6B01101 Педагогика және психология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы білім беру талаптары мен халықаралық стандарттарға сәйкес, психологиялық-педагогикалық білім беру процесін басқаруды іске асыруға дайын кәсіби құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жас ерекшелік педагогикасы
Психологиялық ғылыми зерттеу әдістері
Жас ерекшелік психологиясы
Педагогикалық ғылыми зерттеу әдістері
Әлеуметтік психология
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Әлеуметтік педагогика
Оқушылардың физиологиялық дамуы
-
2 Оқу жылы
Психология тарихы
Педагогика тарихы
Отбасы қарым-қатынас психологиясы
Педагогика
Жалпы психология
Отбасы педагогикасы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Отбасы психотерапиясының негіздері
Суицидология негіздері
Инклюзивті білім беру
Оқушыларға бейіндік білім беруді ұйымдастыру
Білім берудегі аудиовизуалды технологиялар
Этнопедагогика
Девиантологиядағы профильдеу
Білім берудегі IT
Психологиялық кеңес беру негіздері
Дифференциалды психология
Педагогиканы оқыту әдістемесі
ЕБҚ бар балаларды коррекциялық қолдау
Психологияны оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
ADOS-2 аутизмін ерте диагностикалау әдісі
Экспериманталды психология
Зоопсихология және салыстырмалы психология
Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Педагогикалық шеберлік
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Дефектология негіздері
Педагогикалық аксиология
Ювеналдық психология
Психологиядан практикум
Коррекциялық педагогика
Девиантология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдауға және бағалауға қабілетті; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология ұғымдарының негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
- Кәсіби қызметте: кәсіби-педагогикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды, педагогиканы оқытудың теориялық-әдістемелік негіздерін және этнопедагогикалық білімді, педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибесі мен жетістіктерін, білім беру процесінде тәрбие қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық және нұсқаулық құжаттарды тиімді пайдаланады.
- Балалардың физиологиялық дамуын диагностикалауды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық білім беру процесінде балалардың дамуының психологиясы мен психофизиологиялық ерекшеліктерінің теориялық негіздерін талдай алады.
- Білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын, балалардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін, ақпараттық-коммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды тиімді қолданады.
- Аутизм спектрінің бұзылыстарын ерте диагностикалауда скринингтік, дифференциалдық, феноменологиялық жақтарын анықтай отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жеке түзету бағдарламасын әзірлеуде құзыретті.
- Адам дамуының заңдылықтары мен жас нормалары, әлеуметтік психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелері туралы заманауи теорияларды, сонымен қатар отбасында бала тәрбиесіне байланысты мәселелерді талдай алады.
- Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағыттау процесінде әдістемелік-диагностикалық және дамыту құралдарын көрсетеді.
- Кеңес беру тәжірибесін жүзеге асырудың психологиялық-педагогикалық қағидаларын, нысандары мен әдістерін, суицидтік мінез-құлықты диагностикалау және түзету жолдарын, коррекциялық жұмыстардың құралдары мен әдістерін шебер пайдаланады.
- Кәмелетке толмағандар мен білім беру процесіне қатысушылардың әр түрлі деструктивті мінез-құлқының тәуекелдерін төмендету тәсілдерін, диагностика мен экспериментті жоспарлау, ұйымдастыру, талдау, өңдеу әдістерін тиімді қолданады.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті