Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика жəне психология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым тұжырымдамасын ұсынады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде Ғылым туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән жоғары оқу орындарының педагогикасы курсын оқығаннан кейін жүргізіледі және жоғары оқу орнында оқытудың әдістемелік білімін тереңдетуге бағытталған. Курста университеттегі инновациялық үдерістерді басқару саласындағы кешенді білімдер қарастырылады. Бірінші модулінде магистранттарға педагогикалық инновация және жоғары оқу орындарындағы инновация құралдары мен технологиялары бойынша негізгі түсініктер беріледі. Инновациялық процесті ұйымдастыру әдістемесін түсіну магистранттарға университетте тиімді инновациялық үдерісті құру құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді. Екінші модулінде курстың мазмұны инновациялық даму стратегиясын әзірлеу, технологиялық тұрғыда құрастырлыған инновацияларды дайындау және инновациялық қызметті ұйымдастыруға және инновациялық жобаларды әзірлеуге топтық, командалық технологияларды тарту құралдарын талқылайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Оқытушының кәсіби және педагогикалық құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жоғары оқу орнындағы дидактикалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың технологиялары, әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін меңгеру. Жоғары мектепте инновациялық және АКТ пайдалану. Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларының педагогикалық негіздерін зерттеу. Болашақ маманды тәрбиелеу негізін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 5

    Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу. Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басшының психологиялық басқару мәдениетін ұйымдастырудағы және қалыптастырудағы адамдардың өзара әрекеттесу мәселелері туралы білімді игеру. Оқу курсын оқу барысында магистранттар психологиялық талдау, басқару шешімдерін бағалау және болжау, бірлескен қызмет процесінде өкілеттіктерді бөлу тәсілдері, мотивацияның тиімді әдістерін қолдану дағдыларын игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдері
    Несиелер: 5

    Пән интегративті сипатқа ие және ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізумен байланысты міндеттерді іске асыру кезінде педагогикалық өлшеулерді сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны екі модульмен ұсынылған. Бірінші модуль ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласындағы іргелі және қолданбалы проблемаларды зерделеуді, қазіргі заманғы қоғамның дамуындағы ғылымның мәні мен рөлін түсінуді тереңдетуді, магистранттардың тиімді ғылыми-зерттеу жұмысының, оны жоспарлау мен өткізудің біліктері мен дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде педагогикалық өлшеулер теориясының негізгі ережелері, математикалық статистика мен компьютерлік бағдарламалар әдістерін қолдана отырып, деректерді жинау, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дамытушылық білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дамытушылық білім беру жүйесі туралы тұтас түсініктерді, дамытушылық оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының әртүрлі түрлерін құрастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқытудың әртүрлі модельдерінің даму мүмкіндіктерін зерделеуді, дамыта оқыту тұжырымдамаларының әдіснамасы мен ерекшелігін түсінуді, магистранттардың қазіргі заманғы тәжірибелерде дамыта оқыту технологияларын іске асыру дағдылары мен дағдыларын дамытуды, дағдыларды меңгеруді қамтамасыз етеді дамушы білім беру ортасын жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтенудің психологикалық-педагогикалық тәсілдері Әлеуметтену үрдісінің әмбебап сипаттамалары. Әлеуметтенудің мәні және оның кезеңдері. Әлеуметтену механизмдері. Ата-ана мен тұлғаның қалыптасуы. Тұлғаның дамуындағы оқытудың рөлі. Әлеуметтену және жеке тұлғаны қалыптастыру факторлары. Әлеуметтенудің агенттері мен құралдары. Жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің құрылымындағы өзіндік білім. Әлеуметтенудің ерекше аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
    Несиелер: 4

    Білім беру психологиясына кіріспе. Білім беру үдерісіндегі педагогтың психологиялық мүмкіндіктері. Білім берудегі психолог қызметінің негізгі бағыттары. Білім берудегі психолог іс-әрекеті принциптері мен жұмыс мазмұны. Әртүрлі жас ерекшелік топтардағы білім беру іс-әрекеті. Мектеп жасына дейінгі балалармен психолог жұмысының негізгі бағыттары. Бастауыш сынып жасындағы балалармен психолог жұмысы. «Тәуекелді топтың» кіші мектеп оқушыларымен жұмыс. Жеткіншектермен психолог жұмысы. «Тәуекелді топтың» жеткіншектерімен жұмыс. Ерте жасөспірімдік кезеңдегі психолог жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ортасындағы деструктивті мінез-құлықтың алдын алу
    Несиелер: 5

    Бұл пән деструктивті мінез-құлқы бар оқушылармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Білім беру жүйесіндегі заманауи превентивті психологиялық-педагогикалық әдістер қарастырылады. Деструктивті мінез-құлық белгілері бар білім алушыларды ерте анықтау. Білім беру ортасындағы деструктивті мінез-құлық көріністерінің алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру мінез-құлық негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курста адамдар мен топтардың ұйымда әрекет етуіне және әрекет етуіне әсер ететін әртүрлі факторларға назар аударылады. Осы тұрғыда, курс ұйымдардағы және айналасындағы мінез-құлықты зерттеу үшін мінез-құлық және әлеуметтік ғылымдардың тұжырымдамаларын, теорияларын және эмпирикалық тұжырымдарын қолданудан тұрады. Бұл курстың негізгі бағыты өндірістік және ұйымдастырушылық психологияға, атап айтқанда жұмысты талдау, сипаттау және бағалауға; кадрларды іріктеу; өнімділігін бағалау; ынталандыру; жұмысқа қанағаттану; көшбасшылық; сонымен қатар топтар мен командаларды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық медиа сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының медиабілім тұжырымдамасы. Байланыстар мен өмірлік дағдыларды меңгерудің негізгі түсініктері, әдістері мен дағдылары бай БАҚ-қа қоғамға толыққанды қатысу үшін қажет. Практикалық сабаққа цифрлық медиа сауаттылықты дамыту кіреді, өйткені тілді, графикалық дизайнды, суреттер мен дыбысты қолдана отырып хабарлама құра алады, сонымен қатар білім беру жүйесінде осы дағдыларды қалай қолдануға болатындығын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік; ғылыми танымның тарихи түрлерін қалыптастыру; ғылыми білім туралы қазіргі заманғы идеялар; психологиялық білім қызмет ретінде, әртүрлі стильдер мен психологиялық білімнің бейнелері; психологияның әдістемесі, теориясы, әдісі және әдістемесі; парадигма; ғылымның классикалық және постклассикалық парадигмасы; психологиялық білімнің ерекшелігі; ғылыми және ғылыми емес психологиялық білім; объективтілік мәселесі; психологияның категориялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласындағы педагог-психологтың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Онда дарынды оқушыларға білім беру саласындағы заманауи тенденциялар, зияткерлік дарынды оқушылардың дамуын басқарудың мазмұны мен аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны жүзеге асырудың инновациялық форматтары көрсетілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этникалық әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда этникалық әлеуметтенудің механизмі мен психологиялық әсерлері туралы, адамның этносқа тән ақпаратты: нормаларды, құндылықтарды, көзқарастарды игеру үдерісі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында магистранттар этникалық топтардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы, тұлғаның этникалық бірегейлігінің дамуы, этнопсихологиялық құбылыстардың қызметі туралы білім алады, сондай-ақ көпмәдениетті білім беру ортасында толерантты өзара іс-қимыл дағдыларын игереді. Оқыту нәтижесінде педагог-психологтың практикалық қызметінде этнопсихологиялық-педагогикалық зерттеулерді жинаудың, өңдеудің психологиялық, педагогикалық әдістері мен құралдарын қолдану дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс білім алушылардың субъективтік, тұлғалық бағыт-бағдар алған көзқарасты жүзеге асыру үшін қажетті рефлексиялық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курста рефлексияның педагогикалық іс-әрекет түрі, педагогтің рефлексиялық мәдениетінің феномені ретіндегі негізгі ұғымдарының теориялық және әдіснамалық негіздері жүйеленген. Курстың мазмұны екі модульде берілген. Бірінші модуль рефлексиялық мәдениеттің мәнін, рефлексия түрлері мен өзгешеліктері, педагогтың рефлексиялық іс-әрекетінің инновациялық сипатын, педагогтың рефлексиялық ойлау ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Екінші модульде педагогтың рефлексиялық мәдениетін қалыптастырудың технологиялық аспектілері, мұғалімнің тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамытуы, рефлексиялық әрекеттердің функционалдығы, рефлексиялық әрекеттердің технологиясы, рефлексиялық технологиялардың әдіс-тәсілдері қарастырылды. Болашақ мұғалімнің рефлексиялық құзыреттілігін қалыптастыру үдерісін технологиялық қамтамасыз ету. Педагогикалық рефлексияны қалыптастыру процесін педагогикалық қамтамасыз ету технологиясы. Мұғалімнің рефлексиялық мәдениетіндегі өзара оқу және өздігінен білім алу стратегиялары сипатталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Пән интегративті сипатқа ие және педагог-психологтың тұлғалық өсуінің акмеологиялық технологиялары мен кәсіби шеберлігі, оның өзін кәсіби шыңға көтеру заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Оны оқуда тәжірибелік- бағдарлы тәсілді жүзеге асыру магистранттарға оқытушының тұлғалық және кәсіби жетілуінің мәні туралы білімдерін тереңдетуді, акмеологиялық диагностиканың ерекшеліктерін түсінуді және акмеограмма құрастыру, меңгеру дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Акмеологиялық қамтамасыз етудің инновациялық форматтары мен технологиялары, акмеологиялық педагогикалық проблемалық жағдаяттарды талдау және тиімді әдіс-тәсілдерді кәсіби түрде қолдану тәжірибесін жинақтау.-тұлғаның өзін-өзі көрсетуі және өзін-өзі дамытуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 5

    Пән интегративті сипатқа ие және магистранттардың сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын жобалау, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалану ерекшеліктері және оларды нақты жағдайға таңдау критерийлері бойынша кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны магистранттарға педагогикалық жобалаудың заманауи тәсілдерін, принциптерін, ұйымдастыру схемалары мен сценарийлерін оқуды; электрондық білім беру курстарын, әдістемелік және дидактикалық цифрлық материалдарды әзірлеу алгоритмдерін түсіну; виртуалды ортада педагогикалық жобалау құралдарын иелену; қашықтағы мазмұнмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән интегративті сипатқа ие және магистранттар арасында кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, оларға кәсіби желілік дискурсты сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Оның мазмұны екі модульде берілген. Бірінші модульде коммуникативті әрекеттің психологиялық негіздері, дискурсивтік теориялар мен модельдер, желілік психологиялық-педагогикалық дискурстың және оның жанрларының ерекшеліктері мен олардың тиімді тәжірибелері қарастырылады. Екінші модульді зерделеу педагог-психологтардың онлайн блогтарын, интернет-сайттарды және кәсіби форумдарды талдау дағдыларын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерде онлайн дискурс әлеуетін және білім беру жүйесіндегі психологтың практикалық қызметін тиімді пайдалана білу дағдыларын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп және отбасылық медиация
    Несиелер: 5

    Медиация дауларды шешудің балама әдісі ретінде. Медиаторға сипаттама. Медиатордың этикасы және кәсіби жауапкершілігі. Білім берудегі медиация. Мектеп медиациясының ерекшеліктері. Отбасылық медиацияның ерекшеліктері. Медиация құралдары. Медиацияда қолданылатын техникалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби мансаптың дамуына психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылым аясында мансаптық жоспарлау туралы ғылыми білімді дамыту. Мансап теориялары. Мансапты жоспарлау туралы ғылыми білімді зерттеу әдістері. Мансапты жоспарлаудағы психология әдістері. Мансаптың құрылымдық және динамикалық сипаттамалары. Мансап типологиясы. Мамандық пен мансапты таңдау. Мүмкін мансаптық бағыттар. Мансапты құру негіздері. Мансапты психотехнологиялық қолдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу орталары және жаңа буын құралдарын жобалау
    Несиелер: 5

    Пән магистрлердің білім беру орталары мен жаңа буын құралдарын жобалауға теориялық және практикалық дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны білім беру ортасының заманауи үлгілерін және оларды жобалау деңгейлерін зерделеуді, жаңа буынның білім беру ресурстарын жобалаудың негізгі рәсімдерін түсінуді және оларды өз әзірлемелері үшін қолдана білуді қамтамасыз етеді, білім беру ортасының тәуекелдерін талдау және болжау, олардың алдын алу және еңсеру бойынша кешенді іс-шараларды жоспарлау, заманауи ғылыми әдістердің көмегімен білім беру орталары мен ресурстарына сараптама жүргізу дағдыларын меңгеру дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды;

  • Код ON3

    білім беру жүйесінде педагог-психологтың психодиагностикалық, тәрбиелік психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық психоконсультативтік, әдістемелік, әлеуметтік - диспансерлік практикалық қызметін сандық технологияларды қолдана отырып жоспарлау және жүзеге асыра алу;

  • Код ON4

    шынайы және виртуалды білім беру ортасында авторлық курстарды өңдейді; ғылыми-әдістемелік өнімдер, оқу-әдістемелік кешендер; жоғары білім беруде қазіргі заманғы оқытудың технологияларын және ақпараттық ресурстарды көп мәдениетті білім беру ортасын ескере отырып қолданады; студенттердің ерекше қажеттіліктерін ескеру;

  • Код ON7

    кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады;

  • Код ON8

    жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне ие

  • Код ON1

    жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын біледі; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегиялары (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.); психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер;

  • Код ON5

    ғылыми психологиялық және педагогикалық қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады: зерттеу мәселелерін дербес белгілейді және шешеді; өз бетінше, әріптестерімен бірлесе отырып, сынақтан өткізеді және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастырады; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетігін енгізеді;

  • Код ON2

    тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас техникасына ие;

Top