6B01101 Педагогика және психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру үдерісіне қатысушыларға білікті психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, кәсіби құзыреттілігі мен жеке қасиеттері дамыған педагог-психологтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық қызметке кіріспе
Пәннің мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби бағыт пен құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін: білім беру мекемесіндегі педагог-психолог қызметінің функцияларын, түрлері мен бағыттарын; педагог-психолог жұмысының негізгі формалары мен әдістерін; маманның біліктілік сипаттамасын және педагог-психологтың жеке басына қойылатын кәсіби талаптарды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Мақсаты - жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімді қалыптастыру. Пән жас ерекшеліктері анатомиясы мен физиологиясын, мектеп гигиенасы мәселелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдердің өсу және даму заңдылықтарын, ағза мен ағзаның жекелеген бөліктерінің сыртқы әсерлерге байланысты тұтас сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагогикалық психология
Мақсаты: оқу-тәрбие іс-әрекеті жағдайында жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені (интеллектуалдық, адамгершілік, эстетикалық, өндірістік және т.б.) сіңіру заңдылықтарын зерттеу арқылы педагогикалық психология саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім беру міндеттерін орындау тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын және оқытудың психологиялық аспектілерін жетілдіретін оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика және психология
Пәннің мақсаты: қоғамдағы адам дамуының әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі білім негізінде кәсіби мәселелерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Курс жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтарын, шағын және үлкен топтардың ерекшеліктерін; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің принциптеріне сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формаларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Педагог-психологтың қызметіндегі тренингтер
Пәннің мақсаты: әртүрлі жас топтары үшін тренингті ұйымдастырудың принциптері мен заңдылықтары туралы жүйелі теориялық және қолданбалы білім қалыптастыру. Курс білім берудегі тренинг тұжырымдамаларын, түрлерін, нысандарын, әдістері мен модельдерін, тренингтік топтардың түрлерін, білім беруде тренинг өткізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілерін зерделеуге; кәсіби қызметте қажетті психологиялық-педагогикалық сипаттағы жаттығулар жүйесін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Когнитивті психология және педагогика
Пәннің мақсаты: когнитивті психология және педагогика саласындағы теориялық және эмпирикалық білім жүйесін қалыптастыру; оқытуда когнитивті әдістерді қолдану дағдылары. Курс когнитивті қызметтің психологиялық және психофизиологиялық механизмдерін зерттеуге; интеллектуалды қабілеттерді диагностикалау әдістерін қолдануға; оқу мәселелерін шешуде когнитивті психология мен педагогиканың мүмкіндіктерін талдауға; интеллектуалды қабілеттерді ескере отырып, педагогикалық әсерді жобалауға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық коррекция
Пәннің мақсаты: диагностикалық-түзету жұмыстарын жүзеге асыру және балалар мен жасөспірімдерге түзету-дамытушылық көмек көрсету қабілеттерін қалыптастыру. Курс топтық түзету әдістерін талдауға, тұлғаның эмоционалды-ерікті саласын түзетуге; жеке және топтық психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламаларын талдауға және әзірлеуге бағытталған. Арнайы (түзету) және жалпы білім беретін мекемелер жағдайында түзету-педагогикалық қызметтің ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Білім берудегі диагностика
Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесс; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері зерделенетін болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерді ғылыми білім жүйесімен қаруландыру теориялық-әдіснамалық негіздер, принциптер, мазмұн, әдістер, формалар және орта білімнен кейінгі кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде Педагогиканы оқыту құралдары, сондай-ақ оларда білім беру практикасында педагогиканы оқытудың мазмұнын, әдістері мен нысандарын іске асырудың кәсіптік дағдылары мен дағдыларын игеруге бағдарлануды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Отбасы педагогикасы мен психологиясы
Пәннің мақсаты: отбасының шағын әлеуметтік топ ретіндегі заңдылықтары мен қызметі туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыру. Курс отбасының функциялары мен құрылымын, психологиясы мен отбасылық қатынастарды, отбасының әлеуметтік-психологиялық рөлін, отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздерін және балалар мен ата-аналар қатынастарын, балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы отбасы мен білім беру мекемелерінің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Салыстырмалы педагогика
Пәннің мақсаты: халықаралық контексте әртүрлі білім беру мәселелерін салыстырмалы талдауды және шешуді қамтамасыз ететін мәдениетаралық құзыреттерді қалыптастыру. Курс әртүрлі елдердегі педагогика дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын сипаттайды; білім беру модельдері мен ұлттық білім беру жүйелерінің ерекшеліктерін қарастырады; әртүрлі білім беру жүйелерін салыстырмалы талдау әдістері; әртүрлі елдердегі оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесін жалпылау, өзара әрекеттесудің оң тенденцияларын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
ЕБҚ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша тьютордың қызметі
Пәннің мақсаты: ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс ЕБҚ бар білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу принциптерін, нысандарын талдауға; ЕБҚ бар білім алушыларды дамытудың психологиялық-педагогикалық диагностикасының әдістерін зерделеуге; ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің оңтайлы технологияларын қарастыруға; ЕБҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-тәрбие және әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайларды қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты: заманауи білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері және пайдалану принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс білім берудегі инновациялық технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін, педагогикалық инноватиканың мәні мен ерекшеліктерін, педагогтердің инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымын қарастырады, сонымен қатар білім берудің қазіргі басымдықтарын ескере отырып, педагогтің инновациялық қызметке дайындығының әртүрлі аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқытушылық қызметті жүзеге асыруға құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияны оқытудың нысандарын, әдістерін; психология бөлімдерін оқытудың ерекшеліктерін зерттейді; психология бойынша оқу процесін модельдеуге үйретеді; білім алушылармен табысты қарым-қатынас жасауға; психологияны оқытудағы білім беру технологияларын талдауға; білім беру мазмұнын құрылымдауға; оқытушылық қызметтегі әдістемелік құзыреттіліктің рөлін бағалауға үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі кеңес беру
Пәннің мақсаты: білім беруде психологиялық-педагогикалық кеңес берудің базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында:әртүрлі типтегі білім беру орталарында психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктері; консультация берудің қойылған міндеттеріне барабар әдістемелік құралдар; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері бойынша консультациялар; білім беру ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар қаралатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Дін және білім беру
Пәннің мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесі ұйымдарында дін туралы білімнің орны және оларды оқыту нысаны туралы сұрақтарды ашу; білім мен дін арасындағы қарым-қатынастың құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім беру ұйымдарындағы білім мен діннің, балалардың діни тәрбиесінің өзара қарым-қатынасы мәселесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық техника және шеберлік
Пәннің мақсаты: педагогикалық шеберлік пен техниканың негіздерін қалыптастыру, болашақ педагог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттерін, оның шығармашылық даралығын дамыту. Курс педагогикалық шеберліктің компоненттерін, кәсіби-жеке және жалпы педагогикалық қасиеттерді қарастырады; педагогикалық техниканың әдістерін, сөйлеу мәдениеті мен техникасын талдайды; педагогикалық этика мен қарым-қатынас нормаларының әлеуметтік маңызын бағалайды; тиімді педагогикалық өзара әрекеттесуді ұйымдастыраға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Денсаулық психологиясы
Пәннің мақсаты: денсаулық психологиясы туралы жүйелі теориялық және практикалық білімді және денсаулықтың алдын алу мен сақтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс негізгі психологиялық теориялардағы денсаулық пен ауруды түсіну тәсілдерін; денсаулықты анықтаудағы биологиялық, психологиялық және әлеуметтік қатынастарды зерттеуге бағытталған; денсаулықтың тұтастығы оның рухани, әлеуметтік, моральдық, психикалық, физикалық компоненттерінің бірлігі ретінде талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Пәннің мақсаты: практикалық психологияның негізгі, іргелі ережелері саласындағы кәсіби құзыреттілік негіздерін қалыптастыру. Курс практикалық психологияның әдістері мен технологияларын сипаттайды; практикалық консультативтік және психодиагностикалық қызметтің ерекшеліктерін талдайды; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, мінез-құлқын диагностикалау әдістері; диагностикалық, консультациялық және түзету рәсімдерін жобалауға, психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша практикалық ұсыныстар жасауды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивтік білім беруде ЕБҚ бар оқушыларды сүйемелдеу бойынша тьютор қызметіндегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты: ЕҚ бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде тьютордың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау алгоритмін түсіндіре алады; білім беру процесінде студенттерді психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің мазмұны мен әдістерін анықтау; ЕҚ бар студенттермен жұмыс істеуде инновациялық түзету, дамыту және оңалту технологияларын қолдану; ЕҚ бар студенттердің дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарламаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ынтымақтастық педагогикасы
Пәннің мақсаты: көп деңгейлі және полисубъективті өзара әрекеттесу өрісі ретінде қазіргі білім туралы түсінік қалыптастыру. Курс кәсіби-педагогикалық өзара іс-қимыл және ынтымақтастық процестерінің негізгі заңдылықтарын, принциптері мен ерекшеліктерін; педагогикалық өзара іс-қимылды ізгілендіру жолдары мен бағыттарын; әртүрлі әлеуметтік орталар мен жағдайларда педагогикалық өзара іс-қимыл әдістерін; ынтымақтастықта оқыту технологияларын жобалау мен іске асыруды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Пәннің мақсаты: жеке тұлғаны сәтті әлеуметтендіру, дамыту және оқыту үшін әлеуметтік-психологиялық жағдайлар жасауға бағытталған ағартушылық, диагностикалық және түзету-дамыту іс-шараларының кешенін іске асыру арқылы білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жобалауға және ұйымдастыруға дайындықты қалыптастыру. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің функциялары мен принциптері, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыс түрлері, олардың білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі (сатыларындағы) міндеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жобалау
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы үлгілеудің, жобалаудың нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, зерттеу, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаларды әзірлеу тұжырымдамасын негіздеу, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, ресімдеу. Пән теориялық курс болып табылады, педагогикалық қызмет саласында жобалаудың және модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Цель дисциплины: сформировать профессиональную компетентность в области научно-исследовательской деятельности. Курс направлен на рассмотрение типов и методов научного исследования; специфики психолого-педагогического исследования; методики опытно-поисковой и экспериментальной работы в образовательных учреждениях; конструировать исследования, основываясь на знаниях методологии науковедения; разрабатывать рекомендации по результатам психолого-педагогического исследования
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Пәннің мақсаты: зерттеу әдіснамасы мен деректерді сандық бағалау және нәтижелерді сапалы түсіндіру әдістерін білу негізінде психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу, эмпирикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Психологияның негізгі эмпирикалық әдістері зерттеледі – бақылаудан бастап объективті психикалық көрсеткіштерді тіркеуді қамтитын күрделі көп деңгейлі эксперименттерге дейін; эксперименттік зерттеуді ұйымдастырудың заманауи әдістерінде нұсқаулар берілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
ЕБҚ бар адамдардың кәсіби өзін-өзі анықтауындағы тьютор қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты: ЕҚБ бар тұлғалардың кәсіптік бағдар беру және кәсіби өзін-өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыруда студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіптік бағдар берудің жалпы жүйесіндегі ЕҚБ бар тұлғаларды кәсіптік бағдарлаудың ерекшеліктерін, ерекше қажеттіліктері бар студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауының негізгі психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерін және кәсіптік бағдар берудің және ЕҚБ бар адамдардың өзін-өзі анықтау ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сенсорлық депривация және білім беру ортасын моделдеу
Пәннің мақсаты: Студенттердің сенсорлық депривациясын ескере отырып, білім беру ортасын имитациялау қабілетін қалыптастыру, оның жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға, қиын эмоционалдық күйлерді жеңуіне арналған әдіс-тәжірибелерін қолдану. инклюзиядағы, тұйық кеңістіктегі ілеспе сенсорлық депривация принциптерін зерттеу; сенсорлық депривация ақауының орнын толтыру жолдарын әзірлеу; балалардағы сенсорлық депривацияны диагностикалау және түзету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
Пәннің мақсаты: білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курс рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін білім беру ресурстарын талдауға; білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін педагогикалық диагностиканың оңтайлы әдістерін қарауға; тұлғаның үйлесімді рухани-адамгершілік даму бағдарламасын жобалауға және іске асыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес беру
Пәннің мақсаты: отбасылық қатынастар психологиясы және отбасылық кеңес беру саласында кәсіби және жеке қасиеттерді қалыптастыру. Курс отбасымен консультациялық әңгіменің принциптерін, негізгі параметрлері мен құрылымын; отбасылық қатынастарды зерттеу және түзету әдістерін; отбасының және оның жеке мүшелерінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі және әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық мәселелерін; отбасылық қатынастар бойынша кеңес беру мазмұнын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
Пәннің мақсаты: білім беру процесін ұйымдастыру саласында цифрлық сауаттылықты қалыптастыру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, цифрлық білім беру ресурстарын талдау мен таңдауды; онлайн сабақтарды, үй тапсырмасының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалауды, білім беру бағдарламалары мен қашықтықтан оқыту технологияларын іске асыруды зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
XX-XXI ғ. білім беру теориялары
Пәннің мақсаты: Студенттердің ХХ-ХХІ ғасырлардағы қазіргі білім беру теорияларын түсіну, талдау және қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде: педагогикалық жағдаяттарды талдау, бағалау, педагогикалық концепциялар, теориялар, постклассикалық емес әдіснаманың ерекшеліктері тұрғысынан педагогикалық мәселелерді түсіндіру қабілеттері қалыптасады. Негізгі аспектілері: ХХ-ХХІ ғасырлардағы педагогикалық теориялар; білім берудің философиялық, психологиялық және әлеуметтік тұжырымдамалары
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: тұтас педагогикалық процесті, сондай-ақ білім беру мекемесін басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс басқару функцияларын; педагог-психологтың басқару қызметінің ерекшелігін; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыруды; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеуді; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалауды қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Күнделікті өмір саласындағы және білім беру саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін заңнамалар мен өзге де нормативтік актілердің нормаларын қолдану
- Психологиялық-педагогикалық бейіні мен мақсатына диагностика жасау
- Білім беру ортасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында оның жағдайына психологиялық-педагогикалық мониторинг және талдау жүргізу
- Оқыту, тәрбиелеу, дамыту қиындықтарын жеңуге бағытталған білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру арқылы білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету
- Білім алушылардың физикалық, психологиялық, әлеуметтік денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған психологиялық-педагогикалық жұмысты іске асыру
- Білім беру қызметінің дамытушылық және түзету бағдарламаларын жоспарлау мен әзірлеуде оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
- Әртүрлі құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы білім беру ұйымындағы инновациялық процестерді психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлеп ұсыну
- Білім беру процесіне қатысушыларға (педагогтерге, ата-аналарға, білім алушыларға) оқыту, тәрбиелеу, дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, әлеуметтендіру мәселелері бойынша кеңес беру
- Әр түрлі жағдайларда, соның ішінде баланың девиантты мінез-құлқының алдын алу және түзету бойынша білім беру мекемесінің отбасымен өзара әрекеттесуін құру
- Білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің оңтайлы технологияларын жобалау
- Зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін тиімді қолдана отырып, педагогика және психология бойынша теориялық және эмпирикалық ғылыми зерттеулер жүргізу
- Белгілі бір білім алушының ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық әсер етудің әртүрлі технологияларын қолдану
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)