Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Математика» ББ бойынша бакалаврларды даярлаудағы білім беру бағдарламасының мақсаты - кәсіби құзіреттілікті арттыру. Белсенді шығармашылық, әлеуметтік белсенділікке және практикалық тапсырмаларды сапалы әрі сапалы орындауға мамандарды дайындау. Түлектердің еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігі мен ұтқырлығын арттыру. Бакалаврларды кәсіби қызметтің жалпы интеграцияланған әдіснамасымен қамтамасыз ету, болашақ мамандардың кәсіби шығармашылық шеберліктерін дамыту, білім деңгейін одан әрі жақсарту қажеттілігін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында студент мектеп алгебрасы курсын толтыру мен толтыру логикасы саласында білім алады және негізгі дидактикалық қағидаларды іске асыруды ескере отырып талдау жасай бастайды. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және логика мен мектеп алгебрасы туралы қазіргі заманғы шолуды бере отырып, талдау басталған дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары «

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдауды енгізу
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, студенттерді математикалық талдау саласындағы іргелі дайындық, математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану пәндері пәндерінде одан әрі пайдалану үшін қазіргі заманғы математикалық анализ аппаратының шеберлігі. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және талдау ғылымына қазіргі заманғы шолуды беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған жобалық тапсырмалар - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні үш тілде оқытатын гимназия мектептері үшін математиканы ағылшын тілінде оқытудың заманауи инновациялық әдістерін зерделеу үшін қолданылады, сабақта CLIL әдісі, проблемаларды шешу әдістері қолданылады. Мультимедиялық технологиялар. Өзін-өзі дамыту әдістері. Математиканы оқыту әдістемесі сонымен қатар математикалық білім берудің маңызды мақсаттарының бірі - оқушылардың бойында табиғаттың тұтастығы мен біртұтастығына, оның жүйелік және деңгейлік құрылысына, әртүрлілігіне, адам мен табиғаттың бірлігіне негізделген ғылыми дүниетанымын қалыптастыру болып табылады. Пәндік математика сонымен қатар математикалық жүйелердің құрылымы мен қызметі, олардың өзара әрекеттесуіндегі табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі1 (CLIL)
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызықтық Алгебра
    Несиелер: 5

    Сызықтық теңдеулер жүйесі. Матрицалар. Анықтағыштар. Векторлық кеңістік. Сызықтық операторлар. Эйгендік шамалар және векторлар. Иордания қалыптасады. Квадраттық формалар. Үздіксіз математикаға қосымшалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өмір бойы адамды қоршаған және оған ілесетін қауіптерді анықтау, олардан қорғау шаралары қарастырылған. Төтенше және төтенше жағдайлар кезіндегі қорғаныс әрекеттерінің ерекшеліктері ашылды. Өндірістік ортадағы қызметтің қауіпсіздігі бөлек қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көп айнымалы математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін және физикалық есептерді дифференциалдық теңдеулер әдісімен шеше білу. Негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу. Толық дифференциалға жетелеңіз. Интегралды фактор. Бернулли теңдеуі. Екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу. Белгісіз коэффициенттер әдісі. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін шешу. Коши-Эйлер теңдеуін шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық программалау
    Несиелер: 5

    Бұл курс компьютерлік бағдарламалау өнерін математиктерге пайдалы және қолдануға болатындай етіп үйретуге бағытталған. Курстың көп бөлігі C ++ бағдарламалау тіліне негізделген. Алайда, фокуста немесе курста C ++ қарағанда көбірек құралдарға, әдістерге және ең жақсы тәжірибелерге назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Жалпы экология негіздері. Биосфераға антропогендік әсер. Әлемдегі халық санының өсуі. Әлем халықтарын тамақпен қамтамасыз ету. Табиғи ресурстарды тұтыну. Минералды және су ресурстары. Прогрессті энергетикалық қолдау шарттары. Климаттың ғаламдық мәселелері. Әр түрлі жолдармен электр энергиясын өндірудің экологиялық ерекшеліктері. Қоршаған ортаның ластануы. Адамзаттың тұрақты дамуы және экологиялық саясат. Экологиялық саясат: экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық тетіктері. Халықаралық ынтымақтастық және тұрақты даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    «Педагогика» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін көтеру, тұлғаның жеке ерекшеліктері туралы білімін және кәсіби қызметін игеру мен жүзеге асырудың факторы ретінде біртұтас идеясын қалыптастыру, оқу дағдыларын, ақыл-ой жұмысының мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге негізделген тиімді шешім қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналитикалық Геометрия
    Несиелер: 5

    Жазықтықтағы, кеңістіктегі түзудің теңдеулері. Қисықтар. Екінші ретті қисықтардың канондық формасы. Жазықтықтар. Беттер. Екінші ретті беттің канондық формасы. Векторлық алгебралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоғары математикалық талдау
    Несиелер: 6

    Зерттеу мақсаты: талдаудың негізгі интегралдық формулаларын зерттеу. Өріс теориясын зерттеу. Негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: Қисық сызықты және беттік интегралдар. Өріс теориясы. Негізгі интегралдық талдау формулалары. Параметрге тәуелді интегралдар. Фурье қатарлары. Фурье түрлендіруі. Физикалық есептер мен анализдердің негізгі интагральды формулаларын білу. Өріс теориясын білу. Үздіксіз математика саласындағы есептерді шеше білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгоритмдер және Олимпиадалық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Тиімді алгоритмдерді құру және оларды өңдеу және деректерді ұйымдастырудың тәсілдерін құру мәселелерін шешу. Осы мақсаттарға жету үшін оқытудың келесі әдістері қолданылады: - соңғы халықаралық әдебиеттерге негізделген және бағдарламалауға қазіргі заманғы шолулар беретін дәрістер - өздік жұмыс үшін материалдық / дәріс презентациялары - топта жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған топтағы презентациялар, сонымен қатар ғылыми материалдарды ұсыну дағдылары - зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған жобалық тапсырмалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі. Квадратурада шешілмейтін теңдеулер. Коши есебі. Жоғары дәрежелі дифференциалдық теңдеулер. Жоғары деңгейлі сызықты дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер. Тұрақтылық теориясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Есептеу принциптері. Комбинаториканың элементтері. Қарым-қатынас. Функциялар Сөздің қисыны. Генерациялау функциялары. Қайталану коэффициенті. Санауыштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 5

    «» Дифференциалды геометрия «тарауын зерттеудің негізгі міндеттері: векторлық алгебра мен анализді қолдану, математикалық анализді локализациялау әдістері (Тейлор формуласы, функцияның анық емес теоремасы) ілеспе үшбұрышты немесе жанаспалы жазықтықты және сызықпен немесе бетімен қалыпты түрде азайту үшін және оларды негізгі сандық сипаттамаларды бөлектеу үшін пайдалану. (қисықтық) және беткі нүктелердің жіктелуін беріңіз, сызықтар мен беттерді қалпына келтірудегі осы қисықтардың рөлін анықтаңыз (табиғи теңдеу теоремалары), бірінші квадраттың рөлін анықтаңыз Иілу инварианттарын алудағы беттік формалар; жанаспалы жанама векторлардың параллель берілуіндегі аффиндік байланыс коэффициенттерінің рөлін және физиканың заманауи салаларын түсіну үшін қажет геодезиялық сызықтарды айқындау (Эйнштейннің салыстырмалылықтың жалпы теориясы). «Топология» бөлімінің негізгі міндеттері: «Функционалды талдау» пәнін оқу кезінде қажет болатын жалпы топологияның негізгі түсініктері туралы түсінік беру, графикалық теория және бұл ұғымдардың топологияны таңдауға тәуелділігі (мысалдарды қолдана отырып), көп қабаттардағы тегіс құрылымды анықтау тәсілдерін көрсету және қосымша анықтаулар құрылымдар (тензорлық өрістер, интеграциялық, аффиндік және римдік байланыстар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Aлгебра
    Несиелер: 5

    Ассоциативті және ассоциативті емес сақиналар, алгебралар. Олардың негізін құру алгоритмдері. Алгебраларда сәйкестендіруді дәлелдеу мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық оқыту дағдылары
    Несиелер: 5

    Курс есептер шығару, есептер шығару, есептеу дағдылары, ақыл-ой қабілеттері және логикалық ойлау сияқты математикалық дағдыларды үйренуді қамтиды. Студенттер математиканың негізгі дағдыларын үйренеді, бұл курста олар соңғы педагогикалық зерттеулермен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық тәжірибе 1 (үзіліссіз)
    Несиелер: 4

    Бұл курс дизайн үшін пайдаланатын негізгі API интерфейстерін қамтиды. java көмегімен объектіге бағытталған қосымшалар. Бұл курс, сонымен қатар, jdbc қолдана отырып, мәліметтер базасын құру бағдарламаларын қамтиды. Бұл курсты Java тілін қолдана отырып әрі қарай дамыту үшін дайындаңыз Oracle Certified Professional бағдарламасы, SE 7 емтихан бағдарламашысының java.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқушыларды олимпиада есептерін шешуге баулу
    Несиелер: 6

    «Студенттерге олимпиадалық есептерді шығаруды үйрету» бағдарламасы химия-биология мамандығының студенттеріне арналған, олимпиадалық есептерді шешуге қызығушылық танытатын, химия мен биологияны жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген білім алушыға оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыра отырып, негізгі курсты оқуға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы теориялық және практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық жұмыстар жүргізеді, эссе, баяндама дайындайды, конкурстық бағдарламаларға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Комплексті анализ
    Несиелер: 5

    Күрделі айнымалы функция, оның шегі мен үздіксіздігі. Аналитикалық функциялар. Күрделі домендегі элементар функциялар. Күрделі айнымалы функцияның интегралы. Тейлор мен Лоранның жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектептердегі интерактивті оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Мектептегі интерактивті оқыту әдістері» пәні оқушылардың бірлескен іс-әрекеті түрінде жүзеге асатын танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың арнайы формасын, таным әдісін оқып үйренуге арналған, онда барлық қатысушылар бір-бірімен өзара әрекеттеседі, ақпарат алмасады, мәселелерді бірге шешеді, жағдаяттарды модельдейді, басқалардың және өз іс-әрекеттерін бағалайды мәселені шешу үшін іскерлік ынтымақтастықтың нақты жағдайына бейім мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Студенттерді олимпиаданың проблемаларды шешуге үйрету
    Несиелер: 5

    Предмет «Методы преподавания математики» используется для изучения современных методик преподавания математики на английском языке для гимназических школ на трех языках, метода CLIL и методов решения задач. Мультимедийные технологии. Методы саморазвития. Методология преподавания математики также является одной из важнейших задач математического образования - сформировать научное мировоззрение учащихся на основе целостности и единства природы, ее систематического и уровневого построения, разнообразия, единства человека и природы. Дисциплина математики также направлена ​​на формирование знаний о структуре и функции математических систем, природе и устойчивом развитии общества при их взаимодействии.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесін дамыту менеджменті туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игерудің міндеті - білім беруді басқарудың негізгі жүйелік құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамаларын ашу. Пән білім берудегі менеджменттің негізгі проблемаларын және мектепішілік басқарудың негізгі функцияларын сипаттайды, сонымен қатар мектептің білім беру саясатының элементі ретінде дамуының негізгі бағыттарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні үш тілде оқытатын гимназия мектептері үшін математиканы ағылшын тілінде оқытудың заманауи инновациялық әдістерін зерделеу үшін қолданылады, сабақта CLIL әдісі, проблемаларды шешу әдістері қолданылады. Мультимедиялық технологиялар. Өзін-өзі дамыту әдістері. Математиканы оқыту әдістемесі сонымен қатар математикалық білім берудің маңызды мақсаттарының бірі - оқушылардың бойында табиғаттың тұтастығы мен біртұтастығына, оның жүйелік және деңгейлік құрылысына, әртүрлілігіне, адам мен табиғаттың бірлігіне негізделген ғылыми дүниетанымын қалыптастыру болып табылады. Пәндік математика сонымен қатар математикалық жүйелердің құрылымы мен қызметі, олардың өзара әрекеттесуіндегі табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білімдегі мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні үш тілде оқытатын гимназия мектептері үшін математиканы ағылшын тілінде оқытудың заманауи инновациялық әдістерін зерделеу үшін қолданылады, сабақта CLIL әдісі, проблемаларды шешу әдістері қолданылады. Мультимедиялық технологиялар. Өзін-өзі дамыту әдістері. Математиканы оқыту әдістемесі сонымен қатар математикалық білім берудің маңызды мақсаттарының бірі - оқушылардың бойында табиғаттың тұтастығы мен біртұтастығына, оның жүйелік және деңгейлік құрылысына, әртүрлілігіне, адам мен табиғаттың бірлігіне негізделген ғылыми дүниетанымын қалыптастыру болып табылады. Пәндік математика сонымен қатар математикалық жүйелердің құрылымы мен қызметі, олардың өзара әрекеттесуіндегі табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді заманауи бағалау құралдарымен - оқыту нәтижелерімен (бақылау, рейтинг, портфолио, тестілеу), тестілеудің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастырумен және өткізумен (USE) таныстыру; оқушылардың білім сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, оқушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын таңдау, оқу нәтижелерін бағалаудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    жалпы мәдени, ақпараттық және аналитикалық құзыреттіліктің қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін гуманитарлық (философиялық, әлеуметтік, психологиялық, мәдени) пәндер бойынша базалық білімге ие болу, оқушының тұлға аралық - коммуникативті қасиеттері, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдылықтары мен формаларын білу, тұлғаға социологиялық көзқарастар туралы, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен мәдениетін біледі, қоғам дамуының тенденцияларын біледі, әр түрлі әлеуметтік жағдайларға лайықты қарай алады; ET белсенді өмірлік ұстанымы;

  • Код ON2

    ағылшын тілінде математикада сабақ жүргізудің практикалық дағдыларын көрсету, шет тілінде академиялық байланыс үшін ауызша және жазбаша байланыстарды жүзеге асыру, ғылыми мақалалар мен рефераттар жазу, алынған ақпаратты өңдеу үшін ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу;

  • Код ON3

    математиканы оқытудың педагогикасы мен әдістемесін, ағылшын тілінде, оның ішінде on-line режимінде оқытудың заманауи білім беру технологияларын білу. Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, мультимедиа құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді және критериалды бағалау әдістерін қолдану. Сыныпта математиканы оқыту процесін жақсарту бойынша оқу процесінің барлық субъектілерінің қызметіне талдау жасау және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалау.

  • Код ON4

    негізгі ұғымдар мен заңдылықтарды математиканың арнайы салаларында қолдана білу. Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметінде математикалық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді қолдану

  • Код ON5

    арнайы пәндердің жақын шетел кәсіби тілін ескере отырып, пәнаралық интеграциялау арқылы коммуникативті және кәсіби құзіреттілік пен оқытушының кәсібилігін қалыптастыру

  • Код ON6

    оқытуға креативті, зерттеушілік тұрғыдан қарау. Ақпараттық ізденіс негізінде педагогикалық зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Оқытудың заманауи ақпараттық құралдарын қолданудың тиімділігі жағдайларын бағалаңыз тезисте қолдану үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелеріне талдау жасау

  • Код ON7

    практикалық қызметте кәсіби құзіреттілікті (ұйымдастырушылық, коммуникативті, сындарлы, қолданбалы, өзін-өзі тәрбиелеу, мазмұнды және т.б.) көрсету.

  • Код ON8

    теориялық материалды талдауды қолданыңыз және оны практикамен байланыстырыңыз. Қолданбалы зерттеулер жүргізуге байланысты диссертацияны аяқтаған кезде кәсіби сауаттылығыңызды көрсетіңіз.

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top