7M01101 Педагогика және психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие және білім беру менеджменті жүйесінде басқарушылық өзара іс-қимылды, ғылыми-зерттеу қызметін қолдауды және сүйемелдеуді жүзеге асыратын жоғары білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу секторы үшін кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Коммерциялық менеджмент
Несиелер: 5Курстың мазмұны операциялар мен ресурстарды басқарудың бір түрі ретінде коммерциялық менеджменттің ғылыми-практикалық мәселелерін қарастырады. Курстың мазмұны ресурстарды басқарудың ерекшеліктерін, олардың алмасуын жоспарлау мен ұйымдастыруды зерттеуге мүмкіндік береді, коммерциялық қызмет әдіснамасы, құралдар, әдістер, функциялар, коммерциялық менеджменттің заманауи технологиялары; ақпараттық ағындардың қозғалысын басқару мәселелеріне ерекше назар аударылады. Ұжым мен команда жұмысын ұйымдастыру; кәсіби қызмет барысында әріптестермен, басшылықпен, клиенттермен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
Несиелер: 5Пән мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілінің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар қазіргі білім беру практикасы жағдайында әдістемелік аспектілерді жүйелеп, теориялық тәсілдерді қолдана және жүзеге асыра алады. Олар жүйелі және белсенді тәсіл негізінде білім беру ұйымының модельдері туралы классификациямен танысады. Курс барысында магистрант проблемалық жағдайларға сыни талдау жүргізуге , нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметін оңтайландыруға дайын болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
Несиелер: 5Курстың бағдарламасы білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің негіздері туралы түсінік беруге бағытталған; ұғымдарды зерттеу: психологиялық зорлық-зомбылық, эмоционалды әл-ауқат. Мазмұнда қоршаған ортаның психологиялық қауіпсіздігінің қауіптері мен қауіп-қатерлерін жіктеу мәселелері қарастырылады; білім алушылар диагностика жүргізуді, жайлы ортаны қалыптастыру бойынша тренинг бағдарламаларын құруды үйренеді, оқытудағы бұзылулардың себептерін анықтай алады. Курстың мақсаты психологиялық қауіпсіздікті қолдау бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
Несиелер: 5Курс магистранттарды психологтың этикалық нормалары мен жұмыс принциптерін білуге тартуға бағытталған, магистранттар психологтардың заманауи кодексімен танысады. Курста ұйым қызметінің этикасы, психологтың кәсіби қызметіндегі этиканың рөлі мәселелеріне назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант этикалық кодекстерді талдауды үйренеді; психолог қызметінің этикалық компонентін анықтай алады; жеке және топтық мәселелерді шешу үшін дәстүрлі этикалық және заманауи әдістер мен технологияларды қолдана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 5Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 5Оқу курсының мазмұны менеджменттің ғылыми мектебі, мақсаттары, міндеттері, басқару принциптері сияқты менеджменттің маңызды сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Басқарудың сандық, жүйелік және ситуациялық тәсілдерінің сипаттамаларын зерттеуге ерекше назар аударылады. Басқару қызметінің әдіснамасы, басқару қызметінің құралдары, әдістері, функциялары, заманауи технологиялары мәселелері қарастырылады. Магистранттар адам мінез-құлқының себептерін зерттеуге және диагностикалауға; басқарушылық шешімдер қабылдауға; басқару құрылымын талдауға дайын болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мәдениаралық және этникалық психология
Несиелер: 5Пән қазіргі мәдени және этникалық психология әдіснамасындағы айырмашылықтарды зерттеуге бағытталған. Зерттеудің негізгі тәсілдері, бағыттары, талаптары талданды. Әлеуметтік қабылдау, топтар арасындағы және этносаралық қатынастар, алалаушылық, кемсітушілік саласындағы эксперименттік әдістер егжей-тегжейлі сипатталған. Кросс-мәдени және этникалық психологияға ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылардың өз дағдылары мен біліктерін сипаттауға, көрсетуге, жинақтауға, түсіндіруге, жүйелеуге арналған психологиялық әдістемелердің кең жиынтығы ұсынылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 3Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Несиелер: 5Бұл курс инновациялардың стратегиялық және ұйымдардың жедел жоспарындағы маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс барысында инновациялардың стратегиялық жағынан да, ұйым ішінде де маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруды зерттейді. Инновацияларға деген процестік көзқарас жарияланып, инновациялық процестің кезеңдері және олардың білім беру процесіне әсері қаралатын болады. Магистранттар қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі инновациялық үдерістермен танысады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эксперименталды және кроскультурлы этнопсихологияның зерттеулері
Несиелер: 5Курс этнопсихологиядағы эксперименттік және мәдениаралық зерттеулер туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; магистранттар мәдениеттің негізгі психикалық құбылыстарға қалай әсер ететінін анықтауға, әртүрлі мәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді бір-бірімен салыстыру және салыстыру арқылы талдауға үйренеді. Магистранттар әлеуметтік-этникалық мәселелерді бағдарлай және шеше алады, этникалық және психологиялық сипаттамаларын анықтау үшін әртүрлі этникалық топтардың ерекшеліктерін зерттеу үшін тәжірибелік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізе алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру менеджерінің кәсіби біліктілігі
Несиелер: 5Курс білім беру менеджерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, отандық және шетелдік платформаларда даярлау ерекшеліктерін зерделеуді көздейді, білім беру сапасын арттыруға бағдарлана отырып, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Курс менеджердің кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға және жеке өсуді арттыруға ықпал етеді. Магистранттар ұйымның қызметін жоспарлауды және оның басқару құрылымының тиімділік шарттарын анықтауды үйренеді; менеджердің кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық ұжымды басқару құрылымын талдай алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру сапасын басқару
Несиелер: 5Курс сапалы бәсекеге қабілетті білім алуға бағытталған және жетістікке жетудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курс білім беру сапасын басқару бойынша теориялық және практикалық білімнің негізін қалайды, магистранттарды қазіргі жағдайда білім беру сапасын басқаруды кешенді бағалаудың нақты әдістерімен қамтамасыз етеді. Магистранттар білім беру сапасын басқарудың негізгі механизмдері мен процестерін меңгереді, білім беру сапасын басқару саласындағы нормативтік құжаттаманы меңгеретін болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары
Несиелер: 5Курс магистранттардың белгілі бір ұлттық стандартқа сәйкес жобаларды басқару әдістерін, құралдарын, техникаларын және құзыреттерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар жоспардың анықтамасын талдай алады, жоспардан тәуекелдер мен ауытқуларды азайтады, өзгерістерді тиімді басқарады (технологиялық, функционалды басқарудан, қызмет көрсету деңгейін басқарудан айырмашылығы). Кәсіби салалардағы жобаларды басқару мәселелері қаралатын болады. Олар техникалық және басқару әдістерін біріктіретін жоба өнімін құру мүмкіндігіне ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Несиелер: 5Курс психологиялық-педагогикалық заңдарды ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін, магистранттың эксперименттік жұмысын жүзеге асыруға дайындығын, эмпирикалық материалдарды жинау үшін психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше қолдануды ашады. Магистранттардың ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Пән психологиялық-педагогикалық білімді білім беру іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолдануға және психологиялық тұрғыдан ыңғайлы даму ортасын құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагог жұмысындағы ақпараттық технология
Несиелер: 5Курста оқытушының жұмысындағы ақпараттық технологиялар қарастырылады, магистранттар күрделі шешімдер қабылдауға, ақпаратпен жұмыс істеуге, мәселенің әртүрлі аспектілерін талдауға үйренеді. Оқу пәнінің мазмұнына сәйкес электрондық оқыту құралдарының жиынтығын жасау, электрондық оқыту құралдарын әзірлеу дағдылары қалыптасады. Магистрант педагогикалық жобалауды жүзеге асыруға және жеке білім беру бағыттарын құруға дайын болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ұйымдарды басқарудағы педагогика және психология
Несиелер: 5Курстың мазмұны басқару психологиясының теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесудің негізгі бағыттарын, әдістері мен құралдарын, негізгі психологиялық-педагогикалық технологияларды ұсынады. Курс басқару мәселелерін шешу процестерін зерттеу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау үшін қажет. Басқару мәдениетін тәрбиелейді және магистранттардың басқарушылық ойлауын дамытады. Магистранттарда мекеменің білім беру ортасына сараптама жүргізу, Кәсіби өзара әрекеттесу стилін жақсарту бойынша барлығына ұсыныстар әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Акмеология
Несиелер: 5Курс жеке тұлға мен қоғамның дамуына қажетті жетістіктер туралы ғылым ретінде акмеологияның негіздері туралы идеяларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, кәсіби дамудың дағдарыстары мен оларды жеңу факторлары ұсынылған. Курс нәтижесінде жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру шарты ретінде адамның акмеологиялық дамуы туралы идея қалыптасады. Пән магистранттарда кәсіби-тілдік шеберлікті дамыту мәселелерін талдауға рефлексивті-акмеологиялық көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
Несиелер: 5Пәнді оқу ғылыми ойлауды дамытуға және зерттеу дағдыларын игеруге, академиялық мәтіндерді құру мен оның жұмыс істеуінің негізгі қағидаларымен танысуға ықпал етеді, білім алушылар әртүрлі әдістердің Тарихи түсіндірмелерін зерттеуді, талдауды, сондай-ақ жаңғыртуды үйренеді. Курс білім алушыларды түйіндеме, аңдатпа, ғылыми мақала, эссе, ғылыми баяндама, грантқа өтінім жазу тәсілдеріне дайындайды. Зерттеу әдістері мен стратегияларын таңдау қабілетін көрсетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіби өзін-өзі тану және даму
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы қалыптасады және өзіне және басқаларға құндылық қатынасын дамытады, курс өзінің ішкі әлемін түсінуге және педагогикалық кәсіби білім барысында өзінің даралығын түсінуге ықпал етеді. Педагогикалық кәсіптік таным барысында білім алушылар қарым-қатынас нысанында және білім алушының даралығы арқылы қалыптасатын дербес іс-әрекетке қабілетін меңгереді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар педагогикалық іс-әрекеттерді рефлексия, мақсат қою арқылы модельдей алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру ұйымдарындағы ғылыми-практикалық негіздер
Несиелер: 5Пәнді оқу білім алушыларда әдіснамалық мәдениет элементтерін, оның ішінде зерттеу қызметіне практикалық тапсырмаларды орындау бойынша құзыреттерді қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. заманауи стандарттар, ғылыми зерттеулердің нормативтері, қағидаттары мен әдістерін; білім беру ұйымдарын даярлау саласындағы ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін зерделейді. Магистранттарда ұйымдағы ғылыми зерттеулерді, зерттеу жұмысының әдіснамасын түсінуге жалпы ғылыми көзқарас қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру ұйымдарында HR менеджменті және команда құру
Несиелер: 5Бұл курс ұйымдастырушылық мінез -құлық, еңбек қатынастарының жүйелері мен процестері, адами ресурстарды жоспарлау, жалдау және іріктеу, өнімділікті басқару, оқыту және дамыту, еңбекті қорғау және қауіпсіздік, еңбекті ұйымдастыру, келіссөздер жүргізу және қақтығыстарды шешу және соңында білім беру мекемелерінде топ құру сияқты тақырыптарды зерттейді. Мұның барлығы сізге білім беру саласын (оданда басқа салаларды) табысты басқару үшін құнды білім мен дағдыларды береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инновациялық білім беру технологиялары
Несиелер: 5Курс магистранттарда жеке тұлғаға бағытталған тәсіл негізінде педагогикалық қызмет саласындағы заманауи инновациялар туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән Жаңа педагогикалық жүйелерді модельдеу және авторлық жобаларды әзірлеу процестеріне қосу шарттарын қарастырады. Бұл пән педагогикалық технологиялардың негізгі теориялары мен ғылыми бағыттарын қамтиды; магистранттың дүниетанымын кеңейтеді, магистранттың танымдық қызметін жандандырады; теориялық білімді практикада қолдана білуге ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көшбасшы психологиясы
Несиелер: 5Бұл курс көшбасшылық мәселесі, көшбасшылықты зерттеудің негізгі тәсілдері, ғылым жүйесіндегі көшбасшылық тақырыбы мен рөлі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; табысты көшбасшыны дамытудың қозғаушы күштері мен шарттары мәселелері зерделенетін болады; көшбасшы тұлғасын дамыту психологиясы; магистранттар сабақ барысында ұйымдағы көшбасшыларға психологиялық кеңес беруді жүзеге асыру дағдыларына ие болады; алдын алу және бейімсіздік әдістерін қолдануды үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Статистика
Несиелер: 5Пән психологиялық заңдарды, негізгі ұғымдарды, статистиканың санаттарын, ресми статистикалық мәліметтерді алу көздерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыруға, психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше пайдалануға және эмпирикалық материалдарды жинауға дайын болады. Магистранттар психологиялық эксперимент процедурасының заманауи ерекшеліктерін игереді, жіктеу және топтастыру белгілерін белгілей алады, эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинай алады, оларды бастапқы өңдеу мен талдауды жүзеге асыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Несиелер: 5Курс ғылыми зерттеулер, заманауи ғылымның әдіснамалық принциптері мен ерекшеліктері,негізгі операциялар, ғылыми зерттеу жүргізудің практикалық әдістері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.Ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент жасау дағдыларын, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Математикалық статистиканың негізгі принциптері мен ережелерін білу қажет, бұл педагог-психологқа зерттеу барысында алынған деректерді талдау мен түсіндіруді сауатты жүргізуге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дифференциалды психология
Несиелер: 5Курс магистранттарда негізгі сала ретінде жеке айырмашылықтардың дифференциалды психологиясының мазмұны туралы білім жүйесін қалыптастырады. Жеке ерекшеліктерді қалыптастыру және дамыту заңдарын іске асыру бойынша теориялық және практикалық міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Дифференциалды психологиялық зерттеудің негізгі әдістеріне, даралық проблемаларына жүйелік тәсіл принциптері мен әдістеріне қызығушылықты дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жоғары мектептегі оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән білім алушылардың ЖОО-дағы білім беру процесінің негізгі заңдылықтары, нысандары, әдістері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді. Кәсіби даярлықтың, болашақ маманның қалыптасуы мен дамуының мәнін және жоғары мектеп оқытушысы қызметінің этикалық негіздерін түсінуді қалыптастырады. Курс болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру тәсілі ретінде оқытудың интерактивті түрлерін зерделеуге бағытталған. Жоғары мектепте білім беру процесін қамтамасыз ететін негізгі әдістемелік құжаттарды өздігінен әзірлеу дағдыларын дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тұлғаның психикалық қасиеттерін диагностикалау
Несиелер: 5Оқу курсы жеке қасиеттердің психоанализі мен диагностикасын зерттеуге, жеке тұлғаға тұтас көзқарасты қалыптастыруға және оның теориялық дамуына бағытталған. Жеке тұлғаны зерттеу құрылымындағы темперамент, мінез, эмоционалды және ерікті компоненттер ұғымдарының құрылымдық мазмұны қарастырылады. Жеке қасиеттердің жалпы сипаттамалары мен диагностикалық жүйелері, диагностикалық әдістерді құру әдіснамасы және жеке қасиеттерді диагностикалауды жүзеге асыру зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім берудегі психологиялық диагностика
Несиелер: 5Білім берудегі қазіргі психологиялық диагностика жаңа теориялық және практикалық тәжірибенің тиімді игерілуін қамтамасыз етеді. Қазіргі қоғамдағы баланың психикалық және жеке дамуын диагностикалау тәжірибесімен таныстырады. Пән педагогикалық білім беру жүйесінде психологиялық диагностиканы практикалық қолданудың негізгі бағыттарын зерттейді. Білім беру ортасындағы психодиагностикалық қызметтің ерекшелігін түсіндіреді. Білім берудегі психодиагностикалық күйлердің түрлерін қарастырады. Психологиялық диагностикадағы қателіктердің объективті және субъективті себептерін түсінеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ауытқушылық мінез-құлықтың психодиагностикасы
Несиелер: 5Курс девиантты мәртебенің санатына қол жеткізілген сенімге немесе мінез-құлыққа байланысты девиантты тұлғаның дамуын зерттейді. Девиантты жеке мінез-құлықтың психологиялық құрылымына көзқарастар қарастырылады: типология, қалыптасу және даму детерминанттары, девиантты мінез-құлықтың әртүрлі формаларының динамикасы, девиантты әрекеттердің салдары туралы сұрақтар қарастырылады. Олар диагностикалық құралдарды игереді, түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын қолданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Курс білім алушыларды қазіргі педагогикалық және психологиялық ғылымның негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған. Білім алушы алған психологиялық-педагогикалық білімін кәсіби қызметінде пайдаланады. Пән ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша білімді меңгеруге, педагогикалық және психологиялық пәндердің оқу сабақтарын түрлі нысандарда ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгеруге, білім алушылардың оқу нәтижелерін бағалау мен критерийлерін әзірлеуге ықпал етеді. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби даму мен мансап психологиясы
Несиелер: 5Осы пән аясында мансапты зерттеудегі психологиялық тәсілдер мен теориялық тұжырымдамалар қарастырылады. Білім алушылар келесі сұрақтармен танысады: мансап психологиясының пәні, мақсаттар мен міндеттері, персоналмен жеке жұмыс істеу ерекшеліктері. Курс барысында магистранттарда карьерлерді жіктеу, мансап құрылымы, мансап табыстылығының факторлары және мансаптық дағдарыс проблемалары туралы түсініктер қалыптастырылады. Қызметкерлерді іріктеудің, қызметкерлерді бағалаудың формалары мен әдістерін біледі, кәсіби жарамдылығын анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психологиялық тренингтің теориясы мен практикасы
Несиелер: 5Осы пән барысында магистранттар шағын топтардағы психологиялық тренинг; шағын топтардағы тренингтің мақсаттары, міндеттері мен принциптері, топтық әдістердің даму тарихы туралы жалпы түсінік алады. Психологиялық тренингті өткізудің әдістемелік тәсілдері мен құралдарының дағдыларын меңгереді; тренингтік жаттығуларды ұйымдастыра және өткізе алады. Пән психологиялық мәселелерді талдау және түзету дағдыларын қалыптастыруға, интерактивті әдістерді жүзеге асыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON2
Бірлескен қызметті ұйымдастыру мақсатында өзін-өзі таныстыру әдістерін, оқушылармен өзара әрекеттесу техникасын меңгеру, педагогикалық процесте өзара әрекеттесу тиімділігінің нәтижесін болжау және негіздей білу.
-
Код ON1
Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
-
Код ON3
Жеке тұлғаның психологиясы туралы білімді оқу процесіне бейімдеу, оқу материалын игерудің сәттілігін өлшеу үшін психодиагностикалық құралдарды қолдану.
-
Код ON4
Құрылымдардың жұмыс істеуі мен дамуы стратегиясын құруды, оны іске асыру жағдайларын ұйымдастыруды, нәтижеге қол жеткізу үшін жауапкершілікті көздейтін басқарушылық қызметті модельдеу.
-
Код ON5
Менеджмент салалары және кросс-мәдени зерттеу кезеңдері туралы кәсіби білімді санаттау; аналитикалық-болжамдық іс-әрекетте жүзеге асыруда өзін-өзі талдауды және өзін-өзі түзетуді меңгеру.
-
Код ON6
Аналитикалық, жоспарлау іс-әрекетін құру, жеке және ұжымдық ғылыми зерттеулерді модельдеу және олардың нәтижелерін практикада қолдану.
-
Код ON7
Математикалық талдауды түсіндіру және жүргізу, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу.
-
Код ON8
Педагогика және психология саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теориялар аясында олардың сенімділігі мен құндылығын негіздеу үшін зерттеудің ғылыми нәтижелерін талдау және түсіндіру.
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша