Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Yessenov University

Пәндер

  • Элементарлық математика

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың жалпы математикалық мәдениетінің деңгейін арттыру және оларды негізгі математикалық пәндерді оқуға дайындау. Мектеп математикасының тақырыптары қарастырылады: сандар, өрнектер, функциялар, теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері, Математикалық талдау элементтері, комбинаторика, планиметрия, стереометрия, сондай-ақ есептерді шешу әдістері, оларды практикада қолдану, бағалау критерийлері. Есептерді талдау және шешу дағдыларын игеруде әдебиетті қолдану әдістері, пәндік білімді интеграциялау әдістері сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы 1

    Пәннің мақсаты: алгебра және сандар теориясы әдістерімен танысу, болашақ кәсіби қызметтің негізі ретінде іргелі математикалық дайындықты қамтамасыз ету. Пәнді оқу әр түрлі сипаттағы есептерді шешуде алгебралық материалды қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курсқа сызықтық теңдеулер жүйелерінің теориясы, матрицалар мен детерминанттар теориясы, векторлық кеңістіктер және сызықтық операторлар, сандар теориясының негіздері кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін меңгерту. Пән нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шеше білуге, сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және жаңа технологияларын қолдана алу біліктілігін игертуге бағытталған. Пән мазмұны адамгершілік, әлеуметтік-психологиялық талаптарға сай педагог тәрбиеші ретінде ғана емес, жан-жақты қалыптасқан тұлға ретінде бәсекеге қабілетті құзыретті маман болып қалыптасу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алгебра және сандар теориясы 2

    Пәннің мақсаты: болашақ математика мұғаліміне математиканың мектеп курсын терең түсіну және факультативті сабақтарды өткізу үшін қажетті алгебралық мәдениетті дамыту. Пәнді оқу білім алушыларда қолданбалы зерттеулер мен өзіндік жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында бір және көп айнымалылы көпмүшелер, оларға қолданылатын амалдар, көпмүшелердің түбірлері, келтірілмейтін және симметриялы көпмүшелер, результант пен дискриминанттар теориясы және оларды алгебралық теңдеулер жүйесін шешуде қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау1

    Пәннің мақсаты: математикалық талдау саласында базалық білім алу, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру. Пәнді оқу процесі математикалық талдаудың негізгі деректерін білу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұны нақты айнымалы функциялар, сандық тізбек, функцияның шегі, үздіксіздігі, бір айнымалының функциясының туындысы мен дифференциалы, олардың геометриялық және механикалық мағынасы, функцияны зерттеу мәселелерін қамтиды..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1

    «Математикалық есептерді шешу практикумы 1» пәні «Математиканы оқыту әдістемесі», «Элементардық математика», «Алгебра және сандар теориясы», «Математикалық талдау», «Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика» пәндерімен тығыз байланысты және ол студенттерді болашақта әр түрлі профильді мектептерде математиканы оқыту жолдарын үйретуге бағытталған. «Математикалық есептерді шешу практикумы 1» пәнін оқу негізінде білімалушылардың математикадан базалық ұғымдары, сондай-ақ математикалық білімді кәсіби қызметте де, өмірлік есептерді шешу үшін де қолдана білуі қалыптасады. Бұл курстың мақсаты қарапайым мектеп есептерінен бастап математикадан облыстық және республикалық олимпиадалардың деңгейіне дейінгі күрделілігі әр түрлі деңгейдегі алгебра бойынша есептерді шеше білу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәннің мақсаты: теориялық заңдарды қолдана отырып, аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын, нақты мәселелерді шешу әдістерін игеру. Пән ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы проблемаларды, зерттеу әдістерін, нәтижелердің сапасын анықтауға, жазықтық пен кеңістіктегі аналитикалық геометрияны зерттеу аясында алынған нәтижелердің орындалуын көруге, аналитикалық геометрияның іргелі білімі негізінде жобалық қызметті қолдау үшін қолданбалы есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: математиканы оқытуда біліммен қаруландыру, педагогикалық ой-өрісін кеңейту, бірлескен мұғалімдер оқушылардың оқу сапасын жақсарту үшін оқушының іс әрекетін, сыни тұрғыда ойлау қабілетін жетілтіретін және оның қажеттілігін анықтауға болатын (Lesson Study) зерттеу сабақтарын өткізудің тиімді тәсілдерін меңгеру. Математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері, принциптері, әдістері, формалары мен мазмұны, ұғымдарды қалыптастыру, теоремаларды дәлелдеу, есептерді шешуге үйрету, сабақты ұйымдастыру және өткізу, білімді практикада қолдану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 2

    Пәннің мақсаты: практикада қолдану мақсатында математикалық талдау бойынша білімді кеңейту. Пәнді оқу қолданбалы есептерді шешу үшін білімін қолдану қабілетін дамытуға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұны бір айнымалы функцияның анықталмаған және анықталған интегралы, интегралдау әдістері, анықталған интегралды геометрия мен механикада қолдану мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    «Дискретті математика және математикалық логика» оқу пәнін оқытудың мақсаты: дискретті математикаға тән есептерді шешу әдістеріне және логикалық-комбинаторлық ойлау стиліне сәйкес үйрету, студенттердің қазіргі математикалық ой-өрісін қалыптастыру, логикалық-комбинаторлық ойлау дағдыларын меңгеру. Пәннің оқу бағдарламасына қазіргі дискретті математика және математикалық логиканың келесі маңызды бөлімдері енгізілген: айтылымдар мен предикаттар, жиындар мен қатынастар, комбинаторика, бульдік функциялар, графтар, кодтау теориясының элементтері кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 2

    «Математикалық есептерді шешу практикумы 2» пәні «Математиканы оқыту әдістемесі», «Элементардық математика», «Геометрия» пәндерімен тығыз байланысты және ол студенттерді болашақта әр түрлі профильді мектептерде математиканы оқыту жолдарын үйретуге бағытталған. «Математикалық есептерді шешу практикумы 2» пәнін оқу негізінде білімалушылардың математикадан базалық ұғымдары, сондай-ақ математикалық білімді кәсіби қызметте де, өмірлік есептерді шешу үшін де қолдана білуі қалыптасады. Бұл курстың мақсаты қарапайым мектеп есептерінен бастап математикадан облыстық және республикалық олимпиадалардың деңгейіне дейінгі күрделілігі әр түрлі деңгейдегі геометрия бойынша есептерді шеше білу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 3

    Пәннің мақсаты: зерттеу жүргізу мақсатында математикалық талдау бойынша білімін одан әрі тереңдету. Пән зерттеу процесінде математикалық талдауды қолдану дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Пән көп айнымалы функциялар ұғымы, олардың дифференциалдық есептеулері, бағыт бойынша туынды және градиент, қос және үштік интегралдар, олардың қолданылуы, сандық, функциялық және дәрежелік қатарлар, олардың жинақтылы теориясын қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • STEM оқыту

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге кәсіби біліктілігін көтеру, білімін жетілдіру, тәжірибе алмасу негізінде, оқушыға сапалы білім беруді көздеген Lesson Study тиімді әдістерін жүйелі меңгерту арқылы инновациялық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқушыға нақты білім беруді мақсат еткен, өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға, оқытудың жаңа тиімді әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Комплекстік талдау

    Пәннің мақсаты: студенттерді комплекстік талдау теориясы саласында іргелі дайындық деңгейін арттыру, әрі қарай пайдалану үшін қазіргі заманғы математикалық аппаратты игеру, осы әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән алгебра, талдау, дифференциалдық теңдеулер есептерін шешу және талдау әдістерін меңгеру үшін комплекстік талдаудың негізгі ұғымдарын пайдалануға бағытталған. Курста комплекс айнымалы функциялар, олардың дифференциалы мен интегралдары, қатарлар мен қалыңдылар теориясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шешу

    Пәннің мақсаты: оқушыларға математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін үйрету. Мектеп математикасындағы күрделі және стандартты емес есептерді шешудің теориялық мәліметтері мен практикалық қолданылуы қарастырылады. Оқушылардың логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға кәсіби дайындық технологиялары және дарынды оқушыларды олимпиадалық есептерді шешуге баулитын элективті курстарды әзірлеу тәсілдері, командалық жұмыста коммуникативтілікті көрсету, ақпараттық мәдениет және пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін, оларды тиімді қолдану шарттарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді шешу практикумы

    Пәннің мақсаты: математикалық дайындық деңгейін көтеру; математика курсының қолданбалы бағытын күшейту; студенттерді қолданбалы есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдануға үйренуге бағыттау; студенттердің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамытуға; математикалық білімді өз беттерінше кеңейтуге және тереңдетуге ынталы болуына қол жеткізу. Курс мазмұны математикадан жекелеген базалық жалпы білім беру бағдарламаларын тереңдетуді, сондай-ақ базалық бағдарламаның тұтастығын бұзбай, олардың шеңберінен шығатын кейбір тақырыптарды зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәннің мақсаты: студенттерді ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру. Оқиғалар алгебрасы, кездейсоқ шамалар, үлкен сандар заңдары, ықтималдық теориясының, математикалық статистиканың болжау түрлерінің заңдылықтары қарастырылады. Көптеген есептердің шешімдерін іздеу жолдары және комбинаторлық талдау негіздерін практикалық қолдану, танымдық және ғылыми зерттеулердегі модельдеу, мәселенің шешімін талдау, ғылым жүйесіндегі тақырыптың рөлі мен орны, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс бірінші және жоғары ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сапалық және асимптоталық әдістерімен танысуға арналған. Пәнді зерттеу білім комплексін алуға, одан әрі дербес туындылы теңдеулерді шешуді дамыту үшін қажет бірінші және жоғары ретті дифференциал теңдеулердің жеке түрлерін интегралдаудың маңызды әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Математикалық факультативтік есептерді шешу практикумы

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың математикалық ой-өрісін кеңейту, бағдарлама материалын неғұрлым терең және саналы түрде меңгеру, алған білімдерін стандартты емес есептерді шешуде шығармашылықпен қолдана білу, математикалық ойлауды дамыту. Бұл курста көптеген стандарт және стандарт емес есептерді шешу әдістері жүйеленеді. Әдістердің ішінен функциялардың шектеулілігі мен монотондылығының қасиеттерін қолданатын әдістер, векторлық-координаталық әдіс, классикалық теңсіздіктерді қолдануға негізделген әдістер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
  • Алгебра және сандар теориясы, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, қарапайым математика бойынша білімдермен интеграцияда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.
  • Математика бойынша оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлейді, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастайды және білім беру ресурстарының кең спектрін пайдаланады.
  • Экономикалық теория, Кәсіпкерлік, ойлау дизайны, Шет және қазақ (орыс) тілі, математика бойынша практикаға бағдарланған арнайы курстар негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
  • Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.
  • Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, педагогикадан, даму психологиясынан және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолданып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.
  • Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамытумен бірге, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, білім алушылардың ата-аналарымен, педагогтарымен және қоғаммен ынтымақтастықта салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу арқылы тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
  • Сабақтың қойылған мақсаттарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес математиканың барлық бөлімдері бойынша оқу материалдарын әзірлейді, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі математикалық есептерді, оның ішінде олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін айқындайды.
  • Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, математиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құрады, математиканы оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындайды және оқу сабақтарын жоспарлайды.
  • Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдаланып, білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, математиканы дамыта оқытудың инновациялық нысандары мен әдістері бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.
  • Зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, математиканы оқыту әдістемесінде Lesson Study (Лессон Стади) сабағын зерттеуді қоса алғанда, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.

Ұқсас БББ

6B01501 Математика мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01501 Математика (IP)

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01501 Математика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01501 Математика пәнінің мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01501 Математика

Шымкент университеті

6B01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01501 Математика (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01501 Математика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01501 Математика

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top