Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында бәсекеге қабілетті, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын меңгерген; жоғары әлеуметтік және азаматтық белсенділікке, көшбасшылық қасиеттерге ие, қазіргі заманғы педагогикалық ғылымда бағдарлай алатын және практикалық міндеттерді сауатты шеше алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Жас ерекшелік психологиясы
Жасерекшелік физиологиясы, анатомия және гигиена
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
-
2 Оқу жылы
МДМ-дегі Арт-терапия
Мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Балалар психологиясы бойынша практикум
Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі ХАШ көркемдік құралдары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі педагогика
Балалардағы тұлға және тұлғааралық қарым-қатынас диагностикасы
Этнопедагогика
Дефектология және логопедия негіздері
Балалардың іс-әрекеті мен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру
Отбасы педагогикасы және психологиясы
Отбасылық өмірдің психологиясы мен этикасы
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған балалар әдебиеті
Педагогикалық шеберлік негіздері
Психологиялық құзіреттілік негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі
Мектепалды топ балаларының оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Ерте балалық жастағы педагогика
Мектепалды даярлық топтарындағы тәрбиеші жұмысының ерекшеліктері
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогының білім беру үрдісіне қатысушылармен кәсіби өзара әрекеті
Ойын психологиясы
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мектепке психологиялық дайындық
Қазіргі педагогикалық жүйелер
Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Педагогика тарихы
Балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
МДМ-де білім беру үрдісін жобалау және мониторингі
Дарындылық педагогикасы және психологиясы
МДМ-дегі әдістемелік жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
МДМ-дегі дене тәрбиесі және сауықтыру технологиялары
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мәнерлеп оқу бойынша практикум
-
4 Оқу жылы
Балаларды қоршаған әлеммен таныстыру әдістемесі
Балаларда бейнелеу өнері шығармашылығын дамыту әдістемесі
Зерттеулер, даму және инновация
Педагогикалық зерттеудің теориясы мен әдістемесі
Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру
Балалар нейропсихологиясы
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
МДМ-дегі денсаулықты сақтау технологиялары
Реджио педагогика
Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен серіктестік қарым-қатынас
Бейнелеу әрекеті бойынша практикум
Мектепке дейінгі білім берудегі когнитивті-дамытушы технологиялар
МДМ –дегі музыкалық өнер
Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи тәжірибе мен халықтық педагогикаға сүйене отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру, тәрбие мен оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын интеграциялау, сондай-ақ қолжетімді және тиімді білім беру ортасын құру үшін инклюзивті процестерді есепке алу.
- Кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады, көптілділікті ескере отырып, әртүрлі жас санаттарымен тиімді қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу тәсілдерін қолдана алады.
- Қазіргі психологиялық ғылымның негізгі категориялары мен ережелерін анықтау, психикалық даму заңдылықтарын, танымдық процестердің деңгейлерін, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін интерпретациялау.
- Әр түрлі даму ерекшеліктері бар балалармен жұмыс жасауда кәсіби іс-әрекеттер алгоритмін жасау, алынған теориялық білімді дамудағы ауытқушылықты жіктеу үшін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету үшін қолдану.
- Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың жас ерекшеліктеріне сай физиология, анатомия және гигиена саласындағы негізгі аспектілерді анықтау, профилактикалық шараларды уақтылы жүзеге асыру, сондай-ақ баланың денсаулығын дамыту мен нығайту мақсатында денсаулықты сақтаушы технологияларды қолдану.
- Мектепке дейінгі мекеме педагогының әртүрлі қызмет түрлерінде заманауи әдістерді, технологияларды, техниканы, диагностикалық әдістемелерді қолдануы; ерте және мектепке дейінгі жастағы баланың жеке басының дамуы туралы түсінік қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру.
- Мектепке дейінгі білім берудің, мектепке дейінгі ұйым жүйесінің басқару теориясы мен практикасының мазмұнын, педагогикалық процесс субъектілері мен серіктестік қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.
- Музыкалық, көркем, әдеби және дене шынықтыру шығармаларын қабылдау және түсіндіру қабілеттерін көрсету; Негізгі математикалық білімді практикада қолдану; қоршаған әлемді талдау және әр түрлі іс-шараларға қатысу арқылы өз идеяларын шығармашылықпен білдіру. Қоғаммен өзара әрекеттесу, өзіндік дербестік пен жауапкершілік дағдыларын дамыту.
- Мектепке дейінгі мекемелер мен мектепалды топтар педагогтарының педагогикалық шеберлігін жетілдіруге мүмкіндік беретін ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызметін ұйымдастыру үшін арнайы ұйымдастырылған ортаның көмегімен оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістері мен тәсілдерін жіктеу.
- Әлеуметтік–педагогикалық үдерісті, тұлғаның әлеуметтік даму заңдылықтарын, сондай-ақ отбасы мен отбасылық тәрбиенің ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге әсерін, педагогикалық ғылымның тарихи тәжірибесін қоса алғанда, білімдері мен түсініктерін көрсетеді.
- Мектеп жасына дейінгі балаларға қажетті қарым-қатынас жасау дағдыларымен мектепте оқуға даярлықтың әртүрлі аспектілерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының эмоционалдық және зияткерлік сферасын дамыту фактілерін түсінуін және білімді қолдана білуін көрсету.
- Әр түрлі тәжірибелерден өту кезеңінде теориялық білім мен қалыптасқан кәсіби дағдыларды бағалау, оларды практикада сынау үшін ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін жалпылау.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)