6B01101 Педагогика және психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді, психологиялық-педагогикалық диагностиканы, кеңес беру және психокоррекцияны ұйымдастыру үшін қажетті іргелі білімі, құзыреттілігі, ғылыми-әдіснамалық дүниетанымы және болашақ педагог-психологқа тән кәсіби маңызды қасиеттері бар; әлеуметтік белсенді, еңбек нарығының талаптарын ескере отырып өздігінен білім алуға және бейімделуге қабілетті жаңа формациядағы мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Студенттер педагогика және білім тарихы, педагогикалық мұра туралы түсініктерді игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер тәрбиелеу және оқыту тарихын, білім беру мекемелерінің қалыптасу және даму тәжірибесін сипаттайды; белгілі бір тарихи дәуірмен және қоғамның әлеуметтік даму деңгейімен тәрбиелеу мен оқытудың мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, нысандары мен әдістерін салыстырады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер педагогика классиктерінің өмірбаяндық мәліметтері, ғылыми еңбектерімен және жетістіктерімен салыстырмалы кестелерді құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанда педагогика ғылымының дамуы
Студенттер Қазақстандағы білім беру саласының қалыптасу және даму тарихы, білім беру үрдісінің мәні, мазмұны және құрылымы туралы білім жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер ғалымдардың Қазақстанның педагогикалық ғылыми мектептерін дамытуға қосқан үлесін, отандық педагогикалық ой өкілдерінің еңбектерін талдайды, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарастыру қажеттілігін ойлайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер отандық педагогикалық мектептердің даму ерекшеліктері мен жетістіктері көрсетілген кестелерді құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Студенттер онтогенездегі адамның психикалық дамуының негізгі түсініктерін және онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның даму ерекшеліктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер онтогенетикалық дамуды эмпирикалық тұрғыдан сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық дамудың түрлі әдістерін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Студенттер жалпы психологияның қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларының ерекшеліктері туралы негізгі білімді игереді, ойлау психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін, мотивация психологиясын және іс-әрекетті ішкі реттеуді меңгереді; ғылыми ойлау мәдениеті, фактілер мен теориялық ережелерді жалпылау, талдау және синтездеуді үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиядағы типтік мәселелерді шешу үшін санаттар мен әдістер жүйесін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға теориялары
Студенттер тұлға психологиясының негізгі түсініктері мен мәселелерін игереді. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер шетелдік және отандық психологиядағы тұлғаның негізгі теорияларын жүйелейді және талдайды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер тұлға феноменін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін салыстырады және жеке тұлғаны теориялық және қолданбалы зерттеудің негізгі әдістерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Студенттер қарым-қатынас психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ақпаратты талдайды және әлеуметтік-психологиялық коммуникация аясында әдеби көздермен өз бетінше жұмыс істейді. Жұптар мен топтарда жұмыс істей отырып, тиімді тұлғааралық коммуникация технологиясын қолданып,өзара іс-қимыл процесін мақсатты түрде құрастырады және ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Студенттер әлемдік және отандық психологиялық ойлардың жетістіктері туралы білімді тарихи процесс ретінде меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық білімнің көрнекті өкілдерінің еңбектерін талдайды; ғылыми психологиялық танымның дамуындағы сабақтастықты ашады, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарастыру қажеттілігін ойлайды. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер өмірбаяндық мәліметтер, ғылыми еңбектер және психологиядағы жетістіктер туралы салыстырмалы кестелерді құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанда психология ғылымының дамуы
Студенттер Қазақстан Республикасындағы психологиялық ғылымның даму тенденциялары мен қазіргі жағдайы және психологиялық идеялардың пайда болуының тарихи үрдісі туралы білімдерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер отандық психологиялық ой өкілдерінің еңбектерін талдайды; ғылыми психологиялық танымның дамуындағы сабақтастықты ашады, өзекті мәселелерді шешу және ғылымның қазіргі жай-күйін түсіну мақсатында тарихи өткенді қарау қажеттілігін ойлайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер отандық психологиялық ғылымның негізгі ұстанымдары, тәсілдері және жетістіктері жөнінде салыстырмалы кестелерді құрастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік психология
Пән әлеуметтік психологияның даму тарихы туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік психологияның өзекті мәселелерімен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің теориялық білімі мен практикасын қолданады, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері туралы теориялық және практикалық білімді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Пән әдіснамалық тәсілдің негізгі ұғымдары мен психологиялық-педагогикалық диагностика принциптерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде білім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасау негіздері, әдістемелерді, тестілерді, проективтік және интерактивті техникаларды түсіндіру, кәсіби-этикалық талаптар, психодиагностиканың қағидаттары мен функцияларын сипаттау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Пән студенттердің кәсіби қызметінің әлеуметтік-педагогикалық компонентін жүзеге асыру үшін қоғамның әлеуметтік мәселелерінің педагогикалық аспектілерін игеру мақсатында оқытылады. Пән кәсіптік қызметтің ерекшеліктері, функциялары, әлеуметтік рөлдері, әлеуметтік педагогтың этикалық нормалары мен құндылықтары, құқықтары, әлеуметтік педагогтың практикалық қызметі мен мамандануы туралы мәселелерді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Практикалық психология
Студенттер психодиагностиканың теориялық және практикалық ғылымының негізгі түсініктерін, тұлғаның ғылыми-теориялық психодиагностикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін бағалау әдістері мен тәсілдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, студенттер психотерапевтік және психологиялық кеңес беру техникасын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберпедагогика
Студенттер киберпедагогиканың негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, оның ішінде onlinе, E-learning режимінде, сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тұрғының ерекшеліктері мен спецификасын анықтайды және салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Студенттер педагогиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогиканы оқытудың дәстүрлі және инновациялық ұйымдарының стратегиясын пән мазмұнының ерекшелігіне және оны оқыту мақсатына байланысты салыстырады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер педагогика курстарындағы сабақтарда тұтас оқу-тәрбие жағдайларын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды жүйелейді. Өз бетінше жұмыс жасай отырып, педагогика курстары бойынша сабақ жоспарын құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Девиантология
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тұлға мінез-құлқындағы ауытқу проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі топтармен алдын-алу жұмыстарының стратегиялары мен тактикаларын сипаттайды, девиантты мінез-құлық түрлерін ажыратады, девиантты жағдайды талдау әдістерінің алгоритмін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық тренинг
Студенттер психологиялық тренингті ұйымдастыру мен өткізумен байланысты теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық тренингті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, тренингті жүргізу қызметінің кезеңдерін, тренинг процесіндегі тұлға мен топ динамикасының негізгі заңдылықтарын сипаттайды. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің тұлғалық өсуіне, олардың үйлесімді дамуына бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды іске асыру қабілетін қалыптастыру үшін оқу тобында тренингтік сабақ дайындап, өткізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Студенттер психологияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер теориялық және қолданбалы психология курстары бойынша дәрістер, семинарлар мен практикалық сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды жүйелейді. Өз бетінше жұмыс жасай отырып, студенттер психология курстарының сабақ жоспарларын жасайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер осы пән мазмұнының ерекшелігіне және оны оқыту мақсатына байланысты психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық стратегияларын пысықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы психология
Студенттер психиканың пайда болуы мен эволюциясы туралы, сондай-ақ дамудың эволюциялық кезеңдерін бөліп көрсету мәселесі туралы негізгі білімдерді игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер эволюциялық дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі жануарлар психикасының ерекшеліктерімен және адам психикасының пайда болу ерекшелігімен танысады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер филогенездің әртүрлі деңгейлеріндегі психиканы салыстырмалы зерттеу саласындағы терең теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға дамуының тренингі
Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингтер мен жеке тұлғалық өсу тренингтерін өткізу теориясы мен тәжірибесінің негізгі түсініктерін, ережелерін, тиімділігін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық тренингті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін, тренинг барысында тұлға мен топ динамикасының негізгі заңдылықтарын сипаттайды. Студенттер топта жеке тұлғалық өсу мен үйлесімді дамуға бағытталған тренингтік сабақ дайындап, өткізеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Студенттер суицидологияның даму тарихы мен қазіргі жағдайын талдай отырып, негізгі мәселелерін қарастырады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер әлеуметтік-психологиялық дезадаптация феноменін және оның суицидтік мінез-құлық генезисіндегі рөлін талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер суицид қаупін психологиялық диагностикалау, суицидтік мінез-құлықтың алдын алу және психологиялық дағдарыс жағдайында психотерапиялық көмек көрсету әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнопсихология және этнопедагогика
Студенттер этнопсихология мен этнопедагогиканың негізгі түсініктері мен бөлімдерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамытудың объективті байланыстарын сипаттайды, халық педагогикасының қазіргі білім беру парадигмаларына және этносаралық қатынастар мәдениетіне әсеріне салыстырмалы талдау жүргізеді. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер этносаралық қатынастарды диагностикалауға, болжауға және түзетуге мүмкіндік беретін әдістерді пысықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес беру
Студенттер отбасылық кеңес беруді ұйымдастырудың түсініктері мен теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кеңесшінің рөлін, кеңес беру үрдісінің кезеңдері мен рәсімдерін сипаттайды, отбасындағы психологиялық кеңес берудің әдістемесі мен принциптерін талдайды. Топта жұмыс істеу барысында студенттер тәжірибелік жағдайларды моделдей отырып, отбасылық қарым-қатынас мәселелері бойынша психологиялық кеңес береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Индивидуалды психология
Студенттер жеке психологияның тұжырымдамалық теориялық және клиникалық негіздері туралы білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер классикалық психоанализдің негізгі концептуалды ережелер, тұлғаны дамыту тәсілдері, психотерапияның мақсаттары мен әдістемесі тұрғысынан айырмашылықтарды түсінеді. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер естеліктердің бейсаналық мазмұнын талдау және олармен жұмыс істеу техникасын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғалық және кәсіби даму психологиясы
Студенттер тұлғалық өсу және кәсіби даму психологиясының негізгі түсініктері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кәсіби даму және өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру түрлерін анықтайды және салыстырады. Топпен жұмыс істей отырып, жеке тұлғалық өсу және кәсіби өздігінен білім алу дағдыларын бекіту тренингтерін өткізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Студенттер арнайы педагогиканың ғылыми білім саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы мен даму бағыттары сияқты негізгі ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқытудың мазмұны, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың категорияларымен түзету-тәрбие жұмысының бағыттары туралы сипаттайды. Арнайы мекемелердің әртүрлі типтеріндегі білім беру жүйесін салыстырады және талдайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Студенттер психологиялық зерттеудің нәтижелері мен қорытындыларын статистикалық сенімділікпен анықтайтын психологияда математикалық әдістерді қолдану туралы білім мен құзыреттілік жүйесін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық зерттеудің математикалық әдістерін оның мақсаттарын, міндеттерін, гипотезаларын өзгеруі тұрғысынан сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер зерттеу нәтижелері мен қорытындыларының сауатты математикалық өңделуін жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Студенттер психологиялық зерттеулердің теориялық-эмпирикалық әдістерінің негізгі түсініктерін, эксперименталды зерттеулерді жүргізудің теориясы мен тәжірибесін, психологиялық эксперименттерді жоспарлау бойынша арнайы білім алуды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психологиялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу ерекшелігімен танысады. Топта жұмыс істей отырып, студенттер психологияның негізгі эмпирикалық әдістерін және психологиялық экспериментті ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық негіздерін құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Студенттер арнайы психологияның ғылыми білім саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары сияқты негізгі ұғымдарын игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың психофизикалық даму ерекшеліктерін, білім беру мүмкіндіктерін, қажеттіліктері мен жетістіктерін зерттейді. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білімі мен дамуына жеке тұлғаға бағытталған көзқарас жағдайында даму бұзылыстарын түзету бағдарламасын жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акмеология
Студенттер акмеологиялық білім жүйесінің негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіби қызметтің түрлі салаларында әлеуметтік акмеологиялық мәселелер мен міндеттердің кең көлемін сипаттайды және талдайды. Жеке жұмыс істей отырып, акмеограмманы құрастырады. Топта жұмыс істей отырып, болашақ маманның тұлғалық-кәсіби дамуын қолдаудың түрлі акмеологиялық технологияларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Студенттер психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың негізгі түсініктері мен теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер кеңесшінің рөлін, кеңес беру үрдісінің кезеңдері мен рәсімдерін сипаттайды; мектептегі, отбасындағы психологиялық кеңес берудің әдістемесі мен принциптерін талдайды. Жұптық жұмыс істей отырып, студенттер практикалық жағдайларды моделдеу арқылы, клиент тұлғасының коммуникативтік дамуына, тұлғааралық қарым-қатынасқа байланысты мәселелер бойынша: отбасылық, іскерлік, психологиялық-педагогикалық кеңес беру бойынша психологиялық кеңес өткізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Студенттер дифференциалдық психологияның негізгі түсініктерін, жеке айырмашылықтардың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер жеке айырмашылықтарды және оларды диагностикалаудың әртүрлі әдістерін жүйелейді,сондай-ақ бұл айырмашылықтарды әр түрлі салалардағы сандық жүйеде бағалайды. Студенттер топтарда жұмыс істей отырып, дифференциалдық психология әдістерінің жіктелуін және әртүрлі типологиялардағы типтердің пайда болу ерекшеліктерінің сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заң психологиясы
Студенттер негізгі құқықтық категориялардың психологиялық-заңдық мәнін, құқықпен байланысты қызметтің психологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, құқық қатынастарының әртүрлі субъектілерінің психикалық іс-әрекетінің ерекшеліктерін, құқық қолдану мен құқық қорғаудың әртүрлі жағдайларындағы олардың психикалық жай-күйін анықтайды. Топтық жұмыстарда қоғам өмірін құқықтық реттеуді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пенитенциарлық психология
Студенттер пенитенциарлық психологияның ғылыми-теориялық және әдіснамалық негіздері, сотталғандар арасындағы әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білім жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер пенитенциарлық жүйедегі жеке мінез-құлық заңдылықтары туралы, жазаны орындау бойынша мекеме қызметкерлерінің қызметтік іс-әрекетінің тиімділігін арттырудың психологиялық негіздері туралы талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер құқықтық қатынастарға қатысушылардың жеке басының психологиялық мінездемесін және әртүрлі санаттағы адамдармен профилактикалық жұмыс жоспарын жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Патопсихология
Студенттер психологиялық білім саласы ретінде патопсихологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психикалық аурумен ауыратын адамның психикалық қызметінің бұзылуын немесе бұзылу заңдылықтарын түсінеді және практикалық психология әдістемесінің көмегімен оны қайта құру мүмкіндігін анықтайды. Студенттер топтық жұмыс барысында, практикалық жағдайларды моделдей отырып, патопсихологиялық зерттеуді жоспарлайды,жүргізеді және алынған нәтижелерді талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Студенттер педагогикалық менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері, тұтас педагогикалық процесті басқарудың ерекшеліктері және мектептің педагогикалық ұжымы туралы білім жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер педагогикалық менеджментті кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер менеджер қызметінің объектісі ретінде тұтас педагогикалық процесс тұрғысынан білім беру мекемесін басқару біліктері мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық денсаулық
Студенттер психологиялық денсаулық туралы білімді меңгереді, оның критерийлерімен, деңгейлерімен және жеке тұлғаның психологиялық денсаулығының сипаттамаларымен танысады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер тұлғалық әлеуетті жүзеге асыру, өнімді және жемісті жұмыс істеу әдіс-тәсілдерін, әдеттегі өмірлік стресстермен күресу механизмдерін үйренеді. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер қоршаған ортаға тұрақты бейімделу, стресстік жағдайларды жеңу және шындыққа белсенді шығармашылық көзқарасты, шығармашылық позицияны қалыптастырудың кәсіби біліктері мен дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психотерапия негіздері
Студенттер психотерапия түсінігін меңгереді және оның негізгі бағыттарын анықтайды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер психотерапияның әдістері мен түрлерін практикада қолданады. Жұптар мен топтарда жұмыс істей отырып психотерапиялық дағдыларды дамыту үшін жаттығуларды жүргізеді және талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық психология
Студенттер клиникалық психологияның негізгі түсініктерін, заманауи психосоматикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы білімдерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер аурулардың дамуына, олардың алдын алу мен емдеуге әсер ететін психикалық факторларды сипаттайды. Студенттер жұппен жұмыс істеу барысында, практикалық жағдайларды моделдей отырып, клиникалық диагностикалық әдістемелерді қолданады, алынған деректерді міндетке сәйкес түсіндіреді, алынған нәтижелердің негізінде қорытынды жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Студенттер мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның тұлғасы туралы негізгі ұғымдарды меңгереді, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысады. Педагогикалық шеберлік негіздерінің құрылымдық компоненттерін игереді: педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық әсер ету құралдары, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтері. Топта жұмыс істей отырып, студенттер балалар ұжымында мақсатты және еркін әрекет етудің практикалық дағдыларын, оқу-тәрбие процесін басқара білуді меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық менеджмент
Студенттер менеджменттің негізгі психологиясын, негізгі ұғымдарды, феномендерді, теорияларды, менеджмент психологиясының бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер менеджер қызметінің психологиялық ерекшеліктерін сипаттайды. Топпен жұмыс істей отырып, басқару қызметінің түрлі феномендерінің психологиялық табиғатын талқылайды. Өзіндік жұмысты орындау кезінде студенттер менеджердің профессиограммасын құрайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психокоррекция негіздері
Пән психокоррекция саласындағы практикалық қызметтің ғылыми негіздерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда түзету жұмыстарының әдістерін жеке және топтық түрде қолдану, психологиялық қорытынды негізінде және нақты баланың жас және зияткерлік даму мүмкіндіктеріне сәйкес түзету жұмыстарының жоспарын жасау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Студенттер педагогикалық риторика ғылымының теориялық және ғылыми әдістемелік бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық қарым-қатынас түрлерін, сөйлеу сапалылығы мен стильдік ерекшеліктерді салыстырады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер риторикалық қағидалар мен дұрыс сөйлеу нормаларына негізделген әдіс-тәсілдерді меңгереді. Өз бетінше жұмыс жасай отырып, мұғалімнің сөйлеу мәдениеті мен техникасына қойылатын талаптарды жүйелейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Пән білім беру процесінің субъектілерін, білім беру қызметі субъектілерінің жас ерекшеліктерін, оқытудың мотивациясы мен нысандарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, педагогикалық, психологиялық қорытындыларды, жүйелі ойлау, шығармашылық қабілеттер және кәсіби міндеттерді шешу негізінде білімді практикалық қолдануды, ақпараттық мәдениетті көрсетуді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде педагогика саласында оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік, кәсіби құндылықтар қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық жұмыс негіздері
Пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті оқыту туралы негізгі ұғымдарды, инклюзивті оқытудың мәнін, оның қалыптасу теориясы мен практикасын қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім беру мекемелерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыстың технологиясы мен негіздерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология саласындағы мәселелерді анықтау үшін ақпаратты талдай және қолдана отырып, білімді жүйелеуге қабілетті
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми фактілерді ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді ұйымдастыруға қабілетті
- Инновациялық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдалана отырып, білім беру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Өзін-өзі дамыту және рефлексия дағдыларын дамыта отырып, кәсіби өздігінен білім алудың жеке траекториясын құруға, академиялық адалдықтың әділ және объективті стандарттарын сақтауға қабілетті
- Командада жұмыс істеу ынтасы мен іскерлігін көрсете отырып, 3 тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралдарын және тәсілдерін таңдай отырып, коммуникация жасауға қабілетті
- Білім беру саласындағы кәсіби функцияларды болжау, жоспарлау және жобалау үшін педагогика және психология салаларында теория мен практиканың заманауи парадигмаларын біріктіруге қабілетті
- Зерттелушілердің дамуындағы ауытқушылық дәрежесін және тұлғаның дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтау үшін әртүрлі бейіндегі психологиялық диагностика жүргізуге қабілетті
- Нақты клиенттің жасына және интеллектуалдық даму мүмкіндіктеріне сәйкес жеке және топтық режимде консультациялық, түзету және дамыту жұмыстарын жүзеге асыруға қабілетті
- Ерекше қажеттіліктері бар балалар мен олардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қабілетті
- Әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асыруға қабілетті
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)