6B01101 Педагогика және психология в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Оқытушының кәсіби-педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен және білімдермен қаруландыру.Психология саласында мәселелерді шеше алатын,өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңызын жоғары дәрежеде меңгере алады. 2.Кәсіби шеберлігі мен біліктілігі жоғары,іскерлік қабілеттілігі жетік, адамгершілік қасиеттері жоғары білікті мамандардың жаңа ұрпағын қалыптптастыру. 3.Өзінің кәсіби енбегінің нәтижесі үшін әлеуметтік жауапкершілікті сезінуі.Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, озық ойлы, жоғары мәдениетті және толерантты мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мектептегі психологиялық қызмет
Психология тарихы
Педагогикалық-психологиялық мамандыққа кіріспе
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқу танысу практикасы - 2 апта
Дефектология негіздері
Педагогика тарихы
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
-
2 Оқу жылы
Имиджелогия
Педагогтың инновациялық құзырлығы
Клиникалық психология
Қарым-қатынас психологиясы
Кәсіпкерлік дағдылар
Жеке жетістер негіздері
Ғылыми психологиялық зерттеу әдістері
Конфликтология
Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет
Педагогика
Жас ерекшелік психологиясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық практика (үзіліссіз) - 8 апта
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім берудегі менеджмент
Мәдениеттану
Бағалаудың критериалды технологиясы
Әлеуметтік психология
-
3 Оқу жылы
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Тәжірбиелік психология
Креативті психология
Эмперикалық әдістер
Шығармашылық психология
Логикалық ойлау
Инклюзивті білім беру
Педагогикалық иноватика
Мектептегі қашықтықтан оқыту әдістері мен технологиялары
Патопсихология
Сауда және кәсіп психологиясы
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Психологтың кәсіби құзыреттілігі
Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
Психолог тұлғасы
Тұлғаның психодиагностикасы
Педагогикалық шеберлік
Мүмкіндігі шектеулі балалар психологиясы
Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
Тұлғаның зерттеу әдістері
Психологияны оқыту әдістемесі
Психопрофилактика
Кәсіби педагогика
Арттерапия негіздері
-
4 Оқу жылы
Заң психологиясы
Әлеуметтік психологиялық тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі
Арнайы психология
Этнопсихология
Еңбек психологиясы
Мектеп жасына дейінгі психология
Халықтық психология
Психологиялық қызмет көрсету бағыттары
Мектептен тыс мекемеде тәрбие жұмысының әдістемесі
Негізгі мектепте жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
Психодиагностикалық психология
Инжинерлік психология
Қазақстанда психология ғылымының дамуы
Протоқазақ тайпаларының психологиясы
Ұйымдастыру психологиясы
Педагог және әдіскер
Әлеуметтік педагогика
Халық психологиясы
Қазіргі мектепті басқарудың педагогикалық менеджменті
Педагогикалық(өндірістік) /Дипломалды практика
Когнитивті психология
Денсаулық психологиясы
Оқыту нәтижелері
- Психология саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну. Дербестік, мақсаттылық, коммуникациялық, жауапкершілік және көшбасшылық қабілеттерін бағалай білу
- Жеке іс әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау,өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғындыру. Ұйымдастыру, оқу-тәрбие, түзету-дамыту процестерінде, арнайы білім мен ғылым мекемелерінің талаптары мен басқа да жұмыстары кезінде тез шешім қабылдау және ұйымдастыра білу
- Педагогика саласындағы одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын пайдалану.Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту,өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану. Жеке тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің өзара байланысын қалыптастыру, психологиялық сауаттылықты дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу қасиеттерін ұйымдастыра білу
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғындырып беру.Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға қорытынды жасау. Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістерін қолдану. Әлеуметтану,саясаттану,мәдениеттану,психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларды бағалау. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін анықтау. Байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттерінен қорытынды шығара білу. Өзінің педагогикалық іс-әрекетін, педагогикалық қарым-қатынас пен белгілі бір психологиялық сана мен идеяларды анықтайтын білім жүйесін бағалау, психологиялық-педагогикалық , әдістемелік білім, білік, дағдылар жүйесін ажырата білу
- Психологияны оқытудың оңтайлы, тиімді тәсілдерін анықтау, талдау, нәтижелерін бақылау мен эксперименттік тәсілдерін түсіндіру
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді жүйелеу. Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану. Күйзелістегі адам жағдайына диагностика жасап, психологиялық түзету жұмыстарын жүргізу
- Әлеуметтану,саясаттану, мәдениеттану, өзінің міндеттерін орындауға кешенді түрде қарау,ойлау мәдениетін ұғындыру, тәжірбиелерді қолдану
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру.Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ,орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде арақатынасты белгілеу. Грамматикалық білімдер жүйесін ,белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын біліп алу. Лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс қолдану. Рухани адамгершілік отансүйгіштік патриоттық тәрбиені ұйымдастыра білу, икемділік стратегиясын жобалау. Рухани адамгершілік, мәдениеттілік, уйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларын талдай білу
- Педагогика және психология саласындағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету. Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру; мифологиялық , діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау. Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсету. Психологиялық-педагогикалық білім берудің мақсаты мен міндеттерін түсіну құзырлығына ие болу
- Оқу-өндірістік жұмыстардың құрылымы мен мазмұнын жобалау әдістерін, сабақты дидактикалық құралдармен жабдықтау тәсілдерін өзгерту-түрлендіру
- Педагогиканың оқытылатын саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Педагогика және психология саласында теорияларды, фактілерді, құбылыстарды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну
- Білім беруге қатысты әдістемелік және анықтамалық материалдарды ұйымдастыру
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хат алмасу және оларды оқытылатын салада қолдану, осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде қарастыру. Нақты ғылымды, бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу. Зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу, жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну.
- Психологиялық эксперименттердің түзілімін және зерттеу әдістемесін анықтауды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті