6B01101 Педагогика және психология в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында кең іргелі білімі бар, негізгі кәсіби құзыреттілігі бар, психологиялық-педагогикалық практикада психодиагностикалық, түзету, кеңес беру және ағартушылық қызметтерін белсенді, шығармашылықпен пайдалануға дайын бакалаврды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жалпы психология
Пән жалпы психологияның сұрақтарын, психикалық құбылыстарды, психикалық процестер, психикалық қалып және күй, психикалық қасиеттерді, адамның эмоциялық ерікті аймақтарын, даралық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Білім алушыларды жалпы психология саласында жүргізіліп жатқан зерттеу жұмыстарымен таныстырып, басқа ғылым салаларымен байланысын орнатады. Пән аясында психикалық құбылыстардың заңдылықтарын талдайды, механизмдерін, тұлғаны зерттеудегі классикалық және қазіргі теорияларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психофизиология және нейропсихология
Пән психикалық процестердің миды ұйымдастыруы туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, ми бөлімдерінің функционалдық жағдайын түзету, белгілі бір патологиялардың нейропсихологиялық механизмдерін, олардың ми локализациясын зерттеу; нейропсихологиялық әдістерге негізделген түзету жұмыстарын жобалаулармен қатар әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелер жүйесінің қызметін, ағзаның даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін меңгеру барысында болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, психологиялық-педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық-педагогикалық кәсіптік әрекетіне кіріспе
Пән психологиялық-педагогикалық қызметтің сипаттамаларын зерттеуге, педагогикалық қызметті психологизациялауға, тұлғаның тұтас дамуы, көзқарастарының дамуы мақсаты болып табылатын қызметтік шығармашылық қиялды қалыптастыру, коммуникативті белсенділікті дамыту, баланың эмоционалды дамуы, ынтымақтастық мәселесін шешу, психологиялық жайлылық пен психосоматикалық денсаулықты, педагог-психологтың педагогикалық қабілеттерін, педагог мансабын, болашақ мұғалімнің жеке білім беру және кәсіби даму бағдарламасын, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту жоспарын, кәсіби күйіп қалу синдромын, кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғаның деформациясын қамтамасыз етуді оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пән әлеуметтік психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, үлкен және кіші топтардың психологиясын зерттеуге бағытталған, әлеуметтік психологиядағы тұлғаның проблемалары, әлеуметтену және тұлғаның әлеуметтік-психологиялық құрылымы, диспозициялық тұжырымдама және өзіндік тұжырымдама, қазіргі жағдайда әлеуметтік психологияны практикалық қолданудың негізгі бағыттары. Байланыс әлеуметтік топтарындағы әлеуметтік-психологиялық процестерді, қақтығыстық қатынастар реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пән диагностикалық процестің теориялық-әдіснамалық негіздерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен практикасын зерделеу процесінде психологиялық - педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдарын, балалар мен ересектерді әлеуметтік-педагогикалық зерттеу жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық әдістердің рөлі мен орны туралы, осы әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы, психодиагностикалық құралдарды барабар қойылған практикалық құралдарды қолдануға бағытталған немесе ғылыми міндеттер, зерттеу жүргізудің этикалық нормаларын сақтай отырып, әртүрлі әдістемелермен жұмыс істеу дағдыларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психологиялық қызмет
Пән кәсіби қызметтің негізгі түрлерін, кәсіби мамандықтың міндеттерін шешетін білім берудегі педагог-психологтың әртүрлі білім беру мекемелеріндегі қызметін реттейтін негізгі заңнамалық актілер, білім беру жүйесі және жұмысты реттейтін нормативтік құқықтық құжаттар, білім беру педагог-психологы бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырудың ерекшелігі және тұлғааралық білім беру ортасы субъектілерінің өзара іс-қимылы, психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері қатысушылардың дамуының әлеуметтік-мәдени жағдайының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортаға білім беру үдерісін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология және педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
Пән ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың негізгі әдістері мен схемаларын зерделеуге және оларды типтік ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін қолдану тәжірибесін, ғылыми-зерттеу қызметінің мазмұны мен құрылымын, психология мен педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістері мен ерекшеліктерін, теориялық және эмпирикалық танымның негізгі әдістерін, формальды және мазмұнды принциптер мен әдістерге бағытталған психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық болжамдардың түрлері және оларды тексеру шарттары, психологиялық және педагогикалық зерттеудегі айнымалылардың негізгі түрлері, психология мен педагогикадағы ғылыми-зерттеу қызметінің этикалық нормалары, ғылыми есептер мен баяндамаларды ресімдеуге қойылатын ережелер мен талаптарды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Пән тұлғаның психикалық процестері мен қасиеттерінің ерекшеліктерін, тұлғаның ең танымал теориялары тұрғысынан тұлғаны қарау және талдау ерекшеліктерін зерттеуге, олардың салыстырмалы талдауын жүргізуге, Ғылыми білімнің әдіснамалық теориялық және эмпирикалық деңгейлері арасындағы байланысты қадағалай отырып, өмір жолындағы тұлғаның даму заңдылықтарын, тұлғаны теориялық және практикалық зерттеудің негізгі әдістерін, олардың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. әр түрлі тұлға ұғымдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гендерлік және дифференциалды психология
Бұл пән адам даралығының мәселелері туралы негізгі білім мен ғылыми идеяларды қалыптастырудың дифференциалды-психологиялық заңдылықтарын, осы құбылыстың өмір сүру, жеке тұлғаның дамуы мен өсуі процесінде маңызы туралы ғылыми идеяларды қалыптастыруға және қазіргі жағдайда адам психикасына гендерлік және дифференциалды-психологиялық тәсілдерді практикалық қолдану құзыреттерін қалыптастыруға және гендерлік сәйкестілік пен жеке айырмашылықтарды дамыту аспектілеріндегі даралықты дамытудың негізгі факторлары туралы тұтас түсінікті зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика және психология тарихы
Пән ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейінгі педагогика мен психологияның дамуының негізгі кезеңдерін, пәнді өзгерту процесі, танымның әдістері мен негізгі проблемалары, тарихи-педагогикалық-психологиялық талдау принциптерін, философияның, тарихтың және басқа гуманитарлық ғылымдардың негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын, қоғамның негізгі заңдылықтарын, оның тарихи даму кезеңдерін, негізгі теориялық және ғылыми-қазіргі педагогика мен психологияның әдіснамалық принциптерін, әлеуметтік-педагогикалық құбылыстарды талдау, тұлғаны тәрбиелеу, әлеуметтендіру және дамыту процесінің тиімділігініңің психологиялық-педагогикалық шарттары зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Когнитивті психологиясы
Пән шетелдік және отандық когнитивтік психологиядағы зерттеулердің негізгі бағыттарын, когнитивтік психология саласындағы озық ғылыми мектептердің теориялық тәсілдерін, әлемдік жетекші ғалымдардың практикалық зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін, когнитивтік психологияда қолданылатын негізгі ғылыми конструкцияларды зерттеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін, когнитивтік процестер психологиясының негізгі проблемалары мен даму тенденцияларын, когнитивтік когнитивті процестер саласындағы іргелі зерттеулердің бағыттарын, тұтас психикалық қызметтегі психикалық процестердің функцияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі психологиялық эксперименттік жұмысты ұйымдастыру
Пән мектептегі эксперименттік жұмысты ұйымдастырудың мәнін, әдіснамалық, теориялық және технологиялық аспектілерін, мектептегі эксперименттік жұмысты реттейтін құжаттарды; эксперименттік жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістерін; экспериментті ұйымдастыру әдістемесін, топтық жұмысты ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін; эксперименттік жұмысты басқарудың нысандары мен әдістерін, оны ұйымдастырудың логикасын, ғылыми жұмыстың кезеңдерін, ғылыми зерттеу жүргізу әдістемесін, зерттеу шарттарын енгізу және нәтижелерді сараптауды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық психология
Пән оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтарын, білім беру процесінің субъектілерін тәрбиелеу мен дамытуды, онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі оқытуды, тәрбиені ұйымдастырудың тиімділігін психологиялық талдау мен болжауды, кәсіптік-педагогикалық қызметтің тиімділігін, оқыту мен тәрбиелеу теориясы мен технологиясын, оқу және педагогикалық қызметтің құрылымы мен мазмұнын, мұғалім мен оқушының жеке басының психологиясын, оқу-педагогикалық өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықтың ерекшеліктерін, оқыту және тәрбиелеу процестерінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық түзету және психотерапия негіздері
Пән психологиялық түзету және психотерапия негіздерін психология және әлеуметтік педагогика міндеттеріне қолдануда, психотерапияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, психотехникалық және психотерапиялық әдістерді, психологиялық түзету мен психотерапияның теориясы мен практикасының өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, кәсіби психологиялық көмек көрсету контекстінде психологиялық түзету мен психотерапиялық кеңес берудің тиімді процесінің шеңберінде, психологиялық жағдайды игеру мақсатында психологиялық түзету және психотерапия заңдылықтарын талдауға арналған ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыруды зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стресс және денсаулық психологиясы
Пән стресс пен денсаулық ұғымының мазмұнын, стресті зерттеудің әртүрлі бағыттарының даму тарихы мен қазіргі жағдайын, жеке тұлғаның стресстің психологиялық ерекшеліктеріне қатысты психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін, психологиялық стресті зерттеуге байланысты психологияның жекелеген бағыттарының негізгі проблемалары мен даму тенденцияларын, ерік психологиясы шеңберінде дамитын психологияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, темперамент психологиясы, стресс мәселесіне қатысты сипаттамалар, стресске төзімділіктің жеке психологиялық ерекшеліктерін, өзін-өзі анықтау және өзін-өзі реттеу қабілеттерінің механизмдерін, стресс жағдайын психологиялық зерттеу негіздері және оның стрестің алдын алу және жеңу үшін психологиялық технологияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
Пән педагог психолог маман тарапынан көмекке мұқтаж адамдарға тікелей психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық түзету мен кеңес беруді зерттеуге бағытталған. Психологиялық кеңес беру шеңберінде психология саласындағы іргелі зерттеулердің негізгі бағыттары – психоанализ, тұлғалық психология, аналитикалық психология, транзакциялық талдау және мінез – құлық бағыттары бойынша білімдерін жетілдіреді. Сонымен қатар әлеуметтік оқыту мен құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған тренингтер мен өзін-өзі дамыту; когнитивті терапия бағытында теориялық және практикалық тұрғыда зерделеніп, рационалды-эмоционалды терапия, гуманистік бағыт-гештальт терапиясы, топтық терапия, логотерапия және психодрамаларды кеңес беруде қолдану тәсілдері мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Пән аясында "суицидтік мінез-құлық" құбылысын, оның детерминанттарын, мінез-құлық индикаторларын және жасөспірімдік және ерте жасөспірімдік кезеңдегі көріністің жас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; суицидтік мінез-құлықты түсіндіретін негізгі шетелдік және отандық және тұжырымдамалармен танысу, суицидтік мінез-құлықтың алдын алу мен түзетудің психологиялық-педагогикалық негіздерін, модельдері мен мазмұнын, Әлеуметтік және психологиялық- қиын өмірлік жағдайларда жасөспірімдер мен жасөспірімдерге педагогикалық қолдау көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Виктимология
Пән бойынша виктимологияның рөлі мен міндеттерін зерттеуге бағытталған теориялық және практикалық білім беруге бағытталған. Виктимологиянық тарихи аспектісімен оның теориялық дәлелдері, сондай-ақ виктимологияның әлеуметтік табиғаты және криминологияда виктимологияның орны зерделенеді. Негізгі виктимологиялық теориялармен олардың бағыттары және мазмұнындарының талдаулары, жәбірленушінің мінез-құлқын дұрыс жіктеу және жәбірленушінің тұлғалық ерекшеліктеріне психологиялық сипаттамаларын бағалау. Сонымен қатар виктимология пәні бойынша қылмыс түрлерінің психологиялық жағдайына, типтік және ерекше виктимогендік жағдайларға жүйелі талдау жасауға, негізгі виктимогендік факторларды көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Пән бойынша болашақ педагог-психологтің этнопедагогикалық мәдениеті туралы идеяларды қалыптастыру арқылы кәсіби құзыреттіліктің дамуын зерттеуге, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешуде қолдана білуге, этникалық сипаттағы стереотиптердің ерекшеліктері мен қазіргі кездегі әлеуметтендірудің модельдері мен халықтардың этникалық тұрғыда педагогикалық жүйелерін зерттеуге бағытталған. Аталған аспектілер контекстінде этникалық психологиялық - педагогикалық мәселелерге назар аударылып оларды шешу тәсілдерін анықтау; этнопедагогикалық көзқарас тұрғысынан оқыту үдерісіне психологиялық - педагогикалық талдауды дәлелдеу және жүзеге асыру, тұлғаның этникалық ерекшеліктері мен даму факторларының көрінісін анықтау; тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру мен тұлғалық дамуларды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арт-терапия
Пән бойынша білім беру саласы психологінің арт-терапевтік жұмысының теориясы мен әдіснамасының негіздерін зерделеуге; арт-терапевтикалық жұмыстарды қолдану үшін қажетті базалық қағидаттар мен әдістемелік тәсілдерді игеруге; психодиагностикалық, психокоррекциялық және психопрофилактикалық міндеттерді шешу үшін қажетті кешенді арт-терапевтік әдістерді игеруге бағытталған; қиын дағдарыстық жағдайларға тап болған әр түрлі жастағы және әлеуметтік топтардағы клиенттерге арт-терапевтік көмекті жүзеге асырудың әдістемелік ерекшеліктері мен тәсілдерін игеру, клиенттермен тиімді жұмыс жүргізудің шарты ретінде дағдарыстық жағдайларды бастан кешіру тәжірибесін зерттеу және пысықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі тимбилдинг
Пән бойынша білім беру ұйымындағы тимбилдингтің теориялық аспектілерін зерттеуге бағытталған. "Топ", "ұжым", "ұйым", "команда" ұғымдарына мазмұндық сипаттама беріледі; әлемде және Қазақстанда команда құру тарихы қарастырылады. Маңызды аспектісі ретінде қазіргі заманғы команда құрудың педагогикалық бастауларына және білім беру ұйымындағы педагогтер тобының ерекшеліктеріне наза аударылып, практикалық және теориялық тұрғыда зерделенеді. Сондай ақ осы пән шеңберінде команда құруды түсінудің негізгі тәсілдері ретінде тұлғалық типологиялық тәсілдер мен рөлдік тәсіл, білім беру ұйымындағы командалық құрылыс үдерістері қамтылады да өз тарапынан команданы құрудың жалпы технологиясын, командалық құру процесінің негізгі кезеңдерін зерттеуге және педагогикалық команданың қалыптасу ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Артпедагогика
Пән бойынша заманауи арт-педагогикалық технологиялардың талдауды және оларды білім беру тәжірибесінде қолдану шарттарын зерделеуге; оқытуды әзірлеу және жоспарлауда жеке білім беру бағдарламаларының аясында арт-педагогика қағидаттарын қолдануға; жеке білім беру траекториясын жоспарлау мен әртүрлі дидактикалық жағдайларда бірлескен білім беру қызметін жобалау кезінде арт-терапия әдістерін таңдау және негіздеу; арт-педагогикалық және арт-терапевтік технологиялар негізінде білім алушылардың денсаулығын нығайту және сақтау мақсатында оқу процесін ұтымды ұйымдастыру; арт-педагогикалық технологияларды балалардың тұлғалқ ерекшеліктері мен әртүрлі санаттарын оқыту мен тәрбиелеудің әдістері және құралдары ретінде тұлғалық даму ерекшеліктерін ескере отырып пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың эмоционалдық-мінез-құлық саласындағы психокоррекция
Пән бойынша білім беру бағыттары әлеуметтік өзара іс-әрекетті, ынтымақтастықты және әлеуметтік және кәсіптік салалардағы жанжалдарды шешуді, толеранттылықты, әлеуметтік ұтқырлықты зерделеуге бағытталған. ЕББҚ бар балаларға жеке-бағдарланған және сараланған тәсілдер негізінде түзету-білім беру бағдарламаларын ұтымды таңдау және іске асыру қабілетін, түзету мен дамытушы ортаны ұйымдастыру, оны әдістемелік қамтамасыз ету және ЕББҚ бар адамдарды табысты әлеуметтендіру мақсатында білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салаларында түзету - өтемақы жұмыстарын жүргізу қабілетін дамытады; білім берудің интегративті модельдерін іске асыру мақсатында арнайы (түзету) және жалпы білім беру мекемелері жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бала-ата-ана-отбасы қарым-қатынасының психокоррекциясы
Пән бойынша балалар мен ата-аналар қарым-қатынасының психологиялық ерекшеліктері мен отбасылық диагностика әдістері мен отбасылық терапия әдістерін, баланың әртүрлі жас кезеңдерінде дамуындағы отбасылық тәрбиенің рөлі мен отбасының нормативтік және нормативтік емес дағдарыстары мен жеңу стратегияларын, қабілеттерін көрсетуге бағытталған: отбасы мен балаға әртүрлі жас кезеңдерінде көмек көрсету; сараптаманың түрлері (құқықтық - психологиялық, әскери, медициналық-әлеуметтік және медициналық-педагогикалық сараптама) шеңберінде психологиялық зерттеу жүргізу, оның нәтижелерін талдау және сараптаманың міндеттері мен пайдаланушының сұраныстарына барабар сараптамалық қорытынды тұжырымдап, отбасымен бала тәрбиесі бойынша, олардың өзара қарым-қатынастары бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүргізу бойынша білімдер қамтылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық психология және отбасылық кеңес
Пән бойынша педагог психологтың кәсіби қызметінің диагностикалық-аналитикалық, консультациялық, психопрофилактикалық, түзету - дамытушылық түрлерін зерделеуге бағытталған білім алады. Сонымен қатар кәсіби бағыттағы әрекеттер: диагностикалық-аналитикалық салада, ерлі-зайыптылық және ата-ана мен бала қарым-қатынасының ерекшеліктерін диагностикалау; зерттеу нәтижелері бойынша психологиялық қорытынды тұжырымдау; қолайлы психологиялық климат құруға бағытталған психопрофилактикалық жұмыс жүргізу; отбасылық жанжалдардың және отбасының деформациясының алдын алу; түзету-дамыту қызметі саласында: отбасымен жұмыс істеудің заманауи ғылыми негізделген әдістерін қолдану; отбасылармен ата-ана мен бала қарым-қатынасының дисгармониясы; ата-аналарға ата-ана мен бала, ерлі-зайыптылық қатынастардың дисгармониясы мәселелері бойынша кеңес беру; дамуында ауытқулары бар балалары бар ата-аналармен психологиялық жұмыстар жүргізу бағытындағы білімдермен қамтылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары
Пән бойынша проблемалардың қазіргі жағдайы, тұлғаның мінез-құлқының ауытқулары бойынша негізгі әдістері, оған әлеуметтік-психологиялық әсері, қажетті теориялық білімді зерттеуге бағытталған. Тұлғаның девиантты мінез-құлқының дамуының себептерін және кәмелетке толмағандарға қатысты мемлекеттік саясат шеңберінде мәселенің басымдылығын түсіну; педагог-психологтің жұмысында алынған білімнің орны мен рөлі туралы идеяларды қалыптастыру; девиантты мінез-құлық формаларын түзету мен алдын алудың кәсіби әдіс – тәсілдерді зерттеу; девиантты және деликвентті мінез-құлық формаларын анықтай алу мен оның себептерін талдау, алынған білімді профилактикалық және түзету жұмыстарында қолдану, тұлғалық және топтық түзету-даму мен оңалту бағдарламаларын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі психологиядағы математикалық - статистикалық талдауларда АКТ қолдану
Пән бойынша психологиядағы және онымен байланысты салалардағы сандық зерттеулердің деректерін дербес талдау үшін қажетті статистикалық әдістер мен модельдерді зерделеуге, деректерді талдаудың қарапайым әдістерін қолдану, деректерді талдаудың күрделі технологияларын қолдану нәтижелерін дұрыс таңдау және түсіндіру, өлшемдерді дұрыс түсіндіру дағдылары мен статистикалық талдауының нәтижелерін дамытуға бағытталған. Осы пән аясында білім алушылар зерттеудің математикалық модельдерінің жүйесін меңгереді: өлшеу, сипаттау және статистикалық қорытынды; Деректерді талдаудың көпөлшемді математикалық әдістері мен модельдерінің жүйесі; осы жүйелердің әрбір элементінің қолданылуы мен нәтижелерін интерпретациялау шектері тұрғысынан тағайындалулар бойынша білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік психология
Пән бойынша білім беру бағарламасының ерекшеліктерін ескере отырып эксперименттік зерттеудің әртүрлі түрлерін жоспарлап жүзеге асыруды зерттеуге бағытталған, ықтимал зерттеу нәтижелерін болжаудың жанама айнымалыларын, деректерді ұсыну нысандарын іріктеу және бақылау әдістерін ұйымдастыруларды жүзеге асыру бағытында білім береді. Сонымен қатар эксперименттегі бірінші және екінші типтегі қателіктердің ықтималдығын бағалау, қорытынды статистикасын жүзеге асыру, математикалық - статистикалық өңдеу, талдау және визуализация, эксперимент деректерін интерпретациялау, эксперименттік міндеттерді шешу кезінде статистикалық бағдарламалармен жұмыс, мақсатқа байланысты тұжырымдау және эксперименттік зерттеу жүргізу, қарапайым матрица мен негізгі әсерлер, өзара әрекеттесу нәтижелері түріндегі эксперименттік зерттеу дерекқорын жобалау дағдыларын игеру бағыттарында білім береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саласында қақтығыстар психологиясы
Пән бойынша білім беру саласындағы қақтығыстық жағдайлардың пайда болуы, дамуы және шешілу жолдары туралы негізгі теориялық ұғымдарды, сондай-ақ қақтығыстардың психологиялық феноменологиясын, медиация заңдарын және жанжалдардағы психологиялық түзету, кеңес беру жұмыстарының нысандарын зерттеуге бағытталған. Тұлғааралық және топаралық қақтығыстар мәселелерін қарастыруға, келіссөздер процесінің психологиялық аспектілерін зерттеуге, психологтың тиімді медиация дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық түзету және психотерапия практикумы
Пән бойынша психологиялық-педагогикалық диагностикалық жұмыстарды дайындау және жүргізу әдістемелері мен тәсілдерін қолдану бойынша берік білімді, біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға; кәсіби - педагогикалық жағдайларды жүйелі талдауды модельдеудің және сындарлы шешудің теориялық және практикалық негіздерін алуға бағытталған; педагог - психологтің кәсіби құзыреттілігін дамыту, психологиялық-педагогикалық қызметтің әртүрлі нысандарын жобалау, болжау мен жүзеге асыру, болашақ педагог - психологтың мотивациялық-кәсіби, интеллектуалдық - шығармашылық, коммуникациялық әлеуетін жандандыру мазмұны мен әдістемесін меңгеру жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру: жаһандық көзқарас
Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- "Адам—тіршілік ету ортасы" жүйесінде тіршілік ету қауіпсіздігінің теориялық негіздерін білу; білім беру ұйымдарында тіршілік ету қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін қолдану, төтенше жағдайларда қызметкерлердің әрекетін талдау, зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және бағалау.
- Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Білім беру процесіне қатысушыларды қолдану, талдау және дәлелді түрде сендіру; барлық субъектілермен іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынасты кәсіби құру, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, бейімдік білім беру ортасын құру бойынша кәсіби қызметтің педагогикалық рефлексиясын, психопрофилактикалық жұмысты жүзеге асыру
- Білім беру жүйесіндегі мәселелерді талдау, білім беру менеджментінің білім негізінде білім беру үдерісін басқару; жобалық менеджмент, көшбасшылық қасиеттерді, эмоционалдық интеллектіні дамыту, командада және жобаларды алға жылжыту бойынша жеке жұмыс істеу, жауапты шешімдер қабылдау.
- Педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату; жарақаттан кейінгі және дағдарыстық психологиялық жағдайларға психологиялық зерттеу жүргізу бағдарламасын әзірлеу және кәсіби қызметтің педагогикалық рефлексиясын жүзеге асыру.
- Мектеп гигиенасы мен жас ерекшелік физиологиясын білу негізінде білім алушылардың денсаулық мәселелерінде себеп-салдарлық байланыс орнату, бұзылыстардың алдын алу әдістері мен тәсілдерін анықтау және оқушының дене, психикалық және психологиялық денсаулығын нығайту.
- Жобалау, зерттеу қызметін ұйымдастыру кезінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану, оқушылардың функционалдық сауаттылығын, сыни ойлауын дамыту мақсатында эксперимент жүргізу.
- Нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдау, бағалау үшін критерийді әзірлеу, кәсіби қызметте білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық мониторинг жүргізу үшін қазіргі заманғы құралдарды, бағалау процедураларын және ақпараттық технологияларды қолдану.
- Білім беру процесінің субъектілеріне кеңес берудің әртүрлі әдістерін қолдану, даму, оқыту, кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша саралау, психотерапия техникасын, соның ішінде алдын алу және түзету үшін арт-терапия техникасын таңдау және әзірлеу.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Психологиялық - педагогикалық ғылым мәселелері туралы білімді көрсету, тұлға мен қоғам дамуының жас ерекшелік жеке - психологиялық факторларын саралау, жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың нақты әдістерін қолдану, педагог – психологтың практикалық қызметінде қолдану үшін стандартты емес шешімдерді генерациялау.
- Девиантты мінез - құлықты және ауытқушылықтары бар балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыста психотерапия мен психокоррекция ерекшеліктерін білу, жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсіл негізінде және ауытқушылық мінез-құлық жағдайында білім беру қызметінің дамытушы және түзету бағдарламаларын жасау, ата-аналарға балаларды тәрбиелеуде психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
- Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын және оқу процесін ұйымдастыру және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
- Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы білімдерін көрсетеді, шет тілін кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда қолдана отырып, елде және шетелде жүргізіліп жатқан білім беру проблемаларын зерттеу туралы көпшілік алдында сөйлей біледі.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)