Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Арнайы педагогика

    Арнайы педагогика пәнін меңгеру нәтижесінде студент ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың психофизикалық даму ерекшеліктерін тани алады.Студент түрлі даму бұзылыстары бар балалармен кәсіби қарым-қатынас орната алады. Ол психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізе отырып, баланың даму деңгейін анықтай алады.Жеке және топтық түзету-дамыту бағдарламаларын өз бетінше әзірлей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі психология бойынша практикум

    Болашақ педагогтар бала психологиясының ғылыми зерттеу әдістері туралы білім алады және тұлғаның негізгі салаларын (эмоциялар мен сезімдер және т.б., мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін (қабылдау, зейін, есте сақтау, қиял, т.б.), олардың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасының ерекшеліктері (бейімделу, ұялшақтық және т.б.) ойын және басқа да әрекеттер түрінде зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерте жастағы сенсорлық тәрбие

    Курс баланың қоршаған әлем туралы сезімдік тануын дамытудағы педагогикалық тәжірибені жалпылау арқылы ерте жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесінің міндеттерін шешудің практикалық-бағдарлы тәсілдерін болашақ педагогтардың игеруін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың тұрмыста, демалыста, серуенде, түрлі іс-әрекеттерде экологиялық мінез-құлқын қалыптастыру дағдыларын игеруді үйренеді; өнегелік, көркем-эстетикалық және еңбек тәрбиесі арқылы мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беруге кіріктірілген тәсіл енгізе алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Нейропедагогика негіздері

    Болашақ педагогтардың игерген құзіреттілігі баланың оқу қабілетін арттыру және баланың мінез-құлқын реттеуге қажет оның сезім мүшелеріне (көру, есту, сипап сезу және т.б.) әсер ету арқылы және тәрбие мен оқыту үдерісіндегі эмоционалдық күйін реттеу үшін мектепке дейінгі білім беруде тұлғалық-бағдарланған тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Арнайы психология пәнін меңгеру нәтижесінде студент ерекше білім беруге қажеттілігі бар адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін түсіне алады.Психикалық дамудағы ауытқулардың түрлерін саралап, олардың психологиялық сипаттамасын анықтай алады.Психологиялық диагностика құралдарын қолданып, даму деңгейін бағалай алады.Ерекше балалардың мінез-құлқын, эмоциялық жай-күйін және когнитивтік мүмкіндіктерін зерттей алады.Тұлғалық және зияткерлік даму ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық қолдау көрсете біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте балалық шақ педагогикасы және психологиясы

    Курстың мазмұны болашақ педагогтардың ерте балалық шақтағы баланың психикалық және тән дамуы арасындағы байланыс заңдылықтарын меңгеруге бағытталған. Болашақ педагогтар ерте балалық шақта баланы табысты әлеуметтендіру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын, ерте жастағы балаларды күтуде, тәрбиелеуде, дамытуда және оқытуда психологиялық-педагогикалық көмек пен қолдау көрсету қабілетін игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Болашақ педагогтар 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және бастауыш білім беру заңдылықтарын зерделейді және баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оның дербестігін дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының негізгі мәдениетін қалыптастыру құзыреттерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі мектепке дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері

    Болашақ педагогтар баланың дамуы үшін ойынның құндылығын түсінетінін көрсетеді және баланың ойынға құқығын қамтамасыз етеді; мектепке дейінгі білім беру ұйымында, отбасында, қалалардағы және ауылдық елді мекендердегі балалардың бос уақытында ойын қызметін ұйымдастыруға педагогикалық қолдау көрсетеді; мектеп жасына дейінгі балаларға өзін-өзі таныту және шығармашылық белсенділігі үшін ойын түрін таңдау мүмкіндігін береді; балалардың ойын бастамасына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ педагогтар оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білімалушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ педагогтар бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және қолданады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі цифрлық технологиялар

    Заманауи цифрлық технологиялар және оларды мектепке дейінгі білім беруде қолданудың жолдарын меңгереді. Мультимедиялық технологияларды, білім берудегі 3D-технологияларды және жасанды интелекті қолдана біледі; сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуді, мектепке дейінгі білім беру процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мен оқыту нәтижелерін және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыруға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене тәрбиесі және баланың қауіпсіздігі мәдениеті

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндеті болып табылатын дене бітімі дамыған баланы тәрбиелеу және салауатты өмір салты негіздерін қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмірін қорғау және денсаулығын жақсартуды жүзеге асыруға бағытталған біліктіліктер мен дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық-психологиялық диагностика

    Бұл пәннен диагностика, психологиялық-педагогикалық диагностика ұғымдарының ерекшеліктерін түсініп, салыстырмалы талдау жасай алу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихымен танысады. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдістерімен танысып, мазмұнды талдау әдістерін іске асыруға машықтанады. Диагностикалық зерттеуде балалардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды жүзеге асырудың жолдарын игереді. Психологиялық-педагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлерін тәжірибеде қолдана алу мүмкiндiктерi қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түрлі білім беру ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру

    Білім алушы логопедиялық көмектің ұйымдастыру формаларын ажырата алады.Мектепке дейінгі, мектептік және инклюзивті білім беру ұйымдарында логопедиялық жұмыстың ерекшеліктерін түсінеді.Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды логопедиялық көмекке мұқтаж ретінде анықтай алады.Әртүрлі типтегі білім беру мекемелерінде логопедиялық қызметтің құрылымын жоспарлай біледі.Логопедиялық кабинет жұмысын ұйымдастырып, қажетті құжаттаманы жүргізу дағыдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түзете-дамыта оқытудың психологиялық педагогикалық негіздері

    Студент дамуында ауытқуы бар балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін тани алады.Даму бұзылыстарының түрлеріне сәйкес түзете-дамыта оқытудың мазмұнын анықтай алады.Психологиялық және педагогикалық диагностика негізінде баланың даму деңгейін бағалай алады.Жеке оқу бағдарламасын құрастырып, түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлай біледі.Түзете-дамыта оқыту процесін баланың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастыра алады.Дамытушы оқыту әдістері мен технологияларын тиімді қолдана біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру

    Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті-сөйлеу қабілеттерін дамыту

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәжірибесінде қолданылатын интерактивті оқыту әдістерінің, ойын технологияларының және заманауи онлайн құралдары мен қызметтерінің көмегімен мектепке дейінгі ұйымдағы және отбасындағы ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас және сөйлеу дағдыларын дамыту мен түзетудің озық педагогикалық тәжірибелері мен инновациялық әдістері мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі әлеуметтік-эмоционалдық даму

    Болашақ педагогтардың ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы саласындағы құзыреттері сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, ересектермен және құрдастарымен жағымды қарым-қатынас жасау, балалардың эмоционалдық интеллектін көрсету және топта жұмыс істеу дағдыларын дамытудың кәсіби тәсілдеріне негізделетін болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    «Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Логопедия негіздері пәнін меңгеру нәтижесінде студент сөйлеу тілінің бұзылыстарын анықтай алады.Сөйлеу дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, баланың сөйлеу тілін зерттей алады.Негізгі сөйлеу патологияларының (мысалы, дислалия, алалия, афазия, тұтықпа) түрлерін ажырата біледі.Сөйлеу бұзылыстарының себептерін, белгілерін және пайда болу механизмдерін түсіндіре алады.Сөйлеу бұзылыстары бар балаларға логопедиялық диагностика жүргізе біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы

    Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру және қарапайым логикалық операцияларды орындау барысында танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Алынған білім мектеп жасына дейінгі баланы балабақшада математика және логика негіздерімен таныстыру және бастауыш мектепте нақты ғылымдарды меңгеру кезеңдері арасындағы сабақтастықты қамтамасыз етуге үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеудің ырғақтық-ритмдік бұзылуын коррекциялау әдістемесі

    Студент сөйлеудің ырғақтық және ритмдік құрылымын қалыптастырудың теориялық негіздерін меңгереді.Сөйлеу ритмі мен темпінің бұзылу түрлерін (тұтықпа, тахилалия, брадилалия және т.б.) ажырата біледі.Ырғақтық-ритмдік бұзылыстарға тән сөйлеу ерекшеліктерін диагностикалай алады.Логопедиялық тексеру барысында сөйлеу темпін, ритмін, дауыс қарқындылығын бағалай алады.Сөйлеу ритмін түзетуге бағытталған әдістер мен жаттығуларды дұрыс таңдай білуге үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зияты бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамытудың әдістемесі

    Зияты бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамытудың әдістемесі пәнін меңгеру нәтижесінде студент жеңіл, орта және ауыр деңгейдегі ақыл-ой кемістігі бар балалардың сөйлеу даму ерекшеліктерін тани алады.Зиятында ауытқуы бар балалардың сөйлеу тіліндегі негізгі кемшіліктерді (лексикалық, грамматикалық, фонетикалық) саралай алады.Сөйлеу тілінің даму деңгейін диагностикалауға арналған әдіс-тәсілдерді қолдана біледі.Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған арнайы жаттығулар жүйесін құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия практикумы

    Бұл курстан білім алушылар әртүрлі даму ерекшелігі бар балалармен жұмыс барысында арт-терапиялық тәсілдерді қолдана біледі.Сурет терапиясы, құм терапиясы, музыка терапиясы, ертегі терапиясы сияқты әдістерді тәжірибеде қолдана алады.Баланың ішкі эмоционалдық күйін шығармашылық іс-әрекет арқылы білдіруге мүмкіндік жасай алады.Арт-терапиялық жаттығуларды баланың жас ерекшеліктері мен психологиялық жағдайына сәйкес бейімдеп қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар музыкалық-ырғақтық іс-әрекетке қолайлы жағдай жасау, күнделікті өмірде музыканы тыңдау және қабылдау, ұйымдастырылған іс-әрекетте балалардың музыкалық аспаптарында ойнауына және ән айтуына үйрету арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен музыкалық қабілеттерін дамыту дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім беруде жасанды интеллекті қолдану

    Заманауи білім берудегі жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың мүмкіндіктерін, оқыту процесіне ықпалын, қағидаттарын теориялық-әдістемелік тұрғыдан өзара байланысты зерделейді. Жасанды интеллект технологияларының білім беру саласындағы интеграциясын, оқытуды жекелендіру, оқу жетістіктерін бағалау және оқу процесін автоматтандыру мүмкіндіктерін талдайды. Жасанды интеллектің бастауыш білім берудегі тиімділігін әдістемелік тұрғыдан айқындап, оны қолданудың мүмкіндіктерін тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ринолалия және дауыстың бұзылуын түзету жұмысының әдістемесі

    Ринолалия және дауыстың бұзылуын түзету жұмысының әдістемесі пәнін меңгеру нәтижесінде студент ринолалия мен дауысбұзылыстарының түрлерін ажырата алады.Анатомо-физиологиялық өзгерістерге байланысты сөйлеу кемшіліктерінің себептерін анықтай алады.Ринолалияның (ашық, жабық, аралас) және дауыс бұзылыстарының (дисфония, афония, фон астения және т.б.) клиникалық ерекшеліктерін сипаттай алады.Дауысты қалпына келтіруге бағытталған логопедиялық-емдік әдістемелерді қолдану дағдысын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық коррекция және кеңес беру негіздері

    Студенттер психологиялық коррекция психологтың іс-әрекеті саласы ретіндегі ерекшелігін ажырата алуды; практикалық коррекция әдістері, коррекциялық топ түрлеріне сипаттама жасай білуді; психологиялық кеңес беруді ұйымдастыра алу дағдыларын меңгеріп,мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестер коррекциясын, тұлғалық даму коррекциясын, отбасымен психокоррекциялық жұмыс негіздері және кеңес беру әдістемесін практикалық іс-әрекет тұрғысында көрсете алу дағдысына машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет жұмысын ұйымдастыру әдістемесі

    Білім алушы мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызметтің негізгі мәселелерін ғылыми-теориялық тұрғыда талдауға; мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет жұмысын ұйымдастыру әдістемесін практикалық іс-әрекет тұрғысында көрсете алуға; балалардың психикалық даму ерекшеліктерін ғылыми-педагогикалық, әдістемелік тұрғыдан негiздей бiлуге; мектепке дейінгі ұйымдағы психологтың кәсіби жұмысын сараптауға, отбасымен, ұжыммен атқарған қызметіне кәсіби рефлексия жасай алуды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі

    Курстың мазмұны болашақ педагогтардың мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу құралдары және балалар бейнелеу өнерінің ерекшеліктері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістерін, техникалары мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың этикасы мен кәсіптік шеберлігі

    Білім алушы мектепке дейінгі ұйым педагог-психологы іс-әрекетінің мазмұнын, кәсіби іс-әрекетінің міндеттері мен түрлерін, негізгі принциптеріне сипаттама жасай алуды; педагог-психолог қызметінің жұмыс бағыттарын ажырата алуды; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу барысында туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби деңгейде шешу қабілеттерін мңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер және инновация

    Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеу этикасы

    Курсты меңгерген болашақ педагогтар мектепке дейінгі білім беруде зерттеу әдістері мен құралдарын дұрыс таңдау және этикалық қолдану бойынша ұсыныстар бере алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедиялық тәжірибедегі денсаулық сақтау технологиялары

    Студент баланың психофизикалық жағдайын ескеріп, логопедиялық үдерісті денсаулық сақтаушы бағытта ұйымдастыра алады. Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін жұмыс барысында денсаулық сақтау принциптерін қолдана біледі. Баланың эмоционалдық жай-күйін бақылап, шаршау мен күйзелісті төмендетуге арналған әдістерді пайдалана алады.Қимыл-қозғалыс, музыкалық-ырғақтық, ойын технологияларын сөйлеу терапиясына кіріктіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі

    Педагогикалық шеберлік және оның әлеуметтік мәнін анықтайды; мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі мен маңыздылығын саралайды; Тәрбиешінің шеберлігі бала тәрбиесінің заңдылығын білу:мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің кәсіби шеберлігін, зерттеу, зияткерлік және шығармашылық деңгейін үздіксіз жетілдіруге машықтанады. Тәрбиеленушілермен, ата-аналармен, ұжыммен, педагогикалық қарым-қатынас шеберлігін, әдептілігін, мектепке дейінгі білім беру жүйесін басқарудағы педагогикалық біліктілікті меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдары

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымның тұрақты дамуы мүддесінде мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдарын, оның ішінде «Ерте балалық шақтағы қоршаған ортаны бағалау шәкілін» - ECERS пайдалана отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында сапаны өзін-өзі бағалау бойынша деректерді жинай алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы жобалық қызмет

    Курс болашақ педагогтардың бойында тәрбиеленушілермен, олардың ата-аналарымен және/немесе мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестерімен бірлескен іс-әрекетте шығармашылық немесе ақпараттық өнімді құру үшін мектепке дейінгі ұйымның білім мберу үдерісінде жобалық іс-әрекеттерді әзірлеу және енгізу дағдыларын дамытуды көздейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі

    Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада бірге болулары және олардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, барлық іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі көшбасшылық

    Курс болашақ педагогтар арасында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға және көшбасшылық әлеуетті дамытуға бағытталған. Алынған құзыреттер болашақ педагогтарге көшбасшының стратегиясын саналы түрде таңдауға және кәсіби қызметінде көшбасшылықтың жеке стилін дамытуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымның тұрақты дамуы және білім беру қызметінің сапасын арттыру мақсатында әдістемелік, қаржылық, шаруашылық мәселелерді шешу үшін басқарушылық мәдениет пен басқарушылық қызмет дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен тәрбиеленушілердің әртүрлі типтегі отбасылары арасындағы өзара әрекеттестіктің әртүрлі траекторияларын әзірлеу үшін және құрмет, сенім және теңдік негізінде отбасын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың инновациялық нысандарын қолдану құзыреттерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік әрекет

    Болашақ педагогтар жоғары сапалы мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі мен өзгермелілігін қамтамасыз ету және баланың дене, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамыту бойынша ата-аналардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін әртүрлі сипаттағы қосымша білім беру қызметтерін көрсету мақсатында қажетті білім мен дағдыларды алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымында бос уақытты ұйымдастыру

    Болашақ педагогтар оқу жылы ішінде және жазғы сауықтыру кезеңінде мектепке дейінгі ұйымның ішінде және одан тыс жерде тәрбиеленушілердің ересектермен және құрдастарымен бос уақытындағы өзара әрекеттесу үдерісіндегі әртүрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім мен дағдыларды бағалау практикумы

    Болашақ педагогтар баланың жеке дамуына педагогикалық қолдау көрсету және алынған нәтижелер негізінде оның дағдыларын түзету үшін әртүрлі кезеңдердегі балалардың дағдылары мен қабілеттерінің дамуын қадағалау бойынша бақылауды жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихын, білім берудің даму тенденцияларын, экология және тіршілік қауіпсіздігін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық негіздерін біледі және әлеуметтік-саяси, мәдени этикалық нормаларға сәйкес әрекет етеді;
  • Әлеуметтік, тұлғааралық, кәсіби қарым-қатынастың түрлі саласындағы жағдайды бағалайды және тілдік дағдыларды қолданады;
  • Мектепке дейінгі ұйымдардың оқу үдерісінде цифрлық ресурстарды, интербелсенді әдістерді, жасанды интеллектіні жүзеге асырады;
  • Білім беруде ғылым мен оқытудың негізгі теорияларын, баланың психикалық және физиологиялық даму ерекшеліктерін, коммуникация тұжырымдамаларын саралайды;
  • Педагогикалық зерттеулерде инновациялық технологияларды, бағалау әдістерін қолданып даму динамикасын анықтайды және ерекше балалармен жүргізілетін жұмыс түрлерін жүзеге асырады;
  • Басқарушылық, кәсіпкерлік қызмет дағдыларын меңгереді және білім беру үдерісінде баланың дамуы үшін әр түрлі топтарда ұйымдастырылатын ойын әрекетінің құндылығын түсініп, оқытудың түрлі формаларын жоспарлайды;
  • Балалардың денсаулығын нығайтуда, музыкалық-ырғақтық қимылдарын, логикалық-математикалық, көркем-эстетикалық, экологиялық, коммуникативтік дағдыларын дамытуда кешенді тәсілдерді қолданады және оқу үрдісінде педагогикалық шеберлігін көрсете алады;
  • Балалардың әлеуметтік дағдыларын мен сенсорлық дамуында арт-терапиялық әдістер мен тәсілдерді қолданады және түзете-дамыта оқыту диагностикасының нәтижелерін талдайды;
  • Арнайы білім беруде ғылыми, әдістемелік, статистикалық ақпараттарды сараптауды меңгереді, нейропедагогиканың, психопрофилактикалық, психодиагностикалық және психоконсультациялық қызметінің функцияларың меңгереді;
  • Ерекше қажеттілігі бар балаларды анықтаудың теориялық негіздерін, дамыта оқытудың педагогикалық психологиялық оқыту әдістерін, тәрбиеші-логопед қызметінде денсаулық сақтау технологиясын қолданады;
  • Мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестер, ата-аналармен бірлескен іс-әрекетінде баланы оқыту мен тәрбиелеу, дамыту нәтижелерін саралайды, жобалау, педагогикалық зерттеу әдістерін таңдау және этикалық қолдау бойынша ұсыныстар береді;
  • Ата-аналар және педагогикалық ұжыммен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

Top