Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Оқытушының кәсіби-педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен және білімдермен қаруландыру.Психология саласында мәселелерді шеше алатын,өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңызын жоғары дәрежеде меңгере алады. 2.Кәсіби шеберлігі мен біліктілігі жоғары,іскерлік қабілеттілігі жетік, адамгершілік қасиеттері жоғары білікті мамандардың жаңа ұрпағын қалыптптастыру. 3.Өзінің кәсіби енбегінің нәтижесі үшін әлеуметтік жауапкершілікті сезінуі.Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, озық ойлы, жоғары мәдениетті және толерантты мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Мектептегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Мектептегі психологиялық қызметтің негізі – білім алушылардың толыққанды психикалық және жеке тұлға ретінде дамуына ықпал жасау. Алынған білімдерді тәжірбиеде қолдана алу, баланың психикалық дамуының мазмұны мен жағдайларының толыққандығын қадағалау үшін әдістемелік негіз құра білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 6

    Болашақ мамандарды терең де жан-жақты біліммен, біліктілікпен қаруландыру және кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін дамыту. Жалпы мәдени құндылықтарды меңгеру, өзара шығармашылықпен байыту бағытында студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық-психологиялық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 7

    Адам психикасының саулығын білдіретін нормалар мен аномалиялардың көрсеткіштерін анықтай отырып мәдени-әлеуметтік дәстүрлердің норма көрсеткіштері болып есептелетін жағдайды тарихи түрде қалыптастыру. Балалар мен жасөспірімдерде салауатты өмір сүру салтын қалыптастыруға және тазалық сақтау мен денсаулықты нығайту талаптарына сай сыртқы ортаның жағымсыз ықпалдарынан қорғану ережелерін ұстануға қабілетті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым – қатынасы, мектеп оқушыларының денсауығын сақтау мен нығайту. Дене тәрбиесімен шынықтыру әдістерін пайдалану арқылы балалар мен жасөспірімдер ағзасының қоршаған ортада бейімделу мүмкіншілігін арттырып,денсаулығын қорғау мен жақсартуға үлес қосады және толыққанды әлеуметтік кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін қабілетті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу танысу практикасы - 2 апта
    Несиелер: 2

    Оқу-танысу практикасы, студенттің болашақ кәсіби қызметінің түрлерімен, міндеттерімен және қызметтерімен танысу, студенттің болашақ мамандығы туралы көрнекі көріністерді және оқу орнында алынған теоретикалық білім негізінде кәсіптік білім мен дағдыларды қалыптастыру.Оқу-танысу практикасы, оқыту барысында алған студенттердің білімдерін бекітуге, тәжірибелік дағдыларды үйреніп, алдыңғы тәжірибені игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі немесе тілінің мүкістігі бар балалардың тілін түзету, оларды оқытып-тәрбиелеу. Жалпы психикалық дамуы кешеуілдеген (тежелген) балаларды оқыту, түзету, тәрбиелеу, қимыл аппараты бұзылған , қимыл-қозғалыс қабілеті нашар дамыған балаларды оқыту-тәрбиелеу мәселелерін қарастырады, жалпы дамуында күрделі кешенді (комплексный) немесе бірнеше бірлескен кемістіктері бар балаларды тәрбиелеу, олардың күнделікті өмір сүруіне жағдай жасауды міндет ете отырып балаларды кемістіктерден сақтандыру, кемістіктерді болдырмау,оның алдын алу шараларының жүйесін дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Әр тарихи дәуірдегі педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының дамуын, өзара ықпалын, кемшіліктері мен жетістіктерін, жеткіншектерді дамыту үрдісіндегі мақсатты ұйымдастырылған белгілері мен заңдылықтарын талдау негізінде жүйеленіп, болашақ мамандарды педагогикалық үдеріс заңдылықтарына,тәрбиелік тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    «Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері» ЖООК курсы Қазақстан Республикасы аумағында өмір сүрген, қазірде өмір сүріп жатқан қазақ және басқа да халықтардың рухани жаңғыруын басшылыққа алады. Отаршылдық кезінде дағдарысқа ұшыраған рухани саланы қайта жаңғырту бүгінгі күннің өзекті мәселесінің бірі. Сол себепті, аталған курс ежелден қазіргі күнге дейінгі Ұлы Далада орын алған рухани саладағы оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, үдерістерді, тарихи заңдар мен заңдылықтарды аша отырып, оларды тығыз байланыста тұтас қарастырады және болашаққа бағдар береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері туралы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыра отырып, экономиканы, кәсіпкерлік іс-әрекеттерді, кәсіпкерлік қызметтің түрлерін, экологиялық білім, білік пен дағдыларды қоршаған ортамен қалыптастырудың теориялық негіздерін оқып үйрену. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтығын жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлық саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың инновациялық құзырлығы
    Несиелер: 6

    Қазіргі қоғам педагогтарға оқушылардың бүкіл өмірін ұйымдастыру процесіне күрделі өзгерістер енгізе алатын, олардың тұлғалық дамуына кепілдік бере алатын, шебер әрі кәсіби құзырлы мамандар ретінде қарастыру. Педагог бойындағы кəсіби қасиеттер мен қабілеттерді қалыптастыра отырып оның беделі мен кəсіби шеберлігі, педагогикалық ойлауы, ғылыми еңбекті ұйымдастыру мен біліктілігін жоғарылату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 6

    Білім алушы клиникалық психология саласындағы білімді, сол сияқты диагностика әдістерін және әртүрлі бұзылуларды түзетуді ұйымдастыру. Бұл саладағы жұмысты әртүрлі бағытта жүргізу және танымдық процестердің бұзылуы құрылымдағы жеке компоненттерінің өзгеруі зерттеледі. Зерттеудің басты бағыты психиаторлық емханада жеке тұлғаның бұзылуында байқалатын психологиялық талдауды зерттей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушының ғылыми білімдерін дамыту, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау біліктері мен дағдыларын қалыптасыра отырып дамудың әр түрлі теорияларын талдау үдерісінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің біліктері мен дағдыларын дамыту, осы білімдерді, дағдыларды оқу және кәсіби әрекетте пайдалануды үйрету,қарым-қатынас психологиясының теориялық бағыттарымен және практикалық жетістіктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылар
    Несиелер: 5

    Тактикалық әдістерді, стратегияны, кәсіпкерлік бәсекелестікті, тәуекелдер мен іскерлік білімді, құрылымды, бизнес-жоспардың мазмұнын және кәсіпкерліктің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін ұйымдастыру және ұлттық экономика салаларында бәсекелестіктің күшеюі жағдайында бизнес-жоспар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістер негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және жеке жетістіктер деңгейінің салыстырмалы сипаттамаларын алу, білім беру мазмұнының сәйкестігін бағалау және оның мақсаты - өміршең тұлғаны дамыту беріледі. Адамға өзінің өмірлік мәселелерін шешу үшін білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін жобалық-бағытталған ойлауды қалыптастыру; тұлғааралық, мәдениаралық, мемлекетаралық деңгейде жағымды қарым-қатынасқа қабілеттілік пен дайындықты, сондай-ақ өзіне, жақын қоршаған ортаға, қоғамға, мемлекетке, адамзатқа, табиғатқа деген әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми психологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Психологиялық қызметтің негізгі мазмұны тұлғаның дамуын қамтамасыз етуге көмектесу, тұлғаның дамуындағы əртүрлі қиыншылықтарға түзету жұмыстарын жүргізу, кəсіби бағдарлану мəселелерін шешу. Білім беру жүйесіндегі басты мəселе жас ұрпаққа білім бере отырып, адамгершілік сапаларының қалыптасуына басты назар аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 6

    Конфликтология қоғамдық өмірдің әр сферасында пайда болатын конфликтілердің себептерін, мәнін, динамикасы мен формаларын зерттеп, алдын-ала ескерту мен шешу жолдарын қарастыратын, қажетті деңгейде дамыған, көпсалалы дисциплинасымен ерекшеленетін ғылым саласы. Шешілмеген мәселелерді анықтай отыра еңбекті қорғау мен жағдай жасаудағы жетіспеушіліктерді анықтау, коллективтің қызығушылықтарын, құндылықтарын, қажеттіліктерін орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Психологиялық қызмет- тұлғаның дамуын қамтамасыз етуге көмектесу, баланың дамуындағы əртүрлі қиыншылықтарға түзету жұмыстарын жүргізе отырып мектептегі жетістіктерге қол жеткізе алмауын тоқтату. Балалардың əлеуметтік оқуына жəне əлеуметтік бейімделуіне жағдай жасау арқылы оқыл-ойы артта қалған балаларға көмектесу. Өмір сүретін ортада икемділігі мен қабілетіне қарай мамандық таңдап, қоғамның дамуына атсалысатын азаматтарды тəрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық іс-әрекетке, болашақ кәсіптің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге кәсіби педагогикалық бағыттылықты қалыптастыру, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну және методологиялық негізін анықтау арқылы педагогиканың ғылымдармен байланысын дәлелдеу,мұғалімнің теориялық және практикалық іс-әрекетін ұйымдастыруда әдіснаманың ролі туралы ұғымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 3

    Оқыту процесін басқарудың психологиялық мәселелерін, танымдық процестерінің қалыптасуын зерттейді, оқыту процесіндегі ақыл-ойдың тиімді дамуының шарттарын анықтайды, педагог пен оқушылар арасындағы қарым-қатынастарды,оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қарастырады. Жас кезеңін айналасындағылармен қарым-қатынас жасаудың даму деңгейі қабілеттерінің арасындағы байланыс анықтайды. Әртүрлі сатылардағы психикалық даму мәселелері бойынша негізгі теориялар мен тұжырымдамалар туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді пайдаланып, ұжымдағы тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымындағы сынып жетекшісінің тәрбиелік жұмыстар жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымын тәрбиелеудің түрлі формалары мен әдістерін пайдалана алады. Мұғалімдер, ата-аналар, бала тәрбиесіндегі қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика (үзіліссіз) - 8 апта
    Несиелер: 8

    Тұтас педагогикалық процестті құзырлық әдіспен іске асыруға мүмкіндік беретін болашақ педагог психологтың образын қалыптастыру барысында психологтың кәсіби іскерлігін және дағдысын меңгерте отырып студенттің өзін-өзі тұтас педагогикалық процестің субьектісі ретінде сезініп үздіксіз кәсіби тұлғасын дамытуға қажеттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 7

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәнінің білім жүйесінде пәнаралық және толық пән болып табылады. Бакалавр даярлау кезеңінде барлық бағыттағы пәндерге арналған пән. Жемқорлықтың пайда болуы, негізін, мазмұнын білу; Сыбайлас жемқорлық әрекеттер үшін құқықтық, моральдық жауапкершілікті арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Қазіргі менеджменттің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Менеджменттің жетекші заңдылықтары мен принциптерін басшылыққа алады. Педагогикалық іс-әрекеттің жаңашылдық бағыттарын сипаттайды. Жаңалықты басқарудағы тиімді технологияларды кәсіби тұрғыда (модерация, жобалау) қолдануға бағыттайды. Тұтас педагогикалық процестің диагностикасын жасайды. Мектепті басқарудың инновациялық технологиялық моделін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениеттану
    Несиелер: 7

    Мәдениеттану мәдениет туралы ғылым, сонымен қатар философиялық ілім. Мәдениеттану қоғамда болып жатқан түрлі процестерді (материалдық, әлеуметтік, саяси, адамгершілік, көркемдік) барынша қамтып, мәдениет дамуының жалпы заңдылықтарын оның өмір сүруінің принциптерін және бір-біріне этно әлеуметтік саяси моральдік, ғылыми көркемдік және тарихи сипаттамаларымен жағдайларымен ерекшеленетін мәдениет түрлерінің өзара байланыстарының тәуелдіктерімен зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың критериалды технологиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың сенімді, валидтік жəне технологиялық жүйесін қалыптастыру мəселесі жаңа білім беру стандарттарының енгізілуімен негізделеді. Білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерінің негізгі тəсілдері, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асыру тəсілдері, формалары мен құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 7

    Адам және қоғам туралы ғылымдар жүйесіндегі алатын орны жөніндегі ғылыми – теориялық мәліметтерге шолу жасай отырып ортақ іс-әрекетті ұйымдастыру. Түрлі әлеуметтік жағдайларда адамның мінез-қылығы мен жеке адамдық ерекшеліктерінің әсерін зерттеу. Еңбек ұжымы мен отбасы, шағын әлеуметтік топтардың психологиялық мінездемелері, бұған қоса ұжымшылдық, басқару және жетекшілік дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың телекоммуникациялық құралдарын қолдану ісіне дағдылануын қалыптастыру, тұтынушылар арасында ақпараттар алмастыру және ақпараттық жүйелердегі ресурстарды пайдалануға дағдылануын қалыптастыру. Оқу үрдісін қашықтықтан оқыту шеңберінде жүргізу ісіне жан-жақты даярлау, қашықтықтан оқыту жүйесі бойынша сабақ өткізу үрдісінде үйлестіруші болуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәжірбиелік психология
    Несиелер: 5

    Практикалық әдістер оқушылардың білімдерін, іскерліктерін және дағдыларарын меңгеруге бағытталған практикалық іс-әрекетті білдіре отырып оқушылар естіп қана қоймай, көріп түрлі танымдық әрекеттерді жасайтын әдістерді үйренеді және ақыл-ой қалыптастыру теориясына негізделген оқытудың белсенді әдістерін оқытады. Бұл жүйені меңгеру ақыл-ой әрекетінің сапасын арттырып, ғылыми диалектикалық ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Креативті психология
    Несиелер: 5

    Білім алушының мамандығына қатысты білімді, дағдылар мен ептіліктерді игертудің психологиялык механизмдерін анықтап, оқу іс-әрекетінің тиім ді психологиялық жағдайларын қарастыру, білім беру әдістемесінің ғылыми негізін құрастыру. Оқытудың психологиясын талдау психологияны жоғары мектепте оқытудың әдістемесін жетілдіруде пән оқытушысының кәсіби мүмкіндіктерінің атқаратын рөлін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эмперикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы заңдылықтарын түсіну сұрақ-жауап обьектісімен терең қарым-қатынас жасай отырып, оның жекелік-мотивтік, когнитивтік және операционалды компоненттерін түсіну арқылы ғана мүмкін екенін ескеру. Көптеген мамандарға сұрақ-жауап жүргізу арқылы тенденциялар мен құбылыстар дамуының заңдылықтарын қорытындылап түсіну мен анықтау мүмкіндігін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығармашылық психология
    Несиелер: 5

    Шығармашылық психологиясының негізгі міндеті шығармашылық процесс пен креативтіліктің психологиялық механизмдері мен заңдылықтарын ашу.Психология саласынан осы тақырыпқа жүгінген сарапшылар шығармашылықты түпнұсқа өнімдерді жасау процесі ретінде анықтайды. Қол жетімді ақпараттардан бастап, проблемаларды шешу немесе жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы мақсатында әдеттен тыс жолдармен жеке интеллектуалды мүмкіндіктерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логикалық ойлау
    Несиелер: 5

    Оқыту үрдісінің негізгі мақсаттары – баланың білімді игеру кезінде ойлау қабілетін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін белсендіріп, жан-жақты жеке тұлғаны тәрбиелеу. Оқу процесіндегі осындай іс-әрекеттердің арқасында қоғам талап етіп отырған шығармашылық қабілеті жоғары, өз ойын жүйелі де ашық айта алатын, қоғамға еркін сіңетін, өндіріске белсене араласатын азамат қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидалары, философиялық және әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отыратын кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи модельдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірбие аймағында ұйымдастыру мен басқару құзіреттіліктеріне ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық иноватика
    Несиелер: 5

    Озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату проблемасы және педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу. Оқытушының енгізген инновациясына талдау жасап, баға беру, оны іске асыруға, қолдануға қолайлы жағдай жасау , яғни инновациялық процестің нәтижесі теория мен практиканың тоғысуында пайда болатын теориялық және практикалық жаңалықтарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі қашықтықтан оқыту әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Кәсіби дамуға ұмтылатын бәсекеге қабілетті маман өзінің негізгі қызметінен үзілмей жаңа білім алу жолдарын іздестіруі. Ал жоғары оқу орындары мамандарға қойылатын талаптардың өсуіне байланысты оқытудың жаңа формалары мен әдістерін іздестіреді және білім беруге жаңа технологиялар енгізеді. Оқу үдерісін ұйымдастырудың жаңа формасының бірі – қашықтықтан оқыту технологиялары арқылы оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Патопсихология психикалық іс-әрекеттердің және жеке тұлға қасиеттерінің бұзылу заңдылықтарын психикалық процестердің нормада қалыптасу және жүзеге асу заңдылықтарымен салыстыра отырып психикалық сараптама жүргізу мақсатымен эксперименталды психикалық зерттеу әдістерін оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауда және кәсіп психологиясы
    Несиелер: 5

    Сауда психологиясы жұмысын ұйымдастырудың талаптары мен ережелерін, маңыздылығы мен құрылымын қарастыра отырып педагогикалық ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруда қажетті білім мен практикалық дағдалырын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ педагог-психологтардың орта кәсіби білім беру ұйымдарында педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруға қажетті педагогикалық және практикалық құзіреттіліктерін қалыптастыра отырып педагогиканы оқытуда қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеруге және оларды тәжірбиеде жүзеге асыруға көмектесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологтың кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Психологтың кәсіби құзіреттілігі ұғымының мағынасын кең көлемде ұғындыра отырып білім беру, оқыту-тәрбиелеу үрдісіндегі туындаған сұрақтар бойынша кеңес беру үшін диагностикалық міндеттерді жоғары деңгейде меңгеру және әлеуметтік ортада өмір сүруге қарым-қатынас жасауға қабілеттерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
    Несиелер: 5

    Психологтың кәсіби шеберлігі мен қызметіндегі этикалық мәселелерді теориялық және практикалық тұрғыдан байланыстыра отырып болашақ мамандардың білім деңгейін дамыту және адамның өзара қарым-қатынасын реттейтін мінез-құлық нормаларының жиынтығын жоғары деңгейде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психолог тұлғасы
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімдерді өзіндік кәсіби іс-әрекет пен қазіргі заман мұғалім бейнесін жүйелі байқау біліктілігін қалыптастыра отырып дүниетанымдық ұстанымын дамыту және теориялық білімдерін практикалық біліктерге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаның психодиагностикасы
    Несиелер: 7

    Тұлғаның психодиагностикасыныңәдіснамалық негіздері, отбасы психологиясының зерттейтін обьектісі, отбасы психологиясында қолданылатын зерттеу әдістерінің ерекшеліктері, отбасында қарым-қатынас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Болашақ педагог-психолог студенттер бойында оқыту мен тәрбиелеудің, өзін-өзі жетілдірудің өнерін үнемі жетілдіріп отырудың қажеттілігін қалыптастыру. Студенттер бойында психологиялық сауаттылықтың, компоненттіліктің, жалпы мәдениет пен педагогикалық қабілеттерін дамуына үлес қосу. Педагогикалық шеберлік мазмұнын түсіну, педагогикалық қызметтің мазмұнын ашу, педагогикалық мамандықтың перспективалық мүмкіндіктерін көрсету, жанашыл педагогтар идеясын, оқыту формасын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар психологиясы
    Несиелер: 6

    Арнайы әдістемелік тәсілдерді қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ақыл-ой және дене дамуының кемшіліктерін түзету процесінде оқыту мен тәрбиелеудің өзара байланысын және бірлігін қалыптастырады. Талаптармен бірге баланың жеке басын құрметтеуге үйретеді . Баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сақталған факторларға, жеке тұлғаның жағымды жақтарына, сондай-ақ жұмыс пен демалудың педагогикалық нормаларын сақтауға негізделген түзету сабақтарын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
    Несиелер: 7

    Диагностика процесінде тек оқу нәтижелері ғана емес, сонымен қатар осы нәтижеге жетудің жолдары мен әдістері де анықталады. Психологиялық диагностика-бұл статистикалық деректерді бақылау, тексеру, талдау, оның даму бағытын анықтау, педагогикалық жүйенің тұтастығын қамтамасыз ету функциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаның зерттеу әдістері
    Несиелер: 7

    Қазақ отбасындағы бала тәрбиесінің негізгі принциптері, қазақ отбасындағы тәрбиенің түрлері және оларды қалыптастырудың жолдары, Қазақтың ақын-жырауларының шырмаларындағы отбас тәрбиесі проблемалары, бүгінгі қазақ отбасы тәрбиесінің жағдайы және оны жетілдірудің жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім алушылар алынған психологиялық білімдерді оқытудың түрлі формаларында сәйкес әдістер мен материалын өз бетімен дұрыс таңдау оқытудың тиімді құралдары мен әдістерін пайдалану іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруды, сонымен қатар өзінің оқытушылық іс-әрекетін дұрыс бағалай алуға қабілетті болу. Психологиялық білімдерді өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудың құралы ретінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психопрофилактика
    Несиелер: 6

    Психикалық аурулардың, тұлға фрустрациясының, мазасызданулардың, стресстердің таралу көрсеткіштерінің өсу тенденциясы, әр түрлі суицидтердің, тұлғаішілік келіспеушіліктердің, тәуелділіктердің (нашақорлық, ішімділік, токсикомания, ойын құмарлық және т.б.) орын алуын қалыптастыру . Болашақ мамандарға қарым-қатынас психологиясы туралы теориялық білім бере отырып тәжірибелік дағдылары мен іскерліктерін тәжірибеде қолдана білуін дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға кəсіптік білім беру, оларды тəрбиелеу, оқыту жəне дамыту заңдылықтарын зерттей отырып оқыту мен тəрбиелеудің прициптеріне, ақпараттық, педагогикалық технологияларды жəне оларды басқару жүйесіне негіздеме береді.Студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапия негіздері
    Несиелер: 6

    Индивидтiң творчестволық мүмкiндiктерiн пайдалана отырып, ішкі көңіл-күйлерін ашып көрсетуге белсендiлiгiн арттыру. Терапиядағы табандылық клиенттің өз қабiлеттiлiгiне сай жеке творчестволық белсендiлiгiн арттыруына көмектеседi, өзiнiң бiр туынды жасап шығаруына бағыт-бағдар бередi.Дайын өнер туындыларын пациентпен анализ және интерпретация жасау арқылы емдiк әсерге қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Заң психологиясы – құқыққа қатысты мәселелерді реттеу және оларды тәжірибе жүзінде қолданудың психологиялық мәселелерін, қылмыскерлер, айыптаушылар, куәләр психологиясын зертеумен айналысады. Мұнда түрлі қылмыстарды ашуға, олардың қандай жағдайларда пайда болғанын, оның не себептен жасалғанын зерттеп отырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психологиялық тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның өміріне, еңбек барысында және әлеуметтік іс-әрекетіне психологиялық септілік жасау. Мемлекеттік, жеке немесе ғылыми мекемелерге психологиялық мәселенің тиімді шешімін табу үшін практикалық психологиялық көмек көрсету. Психологиялық сауаттандыру іс-әрекетін жүргізу. - кәсіби біліктілік пен кәсіби шеберлікті арттыру мақсатында үнемі өзіндік психологиялық білімін арттыру және өзіндік терапия тәжірибесін жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Психологияны оқу және күнделікті өмірде теориялық білімін қолдану және зерттеу негіздерін білу,талдау, іздеу және іздену жолдарын жүргізу;психологиялық зерттеулер мен тәжірибелер нәтижелерін талдау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Ғылыми тәлім-тәрбие бойынша жастарды белгілі бір халықтық дәстүрінде оқыту мен тәрбиелеу – қаллыпты мінез-құлық ережелерін сөз, насихат жүзінде ғана сіңірмей,олардың бүкіл өмір салтының процесіне үзілмес арқау ету арқылы жүзеге асыру. Қазіргі заманғы этносаралық қатынастардың психологиясының жалпы құрылымы жайлы түсінік қалыптастыру. Оқытумен ғана шектелмей,тәрбиеленушінің бойына этностың қалыпты мінез-құлық ережелерімен асыл қазыналарын, сол ұлтқа тән морльдық қасиеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Еңбек психологиясы адамның еңбек ету процесіндегі психикалық әрекетінің қалыптасуы мен танылу заңдылықтарын зерттейтін психология ғылымдарының бір саласын оқытады және адамның іс-әрекеті түрлерінің психологиясын, еңбекті ғылыми негізге сүйене отырып қалыптастырады. Еңбек психологиясының әр түрлі еңбектегі мамандық ерекшеліктерін, еңбек дағдыларының қалыптасуын, өндірістік-кәсіптік жағдайдың адамға тигізетін әсерін, құрал-аспаптардың орналасуын, хабар жүйелерінің қажетті жақтарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі психология
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру орындарында креативті, бәсекеге қабілетті маман даярлау, білімнің мән-жайын, мүмкіндіктері мен ауқымын, оны жүзеге асырудың жолдары мен құралдарын, дәрежесі мен жағдайын, өзгешеліктері мен мазмұндық ерекшеліктерін қарастыра отырып Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері жөнінде ғылыми түсініктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық психология
    Несиелер: 5

    Халықтық психологияны оқытудың оңтайлы, тиімді тәсілдерін анықтау, талдау, іздеу және іздену жолдарын жүргізу,психологиялық зерттеулер мен тәжірибелер нәтижелерін талдау және бағалау,инновациялық технологияларды пайдалана отырып өз бетінше жүргізу.Зерттеулер мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып өз бетінше жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық қызмет көрсету бағыттары
    Несиелер: 5

    Пегізгі психологиялық ұғымдар мен процестердің даму заңдылықтарын білу. Психологиялық білімдерді игерудің ерекшеліктерін меңгере отырып психологияның құбылыстары мен процестер заңдылықтарын талдау және синтездеуді үйрену,психологтың этикалық нормаларымен ережелерін сақтауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептен тыс мекемеде тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Баланың әлеуметтік және эмоционалдық дамуына жағдай жасап, әр баланың жеке дара қабілетіне, шығармашылық қасиеттерін ескере отырып, өзін қоршаған ортаға, адамдарға, құрбыларына, өзіне деген қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі мектепте жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім үрдісінде инновациялық тұжырымдамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыра отырып қазіргі білім беру технологиясы туралы түсініктерін қалыптастыру, тұлғалық бағдарлы білім беру, оқытудың дамытушылық принциптерін құрастыру, инновациялық үрдісті талдау дағдыларын дамыту, мектепке дейінгі ұйымда тұтас педагогикалық үрдісті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психодиагностикалық психология
    Несиелер: 5

    Адам психикасының саулығын білдіретін нормалар мен аномалиялардың көрсеткіштерін анықтай отырып мәдени-әлеуметтік дәстүрлердің норма көрсеткіштері болып есептелетін жағдайды тарихи түрде қалыптастыру. Балалар мен жасөспірімдерде салауатты өмір сүру салтын қалыптастыруға және тазалық сақтау мен денсаулықты нығайту талаптарына сай сыртқы ортаның жағымсыз ықпалдарынан қорғану ережелерін ұстануға қабілетті болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инжинерлік психология
    Несиелер: 5

    Коррекциялық психология пәнінің обьектісі, коррекциялық психология пәнінің зерттеу әдістерінің ерекшеліктері, коррекциялық жұмыстардың ерекшеліктері, тәрбие жұмысындағы коррекцияның ерекшеліктері, жұмыстарға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанда психология ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы психологиялық ғылымның қазіргі кездегі жағдайы мен құрылуы жайлы білімнің жүйесін қалыптастыру және студенттердің психологиялық даярлығын тереңдету арқылы Қазақстандағы психологиялық ғылымның әлеуметтік, тарихи, ғылыми теориялық дамуының негізін қалыптастыру. Қазақстандағы әр түрлі уақыт кезеңіндегі психологиялық ғылымның құрылу процесі арқылы студенттердің ғылыми көзқарасын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Протоқазақ тайпаларының психологиясы
    Несиелер: 5

    Студентерді қазіргі психологияның негізгі бағыттарының теориялық білім негіздерімен қаруландыру және психологияны оқыту процесінде педагогика және психология мамандығының болашақ мұғалімдерінің кәсіби маңызды сапаларын қалыптастыра отырып протоқазақ тайпаларының психологиясын оқытуға арналған ақпарат көздерін өзіндік талдау, іздеу және іздену жолдарын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Белгілі бір құрылымдарды сақтауды қамтамасыз ететін, ұйымдасқан жүйелердің режимін қолдау, олардың қызметін жүзеге асыруға, олардың бағдарламалары мен мақсаттарын түсіну. Топ мүшелерінің болуы, көпшілік үшін белгілі бір маңызды мақсаттарды саналы түрде және бірлесіп қол жеткізе отырып басқару және бизнес мәселелеріне психологиялық теориялар мен зерттеу әдістерін қолдану. Ол кадрларды іріктеу, қызметкерлерді ынталандыру, қызметкерлерді оқыту және дамыту, ұйымдық мінез-құлықтарын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагог және әдіскер
    Несиелер: 5

    Баланың табысқа жету үшін қажет ерекшеліктерні ынталандыру, өзін-өзі дамытуға, оны орналастыру арқылы дайындалған ортаға, және тиісті психологиялық баланың қажеттілігіне бар нақты логиканы құру, балаға өз қызметін тәрбие мен білім беру методикасын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика – жеке тұлғаның тәрбиесі мен қалыптасуына әлеуметтік ортаның әсерін зерделейтін, әлеуметтік ортаның нақты шарттарын есепке ала отырып жеке тұлғаға тәрбие беруін оңтайландыру бойынша іс – шаралар жүйесін әзірлейтін педагогиканың бір саласы болып қарастырылады және түйінді құзіреттіліктер жиынтығын (коммуникативтік, ақпараттық және т.б. қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халық психологиясы
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандардың негізгі психологиялық ұғымдары бойынша ғылыми-теориялық көзқарастарын қалыптастыру және түсініктерін дамыту. Оқу-танымдық іс-әрекет барысында алған білімдерді өз бетінше пайдалану , болашақ практикалық іс-әрекетінде психологиялық білімдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі мектепті басқарудың педагогикалық менеджменті
    Несиелер: 5

    Басқарушылық процесті ұйымдастыру заңдылықтарын және осы процесс кезіндегі адамдар арасындағы пайда болған қатынастарды зерттеп, басқару процесінің әдістемелік негізін анықтай отырып психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіру, заңдылықтарын ашып, олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық(өндірістік) /Дипломалды практика
    Несиелер: 8

    Мектептің тұтас педагогикалық-психологиялық процесс жағдайы мен оқушы тұлғасын қалыптастыру және диагностикасын жүргізу үшін жалпы педагогикалық және жалпы психологиялық білім, іскерлік дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 5

    Когнитивтік психологияның басты міндеті - сенсорлық ақпараттың стимулдың рецепторлық бетке түскен сәтінен жауап алынғанға дейінгі өзгермелерін зерттеу. Когнитивтік психология – білімдер негізінде адамның қылықтарын түсіндіретін және сол білімдердің үрдістері мен қалыптасу динамикасын зерттейтін психологиядағы зерттеу бағыттарының саласын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Денсаулықты сақтауды және нығайтуды қамтамасыз ететін психо-физикалық амалдар мен қасиеттерді дамытып жетілдіру арқылы практикалық ептілік пен дағдыны өмірде қолдану және психологиялық денсаулықтың дамуы және физикалық денсаулықты сақтауды ұстану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Психология саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну. Дербестік, мақсаттылық, коммуникациялық, жауапкершілік және көшбасшылық қабілеттерін бағалай білу

  • Код ON8

    Жеке іс әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау,өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғындыру. Ұйымдастыру, оқу-тәрбие, түзету-дамыту процестерінде, арнайы білім мен ғылым мекемелерінің талаптары мен басқа да жұмыстары кезінде тез шешім қабылдау және ұйымдастыра білу

  • Код ON4

    Педагогика саласындағы одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын пайдалану.Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту,өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану. Жеке тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің өзара байланысын қалыптастыру, психологиялық сауаттылықты дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу қасиеттерін ұйымдастыра білу

  • Код ON3

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғындырып беру.Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға қорытынды жасау. Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістерін қолдану. Әлеуметтану,саясаттану,мәдениеттану,психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларды бағалау. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін анықтау. Байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттерінен қорытынды шығара білу. Өзінің педагогикалық іс-әрекетін, педагогикалық қарым-қатынас пен белгілі бір психологиялық сана мен идеяларды анықтайтын білім жүйесін бағалау, психологиялық-педагогикалық , әдістемелік білім, білік, дағдылар жүйесін ажырата білу

  • Код ON5

    Психологияны оқытудың оңтайлы, тиімді тәсілдерін анықтау, талдау, нәтижелерін бақылау мен эксперименттік тәсілдерін түсіндіру

  • Код ON9

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді жүйелеу. Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану. Күйзелістегі адам жағдайына диагностика жасап, психологиялық түзету жұмыстарын жүргізу

  • Код ON2

    Әлеуметтану,саясаттану, мәдениеттану, өзінің міндеттерін орындауға кешенді түрде қарау,ойлау мәдениетін ұғындыру, тәжірбиелерді қолдану

  • Код ON6

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру.Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ,орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде арақатынасты белгілеу. Грамматикалық білімдер жүйесін ,белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын біліп алу. Лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс қолдану. Рухани адамгершілік отансүйгіштік патриоттық тәрбиені ұйымдастыра білу, икемділік стратегиясын жобалау. Рухани адамгершілік, мәдениеттілік, уйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларын талдай білу

  • Код ON1

    Педагогика және психология саласындағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету. Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру; мифологиялық , діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау. Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсету. Психологиялық-педагогикалық білім берудің мақсаты мен міндеттерін түсіну құзырлығына ие болу

  • Код ON10

    Оқу-өндірістік жұмыстардың құрылымы мен мазмұнын жобалау әдістерін, сабақты дидактикалық құралдармен жабдықтау тәсілдерін өзгерту-түрлендіру

  • Код ON11

    Педагогиканың оқытылатын саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Педагогика және психология саласында теорияларды, фактілерді, құбылыстарды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну

  • Код ON12

    Білім беруге қатысты әдістемелік және анықтамалық материалдарды ұйымдастыру

  • Код ON13

    Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хат алмасу және оларды оқытылатын салада қолдану, осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде қарастыру. Нақты ғылымды, бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу. Зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу, жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну

  • Код ON14

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну.

  • Код ON15

    Психологиялық эксперименттердің түзілімін және зерттеу әдістемесін анықтауды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top