Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология (2 жыл) в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми танымның тарихи негіздері туралы түсінік береді, қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білуге негізделген ғылыми-әдістемелік дүниетанымды қалыптастырады, шындықты ғылыми тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастырады, ғылымның өзекті мәселелерін ғылым тұрғысынан түсінуге дағдыландырады. ғылым табиғаты туралы философиялық оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, халықаралық деңгейде ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін тиісті ғылыми салада ауызша және жазбаша ағылшын тілді коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құзыреттілік тәсілді жүзеге асырудағы білім беру стратегиялары мен оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқыту курсының негізгі міндеттері мыналар болып табылады: гуманитарлық технологияларды оның құзіреттілікке негізделген әдіске көшу жағдайында мұғалімдерді оқыту тәжірибесіне енгізудің ықтимал жолдары. Әлеуметтік-конструктивті және гуманистік педагогика саласындағы соңғы зерттеулерді талдау негізінде шетелдік және отандық университеттердің тәжірибесін қорыту, білім беруді жаңарту үлгілері қарастырылған. Оқу процесін жоспарлаудың заманауи әдістері, студенттердің өзін-өзі басқару жұмысын ұйымдастыру жолдары, бағалаудың рефлексивті әдістері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі білім берудегі және педагогика ғылымындағы әдістемелік тәсілдер
    Несиелер: 3

    «Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер» пәнін меңгеру мақсаты: білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдер саласындағы әдістемелік білімді меңгерту арқылы магистранттың кәсіби құзыреттілігін дамыту. психологиядағы кәсіби іс-әрекеттің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми тұрғыдан түсінуге және түсінуге жетелейді. -оқу үрдісінің субъектілерін педагогикалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру нәтижесінде құзыреттіліктер қалыптасады: психологиялық-педагогикалық циклге қабілеттілік. Оларды оқытудың ерекшеліктері. ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту үдерісіндегі тәрбиелік міндеттер жүйесі. ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту үдерісіндегі оқу-тәрбие жағдайын ұйымдастыру. Білімді игеруді бақылау мәселесі және қателер типологиясы. ЖОО психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің дүниетанымдық негіздері. Қазіргі кезеңдегі оқу пәні ретінде университетте психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің дамуының негізгі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру нәтижесінде құзыреттіліктер қалыптасады: қабілеттілік ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Университетте педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің құрылымы мен мазмұны. Педагогикалық пәндерді оқыту технологиясы. Жоғары оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру формалары. «Мамандыққа кіріспе» курсының әдістемелік сипаттамасы. «Кәсіптік педагогика» курсының әдістемелік сипаттамасы. Курстың әдістемелік сипаттамасы Курстың әдістемелік сипаттамасы. «Педагогикалық шеберлік» курсының әдістемелік сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пән білім алу қабілеті сияқты негізгі құзыреттілігін қамтамасыз ететін магистранттардың жалпы мәдени, тұлғалық және танымдық дамуын қалыптастыруға бағытталған. Осыған орай, бастауыш білім берудің негізгі нәтижелерінің бірі – оқушылардың білім алу қабілетін, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілетін қамтамасыз ететін жалпыға бірдей оқу әрекетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарға басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері туралы түсінік пен түсінік береді, басқару процестері жүйесіндегі тұлғалардың рөлі мен орны туралы түсінік береді, басқару қызметі мен басқарудың өзара әрекеттесуінің мәнін ашады. Магистранттар персоналды басқарудың принциптері мен әдістерін, мотивация теориясын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды, басқарушылық дағдыларды, басқарушылық ортада көшбасшылық пен тұлғааралық қарым-қатынасты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, жоғары білім беру жүйесін реттейтін нормативтік құқықтық актілерді, білім беру үдерістерін басқару қағидаттарын және заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру және оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшем
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу IT-технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын бағалау жүйесін модельдеудің және жобалаудың ғылыми негіздерін меңгерген және педагогикалық ғылымның әдістемелік негіздерін табысты пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық және (немесе) кәсіптік қызметке даярлауды қалыптастыруға бағытталған. білім беру сапасын басқару мәселелері контекстіндегі өлшемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО тәрбие үрдісінің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді магистранттардың білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары туралы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Біртұтас педагогикалық үдерістегі тәрбие әдістерінің жүйесі: жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері; іс-әрекетті ұйымдастыру және әлеуметтік мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру әдістері; белсенділік пен мінез-құлықты ынталандыру және ынталандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты болашақ педагогика және психология магистрлерінің кәсіби маңызды қасиеттерін, құзыреттіліктерін қалыптастыру, оларды қазіргі педагогикалық-психологиялық диагностиканың теориялық негіздері және оны жүзеге асыру әдістері туралы біліммен қаруландыру; Пән магистрлік диссертациямен жұмыс істеу кезіндегі негізгі пәндердің бірі болып табылады. Пәнді оқу процесінде алынған білім мен тәжірибелік дағдылар орта және жоғары білім беру жүйесіндегі магистранттардың кәсіби қызметінде сұранысқа ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – білім беруді ұйымдастырудағы басқару процесінің мәнін беру, басқарушылық мәдениетті қалыптастыру. Алынған теориялық білім басшыларға мектептегі басқару процесін сауатты жобалауға, педагогикалық ұжымды және жалпы мектептің оқу-тәрбие процесін сауатты басқаруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты магистранттарда келесі дағдыларды қалыптастыру болып табылады: оқу жұмысының теориясы мен әдістемесі» келесідей құрылады. Алғашқы үш дәріс оқу қызметінің теориялық аспектілерін қарастыруға, жалпы білім беретін мекеме мен кәсіптік бастауыш білім беру мекемесінің білім беру жүйесіндегі білім берудің заманауи тәсілдерін қамтуға арналған. Одан кейін тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қатысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
    Несиелер: 5

    Тәрбие психологиясына кіріспе. Педагогтың оқу-тәрбие үрдісіндегі психологиялық мүмкіндіктері. Психологтың білім берудегі негізгі қызметі. Білім берудегі психологтың іс-әрекетінің принциптері мен мазмұны. Әр түрлі жас топтарындағы оқу іс-әрекеті. «Тәуекел тобының» мектеп оқушыларымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің негізінде магистранттардың психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүргізудегі анықтаушы әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға, зерттеушілік мәдениетін, зерттеушілік кәсіби дағдылары мен сапалық қасиеттерін арттыруға жағдай жасалған. Магистранттарды ғылыми зерттеу түрлерімен таныстыру, өзекті ғылыми мәселелерді анықтау, теориялық, эмпирикалық әдістер ұғымдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың магистранттардың жеке тұлғасын, тұлғалық және кәсіби қасиеттерін дамытуға жағдай жасауға бағытталған оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастырудың тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білімдерін интеграциялау мен жүйелеудің мәнін ашу. педагогикалық қызметте мұғалімнің өзін-өзі жүзеге асыруы, оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқу орнында білім беру ортасын жобалау және сараптау
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: қазіргі білім беру мекемесінің білім беру жүйесін жаңғырту бойынша аналитикалық және жобалық іс-әрекетке бағытталған магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамытуды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы білім беруде қолайлы білім беру жүйесін модельдеу
    Несиелер: 3

    Магистранттарға қазіргі әлемдік және отандық педагогика мен психологияның өзекті мәселелері, білім беру жүйесінің даму бағыттары мен перспективалары туралы білім беру көзделеді. Магистранттардың ғылыми-шығармашылық зерттеушілік әрекетін жетілдіру, оларды ғылыми біліммен, педагогикалық-психологиялық бақылау, диагностикалау дағдыларымен қаруландыру және олардың ғылыми-практикалық маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қашықтықтан білім беру педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    «Қашықтан оқытудың педагогикасы мен психологиясы» пәнін меңгерудің мақсаты магистранттарға қашықтықтан оқыту жүйелері туралы негізгі түсініктер беру, магистранттардың кәсіби қызметінде қашықтықтан оқыту жүйесін әзірлеуге және пайдалануға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру ұйымдарында жобалық оқыту
    Несиелер: 3

    Пән білім беру ұйымдарындағы жобалық қызмет саласындағы магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – әлеуметтік құбылыстар мен процестер, қоғамның өзін-өзі реттеу және өзін-өзі дамыту механизмдері, қоғам мен мәдениеттің, қоғам мен тұлғаның өзара әрекеттесу мәселелерін шешу жолдарын, жүйені қалыптастыру туралы заманауи идеяларды меңгеру. адамдардың әлеуметтік топтарға енуіне байланысты мінез-құлық және іс-әрекет үлгілерін, сондай-ақ осы топтардың психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін ғылым ретінде әлеуметтік психология туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі дидактиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Магистранттарға қазіргі әлемдік және отандық педагогика мен психологияның өзекті мәселелері, білім беру жүйесінің даму бағыттары мен перспективалары туралы білім беру көзделеді. Магистранттардың ғылыми-шығармашылық зерттеушілік әрекетін жетілдіру, ғылыми біліммен қаруландыру, педагогикалық-психологиялық бақылау, диагностикалау дағдылары және олардың ғылыми-практикалық маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Замануи білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    «Қазіргі заманғы білім беру технологиялары» курсының негізгі мақсаты – магистранттарға педагогикалық технологияның пайда болу тарихы, оның мәнін қазіргі заманғы түсіну, педагогикалық технологиялардың классификациялары туралы теориялық түсініктер беру. Пәнді оқып-білудің мақсаты – магистранттарды қазіргі білім беру технологиялары бойынша теориялық біліммен қаруландыру, болашақта педагогикалық қызметінде осы технологияларды пайдалануға бағыттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-педагогикалық конфликтология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – білім беру ортасындағы әртүрлі деңгейдегі қайшылықтардың алдын алуға және шешуге қабілетті және дайын бәсекеге қабілетті маманның конфликтологиялық құзыреттілігіне қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік тәжірибенің әртүрлі салаларына бағытталған, ал логопедтің кәсіби қызметі процесінде оған мұқтаж балалардың әртүрлі категорияларымен логопедиялық жұмыстың маңызы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Диагностикалық зерттеу мен жобалауды әзірлеу, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде оқушы тұлғасын дамыту үшін білім беруде психокоррекциялық бағдарламаларды қолдану, білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің қызметін жетілдіру;

  • Код ON11

    Қосымша білім беру және ғылыми-зерттеу қызметінің жеке бағдарламасын құру, ғылыми-педагогикалық ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау және синтездеу; халықаралық қауымдастықпен қарым-қатынас жасау, ғылыми жетістіктерін көрсету және талқылау.

  • Код ON7

    Басқару психологиясының теориялары негізінде университеттегі оқу процесін басқару, инклюзивті білім беруді, білім беруді цифрландыруды және денсаулықты сақтауды ескере отырып білім беру ортасын жобалау;

  • Код ON4

    Кәсіби қызмет стратегиясын анықтау және білім беру жүйесіндегі инновациялар бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін Қазақстан Республикасында және жақын және алыс шет елдердегі білім беру саясатының өзіндік көзқарасын құру;

  • Код ON10

    Білім беру мекемесінің сапа менеджментінің тиімді жүйелерін жобалау, оның мониторингі мен ұйымдастыруды басқару, оның ішінде АКТ-ны пайдалану, педагогикалық конфликтология мәселелерін шешу мүмкіндігі;

  • Код ON9

    Ғылыми-зерттеу бағдарламаларын құру, білім беру саласында зерттеулер жүргізу, жаңа үлгілерді, әзірлеуді қамтамасыз ету жүйелерін алға тарту және заманауи тәсілдерді пайдалана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және қолданбалы қолдану үшін қорытындылар мен ұсыныстар енгізу; білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді шешудің жаңа тәсілдері мен әдістерін іздестіру;

  • Код ON2

    Мәдени-тарихи және іс-әрекет психологиясы негізінде оқу, тәрбие, зерттеу жағдаяттарын талдау және оларды ескере отырып педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жобалау, синергетиканың, ғылыми нәтижелерді интеграциялаудың заманауи принциптерін пайдалану;

  • Код ON3

    Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында жоғары оқу орнының дидактикасы мен білім беру теориясының білімдеріне негізделген университеттегі педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, пікірталас жүргізу әдістерін меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдылары, кәсіби және тұлғалық даму мәселелерін шешу дағдылары;

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін анықтау, ғылыми білімге қол жеткізу және құру жолдарын талдау және ғылым дамуының тарихи-философиялық білімін шығармашылықпен пайдалану

  • Код ON5

    Жеке тұлғаны дамытуға арналған білім берудегі инновациялық әдістерді, оқытудың стратегиялары мен әдістерін, DOT технологияларын талдау және шығармашылықпен қолдану, колледждер мен жоғары оқу орындарында сабақ беру кезінде педагогика мен психологияның мазмұнын құрылымдау;

  • Код ON8

    Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде дәлелді нәтижелерді алу үшін жаңа зерттеу әдістерін, әдіснамалық принциптер жүйесін және әдіснамалық әдістемелерді зерттеу және қолдану;

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top