6B01601 Тарих в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: орта білім беруді цифрландыру және трансформациялау жағдайында басқарушылық, педагогикалық, әдістемелік, зерттеу және тәрбие қызметін тиімді іске асыруға қабілетті жүйелі құзыреттіліктері, құндылықтары бар жоғары білікті тарих мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ежелгі тарихы
Мақсаты-ежелгі дәуірден VI ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Пәндік саладағы ұғымдық-терминологиялық аппаратты түсіндіру, ежелгі Қазақстан аумағындағы әлемдік тарихи даму заңдылықтары мен тарихи үрдістің ерекшеліктерін, археологиялық кезеңдеуді түсіну, Қазақстан тарихын зерделеуге еуроцентрлік және этноцентрлік тәсілдерді түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзияға кіріспе
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Пәннің мақсаты-ежелгі дүние тарихының негізгі оқиғалары, ежелгі дәуірдегі көрнекті қайраткерлер туралы талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Пән мемлекеттердің тарихын, ежелгі мәдениетті; қазіргі шығыстану мен антикалық дәуірдің негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарды, дүние жүзі тарихы бойынша деректерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: негізгі педагогикалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру, студенттердің педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдерін игеруін қамтамасыз ету. Курсты зерделеу барысында: педагогикалық кәсіптің әлеуметтік мақсаты мен ерекшелігі; ҚР Білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттары; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынас; педагогтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттері; қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдерінде адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқын реттеу ерекшеліктерін есепке алу қабілетін қалыптастыру. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының базалық ережелері, ұғымдық аппарат, ғылыми және әдіснамалық ережелер оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Деректану
Пәннің мақсаты - студенттердің құжаттардың құндылығын сараптау үшін олардың архив қорларын толықтырудағы әсерін тигізуде, құжаттар, деректермен жұмыс жасауға дағдыларын қалыптастыру. Пән деректанудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, деректану принциптерін, жіктелуі мен жүйеленуін, дереккөзбен жұмыс істеудің негізгі кезеңдерінің мазмұнын: деректанулық эвристика, тарихи деректердердің сыртқы және ішкі сындарын, тарихи деректерді талдауды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Орта ғасырлар тарихы
Пәннің мақсаты ортағасырлық өркениеттер тарихы, олардың даму жолдарының ерекшелігі және батыстағы тарихи процестің ерекше сипатын анықтайтын факторлар туралы терең және әр түрлі идеяларды қалыптастыру. Оқу курсы зерттеу және аналитикалық жұмыс бойынша теориялық және практикалық қызмет барысында алынған ортағасырлық тарихтың тарихи оқиғалары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагогика
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты: студенттерді білім беру үдерісінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыру, сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстыру. Пән тәрбие үдерісінің заңдылықтары мен принциптерін; тәрбие үрдісінің әдістерін; тәрбие жұмысын жоспарлауды, мінез-құлық этикасын, білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстанның ортағасырлық тарихының түрлі әлеуметтік үрдістерін, фактілері мен құбылыстарын бағалау қабілетін қалыптастыру. Тарихи дереккөздерді сыни талдау негізінде ортағасырлық Қазақстанның этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау. Әлеуметтік-мәдени үрдістерді түсіндіру үшін тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау. Қазақ халқының жалпы түркі қауымдастығындағы, көшпелі өркениет жүйесіндегі маңыздылығын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
Пәннің мақсаты: Мектептер мен колледждерде қашықтықтан оқытуды қолдану үшін болашақ мұғалімдердің цифрлық сауаттылығын қалыптастыру, қарапайым цифрлық білім беру орталықтарын құру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, мектепте, колледжде ҚО үшін цифрлық білім беру ресурстарын талдау және таңдауды зерттеуге бағытталған; онлайн сабақтарды/сабақтарды, үй тапсырмаларының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
Пәннің мақсаты тарихи деректер мен зерттеулерді талдау негізінде қабілеттерді қалыптастыру, ортағасырлық шығыс елдерінің тарихындағы негізгі оқиғалар мен құбылыстарды түсіну және түсіндіру. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуын, ортағасырлық Шығыстың қоғамдық және өркениеттік даму ерекшеліктерін анықтауды талдау. Ортағасырлық Шығыстың жергілікті тарихи қоғамдарының негізгі ерекшеліктерін түсіндіру, әртүрлі тарихи дереккөздермен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: мектепте тарихты оқыту әдістемесі туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру. Оқыту барысында мынадай аспектілер қаралатын болады: мектептегі тарихи білім беру әдістемесінде ғылыми –зерттеуді дамыту, мектептегі тарихи білім берудің қазіргі заманғы стратегиялары, мектепте тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері, тарихтың оқу курстарын жоспарлау, тарих сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазақстанда тарихи білімнің дамуы
Пәннің мақсаты-Қазақстанда тарихи білім берудің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру. Қазақстан Республикасында тарихи сананы қалыптастыру тұжырымдамасы, тарихи білімді қалыптастыру, кеңестік кезеңде тарихи білім беруді дамыту, қазіргі кезеңде тарихшыларды даярлау ерекшеліктері, білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері контексінде мектеп тарих курстарын оқыту мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Педагогикалық техника және шеберлік
Пәннің мақсаты – педагогтің кәсіби қызметінің тұтастығы туралы түсінік қалыптастыру, педагогикалық шеберлік әдістерін қолдану үшін қажетті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде педагогикалық техниканы, дағды, білім, әдісті игеру. Мынадай аспектілер қарастырылады: педагогикалық шеберлік жүйе ретінде, педагогикалық техниканың компоненттері, сөйлеу мәдениеті мен техникасы, стильдер, функциялар, педагогикалық қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері, педагогикалық әдептілік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: мектептің, сондай-ақ білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық үдерісін басқаруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән басқару функцияларының қағидаттарын; мұғалімнің басқару іс-әрекетінің ерекшеліктерін; педагогикалық үрдісті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылауды; педагогикалық үдерісті және білім беру мекемесін басқару әдістерін; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихын оқытуда этнопедагогиканы қолдану әдістемесі
Пәннің мақсаты-ұлттық этнопедагогикалық мұраны пайдалану негізінде рухани-адамгершілік тәрбиенің теориялық негіздерін анықтау және әдістемесін ұсыну. Курс білім алушылардың азаматтық ұстанымын және патриоттық дүниетанымын қалыптастырады. Курста қазақ педагогтарының тәрбие туралы көзқарастары, жастарды рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбиелеу, тәрбиедегі ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар, тәрбиедегі ауызша тарихнаманың рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты жаңа және қазіргі кезеңдегі шығыс елдерінің даму тенденцияларын талдау дағдыларын қалыптастыру. Шығыс елдерінің даму заңдылықтарын түсінуді көрсету дағдыларына ие болу; Шығыс елдерінің отаршылдық және постколониялық даму ерекшеліктерін және әлеуметтік-экономикалық құрылымды дамыту үрдісінің мазмұны мен сипатын және оның өзгеруін талдай отырып, жаңғырту процестерін түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Кәсіби имиджі мен мұғалім этикеті
Пәннің мақсаты – топтық және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгерте отырып, студенттердің кәсіби этика және имидждік негіздері туралы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Мынадай аспектілер қарастырылады: мұғалімнің имиджін дамытудың теориялық және ғылыми-практикалық негіздері, моральдық принциптер, нормалар мен мінез-құлық ережелерінің жүйесі; коммуникативті дағдылар, білім беру үдерісіне қатысушылардың дағдылары мен технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Білім берудегі тьюторлық
Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде тьютор ретінде жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Пән сабақтарды жоспарлау және өткізу, оқушылардың білімін бағалау, әртүрлі жас топтарымен және дайындық деңгейлерімен жұмыс істеу, коммуникация және сыныпты басқару дағдыларын дамыту сияқты кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мектептегі жаһандық құзыреттіліктердің қалыптасуы
Пәннің мақсаты - білім алушылардың өмірде және кәсіби салада іске асыру үшін қажетті коммуникативтік дағдыларды, құндылық бағдарларын, этикалық нормаларды, мінез-құлық көзқарастарын қалыптастыру. Пән азаматтық пен патриотизм негіздерін, тіршілік қауіпсіздігін, парасаттылық пен этиканы; функционалдық сауаттылықты, жаһандық оқиғалар мен олардың себептері мен салдарын түсінуді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мектептегі жобалау-зерттеу қызметі
Мақсаты: жобалық әдісті пайдалана отырып, нақты практикалық міндеттерді шешу үшін білім алушылардың негізгі құзыреттерін (жобалық, әлеуметтік, коммуникативтік, ақпараттық) қалыптастыру. Пән зерттеушілік ізденіс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курста: тақырыпты таңдау, ғылыми жобалардың түрлері, ақпарат жинау, ғылыми-анықтамалық аппаратты ресімдеу, жобалармен жұмыс, жобалардың презентациялары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ынтымақтастық педагогикасы
Пәннің мақсаты: көпдеңгейлі және көпсубъектілік өзара әрекеттесу саласы ретінде қазіргі білім беру туралы түсінік қалыптастыру. Пән кәсіптік-педагогикалық өзара әрекеттестік және ынтымақтастық үдерістерінің негізгі заңдылықтарын, принциптерін және ерекшеліктерін; педагогикалық арақатынасты ізгілендірудің бағыттарын; педагогикалық арақатынастың әдістерін; әртүрлі әлеуметтік желілерде және жағдайларда өзара әрекеттесу және бірлесіп жұмыс істеу; бірлесіп оқыту технологияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Батыс елдерінің жаңа заман тарихы
Пәннің мақсаты XVII – XX ғасырдың басындағы Батыс елдерінің кезеңдері, ерекшеліктері, негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Дәстүрлі қоғамнан "заманауи қоғамға"көшудің жалпы заңдылықтарын түсіну. Батыс тарихындағы протестанттық фактордың рөлі туралы түсінік қалыптастыру үшін реформациялық үдерістерді талдау. Себеп-салдарлық байланыстарды анықтай отырып, қазіргі уақытта Еуропа мемлекеттерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Тарих бойынша пікірталас өткізу және ұйымдастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты-оқытудың өзекті технологиясы ретінде мектепте тарих пәні бойынша пікірталастарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін қалыптастыру. Курс білім алушылардың зерттеу және шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста пікірсайыстарды дайындау және өткізу технологиясы, пікірсайыстарды өткізу шарттары мен кезеңдері, тарих бойынша пікірсайыс түрлері, пікірсайыс форматы және т. б. қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Пәннің мақсаты: отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи процестерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихи оқиғаларды, олардың заңдылықтарын анықтай отырып, талдау қабілетін қалыптастырады. Пән Қазақстанның жаңа дәуірдің тарихи даму процестерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Патриоттық және гуманистік тәрбие
Курстың мақсаты қазіргі мектепте тәрбиенің негізгі қағидаттары ретінде гуманизмді, патриотизмді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиенің мәнін ғылыми түсіндіруге бағытталған гуманистік көзқарас, білім беруді ізгілендіру заңдылықтары, қоғамды жаңғырту жағдайындағы тарихи білім берудегі ізгілендіру мен патриотизмнің ерекшелігі, тұлғаға бағытталған тәрбиенің әдістемелік негіздері, сыныптан тыс жұмыс үрдісінде гуманизм идеяларының маңыздылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тарихнама
Пәннің мақсаты: тарих ғылымының даму заңдылықтары мен спецификалық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән: тарихи ғылымның дамуының имманенттік және сыртқы факторларын, тарихи білімнің қозғалысына негізгі тарихи-философиялық концепциялардың әсер ету дәрежесін анықтау, тарихнамалық талдаудың принциптері мен әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дін және білім беру
Пәннің мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесі ұйымдарында дін туралы білімнің орны және оларды оқыту нысаны туралы сұрақтарды ашу; білім мен дін арасындағы қарым-қатынастың құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім беру ұйымдарындағы білім мен діннің, балалардың діни тәрбиесінің өзара қарым-қатынасы мәселесін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тарихи деректермен жұмыс істеу әдістемесі
Курстың мақсаты тарихты оқытуда тарихи құжаттармен жұмыс істеу әдістемесін зерттеу. Пән тарихи құжатпен жұмыс істеу дағдылары мен машықтарды қалыптастыруға; тарих туралы білімді, тарихи деретердіі талдау, оның мазмұнын өз бетінше түсіну дағдыларын тексеруге бағытталған. Тарихи дерек ұғымы, деректердің түрлері, деректерді сипаттау, анықтау және түсіндіру, тарих сабағында деректерді қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мектепте құқық негіздерін оқыту
Пәннің мақсаты мектепте құқық негіздерін оқыту әдістемесі туралы білім қалыптастыру. Оқу барысында мынадай аспектілер қарастырылады: сабақтарды жоспарлау, дайындау және өткізу, оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану; құқықты оқытудағы педагогикалық қызметті талдау; мектепке дейінгі және жалпы білім беру деңгейіндегі білім беру мекемелерінің оқушыларын құқықтық оқытудың ерекшеліктері; құқық оқытушысының еңбегін ғылыми ұйымдастыру негіздері
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сындық бағалау технологиясы
Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін сыни бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін; сыни бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды; педагогикалық үдерісте сыни бағалаудың диагностикалау, жобалау және болжау нәтижелерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Цифрлы қоғамдық тарих
Пәннің мақсаты – тарихи білімді академиялық тілден көпшілікке, соның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарының тіліне аударуға бағытталған тәжірибе мен технологиялардың жиынтығын көрсету және оны көпшілікке арналған нысандарда көрсету. Мынадай аспектілер қарастырылады: тарихшы мамандығы ұғымының өзгеруі, цифрлық технологиялардың қоғам тарихына әсері туралы түсініктер, қоғам тарихы саласындағы негізгі цифрлық жобалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Батыс елдерінің қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты қазіргі кезеңдегі Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси дамуының негізгі тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Осы елдердің экономикалық дамуына ықпал еткен Батыс елдерінің интеграциялық үдерістерінің маңыздылығын түсіндіру. Батыс елдерінің тарихи дамуының жалпы барысын түсіну. Қазіргі кезеңдегі Батыс өркениеттерінің жалпы макротарихи тенденциялары мен ерекше, жергілікті тәжірибесін синтездеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы жалпы және ерекше тарихи үдерісті бағалау, тарихи заңдылықтарды, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау үшін тұжырымдамалық-теориялық проблемаларды талдау қабілетін қалыптастыру. Қазақстан Республикасының ішкі, сыртқы саясатын талдау. Тәуелсіздік жолындағы Қазақстанның ұлттық идеялары мен қозғалыстарының тарихын түсіндіру. Қазіргі қазақстандық даму моделінің ерекшеліктері мен маңыздылығын дәлелдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мектепте өлкетану жұмысын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты білім алушылардың мектепте өлкетану жұмысын ұйымдастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Өлкетану ғылыми бағыт ретінде, Қазақстанда өлкетанудың қалыптасуы мен дамуы, тарихи өлкетану әдістері, өлкетану қағидатының мәні, оқу өлкетану, мектептегі сабақтан тыс өлкетану жұмысы, өлкетану мұражайы мен үйірмесінің жұмысын ұйымдастыру әдістемесі, оқу өлкетану экскурсияларын ұйымдастыру қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудағы интерактивті білім беру технологиясы
Пәннің мақсаты-тарихты оқытуда заманауи интерактивті білім беру технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Интерактивті технологиялардың даму тарихы, тарихты оқытудағы интерактивті білім беру технологияларының форматы мен ұйымдастырылуы, тарих сабағында интерактивті әдістердің қолданылуы мен түрлері, интерактивті тапсырмаларды орындау техникасы, тарихты оқытудағы интерактивті әдістерді түсіндіру қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ философтарының дүниетанымдық негіздері мен гуманитарлық құзыреттерін қолдана отырып, тұтас азаматтық қоғамдастықты дамыту үшін ұлттық сананы, ұлттық бірегейлікті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін, қаржылық сауаттылықты қалыптастыру туралы білімді көрсету
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мен мониторингтеудің түрлі құралдарын пайдалана отырып, тарихи құбылыстарды, Қазақстанның және дүниежүзілік тарихтың ежелгі, ортағасырлық, жаңа, жаңа тарихы тарихы бойынша фактілер оқиғаларын талдау процесінде дамыта оқыту технологияларын негіздеу кезінде алған білімдерін түсіндіру және оларды құқық және дінтану негіздері сабақтарында қолдану
- Білім алушының жеке және жас ерекшеліктері мен инклюзивті қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийін әзірлеу үшін педагогиканың, психологияның қолданбалы салалардың принциптері мен әдістерін, тарихты оқыту әдістемесін дәлелдеу
- Иинновациялық, түзету-дамыту бағдарламаларын шешу, инклюзивті білім беру ортасына жағдай жасау және оларды мектептер, колледждер қызметінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін мамандандырылған бағдарламалық-техникалық кешендердің білімін көрсету, әлеуметтік өзара іс-қимыл және ынтымақтастық қабілетін көрсету, кәсіпкерлік, құқықтық дағдыларды қолдану
- Тарихи дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерді талдау негізінде және тарихтың кезеңділігін ескере отырып, дүниежүзілік тарих, Қазақстан тарихы бойынша әлеуметтік-мәдени процестерді түсіндіру үшін тарихи ақпараттың теориялық негіздерін негіздеу… теориялық негіздерін негіздеу
- Жоғары мектептің дидактикасы, менеджменті және тәрбие теориясы, діни білім беруді дамыту ерекшеліктері, оқытудың тиімді процесі мақсатында оқытудың жаңа тәсілдерін, технологиялары мен әдістерін таңдауды іздеу негізінде тарих мұғалімінің басқару қызметін көрсете отырып, жалпы білім беру процесінің сапасын қамтамасыз етуде пәнаралық білімді талқылау және интеграциялау.
- Ғылыми принциптер, тарихнама және деректану негізінде себеп-салдарлық байланыстарды айқындай отырып, Қазақстан тарихы мен Дүниежүзілік тарих, әлеуметтік құбылыстар процестерін талқылау кезінде негізгі әдістерін, амалдары мен тәсілдерін қолдану
- Тарихи ғылымның, тарихнаманың және Деректанудың жетістіктері, принциптері, заңдылықтары негізінде құбылыстардың Тарихи процестері мен құбылыстардың процестерін, олардың ежелгі, ортағасырлық, жаңа, жаңа тарихтың өзара байланысын модельдеу әдістерін, құбылыстардың құбылыстары мен процестерін, олардың байланыстарын қолдану
- Тарихи-педагогикалық зерттеулерді талдау және дәлелдеу және жаңа технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың ғылыми жобаларға қатысу нәтижелерін жалпылау, білім беру тәуекелдердің дамуымен байланысты проблемалар талдау және дәлелдеу
- Орта мектепте тарихты оқыту болжамдарын жасау және білім алушылардың зияткерлік дағдыларын қалыптастыру үшін тарихи және педагогикалық ғылыми пәндердің пәндік саласының материалдарын пайдалану және алынған ақпаратты талдау
- Тарих пәні мұғалімінің басқару, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік, зерттеу және тәрбие қызметін жетілдіруге бағытталған, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы заңнамаларына сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізу үшін заманауи инновациялық әдістерді пайдалана отырып, тұтас педагогикалық процестің көрінісі мен дамуының болжамдарын жасау, басқару шешімдерін қабылдаудың заманауи инновациялық әдістерін қолдану
- Болашақ тарих мұғалімінің коммуникабельділігінің, стресске төзімділігінің, сыни ойлауының және көшбасшылық қасиеттерінің тәжірибеге бағытталған бағытын болжауға, теориялық білімді игеруге, коммуникативті дағдылар мен педагогикалық құзыреттіліктерді, білім беру сапасын басқаруда сындарлы шешімдер қабылдау үшін оқыту тәжірибесін қалыптастыруға ғылыми ұстанымдары бар өз пайымдауларын тұжырымдау
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті