7M01101 Педагогика және психология в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуде заманауи технологияларды қолдана алатын бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды іргелі даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Білім берудегі эмоционалдық интеллектінің заманауи мәселелері (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Қазіргі уақытта психология ғылымында түрлі психологиялық трендтердің интеграциясы, түрлі психологиялық құбылыстар мәнін зерттеу байқалады. Бұл пән тұлғадаға эмпатия, мотивация, табандылық, қарым-қатынас дағдылары сияқты жеке қасиеттердің әртүрлі түрін қамтитын эмоционалды интеллект түсінігі жайында және эмоционалды интеллекттің аралас үлгілері, өмірдегі көптеген жағдайлар туралы мәлімет береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыны ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру негіздерімен таныстыру, ғылыми экспериментті жоспарлау және жүргізу принциптері мен әдістерін үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарының жаңашылдығы, ғылыми-зерттеу жұмыстарының сапасы мен орындылығы, ғылыми зерттеулердің, ғылыми-техникалық, заманауи жобалар мен жұмыстардың нәтижелерін сапалы болжау қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Медиабілім берудегі оқулық теориясы мен практикасы (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Бұл пәнде медиабілім мен оқулықтың тарихы, теориясы мен әдістемесінің мәселелерін қарастырады. Ең танымал медиабілім концепциясына сипаттама беріп, магистранттарға арналған медиабілім курстарын жүргізудің практикалық тәжірибесі талданады. Пән медиабілім терминдерінің сөздігін, медиабілім мен оқулықтың базалық модельдерін, мәселелерді шешуді, медиабілім мен оқулықтағы дамудың тарихи кезеңдерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Несиелер: 3Бұл пәнді оқудың мақсаты – психологиялық ғылымның қолданбалы бағытының мәселелерін қарастыру, психологиялық білімдер мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін міндетті түрде зерттеу және шешу. Пәнді оқу студенттерге білім беру ортасында болашақ маман ретінде іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін, басқару іс-әрекетін меңгеруге көмектеседі. Пәнді меңгеру барысында білім беруді басқару саласында түлектердің көшбасшылық, басқарушылық, рефлексиялық қасиеттерін дамытуға, ғылыми қызметке тікелей қатыстыруға, көшбасшылық қабілеттерін, кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді, басқару әдістерін дамыту. қалыптасты.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Несиелер: 3Жоғары оқу орнында оқитын Магистрант болашақ маман және ғалым ретінде "Ғылым тарихы мен философиясы" курсын оқу шеңберінде шығармашылық ойлау мәдениетін тұтас меңгеру дағдыларын иеленеді. Ғылымның қалыптасу ерекшеліктерін зерттейді, сонымен қатар ғылыми танымның әдістері мен әдістерінің әрекеті шеңберіндегі философияның рөлін анықтайды. Қазіргі заманғы ғылымды дамытудың, сондай-ақ ғылымның жаңа бағыттарын дамыту шеңберіндегі мемлекет саясатының маңыздылығын сезінеді. Сонымен қатар, курстың негізгі тақырыптарын зерттеу студенттерге өздерінің кәсіби деңгейлерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әлеуметтік педагогика: мәселелері мен перспективалары (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Пән тұлғаның қоғамға және әлеуметтену процесiндегi педагогикалық ғылымдардың көпжақты әсерiнiң мүмкiндiктерiн, әлеуметтiк ортаның педагогикалық потенциалын арттыру, оны пайдаланудың шарттарын, тәсiлдерiн зерттеу мәселелерін талдайды. Әлеуметтендiру процесiн бiлiмдiк-тәрбиелiк құралдармен реттеудiң, жүзеге асырудың, танымның теориясы мен практикасын қамтитын ғылым саласы болғандықтан, әлеуметтiк болмыстың адам өмiрi барысындағы мақсаты мен мiндеттеріне ықпалын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Курс шетелдік және отандық әдебиет материалдарынан ақпаратты талдау және өңдеу үшін қажетті арнайы лексиканы меңгеруді қоса алғанда, құзыреттіліктің барлық түрлерінің мәселелерін зерделеуді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми және кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқып, аудара білуі және тиімді ауызша және шет тілінде жазбаша қарым-қатынасты меңгеруі тиіс. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгіме дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Біртұтас педагогикалық процесті басқару және оқытушы шеберлігі (орыс тілінде)
Несиелер: 5Пән болашақ маманды ЖОО мен білім беру мекемелерінің барлық типінде біртұтас педагогикалық процесті ұйымдастыра білуге дайындауды көздейді. Педагогикалық процестің «педагог-студент (оқушы)» жүйесіндегі өзгермелілігі, біртұтас педагогикалық процестегі педагогтың білім алушылармен бірлесе отырып танымдық іскерлік қарым-қатынас орнатуы, білім берудің мақсаты мен міндеттерінің мәнді байланысы туралы түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектептегі іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениеті (орыс тілінде)
Несиелер: 5Іскерлік қарым-қатынас кез келген ұжымның барлық саласын қамтиды. Пән жоғары мектепте академиялық ортадағы болашақ маман үшін іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін меңгерту көзделеді. Маманның лидерлік, тәлімгерлік, рефлексиялық сапаларын дамытуға мән беріледі. Іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін меңгертуде инттеллектуалды-ақпараттық ортамен араласу біліктілігі жетіліп, кәсіби құзыреттіліктері, лидерлік сапаларын дамыту көзделеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі педагогика және психология ғылымдырының өзекті мәселелері (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Магистранттарға бүгінгі әлемдік және отандық педагогика және психология ғылымдарының өзекті мәселелері, білім беру жүелерінің даму бағыттары және перспективалары туралы білімдер беру көзделеді. Білім алушылардың ғылыми шығармашылық-зерттеушілік қызметтерін жетілдіріп,педагогикалық және психологиялық мониторинг, диагностика, олардың ғылыми-практикалық маңыздылығыжөніндегі ғылыми білім, біліктермен қаруландыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инновациялық білім берудің бағыттары мен перспективасы (қазақ тілінде)
Несиелер: 5ЖОО-ғы бүгінгі инновациялық білім берудің бағыттары, перспективасы, жоғары мектептегі білім беру, оқу ұғымдары, оның құрамды компоненттері туралы білім, біліктерді қалыптастырып, үздіксіз халыққа білім беру жүйесін жетілдірудің өзекті мәселелерімен таныстырады. Жоғары мектеп дидактикасы дамуындағы өзекті мәселелер, инновациялық білім беру жүйесінің заманауи мәні негізінде мамандарды кәсіби-педагогикалық әрекетке даярлауды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО оқытушысы имиджі және бренді (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Пән мазмұны кәсіби құзыретті педагогты дайындау болашақ мұғалімнің педагогикалық әрекетте өзіндік шығармашылық стиліне негізделген имиджін қалыптастыруға бағытталады. ЖОО оқытушысы имиджі тұлғаның дербес ерекшеліктерін өздігінен жүзеге асыруының жоғары деңгейімен, өзіндік стильде іс-әрекет етуге қабілеттілікке байланысты білімдерді меңгеруін көздейді. Бүгінгі педагог мәртебесін көтерудің негізгі шарты ретіндегі – жеке бренд қалыптасуы туралы түсініктер беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру психологиясы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Бұл пән білім берудегі көкейтесті психологиялық өзекті мәселелерді шешуге бағытталады. Білім мазмұны магистранттардың жоғары мектеп жағдайындағы танымдық әрекетті ұйымдастырудағы психологиялық ойлау икемділіктерін қалыптастырып, түрлі психикалық фактілер мен құбылыстарды білім беруде негізге алу біліктерін қалыптастыруды көздейді .
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагог-психологтың кәсіби этикасы (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Педагог-психологтың кәсіби этикасы – бұл психологтың өз іс-әрекетінде әріптестерімен, ғылыми қоғаммен, зерттелінушілермен, көмекке мұқтаж адамдармен қарым-қатынас барысында спецификалық құлықтық, адамгершілік, өнегелілік талаптарды жүзеге асыру болып табылады. Халыққа білім беру тұжырымдамаларындағы негізгі бағытты жүзеге асыру өсіп келе жатқан ұрпаққа білім беру мен тәрбиелеу үрдісін жаңаша іске асыру қажеттілігі, оқу педагогикалық жұмысқа айрықша мән беру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі ақпараттық-коммуникативтік технологиялар (орыс тілінде)
Несиелер: 5Курсты оқытудың мақсаты білім алушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен білім саласында ақпараттық және коммуникативтік технологияларды қолдана білуге дайындау, педагогикалық әрекетте оқыту, тәрбиелеу теориясы мен тәжірибесінде қолданылатын алдыңғы қатарлы ақпараттық, коммуникативтік технологияларды қолдануды меңгерту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми мәдениет және академиялық хат (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Бұл пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау туралы білімдерін кеңейту болып табылады, ғылыми-зерттеу жұмысының және академиялық жазудың деңгейі, негізгі бағыттары, компоненттері туралы түсінік береді. Пәнді игеру нәтижесінде болашақ мұғалімдердің ғылыми мәдениеті, ғылыми ақпаратпен жұмыс істеудегі академиялық қабілеттері, ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсыну ерекшеліктері дамып, қалыптасады. Білім алушылар мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның әдістері мен техникаларын біледі және қолданады; ғылыми жұмыс нәтижелерін мемлекеттік және шет тілдерінде тапсырудың орфографиялық және пунктуациялық ерекшеліктерін сақтайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Инновациялық педагогикалық технологиялар және білім беру менеджменті (орыс тілінде)
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды инновациялық педагогикалық технологияларды дамытудағы заманауи кезеңдермен және оларды оқыту процесінде қолдану тәсілдерімен, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық міндеттерді шешу әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар инновациялық білім беру технологияларындағы негізгі тенденциялар туралы түсініктерін қалыптастырады, алған білімдерін практикалық жұмыс процесінде қолданады, бұл білім беру әлеуметтік желілерінде жұмыс жағдайында терең ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Іскерлік риторика және академиялық жазу (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Іскерлік қарым-қатынас туралы, түрлері, сөйлеу сапалылығы, қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларымен таныстыру; сөз сөйлеу сәтіндегі кемшіліктерден арыла білуге ұмтылыс дағдысын қалыптастыру; болашақ іскер маманның іс-әрекетіндегі қарым-қатынас тиімді болу үшін өзіндік дауысқа, сөйлеу аппаратына ие болуға үйрету, кәсіби тұрғыда аса мәнді сөз сөйлеу шығармашылығын туындатуға әзірлеуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Адам капиталын дамытудағы дәстүрлі педагогикалық мәдениет
Несиелер: 5Халықтың және халық арасынан шыққан ұлы ғұламалардың дүниетанымдық көзқарастары мен құнды идеяларын дәстүрлі педагогикалық мәдениетті зерттеу арқылы ғана танып біледі. Пән тұлға тәрбиесінің күрделі міндеттерін шешудегі педагог-психолог рөлін, этнопедагогикалық мәдениетін көтеруге ықпал ететін қоғамның дәстүрлі педагогикалық мәдениетінің құндылықтарын шығармашылықпен тарататын білімді қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ақпараттық қоғам педагогикасы (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Ақпараттық қоғам дамуының басты факторы ретінде қарастырылатын әлеуметтік және футурологиялық тұжырымдамалар негізінде білім беру. Ақпарат, ақпаратттық қызметтер мүддесімен сипатталатын қоғам жағдайындағы жеке тұлға қалыптасуын қамтамасыз ететін педагогика заңдылықтарын меңгерту. Әлемдік компьютерлік революция адам тәрбиесінің, білім мазмұнын анықтаудағы жаңа ақпаратты білім технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON5
Жоғары мектеп жағдайында іскерлік қарым-қатынас психологиясы құралдарын пайдалана отырып, педагогикалық процесті жүзеге асырады;
-
Код ON2
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы саласында өзін-өзі жетілдіруге және заманауи кәсіпқойлыққа бағытталған білім беру саласында іргелі білім мен дағдыларды пайдаланады;
-
Код ON7
Білім мен тәрбие беруді басқарудағы инновациялық (АКТ) технологияларды қолдану дағдысы қалыптасқан, коммуникативтік мәдениеті жоғары маман даярлығын қамтамасыз етеді;
-
Код ON3
Жеке және кәсіби іс-әрекеттердегі шеберлігі мен техникасы жоғары, медиабілім беру технологияларын пайдалануға қабілетті, тұлғаның әлеуметтену үдерісін және эмоционалдық интелектіні басқару қабілетін меңгереді;
-
Код ON8
Өзбетінше қазіргі педагогика және психология ғылым салаларының өзекті мәселелерін анықтап, түрлі ғылыми-зерттеулер жүргізу дағдылары қалыптасқан, педагогикалық-психологиялық зерттеулердегі ғылыми таным әдістерін ұтымды пайдалана алатын және ақпараттық технологияларды ғылыми-зерттеулер барысында қолдану іскерлігі жоғары, шығармашылық ізденістерді жүзеге асыра алады.
-
Код ON6
Адами капиталды дамытудағы ұлттық құндылықтарды жан-жақты, терең меңгерген, педагогика мен психологиядағы классикалық инновациялық тұғырлар сабақтастығын ұстана алатын құзыретті маман тұлғасын қалыптастырады;
-
Код ON1
Маман азаматтық ұстанымы мен ғылыми дүниетанымын, ана тілінде және шет тілдерінде коммуникациялық бағдарламаларды құруға бейім, өзгермелі қоғам талабына жауап бере алатын белсенді, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастырады;
-
Код ON4
Қазіргі педагогика және психология ғылымдары әдіснамасы мен әдістерін пайдалануға қабілетті, ғылыми-академиялық мәдениеті, кәсіби имиджі жоғары, отандық маман тұлғасы брендін қалыптастыруды көздейді;
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша