Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    Бұл пән балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтары туралы, балалар психологиясының саласындағы зерттеулер туралы, мектепке дейінгі балалық шақтағы жаңалық туралы және олардың мектепке дейінгі жастағы балалардың одан әрі психикалық дамуындағы рөлі туралы түсінік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті сөйлеуін дамыту

    Пән білімгерлерде ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуге және балалармен жұмыс істеудің тиімді әдістері мен әдістерімен қарулануға бағытталған. Балалардың коммуникативтік-сөйлеу дамуының қазіргі жағдайына, ғылыми негіздері мен маңызды мәселелерді ашуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы

    Қашықтықтан оқыту мен электронды оқыту әдістереінің әдістемелік мәселелері қарастырылып, ғылым жетістіктерін, заманауи білім беру практикасы мен озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерделенеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Балалар әдебиеті

    Бұл пән көркем әдебиет туралы таным құралы ретінде түсінік береді және олармен жұмыс істеу ерекшелігімен таныстырады. Отандық және әлемдік әдебиеттің жалпы даму үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойларды, көрнекті қазақ (орыс) және шетелдік балалар авторларының шығармашылығы мен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар

    Бұл пән студенттердің білім берудегі инновациялық үдерістердің мәні мен сипаттамасы туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттердің қазақстандық білім беру саласындағы жаңартудың негізгі бағыттары туралы түсінігін қалыптастыру. Инновациялық психологиялық-педагогикалық қызметтің категориялық аппараты туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена

    Мектеп жасына дейінгі баланың өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Жаңартылған мектепке дейінгі білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды елжандылыққа тәрбиелеу

    Бұл пән болашақ мұғалімнің тұлғасын ізгілендіру үрдісіне, оны қоршаған адамдардың адам қарым-қатынас әлеміне, әр түрлі дәуірлер мен халықтардың тарихына, олардың мәдениетіне, дәстүрлеріне, әдет-ғұрпына енгізуге бағытталған. Этнопедагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін материалдарды жүйелі түрде зерделеуге және оларды педагогикалық қызметте шығармашылықпен пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті

    Бұл пән кәсіби ортада өзара іс-қимыл жасауға және педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыруға дайындауға бағытталған; кәсіби мінез-құлық нормаларын және педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; педагогикалық қоғамдастықта қабылданған қарым-қатынастың этикалық нормаларына негізделген құзыреттілікті, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Отбасылық тәрбие

    Пәнде отбасының тұлға қалыптасуының әлеуметтік институты ретіндегі жетекші рөлі ашылады, отбасындағы балаларды тәрбиелеу мәселелері, отбасы тәрбиесінің өзекті мәселелері мен ерекшеліктері, ата-аналардың типтік қателіктері және отбасына педагогикалық көмек көрсетудің әртүрлі формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы

    Бұл пән кәсіби ортада өзара іс-әрекетке дайындалуға және педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыруға; педагогикалық қарым-қатынастың кәсіби мінез-құлқы мен мәдениетінің нормаларын игеруге; педагогикалық қоғамдастықта қабылданған қарым-қатынас пен мінез-құлықтың этикалық нормаларына негізделген құзыреттерді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттердіңбілім беру қызметі туралы кәсіби түсініктері мен дағдыларын интеграциялау негізінде психологиялық және педагогикалық білімдерін тереңдетуге арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс студенттерге уақыт талаптарына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті базалық құзыреттіліктерді меңгеруге, сонымен қатар студенттердің мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі ретіндегі тәрбие жұмысының технологиясын теориялық түсінік және практикалық меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пән мектепке дейінгі білім беру негіздері ғылым ретінде, талдау, шешу іскерлігін дамытады, педагогикалық міндеттер мен проблемалар, мектепке дейінгі педагогика тарихын біледі, ҚР, шет елдердегі мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, дамыту туралы түсінік береді, мектепке дейінгі педагогика бойынша ғылыми зерттеулерді ашады, білім берудің қазіргі заманғы мәселелерінде бағдарлауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процесі туралы білім алушылардың теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған; балалар тобымен және жекелеген балалармен сөйлеу жұмыстарын жүргізудің мазмұнымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстырады, балалардың сөйлеуіне әсер етудің ең тиімді жолын таңдауға, алынған нәтижені талдауға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы

    Бұл пән білім беру саласын қолайлы және денсаулық сақтау жағдайында қолданылатын ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың (АКТ) мүмкіндіктерін іске асыруға бағытталған ғылыми-педагогикалық, оқу-әдістемелік әзірлемелерді құру және оңтайлы пайдалану әдістемесімен, технологиясымен және практикасымен қамтамасыз етудің мақсатты ұйымдастырылған үрдісіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларға математиканың қарапайым ұғымдарын үйретудің теориялық негіздері бойынша білім қалыптастырады, балалардың математикалық түсініктерді қабылдау ерекшеліктеріне байланысты балабақшадағы жұмыстың мазмұны және әдістерімен таныстырады, мектепке дейінгі ұйымда математиканың элементтерін оқыту процесін ұйымдастырудың жолдарын меңгетеді, сабақты жоспарлау, балалармен жұмыстың мазмұнын және әдістерін іріктей білуге төселдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру процесін ресурстармен қамтамасыз ету

    Бұл пән студенттерді кәсіби қызметке дайындауға негізделген және студенттерді мектепке дейінгі мекемелердің барлық ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша дидактикалық материалдарды дайындау бойынша теориялық біліммен және практикалық шеберлікпен қамтамасыз етуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару

    Пән студенттерде білім беру мекемесінің дамуын басқару мен басқарудың ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастырады, білім беру жүйелері туралы білімді жүйелендіреді, басқару, ДУ басқару ұғымдарының мәнін қарастырады, білім беруді мемлекеттік-қоғамдық басқарудың функциялары мен принциптерін ашады, мектепке дейінгі мекеме басқармасының негізгі функцияларын, сондай-ақ бала бақшаларды дамытудың негізгі бағыттарын сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жұмыс технологиясы

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыстың мәні және оның ерекшелігі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс нысандары және балабақша, отбасы және мектеп сабақтастығын жүзеге асыру бойынша жұмыс нысандары туралы білім алуға, мектепке дейінгі мекемеде білім беру үдерісін әдістемелік басқару дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің педагогикалық шеберлігі

    Бұл пән педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсініктің қалыптасуына, мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық техниканы практикалық меңгеруге ықпал етеді. Педагогикалық шеберлік элементтерін құрайтын педагог тұлғасына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу. Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық технология туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері

    Бұл пән ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерін мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші іс-әрекеті ретінде терең зерттеуге, қоғам тарихындағы ойынның пайда болуына, оның еңбекпен және өнермен байланыстыруға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ойындарды қолданудың психологиялық аспектілері мен ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балалардың мектепте оқуға даярлығын диагностикалау

    Пән мектепке дейінгі жастағы балалардың даму және тәрбиелеу заңдылықтары туралы, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, әдістері мен технологиялары туралы түсінік береді; мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды оқытуда инновациялық технологияларды меңгерген. алынған теориялық білімді кәсіби қызмет аспектілерін талдау және практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Артпедагогика

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде дамудың тиімді құралы ретінде ойын мен өнер түрлерін қолданудың мақсаты, міндеттері, мазмұны мен әдістемесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға бағытталған, артпедагогикалық әсердің мазмұны, әдістері мен механизмі туралы түсінік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән ойын қызметінің теориясы мен әдістемесін, мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші іс-әрекеті ретіндегі ойын негіздерін, қоғам тарихындағы ойынның пайда болуын, оның еңбекпен және өнермен байланысын зерттеуге ықпал етеді. Ойын қызметінің теориясы мен әдістемесін игеру процесінде студенттердің балалармен жұмыс істеу құзыреттілігін қалыптастыруға, студенттердің тұлғалық-бағдарланған педагогикалық бағытын, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың ойынының өзекті мәселелерін өз бетінше зерттеуге қызығушылығын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты ұйымдастыру

    Пәннің мазмұнында білім алушылардың бос уақытын өткізудің теориялық және практикалық негіздері ашылады. Атап айтқанда, мектепке дейінгі білім беру саласында әдістерді қолдану теориясы мен практикасы бойынша материал жүйеленді.Мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі жас санаттарымен бос уақытты өткізудің негізгі бағыттарын әдістемелік қамтамасыз ету ұсынылған.Ол студенттердің әртүрлі бос уақыт іс-шараларын дайындау және өткізу үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысты жоспарлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балабақшадағы театрландырылған іс-шараларды ұйымдастыру

    Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Жеке даму процесінде практикалық, іс-әрекет формасында білім алушылардың көркемдік дамуын болжайды. Театрландырылған қызметтің негізгі міндеті-баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасын үйлестіру, бұл одан әрі оған әлеуметтік және тұлғааралық қарсылықтардан қорғау болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтендіру

    Пән студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамытуға бағытталған ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауда қиындықтар туындайтын жанжалды мектепке дейінгі балалармен жұмыс істеу. Мектеп жасына дейінгі балалардың өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін және қарым-қатынастағы қиындықтардың себептерін анықтаудың диагностикалық әдістері мен әдістері. Қарастырады мектеп жасына дейінгі балалар үшін әдеттегідей құрдастарымен конфликтілік қатынастардың нұсқалары (агрессивтілік, реніш, ұялшақтық және демонстрация)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән психодиагностиканың және алынған нәтижелерді интерпретациялаудың негізгі әдістерін кешенді қолдану мен негізгі түсініктерді қалыптастыруға, психодиагностикалық қызметтің әдеп ережелерін меңгеру, зерттеу жүргізу және нәтижелерді көрсету кезінде сыналушыларға(мектеп жасына дейінгі бала) ізгілікті қарым-қатынасты жасау іскерлігін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балаларды мектепке дайындау және бейімдеу

    Бұл пән мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен тәжірибесінде және мектепке психологиялық дайындықта балаларды мектепке дайындау мәніне ғылыми көзқарастарды ашады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиясындағы жеке даралық және жеке аралық үлкен өзгерістердің басталуымен, мектепке бейімделуінің асқынған себептерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Балабақшадағы шығармашылық әрекеттерді ұйымдастыру әдістемесі

    Пәнге баланың шығармашылық қабілеттерін зерттеу және дамыту кіреді. Курстың мазмұны көркем шығармаларды салу және қабылдау процесінде баланың көркемдік шығармашылығын зерттеуді, олардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамытуды, бейнелеу дағдылары мен дағдыларының жүйесін дамытуды қамтиды, теориялық негіздерді зерттеуді қамтиды эстетикалық тәрбиенің

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Студенттерді мектепке дейінгі балалардың бейнелеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселелерін түсінуге бағыттайды (генезистегі шетелдік және отандық ғалымдардың көзқарастарының әртүрлілігі); бейнелеу іс-әрекеті үдерісін ұйымдастыру тәсілдерімен таныстырады; студенттердің бейнелеу өнері тілін меңгеруіне ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы заманауи тенденциялар

    Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру негіздерімен және мазмұнымен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктеріне, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке баулу

    Бұл пән студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, балаларда адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған: қызметке деген оң көзқарас, еңбек істеуге деген ықылас пен шеберлік, ересектердің еңбегін құрметтеу. Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек әрекетінің әртүрлі түрлерін жоспарлауды ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән бала тұлғасын қалыптастырудағы табиғат, қоршаған ортаның рөлі туралы түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі

    Бұл пән музыкалық қызмет түрлеріне бағытталған - бұл қабылдау, орындау, шығармашылық және музыкалық білім беру қызметі, сонымен қатар әр түрлі стильдер мен жанрдағы музыкалық шығармалармен, композиторлармен, орындаушылармен танысу. Оқытуда заманауи әдістер мен технологияларды қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән балалардың туғаннан бастап 7 жасқа дейінгі баланың дене тәрбиесін қалыптастыру үшін қажетті теориялық білімді, практикалық іскерлікті және дағдыларды меңгеруін қарастырады. Қимыл-қозғалыс қызметін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын жоспарлауға, жүргізуге, топтық, жеке жетістіктерді есепке алуға, психофизикалық және жеке дамуын талдауға, шығармашылықпен түзетуге үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы

    Бұл пән қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуының маңызды сипаттамалары, балалардың дамуы тұрғысынан негізгі білім беру бағдарламасын мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш мектепте жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы білімді түсіну үшін студенттердің құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сабақтастықтың барлық нысандарын, мектепке дейінгі білім беру мен бастауыш мектеп сабақтастығын: мақсатын, мазмұнын зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру үдерісінде педагогикалық технологияларды қолданады, барлық кейінгі білім берудің негізі ретінде мектепке дейінгі білім берудің ерекшелігі мен маңыздылығын түсінеді, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және әлеуметтендірудің сабақтастығын жүзеге асырады
  • Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласында дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалайды
  • Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандарты мен оқу бағдарламалары, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесі туралы білімдерін қолданады
  • Оқу материалын іріктеуді және біріктіруді, қажетті дидактикалық материалдарды өз бетінше дайындауды, оқыту мен тәрбиелеудің техникалық құралдарын пайдалануды, оқу-тәрбие процесінің жобаларын әзірлейді және іске асырады, білім беру сапасын арттыруға ықпал ете отырып, педагогикалық мәселелерді шешеді
  • Мектепке дейінгі мекемедегі оқу-тәрбие процесін, оқыту әдістемесін және педагогикалық процесті ұйымдастыру теориясын талдайды
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін – оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу дағдыларын дамыту әдістерін меңгереді
  • Адамдармен, қоғаммен және қоршаған ортамен қарым-қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды, сондай-ақ тәрбиелеу - білім беру процесінде қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетінің негіздерін қолданады
  • Осы саланың озық жетістіктеріне негізделген ақпараттық технологияларды қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгереді
  • Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын талдайды, мектеп жасына дейінгі балалар организмінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін біледі, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс әдістемесін ұйымдастырады және бағалайды
  • Жалпы кәсіптік ғылымдар мен білім беруді дамытудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін қолданады, педагогикалық ғылымда теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгерген, ғылыми этика және академиялық адалдыққа ғидаттарын басшылыққа алады
  • Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу
  • Кәсіби өзін-өзі дамытуды және өзін-өзі тәрбиелеуді қамтамасыз ете отырып, заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top