Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в QYZPU

Пәндер

  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі психотерапия

    Пәннің мақсаты-магистранттарға білім беру мекемелерінде психолог-психотерапевт болып жұмыс істеу үшін теориялық білімдер мен практикалық дағдылар туралы түсініктер беру. Магистранттар психологиялық терапия әдістерін, терапевтік қатынастар мен әртүрлі санаттағы білім алушылардың мәселелерін зерттеп үйренеді. Пән қолдау көрсететін оқу ортасын құруға мүмкіндік беретін психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалау мен іске асыруды үйретеді және білім беру процесіне қатысатындар арасындағы өзара әрекеттестіктің әдістерін оқытады

    Несиелер - 4
  • Психотерапиялық бағыттар және оларды білім беру саласында қолдану

    Пәннің мақсаты- білім беру жүйесіндегі психотерапияның әдіснамасына, теориясы мен практикасына бағытталған. Мақсаты-магистранттарды алғашқы байланыстан бастап консультацияны аяқтауға дейінгі психотерапиялық процесті ұйымдастыру мен жүргізуге үйрету. Магистранттар білім беру процесіне қатысушылардың амандығы мен психикалық денсаулығын жақсартуға мүмкіндік беретін психологиялық араласудың және көмек көрсетудің бағдарламаларын әзірлейді.

    Несиелер - 4
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер

    Пәннің мақсаты - магистранттарға педагогикалық зерттеулерде қолданылатын математикалық әдістер мен статистикалық талдау тәсілдерін меңгерту. Пән білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің деректерін сандық тұрғыдан өңдеу, интерпретациялау және алынған нәтижелерді ғылыми негізде талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Когнитивті функцияларды диагностикалау мен түзету

    Пәннің мақсаты –когнитивтік функцияларды диагностикалау мен түзетудің теориялық не гіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар психологиялық-педагогикалық қорытындылар жасау және түзету бағдарламаларын жасау дағдыларын дамыта отырып, сенсорлық-перцептивтік жүйені, жадты, назар аударуды, ойлау мен сөйлеуді зерттеу және түзету әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Білім беру субъектілерінің нормалары мен патологиясын зерттеу

    Пәннің мақсаты-магистранттарды психикалық дамуы мен мінез-құлқында ауытқулары бар балалармен, жеткіншектермен жұмыс істеуге дайындау. Пән жас және индивидуалды ерекшеліктер, норма мен аномалия ұғымдарын даралап ажыратуды, сондай-ақ, психологиялық-педагогикалық диагностика модельдерін әзірлеуді қамтиды. Магистранттар психикалық ауытқулары бар балалардың білім беру ортасына тиімді ықпалдасып кетуіне жағдай жасайтын, оларға арналған психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалау мен бағалау әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық коммуникация негіздері

    Пәннің мақсаты-магистранттардың түрлі мәдениет өкілдерімен тиімді өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас үдерістерін, мәдени айырмашылықтардың коммуникацияға ықпалын, стереотиптер мен мәдени кедергілерді жеңу жолдарын ғылыми тұрғыда түсіндіруге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Білім беру мен тұлғалық дамудың нейропсихологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты- магистранттарға білім беру мен тұлғалық дамудың нейропсихологиялық заңдылықтары мен механизмдерін ғылыми негізде түсіндіруге үйретеді. Магистранттарға нейропсихологиялық теориялар мен заманауи эмпирикалық зерттеулер негізінде ғылыми талдау, интерпретация жасау және оларды кәсіби қызметте тиімді қолдану қабілеттерін дамытуға септігін тигізеді.

    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Оқыту мен дамытудың нейропсихологиясы

    Пәннің мақсаты- магистранттарға тұлғалық өсу мен білім беру процестерінің негізінде жатқан нейропсихологиялық механизмдер туралы тереңірек түсініктер беру. Нейрондық желілерді, когнитивті функцияларды және олардың оқытудың әр алуан формаларымен өзара әрекеттестігін зерттеп біле отырып, магистранттар сыни ойлау дағдыларын дамытады.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-эмоционалды дамуы мен психикалық аман-саулығы

    Пәннің мақсаты-магистранттардың жалпы аман-саулығын жақсарту үшін әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды білім беру процесіне ықпалдастыруға оқыту. Психикалық аман-саулық пен денсаулықты жақсартуға, тұлғааралық қатынастарды нығайту мен стресске төзімділікті дамытуға жағдай жасайтын инклюзивті оқу ортасын құру мен сүйемелдеу әдістері оқытылып үйретіледі.

    Несиелер - 4
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер

    Пәннің мақсаты-магистранттарға педагогикалық зерттеулерде қолданылатын негізгі статистикалық әдістерді меңгерту және оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарында тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пән білім беру саласындағы деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялауда статистикалық тәсілдерді қолдануға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік және эмоционалдық даму мен психикалық денсаулық

    Пәннің мақсаты- әлеуметтік және эмоциялық дамудың психикалық денсаулықпен өзара байланысын зерттеуге арналған. Магистранттар салауатты оқу ортасын құруға ықпал ететін эмоциялық дамуды, ерте араласуды қолдау және психикалық бұзылулардың алдын алу әдістерін зерделейді.

    Несиелер - 4
  • Білім берудегі медиативті технологиялар

    Пәннің мақсаты- дау-дамайды конструктивті шешу және психологиялық қолайлы білім беру ортасын құру тәсілдерінің бірі ретінде медиация құралдарын меңгеру болып табылады. Пән білім беру үдерісі субъектілерінің ынтымақтастығын қалыптастыратын психологиялық-педагогикалық құбылыс ретінде медиацияның гуманитарлық әлеуетін анықтауға және негіздеуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде магистранттар медиация арқылы дау-дамайларды шешудің басқа да баламалы тәсілдерінің айырмашылығын анықтай алады.

    Несиелер - 5
  • Білім берудегі қақтығыстарды басқару және медиация

    Пәннің мақсаты – магистранттарға білім беру ұйымдарындағы қақтығыстардың пайда болу себептерін, түрлерін, даму кезеңдерін және оларды басқару стратегияларын ғылыми тұрғыдан түсіндіру. Сонымен қатар, пән магистранттардың медиация үдерістері мен дауларды шешудің конструктивті тәсілдерін меңгеруіне, келіссөз жүргізу мен делдалдық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасындағы нормативтік және девиантты көріністерді кешенді талдау

    Пәннің мақсаты- магистранттарды девиантты мінез-құлықы бар балаларды индивидуалды сүйемелдеудің бағдарламасын жоспарлауға және жүзеге асыруға үйрету. Магистранттар инклюзивті білім беру ортасын құру мен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды жақсартуға жағдай жасайтын, осындай магистранттарды бейімдеу мен әлеуметтендіру әдістерін оқып үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасындағы кроссмәдени зерттеулер

    Пәннің мақсаты -білім беру практикасындағы әртүрлі мәдениеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айқындау. Білім беру процесін жақсарту үшін мәдени интеллектісін қолдана отырып, магистранттар әртүрлі нормаларды, әдет-ғұрыптарды, құндылықтарды, мақсаттарды, діндер мен дәстүрлерді оқып үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Когнитивті процестерді бағалау мен түзетудің ілгерілеген әдістері

    Пәннің мақсаты-когнитивтік психологияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және когнитивтік процестерді бағалау әдістерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар когнитивтік өзгерістерді диагностикалау, түсіндіру және болжау әдістерін меңгереді, бұл қызметтің түрлі салаларында қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы

    Пәннің мақсаты -магистранттарды дамыту психология және педагогика саласындағы ғылыми әдістер мен тәсілдерді терең түсінуді қалыптастыру болып табылады. Магистранттар зерттеулерді жобалау және жүргізу, деректерді талдау және түсіндіру саласындағы құзыреттерді игереді, сондай-ақ зерттеу практикасында этикалық нормаларды қолдануды үйренеді. Пән шеңберінде психологиялық-педагогикалық процестермен жұмыс әдістеріне ерекше назар аударылады, бұл ғылыми және білім беру салаларындағы кәсіби дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, педагогика және психология саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және педагогика және психология саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Философиялық концепциялар мен ғылыми көзқарастарды ескере отырып, психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас техникаларын пайдаланып, жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтардың даму психологиясын талдайды.
  • Зерттеулер жүргізу және адамдармен жұмыс істеу кезінде этика ережелерін ескере отырып, кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілікті сезініп, ғылыми пікірталастар ұйымдастырады.
  • Жеке және кәсіби мақсаттарға жету және оларды кәсіби қызметке біріктіру үшін психология және педагогика білімдерін біріктіреді.
  • Психология және педагогика саласындағы халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен стратегияларын талдай отырып, жоғары білім берудегі әлемдік тенденцияларды бағалайды.
  • Білім беру процесіне халықаралық серіктестердің, жұмыс берушілердің, кәсіби қауымдастықтар мен ғылыми ұйымдардың тәжірибесі мен ресурстарын біріктіреді.
  • Педагог-психологтың психодиагностикалық, психопрофилактикалық, дамытушылық және психокоррекциялық қызметін, оның ішінде цифрлық технологияларды қолдануды жоспарлайды және жүзеге асырады.
  • Әдіснамалық (тәсілдер, принциптер, әдістер, мәліметтерді талдау) және зерттеудегі этикалық принциптердің маңыздылығы туралы білімдерін көрсете отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін әдіснамалық білімді синтездейді.
  • Көпмәдениетті ерекшеліктер мен студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, нақты және виртуалды ортада заманауи білім беру технологияларын пайдаланып, авторлық курстар мен оқу-әдістемелік кешендерді жобалайды.
  • Білім беру процесінің нақты жағдайында теориялық білім мен әдістемелік тәсілдерді қолданады.
  • Әлеуметтік-эмоционалды даму туралы деректерді бағалау және интерпретациялау әдістерін қолдана отырып, когнитивті функцияларды диагностикалайды және түзетеді.

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

7M01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top