7M01101 Педагогика және психология в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: еңбек нарығының өзгермелі талаптарына бейімделген, психологиялық-педагогикалық қызмет саласында құзыретті, кәсіби құзыреттілікке ие және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, сыни тұрғыдан ойлауға және болашақ кәсіби қызметте шығармашылық тәсілді көрсетуге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пән магистранттарда жасанды интеллектті (ЖИ) білім беру ортасын және психологиялық-педагогикалық тәжірибені түрлендіру құралы ретінде қарастыруға бағытталған. Оқу барысында ЖИ-дің оқыту, тәрбиелеу, диагностикалау, психологиялық кеңес беру, білім беру траекторияларын сүйемелдеу салаларындағы қолдану мүмкіндіктері талданады. Цифрландыру дәуірінде этика, құпиялылық, сыни ойлау мен эмоционалдық интеллектті дамыту мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеудің сандық және сапалық әдістері
Тәртіп адамдардың не істейтіні мен айтқаны үшін деректерді жинау, талдау және түсіндіру дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.Магистранттар зерттеудің сапалы әдістерін игереді, яғни байқалатын құбылысты түсіндіретін деректерді алады: жеке терең сұхбаттар, топтық пікірталастар (фокус-топ), сараптамалық бағалау және т. б. сонымен қатар магистранттар сандық әдістерді, яғни жан-жақты статистикалық өңдеуге жататын деректерді алуға мүмкіндік беретін әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады: сауалнамалар, сауалнамалар, статистикалық өңдеу әдістері SPSS және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Шет тілі (кәсіби)
"Шет тілі (кәсіби)" курсы грамматика, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант шетел тіліндегі сөздік-анықтамалық әдебиеттермен, шетел тіліндегі ақпараттық ресурстармен, заманауи компьютерлік аударма бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, бағдарламалық материал аясында шынайы кәсіби-бағытталған мәтіндердің негізгі мазмұнын талдайды, контекст бойынша бейтаныс сөздердің мағынасын болжай отырып, өзі үшін маңызды ақпарат алады. Пәнді аяқтағаннан кейін магистрант өзінің ғылыми жұмыстарын жетекші шетелдік ғылыми дәйексөздер базаларында жариялай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Курс барысында философия және ғылым категориялары мен концепцияларының жалпы жүйесін талдайды. Магистрант қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетін көрсетеді. Магистрант ғылым тарихы және философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас, жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары білім беру жүйесі, оның құрылымдық элементтері, жоғары білім беру жүйесін реттейтін қолданыстағы заңнамалық база туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқып-үйрену жоғары оқу орны оқытушысының педагогикалық мәдениетін, магистранттар арасында жалпы және кәсіптік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Бұл оларға ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын дамытуға, сонымен қатар білім беру жүйесін жобалау және оқу-әдістемелік құжаттарын әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән магистранттар үшін басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін түсінуге бағытталған. Пәннің тақырыптарын меңгеру нәтижесінде білім алушы адами ресурстардың басқару стратегияларын әзірлеуге қатысады, басқару тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдай алады, басқару психологиясының әдістерін адекватты таңдап, дұрыс қолдана алады, ұжымда әріптестерімен қарым-қатынас дағдыларын меңгереді, өзара әрекеттеседі және басқа адамдардың мінез-құлқына әсер етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістемесі
Бұл пән философиялық-әдіснамалық құзыреттілікті қалыптастыруға және пәннің жүйелі білімін игеруге, "Педагогика және психология" ББ магистранттарын ғылыми таным жүйесіндегі педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері саласындағы іргелі біліммен қаруландыруға ықпал етеді. Магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу логикасының дағдысын және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерінің жүйесін меңгеру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас психологиясы
Бұл пәнді игеру магистранттардың білім беру ұйымы саласындағы кәсіби міндеттерді табысты шешуді қамтамасыз ететін мәдениетаралық коммуникация туралы білімдерін, мәдениетаралық қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын қалыптастырудан, сондай-ақ мәдениетаралық қарым-қатынастың мәні мен түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастырудан,мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайларын талдау білімі мен дағдыларынан, білім беру мекемесіндегі мәдениетаралық қарым-қатынастың кедергілерін диагностикалау және еңсеру қабілетінен тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық өлшемдер
Бұл пәнді игеру магистранттардың заманауи педагогикалық өлшемдер саласындағы жүйелі білімдерін, дағдыларын, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру мен байланысты міндеттерді іске асыру кезінде оларды жобалау және білім беру процесінде пайдалану ерекшеліктерін қалыптастырудан тұрады. Бұл ғылыми – практикалық педагогикалық іс-әрекеттің белгілі бір түрі, оның пәні жеке тұлғаның білім беру дайындығы деңгейінің сандық мәндерін қызық тыратын оқу пәнін емесе мұғалімді қызықтыратын қасиеті бойынша алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық жобалау және жобаларды басқару
Осы пәнді игерудің мақсаты магистранттардың білім беру ұйымдарында жобаларды құруға және басқаруға дайындығын қалыптастыру; қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін ынтымақтастық стратегиясының әдістері мен тәсілдерін қолдану; жоба шешуге бағытталған мәселені анықтай білу; жеке іс-әрекеттердің нәтижелерін (салдарын) болжай білу және мақсатқа жету үшін қадамдар реттілігін жоспарлау дағдылары болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Университет оқытушысы: технологиялар және іс-әрекетті ұйымдастыру
Бұлпәндіигеру ЖОО оқытушысының кәсіби қызметін ұйымдастыру барысынд педагогке, педагог-психологқа өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін магистранттарда қажетті психологиялық-педагогикалық бағыттағыргелі білімді қалыптастырудан, зерттеу қызметінің негізгі қағидаттары мен санаттарынигеруден, технологияларды және қызметті ұйымдастырудан, құзыреттерді табысты дамыту үшін ЖОО кәсіби қызмет даярлығы жағдайында оқу материалын тұтас меңгеруді қамтамасыз етуден тұрады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
Пәнді оқу ұйымдағы өзгерістерді бастауға және табысты басқаруға, дамудың икемді стратегиясымен жұмыс істей білуге және нәтижелерді бағалауға; білім беру ұйымының командасында бөлінген көлденең көшбасшылықтың құрылымын құруға, адамдарды дамытуға және бағыттауға, жанжалдарды шешуді жеңілдетуге; дидактикалық дизайнды басшылыққа ала отырып, білім беру бағдарламасының сапасын әзірлеуге және бағалауға, білім беру ортасын қалыптастыруға, білім беру ұйымының брендін басқаруға бағытталған ұйымдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың икемді, жұмсақ дағдылары (soft skills)
Пән сыни ойлау, оқушыларды басқару, когнитивтік икемділік, дамыған эмоционалдық интеллект, креативтілік, көшбасшылық, тайм-менеджмент, командада жұмыс істеу, қарым-қатынас жасау және келіссөздер жүргізу, келіссөздер жүргізу, селф-менеджмент, клиентке бағдарлану, ынтымақтастық, педагог-психологтың іскерлігі сияқты педагог-психологтардың икемді, жұмсақ дағдыларын дамытуға ықпал ететін болады өз пікірлерін тұжырымдап, олардың ықтимал салдарын біле отырып шешім қабылдайды және қабылданған шешімдер үшін жауап береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудің трендтері мен қазіргі тенденциялары
Бұл пән магистранттарда білім берудің барлық деңгейлерін жаһандану, интеграциялау және интернационалдандыру және олардың қазіргі білім берудің дамуына әсері сияқты әлемдегі білім берудің жетекші даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру қазақстандық білім берудің: демографиялық өзгерістер, урбанизация және көші-қон, экономикалық факторлар, өмір бойы оқыту, "жасыл мәдениетті" қалыптастыру, білім беруді цифрландыру сияқты заманауи трендтерін талдау, синтездеу және бағалау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән магистранттардың білім беру жүйесінің құрылымымен менеджменттің теориялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу магистранттардың білім беру саласындағы негізгі қағидаттарды, магистр әдістерін және басқару тетіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ магистрлердің кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік береді және оларға кәсіби өсуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістері
Педагогикалық зерттеулердің негіздерін, тексеруде математикалық өңдеу әдістерін қолдану тәсілдерін, тәуелді, тәуелді емес таңдаулардың нәтижелерін бағалауды, әдістерді салыстыру жолдарын қарастырады. Педагогтың дидактикалық білгірлігін сабақ барысында және сабақтан тыс оқытуда математикалық өңдеу әдістері арқылы сыни тұрғыдан ойлауларын дамыту негіздерін көздейді. Зерттеу әдістерін игеруді көрсетеді, қорытындылар мен мәселе шешімдерін хабарлауды ұйымдастырады, интеграциялауды сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың әдістемелік мәдениеті
Бұл пәнді игеру магистранттарға әдістемелік мәдениетті ғылыми-зерттеу құзыреттілігінің, жеке тұлғаның зерттеу бағытының, инновациялық педагогикалық қызметке дайындығының негізі ретінде қалыптастырудан, олардың психологиялық-педагогикалық ойлауының трансформациялық түрін дамытудан тұрады, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі саласындағы құзыреттер, сондай-ақ білім беру ұйымдарында білім алушыларның оқу-зерттеу қызметін басқаруға дайындығы мен қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Андрагогика
Пәнді оқу магистранттарға ересек адамды оқыту құбылысын үздіксіз үйлестіру контекстінде түсінуге мүмкіндік беретін теориялық білім кешенін беруге мүмкіндік береді. Жалпы және кәсіби білім алуға, мәдениетке қол жеткізуді игеруге, адамгершілік бағдарларды қалыптастыруға , адамның өмір жолы контекстінде білім беруді қарастыруға ықпал етеді. Андрагогикалық білім жоғары мектептің дидактикасымен, Кәсіптік оқыту және біліктілікті арттыру педагогикасымен салыстырғанда неғұрлым жалпыланған ғылыми-әдістемелік жарақтандыру деңгейін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру және педагог-психологтың IT - құзыреттілігі
Пән педагог-психологтардың мынадай цифрлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді: үлкен деректер базасымен (ДБ) жұмыс істеу және бағдарламалық қамтамасыз етумен (БҚ) жұмыс істеу, жеке файлдарды веб-сайттарға жүктеу, өз тәжірибесін тарату үшін мессенджерлер мен әлеуметтік желілерді (Инстаграм, Facebook) пайдалану, алу және жіберу үшін арнайы бағдарламалық қосымшаларды пайдалану дағдысы оқу тапсырмалары (Slack, Microsoft Teams, LMS және т.б.), әртүрлі сервистердің (Zoom, webinar, Google Meet және т. б.) көмегімен онлайн-іс-шараларды құру және өткізу дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Акмеология
Пән жалпы психологияның қазіргі жағдайлары мен даму тенденцияларының ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді, атап айтқанда: акмеология ғылым ретінде, акмеологияның ғылым жүйесіндегі орны және даму психологиясының міндеттері, сондай-ақ акмеологиядағы нақты әдіснамалық тәсілдер мен принциптер. Магистрант акмеологияның теориялық және әдістемелік негіздерін, сондай-ақ акмеология ғылымындағы тұлғаны анықтауды меңгеруі керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудегі заманауи трендтер мен үрдістерді сыни талдау және бағалау қабілетін көрсетеді, психологиялық-педагогикалық пәндер саласындағы ғылыми жетістіктер, жүйелі пәнаралық білім негізінде ғылыми зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеті;
- Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырады және жүзеге асырады, жалпы әдіснаманың білімін ескере отырып, зерттеудің негізгі нәтижелерін дайындау және таныстыру мақсатында ғылыми зерттеу жүргізу дағдылары;
- БП бойынша кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу үшін Web of Science, Scopus және т. б. дереккөздерден жеткілікті көлемде ағылшын тілін трансляциялайды, шетелдік және отандық ғалымдардың ғылыми еңбектерін талдау, ғылыми және іскерлік хат алмасуды жүргізу, ғылыми жарияланымдар дайындау;
- Өзінің одан әрі кәсіби өсуін және оны басқару жөніндегі қызметін жобалау мақсатында кәсіби және педагогикалық шеберлікті бағалайды;
- Жоғары білім беруді дамытудың заңдылықтарын, қағидалар мен заңнамаларды дұрыс түсіндіру мақсатында негізгі категориялық және ұғымдарды жіктейді;
- Педагогтың жеке тиімділігін арттыру мақсатында гуманистік педагогика мен психологияның білімі мен дағдыларын, цифрлық дағдыларды, инклюзивті тәсіл дағдыларын, икемді дағдыларды (soft skills) біріктіреді;
- Білім алушылармен диалогтық өзара іс-қимыл және мәдениетаралық коммуникация дағдыларын дамытады
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)