6B01101 Педагогика және психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - педагогика және психология саласы бойынша елімізде және аймақта сұранысқа ие сапалы маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жалпы психология
Пәннің мақсаты, студенттердің алған білімдері мен зерттеу дағдылары негізінде психологиялық ойлауын дамыту, семинар-практикалық сабақтар процесінде психологиялық құбылыстарды жүйелі талдауда ептілік пен дағдыны қалыптастыру. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы психологиялық құбылыстарға және негізгі теориялар мен қолданбалы әдістеріне талдау жасау, зерттеулер үшін қажетті әдістер мен әдістемелерді дұрыс таңдау, жоспарлау мен өткізу, кәсіби қарым-қатынас түрлеріне, психикалық жағдайлар мен қасиеттерге талдау жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пән педагогикалық кәсіптің мәні, оның адам мен қоғам өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; педагогикалық іс-әрекеттің мотивациясын қалыптастырады. Нәтижесінде білім алушылар теориялық білімді оқу, кәсіптік бағдарланған тапсырмаларды табысты орындау үшін қолдана алады; өз еңбегінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай алады; педагогикалық ғылым мен практика мәселелері бойынша өз ұстанымын дәлелді түрде білдіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері
Пәннің мақсаты: оқушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерді біріктіру және жүйелеу; студенттің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, балалар ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы біртұтас және тұрақты түсінігін қалыптастыруға ықпал ету; болашақ педагогтың дене және ақыл-ой қызметін қолдауға бағытталған жұмыста кәсіби құзыреттілігін кеңейту. - мектеп жасындағы балалардың әртүрлі іс-әрекеттері кезіндегі жұмысқа қабілеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Реформатырлық педагогика
Пән мектеп жүйесін өзгертудің тиімді жолдарын негіздейтін өткен ғасырлардағы әлеуметтік-педагогикалық ойдағы тұжырымдамалар мен ағымдар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар белгілі бір тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайда педагогикалық ғылым мен практиканың дамуының белгілі бір деңгейіне тән озық педагогикалық идеяларды, тұжырымдамалар мен білім беру модельдерін талдай және бағалай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы психология тарихы және этнопсихология
Бұл пәнде тарихи уақыт контекстінде психологияның негізгі мәселелері, ұғымдары мен бағыттары, қазіргі ғылыми психологиялық мектептер мен бағыттарда бағдарлай білу қабілеті бар. Тәуелсіз, егемен және көп ұлтты мемлекеттің қазіргі заманғы құрылысының реализациясы этносаралық қатынастардың, этносаралық өзара іс-қимылдың даму динамикасын, этникалық сана-сезімнің, этникалық шиеленістің және этникалық қақтығыстардың қалыптасу ерекшеліктерін зерттеуге арналған теориялық және эмпирикалық зерттеулердің пайда болуын ынталандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы педагогика тарихы және этнопедагогика
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы педагогика мен этнопедагогиканың тарихи негіздерін зерттеу. Оқыту нәтижелері: педагогика және этнопедагогика тарихын терең түсіну, сыни педагогикалық ойлауды дамыту, болашақ мамандардың дүниетанымдық және педагогикалық мәдениетін арттыру, оларды басқа этностардың мәдениеті мен дәстүрлеріне достық және өзара құрмет рухында жас ұрпақты тәрбиелеуге дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Пәннің мақсаты адамзат эволюциясының барлық белгілі кезеңдерінде психологиялық білімнің мазмұнын жинақтау және зерттеу болып табылады. Оқу курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар басқа ғылыми пәндер шеңберінде психологиялық білімді қалыптастыру кезеңін, психологияны дербес ғылыми пән ретінде, психологияның қазіргі жай-күйін, психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарын, психологиялық ғылым мен психологиялық практиканы, практикалық психологияның негізгі бағыттарын, психологиялық білімді практикалық қолдану салаларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психолог қызметіндегі қарым-қатынас
Пәнді оқытудың мақсаты – психологтың қызметіндегі негізгі категориялар мен коммуникация ұғымдары туралы білім беру, сонымен қатар студенттердің кәсіби қарым-қатынас саласындағы білімдерін, дағдыларын қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгерут; өзінің кәсіби қызметінің коммуникативті жағын талдау тәсілдері: іскерлік қарым-қатынастың негізгі заңдылықтары мен принциптерін түсіну. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы психологиялық әсер ету әдістері мен тәсілдерін қолдана алады, күрделі жағдайларда, әртүрлі типтегі ұйымдарда, соның ішінде білім беру ұйымдарында қарым-қатынас арқылы психологиялық әсер етудің негізгі конструкциялары мен әдістерін талдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы және педагогикасы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерде туғаннан бастап өмірінің соңына дейінгі онтогенез барысында адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру, оның негізінде әртүрлі жас кезеңдерінде адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық-бағдарланған мәселелері әзірлеу. Оқыту нәтижелері: адамның психологиялық-жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы теориялық білімді және балалық шақтың әртүрлі кезеңдерінде оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру әдістемесінің, әдістерінің, құралдары мен технологияларының педагогикалық аспектілерінің идеяларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Пән әлеуметтік педагог қызметінің нормативтік-құқықтық және этикалық негіздері туралы білім алуға, әлеуметтік педагог жұмысының әдістерін, нысандарын, бағыттарын неғұрлым орынды және оңтайлы жүзеге асырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің қағидаттарына сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен нысандарын қолдана алады; балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік даму процесін жоспарлауға, ұйымдастыруға және басқаруға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда тұлғаның әлеуметтік психологиясы, тұлға мен топтың өзара әсері, қарым-қатынас және әлеуметтік таным, тұлғааралық әсер сияқты іргелі мәселелер туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушы: әлеуметтік психологияның пәнін, тарихы мен әдістерін, шетелде заманауи әлеуметтік психологияның қалыптасуын, тұлғаның әлеуметтік психологиясын, әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретіндегі өзіндік тұжырымдаманы, тұлғаның әлеуметтенуін, тұлғааралық өзара әрекеттесу психологиясын, тұлғааралық таным психологиясын, шағын топтардың психологиясын, шағын топтардағы көшбасшылықты игереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі психологиялық қызметті ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты: оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуға психологиялық қолдау көрсету пәнді оқыту нәтижесінде студент, оқушылардың өзін-өзі дамыту қабілетіне ықпал ету, білім алушылардың шығармашылығын дамыту, психологиялық қиыншылықтарды шешуде психологиялық алдан алу, диагностикалық, түзету жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдап, ата-аналарға, ұстаздарға, оқушыларға психологиялық кеңестер беру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты: білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың теориясы мен технологиясын меңгеру, критериалды бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім беру мекемесінің қызметін критериалды бағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер білім беру саласындағы критериалды бағалау теориясы мен практикасы саласында, білім беру саласындағы қызметті бағалау үшін қажетті критерийлерді іздеуде және таңдауда, білім беру мекемелерінде білім беру сапасын арттыруға ықпал ете отырып, педагогикалық мәселелерді қоюда және шешуде құзыретті болуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіптік іс-әрекеттің психологиялық жүйесі туралы, кәсіп, кәсіпкерлік туралы, еңбек субъектісінің қалыптасуының негізгі кезеңдері және кәсіби еңбекті басқару және уақытты басқаруды қалыптастыру. Студент курстан өз бетінше және тиімді түрде әртүрлі профессиограммаларды талдап, құрастыра алады, психологиялық әдістерді бағдарлау және таңдау дағдыларына ие болады, кәсіби іріктеудің психологиялық аспектілерін негіздей алады, кәсіби қайшылықтарды шеше алады, жеке жұмыс стилін анықтай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пәнді оқытудағы мақсат: кәсіби мамандарды даярлауда педагогикалық психологияның ғылыми жетістіктеріне сүйеніп, қазіргі мектеп оқушыларының психологиясын және олардың психикалық даму ерекшеліктеріне орай кездесетін түрлі проблемаларды шешудің жаға негізін қалыптастыруда оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының теориялық негізін меңгерту. Пәнді оқыту нәтижесінде студент, педагогикалық психологияның қазіргі мәселелері бойынша негізгі білімдерді, психикалық дамудың заңдылықтары мен психологиялық механизмдерін меңгереді; отандық және шетелдік жалпы психологиялық білімдер көзін кеңінен пайдаланып, педагогикалық психология саласында тарихи тұрғыдан қалыптасқан бүгінгі күнгі көзқарастар мен зерттеушілік позияцияларды оқытуды тұлғалық – әс-әрекеттік тұрғыдан шешудің шығармашылық мүмкіндіктерін қалыптастырады; алынған білімдерді тәжірибеде қолдана алу; тәжірибеде оқу-зерттелінушілік дағдыларды пайдалана білуге үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экспериментальды психология
Пәнді меңгерудің мақсаты – психологиялық зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерінің негіздерін меңгеру. Оқыту нәтижесінде студент тұлғаны зерттеуде психодиагностикалық әдістер мен әдістерді өз бетінше қолдана алады, психологиялық зерттеу барысында алынған нәтижелерді адекватты және сыни тұрғыдан бағалайды және талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Суицидология және дағдарыс психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерді қазіргі суицидология мен дағдарыс психологиясының негізгі мәселелерімен, бағыттарымен және категорияларымен таныстыру; әртүрлі дағдарыс кезеңдеріндегі суицидтік мінез-құлық пен адаммен жұмыс істеу әдістері мен технологиялары туралы білім беру. Пәнді оқыту нәтижесінде студент мінез-құлық бұзылыстарын, жеке-даралық қасиеттерін, конституциялық ерекшеліктерін, темпераментіне талдау жасауды үйренеді, сонымен бірге, суицидтік әрекеттің алдын-алудың әдіст-тәсілдерін қолдана алады; әр түрлі дағдарыстық жағдайларда мәселелерді талдау және шешу жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Пән студенттердің ғылыми-зерттеу іс - әрекеттерінің теориялық-әдістемелік базасын сипаттайтын жүйелі ғылыми психологиялық білімді түсінуіне бағытталған және тұтастай алғанда эксперименттік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық және практикаға бағытталған тәсілдерін қарастырады, сонымен бірге болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу қызметінің базасын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Пәннің мақсаты студенттердің алған білімдері мен дағдыларын болашақ кәсіби іс-әрекетінде қолдануды ескере отырып, психологиялық-педагогикалық диагностика саласында теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Оқыту нәтижесінде студент мамандықтың жоғары әлеуметтік мәнін түсіне алады, кәсіби этика қағидаларын сақтай отырып, кәсіби міндеттерін жауапкершілікпен және тиімді орындай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психокоррекция
Пәннің мақсаты студенттердің практикалық психология және психокоррекция жүйесіндегі құзыреттілігін оның маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыру. Бұл пән оқыту барысында студент психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары мен оның негізгі принциптерін, коррекциялық психологияның мақсаттары мен міндеттерін, түзете-дамыту жолдарының мәнін түсініп, әртүрлі психокоррекциялық тәсілдер мен техникаларды қолдана отыра, танымдық және психикалық даму бұзылыстарымен жұмыс істеуге бағытталған. психологиялық түзету әдістері мен әдістемелерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің оқу процесін басқара білуін қалыптастыру, дәріс және практикалық сабақтарда, әртүрлі әдістер мен құралдардың көмегімен өздік жұмыстарда педагогикалық білім мен іс-әрекеттерді түсіндіру, пысықтау және игеруді бақылау болып табылады. Пәнді игерудің нәтижесі жалпы және орта арнайы білім беру бағдарламалары шеңберінде білім алушылардың қызметін ұйымдастыруға, жоспарлауға, өткізуге және бағалауға, сондай-ақ бағалау құралдарын қоса алғанда, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге мүмкіндік беретін студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі
Психологиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі - психология ғылымының негізгі базалық саласына жатады. Психологиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі пәні білім беру (оқыту мен тәрбие) үрдісін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтары, құралдары мен тәсілдері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивты педагогика
Пән педагогикалық процестің субъектісі ретінде баланың интеллектуалдық дамуының этиологиясы мен динамикасы туралы студенттердің ғылыми түсінігін қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың білім беру және тәрбиелеу процесінде танымдық қабілеттерін жетілдіру бойынша білім, білік және дағдылар жүйесімен қаруландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Коррекциялық педагогика
Пәнді оқытудың мақсаты белгілі бір ауытқулары бар және олардан туындайтын ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке даму ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыру; олардың дамуындағы бұзылыстар мен ауытқуларды уақытылы диагностикалаудың, алдын алудың және түзетудің неғұрлым тиімді жолдарын анықтау құзыреттілігін дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: білім алушылардың қолдау мен түзетудегі жеке қажеттіліктерін анықтай алады; дамуында әртүрлі бұзылыстары мен ауытқулары бар балаларды бағалай алады, оқыту және тәрбиелеу, түзету әдістерін, құралдарын меңгереді; балаларды психологиялық-педагогикалық тұрғыдан сүйемелдеу дағдыларын қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау және ғылыми зерттеу әрекетінің негіздері
Пән студенттердің зерттеу және жобалау қызметі мәдениетінің негіздерін, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін әзірлеу, іске асыру және көпшілік алдында таныстыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу негіздерінің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға, ұтымды және тиімді ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу кезінде ғылыми сүйемелдеу бойынша қажетті әдістемелік көмек көрсетуге, ғылыми нәтижелерді жинақтауға және ұсынуға, презентациялар дайындауға ықпал етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру жүйесіндегі креативты педагогикалық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің заманауи оқыту технологиялары туралы білімдерін кеңейту; оқу процесінде педагогикалық технологияларды іске асыру кезінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқығаннан кейін студенттер білім беру технологиялары мен цифрлық ортаны пайдалана отырып, тиісті инновациялық педагогикалық тәсілдер мен оқытудың белсенді әдістерін таңдау арқылы сындарлы және инклюзивті білім беру процесін жобалау; оқыту нәтижелерін, білім алушылардың даму деңгейін/білімін бағалау әдістері мен тәсілдерін қолдану құзіреттеріне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру мекемелеріндегі экспериментальды әрекетті ұйымдастыру мен басқару негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді оқу-тәрбие үдерісін технологиялаумен байланысты Білім және іскерлікпен қаруландыру, өз бетінше ұғынылатын кәсіби-педагогикалық қызметке ынталандыру болып табылады. Оқу пәні білім алушыларға креативті педагогикалық технологияның теориялық аспектілерін ашып қана қоймай, сонымен қатар оқу процесін ойлау қабілетін, болашақты құруға, салыстырмалы талдауға, өз қорытындыларын синтездеуге және ресімдеуге бағыттайды, танымдық қабілеттерін дамытады, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту мүмкіндіктерін іске асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Практикалық педагогика және психология
Пәнді оқытудың мақсаты: педагог пен практикалық психологтің практикалық педагогика мен психологияның негізгі, іргелі ережелері саласындағы кәсіби құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру, педагогикалық міндеттерді шешу тәжірибесін, практикалық психологияның клиенттік саласы проблематикасы контекстінде психологиялық көмекті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру, кәсіби маңызды қасиеттерді дамытуға ықпал ету. Оқыту нәтижелері: практикалық қызметте педагогикалық өзара іс-қимылды жоспарлау және ұйымдастыру; педагогикалық шығармашылық пен педагогикалық жаңашылдықтың ерекшеліктерін меңгеру; практикалық психология технологияларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық қатынас психологиясы және педагогикасы
Пәннің мақсаты: білім алушылардың отбасылық тәрбие және отбасылық қарым-қатынас мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу нәтижесінде білімалушылар: отбасы-неке және бала-ата-ана қатынастарының даму тенденцияларының негізгі мәселелер мен түсініктерін; отбасындағы психологиялық диссонанстың себептерін, отбасылық қатынастардың ыдырауының концепциялары мен формаларын; отбасымен диагностикалық және коррекциялық жұмыстың ерекшеліктерімен және отбасының шағын зерттеулерін жүргізе білуін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Курс болашақ бакалаврлардың әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне ықпал етеді; басқару міндеттерін шешу үрдістерін зерттеу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқару ойлауын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі мектептердегі нормативты-құжаттарды жүзеге асыру технологиялары
Пән ҚР білім беру ұйымдары мен мектептерінің педагог-психологінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеуге; құжаттардың түрлерімен жұмыс тәжірибесін қалыптастыруға және оларды іс жүзінде пайдалануға және білім алушылармен, ата-аналармен, әріптестермен өзінің психологиялық-педагогикалық қызметін жоспарлау, іске асыру кезінде басшылыққа алуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ҚР білім беру жүйесінің нормативтік-заңнамалық базасын, педагог-психологтің кәсіби қызметін реттейтін құжаттарды, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді психологиялық кеңес беру тәжірибесіне кәсіби даярлау болып табылады. Кәсіби психолог кеңесшінің қызметінің дағдыларына үйрету, психологиялық кеңес берудің ерекшелігін білу және өз бетінше оны тәжірибеде қолдану, психологиялық мәселені сауатты түрде шешуге қажетті білім түрлерін меңгеру және клиентке психологиялық көмек мазмұнына қарай өз мәселесін шешуге көмектесу, қлиентпен жағымды психологиялық қарым қатынас орнату, психологиялық кеңес барысында жинақтаған білім қорын дұрыс қолдана алу, дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен сәйкестендіру, нәтижеге қол жеткізу барысында өз қызметін бақылауды жүзеге асыру, ұсынылған шарттар мен талаптар шеңберінде іс-қимыл тәсілдерін анықтау, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзету
- ғылыми зерттеу әдістерін білу және пайдалану, академиялық мәтіндерді жазу дағдысының болуы және оларды психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында қолдану; білім алудың креативті әдістері мен технологияларын пайдалану, оқу процесін жобалау
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- білім алуға жауапкершілік қарым-қатынасты қалыптастру, таңдалған мамандығына уәждеме негізінде өзін-өзі дамытуға және өздігінен білім алуға дайын және қабілетті болу, әлеуметтік маңызы бар еңбекке қатысу тәжірибесін дамыту
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды шешуге байланысты оқу әрекеттерін жобалау, жоспарлау және орындау
- педагогикалық және психологиялық талдау жүргізу, мақсаттарды анықтау, психологиялық–педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)