Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Іс жүзінде әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиешінің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, анатомия, физиология және гигиена және сыртқы орта факторлары, тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау, тәрбиешінің жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы білімдерін қолданады.
  • Тұтас педагогикалық үдерісті жобалай, жоспарлай алады, психологиялық- педагогикалық әдебиетті зерделей және талдай алады, қазіргі тұжырымдамаларға салыстырмалы талдау жүргізе алады, Қазақстандағы мектепке дейінгі білім берудің кеңістік-пәндік ортасын жасап, оқыту мақсаттарының іске асырылуын модельдей алады.
  • Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
  • Оқу материалын тиімді меңгеру үшін белсенді әдістерді таңдау; педагогикалық жағдайлар мен міндеттерді талдау және шешу, мектепке дейінгі ұйымның іскерлік ойындарының, мерекелер мен ойын-сауықтарының сценарийлерін құрастыру, практикалық міндеттерді шешуде отбасылық жағдайларды талдай білу қабілетін танытады.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру.
  • Мектепке дейінгі мекеменің негізгі пәндері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызметін ұйымдастыру технологияларын, кәсіби қарым-қатынас аясында сөйлеу этикетін, ақпараттық, талдамалық, болжамдық және жобалау қызметінің дағдыларын меңгерген.
  • Мектеп жасына дейінгі әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, мониторинг нәтижелері бойынша білім беру міндеттерін жоспарлауға және түзетуге (психологпен және басқа мамандармен бірлесіп) қатысады, отбасына психологиялық диагностика жүргізеді, отбасына және оның жекелеген мүшелеріне психологиялық консультация береді.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
  • Мамандықтың білім беру бағдарламасы туралы, балалардың оқу-танымдық іс-әрекетінің әр түрін дамыту үдерісінде мультимедиялық технологияларды пайдалану әдістемесі туралы, ҚР және шет елдердегі мектепке дейінгі білім берудің баламалы және вариативтік жүйелерінің ерекшеліктері туралы түсініктері бар.
Top