Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика-информатика в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Аналитикалық геометрия және алгебраның негізгі түсініктері туралы түсініктерін қалыптастыру: векторлық алгебра, түзу сызық және жазықтық, екінші ретті сызықтар мен қисықтар, олардың аффинді баламалылығы, комплекс сандар, көпмүшеліктер, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықтық оператор, сызықтық кеңістіктер, квадраттық формалар, негізгі алгебралық құрылымдар (топтар, сақиналар, өрістер, алгебра).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, мәнін және түсінігін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық қылмыс үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктерімен танысу және тақырыптар бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің формалары мен заңды аспектілерін, баға қалыптастырудың тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлі және экономиканың дамуын қарастырады. Ерекше назар кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және кәсіпкерлердің несиелік мекемелермен арақатынасына аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқық ұғымдарын, қайнар көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасы құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық салалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән адам мен биосфера өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған экологиялық қауіпсіздік, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар, халықтың іс-әрекеттері, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары мен олардың құрылғылары, халықты Азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері не бағыт береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер, мәліметтер қоры және бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Компьютерде шешуге арналған тапсырмаларды дайындаудың келесі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: нақты тапсырманы қалыптастыру (бағдарлама талаптарын анықтау), бағдарламаны кодтау (таңдалған бағдарламалау тілінде алгоритмді енгізу, атап айтқанда, C #), түзету және тестілеу (алгоритм) дұрыс нәтижелер алуды мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Сандық жиындар жүйесі және үздіксіз функциялар туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Дифференциалдау, интегралдау және қатарлар теориясын меңгеру,оларды классикалық және қазіргі заманғы модельдерін талдаудың негізгі құралы ретінде қолдануды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студеттер студенттерге бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үдерісін зерттеуге арналған, олар жақсы сыналған бағдарламалар мен оқу-әдістемелік материалдар түрінде бөлінеді, олардың мақсаты мен пайдаланылуын сипаттайды. Пәндерді оқып үйрену студенттерге заманауи ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты оқу пәндерінің материалдарын табысты игеру үшін қажетті базаны беруге, сондай-ақ табысты практикалық жұмыс үшін болашақта қажетті білім алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйелік және қолданбалы бағдарламалар
    Несиелер: 3

    Қоғамды ақпараттандыру үдерісінде компьютерлік техника мен автоматтандырылған жүйелерге арналған бағдарламалық және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу мен пайдалануда кәсіби біліктілігі жоғары компьютерлік технологиялар саласындағы мамандар талап етіледі. Әдістемелер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу құралдары сізге тиімді басқарудың практикалық әдістерін қолдана отырып, жобаларды жоспарлау, жобаларды басқару және жобаларды іске асыруды бақылауда бағдарламалық құралдарды қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пән, балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі даму кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың функцияларын, ағзалар мен ағза жүйелерін, зерттейді. Алған білімдері студенттер балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау жұмыстарына белсенді және саналы түрде қатысуы, дене шынықтыру және рухани күштерді үйлесімді дамытумен мықты жас ұрпақты тәрбиелеуі үшін оңтайлы жағдай жасауда қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: оқушыларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эконометрика және статистика
    Несиелер: 3

    Регрессиялық талдаудың теориялық негіздерін оқып үйрену және регрессиялық модельдерді пайдалана отырып болжау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді болашақ мамандық бойынша кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін жүзеге асыру, студенттердің болашақ мамандығы үшін коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, орыс тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 3

    Кездейсоқ құбылыстардың үлгілерін, қасиеттерін зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер және сервистік бағдарламалар
    Несиелер: 3

    Операциялық жүйелер (ОЖ), есептеу үдерісі және ОЖ-ны пайдалану арқылы оның принциптерін; ОЖ-ның негізгі функциялары; заманауи ОС және операциялық қабықшаларды шолу; стандартты сервистік бағдарламалар; ОС-ға тәуелді қасиеттері; есептеу процестерін басқару, кіріс-шығыс, нақты жады; виртуалды жады басқару; ОС-ның компьютерлік емес қасиеттері; пайдаланушы тапсырмаларын жоспарлау жолдары; динамикалық жүйелі және параллель бағдарлама құрылымдары; ОЖ құру жолдары; бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің қауіпсіздігі мен қауіпсіздігі; интерфейстер және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы негізгі стандарттарды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға және күнделікті және кәсіби-бағытталған қарым-қатынас жағдайында тілдік қарым-қатынастың мәдени-барабар стратегиясы мен тактикасын қалыптастыруға ықпал етеді, студенттердің мәдениетаралық қарым - қатынас субъектісі ретінде шет тілде сөйлеу мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, тіл тасымалдаушылармен және басқа да мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергінің алынуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс автоматтандырылған жүйелер үшін ақпараттық қауіпсіздікті кешенді қамтамасыз етуде мамандарды даярлау үшін заманауи әдістер мен бағдарламалау технологияларын үйренуге арналған. Курс қазіргі заманғы программалау технологиялары туралы идеяларды көрсетеді; негізгі алгоритмдер, деректер құрылымдары туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Adobe Flash ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәндерді зерттеу студенттерді бағдарламалауға құрылымдық тәсілмен объектілі-бағытталған бағдарламалау әдіснамасы негіздерімен таныстыру. Сондай-ақ, іс-шараларды басқарудың негіздері, ерекше оқиғаларды өңдеу және Adobe Flash бағдарламасында визуалды бағдарламалау негіздері ұсынылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    "Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы" пәні: еңбекті қорғау бойынша нұсқаудың түрлері мен өткізу ережелері; ықтимал қауіпті және зиянды факторлар мен қорғау құралдары; адам ағзасына уытты заттардың әсері; еңбекті қорғау саласындағы заңнама; өрт пен жарылыстардың алдын алу шаралары; еңбекті және денсаулықты қорғау бойынша нормативтік құжаттар, кәсіптік гигиена, кәсіптік санитария және өрт қауіпсіздігі негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім берудің мәдениетаралық және кәсіби бағыттылығын жетілдіруді, қарым-қатынасты�� кәсіби саласында коммуникация дағдыларын қалыптастыруды, шет тілінде кәсіби маңызы бар ақпаратты іздеу және ауызша және жазбаша беру, тілдік дайындықтың жалпы танылған жалпы ғылыми және кәсіби деңгейіне қол жеткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Компьютерде графикамен жұмыс істеу принциптерін білу, компьютерде графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі үлгілері, графикалық пакеттердің жұмыс істеу принциптері, нақты тапсырманы шешу үшін қолайлы құралдарды таңдау мүмкіндігі. Студенттер компьютерлік геометрия, растрлық және векторлық графиканың әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Математикалық логиканың негізгі түсініктерімен танысу. Логикалық ойлауды дамыту. Болашақ кәсіби қызметте математикалық логиканы қолдануды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Adobe Edge Animate ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән Adobe Edge Animate-де веб-сайттар үшін графика, анимация және интерактивті контент жасау, HTML, JavaScript және CSS-ні қолданатын сандық басылымдарды жасау үшін жұмыс жасаудың негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік дизайн
    Несиелер: 5

    Графикалық дизайн туралы негізгі түсінікпен көркемдік және дизайнерлік іс-әрекеттердің нақты түрі ретінде: графикалық дизайнның, іс-әрекеттің негізгі құралдарымен танысыңыз; осы білімді теориялық және практикалық кәсіби іс-әрекетте қолдануды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында педагогиканың келесі аспектілері қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие әдістері мен формаларын таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 5

    Жиындар теориясының жалпы принциптерін, графтар теориясының негізгі мәселелерін және математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын оқып үйрену. Жиындардың, бульдік функциялардың және графтарды берілу тәсілдерін, сондай-ақ олармен операция жасаудың негізгі әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • С++ тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    C ++ бағдарламалау тілін меңгеру және C ++ бағдарламалау тілін қолдану арқылы танысу арқылы микропроцессорлық және компьютерлік техниканы пайдаланатын ақпараттық жүйелер саласындағы болашақ мамандардың кәсіби және білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ C ++ бағдарламасында практикалық мәселелерді шешу алгоритмдерін жобалау және енгізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүйелер және тораптар экспулатациясы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердегі желілік технологиялар бойынша оқыту. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар желінің тиімділігін арттыруға және желінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Виртуалды жергілікті желі арқылы желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету курсына ерекше көңіл бөлінеді. Осы курстың соңында тыңдаушы желіге ғана емес, сонымен қатар желілік параметрлерді конфигурациялауға, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, кемшіліктерді табуға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл пән мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы сипаттамасын, олармен педагогикалық үрдісті жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі түзету-дамыту жұмыстарын қамтиды. Пәнді оқу барысында «ерекше» балалардың психикалық және физикалық жағдайы, түрлері туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау саласындағы мәселелерді қарастырады . Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ұйымдастырудың дәстүрлі стратегиясынан критериалды бағалау жүйесіне көшу қажеттілігін, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердің жұмыс істеу мүмкіндіктері мен қағидаттары туралы білімдер мен идеяларды қалыптастырады, әртүрлі форматтарда ұсынылған біртекті ақпаратты және шынайы уақытта осы деректерге адамның әсер етуін қамтамасыз ету қабілетін, сондай-ақ бөлінген деректерге қолжетімділікті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді. Ол сондай-ақ студенттің базалық білімін қалыптастырады: телекоммуникация объектілерін жобалау әдістері мен технологиялары; канал, желі, көлік және сессия хаттамалары; жергілікті желі конфигурациясы және қол жеткізу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехниканың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқудың нәтижесі мехатроника және робототехниканың негізгі түсініктерімен танысу, робототехникалық жүйелерді жобалау, жобалау және басқару принциптерін меңгеру, заманауи икемді автоматтандыру құралдарын қолдану арқылы әртүрлі мақсаттарда өндірістік процестерді кешенді автоматтандыру саласында заманауи ұғымдар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет технологиялар
    Несиелер: 5

    Ғаламтор технологияларын тиімді пайдалану дағдысын меңгеру, студенттердің Интернет желісін құру және жұмыс істеу қағидаттарымен таныстыру, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, желіде ақпараттық ресурстар мен байланыс іздеуді ұйымдастыру арқылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-бағдармалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқып-үйренудің нәтижесі студенттердің PHP, MySQL ДББЖ, HTML белгілеу тілі, CSS каскадты стильдері, сондай-ақ қазіргі заманғы даму орталары арқылы қазіргі заманғы бағдарламалау тілін қолданумен веб-қосымшаларды әзірлеуде студенттердің теориялық және практикалық дайындығы болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде алынған білім барлық жерде қолданылатын CMS және PHP негіздері (Framework) негізінде жүйелерді (қосымшаларды) әзірлеуге / жетілдіруге көмектеседі. Пәннің мазмұнын меңгеру міндеті - веб-архитектурасын, серверлердің бағдарламалық жасақтамасын, клиенттік технологияларды (HTML, Javascript, CSS), мазмұнды басқару жүйесіндегі архитектураны (CMS), веб-қосымшаның заманауи үлгісін, сыр��қы интернет қызметтерін және олардың API-ін зерттеу және тілде бағдарламалау дағдыларын меңгеру. PHP және дерекқор қосымшаларын жасау (MySQL).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Курста жасанды интеллект, сарапшы жүйелер, логикалық бағдарламалау, үлгіні тану теориясы, әдістер мен деректерді өңдеу құралдары туралы негізгі мәліметтер берілген. Бұл курс заманауи информатика секцияларының бірін зерттеуге байланысты және жасанды интеллект пен негізгі деректерді өңдеудің негізгі ұғымдары туралы идеяларды қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың иновациялық әдістері
    Несиелер: 3

    "Математиканы оқытудың инновациялық технологиялары" пәні математиканы оқытудың жалпы әдістемесі және педагогикалық қызмет саласында алған білімдерін қолдану саласында білім мен іскерлікті береді: білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін және пәндік саланың ерекшелігін көрсететін технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласында оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыруда; кәсіби өздігінен білім алуды және тұлғалық өсуді жүзеге асыруда, әрі қарай білім беру бағыты мен кәсіби мансапты жобалауда қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дамыта оқыту технологиясы
    Несиелер: 3

    "Дамыта оқыту технологиясы" пәні студенттердің қазіргі заманғы оқыту технологияларының кең спектрі туралы білімдерін зерделеуге арналған; оқу үрдісінде педагогикалық технологияларды жүзеге асыруда кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілетін қалыптастыру, нақты кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешу үшін қарым-қатынас стратегиясы мен технологиясын моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі 3D технологиялар
    Несиелер: 4

    "Білім берудегі 3D-технологиялар" пәні модельдерді, формаларды, мастер-модельдерді және т.б. қатпарлы құрудың технологиялық тәсілдерін оқытады. "Білім берудегі 3D-технологиялар" пәннің мәні заттарды сандық сипаттауға, олардың CAD-үлгісі мен компьютерлік үлгілерін жасауда жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернетте жұмыс
    Несиелер: 4

    Студенттер компьютерлерді жергілікті желілерге біріктіру саласында жергілікті желілерді ғаламдық телекоммуникация желісіне біріктіріп, Интернет желісінде қолданылатын деректермен алмасу хаттамаларын біріктіру саласында білім мен дағдыларды дамытады; студенттер гипермәтіндік белгілеу тілі, стиль кестелері, клиент және серверлік сценарийлік бағдарламалау тілдері арқылы интернет ресурстарын дамыту дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Информатиканы оқыту әдістемесі" пәні информатика мұғалімінің әдістемелік дайындығын білдіреді. "Информатиканы оқыту әдістемесі" курсы информатиканы ғылым ретінде дамытудың қазіргі жағдайы мен перспективаларын, оны пайдалану практикасын, осы негізде қалыптасатын оқу материалын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сайттар құрастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән PHP жоғары деңгейлі тілге негізделген Интернет-қосымшаларды әзірлеу, енгізу және қолдаудың жалпы принциптерін толық бейнелейді. Жүйелі түрде негізгі түсініктерді анықтайды және PHP тілінің мүмкіндіктері сипатталады. Сонымен қатар, Интернетте «веб-қосымшаларды» құрудың және орналастырудың негізгі қағидалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқытудың иновациялық әдістері
    Несиелер: 3

    "Информатиканы оқытудың инновациялық әдістері" пәнін оқытудың негізгі міндеті: студенттерде білім беру технологияларындағы негізгі үрдістер туралы түсінік қалыптастыру; болашақ мұғалімдерді техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің әр түрлі жағдайларында "Информатика және АКТ" мектеп пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру; болашақ мұғалімдерді информатика және есептеу техникасы саласында сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылармен сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    "Оқушылармен сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру" пәні математика және информатикадан сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруды зерттеуге арналған, пәнді меңгеру: математика және информатика шеңберінде оқушылардың мектептен тыс іс-әрекетін жоспарлауға; сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруды жоспарлау саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесі оқу пәні жалпы кәсіптік пәндер цикліне жатады және белгілі бір философиялық, психологиялық, педагогикалық, логикалық және математикалық дайындықтан өткен студенттер оқиды. "Математиканы оқыту әдістемесі" пәнінің бағдарламасы болашақ математика мұғалімдерін олардың кәсіби қызметіне сапалы дайындауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін мәселелерді қамтиды. Бағдарламада мектеп оқушыларының білім беру мазмұнының негізгі компоненттерін меңгеруінің заманауи педагогикалық технологияларына, математиканы оқытудың формалары мен әдістеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Копьютерлік үлгілеу негіздері
    Несиелер: 4

    "Компьютерлік модельдеу" пәні компьютерлік модельдеудің принциптері мен түрлерін, сонымен қатар компьютерлік математикалық модельдеудің қажеттілігі пайда болатын есептерді шешуде компьютерлік экспериментті іске асырудың мақсаттары мен кезеңдерін зерттеуге арналған. Оқытылатын пәннің ерекшелігі моделдеудің математикалық әдістерінің тығыз байланысынан және оларды автоматтандырылған жобалаудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып радиоэлектрондық құрылғыларды жобалауда практикалық жүзеге асыруынан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатика және бағдарламалау пәндері бойынша олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Олимпиаданың информатиканың кейбір тапсырмаларын студенттермен таныстыру, информатикадағы қарапайым олимпиадалық олимпиаданы өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру. Мұндай міндеттер әдетте мектептегі және қалалық мектептерде өткізіледі, олар мектеп оқушыларының ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға арналған. Арнайы курстың материалы болашақ мамандардың кәсіби жұмысында пайдаланылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік ақпараттарды қорғаудың жолдары және әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге мемлекеттік ақпараттық қауіпсіздіктің қағидаларын, ұйымдастыру, жеке ақпараттық инфрақұрылымды талдау және компьютерлік жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін шешудің жеке көзқарастарын үйрету болып табылады. Ол мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін, ақпараттық қорғау жүйесін құру әдістемесін, ақпараттық жинау қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негіздерін, компьютерлік жүйелердің қауіпсіздігі мен ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қауіпсіздіктің және ақпараттық қауіпсіздіктің мән-мағынасын, олардың ұлттық қауіпсіздік жүйесіндегі орны, ақпараттық қауіпсіздіктің теориялық, әдістемелік және ұйымдық негіздерін айқындайды. Құжаттарды әртүрлі типтегі ақпараттық тасымалдаушыларды, сондай-ақ құпия құжаттарды өңдеу және сақтаудың әр түрлі құралдарын, әдістерін және жүйелерін пайдалану жағдайында қорғалған құжат айналымының технологиясын құруды және жетілдіруді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру негіздері жаратылыстану-ғылыми және математикалық цикл пәндерін оқу кезінде алынған білімдерге негізделеді, ал оны оқу кезінде алынған білім, іскерліктер мен дағдылар арнайы пәндерді меңгеру барысында, курстық және дипломдық жобалау кезінде, кәсіби қызметте пайдаланылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл пән тәрбиеленушілер мен балалар ұжымына педагогикалық ықпал ету үшін таңдап алған әдістерін практикада тиімді қолдану үшін педагогқа қажетті білім, білік, дағды кешенін қамтиды. Пән студенттерге кәсіби өсудің негізгі кезеңдерін көруге және түсінуге, кәсіби дайындықтың бастапқы деңгейін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент" пәні басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерінен, коммуникациялардан және шешім қабылдаудан, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларынан, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымда түрлі функционалдық бөлімдерді оқытудан тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық өзараәрекет шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән педагог пен тәрбиеленушінің мақсаттарының бірлігін білдіреді. Студенттер мынаны білетін болады: тұлғалық тұрғыдан тәрбиелеу: оқушы тұлғасының ерекшеліктерін құрметтеу және түсіну; жекелік тұрғыдан тәрбиелеу: оқушының биогенетикалық ерекшеліктерін түсіну және пайдалануды;оқудың нәтижелі уәждемесіне сүйену, оқытудың заманауи әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика пәні бойынша олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Студенттерді олимпиада математикасының кейбір міндеттерімен таныстыру, студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, әртүрлі стандартты емес математикалық есептерді шешу үшін қазіргі заманғы математикалық аппаратты меңгеру,білікті бәсекеге қабілетті педагогтарды сапалы дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы интерактивті оқыту жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің автоматтандырылған оқыту жүйелері саласындағы білімін кеңейтуге және тереңдетуге, оқу үрдісін автоматтандырудың қазіргі жай-күйі туралы түсініктерін дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты - студенттерді автоматтандырылған оқыту жүйелерін жобалау мен дамытуда қолданылатын әдістер мен технологияларды таныстыру. Пәннің міндеті автоматтандырылған оқыту жүйесін құру кезінде заманауи бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі ерекшеліктерін дұрыс қолдануды үйрету және оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-педогогикалық зерттеулерді ұйымдастырудың негізі
    Несиелер: 5

    "Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру негіздері" курсы әдіснамалық білімдерді, теорияларды оның тұжырымдамалық және нормативтік аспектілерінде терең және шығармашылық игеруді зерделеуден тұрады; зерттеу іскерліктерін дамыту; зерттеу параметрлері бойынша педагогикалық зерттеуді талдауға мүмкіндік беретін әдіснамалық рефлексияны дамыту: мәселе, тақырып, объект және пән, мақсат, есептер, гипотезалар, ғылым және практика үшін маңызы және т.б.; студенттің тұрақты шығармашылық өзін-өзі дамытуға бағдарлануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы интерактивті оқыту жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    Оқу курсының бағдарламасы "Бағдарламалау технологиясы", "Дискретті математика", "Информатика", "күрделі жүйелерді модельдеу"пәндері бойынша студенттердің бұрын алған білімдеріне сүйенеді. Бұл пәнді білу "желілік оқыту әдістемесі", "Ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдістері мен құралдары" пәндерін оқу кезінде қолданылады."

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    1. Жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу мақсатында ақпаратты жинау және түсіндіру;

  • Код ON2

    2. Оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларына қажетті ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді (қазақ, орыс және шет тілдерінде) саладағы мамандарға да, маман еместерге да хабарлау;

  • Код ON3

    Кәсіби қарым-қатынас, экологиялық, дене, этикалық, құқықтық,ақпараттық, экономикалық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыруға, сондай- ақ кәсіби қызметте ары қарай білім алуды өзіндік жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары мен іскерлігі.

  • Код ON4

    4. Осы саладағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсету: - қарапайым математиканың фундаменталды бөлімдері саласындағы негізгі білімді мектеп курсының міндеттерін шешу үшін де, қолданбалы сипатқа ие есептер үшін де осы білімді қолдану үшін қажетті көлемде меңгеру; - қазіргі алгоритмдік тілдер мен бағдарламалау әдістерін білу.

  • Код ON5

    5. Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу: - математика мен информатиканың мектеп курсында кездесетін күрделі есептерін шеше білу, осы есептерді шешу алгоритмдері мен әдістерін меңгеру;

  • Код ON6

    . Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру: - қазіргі ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңызын түсіну, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді сезіну, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтау, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғау.

  • Код ON7

    7. Мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға ақпарат, идеялар, мәселелер мен шешімдерді хабарлау: - математика мен информатиканы оқытудың теориясы мен технологиясы бойынша практикалық және теориялық іс-әрекеттердің терең арнайы эмпирикалық және теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қамтамасыз ететін жеке тұлғаның сапасын қалыптастыру.

  • Код ON8

    . Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары: - күнделікті өмірде қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру және магистратурада білімін жалғастыру; - өзін-өзі дамытуға, өздігінен білім алуға, біліктілігін арттыруға және кәсіби шеберліктің өсуіне ұмтылу.

  • Код ON9

    . Заманауи педагогикалық оқыту технологияларының талаптарын ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазба әдістерін және оларды мемлекеттік және шет тілдеріндегі математика, информатика саласында қолдану.

  • Код ON10

    10. Педагогика, психология, математика және информатика саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі өзара тәуелділіктерді білу және түсіну.

  • Код ON11

    11. Курстық және дипломдық жұмыстарды, практика бойынша есептерді, мақалалар мен зерттеулерді дайындау және жазу кезінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну.

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top