Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • "Адам—тіршілік ету ортасы" жүйесінде тіршілік ету қауіпсіздігінің теориялық негіздерін білу; білім беру ұйымдарында тіршілік ету қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін қолдану, төтенше жағдайларда қызметкерлердің әрекетін талдау, зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және бағалау.
  • Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Білім беру процесіне қатысушыларды қолдану, талдау және дәлелді түрде сендіру; барлық субъектілермен іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынасты кәсіби құру, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, бейімдік білім беру ортасын құру бойынша кәсіби қызметтің педагогикалық рефлексиясын, психопрофилактикалық жұмысты жүзеге асыру
  • Білім беру жүйесіндегі мәселелерді талдау, білім беру менеджментінің білім негізінде білім беру үдерісін басқару; жобалық менеджмент, көшбасшылық қасиеттерді, эмоционалдық интеллектіні дамыту, командада және жобаларды алға жылжыту бойынша жеке жұмыс істеу, жауапты шешімдер қабылдау.
  • Педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату; жарақаттан кейінгі және дағдарыстық психологиялық жағдайларға психологиялық зерттеу жүргізу бағдарламасын әзірлеу және кәсіби қызметтің педагогикалық рефлексиясын жүзеге асыру.
  • Мектеп гигиенасы мен жас ерекшелік физиологиясын білу негізінде білім алушылардың денсаулық мәселелерінде себеп-салдарлық байланыс орнату, бұзылыстардың алдын алу әдістері мен тәсілдерін анықтау және оқушының дене, психикалық және психологиялық денсаулығын нығайту.
  • Жобалау, зерттеу қызметін ұйымдастыру кезінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану, оқушылардың функционалдық сауаттылығын, сыни ойлауын дамыту мақсатында эксперимент жүргізу.
  • Нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдау, бағалау үшін критерийді әзірлеу, кәсіби қызметте білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық мониторинг жүргізу үшін қазіргі заманғы құралдарды, бағалау процедураларын және ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Білім беру процесінің субъектілеріне кеңес берудің әртүрлі әдістерін қолдану, даму, оқыту, кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша саралау, психотерапия техникасын, соның ішінде алдын алу және түзету үшін арт-терапия техникасын таңдау және әзірлеу.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Психологиялық - педагогикалық ғылым мәселелері туралы білімді көрсету, тұлға мен қоғам дамуының жас ерекшелік жеке - психологиялық факторларын саралау, жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың нақты әдістерін қолдану, педагог – психологтың практикалық қызметінде қолдану үшін стандартты емес шешімдерді генерациялау.
  • Девиантты мінез - құлықты және ауытқушылықтары бар балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыста психотерапия мен психокоррекция ерекшеліктерін білу, жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсіл негізінде және ауытқушылық мінез-құлық жағдайында білім беру қызметінің дамытушы және түзету бағдарламаларын жасау, ата-аналарға балаларды тәрбиелеуде психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
  • Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын және оқу процесін ұйымдастыру және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы білімдерін көрсетеді, шет тілін кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда қолдана отырып, елде және шетелде жүргізіліп жатқан білім беру проблемаларын зерттеу туралы көпшілік алдында сөйлей біледі.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

Top