6B01101 Педагогика және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласындағы білім мен дағдыны іс жүзінде қолдану дағдыларын жүзеге асыратын, оқу үрдісінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің күрделі мәселелерін шешуде құзыретті педагог-психологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Этнопедагогика және этнопсихология
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер негіздері
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Педагогтың кәсіби этикасы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Педагогика тарихы
Салыстырмалы педагогика
Психология тарихы
Психологиялық ғылымның даму тенденциялары
Интеграцияланған пәндер: (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/ Экология және өмір қауіпсіздік негіздері/ Құқық негіздері/ Экономика және кәсіпкерлік негіздері/ Ғылыми зерттеу негіздері;)
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Стартап және бизнес коллаборациясы
Қаржылық сауаттылық
Отбасында балалардың бос уақытын ұйымдастыру
Бос уақыт педагогикасы
Психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Балалар психологиясы
Жас ерекшелік психологиясы
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Өлкетану
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Кәсіптік педагогика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Конфликтология
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Әлеуметтік психология
Инклюзивті білім беру
Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Әлеуметтік педагогика
Психологияны оқыту әдістемесі
Конфликт психологиясы
Техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру және басқару
Топ арасындағы қарым-қатынас психологиясы
Салыстырмалы психология
Шағын кешенді мектептердегі білім беру процессін басқару
Педагогикалық психология
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Психология және іскерлік қарым-қатынас әдебі
Арнайы психология
Бастауыш білім беру педагогикасы
Білім беру жүйелерін басқару
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Жеткіншектік және жасөспірім жас психологиясы
Ювенология
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Техникалық-кәсіптік білім беру жүйесінің негіздері
-
4 Оқу жылы
Оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Педагогикалық қарым-қатынас
Практикалық психология
Қазіргі психологиялық тұжырымдамалар
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Психологиялық кеңестің негіздері
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Білімдегі инновациялық технологиялар
Қарым-қатынас психологиясы
Отбасы педагогикасы
Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Эксперименталды психология
Педагогикалық шеберлік
Психология бойынша практикум
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық нормалар шеңберінде педагогикалық шеберлік пен педагогикалық қарым-қатынасты жетілдіруге негізделген білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық нысандары мен әдістерін енгізу үшін білім беру процесінде педагогикалық міндеттерді шешудің және проблемалық жағдайларды басқарудың ақпараттық және коммуникативтік технологияларының, педагогикалық техникасының дағдыларын көрсетеді.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік коммуникацияларды қолдана отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану дағдыларын, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мағыналарын көрсетеді; осы салалардағы инновациялық стратегияларға негізделген өмірдің әртүрлі салаларындағы философиялық, тарихи-мәдени, құқықтық ұғымдар мен категорияларды, кәсіпкерлік және экологиялық білімді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалайды.
- Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет субъектісі ретінде педагогтің жеке және кәсіби дамуын қамтамасыз ететін педагогика мен психологияны оқыту әдістері мен технологияларын қоса алғанда, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениеті туралы білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Суицидология, салыстырмалы психология саласындағы ғылыми білім жүйесін, ювенологиялық ғылымның негізгі ережелері мен әдістерін, психологиялық кеңес беруді, психопрофилактиканы және психологиядағы гендерлік айырмашылықтар мен гендерлік тәсілдерді ескере отырып, психокоррекциялық жұмысты қолдана отырып, тұлғааралық қатынастарды құру процесінде педагог-психологтың практикалық қызметінің міндеттерін шешеді.
- Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу процесінде педагогикалық кәсіптің мәні мен қалыптасуы туралы педагогикалық білімді, оның ішінде мәдени-демалыс қызметін, белгілі бір этностардың ұлттық психологиясының әлеуметтік тәрбие мен оқытуға әсер ету ерекшеліктерін білуге, адам физиологиясы мен отбасылық құндылықтар саласындағы білімге негізделген.
- Педагогика және психология саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи психологиялық тұжырымдамалары мен әдістерін кәсіби коммуникативтік кеңістікті құру, психологиялық-педагогикалық диагностиканы құрудың және дербес жүргізудің оңтайлы жолдарын жобалау және әртүрлі жас санаттарындағы балалардың жеке дамуын сандық-сапалық талдаумен және нәтижелерді интерпретациялаумен мониторингтеу дағдыларын көрсетеді.
- Балалардың, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескеретін оқыту, тәрбиелеу және дамыту технологияларын пайдалану негізінде конфликтологиялық құзыретті қалыптастыра отырып, білім беру процесінің субъектілерімен сындарлы өзара әрекеттесуді қалыптастырады.
- Білім беру процесін жоспарлау мен жобалауда оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдана отырып, оқу жетістіктерін бағалау критерийлеріне сәйкес білім беру қызметінің нәтижелерін болжау кезінде және шағын мектепті қоса алғанда, білім беру ұйымының түрін ескере отырып, педагогикалық процесті басқару принциптерін талдайды.
- Бастауыш, техникалық және кәсіптік білім беруді қоса алғанда, білім берудің әртүрлі сатыларындағы заманауи педагогикалық технологиялардың салыстырмалылығын ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыруда және басқаруда педагогикалық ғылымның тарихи мұрасының озық тәжірибесі мен жетістіктерін қолданады.
- Психологиялық тұжырымдамаларды, олардың тарихи және ғылыми шығу тегі тұрғысынан қазіргі психологиялық идеяларды онтогенездегі адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, оның өмір жолының барлық кезеңдерінде талдау.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті