Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби, ғылыми ақпаратпен жұмыс істей білу, сондай-ақ түлектерді түрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдардың тиімді өмір сүруін қамтамасыз ету үшін ұйымдастыру-басқару функцияларын орындауға дайындау құзыреттілікті қалыптастыру. Студенттердің өзіндік ізденіс-зерттеу іс-әрекеті үшін алғышарттар жасау, кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруда педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, сондай-ақ тілдік дайындық. Түлектердің әлеуметтік-жеке қасиеттерін: мақсаткерлік, ұйымшылдық, еңбекқорлық, коммуникабельділік, ұжымда жұмыс істей білу, өзінің кәсіби қызметінің соңғы нәтижесі үшін жауапкершілік, азаматтық жауапкершілік, төзімділік; жалпы мәдениетті арттыру, жаңа білім мен біліктерді өз бетімен алу және ауыстыру қабілетін қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Балалардың психикалық дамуы мен тәрбиесінде кросс-мәдени айырмашылықтары
    Несиелер: 3

    Бұл курс өзінің кәсіби қызметінде кросс-мәдени зерттеулерді ұйымдастыру және өткізу, қолданбалы зерттеулер жүргізу, сондай-ақ этносаралық өзара іс-қимыл тәжірибесінде білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
    Несиелер: 3

    Курс әр түрлі этникалық топтар мен мәдениеттердің өзара әрекеттесуі мен өзара әрекеттесуі жағдайында кросс-мәдени зерттеулер жүргізуге қабілетті болашақ мамандарды ғылыми-негізделген дайындауды қамтамасыз етуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандықтың қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты - студенттерді педагогикалық қызметтің мәні мен мазмұны туралы біліммен қаруландыру; оқыту процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби-маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Бұл пән студенттерге категориялар, типология, әдістер, педагогикалық қызметтің заңдылықтары туралы білім жүйесін меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, Педагогикалық шеберлік деңгейін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Ұлттық білім беру жүйесінің рухани-адамгершілік негіздерінің рөлі мен маңыздылығын күшейту аспектісінде гуманитарлық-педагогикалық мамандықтарды меңгеру кезінде кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады. «Өзін-өзі тану» пәні болашақ педагогты қазіргі заманғы реформалар мен инновациялық үдерістерді ұғынуға жақындатуға, өзінің педагогикалық қызметі мен кәсіби-жеке өзін-өзі жетілдіру бағыттары мен рухани-адамгершілік бағдарларын ұғынуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты - студенттерді педагогикалық мамандықтың теориялық негіздерін білумен қаруландыру; оқыту процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби-маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Бұл пән студенттерге категориялар, типология, әдістер, педагогикалық үрдістің заңдылықтары туралы білім жүйесін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнопедагогика және этнопсихология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттер халықтық педагогиканың негізгі идеялары мен тәжірибесімен танысады; мектепке дейінгі ұйымның қазіргі білім беру үдерісінде халықтық педагогиканы шығармашылықпен қолдану дағдылары мен біліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 3

    Болашақ педагогикалық қызметке кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыру, болашақ мұғалімдерге оқыту мен тәрбиелеудің жаңа сапалы ��оғары деңгейін қамтамасыз ету, осылайша жалпы білім беретін мектепте оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті жағдайлар жасау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс тек білім беру ғана емес, тәрбие міндеттерін шешуге бағытталған. Балалар әдебиетінің шығармаларын оқу жоғары адамгершілік қасиеттер мен патриотизмді қалыптастыруға ықпал етеді. Пән балалар әдебиеті шығармаларын талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге, көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу дағдыларына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері (1 бөлім, 2 бөлім)
    Несиелер: 5

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» сыбайлас жемқорлық ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері саласындағы білімді қалыптастыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру мәселелеріне, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктеріне, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктеріне, әр түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелеріне бағытталған. Пәннің екінші бөлімі құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық және т.б.) мәселелерін зерттейді, олар бір жағынан сол немесе басқа да құқықтық нормалар туралы жалпы түсінік береді, ал екінші жағынан - әрбір адамның өмір бо��ы ілесіп жүретін мәселелерді шешуге бағдарлануы үшін қажетті білім береді. Құқық негіздерін оқыту өмірлік маңызды жағдайларды сауатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу бойынша балалар әдебиетінің практикумы
    Несиелер: 5

    «Мәнерлеп оқу бойынша балалар әдебиетінің практикумы» курсы болашақ тәрби-ешілердің сөйлеу дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады, балалар әдебиетінің шығармаларын көркем, тәрбиелік тұрғысынан талдау және олардың бала тұлғасын қалыптастыру маңыздылығы, мәнерлеп оқу дағдыларын кәсіби дамыту мен балалар аудиториясында көркем мәтіндерді айтудағы біліктері мен дағдыларын дамытуға және жетілдіруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу техникасы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс сөйлеу дауысының, айтылу, тыныс алу және дикцияның тиімді сапаларын жаттықтыру мәселелеріне арналған. Салауатты, жылжымалы және созылмалы сөйлеу аппаратын қалыптастыру әдістері мен тәсілдеріне, дауысты басқару және сақтауға, жалпы сөйлеу мәдениеті мен жаттықтыру мәселелеріне ерекше назар аударылды. Сөйлеу мәнерлілігін түзету және тәрбиелеу құралы ретінде тілдік дидактикалық материалды таңдау ұсынылды, фонациялық тренинг бойынша жаттығулар дауыс қалыптастыру физиологиясы, лингвистика мәліметтері, сөйлеу психологиясы және сөйлеу қызметі туралы білімді есепке ала отырып құрылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 4

    «Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена», мектепке дейінгі мекеме қызметкерлерінің медициналық-биологиялық дайындығының функционалдық-теориялық пәні ретінде, мамандардың болашақ қызметінің объектісін білумен қамтамасыз етеді, қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсер етуі кезінде дамушы балалар ағзасының құрылысын, нысанын және функцияларын түсіну мәселелері бойынша ғылыми түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді, баланың дене құрылымының заңдылықтары және оның бөліктерін құрайтын заңдылықтар туралы тұтас түсінік береді, қажетті практикалық дағдыларды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән Қазақстан экономикасының қазіргі даму тенденциялары туралы білімі бар педагогтарды, атап айтқанда, стратегиялық ресурстар мен оны дамытудың ішкі көздерінің бірі ретінде кәсіпкерлікті даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Қазіргі жағдайда кәсіпкерлік қызмет түрлі салаларда, соның ішінде білім беруде, зияткерлік қызмет болып табылады. Болашақ педагог өз қызметін ашуда алғашқы қадамдары туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың ата-аналарының психологиялық-педагогикалық сауатын ашу
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттердің заманауи мектепке дейінгі ұйымның отбасымен ынтымақтастығының мақсаттары, міндеттері, принциптері мен бағыттары туралы білімдерін кеңейтеді, мектепке дейінгі балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық ағарту, ата-аналарды оқу-тәрбие үдерісіне тарту, Оқу-тәрбие процесін басқаруға қатысу бойынша балабақша жұмысының дәстүрлі және дәстүрлі емес формаларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 5

    "Психология" пәні болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыруға, сонымен қатар Н.Ә.Назарбаевтың "Қазақстанның руха��и жаңғыруы" бағдарламасының контекстінде уақыт сынына сәйкес сананы қалыптастыру/ жаңғырту үшін қажетті тұлғааралық қарым-қатынаста тұлғаның мінез-құлқының әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын білуіне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйым және отбасының өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ата-аналардың психологиялық-педагогикалық мәдениетін арттыру бойынша мектепке дейінгі ұйым жұмысының негізгі бағыттары туралы, мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі педагогтердің, ата-аналар мен балалардың ынтымақтастығын ұйымдастыру және әдістемесі туралы педагогикалық білім жүйесін, ата-аналармен жұмысты жоспарлау нұсқаларын, отбасылық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша кеңестерді, ата-аналармен жеке жұмыс жасауға арналған материалдарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    "Педагогика" курсының негізгі мақсаты - студенттерге қазіргі заманғы оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары, мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері, технологиялары және ұйымдастыру формалары туралы теориялық түсінік беру. "Педагогика" курсын оқытудың мақсаты-студенттердің адамдардың өмір сүруінің педагогикалық аспектілеріне назарын аудару, педагогикалық білім мен іскерлікті жүйемен қаруландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың ата-аналарымен жұмыс
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-мектеп жасына дейінгі ұйымдар мен отбасының өзара іс-қимыл мәселелері бойынша студенттердің ғылыми-теориялық білімін қалыптастыру, кәсіби біліктері мен дағдыларын дамыту; отбасымен өзара іс-қимылының инновациялық тиімді түрлерімен танысу: ата-аналар жиналыстары мен конференциялар, пікірталастар, практикумдар, дөңгелек үстелдегі кездесулерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың ажырамас бөлігі ретінде өлкетану жұмысының негіздерін білу. Өлкетану туған жерге деген сүйіспеншіліктің объективті негізін қалайды, ол интернационализммен және әлемге кең көзқараспен тығыз байланыста болады, ол туған өлкенің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін және оның мәселелелріне жанашырлық сезімін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психикалық процестер мен жеке тұлғаның онтогенезі
    Несиелер: 5

    Бұл курс психикалық үдерістердің онтогенетикалық динамикасын, тұлғаның жас ерекшелік трансформациясын және детерминантын оның дамуына әсер ететін әртүрлі факторлар ретінде анықтау, сондай-ақ онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі психикалық үдерістер мен тұлғалық көріністердің ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік беретін әдістемелік құралдарды талдауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    «Мектепке дейінгі педагогика» курсы - оның ішінде ерте жастағы балаларды тәрбиелеудің заңдылықтарын зерттейтін педагогика саласы, мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеудегі педагогикалық процестердің негіздерін қарастырады, мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық үдерісін ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп тарихы және шетел педагогикасы
    Несиелер: 5

    «Мектеп тарихы және шетел педагогикасы» курсын оқу студенттерге тарихи құбылыстарға диалектикалық көзқарас пен педагогикалық теория талдауын меңгеруге көмектеседі, педагогикалық теорияның даму үрдісі мен тәрбие процесінің ішкі заңдылықтарын тануға жол ашады. Пәннің мақсаты - студенттердің ғылыми білім саласы, оның негізгі категориялары, тәрбие, білім берудің, педагогикалық ойдың пайда болуы мен бастапқы даму ерекшеліктері ретінде шет елдердегі мектеп және педагогика тарихы туралы білімді меңгеруін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)
    Несиелер: 5

    «Педагогика тарихы» курсы педагогикалық ойлар тарихындағы ғылымның қалыптасуы мен даму жолдарын, қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жалпы теориялық мәселелер мен практикалық міндеттерді зерделеуді қарастырады. Отандық және шетелдік педагогика тарихы бойынша дәрістер курсы студенттерде тарихи-педагогикалық білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді, әртүрлі тарихи дәуірлер мен халықтардың көрнекті ойшылдарымен және педагогтарымен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерте балалық шақтағы баланың психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ерте жастағы баланың іс-әрекетінің, санасының және тұлғасының пайда болу, қалыптасу және дамуының негізгі кезеңдерін ашады, болашақ тәрбиешілердің ерте жастағы балалардың тұлғалық-бағдарлы білім алуын жүзеге асыруға теориялық және практикалық дайындығын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    «Салыстырмалы педагогика» курсын оқу студенттердің отандық және шетелдік білім берудің негізгі концепцияларын салыстырмалы талдау, педагогикалық дүниетаным және шығармашылық педагогикалық ойлауды дамыту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; Батыс елдері мектептері мен педагогикасының жағдайы мен даму тенденциялары, оларды реформалау тәжірибесі, білім берудің жеке секторының қызмет ету ерекшеліктері, шет елдерде педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі баланың психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны баланың психикасы дамуының жалпы заңдылықтары мен фактілері туралы түсініктерді қалыптастыруға, мектепке дейінгі жастағы әртүрлі жас кезеңдерінің жалпы және жеке даму нормалары мен психологиялық мазмұны туралы білімдерді қалыптастыруға, мектепке дейінгі жастағы баланың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адамның психикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Курстың пәндік және проблемалық өрісі онтогенетикалық дамудағы адам психикасының өзгеруінің заңдылықтары мен үрдістері туралы білімді ме��геру, психикалық даму параметрлерін анықтауды және әртүрлі ғылыми көзқарастарды түсінуді қамтиды. Пәнді оқытудың мақсаты - онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық дамуын теориялық зерттеудің көп аспектісі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге категориялар, типология, жас ерекшелік психологиясының әдістері, психикалық даму заңдылықтары туралы білім жүйесін меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми ой-өрісінің кеңеюіне ықпал етеді. Курстың негізгі мақсаты - студенттерді қазіргі жас ерекшелік психологиясының теориялық негіздерін білумен қаруландыру; психологияны оқыту барысында болашақ бакалаврлардың кәсіби-маңызды қасиеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін басқару әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мамандардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруына, білім беру, оқыту, дамыту және мектепке дейінгі ұйымда ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын іс-әрекеттерін басқару әдісіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар ойынының психологиялық-педагогикалық негізі
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұнды қалыптастыру студенттерге ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерімен танысуға және студенттерге педагогикалық үдерісте іскерлік ойындарын қолданудың санаттары, типологиялары, әдістері, үлгілері туралы білім жүйесін меңгеруге, ғылыми пiкiрлер мен педагогикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкiндiк бередi. Курстың мақсаты - студенттерді ойын оқыту әдістерінің теориялық негіздерін білу; оқу үрдісінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясы адам туралы ғылым жүйесінде маңызды орын алады, бұл оны бітірушінің кәсіби дайындығына енгізу қажеттілігін негіздейді. Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің бойында балалар психологиясының негіздерін ғылыми-теориялық білімді қалыптастыру, кәсіби біліктері мен дағдыларын дамыту, балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын зерделеу, психикалық даму кезеңдері туралы, баланың жас ерекшелік психологиялық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы ойын іс-әрекеті
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұнын құру оқушыларды ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерімен таныстырады, оларда мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын іс-әрекеттері туралы және оларды тәрбиешідің жұмысында қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастырады. Курстың мақсаты - балалардың балабақшадағы балаларға арналған ойын-сауық іс-әрекеттерін түсіну және оларды тәжірибелік қызметте қолдану мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны студенттерді диагностиканың негізгі әдістерімен таныстырады, ғылыми дүниетанымды қалыптастыр��ға ықпал етеді, мектепке дейінгі білім беру саласындағы психодиагностикалық міндеттерді шешуде психологиялық құзыреттілік негіздерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнін оқыту ақпараттандырушы және дамытушы қызметтерді жүзеге асырады, Педагогика және психология саласындағы болашақ маманның тілдік ойлауын дамытуға, кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілінің байлығын саналы қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Курста анағұрлым бекітілген ғылыми интерпретациядағы негізгі теориялық ережелер берілген. Сонымен қатар, онда жаңа ғылыми бағыттар көрініс табады, сондай-ақ болашақ мамандардың практикалық қызметінің ғылыми тұжырымдамасын үйлестіру жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны әртүрлі бұзушылық типтері бар адамдардың танымдық белсенділігінің жеке түрлерінің даму ерекшеліктеімен; танымдық белсенділікте мүмкіндігі шектеулі мүгедектігі бар тұлғаның даму заңдылықтарымен; психикалық дамудың ауытқуының әртүрлі түрлеріне психологиялық түзетудің диагностикалық құралдары және әдістерімен; Интеграцияның және игтегралды (сау құрдастарымен бірге) оқытудың психологиялық мәселелерімен; балалар мен мүгедектігі бар ересектердің психикалық дамуына педагогикалық әсер етудің ең тиімді жолдары және әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жеке бұзушылық психокоррекциясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп жасына дейінгі балалардың жеке бұзушылық психокоррекциясы» пәні мектепке дейінгі жастағы балалардағы мінез-құлығының бұзылу сипаты және олардың ерекшеліктері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға; негізгі психотерапевтік және психотерапиялық әдістерді енгізуге; пәннің тұжырымдық-категориялы аппаратын меңгеруге, балалар мен жасөспірімдердің жеке тұлғалық ауытқу себептерін түсінуге мүмкіндік беруге; тұлғалық ауытқуы бар балаларға психотерапевтік және психокоррекциялық көмек көрсетудің жағдайларын, әдістері және жолдарын анықтау қабілетін қалыптастыруға; жеке тұлғаның бұзылуын болдырмау және жеңу бойынша қызметке оң ықылас қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - мектепке дейінгі инклюзивті білім беруді ұйымдастыру саласында білікті мамандарды дайындау. Қазақстандық білім беруді жаңғырту жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін бейімделу стратегияларының тетіктерін әзірлеу. Қоғамның және мемлекеттің осындай адамдарға деген өз көзқарасын қайта пайымдауына, олардың білім беруді қоса алғанда, өмірдің түрлі салаларында басқа да тең мүмкіндіктер беруге құқықтарын мойындауға байланысты заңды кезең болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жеке дамуын бақылау
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерге мектепке дейінгі жастағы балалардың категориялары, типологиясы, жеке даму әдістері туралы білім жүйесін меңгеруге мүмкіндік береді; мектепке дейінгі жастағы баланың даралығын тану және оның таным, қарым-қатынас және іс-әрекет субъектісі ретінде дамуын бағалау, оның іс-әрекетінің себептерін түсіну, тұлғалық дамудың жасырын резервін көру, болашақта оның мінез-құлқын алдын ала болжау мақсатында оның дамуын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі білім берудің ұйымдастырушылық құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттерді халықаралық деңгейдегі негізгі заң актілерімен және Қазақстан Республикасының нормативтік - құқықтық құжаттарымен таныстырады. Болашақ педагогтарда мектепке дейінгі білім беру саласында құқықтық мәдениетті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    «Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару» оқу бағдарламасы студенттерді мектепке дейінгі бі��ім беру жүйесінде басқарушылық қызметті жүзеге асыруға ғылыми және практикалық оқытуды қамтамасыз етеді, кәсіби және басқарушылық қызметке қызығушылығын арттырады. Пәннің мазмұны студенттерді мектепке дейінгі тәрбие мен оны басқарудың әртүрлі түрлерін ұйымдастыруда қажетті білім, дағдылар мен қабілеттермен қамтамасыз етуге, заманауи талаптарға сәйкес басқару қызметін жүзеге асыру үшін теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымды басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттерді мектепке дейінгі білім беру саласындағы тиімді басқару қызметін жүзеге асырудың стратегияларымен, әдістерімен және формаларымен таныстырады, мектепке дейінгі білім беру саласындағы басқару еңбегінің ерекшелігі туралы білімді және мектепке дейінгі ұйымды тиімді басқарудың практикалық іскерлігін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің мектепке дейінгі мекемеде балалардың тілін дамыту бойынша жұмыс әдістемесін оқып-үйренуіне, сөйлеу жұмысының негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталған: сөздік қорын, сөйлеудің грамматикалық құрылымын, дыбысты дұрыс айтуды қалыптастырып сонымен қатар байланыстыра сөйлеуді дамыту және т. б.; мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту бағдарламасының тапсырмасы бойынша; студенттердің ана тілін оқытуда лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуін қалыптастыра отырып және олардың балалармен жұмыс жасауда тиімді әдістері мен тәсілдерін меңгеруіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 6

    Курс мектепке дейінгі жастағы балалармен педагогтердің психодиагностикалық іс-әрекеті контекстінде психологияның әртүрлі салаларынан білімдерін жүйелендіреді және жалпы психологияның теориялық постулатарына, психологияның, әлеуметтік психологияның, тұлға психологиясының, психодиагностиканың тарихына негізделеді, мектепке дейінгі жастағы балаларды педагогикалық диагностикалау саласындағы жаңа үрдістермен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психокоррекциялық жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән кәсіби дизонтогенез, психокоррекция мен дағдыларды дамыту кезіндегі , психологиялық мәселелерді шешу үшін қажет және психологиялық көмек көрсетумен байланысты, сонымен қатар білімді меңгеруге және дағдыларды дамытуға арналған бағдарламалар мен технологияларды дамытуға ықпал ететін, психикалық процестерде, іс-әрекеттерде, сөйлеуде және балалардағы жеке тұлғаны қалыптастыруда пайда болатын дамудағы ауытқуы мен мінездің өзгеруін диагностикалау саласындағы теориялық және әдістемелік негіздер туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
    Несиелер: 3

    Бұл оқу курсы мектепке дейінгі білім беру жүйесінде оқыту және тәрбиелеу саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін базалық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты - мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және өмір сүруді ұйымдастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, тәрбиеленушілермен жеке-бағдарлы қарым-қатынасты қалыптастыру. Тәрбие жұмысының теориялық және практикалық негіздерін қарастыру Білім беру мен тәрбиелеудің гуманистік парадигмасын жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың өзіндік көркем-шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән көркемдік-шығармашылық қызметтің дамуына, балалардың өзін-өзі белсендіруі бойынша жұмысты ұйымдастыра білуге, олардың дербестігін, бастамаларын, белсенділігін, шығармашылық көріністерін, баланың өз бастамасымен пайда болатын, оның мүдделерін, бейімділігі мен қабілетін білдіретін өзінің көркем іс-әрекетіне қызығушылығын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі» курсы студенттердің мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі, Мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру шараларын ұйымдастыру мен өткізу әдістемесінің ерекшеліктері туралы педагогикалық білім жүйесін меңгеруіне бағытталған. Бұл курстың мақсаты: студенттерді мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің қазіргі жүйесінің ғылыми-теориялық негіздерін меңгерумен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
    Несиелер: 6

    Пән математикалық түсініктерді қалыптастырудың теориялық негіздерін меңгеруге; балалардың математикалық түсініктерін дамытудың жас ерекшеліктерін зерделеуге; студенттердің мектепке дейінгі ұйымның барлық жас топтарында математикамен таныстыру бойынша жұмысты ұйымдастырудың дағдылары мен біліктерін, балалардың математикалық түсініктерін қалыптастыру әдістемесінің нұсқаларын білуін қалыптастыруға бағытталған. Математикалық түсініктерді және қабілеттерін, логикалық ойлауды, ақыл-ой белсенділігін, тапқырлықты дамыту мен қалыптастыруға, яғни қарапайым пікірлерді жасай білуге, грамматикалық дұрыс сөйлеу айналымын пайдалана білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің жаратылыстану-ғылыми, тарихи, өлкетану, жалпы педагогикалық және әдістемелік білімдерінің жиынтығын қамтамасыз ету; мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру бойынша педагогикалық қызметтің мазмұны туралы түсініктерді қалыптастыру бойынша ғылыми білімді меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби бағытталған шетел тілі» пәні ағылшын тіліндегі терминологиясы мен фразеологиясын лингвистикалық дамыту контекстінде психологиялық-педагогикалық білім беруді дамытуды көрсетеді. Мазмұнын таңдау мектеп бітірушінің мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласында даярлау бағытына сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдау негізінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық мәдениеттің мәнін меңгеруі; қазіргі экологиялық мәселелерді және экологиялық даму саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздерін ескере отырып, экологиялық-педагогикалық қызметке мотивациялық және кәсіби дайындықты қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу барысында мектепке дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін қ��лыптастыру және дамыту мәселелері қарастырылады, сондай-ақ Мектепке дейінгі балалар мен бастауыш мектеп оқушыларының математикалық білім беру сабақтастығының қазіргі түсінігі, оқу қызметінің компоненттерін қалыптастыру мүмкіндіктері және мектепке дейінгі балалардың танымдық үрдістерін дамыту қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ қызметкерлерін бейнелеу өнері теория��ы мен тарихының негіздерімен, мектепке дейінгі жастағы балаларды көркемдік тәрбиелеу әдістеріне оқытудың ерекшеліктерімен таныстырады және сурет салуда, мүсіндеуде, жапсыруда, жапсыруда және құрастыруда бейнелеу-мәнерлі құралдарды қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға ықпал етеді; бейнелеу өнері мен шындыққа эстетикалық көзқарасты қалыптастыру, балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту бойынша мектепке дейінгі ұйымда жұмысқа дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектеп жасына дейінгі балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын тиімді ұйымдастыруды, ағзаның мүмкіндіктері мен жұмысқа қабілеттілігін, балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып зерделеуге бағытталған; студенттерді мектепке дейінгі ұйымдарда сауықтыру жұмыстарын жоспарлаумен және ұйымдастырумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттерге биологиялық және экологиялық білімді терең түсінуге мүмкіндік береді, оқытылатын пәнді шығармашылықпен игеріп, өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттердің табиғат және экология туралы білім негіздерін саналы түрде берік қалыптастырып, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі бойынша табиғатты қорғауға тәрбиелеп және экологиялық білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінің құралдарымен мектепке дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық аспектілері мен бейнелеу өнері элементтерін қамтиды, студенттерді шығармашылық, оның табиғаты мен мәні туралы элементарлық мәліметтермен, білімсіз балалардың көркем шығармашылығын оқу мүмкін емес пәннің негізгі түсініктері мен терминдерімен таныстырады. Бейнелеу өнері құралдарымен мектепке дейінгі балаларды эстетикалық тәрбиелеу саласында болашақ педагог-тәрбиешілердің тәжірибелік-бағдарлы дайындық деңгейін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу барысында мектепке дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту мәселелері қарастырылады, сондай-ақ мектепке дейінгі балалар мен кіші мектеп оқушыларының математикалық білім беру сабақтастығының қазіргі түсінігі, оқу іс-әрекетінің компоненттерін қалыптастыру және мектепке дейінгі балалардың танымдық процестерін дамыту мүмкіндіктері көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз жүріс-тұрысын қалыптастырудың теориялық негіздерін, мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз жүріс-тұрыс негіздерін қалыптастыру бойынша ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмыс жағдайын зерделеуге, студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз жүріс-тұрыс негіздері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқу процессіңде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ақпараттық және коммуникациялық білімнің белгілі бір тұжырымдамалық аппаратын оқыту үдерісінде гуманистік көзқарасты және ең заманауи кәсіби біліктілігін, ақпаратты өңдеуге, таратуға және трансформациялауға бағытталған технологияны табысты іске асыру шарты ретінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмысы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді әдіскердің жұмысының негізгі бағыттарымен (командалардың әдістемелік жұмысын ұйымдастыру, педагогтардың біліктілігін арттыру, оқыту, педагогикалық тәжірибені жинақтау және тарату, тәрбиешілердің жұмыс деңгейін көтеру) және оларды іс-тәжірибеде қалай қолдануға болатынымен таныстырады; мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыстың мәні, ерекшелігі және нысандары туралы тұтас көзқарас қалыптастырады; мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік басшылықты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда мерекелерді ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 5

    Бұл пән мамандықты меңгеру кезінде кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады. Курсты оқытудың негізгі принциптері болашақ тәрбиешінің кәсіби-шығармашылық дамуына бағдар беру болып табылады. Курстың негізгі мақсаты: студенттерді мектепке дейінгі ұйымдарда балалар мерекелерін ұйымдастыру мен өткізуге қажетті теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру арқылы кәсіби-педагогикалық қызметке дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мазмұнында мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы баланың музыкалық тәжірибесінің өзіндік ерекшелігі, оның музыкалық талғамдары мен талғамдары байқалады, баланың музыкалық қызметінің субъектісі ретінде даму концепциясы және мектепке дейінгі ұйымның білім беру үдерісінде оны жүзеге асырудың вариативті технологиялары ашылады. Әр баланың қабілеттерінің даму деңгейін және музыкалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру қажеттілігін ескере отырып, музыкалық қызметтің әртүрлі түрлеріне және оларды ұйымдастырудың нысандарына ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагог - зерттеушінің кәсіби-педагогикалық мәдениеті
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұнына кәсіби-педагогикалық мәдениеттің (аксиологиялық, технологиялық, жеке-шығармашылық) мәні мен негізгі компоненттерін қарастыру; болашақ мұғалім-зерттеушінің кәсіби және жеке қасиеттерін қалыптастыру, заманауи әлемде жеке бағдарлауға, мәдени ортаға бейімделуге, әртүрлі мәдениеттердің өкілдерімен өзара түсіністік пен өнімді қарым-қатынас жасауға қабілетті студенттің тұлғасының инновациялық пән ретінде қалыптастыру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесіндегі халық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән халықтық педагогика бойынша теориялық білім кешенін меңгеруге арналған; ғылымның негізгі ұғымдарын олардың педагогикамен, психологиямен және этнографиямен өзара байланыста меңгеруге; әртүрлі тарихи жағдайлардағы халықтық педагогикалық мәдениеттің қызмет ету ерекшеліктерін түсінуге, әртүрлі этникалық мәдениеттегі тұлғаның дамуына дәстүрлі тәрбие және әлеуметтендіру жүйелерінің әсерін түсінуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білімдегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны перспективалық инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық әдістерді, оқыту әдістемелері мен құралдарын, сондай-ақ мектепке дейінгі білім берудің болашақ мұғалімінің әдіснамасы мен инновациялық қызметін ұйымдастыру мәселелеріне қатысты бірқатар мәселелерді қамтиды; қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытуда ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсіну, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерін, әдістерін және құралдарын игеру, сондай-ақ бірқатар кәсіби құзыреттерді қалыптастыру сияқты жалпы мәдени құзыреттілікті қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу
    Несиелер: 3

    Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балаларды пәндердің жаңа қасиеттерін, олардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын тауып, балалардың эксперимент жасау процесінде өз бетінше білім алу мүмкіндігін беретін маңызды іс-шараларға қосу туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны педагогикалық қарым-қатынастың мәнін және оның функцияларын ашып, студенттерді педагогикалық қарым-қатынас стиліне және мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыру технологиясына таныстырады. Ол әр адамға (оқушы, әріптес, әкімшілік, ата-аналар және т.б.) байланысты өзінің жеке сипаттамаларына сәйкес келетін байланыс нысанын таңдау мүмкіндігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ән айту дағдыларын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны Балалар музыка қызметінің түрі ретінде ән айту ерекшеліктерін, балалардың вокалдық-хор репертуарына қойылатын талаптарды, вокалдық-хор дағдыларын меңгеру бойынша жұмыс әдістемесін ашады, балалар дауысын қорғау шараларын сипаттайды, студенттерді мектепке дейінгі ұйымдағы вокалдық жұмыстың түрлері мен әдістерімен таныстырады. Мектепке дейінгі балалардың вокалдық ән айту дағдыларын қалыптастыру және дамыту және мектепке дейінгі жастағы балалармен музыкалық сабақтарды ұйымдастырудың практикалық іскерліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнын құру студенттерді ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға ықпал ете отырып, мектепке дейінгі білім берудегі менеджменттің негізгі ережелерімен таныстыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді мектепке дейінгі білім беру бойынша жұмысты ұйымдастыру және оның әр түрлі буындарында басқару саласында қажетті білімдермен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес Басқару қызметін орындауға теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттерді мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару жүйесін, сапаны басқару терминологиясын және сапа мәселелері бойынша негізгі нормативтік құжаттарды әзірлеудің негізгі тәсілдері мен сатыларымен таныстырады; мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру сапасын басқару туралы білім жүйесін қалыптастыруға, мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау бағдарламалары мен рәсімдерін жасауға мүмкіндік береді; «білім сапасы» тұжырымдамасына түрлі тәсілдерді ашады, оқушыларды мектепке дейінгі білім беруде сапалы білім беру қызметтерін ұсынудың әдістері мен формаларына енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің кәсіби қызметінің барлық түрлерін оңтайландыру, тұлғаның жан-жақты дамуы мен жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми ғылыми-педагогикалық дайындыққа жетуге бағытталған. Ол студенттердің кәсіптік және педагогикалық қызметтің бастапқы дағдыларын, педагогикалық үдерісті білікті және адамгершілік-бағдарлы ұйымдастырудың дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны заманауи тарихи және ғылыми зерттеулер әдіснамасымен, ғылым феноменін зерттеудің дәстүрлі және жаңа тәсілдерімен т��нысуға бағытталған. Ол студенттердің ғылыми білімнің негізгі әдістеріне қатысты түсініктерін және олардың қоғамның рухани өміріндегі орның қалыптастырады, сондай-ақ ғылымның дамуының жалпы тарихы мен даму заңдылықтарын ашады; ғылыми зерттеулердің дамуындағы гносеологиялық және құнды тәсілдердің өзара байланысын, ғылыми зерттеулер құрылымында гипотезаның, фактілердің және интерпретацияның рөлін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің отбасымен жұмысты тиімді құруға, отбасылық тәрбиенің ерекшелігін ескере отырып, ата-аналар��ың психологиялық-педагогикалық ағартуын ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі методикалық жұмыстың формаларымен, әртүрлі даярлық санатындағы педагогтармен сараланып жұмыс істей алатын, методологиялық қызметті жүзеге асырудың функциялары мен ерекшеліктерімен, мектепке дейінгі ұйымда нормативтік-әдістемелік қамтамасыз етумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ мамандардың негізгі әдістемелік мәдениетін қалыптастыруға, психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснам��сы мен әдістері туралы негізгі түсініктер мен идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ педагогикалық шындықты зерттеу және педагогикалық фактілер мен құбылыстарды негіздеу мүмкіндігін дамытуға бағытталған. Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер ғылыми-педагогикалық зерттеудің ғылыми құрылымын, ғылыми-зерттеу құрылымын, тұжырымдамалық аппаратты, ғылыми-әдістемелік, теориялық және эмпирикалық әдістерді, ақпаратты жинау және талдау әдістерін, зерттеу нәтижелерін тестілеу және түсіндіруді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән отбасының тұлғаның қалыптасуының әлеуметтік институты ретіндегі жетекші рөлін ашады, тарихи аспектідегі отбасылық тәрбиенің өзекті мәселелері мен ерекшеліктерін, ата-аналардың типтік қателіктерін және отбасына педагогикалық көмек көрсетудің әртүрлі нысандарын, тәрбиеленушілердің отбасыларымен қарым-қатынас және ынтымақтастық формаларына инновациялық тәсілдерді, қазіргі кезеңдегі үй тәрбиесінің болашағы мен ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық техника
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық техника» курсының мазмұны екі блоктан тұрады. І блок мұғалімнің өзінің мінез-құлқын басқару дағдыларын (ағзаны иелену (бет әлп��ті), эмоциялар мен көңіл-күйді басқару (психологиялық стрессті босату, шығармашылық әл-ауқатын қалыптастыру); әлеуметтік сезімталдық қабілеттерін (назар, байқау, қиял); сөйлеу техникасын (тыныс, дауыс, сөйлеу, сөйлеу сұлбасы) қалыптастырады. Педагогикалық технологияның ІІ блогы жеке тұлғаның және командаға әсер ету қабілетімен байланысты, білім беру мен оқыту үрдісінің технологиялық жағын көрсетеді: ұйымдастырушылық, коммуникативтік дағдылар, сұраныстың технологиялық әдістері, педагогикалық қарым-қатынасты басқару, ұжымдық шығармашылық істерді ұйымдастыру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу, математикалық, қоршаған ортамен таныстыру, сондай-ақ бейнелеу дағдыларын қалыптастыру саласындағы білімді қолдану. Мектепке дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі мен көркемдік білім беру құралы ретінде бейнелеу іс-әрекетін қолдану. Бөлме өсімдіктері мен жануарларға күтім жасауды ұйымдастыру. Балалардың математикалық түсініктері мен іскерліктерін меңгеру ерекшеліктерін анықтау, математикалық дамудың сипаттамасын құру. Дидактикалық ойындарды таңдау және әзірлеу; мектепке дейінгі балалардың ҰОІ барлық түрлері бойынша көрнекі құралдар, үлестірмелі материалдар дайындау және пайдалану.

  • Код ON3

    Өлкетану бағытындағы тәрбие іс-шараларын жүргізу; өлкетану бұрыштарын, көрмелерін, мұражайларын рәсімдеу. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы тауарлар мен қызметтер нарығының жағдайын талдау. Онтогенездегі адам психикасының жас ерекшеліктерін анықтау және зерттеу. Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескеру бала өзінің жеке әлеуетін іске асыратын жақын даму аймағын ескере отырып, психологиялық кеңес беру.

  • Код ON12

    Мектепке дейінгі ұйым жағдайында инновациялық және дәстүрлі формаларды, әдістемелік жұмыс әдістерін қолдану. Білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруға қатысу; кәсіби міндеттерді шешу үшін жеке креативті қабілеттерін пайдалану, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау.

  • Код ON5

    Шет тілінің нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынаста ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру үшін тілдік құралдарды қолдану. Инклюзивті білім беруде педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру; инклюзивті білім беру үдерісінде баланың дамуын бақылау және болжау. Тәрбие процесінде жеке және дифференциалды, ізгілік-тұлғалық бағыттарды жүзеге асыру. Мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық процесін жоспарлауды, үйлестіруді және бақылауды жүзеге асыру.ойындардың жіктелуін есепке ала отырып, әр түрлі жастағы топтарда жұмыс істеу әдістемесін және ойын әрекетінің кезеңдерін сипаттау. Алдыңғы қатарлы тәжірибе мен педагогикалық ғылымның тарихи мұрасының жетістіктеріне сүйене отырып, өзінің педагогикалық қызметін құру және болжау.

  • Код ON7

    Әлеуметтік өмірдің түрлі салаларын, нәтижелерді сандық-сапалық талдау мен түсіндіруді ескере отырып, оңтайлы жолдарын әзірлеу. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы типтік қақтығыстардың алдын алу, реттеу және шешу. Денсаулық жағдайында ауытқулары бар балалардың морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін талдау.

  • Код ON9

    Мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасына сараптама жүргізу. Мектепке дейінгі білім берудегі менеджменттің инновациялық технологияларын пайдалана отырып басқару процесін жүзеге асыруды зерттеу, жобалау, ұйымдастыру және бағалау. Музыкалық шығармаларды талдау; балаларға арналған көркемдік құнды музыкалық шығармаларды іріктеу. Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағартуға арналған әртүрлі әдістер мен құралдарды қолдану; білім беру міндеттерін шешу үшін ата-аналарымен әріптестік қарым-қатынас орнату.

  • Код ON11

    Мектепке дейінгі жастағы балалармен дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық жұмыстарды жоспарлау және жүргізу, дене шынықтыру сабақтары барысында медициналық-биологиялық бақылауды жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық процесті жоспарлау; қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды таңдау және қолдану. Жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі және ерте жастағы балалардың білім беру мазмұнын құрастыру. Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынас жасаудың заманауи әдістерін қолдану. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойындардың жіктелуін есепке ала отырып, әр түрлі жастағы топтарда жұмыс істеу әдістемесін және ойын әрекетінің кезеңдерін сипаттау. Алдыңғы қатарлы тәжірибе мен педагогикалық ғылымның тарихи мұрасының жетістіктеріне сүйене отырып, өзінің педагогикалық қызметін құру және болжау.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде балалардың физиологиялық ерекшеліктерін ескеру. Балаларда жеке гигиена дағдыларын қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу. Өмірдің гуманистік этикасының принциптерін ұстану, педагогикалық қызметтің мәнін және оның құрылымын талдау. Дағдыларын пайдалану, дискуссияны жүргізу; кәсіби сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру; кәсіби және әлеуметтік маңызы бар мазмұнның мәтіндерін дайындау және өңдеу. Этнопсихологиялық және этнопедагогикалық білімді өзінің кәсіби қызметінде және этникааралық қарым-қатынас және өзара іс-қимыл тәжірибесінде қолдану. Балалардың мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру мәселелерінде мектепке дейінгі балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл жасау.

  • Код ON1

    Моральдық сананың құндылығын жүзеге асыру, күнделікті тәжірибеде адамгершілік нормаларды ұстану. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу; мүдделер қақтығысы мен моральдық таңдау ахуалын талдау.

  • Код ON10

    Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін тексеру, балалардың тілін дамыту үшін қолайлы жағдай жасау, өз халқының әдеби тілін меңгеру негізінде қоршаған ортамен ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру, балабақшаның әдістемелік қызметін ұйымдастыру мәселелері бойынша іскерлік ойындар мен семинарларға қатысу. Қазіргі ғылымның тенденцияларын талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; педагогика мен білім берудегі ғылыми зерттеулердің тақырыбын таңдау, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін әзірлеу және жүргізу. Кәсіби қызметте жаңа технологияларды шығармашылықпен қолдану; басқа адамдарға ішкі сыйлаудың сыртқы көрінісі ретінде педагогикалық этикеттің талаптарын ұстану; адамның жағдайын, көңіл-күйін, мінез-құлқын барабар бағалау.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top