6B01101 Педагогика және психология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында негізгі және кәсіби құзыреттеріне ие, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті, кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
-
Академиялық жазылым негіздері
Несиелер: 5Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Несиелер: 5Пән педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдірудегі құзіреттіліктерді қалыптастыруды зерттейді, педагогикалық іс-әрекеттің логикалық және теориялық негіздерін ашады, пәнді оқу нәтижелері бойынша студент педагогикалық логиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, қолданбалы (кәсіби-бағдарланған) міндеттерді шешу үшін тілдік құралдарды қолдануды біледі, оқу әдебиетін өз бетінше үйренуге қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Несиелер: 5Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психология практикумы
Несиелер: 5Эксперименталды психологияның дамуы. Психологиялық зерттеу әдістерінің жүйесі. Нәтижелерді түсіндіру және ұсыну
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жалпы психология бойынша практикум
Несиелер: 5Эксперименттік психологияның негізі.Жеке-әлеуметтік-белсенділік тәсілі.Психологиялық зерттеу әдістерінің классификациясы.Q, L, T-мәліметтерді алу әдістері.Құжатты талдаудың мақсаты мен көлемі. Биографиялық әдіс. Әрекет өнімдерін талдау әдісі Сандық-сандық талдау әдісі. Сараптаманы тағайындау және қолдану көлемі: Сарапшыларды іріктеу. Бағалау әдістері. Сауалнамалар шеңбері. Топтық және жеке сұрақ қою. Анкеталық сұрақтардың жіктелуі. Сауалнаманы логикалық бақылау және тестілеу.Тестілеудің басталуы. Психология
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 7Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Несиелер: 7Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың жеке даму ерекшеліктері. Психология-педагогикалық диагностика - ғылыми қолданбалы мәселе ретінде. Құрылысы, психология-педагогикалық диагностикасының деңгейлері. Ерте жас балалардың психология-педагогикалық даму диагностикасы. 3 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың дамуын зерттеу. Мектеп жасына дейінгі баланың мектепке дайындығының диагностикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Несиелер: 5Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дифференциалдық Психология
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студенттер жүйке жүйесінің, дифференциалды психофизиологияның жеке ерекшеліктер психологиясының ғылыми негізі ретінде зерттейтін тарихымен танысады, ми жарты шарларының ассиметриясын және оның көріністерін, жеке тұлға құрылымындағы темпераменті мен сипатын қарастырады. Студенттер жыныстық диморфизм, психологиялық қасиеттердегі гендерлік айырмашылықтар, жыныстық әлеуметтену туралы білім жүйесін игереді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жеке айырмашылық психологиясы
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студенттер жүйке жүйесінің, дифференциалды психофизиологияның жеке ерекшеліктер психологиясының ғылыми негізі ретінде зерттейтін тарихымен танысады, ми жарты шарларының ассиметриясын және оның көріністерін, жеке тұлға құрылымындағы темпераменті мен сипатын қарастырады. Студенттер жыныстық диморфизм, психологиялық қасиеттердегі гендерлік айырмашылықтар, жыныстық әлеуметтену туралы білім жүйесін игереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазіргі психологиядағы жеке тұлға теориясы
Несиелер: 8Курста тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасу кезеңдерін ашатын тұлғаның негізгі шетелдік және орыс теориялары бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жеке тұлға теориясы
Несиелер: 8Курсқа кіру. Жақсы теорияның белгілері. Тұлға теориялары және басқа теориялар. З.Фрейдтің классикалық психоанализі. К.Юнгтың аналитикалық теориясы. Әлеуметтік когнитивті теория. Келлидің тұлғалық теориялары. А.Маслоудың трансперсоналды теориясы. С.Л.Рубинштейн. Сана және іс -әрекет. В.Н.Мясищевтің тұлға қатынастарының теориясы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жанұяның психологиясы
Несиелер: 8Ішкі қарым-қатынас.Әр дәуірдегі отбасы тәрбиесі.Ішкі отбасылық қарым-қатынас.Ерлі-зайыптылардың бейімделуі.Ерлі-зайыптылардың жағымсыз бейімделуі.Отбасылық кикілжің.Кикілжіңді түсіну.Ата-ананың қарым-қатынасы.Ата-ананың тәрбиелеу стилін анықтау.Отбасылық кешендер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Отбасы жағдайларының психологиясы мен педагогикасы
Несиелер: 8Ішкі қарым-қатынас.Әр дәуірдегі отбасы тәрбиесі.Ішкі отбасылық қарым-қатынас.Ерлі-зайыптылардың бейімделуі.Ерлі-зайыптылардың жағымсыз бейімделуі.Отбасылық кикілжің.Кикілжіңді түсіну.Ата-ананың қарым-қатынасы.Ата-ананың тәрбиелеу стилін анықтау.Отбасылық кешендер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән оқыту Әдістемесі "психологиялық-педагогикалық пәндерді қарайды және әдістемелік мәселелері дәрістік, семинарлық, зертханалық және практикалық сабақтар, сабақтар бойынша психологиялық-педагогикалық бағыты, ерекшеліктері, оларды дайындау және өткізу әдістері мен тәсілдерін оқыту. Пәнді оқу барысында студенттер игеруде технологиялық әзірлеу оқу курсының алады іскерліктер әдістемелік басшылығымен студенттердің өздік жұмысын. тексеруді ұйымдастыру және білімді бағалау. қаралады
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Несиелер: 5Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
Несиелер: 5Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Педагогикалық шеберлік
Несиелер: 5Педагогикалық шеберлік мазмұны. Оның қалыптасу және жүзеге асу жолдары. Оқытушы жұмысындағы педагогикалық техника. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Салыстырмалы психологиядағы зоопсихология
Несиелер: 5Жануарлар психикасы дамуының заңдылықтары; даму кезеңі; антропогенездің; социогенездің, адам санасының шыққан проблемасы.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Несиелер: 5Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сыни және креативті ойлау
Несиелер: 5Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Арнайы педагогика және психология
Несиелер: 5Нормадан ауытқу. Ақау, ақау түрлері. Қалыпты және қалыптан тыс даму. Дисонтогенез нұсқалары. Оңалту, түзету, бұзылған дамуды өтеу процестері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу процестері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуға арналған мектептер түрлері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарындағы отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері. Қоғамға кірігу процестері. Кешенді ақаулары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және ақыл-ой дамуының мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әлеуметтік педагогика және психология негіздері
Несиелер: 5Педагогикалық ғылым саласы ретінде арнайы педагогика. Арнайы педагогика және арнайы білім: Философиялық негіздері. Әлеуметтік негіздер. Клиникалық негіз. Психологиялық негіз. Әлеуметтік-мәдени негіздері. Экономикалық негіз. Ғылыми білім саласы ретінде арнайы педагогиканың өзекті мәселелері; қазіргі ғылыми бағыттары, ғылыми мектептер. Арнайы білім беру жүйесінің мұғалімі. Арнайы білім беру принциптері. Арнайы педагогиканың дидактикасының негіздері. Арнайы білім берудің педагогикалық жүйесінің тұжырымдамасы ж
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
Несиелер: 5Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Педагог-психолог жұмысының әдістері мен технологиялары
Несиелер: 5Әртүрлі жастағы балалармен психологиялық жұмыстың негізгі принциптері. Балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктері. Әр жастағы балалармен педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары. Әртүрлі жастағы балалармен жұмыс істеу әдістері (диагностикалық, консультациялық, профилактикалық).
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Психологиялық түзету және психологиялық кеңес беру негіздері
Несиелер: 8Кеңес беру психологиялық тәжірибенің бір түрі ретінде. Кеңес беру процесінің ұйымдастырылуы мен құрылымы. Психокоррекциялық бағдарламаларды дайындаудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім беру процесін цифрландыру
Несиелер: 5Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Санасыздық психологиясы
Несиелер: 5Жобалық техниканың даму тарихы бейсаналық тұлғаны зерттеу құралы ретінде.Бейсаналық сфераны зерттеудегі жобалық әдістемелердің жіктелуі.Проекцияның қалыптасуына бейсаналықтың әсері.Бейсаналықты зерттеуде жобалық техникалардың мүмкіндіктерінің шектерін теориялық зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Педагогикалық толеранттылықтың негіздері
Несиелер: 5Қазіргі қоғамда туындаған жаңа проблемаларды шешу білім беру процесін ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін талап етеді, оның білім, білік және т.б. кешені ғана емес, сонымен қатар кең байланысу қабілеті бар тұлғаны тәрбиелеу мен дамыту мәселелерін шешуге бағытталуы қажет. көпұлтты орта, гуманистік дәстүрлер мен идеялар рухында. Бүгінгі таңда қоғам толерантты әлемдік тәртіптің қажеттілігін мойындайды. Бүгінгі таңда толеранттылық адам, оның мүдделері мен қабілеттері, адамгершілік және рухани қасиеттері жоғары, адам
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жобалық психология
Несиелер: 5Проекциялық техниканың даму тарихы. Процепция психологиялық құбылыс ретінде.Проекциялық әдістердің жіктелуі.Тұлғаның диагностикасына проективтік тәсілдің теориялық негіздемесі.Сезімсіз және проективті әдістер.Проекциялық техниканың мүмкіншілік шекарасын теориялық зерттеу.Сызбаны психологиялық талдау әдістері. Саусақпен сызу проекциялық әдіс ретінде. Заманауи проективті әдістер: шолу және одан әрі зерттеу перспективасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Зорлық көрсетпеу педагогикасы
Несиелер: 5Курста қиянат жасамау педагогикасының негіздері қарастырылады, қиянат жасамау принциптеріне негізделген педагогикалық процесті құру жолдары оқытылады, оқу-тәрбие процесінде білім алушылар мен педагогтардың қиянатсыз өзара қарым-қатынастарының әдістемелері мен технологиялары ұсынылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Төтенше жағдайға ұшыраған адамдарды реабитациялау
Несиелер: 5Төтенше және сыни жағдайлар психологиясына кіріспе.Төтенше жағдайлардың психикасына әсері адам. Стресс, травматикалық стресс және травмадан кейінгі стресстің бұзылуы. Зорлық-зомбылық. Жоғалу синдромы. Сектадағы өмір жеке басының еркіндігінен айырылу. Терроризм - психологиялық және саяси аспектілер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Психологиялық тренинг негіздері
Несиелер: 5Психологиялык тренинг әдістемесі ғылымының даму тарихы. Психологиялык тренинг әдістемесі саласы мен әдістері. Мекемені басқаруды дамыту. Психологиялык тренинг әдістемесі негізгі ғылыми мектептері. Психологиялык тренинг әдістемесі менеджері. Мекеме ұжымын басқару. Ұжымды асқарудағы қақтығыстар. Психологиялык тренинг функциялары ретінде. Жоспарлау басқару функциялары ретінде жарнама психологиясы. Тақырып психологиялық ерекшеліктері. Психологиялык тренинг карым-қатынас құралы. Әңгімелесу барысындағы сөйлеу мәд
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлеуметтік топтар психологиясы
Несиелер: 5Әлеуметтік топтар ұғымы жайлы және олардың сипатын зерттейтін пән, топтарға психологиялық сипаттама беру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлеуметтік психология
Несиелер: 5Әлеуметтік психология ғылым ретінде. Қоғамдық және тұлғааралық байланыстар. Байланысу ақпарат алмасу ретінде. Әлеуметтік психологиялық топ. Әлеуметтік психологиядағы жеке тұлғаның рөлі. Әлеуметтену. Әлеуметтік орналасу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Экстремалдық психология
Несиелер: 5адам психикасының бойынша, халықтың қалыпты өмір бұзатын дағдарысты жағдайлардың әсерін зерттеу; Қоғамдық қауіпсіздік пен табиғат, техника, төтенше өзгерістер мен адамның психикалық жай-күйі туралы әлеуметтік төңкерістердің табиғи күштер іс-қимыл факторларды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
-
Код ON2
Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
-
Код ON3
Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
-
Код ON4
Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON5
Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
-
Код ON6
Қазіргі психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін қолдана алады, зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін жеке айырмашылықтарды талдау критерийлерін дұрыс таңдай алады.
-
Код ON7
Әртүрлі жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде әртүрлі әдістер мен құралдарды тиімді қолданады; әлеуметтендіру процесіне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді; жеке тұлғаның теориялары туралы білім; отбасылық проблемалар бойынша консультациялық көмек көрсету қажет болған жағдайды ғылыми тұрғыдан талдайды, отбасының қазіргі психологиялық білімінде бар негізгі принциптер мен алгоритмдерге сүйене отырып, кеңес берумен байланысты практикалық міндеттерді шеше алады.
-
Код ON8
Оқу үрдісінде өзінің психофизикалық жағдайын басқару техникасын, өзін-өзі реттеу техникасының негіздерін, жануарлардың психикалық белсенділігі туралы теориялық білімді қолданады.
-
Код ON9
Түзету-дамыту бағдарламалары, балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу, жобалау, білім беру процестерін жүзеге асыру арқылы психологиялық ықпал етуді жүзеге асыруға қабілетті.
-
Код ON10
Олардың негізінде жалпыадамзаттық құндылық ретінде өшпенділік туралы түсінік, Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру, психодиагностикалық әдістемелерді өткізу және ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларға қорытынды жасау педагогикалық іс-әрекет процесінде толерантты өзара қарым-қатынас құру жатады.
-
Код ON11
Оқу үрдісінде әлеуметтік-психологиялық феномендердің теориялық аспектілерін, адамның жеке тұлғасындағы және мінез-құлқындағы бейсаналық сфераның көріну ерекшеліктерін, бейсаналық сфераны оқыту үшін тұлғаны зерттеудің жобалық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялауды қолдана алады.
6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 6B01101-Педагогика және психология
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 6B011 Педагогика және психология
БакалавриатЗулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
БакалавриатОрталық- Қазақстан Академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАқтау гуманитарлы-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚайнар академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі