдениеті
Несиелер: 5Қазақстандық және әлемдік білім беру саласындағы медиамәдениет тарихы. Медиабілімнің тарихы мен заманауи мәселелері. Медиамәдениеттің теориялық аспектілері мен тәжірибесі. Бұқаралық ақпарат құралдарының маңызды тұстары. Отандық және шетелдік медиабілім тәжірибесі. Медиабілім беру әдіс-тәсілдері. Қарым-қатынас заңдылықтары. Сезімталдық, әдептілік, жанашырлық таныту, медиабілім берудің жаңа технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Несиелер: 5Статистиканың теориясы мен әдіснамасы. Білім және ғылым нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Статистика түрлері. Статистикалық деректерді талдау. Статистикалық деректерді болжау. Статистиканың даму кезеңдері. Негізгі статистикалық Санаттар. Статистикалық мәлімет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім сапасын басқару теориясы мен тәжірибесі
Несиелер: 5Білім беру үдерісін басқару теориясы мен практикасы. Білім беру сапасын қамтамасыз ету. Білім беру сапасын басқару технологиялары. Жоғары оқу орнының сапа менеджменті жүйесі ұйымдық құрылымның жиынтығы ретінде. Жоғары білім беру сапасын қамтамасыз етудегі саясатты жүзеге асыру әдістері мен әдістемесі. Сапаны жоспарлау, сапаны басқару, сапаны қамтамасыз ету және сапаны жақсарту. Сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтері оқу процесінің нәтижелерін бақылау және талдау ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да медиабілім беру технологиялары
Несиелер: 5Педагогикалық саладағы медиабілім берудің теориялық негіздері. Медиабілім технологиясы, медиабілім берудің тұжырымдамалық негіздері, БІЛІМ БЕРУ менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени-философиялық талдау. Педагогикалық үдерістегі медиабілім технологиясының әдістері мен тәсілдері. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Медиабілім беру технологиясын қолданудағы жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуындағы медиабілім болжаудың модельдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджердің шешендік шеберлігі
Несиелер: 6Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білім саласындағы болашақ маманның сөйлеу және сөйлеу мәдениетін, педагогикалық риториканың теориялық негіздерін, педагогикалық қарым-қатынастың мәні мен риторикалық мәнін, педагог-маманның мәнерлі сөздері мен терминдерін кәсіби пайдалануды, логикалық ойлау ерекшеліктері мен дауыс гигиенасы, кәсіби педагогикалық сөз жанрының өзіндік даму тәсілдерін меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім сапасын басқару технологиясы
Несиелер: 5Білім беру сапасын басқаруды жаңартудың теориялық-әдіснамалық тәсілдері. Білім беру сапасын басқарудың негізгі принциптері мен әдістері және білім беру сапасын басқару жүйесінің мақсаттары. Білім беру ұйымдарында ұжым әлеуетін дамытуды басқару технологиясы. Қызметкерлердің мотивациялық саласы мен стратегиялық әріптестікті басқару, білім беру сапасын жобалауға, іске асыруға, қамтамасыз етуге және қолдауға бағытталған, жұмыс берушілердің сұраныстарына жауап беретін бәсекеге қабілеттілікті басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджер тәжірибесін тұжырымдау
Несиелер: 6Менеджер тәжірибесінің тұжырымдамалық негіздері. Білім беру менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени-философиялық талдау. Білім беру ұйымдарында оқу үрдісін басқару әдістері. Ақпаратты өз бетінше іздеу, оны сақтау мен беруді жүзеге асыру. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Әлемдік кеңістіктегі жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуын болжау модельдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Пән философиялық әдіснаманың, жалпы ғылыми диалектикалық қағидаттарды, жеке-ғылыми әдістерді, нақты әдістемелер мен психологиялық-педагогикалық зерттеулердің процедуралардың деңгейлерін бірлікте қарастырады. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеу мен алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім менеджері іс-әрекетіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг
Несиелер: 6Білім беру менеджерінің бәсекеге қабілеттілігі мен зияткерлік әлеуетінің сапасын арттырудағы қазіргі заманғы проблемалардың теориялық негіздері. Білім беру менеджері қызметіндегі тьютерлік, менторлық және коучинг. Қазіргі еңбек нарығының талаптарына жауап беретін бәсекеге қабілетті маман моделін құрастыру. Жеке ұйымдастыру. Кәсіпкерлік қабілеттерін дамыту. Іскерлік байланыстарды қалыптастыру және дамыту. Коучинг - ең қысқа мерзімде мақсатқа тиімді жету. Сенім мен құрмет атмосферасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON1
Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдалым, оқу, сөйлеу, жазу), іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және т.б.) меңгеру.
-
Код ON2
Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну.
-
Код ON3
Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін және қазіргі педагогикалық ғылымның даму үрдістерін, инновациялық, ғылыми-зерттеу жобаларының маңызын негіздеу.
-
Код ON4
Білім беруді басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін түсіндіру, білім беруді басқару негіздерінің маңыздылығын ерекше қызмет ретінде атап өту.
-
Код ON5
Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберінде алдыңғы қатарлы тәжірибені талдау және синтездеу, білім беру және тәрбие үдерісін бағалаудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы негізінде білім беру менеджерінің қызметтері мен әдістерін анықтау.
-
Код ON6
Білім алушылардың білім деңгейінің және дайындық сапасының өлшенетін көрсеткіштерінің жиынтығын интеграциялау негізінде білім беру үдерісі субъектілерінің сапасын өлшеуде квалиметриялық тәсілдің негізгі принциптерін практикада қолдану.
-
Код ON7
Педагогикалық үдерісті басқару әдістерін практикада тиімді қолдану, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі негізгі іс-әрекеттердің мазмұнын, функцияларын жинақталған критерилер бойынша түсіну дағдыларын меңгеру.
-
Код ON8
Педагогика және психология ғылымын дамыту үдерісінде меңгерген дәстүрлер мен инновацияларды бейімдеу, қызметкерлерді басқару әдістері мен формаларын әзірлеу бойынша білімді біріктіру, эксперименталды зерттеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін іріктеуді жүзеге асыру, педагог тұлғасының тұлғалық және кәсіби қасиеттерін бағалауды әзірлеу әдістемесін ұсыну.
-
Код ON9
Білім беру менеджерінің басқару қызметін ұйымдастыру бойынша стратегиялық бағыттарды және қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық мәселелерін шешуге белсенді қатыса отырып білім беру менеджерінің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы құралдарын қолдану тәжірибесін көрсету.
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: