7M01101 Педагогика және психология (2 ж) в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Магистранттардың ғылым мен педагогикалық қызметтің таңдалған бағыттарында теориялық және практикалық жеке дайындығын тереңдету, ғылыми ойлау мен дүниетанымдық контексте жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру, кәсіби қызметте педагогика мен психология ғылымдарының негізгі ережелерін қолдану мүмкіндіктерін жетілдіру. 2. Бітіруші түлектерді түрлі меншік нысандарындағы ұйымдардың жұмыстарын құқықтық, әкімшілік ұйымдастыру-басқару әрекетіне психологиялық тұрғыдан тиімді қамтамасыз ете білуге дайындау. 3. Бітіруші - магистрлерді психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізуге, түрлі әлеуметтік салаларда ғылыми-педагогикалық әдіснаманы меңгеруге, докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті бөлім алуға дайындау. 4. Еңбек нарығындағы түлектің әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін, маманның кәсіби құзыреттілігінің талаптарына сәйкес келетін адамның өзекті өмір сүруінің формасы ретінде психикалық шындық феноменологиясын болжайтын кәсіби және арнайы құзыреттіліктерді меңгеру үшін жағдай жасау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
Несиелер: 5Тұлғаны дамытудың мәдени-тарихи тұжырымдамасы. Тұлға теориясын құру үшін жоғары психикалық функциялар туралы оқу-жаттығудың әдіснамалық маңызы. Іс-әрекетті түсіндіру принципі және зерттеу пәні ретінде. Мотивациялық-қажеттіліктік сала тұлғаның мәндік ядросы ретінде. Мәдени-тарихи концепциядағы іс-әрекет тәсілінің мәні мен маңызы. Тұлғаның іс-әрекеттік теориясындағы даму болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (Кәсіби)
Несиелер: 5Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас салалары мен жағдайлары: іскерлік әңгімелер, кездесулер, жиналыстар, кеңестер; кеңседе / өндірісте жұмыс істеу; конференциялар; халықаралық жобалар; іскерлік келіссөздер; ресми қабылдаулар; бейресми әлеуметтендіру және т. б.; көрсетілген салалар мен жағдайларға сәйкес келетін ауызша және жазбаша өзге тілді қарым-қатынас біліктілігі мен дағдысы; көрсетілген салаларда және іскерлік коммуникация жағдайларында тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін қажетті тілдік және сөйлеу материалы; Кәсіби коммуникацияға тән мәтіндер: қызметтік• хат, электрондық хат/факс, ресми өтініш, хабарландыру, кесте/кесте, басшылық/Нұсқаулық, статистика/диаграмма, жарнама проспектісі, презентация, пікір, шолу мақала, шарт, кәсіби басылымдағы мақала.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Этнопедагогиканың методологиялық негіздері
Несиелер: 5Белгілі педагогтардың, қоғам қайраткерлерінің еңбектеріндегі этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеудің ғылыми-практикалық алғышарттары. Білім беру жүйесіндегі Этнопедагогика. Педагогика классиктерінің мұрасында халықтық тәрбие. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері, тәсілдері, құралдары. Халықтық педагогиканың заманауи қызметі. Қазіргі адам халық білімінің мақсаты ретінде. Жалпы білім беретін мекемелердің ОТҮ-де халық педагогикасының прогрессивті элементтерін пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық негіздері. Ғылым функциялары. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі әлемдегі, Орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Негізгі тұжырымдамалар мен бағыттар неклассического және постнеклассического кезеңі ғылымды дамыту. Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар тарихы мен философиясы. Қазіргі жаһандық өркениеттің философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары мектептегі Теория және оқыту (дидактика). Педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны.Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектепте Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Жоғары мектеп психологиясы. Нарықтық қоғамдағы жоғары білімнің мақсаттары мен міндеттері. Оқу үрдісінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Тәрбие процесінің психологиялық негіздері. Кәсіби бағытталған тұлғаның психодиагностикасы мәселелері. Маманның болашақ кәсіби қызметінің бейінін ескере отырып, студенттер мен оқытушыларға психологиялық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Педагогикалық ғылымның әдіснамасы және педагогтың әдіснамалық мәдениеті туралы түсінік. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Қосылған бақылау және этнографиялық әдіс. Ғылыми зерттеуде педагогикалық тәжірибені қолдану және зерттеу. Педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық қызметтің компоненті ретінде зерттеу қызметі. Әлеуметтік-педагогикалық жобалау құрылымындағы модельдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі
Несиелер: 5Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамалық негіздері. Болашақ мамандардың философиялық білімі олардың дайындығының әдіснамалық негізі. Педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби және жеке тұлғалық сапалар. А.К.Маркова бойынша мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің модульдік бейнесі. Педагог іс-әрекеттерінің психофизиологиялық алғышарттары. Педагогикалық іс-әрекет субъектісі құрылымындағы қабілеттер, жеке тұлғалық сапалар. ЖОО-да педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру. Жоғары мектеп оқытушысының деонтологиялық даярлығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. Оқыту мақсаттары психологиялық пәндер. Оқу қызметінің мазмұны. Шолу оқу іс-әрекеті және оқыту теориялары. Оқу тапсырмалары, тапсырмалар жүйесіндегі құрылымы мен мазмұны. Психологиялық пәндерді оқыту формалары мен әдістері (дәрістер, практикалық, семинарлық, зертханалық сабақтар). Студенттердің өзіндік жұмысын басқару. Бақылау және түзету оқу қызметінің студент.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру саласындағы стратегиялық менеджмент
Несиелер: 5"Басқару функциясы"түсінігі. Мектепішілік басқарудың педагогикалық талдауы. Педагогикалық талдау түрлері. Педагогикалық талдаудың негізгі объектілері, оның кезеңдері мен әдістері. Білім беру саласындағы стратегиялық менеджменттегі мақсатты болжау. Басқару мақсатының жіктелуі. Мақсаттардың түрлері. Ұйғару мақсатына қойылатын талаптар, оның түрлері. Шешім қабылдау технологиясы. Ұйымдастыру-педагогикалық қызметінің бағыттары. Өкілеттіктерді беру. Мотивация. Педагогикалық бақылау. Педагогикалық мониторинг.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі қоғамда әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың психологиялық негіздері
Несиелер: 5Әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздері. Әлеуметтік жұмыс кәсіби қызмет ретінде: объектісі, пәні, практикалық деңгейі. Тұлғалық мәселелерді түсіндіру. Психологиялық-бағытталған модельдердегі әлеуметтік жұмыстың принциптері мен әдістері . Отбасындағы және қоғамдағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша әлеуметтік жұмыс. Халықпен әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасы. Әлеуметтік диагностика: мақсаты, кезеңдері және өткізу тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білімді ізгілендіру және интеграциялау
Несиелер: 5Білім беруді ізгілендірудің мәселелері мен әдіснамалық аспектілері. Жоғары білімді ізгілендіру және интеграциялау. Шетелдік педагогикадағы гуманистік идеялар. Қазіргі кезеңдегі білім беруді демократияландыру жүйесі. Гуманизация идеясына негізделген білім беру мазмұны. 20 ғасырдың педагогикалық болмысындағы гуманистік авторлық мектептің феномені. Қазіргі білім берудегі интеграциялық процестер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Оқытудың технологиясы мен түрлері. Болашақ педагогтарда педагогикалық білімге деген қызығушылық пен танымдық қажеттіліктерді қалыптастырудағы педагогика оқытушысының рөлі. Оқыту принциптері, олардың сипаттамасы. Оқытудың дәстүрлі әдістері, олардың жіктелуі және сипаттамасы. Оқытудың белсенді әдістері. Педагогиканы оқыту құралдары. Педагогиканы оқыту барысындағы Диагностика және бақылау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіби педагогика
Несиелер: 5Жаңа экономикалық жағдайдағы техникалық және кәсіби білім берудің құрылымы мен мазмұны. Кәсіптік педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық проблемалары, ұстанымдары, жүйесі мен тармақтары. Білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Кәсіби оқытудың әдістері. Кәсіби оқытудығы инновациялық технологиялар.Кәсіби оқытудың типтік сабақтарының мазмұны. Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі . Қосымша кәсіптік білім берудің түрлері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Несиелер: 5Педагогикалық ғылымның әдіснамасы туралы түсінік. Білімнің жалпы әдіснамасын дамыту. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістердің ерекшеліктері. Теориялық әдістердің сипаттамасы. Педагогикалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі психологиялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі социологиялық әдістер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да білім беру мазмұнын жасақтаудың ғылыми-теориялық негіздері және оқыту технологиясы
Несиелер: 5Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары білім мазмұны. Жоғары білім берудің мазмұнына қойылатын талаптар, заманауи тәсілдер, оның мазмұнына әсер ететін факторлар. Жоғары білім мазмұнының негізгі компоненттері. Мемлекеттік білім беру стандарты және оның функциялары. ЖОО білім мазмұнын көрсететін нормативтік-құқықтық құжаттар. Оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Жаңа білім беру технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ҚР Мемлекеттік білім саясаты
Несиелер: 5ҚР "Білім туралы" Заңында қолданылатын негізгі ұғымдар. ҚР Білім саласындағы заңнамасы. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Үкіметінің Білім беру саласындағы құзыреті. Мемлекеттік кепілдіктер. Білім беру жүйесінің міндеттері және оның деңгейлері. Білім беретін оқу бағдарламалары. Білім беру қызметін ұйымдастыру, субъектілері. Жаңа білім беру бағдарламасы. Оқытудағы үштілділік. Педагогикалық қызметкердің мәртебесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздері
Несиелер: 5Психикалық танымдық процестерді белсендіру мен дамытудың психотехникалық тәсілдері. Стрестік реакцияларды басқарудың психотехникалық әдістері. Сананың және санадан тыс әрекеттесуі. Психологиялық қорғау. Суггестия және гипнотикалық әсер ету техникасы. Тұлғааралық қысым. Әлеуметтік техника. Д. Карнеги. Э. Берн бойынша манипуляциялар мен ойындар. Манипуляциялық әсерлерге қарсы тұрудың психотехникалық стратегиясы. Мотивацияны басқару техникасы. Өз мінез-құлқын басқару техникасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ынтымақтастық педагогикасы
Несиелер: 5Оқушылармен қарым-қатынас -педагогиканы зерттеу пәні Мәжбүрсіз ілім. Қиын мақсат идеясы. В. Ф. Шаталовтың тірек сигналдары. Ынтымақтастық педагогикасындағы жұмыстарды бағалау. Еркін таңдау идеясы. Ірі блоктардың идеясы. Өзін-өзі талдау идеясы. Сыныптың зияткерлік фоны. Ұжымдық шығармашылық тәрбие. Шығармашылық өзін-өзі басқару. Ата-аналармен ынтымақтастық. Мұғалімдер ынтымақтастығы Вальдорф педагогикасы. Педагогика С. Френе. Педагогика Ш. А. Амонашвили
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Прагматикалық психология
Несиелер: 5Прагматикалық психология ғылым және оқу пәні ретінде. Психологияның прагматикалық бағытының мәні. Прагматикалық теориялар және оның пайда болу тарихы. Тұлғаның дамуының заманауи психологиялық теориялары. Өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру. Қазіргі мектепте д. Дьюидің прагматикалық идеяларын қолдану. Қазіргі білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық идеяларды іске асыру. Прагматизм өмір сүрудің негізгі механизмі ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Құндылық идеясы және оның жалпы аксиология мен педагогикадағы дамуы. Негізгі аксиологиялық мәселелер және олардың Батыстың философиялық және педагогикалық ойындағы дамуы. Білім философиясы педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізі ретінде. Білім беру құндылықтарының жіктелуін негіздеу. Педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылымының принциптері. Білім беру құндылықтарының иерархиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тұлғаны әлеуметтендіру
Несиелер: 4Әлеуметтендіру ұғымы. Адам әлеуметтендіру процесінде. Тұлғаны дамыту, қалыптастыру, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің арақатынасы. Тұлға әлеуметтануының факторлары, механизмдері. Тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтік өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Әлеуметтендіру институттары. Отбасы тұлғаны әлеуметтендіру институты ретінде. Әлеуметтік қондырғылар және әлеуметтік сипат. Әлеуметтену өнімдері-әлеуметтену және тәрбиелілік. Оқыту және тәрбиелеу тұлғаны әлеуметтендіру элементтері ретінде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шығармашылық өзін-өзі жетілдіру педагогикасы
Несиелер: 4Шығармашылық ғылыми білімнің пәні ретінде. Шығармашылықтың педагогикалық ерекшеліктері. Педагог мамандығының қазіргі қоғамдағы рөлі. Білім беру процесіндегі Шығармашылықтағы педагогикалық технологиялар. Кәсіби-тұлғалық даму және өзін-өзі дамыту әдістері мен педагог. Педагог тұлғасының шығармашылық әлеуеті, шығармашылық бағыты, шығармашылық қабілеттері. Шығармашылық педагогикасы: диагностикалық аспект. Шығармашылық тапсырмаларды шешуді ынталандыру әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Салыстыру педагогикасы
Несиелер: 5Салыстырмалы педагогиканың даму тарихы және зерттеу әдістемесі. Білім беру саласындағы реформалар. Шет елдердегі орта мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі білімді бақылау және бағалау жүйесі. Элитарлық білім беру. Шет елдердегі мектеп тәрбиесі: жағдайы, моделі, мәселелері. Шет елдердегі дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Әлемдегі жоғары мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
ЖОО-да инновациялық және интерактивті оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Білім беруді жаңғырту контекстінде оқытудың инновациялық технологияларын дамыту. Тұлғалық-бағдарлы білім беру технологиялары. Инновация және оқыту ортасы. Ойын технологиялары. Жобалар әдісі. Іскерлік ойын. Оқытудың интерактивті әдістері. Сын тұрғысынан ойлау. Ынтымақтастықта оқыту. Оқытудың жаңа техникалық құралдары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми негізделген білімді, әдістер мен технологияларды көрсете білу
-
Код ON2
Оқыту тәжірибесінде теориялық білімді іске асыру (дәріс оқу және семинар сабақтарын өткізу) шетел тілін қолдана отырып, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа түрлерін іздестіруге белсенді қатысу
-
Код ON3
Теориялық-методологиялық білімді және ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, оларды нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып түрлендіру
-
Код ON4
Зерттеудің эксперименталды түрлерін жүзеге асыра алу, ғылыми - педагогикалық зерттеудің әртүрлі әдістерін практикада қолдану
-
Код ON5
Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, қорытындыларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау сонымен қатар шетел тілін қолдана отырып, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу
-
Код ON6
Педагогикалық жағдайларды жобалау және түзету-дамыту, психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру
-
Код ON7
Өзін-өзі реттеу, өзін-өзі басқару, басқа адам мен топтың практикалық дағдыларын жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON8
Тұрақты емес, өзгермелі орта жағдайында білім беру ұйымының стратегиялық басқаруының әдіснамалық негіздерін, стратегиялық менеджменттің теориялық концепцияларын қолдана білу
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша