7M01101 Педагогика және психология в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мен ғылым жүйесінде психологиялық-педагогикалық және зерттеушілік іс-әрекет саласында іргелі және қолданбалы білімді игерген, кәсіби іс-әрекетте шығармашылықты көрсетуге қабілетті магистрлер дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні студенттерге ғылымның даму тарихындағы маңызды оқиғаларды, идеялар мен теорияларды аналитикалық тұрғыдан зерделеуге мүмкіндік береді. Бұл пән арқылы әртүрлі мәдени-тарихи контексттерде білімнің ұтымды және баламалы түрлерінің арақатынасын түсінуді қалыптастырады. Студенттер ғылым тарихындағы жекелеген фактілер мен құбылыстарды жүйелі түрде қайта қарастырып, оларды заманауи ғылым тұрғысынан бағалай білуге үйренеді. Сонымен қатар, пән ғылыми теориялар мен олардың негізін қалаушы ғылыми-тұжырымдамалық модельдердің негізгі мазмұнын жан-жақты түсіндіруді қамтамасыз етеді. Оқушылар ғылымның философиялық негіздерін, оның әдіснамалық және тарихи аспектілерін меңгеріп, ғылыми білімнің дамуы мен өзгеру процесін сыни тұрғыдан талдай алады. Осылайша, пән білім алушылардың зерттеушілік қабілеттерін арттырып, олардың ғылыми ойлау және проблемаларды кешенді түрде шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық құзіреттілік
Аталған пән болашақ педагогтардың кәсіби шеберлігін дамытуға, педагогикалық үдерістегі инновациялық тәсілдерді меңгеруге және білім беру мазмұнына өзгеріс енгізудегі теориялық-тәжірибелік біліктілікті қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны білім алушылардың педагогикалық шындықтағы өзгерістерді сараптау, оларды бағалау және оқу-тәрбие үрдісіне бейімдеу қабілеттерін жетілдіруге негізделеді. Пән аясында білім алушылар ойлау инерциясынан арылып, инновациялық білім беру өнімдерін нақты оқу-тәрбие жүйесіне бейімдеп, оларды сынақтан өткізіп, тиімділігін сараптау және енгізу дағдыларын қалыптастырады. Бұл курс педагогикалық қызметке тән зияткерлік, шығармашылық және құндылықтық сипаттарды терең түсінуді қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, пән жеке кәсіби құзіреттілікті арттырудың маңызды аспектілерін қамтиды: өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тану стратегиялары, кәсіби деформацияның алдын алу жолдары, педагогтің эмоционалдық тұрақтылығы мен рефлексиялық мәдениеті. Курс нәтижесінде білім алушы өз кәсіби қызметіне сыни көзқараспен қарап, инновацияларды саналы түрде іріктеп қолдануға, педагогикалық шындықты өзгертуші белсенді тұлға ретінде қалыптасуға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу әдістемелік құралдарын пайдалану практикумы
Бұл пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, оқу-тәрбие процесінің теориялық және практикалық құрылымын жан-жақты талдауға бағытталған. Курстың негізгі мазмұны педагогикалық үдерістің мақсаттары мен міндеттерін, оның категориялық аппараты мен құрылымдық элементтерін, даму кезеңдерін және ғылыми негізделген әдіснамалық ұстанымдарын қамтиды. Оқыту мен тәрбиелеу үрдісіндегі негізгі ұғымдар мен жүйелі байланыстар ғылыми тұрғыда сипатталады. Курс барысында оқу-тәрбие жұмыстарының түрлі формалары, әдістері және құралдары кеңінен қарастырылады. Атап айтқанда, білім беру құралдарының визуалды (көзге көрінетін) және аудиалды (құлаққа естілетін) сипаттарын тиімді қолдану жолдары, сондай-ақ олармен жұмыс жүргізудің педагогикалық шарттары мен әдістері меңгеріледі. Білім алушылар педагогикалық технологияларды оқу процесінде қолдану, оқу материалдарын бейнелі түрде жеткізу, ақпаратты қабылдауды жеңілдету және оқыту нәтижелілігін арттыру жолдарын үйренеді. Пәннің мақсаты – болашақ педагогтердің педагогикалық ойлауын қалыптастыру, оқу процесін ғылыми негізде ұйымдастыру қабілетін дамыту, сонымен қатар оқыту құралдарын тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру. Бұл курс педагогикалық шеберлікті шыңдай отырып, білім алушыларды кәсіби қызметке жан-жақты даярлайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Бұл пән тілдік қабілеттіліктер мен сөйлеу біліктіліктерін жан-жақты қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынас аясында шет тілінде түрлі ақпарат көздерінен – соның ішінде баспа және дыбыс-бейне материалдардан алынған мәліметтерге презентация жасау машықтарын дамытады. Пән аясында ғылыми стильдің грамматикалық категорияларының ауызша және жазбаша формалары талданып, олардың құрылымы мен қызметі тереңірек қарастырылады. Сонымен қатар, оқушылар ақпараттық және кәсіби бағыттағы мәліметтерді тыңдап қабылдау қабілетін жетілдіріп, презентация жасау, дөңгелек үстел форматында сұхбат жүргізу, пікір алмасу сияқты коммуникативтік дағдыларды меңгереді. Пән студенттердің шет тіліндегі кәсіби коммуникациясын дамытуға, ақпаратты талдау және жүйелі түрде ұсыну қабілеттерін арттыруға, сондай-ақ ғылыми стильдегі мәтіндерді түсіну және құрастыру дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Мұның барлығы болашақ мамандардың кәсіби ортадағы тиімді қарым-қатынасын қамтамасыз ету үшін маңызды болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән жоғары оқу орындарында қолданылатын заманауи оқыту әдістері мен инновациялық технологияларына арналған. Курстың мақсаты – білім алушылардың сыни ойлау қабілетін дамыту, оларды өз бетінше ізденуге ынталандыру, практикалық және кәсіби дағдыларды тиімді меңгеруге мүмкіндік жасау. Оқыту барысында жобалық әдіс, проблемалық оқыту, цифрлық құралдарды пайдалану, топтық жұмыс және оқытудың интерактивті әдістері кеңінен қолданылады. Бұл тәсілдер білім алушылардың зерттеу қабілеттерін жетілдіреді, шығармашылық ойлауын дамытады және оқу үдерісіне белсенді қатысуын қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, пән аясында оқыту технологияларының тиімділігі мен олардың білім сапасына ықпалы жан-жақты қарастырылады. Білім алушылар нақты өмірлік жағдайларда алған білімдерін қолдана отырып, XXI ғасыр дағдыларын: коммуникативтілік, ынтымақтастық, бастамашылдық және цифрлық сауаттылықты дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық педагогика
Бұл пән қазіргі білім беру жүйесінде орын алып отырған жаңа мазмұнның теориялық және практикалық негіздерін талдауға бағытталған. Пән аясында білім алушылар білім берудің жаңартылған мазмұнын ғылыми тұрғыда түсініп, оның құрылымдық ерекшеліктері мен әдіснамалық негіздерін игереді. Сонымен қатар, оқытудың заманауи технологияларын тиімді іске асыру, педагогикалық үдерістердегі инновациялық әдістер мен тәсілдерді жүйелі қолдану дағдыларын меңгереді. Курста білім берудің үздіксіз өзгерістерін болжау және ғылыми негіздеу жолдары қарастырылады. Пән мазмұнында педагогикалық дәстүрлер мен қазіргі заманғы білім беру үрдістерінің сабақтастығына ерекше назар аударылады. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар — дамыта оқыту, қашықтан оқыту, цифрлық білім беру платформалары, оқушы тұлғасына бағытталған оқыту және т.б. — жүйеленіп, оқу және тәрбие үдерістеріндегі рөлі мен өзара әрекеттестігі сараланады. Сонымен қатар, ізгілікке негізделген құндылықтық бағдарларды қалыптастырудың әдіснамалық аспектілері де талданады. Пән болашақ педагогтің кәсіби даярлығын арттырып, білім беру жүйесінде болып жатқан жаһандық өзгерістерге бейімделу қабілетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО оқытушысының қызметін оқу әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету
Педагогтердің кәсіби біліктілігі мен ғылыми – әдістемелік деңгейін арттыруға баса назар аударады, тұтас педагогикалық процесте ғылыми негізделген әдістемелік материалдарды қамтиды, кәсіби-педагогикалық қызмет құрылымында нақты айқындалған ерекшелігі бар дербес іскерліктер жиынтығын қарайды; тәрбие процесі, инновациялық теориялар мен даярлау технологиялары туралы қазіргі заманғы түсінікті қарайды және баяндайды. Әлеуметтік-педагогикалық, нормативтік-мазмұндық, функционалдық психологиялық оқу-метолдиялық құралдарды талдайды; стандарттар мен типтік жоспарларға сәйкес әдістемелік жұмысты ұйымдастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Бұл пән жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін жан-жақты меңгеруге бағытталған. Оқушылар жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының негізгі заңдылықтарын зерттеп, оларды тәжірибеде тиімді қолдану қабілетін дамытады. Пән аясында жоғары білім беру саласындағы педагогикалық және психологиялық қызметтердің ерекшеліктері мен функциялары қарастырылады. Сонымен қатар, студенттер жоғары оқу орнындағы оқу сапасын диагностикалау әдістерін меңгеріп, білім беру процесін жетілдіру бағытында практикалық дағдыларды игереді. Пәннің мақсаты – жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби құзыреттілігін арттыру және педагогикалық шеберлігін қалыптастыру, оның ішінде оқу үрдісін ұйымдастыру, оқытудың заманауи технологияларын пайдалану және студенттермен тиімді қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Осылайша, курс жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметтің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін біріктіріп, болашақ мамандардың кәсіби дамуына негіз қалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика және бағалау әдістері
«Психологиялық-педагогикалық диагностика және бағалау әдістері» пәні тұлғаның психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін анықтау, даму деңгейін бағалау, сондай-ақ білім беру үдерісіндегі оқу жетістіктерін объективті түрде өлшеуге бағытталған кешенді ғылыми курс болып табылады. Пән аясында психодиагностиканың теориялық негіздері, диагностикалық құралдар мен әдістер, соның ішінде тестілеу, байқау, сұхбат, анкеталау және эксперименттік тәсілдер қарастырылады. Сонымен қатар, оқушылар мен студенттердің танымдық, эмоционалдық және мотивациялық аспектілерін бағалау, психологиялық қауіпсіздік пен әлеуметтік-психологиялық жағдайды талдау әдістері үйретіледі. Пәннің негізгі мақсаты — педагогикалық және психологиялық диагностика негізінде дербес және топтық деңгейде тиімді коррекциялық, дамыту және қолдау шараларын ұйымдастыруға қабілетті мамандар дайындау. Бұл курс магистрлерге диагностикалық зерттеулер жүргізуге, нәтижелерді ғылыми тұрғыда талдауға және білім беру жүйесінде психологиялық-педагогикалық қолдауды жетілдіруге бағытталған практикалық және теориялық білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Болашақ мамандардың еңбекке мотивациясын қалыптастыру мәселелері
Болашақ маманның кәсіби дайындыққа, мақсаттарға, міндеттерге, бәсекеге қабілетті маманның білім беру сапасын арттырудың күтілетін нәтижелеріне уәждемесінің қалыптасуын сипаттайды. Білім берудегі әлеуметтік-кәсіби жағдайларды дамыту әдістерін қолдану арқылы танымдық функцияларға оқытады; болашақ мамандардың кәсіби уәждемесін қалыптастыру бойынша педагогикалық жағдайларды сынақтан өткізеді; жұмыс мамандығын игеру процесінде кәсіби-педагогикалық қызметке уәждеменің қалыптасу өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті дамыту бойынша зерттеулер
Психологиялық зерттеулердің, диагностиканың, кеңес берудің және түзетудің кешенді міндеттерін шешеді; дамуы мен мінез-құлқында ауытқулары бар адамдардың әртүрлі санаттарының ерекшеліктеріне барабар әрі қарай түзету-дамыту жұмысының негізі ретінде кешенді психологиялық диагностика жүргізу дағдыларын дамытады; өз бетінше ойлауға, ғылыми-техникалық прогресті , қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті болады . Жаңа білім беру педагогикалық технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Бұл пән инклюзивті білім берудің ұйымдастырушылық және инфрақұрылымдық негіздерін ғылыми-теориялық тұрғыдан зерделеуге бағытталған. Пән мазмұны ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, соның ішінде есту, көру, зияткерлік және қозғалыс функциялары бұзылған балаларға арналған білім беру ортасын қалыптастыру мен дамытудағы кешенді тәсілдерді қамтиды. Білім алушылар инклюзивті білім берудің құқықтық, әлеуметтік және педагогикалық аспектілерімен таныса отырып, әртүрлі білім алушыларды оқытуда психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын меңгереді. Курс барысында білім алушылар әлеуметтік маңызы бар мәселелерді, инклюзивті ортада туындайтын күрделі жағдайларды талдау, оларды кәсіби тұрғыдан бағалау және шешім қабылдау қабілеттерін дамытады. Инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асырылуына ықпал ететін қолжетімді инфрақұрылым, бейімделген оқу бағдарламалары, көмекші технологиялар және мультимәдениетке негізделген әдістер жан-жақты қарастырылады. Пәннің негізгі мақсаты – болашақ мамандарды инклюзивті білім беру кеңістігінде тиімді жұмыс жасауға, түрлі топтағы балалардың ерекшеліктерін ескеріп, білім алуға тең қолжетімділік принципін жүзеге асыруға дайын болуға үйрету. Бұл курс арқылы білім алушы әлеуметтік әділдік пен инклюзивтік құндылықтарды ұстана отырып, кәсіби этика мен жауапкершілік негізінде әрекет етуді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның әлеуметтік және кәсіби бейімделу мәселелері
«Тұлғаның әлеуметтік және кәсіби бейімделу мәселелері» пәні тұлғаның әлеуметтік ортаға және кәсіби қызметке бейімделу үдерістерін зерттеуге бағытталған. Пән аясында тұлғаның әлеуметтік-экологиялық жүйедегі рөлі, әлеуметтік бейімделу теориялары, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру және дамыту мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, кәсіби бейімделудің психологиялық аспектілері, мотивация, кәсіби идентификация, жұмыс ортасына бейімделу және кәсіби стресс пен күйзеліс мәселелері талданады. Пән студенттерге тұлғаның кешенді әлеуметтік және кәсіби даму механизмдерін түсінуге және психологиялық қолдау көрсету әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Бұл курс магистрлерді тұлғаның бейімделу процестерін тиімді басқаруға және кәсіби әлеуетін арттыруға даярлайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы заманауи бағыттар және зерттеу трендтері
«Психологиядағы заманауи бағыттар және зерттеу трендтері» пәні қазіргі заманғы психология ғылымындағы негізгі теориялық және тәжірибелік бағыттарды зерттеуге арналған. Пән аясында когнитивті, эмоциялық, мотивациялық, әлеуметтік, дамытушылық және клиникалық психология сияқты негізгі салалардағы жаңа зерттеу нәтижелері қарастырылады. Сонымен қатар, нейропсихология, позитивтік психология, саналы психология, мәдениетаралық психология және психологиядағы цифрлық технологияларды қолдану сияқты өзекті бағыттар талқыланады. Студенттер қазіргі психологиялық теориялар мен әдістемелерді салыстыра отырып, ғылыми зерттеу үрдістеріндегі инновациялық тәсілдерді меңгереді. Пән зерттеу әдістерінің қазіргі үрдістерін, деректерді талдау және интерпретациялау тәсілдерін қамтиды, сондай-ақ этикалық нормалар мен психологиядағы заманауи ғылыми коммуникацияны қарастырады. Бұл курс магистрлерге психологиядағы соңғы трендтерді түсінуге, өз зерттеулерінде қолдануға және кәсіби психологиялық қызметте тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым әлемі және зерттеушінің этикасы
Ғылымның, ғылыми бағыттар мен ғылыми нәтижелердің прогрессивті мәнін ашады; ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерімен, заңдарымен, қағидаттарымен, терминдерімен, ұғымдарымен, процестерімен, әдістерімен, технологияларымен, құралдарымен, операцияларымен таныстырады, кәсіби қызметте және моральдық қағидаттар жиынтығында әдеп нормаларын ұстануға үйретеді; педагогикалық моральдың қызметін, қағидаттарын, мазмұнын, ерекшеліктерін қарайды, мұғалімнің моральдық қызметіне, мінез-құлқына сүйенеді; педагогикалық этикет негіздерін дайындайды, дұрыс кәсіби қарым-қатынас қағидаларын, принциптерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау және басқару
«Ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау және басқару» пәні ғылыми жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән аясында ғылыми зерттеу жобасының кезеңдері, мақсаттар мен міндеттерді анықтау, ресурстарды бөлу, уақыт пен тәуекелдерді басқару мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, ғылыми коммуникация, топтық жұмыс, этикалық нормалар және жобаның нәтижелерін ғылыми қауымдастыққа ұсыну тәсілдері үйретіледі. Студенттер зерттеу жобасын жасау және жүргізу процесінің барлық қыр-сырын меңгеріп, ғылыми нәтижелерді жүйелі түрде алуға және басқаруға қабілетті болады. Бұл курс магистрлерді ғылыми-зерттеу қызметінде жобалық менеджмент әдістерін қолдануға және инновациялық идеяларды жүзеге асыруға дайындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Бұл пән жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының білім беру жүйесіне ықпалын ғылыми-теориялық және практикалық тұрғыда талдауға арналған. Курстың негізгі мақсаты – білім алушыларды ЖИ құралдарын оқу процесіне тиімді енгізу, олардың функционалдық мүмкіндіктерін сараптау және білім берудегі трансформациялық рөлін түсіндіру. Пәнде ЖИ жүйелерінің оқыту мазмұнын жекешелендіру, оқыту траекторияларын даралау, оқу жетістіктерін бағалау және білім алушылардың шығармашылық және когнитивтік қабілеттерін дамытуда қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Курс мазмұнына білім беру жүйесіне интеграцияланған ЖИ технологияларының түрлері (мысалы, адаптивті оқыту платформалары, чат-боттар, деректер талдауы негізіндегі бағалау жүйелері және интеллектуалды оқыту агенттері) енгізіледі. ЖИ көмегімен оқу процесінің тиімділігін арттыру жолдары, педагог пен білім алушы арасындағы интеракцияны оңтайландыру, дербес оқыту мүмкіндіктерін кеңейту әдістері қарастырылады. Пән білім беру саласындағы ЖИ-дің этикалық, құқықтық және әлеуметтік аспектілерін де талдай отырып, болашақ мамандардың сандық технологиялармен жұмыс істеу мәдениетін, деректермен жұмыс істеу сауаттылығын және инновациялық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған. Бұл курс білім беру жүйесінде инновациялық шешімдер қабылдауға дайын, аналитикалық ойлай алатын, технологиялық тұрғыдан құзыретті маман дайындауға септігін тигізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістері
Бұл пән білім беруді тану және жобалау әдіснамасының теориялық негіздерін, оның психологиялық және педагогикалық контексттегі қолданысын ғылыми тұрғыда зерделеуге бағытталған. Пән мазмұны жоғары психикалық функциялардың (жад, ойлау, сөйлеу, зейін және қиял) даму заңдылықтарын, олардың білім беру процесіндегі көріністерін және психологиялық заңдылықтарды оқу процесін ұйымдастыруда қолдану жолдарын түсіндіреді. Курс білім беру кеңістігін жобалау кезінде адамның сана-сезімін, мәдени-тарихи дамуын және рухани қалыптасуын ескеруге үйретеді. Психология мен білім берудегі белсенділік парадигмалары, оқыту мен дамудың өзара байланысы, сананы қалыптастыру механизмдері, сондай-ақ мәдени-тарихи мектептің әдіснамалық негіздері талданады. Білім алушылар ғылыми-кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастырады. Сонымен қатар, курс барысында зерттеу жүргізу дағдылары, оқу үдерісін модельдеу, оқу-дамыту ортасын жобалау және инновациялық оқыту әдістерін әзірлеу біліктіліктері дамиды. Пән болашақ мамандардың білім беру саласында ғылыми негізделген шешім қабылдау қабілетін арттырып, тұлғаның рухани дамуы мен когнитивтік ресурстарын ескеретін оқыту моделін құруға бағдар береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейропатопсихология
Бұл пән жүйке жүйесінің қызметі мен адам психикасында пайда болатын өзгерістерді зерттейді, сондай-ақ нейропсихология мен патопсихологияның негізгі ерекшеліктерін, олардың медициналық психологиямен байланысын, қолдану салаларын ғылыми негізде талдайды. Пән мазмұны жүйке жүйесінің зақымдануы немесе бұзылуы нәтижесінде туындайтын психикалық бұзылыстардың құрылымын, себеп-салдарлық қатынастарын және олардың диагностикасы мен түзету жолдарын қарастыруға бағытталған. Білім алушыларға жаратылыстану ғылымдарының дәстүрлерін сақтай отырып, эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану, сапалық және сандық талдау жүргізу, диагностикалық және түзету міндеттерін кешенді түрде шешу жолдары үйретіледі. Сонымен қатар, курс аясында сараптамалық-консультациялық, профилактикалық, оңалту (реабилитациялық), ғылыми-зерттеу және оқу-педагогикалық дағдылар дамытылады. Пән адам психикасын сақтау мен нығайту мақсатында психологиялық әдістерді әзірлеу мен бағалауға, тұлғаның психикалық денсаулығын қорғауға бағытталған тәсілдерді тәжірибеде қолдануға үйретеді. Курс психологиялық диагностика мен интервенциялардың нейроғылыми негіздерін түсіндіре отырып, білім алушылардың клиникалық және қолданбалы психология салаларында кәсіби құзыреттілігін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері және академиялық жазу негіздері
студенттердің ғылыми-зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруға және академиялық жазудың құрылымдық, мазмұндық талаптарын меңгеруге бағытталған. Пән аясында ғылыми танымның әдіснамалық негіздері, зерттеу мәселесін анықтау, мақсат-міндет қою, гипотеза жасау, зерттеу объектісі мен пәнін айқындау сияқты маңызды кезеңдер қарастырылады. Сонымен қатар, сандық және сапалық әдістер, мәліметтерді жинау мен талдау тәсілдері, ғылыми этика мен академиялық адалдық қағидалары қарастырылады. Академиялық жазу бөлігінде ғылыми мақала, есеп, баяндама, курстық және дипломдық жұмыс құрылымын жазу, дәйексөз келтіру және әдебиеттер тізімін рәсімдеу тәртіптері оқытылады. Пән студенттердің ғылыми мәтінді сауатты құрастыра білу, логикалық ойлау және аргументациялау қабілеттерін жетілдіруді көздейді. Аталған пән болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу қызметіне жүйелі түрде дайындалуына, сонымен қатар шет тілінде немесе қазақ тілінде академиялық мәтіндерді құрастыру және жазу мәдениетін қалыптастыруға негіз болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру психологиясы
Басқару жүйесіндегі ұйымдастыру жұмыстарының тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында психологиялық жағдайлар мен ұйымдастырушылық қызметтің ерекшеліктерін талдайды, басқару жүйесіндегі жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтарды сипаттайды, қойылған міндеттерді шешу үшін жеке және топтық функцияларды қарастырады, ұйым мүшелерінің психикалық денсаулығын тиімділікті арттыру және жұмыс үшін қолайлы жағдай жасау мақсатында ұйымдардағы адамдардың психикалық белсенділігі мен мінез-құлқының барлық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі басқару психологиясы
Психологиялық білім мен теориялардың көмегімен басқарушылық қызмет мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол еңбек саласының барлық аспектілеріне әсер ететін ғылыми факторларды түсінуді және оларды білім берудегі басқару психологиясын жақсартуға мүмкіндік беретін жинақталған іс-шаралар негізінде құруды қарастырады. Басқару жүйесіндегі жеке тұлғаны және әлеуметтік топтарды зерттейді, қойылған міндеттерді шешу үшін жеке және топтық функцияларды талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы дамуының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді және талдайды. Философиялық таным әдістерін ғылыми тұрғыда жүзеге асыра алады.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының теориялық негіздерін меңгереді. Жоғары білім берудің заманауи тенденцияларын анықтайды. Жоғары мектепте педагогикалық және психологиялық қарым-қатынасты, педагогикалық шеберлікті жүзеге асырады.
- Педагогтың тұлғалық және кәсіби қасиеттерін бағалауда оқыту тренингтері, семинар, вебинарларды ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді.
- Басқарушылық шешімдер қабылдауда білім беру қызметтері сапасын талдау негізінде білім беру ұйымдарының бәсекеге қабілеттілік көрсеткіштерін болжайды. Өзінің кәсіби қызметі саласында ұжыммен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
- Жеке тұлғаны әлеуметтендіру үрдісін басқаруда ерекше білім қажеттілігі бар тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсетеді. Білім беру мекемелеріндегі ұйымдастыру, оқу-тәрбие, түзету-дамыту жұмыстары кезінде тез шешім қабылдайды және педагогикалық этика ережелерін сақтайды.
- Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеу әдістерін, психологиялық - педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын біледі. Зерттеудің эксперименталды түрлерін талдап, ғылыми - педагогикалық зерттеулердің әртүрлі әдістері мен технологияларын практикада қолданады алады.
- Білім беру үдерісінде шетелдік тәжірибе негізіндегі инновациялық технологияларды, білім беру сапасын бақылау формалары мен әдістерін, ақпараттық технологияларды пайдаланады. Педагог - психолог жұмысының тиімділігін арттыруда жасанды интеллект технологиясын меңгереді, оқу үдерісіне енгізуді ұйымдастырады.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамытады. Ғылыми мақалалар дайындау, зерттеулер жүргізуде және арнайы пәндерді оқытуда шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсетеді.
- Оқытудың теорияларын, белсенді әдістері мен инновациялық технологияларын меңгереді. Жоғары мектепте оқыту әдістері арқылы білім алушылардың мотивациясын дамытады. Жоғары білім беру саласында педагогикалық жоспарлауды жүзеге асырады.
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша ғылыми - әдістемелік материалдар әзірлейді, ғылыми және жарияланымдық белсенділікті арттырады.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
7M01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)