6B01601 Тарих в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми және педагогикалық қызметке қабілетті, сыни ойлауға, ұйымдастырушылық дағдыларға ие, педагогикалық қызмет үшін маңызды, зерттеу, ақпараттық-аналитикалық қызмет дағдыларына ие тарихи білім беру саласында білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
Болашақ мұғалімдер біздің дәуірімізге дейінгі ІV ғасырдың ортасынан І мыңжылдықтың ортасына дейінгі ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихын өзара байланыста түсінеді және мәдени айырмашылығын мойындай отырып, оларға құндылық көзқарасын дамытады; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдай біледі. Курс тарихи мәселелерді шешу арқылы шығармашылық ойлауды және жаңа идеяларды тудыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Пәннің мақсаты: ежелгі дүниенің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, көрнекті ежелгі саясаткерлердің, қолбасшылардың, мәдениет қайраткерлерінің есімдерін, оқиғалардың маңызды күндерін, Ежелгі әлем тарихы бойынша ұғымдарды, мәдениет пен дін саласындағы ежелгі өркениеттердің негізгі жетістіктерін, әлемдік тарих пен мәдениет үшін ежелгі әлемнің тарихи және мәдени мұрасының маңызын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Археология
Пәннің мақсаты: археологиялық деректер негізінде ежелгі қоғамдардың пайда болуы, дамуы туралы білім беру. Курс студенттерге археологиялық қазбалардың әдістерін, далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік амалдарын игеруге көмектеседі; ежелгі адамдардың даму эволюциясы, діни нанымдардың қалыптасуы, адамзат мәдениетінің, материалдық өндірістің, идеология мен дүниетанымның, қоғамдық қатынастардың даму кезеңдері туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ педагогтар оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ педагогтар әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қосалқы тарихи пәндер (IP)
Курс әртүрлі көмекші, немесе арнайы тарихи пәндерді – тарихи хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, фалеристика, ономастика және т.б. оқуды қарастырады, олардың пайда болу және даму тарихымен таныстырады. Болашақ мұғалімдер жаңа қабілеттер мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.) меңгереді, жаңа ақпараттың үлкен көлемін жеңе білуді, зерттеуде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орта ғасырлар тарихы
Пәннің мақсаты: Батыс Рим империясының құлауынан және Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің басына дейінгі кезеңді қамтитын адамзат тарихындағы дәуірін зерттеу. Оқыту барысында білім алушылар феодалдық құрылыстың дамуының жалпы заңдылықтарын, адамзат дамуындағы прогрессивті кезеңді, орта ғасырлардағы тарихи үрдістің әр түрлі елдердегі өз ерекшеліктерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ педагогтарға педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ педагогтар түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Қазақстанның ортағасырлық тарихы-тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді тұтас түрде зерттейтін, орта ғасырларда Қазақстан аумағында орын алған тарихи заңдылықтарды анықтайтын ғылым. Курс студенттердің ортағасырлық Қазақстанның этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи демография
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстандағы қазіргі демография ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастырады.Болашақ мұғалімдер қазақстандық өткен демографиялық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра алады; цифрлық сауаттылықты, деректерді басқару дағдыларын дамытады, демографиялық жағдайды және дәлелді ақпаратты талдау негізінде аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, сапалы және сандық әдістерді, демографиялық талдау мен болжауды пайдалана отырып, демографиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын дамытады; топта және өз бетінше жұмыс істеу, ынтымақтастық атмосферасын құру, көшбасшылық қасиеттерді таныту қабілетін арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұрағаттардағы құжаттарды сақтау және сараптау
Курстың мақсаты: мұрағаттардағы құжаттардың сақталуын және ғылыми ақпараттық аппаратын құруды, мемлекеттік мұрағаттарда құжаттарды жинақтау және құндылығына сараптама жасау жұмыстарын жүргізу, саралау мен мемлекеттік мұрағат қорлары бойынша құжаттарды сипаттау мәселелеріне үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұрағаттану
Курстың мақсаты: мемлекеттік және ведомстволық мұрағаттардың мұрағат қорын шоғырландыру, сақтау және пайдалану міндеттерін шешуде өзара әрекеттесуі туралы жүйелі түсінік беру. Оқыту барысында мұрағат ісінің ұйымдастырылуы, басқарылуы және мұрағаттық мекемелер жүйесінің ондағы мұрағат қорларының жинақталу тарихы, мұрағаттардағы құжаттарды сақтау, олардың ғылыми құндылығын анықтау мен пайдалану, мұрағатшы маман кадрлар құрамы, материалдық техникалық базасы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ халқының мәдениетінің тарихы
Курстың мақсаты: Ежелгі дәуірден бастап ХІІІ ғасырдың басына дейін Қазақстан аумағындағы тарихи үрдістің негізгі сатылары мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Ерте орта ғасырлық Қазақстанның рухани мәдениетінің негізгі кезеңдері мен өзіндік ерекшелігін, ислам әсерімен рухани трансформациясын және оның мәдени-өркениеттік мазмұнын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи өлкетану
Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі; өз өлкесінің тарихы бойынша тәжірибелік зерттеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұражайтану
Курстың мақсаты: Музей ісі негіздері бойынша базалық білім жүйесін қалыптастыру, мұражай ісі және қолданбалы музейтану концепциялары, теориялары, негізгі анықтамаларымен студенттерді таныстыру. Оқу барысында мұражайлардың қоғамдық даму жүйесіндегі орны мен рөлі, мұражайлардың қалыптасуының тарихи тәжірибесі және олардың қызметінің заңдылықтары мен үрдістерін ашудағы рөлі туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан тарихы бойынша деректер
Пәннің мақсаты: ұлттық тарих пен мәдениетке қатысты деректану мәселелерін жаңа әдіснамалық негізде отандық және шетелде Қазақстан тарихына қатысты деректерді саралау арқылы зерттеуді ұйымдастыру. Курсты оқу барысында студенттер тек теориялық жағын ғана емес, сонымен қатар мәліметтер мен жұмыстарды талдау әдістерін де меңгереді, оны қолдану арқылы жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтардың оқу үрдісінде білімалушылардың жан-жақтылығын ескеріп, олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндіктері бар. Болашақ педагогтар сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білімалушылардың оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдайды. Болашақ педагогтар білімалушылардың өмір сүру оқу мәнмәтінін ескере отырып, қауымдастықпен (педагогтармен, білімалушылармен, ата-аналармен/қамқоршылармен) бірлесе ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Болашақ педагогтар оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және білімалушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ педагогтар оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ педагогтар білімалушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алу жағдайында бола отырып, дидактика, оқыту технологиялары және білімалушыларды ынталандыру әдістерін игерген
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Курс мақсаты: Азия және Африка елдерінің ортағасырлардағы әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық даму тарихын зерттеу; ортағасырлық Азия-Африка мемлекеттерінің негізгі мәселелерін, азиялық феодалдық өндіріс әдістерін айқындап, талдай білу, дереккөздерімен және әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Болашақ педагогтар оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білімалушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ педагогтар бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және қолданады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан қалаларының тарихы
Курстың мақсаты: отырықшы қалалық мәдениеттің пайда болуы, ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейінгі Қазақстанда қалалық өркениеттің қалыптасуы, ортағасырлық қалалардың жылнамалары, әкімшілік, сауда, экономикалық, саяси және мәдени даму және мемлекеттер астаналары ретінде қызмет еткен қалалардың тарихы, олардың маңызы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер Қазақстандағы қалалардың тарихын зерттейді, сол арқылы олардың мәдени және тарихи әлеуетін туризмнің даму шарты ретінде талдауға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның жаңа тарихы
Курстың мақсаты: объективті тарихи ұстанымдарды ескере отырып, Қазақ хандығының Ресей империясының отарлау құрамына айналу процесін зерттеу. Курс тарихи оқиғаларды, олардың заңдылықтарын анықтай отырып, талдау қабілетін қалыптастырады. Пән Қазақстанның одан әрі дамуына әсер еткен жаңа дәуірдің тарихи процестерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Курстың мақсаты: әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен үрдістерді ғылыми талдау, түркі халықтарын зерттеумен байланысты кәсіби және әлеуметтік қызметтің түрлі түрлерінде Гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық, тарих, филология ғылымының әдістерін тәжірибеде қолдана білу, түркі халықтары тарихының негізгі этаптары туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Пәннің мақсаты: Еуропа және Американың жаңа заман тарихының тарихи географиясы мен деректану ғылымын зерделеу, сол сияқты тарихи ойлаудың, азаматтық позициялардың, тұтас дүниетанымының қалыптасуы туралы жан-жақты мағлұматтар алады. Оқыту барысында жаңа замандағы тарихи деректермен, арнаулы әдебиетпен, географиялық карталармен, тірек-схемалармен және т.б. жұмыс істеуде кәсіби қабілеттері мен іскерліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы ортағасырлық сәулет өнерінің тарихы
Курстың мақсаты: Қазақстан территориясындағы ортағасырлық тарихи ескерткіштерді –сәулет ескерткіштерін, мәдени-діни кешендерді, құлпыр үстіндегі тастар мен құрылыстарды зерттеу және сараптау. Пәнді оқу барысында тарихшы-студенттер ортағасырлық сәулет ескерткіштері мен құлпытас тастарының тарихи-мәдени мұрасын, маңызы мен рөлін, олардың деректану талдауын және оның әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан этнологиясы
Пәннің мақсаты: қазақ халқының этнологиясы мен Қазақстанның көп ұлтты халқының этнологиясы, табиғи-тарихи процестер негізінде пайда болған әлеуметтік топтардың ерекшеліктері мәелелерін оқыту. Оқыту барысында студенттер Қазақстан этнологиясын зерттеу әдістері мен практикалық жұмыстар, яғни далалық экспедициялар жұмыстарын ұйымдастырудың басты қағидаларын үйренеді. Қазақ халқының және өзге де қазақстандық ұлттардың этникалық ерекшеліктері, географиялық антропологиялық, тілдік және шаруашылық-мәдени топтасуы, этникалық тарихының негізгі кезеңдері, дәстүрлі мәдениеті мен өзара сабақтастықтары туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының генеалогиясы (шежіресі)
Курстың мақсаты ұлттық дәстүрдегі-«шежірені» тану негізінде қазақ халқының этногенезінің негізгі кезеңдері, тайпалар мен рулардың түрлері, ерекшеліктері, саны мен қоныс аудару мәселелері туралы білім беру. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ халқының ру, бау, сан, тайпа, тұқым, тек, арыс, жүз, жұрт, ел, отан сияқты халықтың тарихын көрсететін - шежіренің негізгі өлшемдері, жеті ата, тұтас этнос, халық тарихының сырын ашуға бағытталған бірден-бір қажет дерек ретінде маңызын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи антропология
Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді адамзаттың пайда болуын зерттеудің заманауи әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру, соның ішінде пәнаралық, Тарихи зерттеуде, ежелгі дәуірдегі тарихи үрдістің ерекшеліктерін объективті қабылдауға мүмкіндік беретін адам физиологиясының тарихи ойлау негіздерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының этнологиясы
«Әлем халықтарының этнологиясы» пәнінің мақсаты: пән бойынша жақ-жақты ғылыми негізделген білім беру, әдістері мен мәселенің өзектілігін анықтау, курстың теориялық негіздерін меңгерту. Этнологияның зерттеу әдістерін қолдану арқылы студенттер әлем халықтарының этнографиясын, яғни этногенез, этникалық траихын, шаруашылығы мен материалдық және рухани мәдениетін, отбасылық тұрмыс және басқа да мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның Кеңестік және тәуелсіздік кезеңінің тарихы
Курстың мақсаты: Қазақстандағы кеңестік коммунистік жүйенің дағдарысы мен ыдырау процесін, қалыптасуын оқып үйрену, тәуелсіз Қазақстан Республикасы білім беру жүйесін және оның әлемдік қауымдастықтағы орнын білу. Сондай-ақ отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде тәуелсіздік кезеңдегі отандық тарихтың тарихи процестерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Болашақ педагогтар өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың ортақ тақырыптарымен, сол сияқты жетекші педагогикалық қағидаларымен таныс. Болашақ педагогтарда педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне білімалушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, дербес оқыту дағдылары бар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік діндер тарихы
Курстың мақсаты: студенттерде діннің пайда болу, жұмыс істеу және даму процестері, оның теориясы, қоғамның басқа салаларымен байланысы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру; алған білімдерін практикалық жұмыста зерттеу және аналитикалық жұмыста қолдануды үйрену; дүниетанымдық диалогты сауатты жүргізуді үйрену, ойлау және әрекет ету тәсілі өзгеше болатын басқа адамдарды түсіну өнерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ТМД елдерінің тарихы
Курстың мақсаты: 1991-2011 жж. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының қалыптасу және даму процестерін зерттеу, аталған кезеңде посткеңестік кеңістіктегі дезинтеграциялық және интеграциялық үрдістердің геосаяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени факторларын талдау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Курс барысында Қазақстан деректану тарихнамасының мәселелері, Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануының қалыптасу және даму мәселелері зерттеледі. Студенттердің қазіргі Қазақстан аумағын мекендейтін қазақ және басқа да халықтардың ғылыми көпғасырлық өткен замануи үдерістері туралы хабардар болуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отан тарихының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: отандық және шетелдік тарихнамадағы түрлі дереккөздері мен зерттеулерін пайдалана отырып, отандық тарихтың өзекті мәселелерін зерттеу. Оқыту барысында студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін жандандыру, тарихи деректермен жұмыс жасай білу, Отандық тарихтың концептуалды мәселелері бойынша теориялық ережелерді түсіндіру, отандық тарихтың іргелі тақырыптары бойынша білімді тереңдету көзделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Болашақ педагогтар педагог ретінде өзінің жұмысының ғылыми дәлелді дамуын білуі үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеудің этикалық аспектісін сақтай отыра, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ педагогтар этикалық түрде жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның тарихи тұлғалары
Курстың мақсаты: Қазақстан тарихында осы күнге дейін күрделі кезеңдерде маңызды рөл атқарған қоғамдық-саяси және мәдени қайраткерлердің өмірлік жолы мен қызметінің негізгі кезеңдерін объективті тарихи ұстанымдардан зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудың әдістемесі
Теориялық, оқу-әдістемелік даярлықты, формаларды, тәсілдерді, тарихи білімді беру құралдарын, яғни мектептерде оқытуды тиімді ұйымдастыру. Тарих курсының оқу материалында білім беру процесі барысында болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу мен дамытуға дайындау мақсатында оқыту дағдыларына үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР саяси жүйесі
Курстың мақсаты: нормативтік құжаттар мен Қазақстан Республикасының Конституциясына сәйкес саяси жүйенің, мемлекеттік құрылымдардың ерекшеліктерін объективті қабылдауға мүмкіндік беретін саяси ойлау негіздерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Батыс Қазақстан тарихы
Батыс Қазақстан тарихының негізгі кезеңдерін және оның саяси, әлеуметтік-экономикалық даму ерекшеліктерін зерттейді. Студенттерді қазіргі Батыс Қазақстан облысында болған негізгі тарихи оқиғалар мен үрдістермен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы
Курстың мақсаты: әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді, маңызды фактілер мен оқиғаларды, тарихи дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі Ресей және кеңес тарихының даму үрдістері мен заңдылықтарын зерттеу. Оқыту жинақталған материал негізінде зерттелетін мәселе бойынша қорытынды жасауға мүмкіндік беретін тарихи зерттеудің ғылыми әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы Европа және Америка қоғамының әлеуметтік құрылымының экономикалық, саяси даму мәселелерін зерттеу үрдісінде 1918-2018 жж. даму заңдылықтарын, тенденциялары мен тарихи оқиғаларды бағалау және талдау дағдыларын қалыптастыру. Тарихи құжаттармен жұмыс кезінде проблемалық оқытуды қолдану, Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар, салыстырмалы әдіс жоспарланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты: Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі уақыттағы тарихы туралы түсініктерді қалыптастыру; әлемдік капиалистік жүйенің пайда болуы мен дамуы кезеңінде Азия және Африка елдерінің даму ерекшеліктерін анықтау; монополистік капитализмнің қалыптасуы және қазіргі кезеңдегі Азия және Африка елдерінің дамуының негізгі бағыттарын анықтау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде еркін коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
- Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, кәсіби қызметте қажетті ақпаратты іздеу және талдау үшін ғылыми зерттеудің, академиялық жазудың, заманауи ақпараттық технологиялардың әдістері мен технологияларын пайдаланады
- Отандық және Дүниежүзілік тарих, әлеуметтік-саяси экономикалық пәндер саласындағы деректерді сипаттайды және талдайды
- Экологиялық қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету, білім беру ортасын ұйымдастыру және білім алушылардың жетістіктерін тиімді бағалау үшін балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері саласындағы білімді қолданады.
- Қазақстанның, түркі халықтарының ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі заман тарихы саласындағы заманауи әдістер негізінде дербес зерттеу жүргізеді және осы іргелі қағидаларды практикада қолдана отырып, жалпы тарихпен өзара пәнаралық байланысты орнатады
- Мұрағат ісі және мұражай саласындағы нормативтік құқықтық актілерді және әдістемелік құжаттарды біле отырып, іс жүргізу номенклатурасын құрай алады.
- Игерген ғылыми білімдерін археология, этнология және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласын талдауда, сондай-ақ, археологиялық және этнографиялық экспедициялар жүргізу практикасында қолданады.
- Кәсіби қызметінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, инклюзивті білім беру негіздері, педагогика мен психология саласындағы мәселелерді шешеді және жасанды интеллектінің мүмкіндіктерін қолдана отырып, дәлелді тұжырымдайды.
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті