Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі гигиена және педиатрия негіздері

    Курстың мақсаты студенттердің гигиена, балалар ағзасының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері мен психикалық дамуы, аурулардың алдын алу бойынша кәсіби білімін қалыптастыру, сондай-ақ денсаулық сақтау қызметін тиімді жобалау, ата-аналармен және қызметкерлермен нәтижелі өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. Курс балалардың денсаулығы мен мінез-құлқындағы ауытқуларды ерте анықтау әдістерін, білім беру орталарына арналған заманауи гигиеналық және сауықтыру технологияларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Бұл пән қазіргі мектепке дейінгі педагогиканың әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына мектепке дейінгі педагогиканың міндеттері мен мазмұны; ғылым және оның негізгі категориялары ретінде мектепке дейінгі тәрбие туралы түсінік; баланың жеке басын дамыту мәселелері; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың ерекшелігі; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытуды ұйымдастыру формалары; ойын қазіргі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі ресурсы ретінде; білім беру кеңістігін құрудың теориялық негіздері: мәні, құрылымы, компоненттері; мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін дамыту (танымдық, шығармашылық, коммуникативтік-тілдік, денсаулық сақтау, әлеуметтік) жайында мәселелер енеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән ойынның ғылыми-практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына баланың іс-әрекеті ретінде ойынның мәні мен ерекшелігі; ойын балаларды тәрбиелеу құралы ретінде; ойын баланың өмірін ұйымдастырудың іс-әрекет түрі ретінде; балабақшаның педагогикалық үдерісінде ойынның орны; шығармашылық рөлдік ойындар мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі ойын түрі ретінде; ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың рөлдік ойындарын дамыту; балалардың шығармашылық рөлдік ойындарына басшылық ету; шығармашылық рөлдік ойындардың жіктелуі; ойындар-драматизация құрылыс-конструктивті ойындар; мазмұны мен ережелері бар ойындар және оның сипаттамасы мен ойыншықтар енеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі

    Курстың мақсаты болашақ педагогтардың балаларды тәрбиелеп отырған отбасылармен, соның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелейтін отбасылармен өзара әрекеттесу траекторияларын әзірлеу үшін қажетті құзыреттерді игеру. Курс отбасымен жұмыс істегенде құрмет, сенім және теңдік негізінде инновациялық супервизиялық формаларды қолдануға бағытталған, сондай-ақ балабақша мен отбасы арасында әлеуметтік серіктестікті дамыту, қарым-қатынас пен өзара түсіністікті жақсартуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән экологиялық тәрбие теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына биосфера; адам және табиғат; тірі организмдердің тіршілік ету ортасы; өсімдіктер мен жануарлар әлемі; экологиялық факторлар; табиғат пен қоғамның дамуының жалпы заңдары; экологиялық білім беру әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу үдерісінде жер және өлкетану; қоршаған әлемді тану үдерісінде қоршаған ортаны қорғау; экологиялық білім берудің заманауи тәсілдері енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нутрициология негіздері

    Курстың мақсаты болашақ педагогтардың денсаулықты сақтайтын тамақтану саласындағы құзыреттерін қалыптастыру, тамақтану мен тамақтану режимін түзетуге көмек көрсету, балабақшадағы тәрбиеленушілердің өмір сапасын арттыру. Курс дұрыс тамақтану мен өмір салтының қауіптілігін болдырмауға бағытталған, соның ішінде балалардың теңдестірілген тамақтану принциптері мен гигиеналық нормаларын түсіну. Курс балабақшадағы және үйдегі балалардың денсаулығына қатысты пайдалы кеңес беру үшін қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамытудың мақсаттары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеуді дамыту, сөздік қорын қалыптастыру бойынша жұмыстың формалары мен әдістері; әңгіме құрастыру үшін мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау әдістері мен формалары; мектеп жасына дейінгі балаларды көркем балалар әдебиетіне талдау мен интерпретация жасауға үйретудің әдістері мен формалары; мектеп жасына дейінгі балаларды көркем шығарманың мазмұнын түсінуге, жатқа оқуға, қайта айтуға үйрету бойынша жұмыстың әдістері мен формалары; «сауаттылық негіздері» бойынша жұмыстың мазмұны мен нысандары; мектеп жасына дейінгі балаларда байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістері мен формалары енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің заманауи теориялары мен тұжырымдамалары

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру үдерісінде нормативтік-құқықтық реттеуді зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына «Мектепке дейінгі білім беру» ұғымының шетелдік және отандық әдебиеттерде қарастырылуы; «Балалық шақ», «Даму» ұғымдары; трансформациялық үдерістердің философиясы, мектепке дейінгі білім беру теориясы мен тұжырымдамасы; қазіргі мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту мәселелері; баланы тәрбиелеу мен дамытудың қазіргі заманғы отандық және шетелдік теориялары мен олардың сипаттамалары енеді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер оқу материалын білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес оқу пәні бойынша білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес қабылдауы және ұйымдастыра білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері

    Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • М. Монтессоридің мектепке дейінгі педагогикалық жүйесі

    Бұл пән М.Монтессоридің мектепке дейінгі жүйесінің ерекшеліктерін қарастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында М.Монтессоридің даму аймақтары, әр аймақ бойынша модульдер; М. Монтессоридің педагогикалық терминдері; «сезімталдық» ұғымы және оның мағынасы; М.Монтессори теориясындағы мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балалармен оқу іс-әрекетін, Монтессори педагогикасының идеяларына сәйкес пәнді дамытушы ортаны ұйымдастыра алуы қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру және тұрақты даму

    Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларды өнер және еңбек қызметі арқылы дамытудың ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қызметі: модельдеу, қолдану, сурет салу; сурет салу (тақырыптық, сюжеттік сәндік); мектеп жасына дейінгі балаларға арналған сурет мазмұны. аппликация (сюжеттік, тақырыптық, сәндік); мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қосымшаның мазмұны; модельдеу (сюжеттік, тақырыптық, сәндік); мектеп жасына дейінгі балаларға арналған модельдеу мазмұны; шығармашылық қызмет түрлеріне қызығушылықты қалыптастыру әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геймификация негіздері

    Бұл пән болашақ педагогтарға балалардың мектепке дейінгі дайындық кезеңінде ойын және танымдық әрекеттерін белсендірудің дәстүрден тыс әдістері мен технологияларын меңгеруге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер интерактивті ұйымдастыру формаларын, ақпараттық-коммуникациялық және мультимедиялық ресурстарды қолдануды үйренеді. Бұл әдістер балалардың танымдық және шығармашылық дамуын қолдап, оқуға деген қызығушылықтарын арттырады, сондай-ақ тиімді оқу процесін ұйымдастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру үрдісін моделдеу

    Бұл пән мектепке дейінгі білім берудегі білім беру үдерісін модельдеудің ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі білім берудегі білім беру үдерісі модельдерінің түрлері; модельдеу және оның мәні; модельдерге қойылатын талаптар; модельдердің түрлері; оқу үдерісіне модельдерді енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстар; балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде модельдеу әдісін қолдану қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектепке дейінгі білім беру іс әрекетінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының құрылымдық компоненттерін модельдеу дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына кеңістіктегі бағдарлау; саны және шот; геометриялық фигуралар; математикалық модельдеу; уақыт туралы идеяларды қалыптастыру; балабақшаның әртүрлі жас топтарында математикадан оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың ерекшелігі; балалардағы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бойынша балабақша, мектеп және отбасы жұмысындағы сабақтастық; мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктердің дамуын диагностикалау; мектеп жасына дейінгі баланың құзыреттілігін дамыту индикаторлары диагностикалық құрал ретінде мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бойынша әдістемелік нұсқаулықтар енеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі баланың субкультурасы

    Бұл пән қазіргі баланың субмәдениетінің ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында балалық шақ әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде; бала және қоғам; балалар субмәдениетінің ерекшеліктері; балалар субмәдениетінің компоненттері; балалар субмәдениетінің нормалары мен құндылықтар жүйесі; ересектер жасаған субмәдениет; балалар субмәдениетінің дәстүрлі формалары қарастырылады. Бұл курсты оқу нәтижесінде студенттер қазіргі балалар субмәдениетінің ерекшеліктерімен, оның қалыптасуына әсер ететін факторлармен, мазмұны мен формасымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі технологиясы

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен дамуының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі тәрбие жүйесінде дене тәрбиесі мен дене шынықтыру жүйесінің қалыптасуы; мектеп жасына дейінгі баланың моторикасын өзін-өзі жетілдіру үдерісінде дене жаттығуларының рөлі; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту үшін дене жаттығуларын қолдану; теориялық және практикалық сабақтарда жаттығуларды қолдану; балабақшада балалардың моторикасын ұйымдастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедияның негіздері

    Бұл курстың мақсаты студенттерге сөйлеу патологиялары, олардың баланың психикалық дамуына әсері және түзету жұмыстарының бағыттары туралы білім беру. Болашақ педагогтар диагностика, жеке түзету бағдарламаларын құру және психолого-педагогикалық сүйемелдеу әдістерін меңгереді, сондай-ақ арнайы қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуді үйренеді, бұл білім беру, әлеуметтік мекемелер мен инклюзивті бағдарламалар аясында әлеуметтік бейімделуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың көпмәдениетті ортада әлеуметтенуі

    Бұл пән баланы көп мәдениетті ортада әлеуметтендіру негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында «Мен адаммын», «қарым-қатынас қуанышы», «адамгершілік әліппесі», «мен және менің әлемім» негізгі мазмұнымен жұмыс істеу әдістері мен формалары; «қоршаған әлеммен танысу» негізгі мазмұнымен жұмыс формалары: «мен және менің отбасым», «менің бақшам», «байланыс және көлік құралдары»; «Менің туған өлкем» негізгі мазмұнымен жұмыс нысандары: «Туған өлке», «Қазақстанның тарихи тамыры», "өнер және мәдениет», «Тәуелсіз Қазақстан» және т.б мазмұндары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі әдістемелік жұмыс

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызметтің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына мектепке дейінгі ұйымдардың әдістемелік кабинеттерінің міндеттері, құрылымы, жұмыс мазмұны; мектепке дейінгі ұйым әдіскеріне қойылатын біліктілік талаптары; педагогикалық үдерісті әдістемелік басқару; әдіскер қызметінің мазмұны: жобалау, модельдеу, мектепке дейінгі ұйымның кеңістіктік-пәндік ортасын құру, кадрлардың өзін-өзі жүзеге асыруы мен кәсіби өсуі үшін жағдай жасау; педагогика ғылымының нәтижелерін практикаға енгізу; әдістемелік көмек көрсету бойынша жұмыстың мазмұны мен нысандары; озық тәжірибені анықтау және қалыптастыру бойынша жұмыстың мазмұны; мектепке дейінгі ұйымдардың тәжірибесіне инновациялық тәжірибені жинақтаудың және енгізудің тиімді нысандары енеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Бұл пән педагогтің әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілерінің негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі кезеңде мектепке дейінгі білім беру ұйымында әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары, ашық типтегі сабақтарды жоспарлау, құру, субъективті-субъективті қызметті ұйымдастыру, осы қызметті әртүрлі объектілерде және тәрбие үдерісінде басқару, білім алушылардың дамуы мен психофизиологиялық ерекшеліктерін пайдалану негізінде оқу және тәрбие үдерісін жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін мақсатты пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориялары мен технологиялары

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен дамуының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдағы музыкалық-педагогикалық үдеріс жүйесінің сипаттамасы; музыкалық өнер және көркемдік қызмет – балалардың музыкалық тәрбиесі мен дамуының негізі; баланың музыкалық іс-әрекетінің субъектісі ретінде дамуының тұжырымдамасы; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу және дамыту әдістемесі: диагностика, ұйымдастыру, өзара әрекеттесу; музыкалық қызмет түрлері: бала-тыңдаушы, бала-орындаушы, бала-композитор; балалардың музыкалық іс-әрекетінің формасы; музыкалық жетекші: тәрбиешілермен және ата-аналармен ынтымақтастық және сабақтастық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі

    Осы курстың мақсаты болашақ педагогтардың әртүрлі жастағы балалар тобында білім беру үдерісін тиімді және нәтижелі ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Студенттер бір ортада бірге болатын ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың жас және жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, барлық қызмет түрлерін жоспарлау, ұйымдастыру және педагогикалық сүйемелдеу принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепалды даярлық тобында жұмыс жасау әдістемесі

    Бұл пән мектепалды даярлық тобында жұмыс жасау әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі дайындықты психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориялық негіздері және мектепке дайындықты қалыптастыру ерекшеліктері; мектепке дейінгі баланың мектепке дайындығын қалыптастырудың әдістері мен әдістері; мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау жұмысының формасы мен әдістерін қолдану; мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық іс-әрекеті барысында Тәрбие жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ мектепке дайындыққа мотивацияны қалыптастыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалық жұмыстар

    Бұл пән тәжірибелік-іздестіру зерттеу жұмыстарын зерттеуге бағытталған. Пән мазмұнында педагогикалық зерттеу принциптерінің сипаттамасы; әдістері; жобалау әдісі жайында түсінік, зерттеу әдістемесі; әдістеме; эксперимент; зерттеу нәтижелерін түсіндіру; іздеу нәтижелерін рәсімдеу, мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру үдерісі мен жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін жоспарлауы және ұйымдастыра алуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар

    Бұл пән мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялардың ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында инновациялардың жіктелуі; мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологиялары мен жүйелері, олардың ерекшеліктері; жобалық оқыту технологиялары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, интерактивті оқыту бағдарламалары, ТРИЗ, сауықтыру технологиясы, дамыта оқыту технологиясы, ойын, интерактивті, тұлғаға бағдарланған технология, мектепке дейінгі ұйымның білім беру үдерісіне ата-аналарды тартудың инновациялық формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымында бос уақытты ұйымдастыру

    Бұл пән мектепке дейінгі балалардың бос уақытын ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Болашақ педагогтар балалардың ересектермен және құрдастарымен түрлі демалыс түрлерін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін зерделейді. Олар іс-шараларды оқу жылы мен жазғы сауықтыру кезеңінде, білім беру ұйымының ішінде және одан тыс жерде жоспарлау және іске асыру технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы

    Бұл пән мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығының негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің мазмұны мен мәні; мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің стандарттары; мектепке дейінгі және бастауыш білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру тәжірибелері; балаларды мектепке бейімдеу және даярлау әдістемелері; сабақтастықты жүзеге асыру түрлері: баламен жұмыс, педагогтердің өзара әрекеті, ата-аналармен бірлескен жұмыс түрлері енеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Бұл пән психологиялық-педагогикалық диагностиканың пәнін, мақсаттары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиялық-педагогикалық диагностика ғылыми-қолданбалы мәселе ретінде; мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін бағалау критерийлері; 3 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың дамуын зерттеу; мектеп жасына дейінгі баланың мектепке дайындығын диагностикалау; педагогтің практикалық қызметте педагогикалық-психологиялық диагностика әдістерін қолдануға дайындығы; білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау және бақылау; отбасымен жұмыс кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың диагностикалық нәтижелерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың әдеби білімі

    Бұл пән мектепке дейінгі ұйымдарда балалар әдебиетінің әдістемесін зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында балабақшаның әр жас тобындағы балалардың коммуникативті қарым-қатынас дағдыларын дамыту және сөйлеуді дамытудың бағдарламалық мазмұны; мектеп жасына дейінгі балаларға арналған балалар шығармаларының түрлері; жанрлардың жіктелуі (жұмбақ, әңгімелер, ертегілер, өлеңдер және т.б.) балабақшаның әр жас тобына коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың формалары мен әдістері; мектеп жасына дейінгі балаларда мәнерлеп оқуды дамытудың негізгі формалары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің авторлық бағдарламалары мен педагогикалық жүйелері

    Бұл пән мектепке дейінгі білім берудегі авторлық педагогикалық жүйенің негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына авторлық педагогикалық жүйе Я. А. Коменский (1592-1670) – дидактика негіздері; «Ана мектебі» мектепке дейінгі жүйесі; Назипа Құлжанова (1887-1919) және мектепке дейінгі білім; А. С. Макаренко (1888-1939). Е. Николаевна Водовозова (1844-1923); Елизавета Ивановна Тихеева (1867-1943); Аделаида Семеновна Симонович (1840 – 1933); қазіргі кездегі мектепке дейінгі негізгі педагогикалық жүйелер енеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі мекемелерде дамытушылық ортаны қалыптастыру жүйесі

    Курстың мақсаты - мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалардың дамып келе жатқан орта туралы және оны модельдеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - МДМ-деғі әр түрлі (музыкалық, көркем, театралдық) қызмет түрлерін басқару мақсатын, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтау; МДМ-де дамыту ортасын ұйымдастырудың педагогикалық шарттарын анықтау; педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты табу және талдау; әртүрлі (музыкалық, көркем, театралдық) қызметтің нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
  • Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
  • Мектепке дейінгі гигиена мен педиатрия элементтерін, мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту үшін нутрициология негіздерін зерделеу және іске асыру; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті жоспарлау мен ұйымдастыруда кәсіби әдістемелік дағдыларды пайдалану; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастыру.
  • Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың кешенді бағдарламаларының элементтерін, ерте және мектепке дейінгі балалық шақта педагогика білімін қолдана отырып жасау және іске асыру; мектепке дейінгі мекемедегі тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқушылардың жеке басын тәрбиелеу және рухани-адамгершілік дамыту мәселелерін шешу, заманауи әдістер мен технологияларды, оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолдану.
  • Инклюзивті технологияларды қолдана отырып, әртүрлі жастағы балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тәрбиелік қызметін ұйымдастыру.
  • Мектепке дейінгі білім берудің біртұтас педагогикалық процесін жүргізу, дамып келе жатқан шығармашылық орта құру, мектеп жасына дейінгі балалардың білімін, дағдыларын қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін (ойын, пәндік-дамытушылық, көркемдік өнімді, мәдени және бос уақытты) ұйымдастыру және тұлғааралық, топтық өзара әрекеттесуді және пайдалануды қамтамасыз ету және қазіргі заманғы білім беру және логопедиялық технологияларды қолдану.
  • Педагогикалық диагностика технологияларын меңгеру, мектепке дейінгі білім, мектепке дейінгі гигиена және педиатрия мазмұнын, нутрицология негіздерін сауатты кіріктіре білу, мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес түрлі әдістер мен технологияларды қолдана білу.
  • Диагностикалық, логопедиялық және коррекциялық даму міндеттерін шешуге, балалардың формальды және бейресми топтарының топтық дамуының ерекшеліктері мен деңгейіне әлеуметтік-психологиялық диагностиканы жүргізуге, балалардың дамуының қалыпты ағымына кедергі келтіретін интеллектуалдық, жеке және эмоционалды-еріктік белгілерді диагностикалауға мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолдана алу.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтау және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Баланы мектепке даярлау процесін ұйымдастыруға қажетті негізгі әдістер мен әдістерді қолдану, балаларды мектепке даярлау процесіне психо-диагностика, психокоррекциялық, психологиялық қолдау жүргізу және диагностика нәтижелерін талдау, балаларды мектепке дайындау деңгейі туралы мәліметтер жинайды және баланың мектепке дайындығын бақылап, білім беру ұйымында оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың оқу процесіне бейімделуіне жағдай жасау.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып жобалау мен зерттеуді қоса, балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру және басқару.
  • Мектепке дейінгі білім берудің МЖМБС сәйкес ұйымдасқан қызметте тәрбиеленушілердің іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолдану.
  • Әртүрлі жастағы балалардың дамуы, қарым-қатынасы, іс-әрекеті үшін диагностикалық әдістерді қолдану, тәрбие жұмысында ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынаста көрінетін мектеп жасына дейінгі балалардың жеке ерекшеліктері туралы мәліметтер жинау.
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста қолдана отырып, елдегі және шетелдегі білім беру проблемаларын зерттеу нәтижелері туралы көпшілік алдында сөйлей білу.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top