6B01501 Математика в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама мақсаты кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктері бар білікті математика мұғалімдерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Түрік тілі 1 (А1 level)
Курсты аяқтағаннан кейін жазу, сөйлеу, оқу дағдылары, қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игеріледі, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік сөздікқорын кеңейтіледі, білімгердің жоғары біліктілігіне оң септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау 1
Математикалық талдау 1 Математикалық қатаңдық пен аналитикалық ойлаудың негізін қалайды. Шектер, сабақтастық және дифференциация сияқты тақырыптарды зерттей отырып, студенттер математикалық ұғымдар мен олардың қосымшалары туралы терең түсінік қалыптастырады. Дәлелдер мен логикалық пайымдауларға ерекше назар аудара отырып, курс сыни ойлау дағдыларын дамытады. Бағалау тапсырмалар жиынтығынан, викториналардан және аралық емтихандардан тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 3
Бұл курс Математикалық талдаудың жетілдірілген тақырыптарына, атап айтқанда қатарлар мен тізбектерді зерттеуге бағытталған. Студенттер Тейлор қатарларының, қуат қатарларының және қатарларының конвергенциясы мен алшақтығын зерттейді. Жинақтау әдістерін түсінуге және оларды әртүрлі математикалық контексттерде қолдануға баса назар аударылады. Мәселелерді шешу тапсырмалары мен теориялық жаттығулар арқылы студенттер өздерінің аналитикалық дағдылары мен математикалық пайымдауларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Элементарлық математика және оқу тәжірбиесі
Бұл курс бастауыш математика ұғымдарын педагогикалық практикамен біріктіреді. Студенттер математикалық білім берудің бастапқы деңгейіне арналған оқу бағдарламасының дизайнын, оқыту стратегияларын және бағалау әдістерін үйренеді. Курс жас оқушылар үшін қызықты және инклюзивті оқу тәжірибесін құруға баса назар аударады. Бағалау математика сабақтарын әзірлеуді, сыныптағы бақылауларды және рефлексивті оқыту тәжірибесін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Жалпы экология негіздері. Биосфераға антропогендік әсер. Әлемдегі халық санының өсуі. Әлем халықтарын тамақпен қамтамасыз ету. Табиғи ресурстарды тұтыну. Минералды және су ресурстары. Прогрессті энергетикалық қолдау шарттары. Климаттың ғаламдық мәселелері. Әр түрлі жолдармен электр энергиясын өндірудің экологиялық ерекшеліктері. Қоршаған ортаның ластануы. Адамзаттың тұрақты дамуы және экологиялық саясат. Экологиялық саясат: экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық тетіктері. Халықаралық ынтымақтастық және тұрақты даму. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өмір бойы адамды қоршаған және оған ілесетін қауіптерді анықтау, олардан қорғау шаралары қарастырылған. Төтенше және төтенше жағдайлар кезіндегі қорғаныс әрекеттерінің ерекшеліктері ашылады. Өндірістік ортадағы қызметтің қауіпсіздігі бөлек қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызықтық Алгебра
Бұл курс басқа пәндерде пайдалы тақырыптарға назар аудара отырып, матрица теориясы мен сызықтық алгебраны қамтиды. Сызықтық алгебра-сызықтық теңдеулер жүйесін және матрицалардың қасиеттерін зерттейтін математиканың бөлімі. Сызықтық алгебра тұжырымдамалары Физика, Экономика және әлеуметтік ғылымдар, жаратылыстану ғылымдары мен инженерияда өте пайдалы. Қолданудың кең спектріне байланысты сызықтық алгебра колледж деңгейіндегі математикада ең көп зерттелген пәндердің бірі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
Математикалық талдау 2 математикалық талдауға енгізілген ұғымдарға негізделген интегралды есептеуді қоса алғанда, математикалық талдауды зерттеуді кеңейтеді 1. Оқушылар алмастыру, бөлшектерді біріктіру және ішінара бөлшектер сияқты интеграция әдістерін үйренеді. Курс сонымен қатар физика мен техникадағы аудандарды, көлемдерді және қосымшаларды табуды қоса алғанда, интегралдарды қолдануды қамтиды. Теориялық түсінуге де, мәселелерді практикалық шешуге де назар аудара отырып, курс нақты әлемдегі аналитикалық дәлелдер мен қосымшаларды қамтиды. Бағалау есептер жиынтығынан, дәлелдерге негізделген бағалаулардан және интегралдарды әртүрлі математикалық контексттерде қолданудан тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геометрияға кіріспе
Бұл курс геометрияның негізгі ұғымдары мен принциптерін жан-жақты таныстырады. Студенттер әртүрлі геометриялық пішіндерді, теоремалар мен дәлелдемелерді, соның ішінде сызықтар, бұрыштар, үшбұрыштар, көпбұрыштар және шеңберлерді зерттейді. Курс логикалық ойлау мен есептерді шешу дағдыларына геометриялық конструкциялар мен түрлендірулер арқылы назар аударады. Студенттер геометрияның нақты әлемдегі қолданылуын үйреніп, кеңістіктік қатынастарды визуализациялау және талдау қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 2 (А2 level)
Білімгер кәсіби қызмет саласында стильдік сауаттылықты меңгере алады, ғылыми, іскерлік, баспа мәтіндерін жаза алады, кәсіби деңгейде түпнұсқа дереккөздерден оқи және аудара алады, тілдік қарым-қатынастың прагматикалық құралдарын меңгере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс білім беруді зерттеу әдістемесін, оның ішінде сапалық және сандық әдістерді енгізеді. Студенттер этикаға, деректерді жинауға және деректерді талдауға баса назар аудара отырып, зерттеуді жобалауды, жүргізуді және бағалауды үйренеді. Курс болашақ педагогтарды білім беру тәжірибесін жақсарту үшін зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау және зерттеу жүргізу дағдыларымен қаруландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық Геометрия
Аналитикалық геометрия студенттерді алгебралық әдістерді қолдана отырып, геометриялық фигураларды зерттеумен таныстырады. Қарастырылып отырған тақырыптарға түзулер, шеңберлер, конустық қималар және түрлендірулер теңдеулері жатады. Графикалық бейнелеу және аналитикалық пайымдау арқылы студенттер геометриялық ұғымдар мен олардың қосымшалары туралы тереңірек түсінік алады. Курста әртүрлі пәндердегі визуализация және математикалық модельдеу дағдыларына ерекше назар аударылады. Бағалау есептерді шешуге арналған жаттығуларды, геометриялық құрылыстарды және компьютерлік графика саласындағы қосымшаларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл курс негізгі құқық нормаларын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, конституциялық құқықтар мен бостандықтардың негіздерін зерттеу болып табылады. Студенттер сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарымен, педагогтің этикасымен және кәсіби мінез-құлқымен танысады. Курс білім беру саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетіктерін зерделеуді, этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруды және сыбайлас жемқорлық көріністерімен байланысты жағдайларда негізделген шешімдер қабылдауды қамтиды. Оқыту барысында болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерінде құқық пен қоғамға жауапты және заңға бағынатын көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика
Сабақта қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математикалық программалау
Бұл курс студенттерді математикалық есептерді шешуге арналған бағдарламалау тілдері мен есептеу құралдарымен таныстырады. Студенттер бағдарламалау тұжырымдамаларын, алгоритмдерді және сандық әдістерді үйренеді. Математикалық модельдеуге ерекше назар аудара отырып, курс студенттерді кодта математикалық шешімдерді жүзеге асыруға ынталандырады. Бағалау кодтау тапсырмаларын, математикалық бағдарламалау жобаларын және алгоритмдерді талдауды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық» пәні студенттерді қаржылық менеджмент негіздеріне және жеке қаржыны басқарудың практикалық дағдыларына тәрбиелеуге бағытталған. Ол бюджеттеу, инвестициялау, салық салу, қарызды басқару және қаржы нарықтарының негіздерін түсіну сияқты тақырыптарды зерттеуді қамтиды. Мақсаты студенттерді кәсіби және жеке өмірінде негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға қажетті құзыреттермен жабдықтау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы физика 1
Жалпы физика 1 студенттерді классикалық механика мен кинематиканың негізгі принциптерімен таныстырады. Қозғалысты, күш пен энергияны түсінуге бағытталған студенттер физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдануды үйренеді. Курста математикалық модельдеу мен эксперименттік зерттеулерге ерекше назар аударылады. Бағалау физика есептерін шешуге арналған жаттығуларды, зертханалық есептерді және концептуалды түсінуді бағалауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы терең түсінік беруге арналған. Курс АТ-мен байланысты кәсіпорындарды ашу және басқару кезінде туындайтын бірегей қиындықтар мен мүмкіндіктерге бағытталған және студенттерге саланың серпінді ландшафтын кәсіпкер ретінде сәтті шарлау үшін қажетті білім, дағдылар мен ойлауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық
Курс қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы физика 2
Жалпы физика 2 классикалық механиканы Электромагнетизм мен термодинамикаға дейін кеңейтеді. Студенттер электр және магнит өрістерін, Электромагниттік толқындарды және термодинамикалық процестерді зерттейді. Курста күрделі физикалық есептерді шешу үшін математикалық және тұжырымдамалық түсініктерді қолдануға ерекше назар аударылады. Бағалау физикалық эксперименттерді, математикалық қорытындыларды және тұжырымдамалық демонстрацияларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 4
4-Математикалық талдау қос және үштік интегралдарды және олардың математика мен физикадағы қосымшаларын зерттеуге арналған. Студенттер бірнеше интегралдарды қолдана отырып, көлем мен бетінің ауданын есептеуді үйренеді. Сонымен қатар, оның векторлық есептеудегі маңыздылығын көрсететін Грин теоремасы ұсынылады. Практикалық қолдану және математикалық модельдеу арқылы студенттер көпөлшемді интеграция әдістерін меңгеру деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Педагогика
Курстың мақсаты - студент адамдармен жұмыс істеуге қатысты педагогикалық теориялар туралы білім алуы керек. Оқу нәтижелері курсты аяқтағаннан кейін студент: - әртүрлі педагогикалық бағыттардың негізгі көзқарастарын сипаттауы; - коммуникация теориясымен байланысты тұжырымдамаларды қолдану; - мотивация мен оқытудың әртүрлі теорияларын сипаттау және ойлау; - бақылаудың әртүрлі формаларын ескеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Алгоритмдер және Олимпиадалық бағдарламалау
Алгоритмдер мен олимпиадалық бағдарламалау студенттерді алгоритмдердің дамуымен және есептеу есептерін шешу әдістерімен таныстырады. Тиімділік пен оңтайландыруға ерекше назар аудара отырып, студенттер кодтау жаттығулары мен есептерді шешу конкурстары арқылы алгоритмдік ойлау дағдыларын дамытады. Курс сонымен қатар бәсекеге қабілетті бағдарламалау және олимпиадалық стильдегі кодтау міндеттерін қарастырады. Бағалау алгоритмдерді әзірлеу тапсырмаларын, кодтау жарыстарын және алгоритмдердің өнімділігін талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
Математикалық статистика студенттерді негізгі статистикалық ұғымдармен және олардың қосымшаларымен таныстырады. Нақты деректер жиынтығы мен математикалық пайымдауды қолдана отырып, студенттер эмпирикалық мәліметтерге негізделген талдауды, түсіндіруді және негізделген қорытынды жасауды үйренеді. Курста гипотезаларды тексеруге, ықтималдықтарды бөлуге және регрессиялық талдауға ерекше назар аударылады. Практикалық тапсырмалар, ғылыми жобалар және статистикалық бағдарламалық жасақтаманы қолдану студенттерге статистикалық білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Дискретті математика математикалық құрылымдар мен есептелетін немесе бөлек элементтер жиынтығымен байланыстарды зерттейді. Қарастырылып отырған тақырыптарға графикалық теория, комбинаторика және дискретті ықтималдық жатады. Логикалық пайымдау және аналитикалық ойлау арқылы студенттер желілерге, алгоритмдерге және кодтауға қатысты мәселелерді шешеді. Курс математикалық дәлелдерді және олардың информатика мен криптографияда қолданылуын ынталандырады. Бағалау тапсырмалар жиынтығын, графикалық теория жобаларын және комбинаторлық зерттеулерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы және олимпиада есептерін шешу 1
Бұл курс студенттерді сандар теориясының негізгі ұғымдарымен және олимпиада деңгейіндегі математикалық есептерді шешу әдістерімен таныстырады. Қарастырылатын тақырыптар: бөлінгіштік, жай сандар, ең үлкен ортақ бөлгіштер, конгруенциялар және диофант теңдеулері. Назар есептерді шешу стратегиялары, сыни ойлау және математикалық пайымдау дағдыларын дамытуға аударылады. Студенттер аналитикалық дағдыларын дамытып, математикалық жарыстарға дайындалу үшін күрделі есептерді шешеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Математика Тарихы
Математика тарихы тарих бойындағы математикалық идеялардың, тұжырымдамалардың және жаңалықтардың эволюциясын зерттейді. Студенттер ежелгі өркениеттердің, Ренессанс математиктерінің және қазіргі дамудың үлестерін зерттейді. Математиканың мәдени және әлеуметтік әсеріне баса назар аудара отырып, курс сыни талдау мен тарихи перспективаға ықпал етеді. Бағалау ғылыми жобаларды, презентацияларды және қазіргі білім берудегі Тарихи математикалық тұжырымдамалардың өзектілігі туралы ойларды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
Қарапайым дифференциалдық теңдеулер бірінші ретті және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің теориясы мен әдістерін білдіреді. Студенттер дифференциалдық теңдеулер арқылы нақты есептерді модельдеуді үйренеді және оларды шешу үшін айнымалыларды бөлу және Лаплас түрлендірулері сияқты әдістерді қолданады. Аналитикалық және сандық шешімдерге ерекше назар аудара отырып, курс студенттерден әртүрлі математикалық және педагогикалық контексттерде дифференциалдық теңдеулерді қолдануды талап етеді. Бағалау дифференциалдық теңдеулерді шешуді, нәтижелерді түсіндіруді және математикалық модельдерді әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мультимедия
Бұл курс мультимедиялық технологияларды білім беру ортасына біріктіруді зерттейді. Тақырыптар оқыту мен оқуды жақсарту үшін аудио, бейне, интерактивті медиа және цифрлық әңгімелерді пайдалануды қамтиды. Студенттер мультимедиялық жобаларды әзірлеуді және жүзеге асыруды, олардың тиімділігін бағалауды және қызықты білім беру мазмұнын жасау үшін әртүрлі құралдар мен платформаларды пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі және STEM
Бұл курс жаңадан бастаған оқытушыларға математика мен STEM оқытудың тиімді әдістері туралы жан-жақты түсінік береді. Студенттер қызықты және интерактивті сабақтарды дамытуды, технологияны біріктіруді және сұранысқа негізделген оқытуды ілгерілетуді үйренеді. Курста сыныпта практикалық қолдануға, сабақты жоспарлауға және оқу нәтижелеріне сәйкес бағалау стратегияларына ерекше назар аударылады. Бағалау микрооқыту сабақтарын, сабақтарды бақылауды және оқу портфолиосын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі(CLIL)
Бұл курс болашақ математика оқытушыларына математиканы ағылшын тілінде тиімді оқыту үшін қажетті тілдік дағдыларды үйретуге бағытталған. Мазмұнға және тілді интеграцияланған зерттеуге (CLIL) назар аудара отырып, студенттер пәндік лексиканы, терминологияны және тілдік құрылымдарды меңгереді. Курста ағылшын тілінің қызықты ортасын құруға және тілді меңгеруге көмектесу үшін математикалық мазмұнды пайдалануға баса назар аударылады. Бағалау тілдік тапсырмаларды, математика бойынша презентацияларды және тілді тереңдетіп үйренуге арналған портфолионы қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Есептеу әдістері
Бұл курс студенттерді нақты есептерді талдау мен шешудің озық математикалық әдістерімен таныстырады. Практикалық қолдануға баса назар аудара отырып, студенттер сандық әдістерді, жуықтауды және оңтайландыру алгоритмдерін меңгереді. Курс есептерді шешу дағдыларын, сыни ойлауды және әртүрлі математикалық сценарийлерді шешу үшін есептеу құралдарын тиімді пайдалануды дамытады. Бағалау практикалық жаттығуларды, математикалық модельдеу жобаларын және шешімнің дәлдігін бағалауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қолданбалы статистика
Бұл курс бірнеше цифрлармен (сипаттамалық статистика) қаншалықты үлкен немесе кіші болса да, мәліметтер жиынтығын қалай қорытындылау керектігін қарастырады. Бірақ бұл курстың аз ғана бөлігін құрайды. Осы сипаттамалық статистикалық мәліметтерге сүйене отырып, курстың көп бөлігі Статистика растайтын қорытындылар жасауға арналған. Мысалы, екі деректер жиынтығының орташа мәндері арасында 'статистикалық маңызды' айырмашылық бар ма? ANOVA, корреляция, сызықтық регрессия, студенттің t-тестілері, қайта өлшеу талдауы, факторлық талдау, кросс-деректер кестесі және хи - квадрат критерийі-осы мақсатқа жету үшін курста қарастырылған статистикалық әдістердің бірнешеуі ғана. Курс әрқашан статистикалық құралдар мен онда қарастырылған теорияның әрбір аспектісі үшін егжей-тегжейлі математикалық негіздемелерді ұсынбаса да, мағынасы бар түсініктемелерді ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Бағдарламаның мақсаты студенттерді кәсіби бағытта жобалар жасау және зерттеу үшін қажетті дағдыларға тереңдету болып табылады. Бұл курс жазбаша, сөйлеу және зерттеушілік дағдыларға, сонымен қатар тыңдау және сөйлеу сияқты академиялық дағдыларға ерекше назар аударатын жан-жақты көзқарасты қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Комплексті анализ
Кешенді талдау күрделі сандардың қасиеттеріне, аналитикалық функцияларға және контурлық интеграцияға баса назар аудара отырып, күрделі айнымалы функциялардың теориясын зерттейді. Студенттер күрделі функцияларды талдауды, Коши теоремасын қолдануды және Тейлор Мен Лоран қатарларын үйренуді үйренеді. Курс инженерия мен физикада теориялық түсінуге де, практикалық қолдануға да ықпал етеді. Бағалау проблемаларды шешуді бағалаудан, күрделі функцияларды зерттеуден және кешенді интеграциялық жобалардан тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесін дамыту менеджменті туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игерудің міндеті - білім беруді басқарудың негізгі жүйелік құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамаларын ашу. Пән білім берудегі менеджменттің негізгі проблемаларын және мектепішілік басқарудың негізгі функцияларын сипаттайды, сонымен қатар мектептің білім беру саясатының элементі ретінде дамуының негізгі бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу әдістері 1
Курстың пәні математикалық білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, қабылдағыштары, құралдары мен процестерін қамтиды. Бұл курстың мақсаты-студенттерге ғылыми жұмыстың теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жиынтығын ұсыну. Курс екі бөлімнен тұрады. БІРІНШІ БӨЛІМ ғылыми зерттеу әдістемесіне жалпы кіріспені, соның ішінде ғылым мен ғылыми зерттеу принциптеріне, сондай-ақ ғылыми шығармашылықтың негізгі тұжырымдамалары мен принциптеріне қатысты тақырыптарды қамтиды. Екінші бөлім ғылыми жұмысты жүзеге асыру логикасына, зерттеу моделін жасауға, зерттеу әдістері мен диссертацияны қорғау техникасына арналған. Бағалау зерттеу ұсыныстарын әзірлеуді, пилоттық зерттеулер жүргізуді және зерттеу мақалаларына сыни шолуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Студенттерді олимпиаданың проблемаларды шешуге үйрету
Бұл курс болашақ математика мұғалімдеріне математикадан күрделі олимпиадалық есептерді шешуде студенттерге басшылық жасау үшін қажетті білім береді. Мәселелерді шешудің озық әдістеріне назар аудара отырып, студенттер индукция, комбинаторика және теңсіздіктерді қоса алғанда, әртүрлі стратегияларды үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлау мен шығармашылыққа баса назар аудара отырып, курс проблемаларды шешуге арналған топтық сабақтарды, бірлескен жобаларды және имитациялық олимпиадалық жарыстарды қамтиды. Бағалау проблемаларды шешудің жеке және командалық бағалауларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәнді игерудің мақсаты студенттерді критериалды бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен, тестілеу бағалаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Математикалық оқыту дағдылары
Бұл курс болашақ мұғалімдерді педагогикалық стратегиялармен және математиканы оқытудың тиімді дағдыларымен таныстырады. Студенттер білім беру теориялары, оқу дизайны және сыныпты басқару әдістері туралы түсініктерін дамытады. Оқушыларға бағытталған тәсілдерге баса назар аудара отырып, курс әртүрлі оқушылар үшін шығармашылық оқыту әдістері мен сараланған оқытуды ынталандырады. Бағалау микрооқыту сабақтарын, сабақты жоспарлауды және рефлексивті оқу портфолиосын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру әртүрлі қажеттіліктері бар оқушылар үшін қолайлы және қолжетімді оқу жағдайларын әзірлеуге және енгізуге бағытталған. Арнайы білім беру және әмбебап дизайн принциптерін біріктіре отырып, студенттер әртүрлі оқу стильдері мен қабілеттерін ескеретін стратегияларды үйренеді. Курста сыныпта позитивті және инклюзивті мәдениетті қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Бағалау жағдайлық зерттеулерді, педагогикалық сценарийлерді және инклюзивті сабақ жоспарларын әзірлеу жобаларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу әдістері 2
Білім берудегі зерттеу әдістері 2 студенттерге математикалық білім беру саласына қатысты озық зерттеу құралдары мен әдістемелерін ұсынады. Сандық және сапалық тәсілдерге баса назар аудара отырып, студенттер зерттеу жұмыстарын әзірлеуді, деректерді жинауды және талдауды және мағыналы қорытындылар жасауды үйренеді. Курс білім беру тәжірибесінде дәлелді шешімдер қабылдаудың маңыздылығын көрсетеді. Бағалау зерттеу ұсыныстарын, деректерді талдау жобаларын және оқу зерттеу әдебиеттерін сыни бағалауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Математика бойынша арнайы тақырыптар
Математикадан арнайы тақырыптар математикадан педагогикаға қатысты жетілдірілген және мамандандырылған тақырыптарды зерттейді. Студенттер озық зерттеулерді, жаңа тенденцияларды және инновациялық математикалық қосымшаларды зерттейді. Курста қазіргі математикалық мәселелерді сыни тұрғыдан талдауға және олардың білім берудегі салдарына ерекше назар аударылады. Бағалау зерттеу жұмыстарын, математикалық презентацияларды және инновациялық математикалық модельдерді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жетілдірілген математикалық ұғымдар мен әдістерді қолдану, талдау және бағалау.
- Инклюзивті білім беруді қоса алғанда, барлық оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін әртүрлі оқыту стратегияларын әзірлеу, енгізу және бағалау.
- Оқыту тәжірибесін жақсарту және студенттердің оқу нәтижелерін арттыру үшін үздіксіз кәсіби даму.
- Күрделі математикалық есептерді шешу үшін зерттеулер жүргізу, деректерді талдау және бағдарламалау дағдыларын қолдану.
- Күрделі математикалық ұғымдарды әр түрлі аудиторияға бірнеше тілде тиімді жеткізу.
- Жан-жақты, әлеуметтік жауапты студенттерді тәрбиелеу үшін пәнаралық білім мен дағдыларды біріктіру.
- Білім беру процестері мен студенттердің оқу нәтижелерін басқару және жақсарту үшін менеджмент, педагогика және бағалау саласындағы білімді қолдану.
- Білім беру тәжірибесіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) және мультимедиялық құралдарды біріктіру арқылы оқу процесін жетілдіру.
- Зерттеу әдістерін, инклюзивті практикаларды және бағалау технологияларын қолданып, қолдау көрсететін оқу ортасын құру және нақты оқу тәжірибесіне дайындықты қамтамасыз ету.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)