Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын, көшбасшылық, отансүйгіштік қасиеттерге, кәсіби құзыреттілікке ие және солардың негізінде мектепке дейінгі білім беруді ізгілендіру және жаңғырту, құзыреттілікке көзқарас жағдайында педагог қызметін жүзеге асыруға қабілетті мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл білімі негізіндегі орыс/қазақ тілі
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі
Қазіргі орыс/қазақ тілі
Мектепке дейінгі ұйымда денсаулық сақтау технологияcы
Педагогика
Білім беру психологиясы
Мектепке дейінгі мекемеде мультимедиялық материалдарды қолдану практикумы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
-
2 Оқу жылы
Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
Мектепке дейінгі педагогика
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Балабақшадағы мәдени-тынығу жұмыстары
Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын әрекетін ұйымдастыру
Математикалық мазмұндағы дидактикалық ойындар
Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқыту әдістемесінің қалыптасуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру
Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Балалар психологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың топтық жұмысқа бейімдеу
Шағын орталықтарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
Өзін-өзі тану
Ерте сәби жасындағы балалар педагогикасы
-
3 Оқу жылы
Жекеменшік мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің жұмысы
Мектепке дейінгі білім беруде драматизацияны оқыту
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Дарынды балалар психологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту
Балаларды мектепке даярлау
Дифференциалды педагогика және психология
Мектепке дейінгі білім берудің инновациялық технологиялар
Мектепке дейінгі мекемеде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі /
Мектептегі дайындық тобы мұғалімінің жұмысын кешенді ұйымдастыру
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
-
4 Оқу жылы
Қазіргі заманғы шетелдегі мектепке дейінгі білім беру жүйелері
Мектепке дейінгі ұйымда заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру
Отбасы педагогикасы және үйдегі тәрбие
Мектепке дейінгі мекеме педагогының балалардың отбасымен қарым-қатынасы
Тренинг психологиясы
Педагогтың кәсіби бағдары
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі
Заманауи педагогтың кәсіби біліктілігін қалыптастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Іс жүзінде әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиешінің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, анатомия, физиология және гигиена және сыртқы орта факторлары, тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау, тәрбиешінің жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы білімдерін қолданады.
- Тұтас педагогикалық үдерісті жобалай, жоспарлай алады, психологиялық- педагогикалық әдебиетті зерделей және талдай алады, қазіргі тұжырымдамаларға салыстырмалы талдау жүргізе алады, Қазақстандағы мектепке дейінгі білім берудің кеңістік-пәндік ортасын жасап, оқыту мақсаттарының іске асырылуын модельдей алады.
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Оқу материалын тиімді меңгеру үшін белсенді әдістерді таңдау; педагогикалық жағдайлар мен міндеттерді талдау және шешу, мектепке дейінгі ұйымның іскерлік ойындарының, мерекелер мен ойын-сауықтарының сценарийлерін құрастыру, практикалық міндеттерді шешуде отбасылық жағдайларды талдай білу қабілетін танытады.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру.
- Мектепке дейінгі мекеменің негізгі пәндері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызметін ұйымдастыру технологияларын, кәсіби қарым-қатынас аясында сөйлеу этикетін, ақпараттық, талдамалық, болжамдық және жобалау қызметінің дағдыларын меңгерген.
- Мектеп жасына дейінгі әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, мониторинг нәтижелері бойынша білім беру міндеттерін жоспарлауға және түзетуге (психологпен және басқа мамандармен бірлесіп) қатысады, отбасына психологиялық диагностика жүргізеді, отбасына және оның жекелеген мүшелеріне психологиялық консультация береді.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Мамандықтың білім беру бағдарламасы туралы, балалардың оқу-танымдық іс-әрекетінің әр түрін дамыту үдерісінде мультимедиялық технологияларды пайдалану әдістемесі туралы, ҚР және шет елдердегі мектепке дейінгі білім берудің баламалы және вариативтік жүйелерінің ерекшеліктері туралы түсініктері бар.