Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметті жоғары деңгейде жобалауға және жүргізуге, әдіснаманы, терең психологиялық-педагогикалық білімді және білім берудің заманауи технологияларын меңгеру негізінде тұлғаның дамуының ғылыми және психологиялық-педагогикалық мәселелерін шешуге қабілетті, балалар мен ересектерді психологиялық-педагогикалық зерттеуді және сүйемелдеуді қамтамасыз етуге қабілетті білім беру мен ғылыми сала үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның кәсіби тұлғасын дамуға бағытталған, ол келесі қызметтерді жүзеге асыруға қабілетті болуы тиіс: - Педагогика және психология саласындағы жаңа теориялардың терең заманауи білімдерін түсіндіру және жалпылау; - психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру, аралас ғылыми саладағы білімді өз ғылыми зерттеулерінің контекстіне біріктіру, өзінің ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, маман емес адамдарға да хабарлау; -психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың классикалық және инновациялық стратегиялары мен әдістері негізінде білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету; -білім беруде жеке тұлғаның диагностикасы, профилактикасы және кеңес беру бойынша психологиялық-педагогикалық қызметті бағалау және жетілдіру, сондай-ақ білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтердің жұмысын талдау; -әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; 2. басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; 3. әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; 4. жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; 5. басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі инклюзия және эксклюзия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инклюзия және эксклюзия туралы, білім алуға қолжетімділікті шектеу мәселелері және оларды шешу жолдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; жеке-психологиялық және ерекше білім беру мұқтаждықтары бар адамдардың жеке-тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, соның негізінде кәсіптік қызметті ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттерді қалыптастыру: - Қазақстанда және әлемде инклюзивті эксклюзивті білім беруді дамыту үрдістерін сипаттау; - инклюзивті және эксклюзивті білім беру теорияларының, инклюзивті және эксклюзивті білім беру стандарттарының білімін көрсету; - инклюзивті және эксклюзивті білім беруді ескере отырып, білім беру ортасын жобалау; - инклюзивті және эксклюзивті білім беру бойынша зерттеулерді талдау; - Қазақстан мен әлемде инклюзивті және эксклюзивті білім беру бойынша зерттеулер жүргізу; - инклюзия жағдайында білім беру ортасын жобалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Қазақстандық және әлемдік білім беруде эксклюзивті және инклюзивті білім берудің даму тенденциялары; - инклюзивті білім берудің негіздері; - Эксклюзивті және инклюзивті білім берудің теориясы; - Эксклюзивті және инклюзивті білім берудің стандарттары; • әлеуметтік инклюзияның индикаторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық пәндер бойынша білім беру үдерісін жобалау мен ұйымдастырудың әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру, Педагогиканы оқыту әдістемесінің мәселелеріне қызығушылық туғызу, ЖОО-да педагогикалық пәндердің оқытушысы ретінде үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу. Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру: - әр ұрпақтың педагогикалық пәндері бойынша оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, отандық және шетелдік тәжірибені талдау және бағалау, әдістемелік құзыреттілік негізінде ЖОО-да педагогикалық пәндердің мазмұны мен сабақтарын жобалау; - сабақтарға талдау және рефлексия жүргізу және оны жетілдіру; қашықтықтан оқыту сабақтарына талдау жүргізу; - педагогикалық пәндерді оқытудың жаңа оқу мазмұнын, технологиялары мен нақты әдістерін жобалау; ; - педагогикалық пәндерді оқыту үшін инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану; - оқытудың әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және оларды әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Оқытушының әдіснама мәдениеті мен құзыреттілігі; • Педагогика, жоғары мектепте педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Этнопедагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Әлеуметтік педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі; • Элективті педагогикалық курстарды оқытудың әдіснамалық ерекшелігі, Action Research қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өзіндік ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. зерттеу процесін ұйымдастыру; тұлғаның және ұйымның дамуындағы ғылыми зерттеулердің рөлін анықтау; ұйымның принциптері мен құрылымы. 2. ғылыми жұмыстың тиімділігін анықтайды, оның нәтижелерін жүзеге асырады; 3. мәселелерді қалыптастыру және оларды шешу кезінде ғылыми зерттеулер саласында кәсіби білімін қолдану; 4. талдау, проблемаларды табу, мақсатқа жету үшін іс-әрекеттердің оңтайлы реттілігін жасау, ғылыми қызметті жоспарлау, оны бағалау және бақылау; 5. ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда басқару тетігін әзірлеу; студенттер мен жас ғалымдар арасында ғылыми зерттеулер жүйесін ұйымдастыру. «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні болашақ мамандардың тәуелсіз зерттеу жұмыстарына қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми басылымдар жүйесіндегі авторлық құқық; ғылыми дәйексөз индексі және импакт-факторы; ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері; ағылшын тіліндегі мәтіндердің грамматикалық және стилистикалық ерекшеліктері; LaTex-те форматтау; журналды іріктеу және мақалаларды ұсыну; пікір рәсімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саясаты:дүниежүзілік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі деңгейде және түрлі аспектілерде білім беру саясатын талдау қабілетін қалыптастыру, алынған білімді әр түрлі деңгейде жүзеге асыра алатын жобаларды әзірлеу және басқару үшін өзіндік басқару практикасында қолдану. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - әлем мен Қазақстанда білім беру саясатының даму үрдістерін бағалау; - педагогикалық құбылыстарды, жағдайларды, стратегияларды, білім беру саясатының қазіргі заманғы теориялары, нақты ел мен әлемде білім беру жүйесін дамытудың басымдықтары мен принциптері негізінде білім беру жүйесін дамытуды талдау; - әлем елдеріндегі білім беру саясатының даму бағыттарын салыстыру; - салыстыру критерийлері мен индикаторларын ұсыну; – мемлекеттік – мектеп-мекеме ұйымының білім беру саясатының элементтерін жобалау; - білім және ғылым саласындағы шетелдік және отандық жобалар мен бағдарламаларды бағалау әдістерін қолдану; - кластерлік технологияларды қолдану арқылы даму стратегиясын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Қазақстанның және әлемдік білім беру саясатынның теориялық және практикалық негіздерін жобалау, салыстыру; - әр түрлі мемлекеттердің білім беру моделінің қазіргі стратегиясы және негізгі аспектілері; - ұлттық білім беруді дамыту мүмкіндіктері; - АҚШ, Ұлыбритания, Финляндия, Ресей, Қытай, Германия жән т.б. әлемдік мемлекеттердің білім беру саясатының стратегиясы мен принциптерін салыстыру; - білім беру саясатының құралдарын талдау, білім берудегі реформаны талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: колледж және ЖОО-да психологиялық курстарды жобалау мен оқытуда әдістемелік қабілеттерді қалыптастыру, педагогикалық қызметтің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы саласында теориялық білім кешенін қолдану. Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру: - психологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәжірибесін (отандық және шетелдік) салыстыру; - сабақ өткізу кезінде психологиялық қарым-қатынасты жүзеге асыру; - педагогикалық үдерісті психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, ұғымды психологиялық дүниетаным негізінде жобалау; -психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша, оның ішінде қашықтықтан оқыту бойынша дәрістерді талдау сызбасын құру; - ЖОО оқу үрдісінде білім алушылармен нәтижелі қарым-қатынасты жүзеге асыру ; ; - білім беру мақсаттары мен білім алушылардың өзекті дайындығының ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін жоспарлау және ұйымдастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Жоғары мектепте психологиялық пәндерді жүргізудің теориялық және әдіснамалық негізі; • Гуманитарлық пәндерді инновациялық оқытудың стратегиясы, оқудың оқытудың және дамыта оқытудың , т.б. психологиялық теориясы; • Сабақтың барлық түрін (дәріс, семинар, практикалық және лабораториялық жұмыс) активті және интерактивт, қашықтық оқыту әдістерімен жүргізу; • Жоғары оқу орнында психология пәндері оқытушысының басқарушылық қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық стратегиялар мен үдерістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педагогикалық инноватика білімі негізінде педагогтардың инновациялық ойлауын дамыту, білім берудің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын меңгеру. Пәннің бағыттары: білім алушылардың белсенді қайта құру қызметінің құзыреттілігін меңгеруі, мектепті дамыту процесін жобалау және ұйымдастыру, білім беру мекемесінің даму тиімділігінің критерийлерін анықтау, сонымен қатар білім алушыларды қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - педагогикалық қызметте оқу материалының мазмұнына, оқыту технологияларына қатысты инновациялық тәсілдерді қолдану; - оқу үрдісін жүзеге асыруда инновациялық менеджмент элементтерін қолдану; - оқу үрдісінде инновацияларға сараптама жүргізу; - инновациялық жобаларды әзірлеу, нақты педагогикалық инновациялардың мысалында, олардың тиімділігі мен нәтижелілігін талдау; - өз инновациялық жобаларын құру; - шет елдерде және Қазақстанда болып жатқан инновациялық үдерістерді талдау және бағалау - білім және ғылым саласындағы саясатты жүзеге асыратын инновациялық жобаларды әзірлеу, олардың әлеуметтік және экономикалық тиімділігін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді меңгереді: - білім берудегі инновацияның өзекті мәселелері; - педагог-психологтың инновациялық қызметінің теориялық алғышарттары; - педагог-психологтың инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы; - педагог-психологтың инновациялық қызметінің қағидалары мен шарттары; - педагогикалық эксперимент инновациялық қызмет түрі ретінде; - білім берудегі инновациялық технологияларды; - цифрлық педагогика және АКТ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі арт-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушының жеке мүмкіндіктеріне сәйкес диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін қажетті арт-технологияларды таңдауды жүзеге асыру және қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім беруде арт-технологияларды қолдану жағдайларын сыни бағалау; - арт-терапия әдістерін қолданатын әртүрлі психологиялық кеңес беру мектептерінің теориялық-әдіснамалық тәсілдерін талдау; - білім беру қызметінде арт-технологияларды қолдану; - кәсіптік қызметте арт-терапевтік технологиялар мен психотерапевтік әдістерді қолдану; - арт-терапиядағы психотерапиялық әсердің ерекшеліктері мен факторларын анықтау; - арт-терапияның базалық әдістерін тиімді пайдалану, психотерапиялық қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, жүйелі бақылауды жүзеге асыру, мақсатты белсенді және эмпатикалық тыңдауды қолдану; - қиын өмірлік жағдайға тап болған адамға эмоционалдық қолдау көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - арт-технология және арт-терапия түсінігі; - білім беру процесінде арт-әдістерді қолданудың тарихи шартнамасы; - арт-терапия білім беру процесінде арт-әдістерді жасаудың негізі ретінде; - арт-терапияның түрлері; - арт-терапиялық технология мен әдістер; - білім беру процесінде арт-технология мен интеллектуалдық дағдының қалыптасуы; - өмірлік дағдыны қалыптастыру мен тәрбиелеуде арт-технология; - тынығу театрализациясы, драма-терапия элементтері бар арт-педагогиканың әдісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қызметінің құндылық-мағыналық негіздерін ғылыми ұғынуға және түсінуге апаратын психология мен білім беруде мәдени-тарихи және іс-әрекет тұғырларын қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - қазіргі психология мен қазіргі білім беру жағдайында іс-әрекеттік тәсілді іске асырудың негізгі бағыттарын түсіндіру; - тарихи-психологиялық теориялар мен тұжырымдамалардың негізгі ережелерін сипаттау; -мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді ескере отырып, білім беру, педагогикалық, зерттеу қызметін жобалау; -тұлғаның мәдени-тарихи және іс-әрекеттік теориясының даму перспективаларын талдау және бағалау; - мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларына талдау жүргізу; - мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғысынан білім беру тәжірибесін талдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Тұлғаның мәдени-тарихи даму тұжырымдамасы; • Тұлға теориясын қалыптастыруда жоғары психикалық функцияларды зерттеудің әдіснамалық маңызы; • «қызмет», «сана», «тұлға» категорияларының мазмұнын психологиялық білім контексті түрғысынан жүйелендіруді анықтау; • Жалпы психологиялық заңдылықтар, ғылыми-әдіснамалық ұстанымдар, әдістер, қызметтік және мәдени-тарихи теория психологиясының категориясы мен тұсінігі; • Қызмет психологиясы мен мәдени-тарихи концепцияның әдіснамалық сипаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі диагностика және психометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыда практикалық қызметте диагностикалық құзыреттілікті қолдану қабілетін, қазіргі заманғы диагностика мен психометрияның базалық принциптерін, диагностикалық және психометриялық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегідей білімдерді меңгереді: - диагностикалық мәліметтерді талдау және салыстыру, маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстіндегі (білім беру, денсаулық сақтау, ұйымдастыру психологиясында, еңбек психологиясында және т.б.) алуан түрлілігі, ерекшелігі негізінде диагностикалық және психометриялық әдістерді бағалау, үйрету және ұсыну; - диагностикалық зерттеудің негізгі кезеңдерін, нәтижелерді өңдеу кезеңдерін анықтау; - нейролингвистикалық бағдарламалаудың нақты техникасын қолдану; - диагностикалық деректерді салыстыру; - маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстінде (білім беру, денсаулық сақтау, ұйымдастыру психологиясы, еңбек психологиясы және т. б.) озық ғылыми жетістіктер, алуан түрлілік, спецификалар негізінде диагностикалық және психометрикалық әдістерді бағалау, үйрету және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді меңгереді: - гуманитарлық ғылымдар және білім беру практикасы саласы ретінде диагностиканың қалыптасуы мен дамуы; - педагог-психологтың диагностикалық қызметінің теориялық негіздері; - білім берудегі психометрия мен диагностиканың ғылыми және практикалық негіздері, эксперименталды іс-әрекетке әдістемелік тәсілдер, - диагностикалық әдістер мен психометриялық процедуралардың алуан түрлілігі, олардың құрылу тарихы және қолдану тәжірибесі; - психодиагностикалық процедуралар және оған қойылатын нормативтік талаптар, психологиялық-педагогикалық диагностиканың психодиагностикалық құралдары мен әдістері; - кәсіби ғылыми және практикалық міндеттерді шешуде диагностикалық қызметтің теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі психотерапия және психокоррекция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда психотерапия және психокоррекция әдістерімен психологиялық және психикалық денсаулықтың бұзылуының алдын алу және ескерту қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық және психикалық денсаулықтың алдын алу бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу бойынша жобалау құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - психологиялық кеңес беру, психотерапия және психокоррекция сияқты психологиялық көмек бағыттарында іске асырылатын психологиялық әсер етудің негізгі теориялық тәсілдері мен техникасын талдау; - түзету бағдарламасын құру және оны жүзеге асыру принциптерін практикада қолдану; - психологтардың кеңес беру кезінде практикалық жұмыста қолданатын әсер ету әдістерін қолдану; - білім берудегі психотерапия және психокоррекция негіздері бойынша білім жүйесі негізінде психокоррекция және психотерапия әдістерін қолдану; - психокоррекциялық және психотерапевтік көмек көрсету; - психокоррекциялық және психотерапиялық көмектің тиімділігін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық көмек берудің негізгі ережелері; - психокоррекциялық және психотерапевтік кеңес берудің теорялық негіздері ; - коррекциялық бағдарлама құрудың принциптері; - кеңес беруде психологиялық практикалық жұмыстың әдістерін қолдана білу; - психотерапевтік және психокоррекциялық көмеу беру; • коррекциялық бағдарлама құруды және психологиялық кеңес беруді ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты:ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді, зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сапасын басқару және бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ бағалау қызметі саласында білім алушылардың квалиметриялық құзыреттілігін қалыптастыру; кәсіби қызметте педагогикалық квалиметрия әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты оқу барысында студенттердің төмендегі қабілеттерін қалыптастыру: - басқару психологиясы, ұйымды басқарудың тиімді жүйесін жобалау принциптері негізінде білім беру ұйымының жағдайын талдау және бағалау; - білім сапасын басқарудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін көрсету; - бағалау қызметі саласында квалиметриялық құзыреттілікке ие болу; - білім беру саласында сапаны басқарудың заманауи технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды қолдану; - білім сапасын басқару бойынша ұсыныстарды бағалау және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • білім сапасын басқару мен бағалаудың ерекшелігі, қызметі, ұстанымы, мақсаты; • сапаны басқару нәтижелерін қолдану әдісі мен құралдары; • білім беру жүйесі қызметінің өзіндік бағалауын ұйымдастыру мен жобалау; • Сапаны басқарудың ғылыми мектептерінің негізгі қағидалары мен негізін қалаушы теориялар; • Жоғары білімді басқару әдіс мен құралы; • Сапаны басқарудың әдіснамалық негізі мен халықаралық ISO 9000:2000 сериялы стандартқа сай басқарудың мәнін ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Андрогогика және ересектерді оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда андрогогиканың заманауи негіздерін ескере отырып ересектерге білім беру технологияларын жобалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - менеджер ретінде көшбасшылық қасиетін дамыта алу; - білім беру ұйымдарында кқшбасшылық концепциясын негізге ала отырып адамдарды басқара алу; - шешім қабылдай алу, мәселелер мен стрессті талдау мен басқару, ұжым құру, нәтижелі қарым-қатынас орнату; - білім алушылар мен т.б. көшбасшылық қасиетін бағалай алу; - білім беруде көшбасшылық психологиясының құралдарын жетік меңгеру Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - андрогогиканың теоргиялық негіздері; - ересектерді оқыту процесінде заманауи технологиялар мен әдістер; - ересектерді оқыту процесін ұйымдастыру әдісі; • кәсіби карьера мен үздіксіз білім беру жүйесінде білім беру бағдарын жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоо-дагы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыда педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау қабілетін қалыптастыру, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдана алуды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - ғылыми-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру үшін қажетті психологиялық ғылым мен тәжірибенің негіздері туралы қазіргі заманғы ғылыми ақпаратты меңгеру; - педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау; - психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, мінез-құлық пен оқу нәтижелері арасындағы өзара байланысты, даму ресурстары мен мүмкіндіктерін көру; - өзі туралы және басқа да психологиялық ақпаратты пайдалану және негізделген пікірлерді қалыптастыру; - кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану; - кәсіби, зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін табысты коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Психологияның ғылым ретіндегі теориялық-әдіснамалық негіздерін; • Оқыту мен тәрбиенің психологиялық теориясын; • Психологиядағы тұлға мәселесінің әдіснамалық талдауы, психологияның әр түрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын; • Тұлғаны зерттеудегі мәдени-тарихи тұғырды; • Адамдардың бір-бірін қабылдау мен түсінудің психологиялық ерекшеліктерін; • Оқыту үдерісіндегі кейкілжің психологиясының әдіснамалық талдауын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды психодиагностиканың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық медициналық-әлеуметтік консультациялармен, жеке тұлғаны зерттеу жолдары мен тәсілдерімен, психодиагностикалық процедурамен, сондай-ақ бала дамуын қолдау қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру. Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді: - қызметінде этикалық нормалар мен ережелерді қолдану, консультативтік байланыс шарттарын сақтау; - кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, клиенттермен кеңес беру үдерісін құрудың жолдарын анықтау; - психологиялық-педагогикалық кеңес берудің бағдарламасын дайындау; - клиенттерге кеңес беруде диагностиканың әдістерін талдау, салыстыру; - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздері мен заманауи принциптерін меңгеру; - терең тыңдау негізінде клиентпен өзара іс-әрекет жасау және талдау; - өзінің кәсіби қызметінде кеңес беру ұстанымын бағалау, кеңес беру қызметінің супервизиясын жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін; - жеке тұлғаға кеңес берудің тәсілдері мен зерттеу жолын; - баланың дамуын қолдау орталықтарының қызметін реттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттарын; - психологиялық-педагогикалық кеңес беру және білім беру мен педагогикалық жағдайларды модельдеу формаларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі экспертиза және мониторинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың мониторинг және сараптама қызметінде заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім берудің теориясы мен тәжірибесінің, ұсынылатын инновациялардың, жүйелердің, жобалардың, бағдарламалардың және т.б. қазіргі дамуын талдау және сыни бағалау.; - қолданыстағы "білім беру жүйесінің" мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізу мақсатында оқыту сапасына мониторингті және мониторинг нәтижелерін талдауды жүзеге асыру; - білім беру үдерісі мен жүйесін бағалау және мониторингте, оқу орындарының әр түрлі типтерінде оқыту сапасын мониторингілеудің қазіргі заманғы әдістерімен сараптамалық технологияларды қолдану; - білім алушылардың тиімді уәждемесі үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық үдеріске инновациялық тәсілдерді енгізу; - түрлі білім беру жүйелерінің қызметі жағдайында кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық желілерін құру және іске асыру; - аймақтық және жергілікті деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларға сараптама жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - білім беру жүйесін реформалауда экспертиза мен мониторингтің теориясы мен практикасы; - ұйымда бақылауды жүргізу, білім беру жүйесін реформалауда сапалы бағалау, әдіснамалық негізде сараптамалық бағалау және мониторинг жасау; - білім беру ұйымындағы білім беру сапасы, мәселелер және оның ерекшеліктеріне сараптамалық бағалау процесінде лицензиялау және аттестаттау. - білім беру мекемесіндегі тәрбие қызметін сараптамалық бағалау процесінде аттестаттау мен аккредитациялау, сапаны басқару қызметі және оны бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ білім менеджерлерінің жүйелі көшбасшылық ойлау қабілетін және білім беру мекемесінің қызметкерлерін басқаруда гуманистік бағыттағы рәсімдерді қолдану саласындағы функционалдық құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады: - менеджер ретінде көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру; - білім беру ұйымдарында көшбасшылық принциптерінің негізінде адамдарды басқару; - шешімдер қабылдау, жанжалдар мен стресстерді талдау және басқару, команданы қалыптастыру, коммуникацияны тиімді жүзеге асыру; - оқушылардың көшбасшылық әлеуетін бағалау және т.б; - білім берудегі көшбасшылық және басқару психологиясының практикалық құралдарын меңгеру; - қойылған міндеттерге сай тәрбие-білім беру үдерісінде көшбасшылық қасиеттерді дамытудың әдістемелік құралдарын таңдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: • Көшбасшылық әлеуметтік-психологиялық үрдіс ретінде, формалды және формалды емес көшбасшылық, басқарушылық пен көшбасшылық өзара әлеуметтік феномен ретінде, позитивті және негативті көшбасшылық, «билік» пен «харизма» т.б. түсініктері, қоғамға көшбасшылықтың әсері; • Білім беруде көшбасшылықтың қстанымдары, концепциясы, талаптары мен қызметтері; • Жаһанданудың қжымды басқару жүйесіне әсері мен көшбасшылықты жандандыру; • Көшбасшылық практикасының білім беру саласындағы ұлттық ерекшелігі мен ұйымдағы бәсекеге қабілеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі (DJ) - ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері. - байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, педагогика 3.0 және білім беру 3.0 және басқалар; - білім беру мүмкіндіктері мен әртүрлі платформалардың ресурстары, ережеге негізделген білім беру дизайны; оқиғаларға бағытталған нұсқаулық жобалау; стратегиялық бағытталған білім беруді жобалау; рөлдік оқыту дизайны; - динамикалық оқу ортасын, электронды оқулықтар мен оқу құралдарын жобалаудың дидактикалық негіздері, ЦБР; - оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық ұрпақ және балалардың денсаулығын психологиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: - цифрлық ұрпақ теориясы және олардың психикалық денсаулығын сақтау; - цифрлық ұрпақтың психологиялық-педагогикалық қолдаудың мәні мен кезеңдері; - цифрлық буын балаларына психологиялық-педагогикалық қолдау түрлері; - Интернетке тәуелділіктің диагностикалық әдістері, , цифрлықаутизм және т.б .; - қолдау технологиялары және цифрлықаутизм, Интернетке тәуелділік және т.б. - студенттердің цифрлық ұрпағының денсаулығын психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық білім берудегі педагогикалық өлшеу және бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсат - цифрлық білім берудегі сараптамалық және квалиметриялық қабілеттерді, ЦБР, ДO бағалау үшін өлшемдер мен параметрлерді жобалау қабілеттерін дамыту. Курстық жұмыс барысында цифрлық білім беру ресурстарын, қашықтықтан оқыту технологияларын бағалау құралдарын әзірлеу, қашықтықтан оқытуға көшуді талдау, деректерді бақылау және сараптау, ЦБР, ДOT, MOOК қолдану үшін әдістемелік, техникалық және дидактикалық параметрлерді талдау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі нейролингвистикалық бағдарламалаудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: НЛБ технологияларын қолдану, психотерапия және психокоррекциялық қызметте нейролингвистикалық стратегиялар мен техникаларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру: - нейролингвистикалық бағдарламалаудың нақты техникаларын түсіну мен білуін көрсету; - психотерапиялық, коучингтік, басқарушылық жұмыстарда НЛБ техникаларын пайдалана отырып, кеңес беру және байланыс орнату процесін талдау; -педагог-психологтың практикалық қызметінде НЛБ қолдану мүмкіндіктерін талдау және бағалау; - кәсіби қызметте нейролингвистикалық бағдарламалау техникасын жіктеу; - психотерапиялық, коучингтік, басқарушылық қызметтерде НЛБ техникаларын қолдана отырып кеңес беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - нейролингвистикалық бағдарламалауда ғылыми парадигмалар, шығу тарихы мен заманауи негізгі тенденциялары; - нейролингвистикалық техника , репрезентативті жүйенің түрлері, ұйымды дамытудың жолдары; - жаһандық заманда нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдары, принципі, мақсаты мен міндеттері; -педагог-психологтың психотерапиялық және психокоррекциялық қызметінде нейролингвистикалық бағдарламалаудың моделі мен әдісі; нейролингвистикалық бағдарламалау және нейролингвистикалық бағдарламалауды басқарудың негізгі технологиясы аясында педагогтың консультативті және психотерапиялық тәжірибесінің негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON9

    9. НЛБ-ның, андрогогиканың және жеке тұлға мен жалпы білім беру жүйесін дамытудағы кеңес берудің заңдылықтарын, өзара байланысын, құндылықтарын білу негізінде олардың технологияларын талдау және қолдану;

  • Код ON3

    3.Кредиттік оқыту технологиясы, ББР, ЖАОК қолдану жағдайында жоғары мектептің тәрбие теориясы мен дидактикасы білім негізінде ЖОО-да педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, оқыту және тәрбиелеу саласында кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру;

  • Код ON7

    7. басқару психологиясы теориясы негізінде ЖОО-да білім беру процесін басқару, инклюзивті және эксклюзивті білім беруді, оқытуды цифрландыру мен денсаулықты сақтауды ескере отырып білім беру ортасын жобалау;

  • Код ON4

    4.тұлғаны дамыту үшін білім берудегі инновациялық және арт-әдістерді, оқыту стратегиясы мен әдістерін, қашықтан оқыту технологияларын талдау және креативті қолдану, колледждер мен ЖОО-да оқыту кезінде педагогика мен психологияның мазмұнын құрылымдау;

  • Код ON8

    8. білім беру мекемесінің сапа менеджментінің, оның мониторингі мен ұйымды басқарудың тиімді жүйелерін, оның ішінде АКТ-ны пайдалана отырып жобалау;

  • Код ON12

    12. әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру, ғылыми-педагогикалық ақпаратты сын тұрғысынан бағалау және синтездеу; халықаралық қоғамдастықта сұхбаттасу, өзінің ғылыми жетістіктерін көрсету және талқылау.

  • Код ON11

    11. білім беру саласында зерттеулер жүргізу, дамытуды қамтамасыз ету үшін жаңа модельдерді, жүйелерді ұсыну және қазіргі заманғы тәсілдерді қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру және қолданбалы пайдалану үшін қорытындылар мен ұсыныстарды ұсыну;

  • Код ON2

    2. білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстарды жобалау және стратегиялар мен құндылықтарды анықтау үшін Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатының қағидаларын салыстыру және бағалау;

  • Код ON5

    5. мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психология негізінде білім беру, тәрбие, зерттеу жағдайларын талдау және педагогикалық және зерттеу қызметін оларды ескере отырып жобалау, синергияның, ғылыми нәтижелерді интеграциялаудың заманауи принциптерін қолдану;

  • Код ON1

    ғылым дамуының тарихи-философиялық білімдерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, ғылыми білімге қол жеткізу және оны құру тәсілдерін талдау және креативті пайдалану;

  • Код ON10

    10. зерттеудің жаңа әдістерін, ғылыми-негізделген нәтижелерді алу үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдіснамалық принциптер мен әдістемелік тәсілдер жүйесін зерттеу және қолдану;

  • Код ON6

    6. заманауи тұжырымдамалар мен теориялардың терең білімі негізінде адам тұлғасын дамыту үшін білім берудегі психокоррекция мен психотерапия бағдарламаларын диагностикалық зерттеуді әзірлеу, жобалау және қолдану, білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтердің қызметін жетілдіру;

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top