Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Элементарлық математика

    Пәнді оқып, студенттер есептерді табысты шешу үшін теориялық білім, сондай-ақ мектептегі математика курсының міндеттерін өз бетінше шешу мақсатында практикалық білік пен дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математикасының таңдаулы бөлімдері

    Таңдап алынған есептерді (қорытпалар мен қоспалар, қозғалыстарға, қарапайым және күрделі пайыздарға, кері, тура, концентраттарға, сандық тәуелділікке), планиметрияға, мектеп математика курсының стереометриясына өз бетінше шешу дағдыларын үйренеді. Негізгі Қарапайым математикалық ұғымдарды меңгеру және қайталау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау I

    Пәнді оқу барысында, студенттер сандық тізбектің және бір айнымалы функцияның шектер теориясын, бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу теориясы мен функцияны толық зерттеу теориясын меңгеріп, оның практикалық қолданылуын игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра және геометрия

    Пәнді оқып, студенттер векторлық алгебра мен координаталар әдісін, жазықтықтағы және кеңістіктегі түзу теңдеулерін, жазықтықтағы және кеңістіктегі түзу теңдеулерін, жазықтықтан жазықтыққа дейінгі қашықтықты, түзу қиылысу нүктелерін, түзу және жазықтықтар арасындағы бұрыштарды табуға есептерді шешуді үйренеді; екінші ретті сызықтар мен беттердің каноникалық теңдеулерін және екінші ретті сызықтар мен беттердің жалпы теориясын білуі; сызықты теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін, матрицалық теңдеулерді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық геометрия

    Пән векторлық Алгебра мен координаталарды зерттеуге бағытталған. Жазықтықта түзу. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Екінші ретті желілер мен беттердің каноникалық теңдеулері. Екінші ретті желілер мен беттердің жалпы теориясы. Сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Дөңес жиындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқытудағы ғылыми-зерттеу қызметтері

    Пәнді оқып, студенттер математика бойынша ғылыми аппаратпен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін меңгереді, ғылыми жұмыстар жазу кезінде орта мектеп оқушылары үшін зерттеудің актуалды тақырыптарын таңдауды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра және сандар теориясы 1

    Курстың материалы орта мектептегі математика бағдарламасына тікелей қатысы бар. Оның бір бөлімдері математика бойынша мектеп бағдарламасымен тығыз байланысты, ал басқалары мектеп факультативтік курстары үшін негіз бола алады. Жиындар теориясының элементтерін зерттейді. Кешенді сандар. Векторлық кеңістік. Сызықты теңдеулер жүйесі. Матрицалар және анықтауыштар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау II

    Пәнді оқу барысында, студенттер анықталмаған және анықталған интегралдар, меншіксіз интегралдар, олардың геометриялық және физикалық қосымшалары теориясын меңгеріп, практикалық қолдануларын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коммутативтік алгебра

    Пән гомологиялық алгебра, үлгілік ыдырау теориясының, тұтас элементтер мен нормалаулар теориясының және коммутативті алгебра — қазіргі математиканың іргелі салаларының бірі болып табылатын басқа да көптеген тараулардың маңызды мәселелерін баяндаудан тұрады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі

    Пәнді оқу студенттерді шексіз шағын және үлкен шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды интегралдаудың іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Белгісіз интеграл. Алғашқы функция, белгісіз интеграл. Анықталмаған интегралдың негізгі қасиеттері. Кесте интегралдар. Интегралдаудың негізгі әдістері: айнымалыны ауыстыру, бөліктер бойынша интегралдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Планиметриялық есептерді шешу практикумы

    Пәнді оқып, студенттер үшбұрыштар және төртбұрыштар, шеңбер және үшбұрыш, шеңбер және төртбұрыш, шеңбер, жазылған және сипатталған үшбұрыштар, жазық фигуралардың ауданы шеңберінің еркін орналасуы, геометриялық түрлендірулер, нүктеге қатысты симметрия, тура симметрия, бұрылу, параллельді тасымалдау, гомотетия, векторлар, ең үлкен және ең кіші мәндер, шешу, табу ең үлкен және ең кіші мәндері туралы үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Пәнді оқып, студенттер ақиқаттық функцияларды, пікірлерді есептеуді, предикаттарды есептеуді және оларды түсіндіруді меңгереді. Математикалық логика курсы алгебрамен, геометриямен, математикалық талдаумен әр түрлі пәнаралық байланыстарға ие. Соңғы екі онжылдықта математикалық логика жаңа бағдарламалау тілдерін әзірлеуде, ДЭЕМ бағдарламалық қамтамасыз етуде белсенді жұмыс істейді. «Жасанды интеллект» деген жаңа бағыт та – математикалық логикаға негізделген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Community Service

    Қоғамға қызмет ететін маңызды және жеке маңызды оқиғалар. Оқу мақсаттарына және немесе мазмұн стандарттарына жету үшін қоғамдық қызметті оқу стратегиясы ретінде қолдану. Өзіңіз туралы және сіздің қоғаммен қарым -қатынасыңыз туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесінің барлық қатысушылары арасындағы әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамдық қызмет тәжірибесін жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру саласындағы серіктестік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Анализ және комбинаторика

    Пәнді оқып, студенттер дискретті объектілерді, жиындарды (үйлесім, орнын ауыстыру, элементтерді орналастыру және аудару) және оларға қарым-қатынасты дамытады. Дискретті математиканың кең тарауын, атап айтқанда, графтар теориясын түсінеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебралық есептерді шешу практикумы

    Пәнді оқып, студенттер көп мәдениетті көбейткіштерге ыдырауды, көрсеткіш және логарифмдік өрнектердің ұқсастығын, теңсіздіктің дәлелін, сандық өрнектердің мәндерін салыстыруын, рационалды теңдеулер жүйесін, негізгі түсініктер, теңдеулер жүйесін шешудің негізгі әдістерін, біртекті жүйелерді, көрсеткіш және логарифмдік теңдеулерді, көрсеткіш және логарифмдік өрнектер жүйесін, бір айнымалымен теңсіздік жүйесі мен жиынтығын, модуль белгісінің астында айнымалыны құрайтын теңсіздіктерді, көрсеткіш және логарифмдік теңсіздіктерді, теңдеулерді, теңдеу жүйесін және теңсіздік параметрлерін, кері тригонометриялық функциялар мен олардың графиктерін, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ли алгебраларының теориясына кіріспе және оның көрсетілімі

    Ли алгебра ұғымы. Жартылай қарапайым Ли алгебралары. Тепе-теңдік берілген ли алгебрасы. Модульдер. Нильпотентті және рұқсат етілген Ли алгебралары. Ли алгебралары. Ли алгебра әмбебап орау. Алгебра Ли базисі және өлшемі. Гоморфизмдер және Ли алгебраларының автоморфизмдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы 2

    Сызықтық бейнелеу және Евклид кеңістігі. Топ. Бүтін сандардың сақинасындағы бөлу теориясы. Бүтін сандардың сақинасындағы салыстырулар және олардың қосымшалары. Сақина. Бір айнымалыдан көп. Бірнеше айнымалыдан көп. Кешенді және нақты сандар өрістерінің үстінде көп. Рационалды сандар мен алгебралық сандар өрісінен көп.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқып, студенттер мектепте математиканы оқыту міндеттерін; мектеп құжаттарын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлауын, оқытудың инновациялық жүйелерін, қазіргі заманғы математика сабағын, математикадан сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесін, математиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін меңгереді; қашықтықтан оқыту технологиясының көмегімен математиканы оқытуды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі

    Пәнді оқыту студенттерді шексіз шағын және үлкен шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Сандық тізбектер. Функцияның шегі және үздіксіздік. Бірінші және екінші тамаша шектер. Функцияның туындысы. Көп айнымалы функцияны толық зерттеу және функция графигін құру. Вектор-функция

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау III

    Пәнді оқу барысында студенттер көптеген айнымалылардың функциясын, көп айнымалылардың функциясының үздіксіздігін, жеке туындылар, көп айнымалылардың дифференциалын, жоғары ретті туындылар мен дифференциалдарын, сандық қатарларды, функционалдық тізбектер мен қатарларды, функциялық тізбектер мен функциялық қатардың түсінігін, олардың нүктедегі және жиындардағы ұқсастығын, дәрежелі қатарларды, Тейлор қатарларын, Вейерштрасс теоремасын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық геометрия және топология

    Пәнді оқып, студенттер қисық теориясын, векторлық функцияны, дифференциалдық геометриядағы қисықты анықтауды, тапсырма тәсілдерін, доғаның ұзындығын және табиғи параметрленуді, қисық теориясының негізгі теоремасын, беттердің теориясын, беттерді анықтауды, беттегі қисықтарды, бірінші квадраттық нысанын, беттердің екінші квадраттық нысанын, тұрақты Гаусс қисығының бетін, қисық сызықты координатадағы Евклид кеңістігінің метрикасын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стереометриялық есептерді шешу практикумы

    Стереометрия. Кеңістіктегі геометриялық түрлендірулер. Кеңістіктегі қарапайым құрылым. Нүктелердің геометриялық орындары. Нүктелер мен түзулердің кейбір геометриялық орындарын қолдану. Бейнелердегі сапқа тұрғызу. Айқасқан түзу. Жазықтықпен түзу бұрышы. Екі қырлы және көп қырлы бұрыштар. Көп қырлы қималар. Бетінің. Көлемі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дөңес және дискретті геометрия

    Пәнді оқып, студенттер классикалық дифференциалдық геометрия әдістерін меңгереді, іргелі математикалық дайындық деңгейін көтереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі

    Пәнді оқып, студенттер PISA халықаралық зерттеуін жүргізу шеңберінде функционалдық математикалық сауаттылықты дамыту үшін 5-11 сынып оқушыларын дайындау мәселесін зерттейді, сонымен қатар, қашықтықтан оқыту технологияларын да қолдануды игереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттық емес есептерді шешудің әдістері

    Пәнді оқып, студенттер тақырыптардың теориялық мәліметтерімен, дегенмен, мектеп курсына байланысты, бірақ оның шеңберінен шықпайтын тақырыптармен танысады. Математикадан көптеген стандартты емес есептерді шешу осы курсты жақсы практикалық және теориялық деңгейде меңгеруге мүмкіндік береді, қашықтықтан оқыту технологияларды қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көп айнымалы функцияның интегралдық есептеуі

    Пәнді оқып, студенттер жиын, бейнелеу, рефлективтілік, симметриялық және транзиттілік, жинақтылық, ашық және тұйық жиындар, метрикалық кеңістіктегі жинақы, нормаланған кеңістіктер, евклидтік кеңістіктер ұғымын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер. Екінші ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер үшін жиектік есептер. Орнықтылық теориясы. Бірінші ретті Жеке туындылар теңдеулері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау IV

    Пәнді меңгере отырып, студенттер еселік интегралдар, еселі интегралдардың қасиеттері, еркін жиын бойынша еселі интеграл, еселі интегралдағы айнымалыларды ауыстыру, еселі интегралдардың геометриялық және физикалық қосымшалары, І-ші және ІІ-ші текті қисық сызықты интегралдар, олардың физикалық мағынасы, І-ші және ІІ-ші текті қисық сызықты интегралдардың қасиеттері, беттік интегралдар, жанама жазықтығы мен нормаль, беттің ауданы, Фурье қатарлары және Фурье түрлендіруін игереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық есептерді шешудің әдістері

    Пәнді меңгере отырып, студенттер өсу күрделілігіне қарай құрылған есептер деңгейін меңгереді, жалпы бұл курсты біртіндеп меңгеруге мүмкіндік береді, қашықтықтан оқыту технологияларды қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесіндегі ақпараттық технологиялар

    Пәнді оқу кезінде студенттер «Live Mathematics» және «Mathematical Constructor» бағдарламаларының интерфейс элементтерімен танысады; орта мектепте математиканы оқытуда ақпараттық технологияны меңгеру; жалпы білім беретін мектеп есептерін шешу үшін әртүрлі компьютерлік, анимациялық модельдерді пайдалану. Оқыту процесінде олар әртүрлі модельдеу құралдарын, құрылыс жазықтарын, олардың қималарының көлемдік фигураларын және компьютерлік технологияны пайдалана отырып, функция графиктерін салудың әртүрлі алгоритмдерін пайдаланады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық физика теңдеулері

    Пәнді оқып, студенттер дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын және математикалық физиканың негізгі шеттік есептерін шешу әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім беру технологиялары

    Пәнді оқи отырып, студенттер Geogebra бағдарламасының интерфейстік элементтерімен танысады; мектепте математиканы оқытуда заманауи білім беру технологияларын меңгеру; мектеп курсының есептерін және негізгі теоремаларды шешу үшін әртүрлі компьютерлік, анимациялық модельдерді пайдалану; CAS кенепін пайдаланып математиканың әртүрлі есептерін шешу. Оқыту процесінде олар әртүрлі модельдеу құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі функциялардың графиктерін салу алгоритмдерін, жазықтықтарды, олардың қималарының көлемдік фигураларын және компьютерлік технологияны пайдалана отырып, сыпыруды қолданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Cөз есептерді шешу практикумы

    Пәнді меңгере отырып, студенттер есептерді шешуге оқыту әдістемесінің қағидатты ережелерін, оқушыларды рационалды өрнектерді түрлендіруге оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін, иррационалдық өрнектерді түрлендіруге оқыту әдістемесін, оқушыларды тригонометриялық және кері тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге оқытудың әдістемелік негіздерін, оқушыларды теңсіздікті дәлелдеуге оқытудың әдістемелік негіздерін игереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәнді оқып, студенттер жаппай біртекті кездейсоқ оқиғалардың ықтималдық-статистикалық заңдылықтарын түсінеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби терминологияны және академиялық хатты меңгереді; ана тілін, екінші (Т2) тілін, шет тілдерін пайдаланады және оларды орта мектепте қолдану әдістемесін меңгереді; оқушыларда тыңдау – сөйлеу – оқу – жазу, сөйлеу, лингвистикалық қабілеттерінің интеграцияланған дағдыларын қалыптастырады;
  • математикалық және цифрлық сауаттылықты меңгереді, есепті шешу проблемасын бір түрінен екінші түріне түрлендіреді (трансляциялау) (мысалы, алгебралықтан-геометриялыққа немесе функционалдыққа түрлендіреді);
  • мәдениеттану, әлеуметтану, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық пен академиялық адалдық қағидаларын сақтайды; алынған нәтижелерді түсіндіреді, есепті одан әрі шешу барысы туралы гипотезалар жасайды;
  • мектеп жасындағы балалардың дамуының типтік және типтік емес заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіби қызметте ескереді; педагогикалық этиканы сақтайды;
  • қатаң логика мен жақсы ойластырылған жоспар негізінде дәлелдемелерді өз бетінше бағалайды және құрастырады; математикалық идеяларды ауызша және жазбаша түрде сауатты және дәл ұсынады, сонымен қатар түйсік мен логика арасында байланыстар орнатады;
  • жасырын (айқын емес) болжамдарды бөліп көрсетеді, статистикалық немесе математикалық әдістер арқылы нақты мәселелерді тұжырымдайды және талдайды. Ойлау логикасындағы қателіктер мен олқылықтарды көреді. Фактілер мен салдарлардың аражігін ажыратады;
  • орта мектептегі оқу-тәрбие процесін тиімді бағалайды, жоспарлайды, педагогикалық зерттеу құралдарын меңгереді, критериалды бағалау дағдыларын меңгереді;
  • педагогикалық нақтылықты талдайды және синтездейді, сыни ойлау мен рефлексияға ие, командада жұмыс істей алады, көшбасшылық қасиеттерге ие.
  • жасанды интеллект, АКТ және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану дағдыларын қолдана отырып, білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес математиканы оқытуды ұйымдастырады;
  • оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады және алынған тәжірибе өзінің және оның қоғамдастығының қолдайтын теорияларының дамуына, сондай-ақ білімді оқытуды және өзінің кәсіби өсуін ілгерілету үшін пайдалану қабілеті мен дайындығына қызмет етеді

Ұқсас БББ

6B01501 Математика мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01501 Математика (IP)

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01501 Математика пәнінің мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01501 Математика

Шымкент университеті

6B01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01501 Математика (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01501 Математика

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top