Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11104 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Белгісіздік уақытында тез бейімделетін, іргелі білімді қонақжайлылық индустриясында болып жатқан процестерді терең зерттеумен ұштастыра отырып, сонымен қатар қоғамдық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалау салаларында кәсіби дағдыларды жеке туризм және қонақжайлылық индустриясы мен мемлекеттік деңгейде қолдануға дайын мақсатты, білікті, белсенді көшбасшылар мен зерттеушілерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Мейманхана мен мейрамхана менеджменті
    Несиелер: 6

    Бұл курс қонақүйлер мен мейрамханаларды басқару жүйесінің ерекшеліктерін қарастырады; қонақжайлылық индустриясының қонақтарға қызмет көрсету, тамақ өнімдері мен сусындардың сапалы жүйесін құру, жөндеу және қамтамасыз ету үшін сатып алынған және пайдаланылатын мүліктерді, жабдықтарды, құралдар мен материалдық активтерді қалай басқаратындығын қарастырады. Магистранттар front-office және Back office басшыларының міндеттерін орындай алады, сонымен қатар қажетті стратегияларды әзірлейді, кәсіпорындарды тиімді басқарудың көптеген құралдары мен әдістерін қолдана алады. Курс ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ лекцияларымен қонақ үй / мейрамханалардың жетекші менеджерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен білімге жоғары білікті кадрларды даярлауға ықпал ететін ғылыми әдістеменің, оның тарихының генезисінің өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курс белгілі бір ғылым саласындағы зерттеу мәселелерін қоя білу және оны шешуге, өзіндік дербес зерттеу траекториясын ұйымдастыруға, алынған нәтижелерді сәйкесінше қорытындылар мен тұжырымдарға синтездеуге мүмкіндік береді, сыни ойлауды, зерттеу әдістерінің сандық және сапалық әдістерін талдай алу дағдыларын игерудің арқасында қол жеткізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Азық-түлік өнімдерін және сусындарды басқару
    Несиелер: 6

    Курс түрлі тамақтану кәсіпорындарының өндірістік-шаруашылық және сауда-қызмет көрсету қызметін басқару қағидаларын, атап айтқанда: есепке алу, сақтау, қозғалыс ережелері, шикізат, азық-түлік өнімдері және жартылай фабрикаттарды қабылдау тәртібі мен босату ережелері және оларға ілеспе құжаттарды рәсімдеу ережелері; шығарылатын өнімге және қоғамдық тамақтану қызметтеріне ұйым стандарттарын ескере отырып, фирмалық өнімге технологиялық құжаттарды әзірлеу және рәсімдеу ережелері; тауарлар мен сусындардың жіктелуі мен тұтынушылық қасиеттерін зерделеуді қоса алғанда, жеткізу мен қорлардың кең спектрін жүйелі басқару жұмыстарын қарастырады. Магистранттар ең аз шығындармен және функционалдық мақсаттағы түпкілікті өнімді алудың тиімді тәсілін анықтау, қалдықтардың нормаларын және шикізат (өнімдер) шығынын анықтау әдістемесін, соның ішінде өнімдердің өзара алмасуын, тағамдардың үйлесімділігін зерттейтін болады. Өнім сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін енгізе отырып, кәсіпорынның материалдық ресурстармен қамтамасыз етілуін ұйымдастыру және тауар мен азық-түлік қорларын қабылдау, сақтау, жіберу үдерісін, сондай-ақ, оларды қоймада орналастыру мен сақтауды қадағалайды; өндірісті дамытудың ағымдағы жоспарымен бизнес-болжамын құру. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрісімен қонақжайлылық және өндіріс саласының жетекші кәсіпкерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс туризм индустриясы және қонақжайлылық кәсіпорындарына арналған бизнес-стратегия шеңберінде маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің әдістемесі мен тәсілдерін қамтиды. Курс тақырыбы: стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және туристік және қонақ үй қызметтері нарығын талдаудың әдістемелік негіздері, туризм индустриясы және қонақжайлық кәсіпорындарының маркетингтік мүмкіндіктері мен бәсекеге қабілеттілігін талдау; туристік және қонақ үй қызметтері нарығын стратегиялық саралау және позициялау, стратегиялық шешімдерді қабылдау техникасы, маркетинг стратегияларын таңдау, маркетинг кешені бойынша стратегиялық шешімдер, маркетингтің стратегиялық жоспарын қалыптастыру және оны іске асыру. Оқыту нәтижелерін бағалау жағдаяттық тапсырмаларды шешу, туризм және қонақжайлылық индустриясының шетелдік және отандық кәсіпорындарының кейс-оқуларын қарастыру, сондай-ақ зерттеу шеңберінде нақты өнімнің/қызметтің «Маркетингтің стратегиялық жоспары» атты жеке жобаны орындау арқылы жүргізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық пен туризмнің операциялық менеджменті
    Несиелер: 6

    Курс операциялық функцияның ерекшелігін менеджмент функциясы ретінде ашады және оның турбизнес пен қонақжайлылық саласындағы мағынасын, соның ішінде процестерді, адамдарды, ресурстарды және қорларды басқаруды көрсетеді. Төрт бағыт/операция қарастырылатын болады: туристік өнімді және қонақжайлылық қызметтерді өндіру, туристік тасымал түрі ретінде туристік қызметтер мен қонақжайлылық қызметтерді жеткізу, тасымалдау, сервис түрлері және осы бағыттағы жаңа тенденциялар. Іскерлік ойындар мен жағдаяттық тапсырмалар негізінде магистранттар операциялық менеджементтің әдістерін игереді, сыртқы ортаның белгісіздік жағдайында жанжалды және форс-мажорлы жағдайларды шешуді, стратегиялық міндеттерді шеше отырып, тактикалық деңгейде процестерді басқаруды үйренеді. Курсты меңгеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге ірі туроператорлардың өкілдері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бизнес қауымдастықтың сандық дамуын және әлеуметтік-экономикалық трендтерді талдау, персонал, жеке тұлға мен топ мінез-құлығын басқарудың заманауи нәтижелеріне шолуды қамтиды, сонымен бірге инновацияларға жетелейтін персоналды ынталандыру мен бәсекегеқабілетті ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеруге негіз болады. Магистрант ұсынылып отырған әдістемелерді игереді және сыни ойлауды, тиімді байланыс жасау қабілеттілігін қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық және туризмнің ұйымдастырушылық стратегиясы
    Несиелер: 6

    Курс қонақжайлылық саласының кез келген кәсіпорындарының функциялануының және саланы басқарудың тиімді жүйесін құруды қамтамасыз ететін қонақжайлылық және туризм саласындағы ұйымдастырушылық стратегияларын әзірлеу әдістемесін қарастырады. Магистранттар стратегиялық қағидаттарға сүйене отырып, сала мен кәсіпорынды талдау әдістемесін пайдалана отырып туризм мен қызмет көрсету саласында тұрған концептуалды міндеттерді шешеді. Магистранттар курс шеңберінде салада орын алатын тәуекелдерге талдау жүргізеді, мәселелерді анықтайды, қордаланған мәселелердің өзекті және ерекше шешімдерін әзірлейді және ұсынады. Жеке және топтық жобалар шеңберінде ҚТҚ және ҚҚжМҚ сияқты кәсіптік қауымдастықтармен тығыз өзара әрекеттесе отырып, салаға қатысты бизнес-кейстерді шешуге, бағдарламалық және құқықтық құжаттарды, стандарттарды талдауға қатысатын болады. Қазақстан Республикасының Туризмді 2025 жылға дейінгі дамыту тұжырымдамасы мысалында туристік-рекреациялық, адам және инвестициялық әлеуетіне сәйкес ҚР өңірлерінің басым туристік бағыттарын анықтайды және кәсіпорындардың даму стратегиясын әзірлейді. Курсты меңгеру кешенді емтиханмен аяқталады, ол ҚР белгілі бір өңірінде қонақжайлылық пен туризм саласын дамыту бағыты бойынша жобаны қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық және туризм индустриясында адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарында жеке басқару мәселесі, тәсілі мен әдістерінің ерекшелігіне назар аудара отырып, адам ресурстарын басқару жүйесін құру негіздерін қарастырады. Адам ресурстарын жүйелі тиімді басқару үшін қажетті: құзыреттерді қалыптастыру, олардың ықпалдасуы, клиенттерді тарту, олардың адалдығын қалыптастыру және оларға қызмет көрсету сапасын арттырумен байланысты ұйымдастыру мақсаттарына қол жеткізу мүддесін дамыту мен уәждеме жасауға ықпал етеді. Магистранттар қонақжайлылық және туризм индустрия компаниялары қызметінің ерекшеліктерін көрсететін талдау және талқылау, түрлі басқару жағдайларына (кейстер) қатысты ұсыныстарды жобалау кезінде ақпаратты жинауға және пайдалануға қабілетті болады. Қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, АРБ стратегиясы мен саясатын әзірлеуді, адам ресурстарын басқару саласындағы бизнес-үдерістерді басқару үшін аналитикалық материалдарды дайындауды үйренеді. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық кәсіпорындарының бөлімдерінің жетекші менеджерлері мен HR басшыларының дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық пен туризмнің люкс менеджменті
    Несиелер: 6

    Курс туризмдегі және отель бизнесіндегі люкс сегментін басқару тұжырымдамаларын қамтиды. Бүкіл әлем бойынша, оның ішінде Қазақстанда табыстардың тұрақты өсу үрдістерін, сондай-ақ тәуекелдер мен қауіптерді қоса алғанда, қонақжайлылық индустриясында осы сегменттің пайда болуы мен кеңеюінің себептері мен заңдылықтарын айқындау. Курс материалдары әлемдегі және Қазақстандағы люкс сегментінің дамуын анықтайтын трендтерді зерттеуден және жақын болашақтағы болжамдардан тұрады. Магистранттар талдау, салыстыру және жалпылау процесінде, сондай-ақ люкс-класты ірі қонақ үй желілері базасында аудиториядан тыс көшпелі сабақтар барысында люкс санаттағы тұтынушыларға қызмет көрсету талғамы мен ерекшелігін анықтай алады, тәуекелдердің пайда болуын алдын алады. Курсты меңгеру люкс санатына жататын клиенттерге арналған қызметтерді әзірлеу жобасын қорғауды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық және туризм индустриясы қызметтерінің сапасын басқару
    Несиелер: 6

    Курс тұтынушылардың сан алуан сұранымдарын қанағаттандыруға бағытталған қызметтер түрлілігінің және сала спецификасының ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық пен туризм саласының мейманхана/мейрамхана сервисінің сапасын басқаруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар жүйелі тәсілдемеге және процестік қызмет принциптеріне негізделген туристік, мейманхана/мейрамханалық қызмет субъектілерінің функциялану сапасын қамтамасыз етудің заманауи тәсілдерін зерделейді. Курс материалдарында сервис саласындағы жүйелі тәсілді пайдалану (9000 сериялы ISO сапа саласындағы халықаралық стандарттарға бағдарлау, ISO 10002 клиенттердің қанағаттану деңгейін сертификаттау стандарты, ISO 18513 туристік қызметтерді басқару стандарты, сондай-ақ туризм және қонақжайлылық саласының қазақстандық стандарттары) магистранттарға талаптардың өсуі мен динамикалық өзгеретін сыртқы жағдайлардың және қонақжайлылық индустриясының қызмет көрсету сапасы жүйесінің жай-күйін ескере отырып, кепілдендірілген қауіпсіздік пен сапаны ұсынуымен, белгіленген талаптарға, нормаларға сәйкес келетін қызмет көрсету бойынша міндеттер кешенін шешуді өзара қамтамасыз ететін кіші жүйелері арасында байланыстардың болуын орнатуға мүмкіндік береді. Оқу барысында қонақжайлылық саласындағы қызметтердің және туристік өнімдердің бәсекеге қабілеттілігі мен сапасын анықтау үшін жағдаяттық тапсырмаларды шешу ұсынылатын болады. Курсты игеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге ірі халықаралық қонақ үй желілерінің жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық және туризм өнімінің тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Курс туристік өнімді, қонақжайлылық саласының қызметтері мен өнімдерін әзірлеу тұжырымдамасын қарастырады, атап айтқанда: орналастыру құралдарының, тамақтану кәсіпорындарының, ойын-сауық және демалыс орындарының, сауықтыру және денсаулықты алдын алу және басқа салалардың кешенді қызметі. Магистранттар қазіргі үрдістердің әсерін, нарықтық ортадағы өзгерістерді және өнімнің/қызметтің өмірлік цикліне бәсекелестік күрес сипатын талдайды, қазіргі белгісіздік жағдайды ескере отырып, осы саладағы жаңа қызметтер мен өнімдердің пайда болуын болжау құралдарын пайдаланады; Қазақстан мен әлемнің қонақжайлылық нарығындағы өнімдер мен қызметтердің деректер базасымен жұмыс істейді, олардың өміршеңдігі мен одан әрі даму перспективасы бойынша қызметтерді салыстырады, талдайды, қорытындылайды және жіктейді. Курсты меңгеру ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге қонақ үйлер мен мейрамханалардың жетекші менеджерлері, туроператорлар қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық саласындағы табыс және тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Курс қонақ үйлер мен мейрамханалардағы кірісті басқару жүйесін, кірістерді басқарудың тиімділігін арттыруға бағытталған түрлі құралдар мен бағдарламаларды, кіріс басқарушыларының- Revenue менеджерлердің жұмысының тиімділігін арттыруға бағытталған; атап айтқанда Rate shopper, OTA-дағы аналитика мен құралдар жинағы, Business intelligence, RMS-кірістерді басқару жүйелері, болжау құралдары, нарықтық аналитиктер (benchmarking), кірісті сауатты басқаруға арналған Must-have жиынтық,Libra hospitality, Channel manager және басқалары. Магистранттар қонақ үйде кірістерментәуекелдердібасқарудағдыларын,бөлмелердітолтырупайызын мее сатылымды ұлғайту, тиісті бағдарламалар мен заманауи технологияларды игеру арқылы алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Ірі қонақүйлердің жетекші менеджерлері қонақ дәрістеріне қатысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тауарлар мен қызметтер нарығының статистикасы
    Несиелер: 5

    Курс қызмет көрсету нарығының жағдайы мен дамуын, құрамын, негізгі үрдістері мен заңдылықтарын, нарықтың түрлі факторларға тәуелділігін, сондай-ақ нарықтың экономика мен әлеуметтік өмірге әсерін сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді бағалау және өлшеу әдіснамасынан тұрады. Магистранттар Excel, Gretl құралдарын талдау пакетін, статистикалық бағалаулар мен өлшеулерге негізделген сандық әдістерді, сондай-ақ компания шешім қабылдау үшін негіздеу мақсатында кәсіпорынның сансыз деректерін жинау мен талдауға негізделген сапалық әдістерді пайдалана отырып, тауарлар мен қызметтер нарығын талдайды.Қорытынды емтихан кешенді емтихан түрінде өтеді. Қонақжайлылық нарық мамандары қатысатын қонақ дәрістері қарастырылған, олар туризм және қонақжайлылық саласындағы статесептілік ерекшеліктері туралы айтып береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық және туризм саласындағы қаржы менеджменті
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың қонақжайлылық және туризм индустриясындағы қаржылық менеджмент теориялары мен принциптерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар мәселелер мен олардың себептерін табысты анықтау үшін қажетті құралдарды игереді, сондай-ақ ұзақ мерзімді қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізуге және оң қаржылық нәтижелерді қамтамасыз етуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдауға және оларды өз зерттеулерінің контекстінде қолдана алады. Курс келесі тақырыптардан тұрады: қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарындағы қаржылық менеджменттің ерекшеліктері, сонымен қоса айналым капиталын, өтімділікті және капитал құрылымын басқару әдістері; негізгі және айналым активтерін басқару; ағымдағы шығындарды, кірістер мен пайданы басқару; бюджеттеу әдістері; инвестициялық стратегияны қалыптастыру; қаржы көздерін басқару. Пәнді меңгеру жобаны қорғаумен аяқталады (магистранттың диссертациялық зерттеуінің қаржылық бөлімі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс ғылыми ой мен әдістеменің тарихи дамуын жаратылыстану мен гуманитарлық ғылымдардың ара-қатынасын факторлармен байланысты қарастыратын кешенді әдісті қолдана отырып зерттеуге бағытталған. Курстың мәні тақырыппен байланысты мәселелерді көтеру және талқылауға бағытталған интерактивтік әдістерге негізделген. Курс магистрантарға ғалымдар еңбектерінің түпнұсқаларымен танысуға және оларды семинарларда философиялық талқылауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 13

    Зерттеу практикасы ғылыми зерттеулер саласындағы теориялық білімді бекітуге бағытталған. Практика қонақжайлылық және туризм саласының стратегиялық міндеттерін шешу мен өзекті мәселелерін анықтау бойынша зерттеу құзыреттерін қалыптастыруды мақсат етеді. Білімін, зерттеу әдіснамасын қолдана отырып, магистранттар деректер базасын талдау және синтездеу әдістерінің негізінде, маңызды заңдылықтарды анықтай алады, тиісті қорытындыларды қалыптастыра алады, нәтижелерді түсіндіре алады және оларды қорғау үшін есеп (жоба) түрінде ұсына алады - бұл практика осымен аяқталады. Зерттеу практикасының негізгі нәтижелері конференцияларда жарияланады немесе ұсынылады

    Оқу жылы - 2
  • Іскерлік шаралар: тұжырымдамалар, мәселелері мен тенденциялары
    Несиелер: 6

    Курс туризм және қонақжайлылық саласында іскерлік туризмді перспективті және сұранысқа ие бағыт ретінде даралануына ықпал еткен іскерлік ивенттердің (шаралардың) спецификасын қарастырады. Магистранттар ивенттерді ұйымдастыру әдістемесін, іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру принциптері мен технологиясын зерделей отырып, халықаралық талаптар мен қазақстандық стандарттар негізінде шараларды басқару бойынша құралдарды алады, мәселелерді айқындай алады, қонақжайлылық осы секторының әрі қарай дамуының тенденцияларын талдай алады және мейманхана, мейрамхана мен туристік бизнес үшін оның маңыздылығын ашады. Шағын топтарда жұмыс жасай отырып, әскерлік ивентті ұйымдастыру технологиясын игереді: брифинг, іскерлік таңғы ас/түскі ас/ кешкі ас, конференция, семинар, дөңгелек үстел, көрмелерді ұйымдастыру және т.б. Курстың қорытынды шарасы ретінде магистранттардың таңдауы бойынша іскерлік ивент ұйымдастырылады. Қонақ дәрістерге ивент-индустрия саласының жетекші кәсіпкерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қонақжайлылық және туризмдегі технологиялар мен инновациялар
    Несиелер: 6

    Курс кәсіпорынның өсуі мен бәсекелестік позицияларын сақтауға (оның ішінде қара аққу және беріктілік тұжырымдамалары), тұтынушылардың талаптарын және нарықтың тенденцияларын есепке ала отырып, жаңа, теңдесі жоқ ұсыныстар мен қызметтерді әзірлеу кезінде жаңа мүмкіндіктерді тиімді пайдалануға бағытталған қонақжайлылық пен туризм саласындағы инновациялардың пайда болуы және даму теорияларын қамтиды. Бұл инновациялық процесс технологиялық жетістіктер мен бағдарламаларды, сондай-ақ клиенттердің болжамдарын өзгертумен сервистік өнімдерді пайдалана отырып, қонақжайлылық кәсіпорын стратегиясының ажырамас бөлігі болуы тиіс, бұл компанияның және оның өнімінің ұзақ мерзімді өміршеңдігінің жалғыз кепілі болып табылады. Магистранттар зерттелетін инновациялық құралдар (stem-ассоциациялар, диджитализация, нетворкинг, нарративтілік және т.б.) арқылы қонақжайлық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған қызықты өзекті ұсыныстарды, инновациялық қызметтерді әзірлей алады. Курсты меңгеру қонақжайлылық нарығы үшін жаңа қызметті қорғауды қамтитын қорытынды ауызша кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге «Smarttourism» компаниясының өкілдері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үдерісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, магистранттардың білімін бағалауды, есептілікті құрастырады және толтырады, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтарды өткізудің нәтижелері бойынша магистранттар есепті жасайды және қорғайды.

    Оқу жылы - 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Сандық және сапалық әдістерді қолдану негізінде алынған құқықтық өріс шеңберінде кешенді басқару және ғылыми шешімдерді ұсына отырып, қонақжайлылық саласының құрылымдық емес проблемаларын, олардың салдарын жан-жақты бағалай отырып, талдауға қабілетті.

  • Код ON2

    Түрлі тілдер мен коммуникацияның әртүрлі арналарын пайдалана отырып, жүйеленген және бір жақты түсіндірілетін ақпаратты ұсына отырып, қонақ үй-мейрамхана нарығының стейкхолдерлерімен, қызмет жеткізушілермен, серіктестермен, тұтынушылармен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті

  • Код ON3

    Тәуекелдер мен шектеулерді ескере отырып, сыртқы ортаның өзгерістеріне тез жауап бере отырып, экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, балама нұсқаларды қарастыра отырып, тамақтану және орналастыру кәсіпорнының қызметін, олардың тұрақты дамуын қамтамасыз ете отырып жоспарлауға және болжауға қабілетті.

  • Код ON4

    Сыни ойлау негізінде ғылыми әдістерді пайдалана отырып, стандартты емес ұсыныстарды жасай отырып, тамақтану және орналастыру индустриясын дамытудың жаңа бағыттарын жасай отырып, зерттеу міндеттерін шешуге қабілетті.

  • Код ON5

    Білім беру мен зерттеу арқылы бірлесіп алға жылжитын тұтас педагогикалық үдерістің субъектілері ретінде оқытушымен оқушылардың жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуге тиімді және сапалы өзара іс-қимылын белгілеуге қабілетті.

  • Код ON6

    Қонақтардың қажеттіліктері мен мінез-құлықтық әдеттерін ескере отырып, қонақ үйдің/мейрамхананың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін цифрландыру және автоматтандыру процесін басқара алады.

  • Код ON7

    Әртүрлі мақсатты сегменттерге, оның ішінде «люкс» кластағы қызметтердің кең спектрін әзірлей отырып, орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының тәжірибелік қызметіне заманауи зерттеу нәтижелерін біріктіруге қабілетті.

  • Код ON8

    Қызметкерлердің қызметін бағалай және олардың кәсіби дамуын бағыттай отырып, қонақ үй мен мейрамхананың барлық құрылымдық бөлімшелерінде көрсетілетін қызмет пен қызмет сапасын бақылауға қабілетті.

  • Код ON9

    Орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының қызметтерін әзірлеу және жылжыту процесін басқаруда озық маркетингтік технологиялар мен құралдарды қолдана отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON10

    Қаржылық менеджмент әдістерін пайдалана отырып, орналастыру/тамақтандыру және оның қызметтерінің даму стратегиясына қатысты баламалы қаржылық шешімдерді әзірлеуге қабілетті.

Top