Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау, гуманитарлық пәндер саласындағы жүйеленген білімді қалыптастыру және жаңа технологияны қолдану; 2. Кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі жоғары магистрдің негізгі және арнайы құзіреттіліктерін қалыптастыру, 3.Магистранттардың психология бағытындағы үдерістер мен құбылыстарды талдауы және бақылаудың ғылыми-зерттеушілік, тәжірибелік әдістерін меңгеруі, ғылыми ойлау мен көзқарастар аясында жалпыадамзаттық және әлеуметтік жеке құндылықтарды қалыптастыру;
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми деректерді жинауды өз бетінше жүзеге асыру, зерттеулерді жоспарлау, ғылыми-техникалық ақпаратты зерделеу, талдау және қорыту бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады. Ғылыми танымның негізгі әдістері мен зерттеу кезеңдері туралы түсініктерін кеңейтеді, ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін енгізуге үйретеді; ғылыми әдістерді қолдана отырып, ғылыми эксперименттер жүргізуге, педагогика-психология саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға және жоспарлауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тұлғаның кәсіби дамуы
    Несиелер: 5

    Адамның қоғамға және жеке тұлғаға кірігу негіздерінің кәсіби даму ерекшеліктерін сипаттайды; жеке және кәсіби дамудың өзара байланысын зерттейді, кәсіби дамудың негізгі ерекшеліктерін анықтайды; табысты кәсіби қызмет үшін қажетті жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуы мен дамуы саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады; жаңа өндірістік функцияларды орындауға, жаңа міндеттерді шешуге дайындық процесі ретінде жеке тұлғаның кәсіби даму заңдылықтарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемелері
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдістерін түсіндіреді, оларды іріктеу кезеңдерін ұйымдастыру және жүргізу принциптерін көрсетеді. Танымдық қызметті жандандырудың тиімді тәсілдерінің бірі ретінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің әдістері мен тәсілдерімен таныстырады, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру әдістерін жүйелейді, зерттеу жұмысын жүргізудің тиімділігін айқындайды; фактілерді жинайды, сипаттайды, талдайды, жинақтайды және түсіндіреді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесінің бағыттары мен нысандарын белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімді зерделейді, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін меңгеруді үйретеді. Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды, эксперименттер мен тәжірибелердің нәтижелерін практикада салыстырады. Ойлаудың зерттеу формасын дамытады, білім беру процесінде алынған субъективті жаңа білім негізінде білім алушының жеке позициясын жандандыруға ықпал етеді; ғылымның, ғылыми бағыттар мен ғылыми нәтижелердің прогрессивті мәнін, оның қоғамның үдемелі дамуы үшін қажеттілігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тұлғаның дамуы,оны тәрбиелеу және қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның мақсатты қалыптасу үдерісін зерделейді; тұлғаның қалыптасуы мен дамуына әсер ететін сыртқы орта факторларын айқындайды, тұлғаны қалыптастыру жолдары мен құралдарын түсіндіреді; тұлғаның ақыл-ой, адамгершілік, эмоционалдық және дене бітімінің дамуына ықпал етеді, гуманистік көзқарасты қалыптастырады, жас ерекшеліктерін ескере отырып, даралықты ашу үшін әртүрлі жағдайларды қамтамасыз етеді; саналы азаматтық ұстанымды, еңбекке, әлеуметтік шығармашылыққа дайындықты, демократиялық өзін-өзі басқаруға қатысуды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуының психологиялық-педагогикалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның қалыптасуының мәнін оның әлеуметтік дамуға деген табиғи қабілетінің маңызды мәні ретінде зерттейді, жеке қасиеттерін зерттейді; әлеуметтік қажеттіліктер мен қоғамдық қолдаумен байланысты әлеуметтік-адамгершілік қасиеттердің қалыптасуын қарастырады; педагогикалық психологиялық мәселелерді анықтайды, жеке қасиеттерді зерттейді; қоғамдағы қажеттіліктер тұлғаның қалыптасуы мен дамуының психологиялық-педагогикалық мәселелерін шешеді, әлеуметтік дамуға байланысты жеке қасиеттердің қалыптасуына үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелерінде білім алушылардың толыққанды психикалық дамуына ықпал ету жолдарын қарастырады, себептерін анықтау және еңсеру үшін оқу-тәрбие процесінде туындайтын нақты психологиялық мәселелерді шешеді; психологиялық қызмет көрсету технологияларын сипаттайды, психодиагностикалық әдістемелерді, кәсіби міндеттерді шешу жолдарын қолданады; психодиагностикалық, психокоррекциялық, психопрофилактикалық және дамытушы бағдарламаларды, қазіргі білім берудің нақты жағдайларында психологиялық білімді кәсіби қолдану тәсілдерін, құралдары мен әдістерін ғылыми негіздеу мен әзірлеуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің жаңа мазмұны туралы білімді қалыптастырады, оқытудың жаңа технологияларын іске асырады, меңгерудің әдістері мен тәсілдерін қолдануды, білім берудің үздіксіз өзгерістерін ғылыми негіздеуге және қамтамасыз етуге үйретеді, педагогикалық дәстүрлерді болашақ білімнің дамуымен байланысын қамтамасыз етеді . Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды топтастыра отырып, оқу және тәрбие үрдістеріндегі әрекеттерді байланыстырып, ізгілік көзқарастарды қалыптастыру жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Білім алушыларды тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайларында тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға бағытталған біртұтас педагогикалық процесс ретінде педагогикалық қызметке бағыттайды және ынталандырады, жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу проблемаларын анықтайды және талқылайды.Білім алушыларды ЖОО мен мектеп арасындағы байланыстарды жан-жақты зерттеуге тартады. Табиғи құбылыстарды зерттеуге арналған әдістер мен амалдардың ғылыми принциптерге негізделген жүйесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті дамыту бойынша зерттеулер
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеулердің, диагностиканың, кеңес берудің және түзетудің кешенді міндеттерін шешеді; дамуы мен мінез-құлқында ауытқулары бар адамдардың әртүрлі санаттарының ерекшеліктеріне барабар әрі қарай түзету-дамыту жұмысының негізі ретінде кешенді психологиялық диагностика жүргізу дағдыларын дамытады; өз бетінше ойлауға, ғылыми-техникалық прогресті , қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті болады . Жаңа білім беру педагогикалық технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктеріне үйретеді; жеке және тұтас шешімдер қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін нақтылайды, білімді саналы және мақсатты түрде жүзеге асырылатын процесс ретінде, басқарушылық қатынастар субъектілерінің іс-әрекеттерін ынталандыру мәселелерін ажыратады; басқару жүйелеріндегі адамдардың қатынастарына байланысты мәселелерді зерттейтін және білімдерді жинақтайтын қолданбалы психологияның саласын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелерінде білім беруді дамытудың тұжырымдамалары мен стратегияларын әзірлеуге үйретеді.Білім беру мазмұнының жаңаруын оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын пайдалануды сипаттайды, психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді, оқытудың денсаулық сақтау технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің табыстылығын қамтамасыз ету әдістерін қолданады; заманауи педагогикалық ғылымның негізгі ерекшелігін атап көрсетеді, жаңа білім беру технологияларын құруға тырысады; жаңа білімді береді, тұлғаның жаңа қасиеттерін қалыптастырады, мақсаттылықты реттейді және арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО оқытушысының қызметін оқу әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Педагогтердің кәсіби біліктілігі мен ғылыми – әдістемелік деңгейін арттыруға баса назар аударады, тұтас педагогикалық процесте ғылыми негізделген әдістемелік материалдарды қамтиды, кәсіби-педагогикалық қызмет құрылымында нақты айқындалған ерекшелігі бар дербес іскерліктер жиынтығын қарайды; тәрбие процесі, инновациялық теориялар мен даярлау технологиялары туралы қазіргі заманғы түсінікті қарайды және баяндайды. Әлеуметтік-педагогикалық, нормативтік-мазмұндық, функционалдық психологиялық оқу-метолдиялық құралдарды талдайды; стандарттар мен типтік жоспарларға сәйкес әдістемелік жұмысты ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мазмұны әр түрлі деңгейдегі шет тілді түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін сипаттайды; білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын дамытады: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақыры- бы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерге реферат жасайды, ғылыми мәтінді және түйіндемені аннотациялайды. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер мен хабарламаларды есту арқылы қабылдатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық құзіреттілік
    Несиелер: 5

    Оқыту мен тәрбиелеу нәтижелерін жүзеге асыруда кәсіби шеберлікті арттырады, педагогикалық шындық жағдайындағы өзгерістерді бағалау қабілетін көрсетеді, ойлау инерциясын, алынған инновациялық білім беру өнімдерін нақты білім беру процесінде қолдануға, сынақтан өткізуге және енгізуге қабілетті, зияткерлік және шығармашылық мамандыққа сипат береді. Жеке кәсіби құзіреттілік өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістерін, кәсіби деформацияға қарсы тұру құралдарын пайдалануды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым тарихы мен философиясындағы маңызды оқиғаларды аналитикалық түрде көрсете білуді қалыптастырады, көрнекті ғалымдар мен инженерлердің рөлі мен маңызын зерттейді. Әртүрлі мәдени-тарихи жағдайларда ұтымды және баламалы білімнің арақатынасына білікті баға береді, ғылым тарихының жекелеген фактілері мен құбылыстарын ұтымды қайта жаңартуды жүргізеді, ғылыми теориялар мен негіз қалаушы ғылыми-тұжырымдамалық модельдердің негізгі мазмұнын сауатты түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу әдістемелік құралдарын пайдалану практикумы
    Несиелер: 5

    Оқытудың методологиялық негіздерін, педагогикалық процестегі оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдары қарастырылады. Педагогика ғылымының негізінде анықталған оның мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, негізгі даму кезеңдері сипатталады. Оқу процесі кезінде оқу құралдарының көзге көрінетіндей және құлаққа естілетіндей болуын қамтамасыз етуді , оқу құралдарымен жұмыс істеу кезінде кеңінен қолданатын түрлі формалар мен әдістерін қолдануды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ғылыми психологиялық білімді практикалық басшылыққа алу қабілетін қалыптастырады, психологиялық ойлауға назар аударады, психикалық дамудың жас заңдылықтарының жеке көріністерін, психологтарды даярлау мен қайта даярлаудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерделейді, психологиялық заңдылықтарды зерттеудің жаңа әдістерін жасауға үйретеді, жаңартылған мазмұндағы білім беру бағдарламаларын енгізеді және іске асырады, жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқарудың психологиясын жоспарлау
    Несиелер: 3

    Барлық деңгейдегі басшылардың (менеджерлердің) біліктілігін арттыруды жоспарлауға және зерделеуге ықпал етеді, басқарушы кадрларды даярлау және қайта даярлау әдістерін жетілдіреді, адами ресурстарды іздестіруді зерделейді, басшыларды іріктеуге үйретеді, әлеуметтік-психологиялық ортаны сипаттайды; қалыпты және төтенше жағдайларда еңбек қызметін психикалық реттеу тетіктерін зерделейді; көшбасшылықтың психикалық ерекшеліктерін зерттейді; басқару процесінде, жанжалдарды шешуде, ұйымдардағы психологиялық ахуалды өзгертуде психологиялық білімді пайдалану бойынша психологиялық ұсынымдар әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Абайдың гуманистік көзқарастары
    Несиелер: 4

    Ұлы ақын, жазушы, қоғам қайраткері, ағартушының рухани әлеміне үйретеді, Абайдың өнердегі маңыздылығын түсінуге үйретеді ғылымдағы сөздер мен оның шығармашылық ізденістері;қазақ әдебиетіндегі көшбасшылықтың мәнін ашады; Абайдың дүниетанымын гуманистік және диалектикалық түсініктің таптырмас құндылығы ретінде үйретеді, ұлттық сананы жаңғыртуға зор ықпал еткен рухани реформатордың шеберлігі мен дарыны ақындық және қайталанбас өзіндік ерекшелігін көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Этикалық психология
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың практикалық іс-әрекетінде қолдану және әлеуметтенуі үшін қажетті нақты адамгершілік-этикалық білімді меңгеру арқылы жалпы мәдениеттің қалыптасуын қарастырады; коммуникативтік қабілеттерді, тұлғааралық өзара іс-қимыл жағдайларын талдайды, үйретеді, қарым-қатынаста өзін-өзі өзгерту міндеттерін қояды және алынған тәжірибені пайдалана отырып, сыртқы құбылыстар контексіндегі адамдардың іс-әрекеттерін түсіндіру этикасын көрсетеді. Этикалық кодекстің талаптары мен нұсқауларына сәйкес орындалатын психологиялық іс әрекеттерді сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында психологиялық жағдайлар мен ұйымдастырушылық қызметтің ерекшеліктерін талдайды, басқару жүйесіндегі жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтарды сипаттайды, қойылған міндеттерді шешу үшін жеке және топтық функцияларды қарастырады, ұйым мүшелерінің психикалық денсаулығын тиімділікті арттыру және жұмыс үшін қолайлы жағдай жасау мақсатында ұйымдардағы адамдардың психикалық белсенділігі мен мінез-құлқының барлық аспектілерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістері
    Несиелер: 3

    Білім беруді тану және жобалау әдіснамасын зерделейді, жоғары психикалық функциялардың дамуының психологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтарын, психологиялық заңдылықтарды қолдану әдістерін және білім беру процесін құру принциптерін түсінеді; ғылыми кәсіби-психологиялық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады. Оқыту және дамыту, сананы қалыптастыру, адамның мәдени-тарихи психологиясы мен руханилығы, психология мен білім берудегі белсенділік әдістері мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
  • Білім берудегі басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Психологиялық білім мен теориялардың көмегімен басқарушылық қызмет мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол еңбек саласының барлық аспектілеріне әсер ететін ғылыми факторларды түсінуді және оларды білім берудегі басқару психологиясын жақсартуға мүмкіндік беретін жинақталған іс-шаралар негізінде құруды қарастырады. Басқару жүйесіндегі жеке тұлғаны және әлеуметтік топтарды зерттейді, қойылған міндеттерді шешу үшін жеке және топтық функцияларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Заманауи дидактикалық зерттеудің негізгі тарауларын сипаттауға үйретеді, педагогикалық тәжірибенің әдіснамалық негіздерін қарастырады; педагогикалық зерттеудің алдыңғы қатарлы педагогикалық дағдысы мен құрылымын пайдалануға үйретеді, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін қарастырады; қазіргі заманғы дидактикалық зерттеудің негізгі сипаттамаларын зерделейді, зерттеушілік ізденіс әдіснамасын анықтауда практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады, әдіснамалық мәдениетті тұрақты жетілдірудің алғышарттарын жасайды, дербес және жеке зерттеу жұмысын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым әлемі және зерттеушінің этикасы
    Несиелер: 4

    Ғылымның, ғылыми бағыттар мен ғылыми нәтижелердің прогрессивті мәнін ашады; ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерімен, заңдарымен, қағидаттарымен, терминдерімен, ұғымдарымен, процестерімен, әдістерімен, технологияларымен, құралдарымен, операцияларымен таныстырады, кәсіби қызметте және моральдық қағидаттар жиынтығында әдеп нормаларын ұстануға үйретеді; педагогикалық моральдың қызметін, қағидаттарын, мазмұнын, ерекшеліктерін қарайды, мұғалімнің моральдық қызметіне, мінез-құлқына сүйенеді; педагогикалық этикет негіздерін дайындайды, дұрыс кәсіби қарым-қатынас қағидаларын, принциптерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық диагностика, кеңес беру және психотехнология дағдыларын меңгеруге үйретеді, психологиялық ғылымның жетістіктерін нақты практикаға енгізуді түсіндіреді , зерттеу саласын, адамдардың тіршілік әрекеті практикасында туындайтын нақты психологиялық проблемаларды (міндеттерді), психологиялық диагностиканы тесттер, қолданбалы қолдану негіздерін эксперименттік зерттеулер, практикалық өмірде туындайтын жобаларды әзірлеу және сынақтан өткізу арқылы қолдануға үйретеді; психологияның принциптерін, ашылулары мен теорияларын практикада қолдану әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО психологының кәсіби қызметінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Психология теориясын зерттеу стратегиясының негізі ретінде меңгеруге үйретеді. Психологиядағы зерттеудің негізгі тәсілдерін, теориялары мен әдістерін біледі; зерттеу жоспарын құра алады, зерттеушілердің еңбектерін талдай алады, өзінің зерттеуіне қатысты өзінің теориялық ұстанымдарын дәлелдей алады; өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін, психологиядағы зерттеудің негізгі теориялық әдістерін меңгертеді. Қазіргі даму деңгейін диагностикалау негізінде кәсіби өзін-өзі жетілдіру бағдарламасының жобасын әзірлеуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ мамандардың еңбекке мотивациясын қалыптастыру мәселелері
    Несиелер: 5

    Болашақ маманның кәсіби дайындыққа, мақсаттарға, міндеттерге, бәсекеге қабілетті маманның білім беру сапасын арттырудың күтілетін нәтижелеріне уәждемесінің қалыптасуын сипаттайды. Білім берудегі әлеуметтік-кәсіби жағдайларды дамыту әдістерін қолдану арқылы танымдық функцияларға оқытады; болашақ мамандардың кәсіби уәждемесін қалыптастыру бойынша педагогикалық жағдайларды сынақтан өткізеді; жұмыс мамандығын игеру процесінде кәсіби-педагогикалық қызметке уәждеменің қалыптасу өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердегі АКТ
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер мәдениетіне, кешенді зерттеулерді жобалау мен жүргізуге тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде үйретеді, өзінің кәсіби және жеке даму проблемаларын қарайды, қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау мен бағалауға үйретеді, қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу және практикалық проблемаларды талдайды. Ақпараттық технологиялардың әдістемелік қорларымен таныстырады, икемділікті қалыптастыру, білімді қорыту және жүйелеу кезеңдерінде дағдылар мен біліктерді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық педагогикасының ғылымилығы
    Несиелер: 5

    Этномәдени идеалға сәйкес тәрбиенің әдістері мен тәсілдерін үйретеді. Ұрпақтар сабақтастығын, этностың тұтастығын қамтамасыз етудің маңызды құралы болып табылатын ұлттық мәдениеттің жалпы ерекшеліктерін сақтауға ықпал етеді. Ең өзекті мәселелерді, негізгі ұғымдарды, дереккөздерді, әдістер мен міндеттерді қоса алғанда, халық педагогикасы туралы білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді; этностың табиғатын, халық педагогикасының рухани бастауларын біледі, жас ұрпақты өмірге дайындау үшін барлық мүмкіндіктерді пайдаланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың кәсіптік білімінің, оларды тәрбиелеудің, оқыту мен дамытудың ғылыми заңдылықтарын негіздейді, кәсіптік тәрбие принциптерін негіздейді; ақпараттық, педагогикалық технологиялар мен жүйелерді қолдана отырып, кәсіптік білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін және кәсіптік педагогикада зерттеулер жүргізу әдістемесін әзірлейді; білім беру мен тәрбиелеу жүйесін басқаруды оқытады, инновациялық технологияларды жобалаудың педагогикалық теориялары мен тәсілдері туралы білімдерін жинақтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы және жанұя тәрбиесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Отбасының әлеуметтік жағдайында туындайтын мәселелерді шешуге дайындайды, отбасылық қатынастар үшін психологиялық қарым-қатынас мәдениетін тиімді пайдалану, жыныстық әлеуметтену және некеге дайындық, некеге тұрар алдында серіктес таңдау тәсілдерін сипаттайды; тәрбие институты ретінде отбасының даму тенденцияларын және оның қазіргі жағдайын зерттейді, отбасылық тәрбиенің мәнін, адамның жеке басының дамуы осы процестің тетіктерін және олардың отбасы мүшелеріне әсерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейропатопсихология
    Несиелер: 5

    Жүйке жүйесі мен адам психикасындағы өзгерістерді қарастырады. Нейро-және патопсихологияның ерекшеліктерін көрсетеді, түрлерін, медициналық психологиямен байланысын зерттейді. Жаратылыстану дәстүрлерін, эксперименттік тәсілді, сапалы талдау принциптерін сақтауға үйретеді. Диагностикалық түзету профилактикалық міндеттерін шешеді, диагностикалық, түзету, сараптамалық-консультациялық, профилактикалық, оңалту, ғылыми-зерттеу және оқу-педагогикалық дағдыларын кеңейтеді.Денсаулықты сақтау мақсатында адам психикасына әсер етудің психологиялық әдістерін әзірлеуге және зерттеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді талқылайды және салыстырады; кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады; көпмәдениетті, көпэтникалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктейді; кәсіби саладағы халықаралық ынтымақтастық нормалар, ережелер, әдістер мен құралдарды қолданып, кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады;

  • Код ON1

    білімін және дағдыларын тәжірибеде тексереді, маңыздылығына қарап жіктейді, ғылым тарихы дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді; ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға береді.

  • Код ON6

    ғылыми зерттеу жұмыстарын және анализ жүйесін жетілдіру барысында коммуникативтік дағдыларды пайдалана отырып тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтік, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді және академиялық адалдық пен ақпараттық мәдениет қағидаттарын біледі.

  • Код ON4

    кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді, адамгершілік-азаматтық ұстанымын дамытудың жеке тәрбие жүйесін құрады, тұлғаның дамуы мен тәрбиесінің байланысын зерттейді; психологиялық сауаттылығын, оқу-тәрбиелік қағидаларын ұйымдастыру және қолдана білу қабілетін дамытады.

  • Код ON5

    зерделеніп отырған салада одан әрі оқыту өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді, білім беруде пәндік білімді кіріктіре алады, студенттің тұлғалық дамуын қалыптастырады, қосымша білім беруді өз бетінше жалғастыру үшін оқу дағдыларын көрсетеді; психологияны оқытудың эксперименттік әдістерін оңтайлы және тиімді түрде анықтайды, талдайды, нәтижелерді бақылайды және түсіндіреді.

  • Код ON2

    этикалық нормаларға сәйкес келеді, әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі және сақтайды, кәсіби дағдыларды біріктіреді, теориялық білімді, инновациялық технологиялар саласындағы практикалық дағдыларды және жеке қасиеттердің белгілі бір жиынтығын біріктіре біледі; қажетті ақпаратты өз бетінше іздейді, талдайды, іріктейді, өңдейді; педагогикалық, психологиялық тұжырымдамалар мен жүйелік ойлауды анықтау мен тұжырымдау үшін сыни көзқарас негізінде білімді практикада қолданады.

  • Код ON8

    өз уақытын тиімді ұйымдастыруды тексереді, баға береді; ерекше білім қажеттілігі бар тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсетеді, кеңес беруде жауапкершілікті өзіне жүктейді және дербестік танытады; өзге өмір салтына, өзге мәдениетке толеранттілікті қалыптастырады; педагогикалық такты, педагогикалық этика ережелерін сақтайды, ұйымдастыру, оқу-тәрбие, түзету-дамыту процестерінде, арнайы білім мен ғылым мекемелерінің талаптары мен басқа да жұмыстары кезінде тез шешім қабылдайды және басқара біледі.

  • Код ON9

    педагогикалық-психологиялық оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологияларды оқу процесін жандандыру барысында қолданады, тәрбие мәдениетінің және кәсіби дағдыларының деңгейін арттырады.

  • Код ON3

    кәсіби және ғылыми мәселелерді шешуде тиімді коммуникацияларды қолданады, көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктейді ; педагогикалық қарым-қатынас пен белгілі бір психологиялық сананы анықтайтын білім жүйесін қолдана алады, қарым-қатынасқа қатысушылардың іс-әрекетінің нәтижелерін бағалайды.

  • Код ON10

    білім беру жүйесінің психологиялық қызмет көрсету әдістері мен технологияларын, олардың бағыттары мен принциптерін, әдістері мен формаларын қолдана отырып талдайды; психологиялық-педагогикалық диагностикалау, дамыту, түзету, сараптау, әдістемелік жұмыстар білімін талдау негізінде тексереді; заманауи диагностикалау, дамыту, түзету әдістерін, іскерліктерін оңтайлы үйлесімділікпен жүзеге асырады; педагогикалық-психологиялық диагностикалау, түзету, кеңес беруде жауапкершілікті өзіне жүктейді

  • Код ON11

    жанжалдарды реттеу, эмоционалдық шиеленісті төмендетуге және сындарлы шешімдер қабылдауға ықпал ететін психологиялық жағдайларды қарастырады; кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық білімді қолданады, педагогикалық-психологиялық мәселелерді шешуде эксперименттік әдістерді тиімді пайдаланады.

  • Код ON12

    эксперименттік зерттеулер барысында алынған ақпараттарды талдайды; сыни ойлау біліктілігін дамытады, педагогикалық-психологиялық принциптерді практикада қолдануын зерттейді.

  • Код ON13

    тұлғалардың аутодеструктивті мінез-құлықтарының ерекшеліктерін зерттейді; моральдық және азаматтық ұстанымдарын дамытады; ғылыми зерттеулердің әдістерін пайдалана отырып, педагогика-психология саласында тәжірибелер жүргізеді.

  • Код ON14

    гносеология, әдіснама, педагогика және психология ғылым саласындағы білімдерін практикада қолданады, статистикалық сараптауды өткізеді ; ғылыми саласындағы ізденістерді диагностикалауды, талдау және жинақтау негізінде кешенді мониторингті дәлдікпен дербес жүзеге асырады, ғылыми жарияланымдар жасайды; әріптестерімен өзара әрекеттесе арнайы салада зерттеулерді жоспарлайды және өткізеді, алынған нәтижелерді коммерциялауда дербестік танытады .

  • Код ON15

    педагог-психологтардың әдістемелік бірлестіктерінің, психологиялық орталықтардың қызметін талдайды, білімін сұрыптайды және тексереді; педагог-психологтардың әдістемелік бірлестіктерімен, психологиялық орталықтармен, тәжірибелік мамандардың қауымдастығымен біргелікте жұмыс жасау, шешім қабылдау іскерлігі мен дағдыларын үйлестіре қолданады;

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top