6B01101 Педагогика және психология в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында кең іргелі білімі бар, негізгі кәсіби құзыреттілігі бар, психологиялық-педагогикалық практикада психодиагностикалық, түзету, кеңес беру және ағартушылық қызметтерін белсенді, шығармашылықпен пайдалануға дайын бакалаврды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы психология
Психофизиология және нейропсихология
Психологиялық-педагогикалық кәсіптік әрекетіне кіріспе
Педагогика
Әлеуметтік психология
-
2 Оқу жылы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Білім берудегі психологиялық қызмет
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Психология және педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Білім берудегі сандық технологиялар
Экология және өмір қауіпсіздігі
Тұлға психологиясы
Гендерлік және дифференциалды психология
Педагогика және психология тарихы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
-
3 Оқу жылы
Когнитивті психологиясы
Дарындылық психологиясы
Мектептегі психологиялық эксперименттік жұмысты ұйымдастыру
Педагогикалық психология
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Инклюзивті білім беру
Психологиялық-педагогикалық түзету және психотерапия негіздері
Стресс және денсаулық психологиясы
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Психологиялық кеңес беру
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Виктимология
Этнопедагогика және этнопсихология
Арт-терапия
Білім берудегі тимбилдинг
Артпедагогика
-
4 Оқу жылы
Балалардың эмоционалдық-мінез-құлық саласындағы психокоррекция
Бала-ата-ана-отбасы қарым-қатынасының психокоррекциясы
Отбасылық психология және отбасылық кеңес
Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары
Қазіргі психологиядағы математикалық - статистикалық талдауларда АКТ қолдану
Іс-әрекеттегі зерттеу
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Эксперименттік психология
Білім беру саласында қақтығыстар психологиясы
Психологиялық-педагогикалық түзету және психотерапия практикумы
Білім беру: жаһандық көзқарас
Профессии
Оқыту нәтижелері
- "Адам—тіршілік ету ортасы" жүйесінде тіршілік ету қауіпсіздігінің теориялық негіздерін білу; білім беру ұйымдарында тіршілік ету қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін қолдану, төтенше жағдайларда қызметкерлердің әрекетін талдау, зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және бағалау.
- Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Білім беру процесіне қатысушыларды қолдану, талдау және дәлелді түрде сендіру; барлық субъектілермен іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынасты кәсіби құру, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, бейімдік білім беру ортасын құру бойынша кәсіби қызметтің педагогикалық рефлексиясын, психопрофилактикалық жұмысты жүзеге асыру
- Білім беру жүйесіндегі мәселелерді талдау, білім беру менеджментінің білім негізінде білім беру үдерісін басқару; жобалық менеджмент, көшбасшылық қасиеттерді, эмоционалдық интеллектіні дамыту, командада және жобаларды алға жылжыту бойынша жеке жұмыс істеу, жауапты шешімдер қабылдау.
- Педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, балалармен тиімді қарым-қатынас орнату; жарақаттан кейінгі және дағдарыстық психологиялық жағдайларға психологиялық зерттеу жүргізу бағдарламасын әзірлеу және кәсіби қызметтің педагогикалық рефлексиясын жүзеге асыру.
- Мектеп гигиенасы мен жас ерекшелік физиологиясын білу негізінде білім алушылардың денсаулық мәселелерінде себеп-салдарлық байланыс орнату, бұзылыстардың алдын алу әдістері мен тәсілдерін анықтау және оқушының дене, психикалық және психологиялық денсаулығын нығайту.
- Жобалау, зерттеу қызметін ұйымдастыру кезінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану, оқушылардың функционалдық сауаттылығын, сыни ойлауын дамыту мақсатында эксперимент жүргізу.
- Нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдау, бағалау үшін критерийді әзірлеу, кәсіби қызметте білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық мониторинг жүргізу үшін қазіргі заманғы құралдарды, бағалау процедураларын және ақпараттық технологияларды қолдану.
- Білім беру процесінің субъектілеріне кеңес берудің әртүрлі әдістерін қолдану, даму, оқыту, кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша саралау, психотерапия техникасын, соның ішінде алдын алу және түзету үшін арт-терапия техникасын таңдау және әзірлеу.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Психологиялық - педагогикалық ғылым мәселелері туралы білімді көрсету, тұлға мен қоғам дамуының жас ерекшелік жеке - психологиялық факторларын саралау, жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың нақты әдістерін қолдану, педагог – психологтың практикалық қызметінде қолдану үшін стандартты емес шешімдерді генерациялау.
- Девиантты мінез - құлықты және ауытқушылықтары бар балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыста психотерапия мен психокоррекция ерекшеліктерін білу, жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсіл негізінде және ауытқушылық мінез-құлық жағдайында білім беру қызметінің дамытушы және түзету бағдарламаларын жасау, ата-аналарға балаларды тәрбиелеуде психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
- Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын және оқу процесін ұйымдастыру және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
- Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы білімдерін көрсетеді, шет тілін кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда қолдана отырып, елде және шетелде жүргізіліп жатқан білім беру проблемаларын зерттеу туралы көпшілік алдында сөйлей біледі.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті